Volkswagen grupas lietas pēdējā laikā diezgan strauji iet uz leju, taču to nekādā ziņā nevar attiecināt uz visiem uzņēmuma zīmoliem.
Labais piemērs ir Škoda un Seat, kas šī gada pirmajos deviņos mēnešos spējuši palielināt pārdošanas apjomus. Saskaņā ar statistikas datiem, Škoda visā pasaulē piegādājusi 671 300 transportlīdzekļus, bet Seat – 422 100.
Tas ir attiecīgi par 4,5 procentiem un 7,7 procentiem vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn. Čehijas autoražotāja pārdošanas apjomi pieauga par 3,8 procentiem līdz 20,4 miljardiem eiro, peļņa augot par vairāk nekā trešdaļu līdz 1,7 miljardiem eiro, savukārt Spānijas autobūves uzņēmuma pārdošanas apjoms 10,5 miljardu eiro apmērā bijis nedaudz mazāks nekā tajā pašā periodā pērn (mīnus trīs procenti), peļņai sarūkot līdz 415 miljoniem eiro tādēļ, ka nopelnīto Seat turpina investēt arvien augošajā apakšzīmolā Cupra.
Pieprasītākais Škoda modelis ir Octavia, bet Seat tas ir Cupra Formentor.