Opel Cascada - valdzinošais kabriolets (+ foto) 1

 
Opel | 21.jūnijs 2013 9:02

Opel jaunais vissezonu kabriolets Cascada, kuram pie dīleriem Baltijā paredzēts nonākt maija beigās/jūnija sākumā, ir klasisks četrvietīgs automobilis ar elegantu, pagarinātu siluetu un  kvalitatīvu mīksto jumtu. Pozicionēts Opel modeļu klāsta galvgalī, Cascada tiek prezentēts kā vidējā izmēra kabriolets ne tikai tā gabarītu dēļ (garums: 4,696 mm; platums 2,020 mm ar spoguļiem), bet arī elegances, premium līmeņa tehnoloģiju un aprīkojuma.

Cascada, pateicoties savai īpaši stingrajai virsbūvei, HiPerStruts priekšējai piekarei, kas sākotnēji tika izstrādāta augstas veiktspējas Insignia OPC versijai, un FlexRide adaptīvajiem amortizatoriem, nodrošina ārkārtīgi precīzu braukšanu. Brīvdabas sajūtu vadītājam un pasažieriem ļauj izbaudīt premium līmeņa mīkstais jumts, ko, nospiežot pogu, iespējams atvērt 17 sekunžu laikā, pat braucot ar ātrumu līdz 50 km/h. Laikā, kad automašīna atrodas uz vietas, jumta atvēršanu un aizvēršanu var kontrolēt arī ar tālvadības pulti. Tāds aprīkojums kā elektroniskie drošības jostu padevēji, elektroniskā Easy Entry sistēma, ekskluzīvā Nappa ādas apdare, ventilējamie ergonomiskie sēdekļi un neredzamās, taču mūžam modrās drošības sistēmas, padarīs dzīvi mierīgu un drošu.

Pat ar šo bagātīgo standartaprīkojumu Cascada modeļa, kurš jau ir pieejams pasūtīšanai, cena ir ļoti pievilcīga - sākot no 22 197 eiro (Baltijā ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN). Adam Opel AG valdes priekšsēdētājs Karls-Tomass Noimans norāda: "Cascada modelis ir pēdējais solis mūsu šī brīža produktu ofensīvā. Mēs paplašinām savu produkcijas klāstu un apgūstam pavisam jaunus segmentus, piemēram, ar elektrisko automobili Ampera, subkompakto SUV Mokka, moderno, pilsētniecisko ADAM un tagad arī ar šo eleganto vidējās klases kabrioletu. Mēs esam ļoti lepni doties vidējā izmēra kabrioletu segmentā, kuru līdz šim ir bijuši aizņēmuši tikai ļoti dārgi luksusa līmeņa ražotāju automobiļi. Ar Cascada Opel tagad visiem brīvdabas sajūtu cienītājiem piedāvās visas vidējā izmēra kabrioletu tipiskās īpašības un izsmalcināto kvalitāti, taču par pieņemamu cenu."

Pēc vairākām kompakto kabrioletu Kadett un Astra paaudzēm, Opel ar Cascada atgriežas pie vēsturiskām tradīcijām un piedāvā prestižu un neparastu vidējā izmēra modeli ar četrām sēdvietām un mīksto jumtu, kas atgādina 50. un 60. gadu kabrioletus kā Kapitän un Rekord, bet jaunā, mūsdienīgā veidā un ar vismodernākajām tehnoloģijām.

Lai arī Cascada modelis Eiropā pārdošanā nonāca tikai nesen, ir saņemts jau vairāk nekā 6400 modeļa pasūtījumu, tādējādi Opel var lepoties ar vēl vienu veiksmīgu iesoļošanu zīmolam jaunā segmentā.

Raksturs: mīkstā jumta elegance nodrošina brīvdabas baudījumu

Cascada dizains atspoguļo "Grandes Routieres" automobiļu klasisko  eleganci, kas nākusi kā no sen pagājušiem greznuma pilniem laikiem. Ar nolaistu jumtu izliektā priekšējā statņa silueta kopiespaidu netraucē vairs nekāds jumta pārsegs vai pretapgāšanās drošības stieņi. Papildinot šo skaidrību un ieviešot tajā dažus dramatiskus akcentus, Opel zibens siluets no apakšējās virsbūves daļas gluži vai spoguļojas augšējā - tur manāms ass šķēlums, kas tiecoties augšup, virzās uz mugurpusi un ietiecas aizmugures lukturos. Viegli piepacelto vidukļa līniju vēl vairāk izceļ horizontāla hromēta līnija, kas eleganti apliecas apkārt priekšējam panelim, iezīmējot robežu starp jumtu un virsbūvi.

"Šos dramatiskos akcentus Cascada virsbūvei mēs piešķīrām, lai modelis vēl vairāk izceltos starp pārējiem kabrioletiem," norāda Malkolms Vards , virsbūves dizaina nodaļas vadītājs. "Lielākā daļa kabrioletu izskatās labi ar nolaistu jumtu, bet nedaudz neveikli, kad tas ir pacelts. Opel Cascada izskats nepieviļ arī ar paceltu jumtu -nevainojams  profils."

Motora pārsegs ir apzināti veidots ar izteiktu izliekumu, tas gaumīgi izceļ zem tā novietoto un padziļinājumā iegremdēto radiatora resti, kuru rotā uzkrītošas hromētas uzlikas. Miglas lukturi ir izvietoti haizivs spuru formas elementos, kurus vizuāli izceļ hromētās detaļas. Dienas gaitas lukturi ar LED tehnoloģijām gan priekšpusē, gan aizmugurē veidoti Opel tipiskajā spārnu formā. Aizmugurē jaunākās paaudzes 3D LED gaismas moduļi ir izkliedēti, lai staru padarītu vēl precīzāku un skaidrāku - tipiska augstākās klases automobiļu iezīme. Priekšpuses hromēto detaļu harmonijai pievienojas vēl viena līnija, kas vizuāli savienojas ar aizmugurējiem lukturiem.

Pilnība: labākie tehniskie risinājumi Cascada mīkstajam jumtam

Cascada mīkstā jumta izgatavošanai izmantoti visaugstākās kvalitātes materiāli un tehniskie risinājumi, kurus piegādā visprestižāko premium līmeņa kabrioletu detaļu ražotāji. Jumta sistēmas struktūrā izmantoti magnija komponenti, tādējādi ierobežojot tās svaru, savukārt aizmugurējais stikla logs vienā līmenī saplūst ar audumu. Šāda kvalitāte līdz šim ir bijusi pieejama tikai luksusa klases roadsteriem. Pateicoties īpašai poliestera flīsa kārtai starp ārējo slāni un iekšpuses izolējošo pārklājumu, Cascada modeļa izsmalcinātais jumts nodrošina lielisku akustiku un siltumizolāciju.

Standarta elektrohidrauliska mehānisma sistēma, kuru var aktivizēt ar, starp priekšējiem sēdekļiem novietoto, slēdzi, jumtu atver nieka 17 sekundēs, turklāt to iespējams izdarīt pat braucot ar ātrumu līdz 50 km/h - līdz ar to Cascada ierindojas starp labākajiem kabrioletiem jumta darbības ziņā. Turklāt visiem Cascada modeļiem standartaprīkojumā būs arī ar atslēgu regulējama jumta pacelšanas un nolaišanas tālvadība. Tirdzniecības uzsākšanas brīdī jau būs pieejamas trīs dažādu jumta toņu izvēle - Black, Malbec-Red un Sweet Mocca, ko savukārt būs iespējams kombinēt ar desmit dažādām virsbūves krāsām, piemēram, sportisko Blue Buzz, eleganto Phantom Grey un izmeklēto Dark Mahagony.

Luksuss: ar roku darinātas salona apdares detaļas izcilam komfortam un funkcionalitātei

Cascada skulpturālais salona dizains ir izteiksmīgs un sportisks, paspilgtināts ar precīzām, rokām darinātām detaļām. Spārna formas instrumentu paneļa līnijas, kuras akcentē īsti izšuvumi uz Morrocana virsmas atlokiem, saplūst ar durvīm, dinamiski ieskaujot priekšā sēdošos. Visi sēdekļi pieejami ar dažādām eleganti nošūtu audumu vai ādas apdarēm. Visaugstākā līmeņa ergonomiskie sēdekļi ar AGR sertifikātu ir apvilkti ar bagātīgu audumu vai kādu no divu veidu īpašajām ādām - melnā, perforētā apdare izskatās sportiskāka, bet krāšņā un brendija siltās krāsas Nappa izstaro komfortu un greznību. Abiem priekšējiem sēdekļiem, protams, ir pieejama apsilde. Ādas sēdekļu priekšrocības ir arī pret karstumu aizsargājošā ventilācijas sistēma, kas karstās, saulainās dienās, caur perforētās ādas caurumiņiem, nodrošina aukstā gaisa pieplūdu, tādējādi vairojot sēdošo komfortu.

Cascada modelis piedāvā luksusa līmeņa kabrioletu īpašības - elektriskais drošības jostu padevējs ar teleskopiska kāta palīdzību vienmēr padarīs priekšā sēdošo jostas maksimāli ērti aizsniedzamas. Savukārt elektroniskā Easy Entry vieglās iekāpšanas sistēma ļauj ātri un ērti piekļūt aizmugurējam sēdeklim un aizmugurējiem pasažieriem nodrošina palielinātu vietas daudzumu kājām.

Opel Cascada kabrioletam ir ļoti plašas bagāžas novietošanas iespējas, tādējādi šis automobilis ik dienu ir praktiski un ērti izmantojams visa gada garumā. Visapkārt vadītājam ir izvietotas vairākas lielas un noderīgas sīklietu novietnes: durvīs, instrumentu panelī un zem tā, turklāt, pateicoties elektroniskajai stāvbremzei (pieejama Cosmo standarta komplektācijā), arī centrālajā konsolē - tieši tur, kur novietnes ir nepieciešamas visvairāk.

Ar atvērtu jumtu bagāžas nodalījuma tilpums ir 280 litri, bet ar aizvērtu jumtu ir pieejams līdz pat 350 litru, tādējādi ierindojot Cascada starp vadošajiem kabrioletiem. Ja ir nepieciešams palielināt bagāžnieka tilpumu vai arī transportēt ārkārtīgi garus priekšmetus (piemēram, sniega dēli vai slēpes), tad Opel Cascada nodemonstrēs, ko spēj FlexFold sistēma: tā elektroniski atbloķē un noloka attiecībā 50:50 sadalāmo aizmugurējā sēdekļa atzveltni. Šāds aprīkojums, kuru nav iespējams iegādāties kabrioletiem ar cieto jumtu, bagāžas nodalījuma tilpumu ļauj palielināt līdz 750 litriem un pārvadāt līdz pat 1,818 mm garus priekšmetus.

Esot visu laika apstākļu un sezonu kabrioletam, Opel Cascada ir visas ikdienas lietošanai nepieciešamās iezīmes, lai bez jebkādiem ierobežojumiem modeli varētu izmantot arī ziemā. Papildus tā mīkstā jumta lieliskajai termoizolācijai, modelim pieejama arī apsildāmā stūre, automašīnas stāvvietā apsildes funkcija, ātrā apsildes sistēma un citas nepieciešamās iezīmes automašīnas ikdienas praktiskumam.

Izcilība: lieliska virsbūves stingrība kombinācijā ar neatkārtojamām šasijas tehnoloģijām

Virsbūves stingrība ir viens no noteicošajiem faktoriem automobiļu ar atvērto jumtu būvē - tai ir liela nozīme braukšanas īpašību, stūres precizitātes, akustikas, drošības un komforta ziņā, turklāt tā ļauj arī sajust, cik kvalitatīvs un uzticams automobilis ir patiesībā. Cascada, pateicoties dažādiem pasākumiem, kuru skaitā ietilpst iespaidīgi grīdas tērauda krusteniskie stieņi un pastiprināti sānu sliekšņi, nodrošina pirmšķirīgu automašīnas balansējumu. Šāda automobiļa struktūra kalpo par labu bāzi piekarei un ievērojami uzlabo trokšņu, vibrācijas un gaitas vienmērīguma līmeni. Salīdzinājumā ar Opel iepriekšējās paaudzes kabrioletu Astra Twin Top, Cascada virsbūve ir par 41% noturīgāka pret vērpi un par 27% pret saliekšanos.

Jaunā vidējās klases Opel Cascada stāja ir iespaidīga un nodrošina labāku vadāmību un stabilitāti, kā arī vizuālu pievilcību. Riteņu bāze (2,695 mm) ir tikai par 40 mm īsāka nekā Insignia modelim. Priekšējās un aizmugurējās šķērsbāzes garums ir 1,587 mm. Priekšējā šķērsbāze ir par 2 mm platāka kā Insignia automobilim.

Cascada standarta priekšējais tilts veidots ar labāko Opel šasijas tehnoloģiju HiPerStruts (High Performance Struts - augstas izturības atsperojums) izkārtojumu, kas sākotnēji speciāli ticis izstrādāts Insignia OPC modelim. HiPerStruts nodala amortizatoru un stūres funkcijas un nodrošina vislabāko saķeri ar ceļu un precizitāti pagriezienos, kā arī samazinātu piedziņas vilkmi un uzlabotu noturību uz ceļa jebkuros laika apstākļos.

Opel Cascada ir elektroniska zobstieņa stūre ar no ātruma atkarīgu pastiprinātāju. Lai nodrošinātu vēl tiešāku stūres izjūtu un precizitāti, elektromotors ir piestiprināts pie stieņa, kas atrodas pretējā pusē stūres statņa balstam.

FlexRide, Opel integrētā, pilnībā adaptīvā šasijas kontroles sistēma ar trīs režīmiem (Standard, papildu komfortam paredzētais Tour un sportiskais Sport), protams, arī ir pieejama Cascada modelī. Tā uzlabo braukšanas kvalitāti, vadāmību un drošību, jo automātiski adaptējas attiecīgajiem braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stilam. Opel Cascada iespējams aprīkot ar 17" līdz 20" riteņiem.

Uzlabojumi: jaunākās paaudzes tiešās iesmidzināšanas 1,6 SIDI Turbo ECOTEC benzīna dzinējs

Opel Cascada kabrioletam ir pieejams plašs motoru spektrs. Piedāvājumā vismazākais ir 1,4 litru benzīna turbo agregāts, kas tiek kombinēts ar manuālo sešpakāpju transmisiju un ir pieejams divās jaudas versijās - 88 kW/120 ZS un 103 kW/140 ZS. Abu, pateicoties overboost funkcijai, maksimālais griezes moments ir līdz 220 Nm.

Šobrīd Cascada motoru klāsta izcilākais eksemplārs ir 1,6 SIDI Turbo ECOTEC benzīna dzinējs. Šis vidējā izmēra tiešās iesmidzināšanas agregāts ir pilnībā jaunas motoru paaudzes pārstāvis, kas savu debiju piedzīvo Opel jaunajā kabrioletā un būs pieejams citos vidējā izmēra un kompakto automobiļu modeļos. Tas ir veidots īpaši vienmērīgai jaudas un griezes momenta attīstībai un ir izcili uzlabots, lai nodrošinātu nevainojamu braucienu ar Cascada kabrioletu. Tā jauda ir 125 kW/170 ZS, un, starp 4,250 un 6,000 apgriezieniem minūtē, pateicoties overboost funkcijai, griezes moments spēj sasniegt 280 Nm atzīmi - labākie griezes momenta lielumi 1,6 litru turbodzinējam šajā jaudas kategorijā. Šis dzinējs ir pieejams ar manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu un Start/Stop sistēmu vai ar jaunākās paaudzes automātisko sešpakāpju transmisiju. 1,6 SIDI Turbo ECOTEC nodrošina teicamu balansu starp veiktspēju (222 km/h maksimālais ātrums un 9,6 sekundes, lai no 0 attīstītu 100 km/h) un degvielas ekonomiju (6,3 l/100 km un 148 g/km CO2).

Dīzeļdzinēju piedāvājums, kas savu debiju piedzīvos vēl pirms vasaras, ietver jauno un izsmalcināto 2,0 CDTI BiTurbo dzinēju ar 143 kW/195 ZS jaudu un iespaidīgo 400 Nm griezes momentu. Izmantojot moderno sekvenciālo divu turbokompresoru tehnoloģiju, tiek nodrošināts augstas veiktspējas (līdz pat 230 km/h maksimālais ātrums un 9,4 sekundes, lai no 0 attīstītu 100 km/h) un lieliskas degvielas ekonomijas (tikai 5,2 l/100 km un 138 g/km CO2) apvienojums. Dzinējs ir komplektēts kopā ar sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop sistēmu.

Plaši zināmais un ekonomiskais 2,0 CDTI dzinējs ar 121 kW/165 ZS ir pieejams gan ar sešpakāpju manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu. Tas overboost režīmā nodrošina līdz pat 380 Nm lielu griezes momentu.

Cascada ir Opel pirmais modelis, kuram ir pieejama jaunākās paaudzes zemas berzes līmeņa sešpakāpju automātiskā transmisija ar Active Select funkciju, kas ļauj pārslēgt ātrumus arī manuāli, tādējādi braukšanu padarot sportiskāku.

Miers: izsmalcinātas tehnoloģijas un drošības aprīkojums

Cascada apvieno brīvdabas baudījuma braukšanas pieredzi ar vislabākajām Opel tehnoloģijām. To skaitā ir AFL+ adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma ar līdz pat 10 automātiskām funkcijām, otrās paaudzes Opel Eye priekšējā videokamera ar jaunām, paplašinātām funkcijām (uzlabotu ceļazīmju atpazīšanas sistēmu un joslas pamešanas brīdinājuma funkciju, jaunu sekojošā automobiļa distances indikatoru un priekšējās sadursmes brīdinājuma funkciju), atpakaļskata kamera, uzlabota automašīnas stāvvietā novietošanas palīgsistēma, kas atvieglo manevrēšanu stāvlaukumā, uz ultraskaņu balstīta aklās zonas brīdinājuma sistēma, ergonomiski priekšējie sēdekļi, apsildāma stūre un kalnā uzbraukšanas palīgsistēma.

Cascada ārkārtīgi stingrais pasažieru nodalījums galvenokārt ir veidots no augstas izturības tērauda, tādējādi, sadursmes gadījumā, samazinot virsbūves deformāciju un nodrošinot maksimāli lielu izdzīvošanas platību. Durvīs ir diagonāli iebūvēti ārkārtīgi izturīgi tērauda stieņi, un pastiprināta ir arī vidukļa līnijas zona. Vējstiklu turošie priekšēji balsti ir izgatavoti no īpaši cieta tērauda. Apgāšanās gadījumā aiz aizmugurējiem sēdekļiem automātiski izsprāgst īpaši ar atsperi darbināti stieņi. Tāpat šo stieņu parādīšanos izraisa arī citi smagi triecieni, piemēram, kad izsprāgst drošības gaisa spilveni, lai tādējādi sagatavotu automašīnu iespējamiem sekundāriem triecieniem un apgāšanās brīdim. Abiem priekšējiem sēdekļiem ir divvirzienu aktīvie galvas balsti, bet dubultie drošības jostu spriegotāji ir pieejami gan priekšējiem, gan aizmugurējiem sēdekļiem.

Projektēts un izstrādāts Vācijā, Cascada tiek gatavots Opel modernajā ražošanas rūpnīcā Gļivicē, Polijā.

 
Visi komentāri
 
krix 21.jūnijs 2013 9:57
0 0 Atbildēt

uz bildes auto cmuks

www.auto-motor-und-sport.de/news/neuer-op...o-3483104.html

un tā kā cena sāksies no 25,9k Eur, un par nebāzi jāpiemaksā būšot vismaz 3.6k Eur, tad tas nebūs iekārojams un baudāms.

varbūt kādu 3 gadīgu varēs iegādāt, kad mazāks bērnu skaits ikdienā būs jāvadā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz 5,61 m garš un 446 Zs jaudīgs - Ford parāda jauno Expedition (+ FOTO) 1

Ford iepazīstinājis ar krosovera Expedition jaunākās paaudzes modeli, kas nebeidz pārsteigt ar saviem izmēriem un jaudu. Lasīt vairāk

 

Pārdošanā trīsasu Porsche pikaps par 100 000 eiro (+ VIDEO) 5

Neparastais transportlīdzeklis tiek piedāvāts platformā Kickdown. Lasīt vairāk

 

No 46 600 eiro - Peugeot 408 tagad arī pilnībā elektrisks (+ FOTO) 1

Peugeot pabeidzis savu 408 saimes komplektēšanu 2022. gadā ieviestajam uzlādējamā hibrīda modelim 408 Plug-In Hybrid 225 pievienojot pilnībā elektrisko E-408. Lasīt vairāk

 

Atceļ kravas automobiļu astoņu nedēļu atgriešanās noteikumu 3

Eiropas Savienības Tiesa piektdien nolēma atcelt Mobilitātes pakotnē noteikto prasību, kas uzliek par pienākumu kravas transportlīdzekļiem ik pēc astoņām nedēļām atgriezties transportlīdzekļu reģistrācijas valstī, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijā (SM). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti