Elektriskais palīgs HopOn „pēdējai jūdzei” (+ FOTO) 5

Foto: Carit

iAuto | 28.maijs 2022 7:54

Vācu uzņēmums Carit Automotive izstrādājis elektrisku transportieri, kas lieti noderēs dažādiem dienestiem, kam jāpārvieto smagumi vai preces līdz klienta dzīvesvietai.

HopOn atgādina dzelzceļa stacijās redzētos kravas ratiņus un patiesība nav tālu – tā tiešām ir platforma līdz 250 kg kravai, kas aprīkota ar elektromotoru un askētisku vadītāja vietu. Pieejamas vairākas modifikācijas un divi garumi: mazākais 2 m variants spēj transportēt standarta eiropaleti, lielākais ar 3,20  garumu – divas eiropaletes.

Transportlīdzeklis var pārvietoties ar maksimālo ātrumu 30 km/h, taču paredzēts arī enerģiju taupošāks variants, kas nepārsniegs 20 km/h. Klients var pasūtīt 1,7 kW (2,5 ZS) vai 3,0 kW (4 ZS) motoru un bateriju, kas nodrošinās gaitas rezervi no 25 līdz 90 km.

No praktiskām lietām jāatzīmē HopOn funkcija, kas ļauj nolocīt vadības statīvu, tādejādi  divmetrīgais variants saraujas līdz 84x60 cm (platums/augstums) un ir ērti ievietojams nelielā kravas furgoniņā vai universālā.

Carit rīkotājdirektors Andreass Knapheide atklāj, ka Minsteres uzņēmums šogad plāno uzbūvēt 200 transportlīdzekļus, bet 2023. gada pirmajā pusē tam vajadzētu pieaugt līdz 300 vienībām šajā laika posmā.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
imzz 28.maijs 2022 9:10
1 1 Atbildēt

Jautājums, kur liek ceļgalus tie, kuri sēž uz "askētiskā sēdekļa". Šis ir priekš īsajiem. Augstums no zemes līdz stūres augšai ir 120 cm. Tad nu nav grūti pateikt, ka vecītis bildē ir ap 1,60 m garš , bet sieviete ap 1,50m.

www.e-hopon.de/technische-daten

darklight 28.maijs 2022 11:40
1 0 Atbildēt

Man liekas, ka tur vairāk tā kā stāv, nevis sēž, līdz ar to ceļgali nav jāloka.

WALA 28.maijs 2022 14:24
1 0 Atbildēt

Tehniski šis nav absolūti nekas tāds jauns, jo noliktavās preču komplektēšanai šādus jau sen lieto. Bet tehniski pēdējai jūdzei IMO.šie nav pārdomāti - tie aizņem pārāk daudz vietas kravas telpā kamēr līdz "pēdējai jūdzei" tiek ...

Varbūt tos var integrēt "kravas platformas grīdā" vai līdzīgi, bet ja ne, tad IMO šādi neiedzīvosies ....

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Toyota atsauc bZ4X, Subaru – Solterra

Toyota paziņojis par sava pirmā pilnībā elektriskā krosovera bZ4X atsaukumu. To pašu darīs arī Subaru, kura modelis Solterra ar bZ4X dala platformu. Lasīt vairāk

 

Nepilni 100 000 eiro - 510 Zs jaudīgs BMW universāls ar drifta režīmu (+ FOTO) 1

BMW pieteicis pirmo sērijveida M3 universālu. 510 Zs jaudīgais spēkrats pirmizrādi piedzīvos Gudvudas Ātruma festivālā 23.jūnijā. Lasīt vairāk

 

Sākta pirmā jaunā elektrovilciena pārvietošana uz Latviju 4

Šonedēļ ir sākta pirmā elektrovilciena, ko “Škoda Group” uzņēmums “Škoda Vagonka” a.s. ražo AS “Pasažieru vilciens”, pārvietošana uz Latviju. Lasīt vairāk

 

Vācu jaunietis izgudro ārkārtas bremzēšanas sistēmu velosipēdam (+ VIDEO) 7

Vācijas „Jugend forscht” (Jauniešu pētījumi) konkursā uzvarēja puisis, kurš izgudrojis ārkārtas bremzēšanas sistēmu velosipēdam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti