Paldies, SZ!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tepat arī tā mēdz gadīties, ka sludinājumā viena cena, uz vietas cita, var būt gan lielāka, gan mazāka. Kādu mazāko esi redzējis, par tādu arī runā tālāk
Arī sludinājumi, kuri atkārtojas un mainās cena, ja neesi redzējis jauno cenu, pārdos pa veco.
Ko jūs kladzinat, Vācija, Vācija! Holandē un Beļģijā ir daudz labāki autiņi ar daudz mazākiem noskrējiem un kas nav nojāti uz bāņa. Es sev no viena beļģa nopirku 2000. gada vektru ar klimatu, infostūri un kondiķi un automātu un īsto noskrējienu 65 000 (nesāciet tikai bļaut, bet tas ir redzams servisa grāmatā!) par cenu zem 5000 eiro.
Dzīvojot beļģijā varu pateikt, ka normāls ģimenes cilvēks vidēji gadā nobrauc ap 15 stukas, reti kurš vairāk. Nu dīzeļiem drusku lielāki noskrējieni. Ta ka 5 gadīgs autiņš šeit ir reāli svaigs.
SuperZigis rakstīja:
Galvenais rakstīja: Ko jūs kladzinat, Vācija, Vācija! Holandē un Beļģijā ir daudz labāki autiņi ar daudz mazākiem noskrējiem un kas nav nojāti uz bāņa.
nomierinies....
un kā diez pa tiem kolosālajiem bāņiem normālam auto kaut ko var sajāt ?
wowo
nē nemaz nevar sajāt, ja tāds stulbs vācietis izbrauc no salona ar nullīti un tūliņ dod uz bāņa V-max, kaut motors ir jāiebrauc.... zinu pāri eksemplārus, no viņiem auto nepirkšu nekad
Magistrs rakstīja: ātra braukšana nebojā motoru
Ne jau pirmajos pāris tūkstošos km
Galvenais rakstīja:
Magistrs rakstīja: ātra braukšana nebojā motoru
Ne jau pirmajos pāris tūkstošos km
pasaki man kuram jaunam auto tagad ir tada lieta kaa abkatka? es taadu nezinu. kaa brauc no salona aaraa taa mizo kaa un uz cik gribi...
shearer rakstīja:
Galvenais rakstīja:
Magistrs rakstīja: ātra braukšana nebojā motoru
Ne jau pirmajos pāris tūkstošos km
pasaki man kuram jaunam auto tagad ir tada lieta kaa abkatka? es taadu nezinu. kaa brauc no salona aaraa taa mizo kaa un uz cik gribi...
Te nu es tev nepiekritīšu. Vismaz hondām neiesaka pirmos 3 vai 5 k (neatceros precīzi) griezt virs 3krpm. Tā vismaz dīleris saka.
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja:
Galvenais rakstīja:
Magistrs rakstīja: ātra braukšana nebojā motoru
Ne jau pirmajos pāris tūkstošos km
pasaki man kuram jaunam auto tagad ir tada lieta kaa abkatka? es taadu nezinu. kaa brauc no salona aaraa taa mizo kaa un uz cik gribi...
Te nu es tev nepiekritīšu. Vismaz hondām neiesaka pirmos 3 vai 5 k (neatceros precīzi) griezt virs 3krpm. Tā vismaz dīleris saka.
hondaam??? tu tochna zini? es tochna zinu ka bembiem, mershiem un audi nav nekaada apkatka. hjundai getz arii nav. znachit honda ir suuds
shearer rakstīja:
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja:
Galvenais rakstīja:
Magistrs rakstīja: ātra braukšana nebojā motoru
Ne jau pirmajos pāris tūkstošos km
pasaki man kuram jaunam auto tagad ir tada lieta kaa abkatka? es taadu nezinu. kaa brauc no salona aaraa taa mizo kaa un uz cik gribi...
Te nu es tev nepiekritīšu. Vismaz hondām neiesaka pirmos 3 vai 5 k (neatceros precīzi) griezt virs 3krpm. Tā vismaz dīleris saka.
hondaam??? tu tochna zini? es tochna zinu ka bembiem, mershiem un audi nav nekaada apkatka. hjundai getz arii nav. znachit honda ir suuds
Tā vismaz bensonā teica. Nav jau kā absolūtā prasība, bet ieteikums.
Par hondām, kā sūdu arī nepiekritīšu paskaties kā viņām nekrīt cenas, pļin
shearer rakstīja:
Galvenais rakstīja:
Magistrs rakstīja: ātra braukšana nebojā motoru
Ne jau pirmajos pāris tūkstošos km
pasaki man kuram jaunam auto tagad ir tada lieta kaa abkatka? es taadu nezinu. kaa brauc no salona aaraa taa mizo kaa un uz cik gribi...
Nu nu... interesanti, kas tad motora pamatuzbūvē tik ļoti mainījies pēdējo 50 gadu laikā?? Vairs nerodas berze cilindros? Da paņemiet jebkura autiņa user manual un tur sarkaniem butriem rakstīts, ka nepieciesama obkatka.
Cita lieta, ka Vācijā pirktiem autiņiem manuālis jau sen pakāsts, atšķirībā no BE
Galvenais rakstīja:
shearer rakstīja:
Galvenais rakstīja:
Magistrs rakstīja: ātra braukšana nebojā motoru
Ne jau pirmajos pāris tūkstošos km
pasaki man kuram jaunam auto tagad ir tada lieta kaa abkatka? es taadu nezinu. kaa brauc no salona aaraa taa mizo kaa un uz cik gribi...
Nu nu... interesanti, kas tad motora pamatuzbūvē tik ļoti mainījies pēdējo 50 gadu laikā?? Vairs nerodas berze cilindros? Da paņemiet jebkura autiņa user manual un tur sarkaniem butriem rakstīts, ka nepieciesama obkatka.
Cita lieta, ka Vācijā pirktiem autiņiem manuālis jau sen pakāsts, atšķirībā no BE
dunduk, taa saucamaa abkatka cik noprotu jau tiek veikta ruupniicaa, taapeec arii vinjas nav. motoru uzliek uz stenda un liek vinjam darboties cik tur taas stundas... nu apmeeram taa...
Jā, pa BBC kaut ko tādu rādīja, ja nemaldos, tad runa gāja par Rolls Royce. Dzinējs smuki stāv uz stenda, izplūdes trubas sarkanas, češī ka nu tikai...
Te jau bija diskusija, par obkatku: www.iauto.lv/...
Sveiki!
Draugam ir idēja pašam braukt uz Vāciju pēc auto.... Forumos atradu infu ka gadu atpakaļ OCTA 9 dienām, parreģistrācija Vācijā un trnzīta numuri it ka maksāja viss kopā 140 Euro..... Kādi ir šobrīd reāli izcenojumi lai varētu pašam tur veikt pārreģistrācijas proceduru un ar tranzīta numuriem atbrasukt atpakaļ uz Latviju?
Vel viens jautājums - vai eksistē kaut kāds Kasko veids lai apdrošinātu auto kāmēr ar to pārvietosies no Vācijas uz Latviju... tipo pret aizdzīšanu, bojajumiem...?
modena rakstīja: Sveiki!
Draugam ir idēja pašam braukt uz Vāciju pēc auto.... Forumos atradu infu ka gadu atpakaļ OCTA 9 dienām, parreģistrācija Vācijā un trnzīta numuri it ka maksāja viss kopā 140 Euro..... Kādi ir šobrīd reāli izcenojumi lai varētu pašam tur veikt pārreģistrācijas proceduru un ar tranzīta numuriem atbrasukt atpakaļ uz Latviju?
apdrošināšana uz min. 2 nedēļām - 120-150 EUR
numuri - no 25-40 EUR
numuru salidzināšana ieksh KfZ Amt,, pagaidu Teh pases un planšetes (tjipa TA) numuriem izsniegšana -laikam ap 20 EUR
tad ceļš uz LV, prāmis Rostoka-Ventspils, iesaku.....benjā ir biki bik lētāk, toties uz prāmja var izgulēties u ttt
A kā lietas ir ar eko-policiju? nepiekasisies ja manam dīzēlim dūmi būs pa melnu?
modena rakstīja: A kā lietas ir ar eko-policiju? nepiekasisies ja manam dīzēlim dūmi būs pa melnu?
Vai tad jau defoltā šrotu pirksi?
protams rakstīja:
modena rakstīja: A kā lietas ir ar eko-policiju? nepiekasisies ja manam dīzēlim dūmi būs pa melnu?
Vai tad jau defoltā šrotu pirksi?
nē.... esošam pēc lētas krievu soļaras sūkni jāremontē.... + vel ar intercooleri pilnu ar eļļu.... kaut gan tas viss netraucēja pielaist dzinēju pie -27C... un bez problēmam jau gandrīz 90 tkm nobraukt...
Bik neiebraucu....pirksi Vācijā vai dzīsi uz turieni?
protams rakstīja: Bik neiebraucu....pirksi Vācijā vai dzīsi uz turieni?
kopā ar draugu ar manu auto uz turienes brauksim... atpakaļ katrs ar savu....
sūkni jau nākamnedeļ vedīšu uz remontu - jo zjb te melni dūmi... vienīgi ja kosjaks ir no kā cita- tad jau vajadzēs braukt ar tādu auto kāds ir..... tādēļ ar'i ir interese - vai šiem tur vel pastāv tāda ekopolicija un cik viņa ir aktīva...
Īsti nezinu par kādu spec eko police bet jebkurš autobahnpolicei var apturēt un izsaukt treili,aizvest uz servisu kur to sūkni nomainīs un piestādīs Tev rēķinuun vispār , vai ar pusdzīvu drapaku vajag kulties tik tālu?!Iekāp easyjetā un aidā.
protams rakstīja: Īsti nezinu par kādu spec eko police bet jebkurš autobahnpolicei var apturēt un izsaukt treili,aizvest uz servisu kur to sūkni nomainīs un piestādīs Tev rēķinuun vispār , vai ar pusdzīvu drapaku vajag kulties tik tālu?!Iekāp easyjetā un aidā.
piekrītu...
eļļa no tava auto uz bāņa- sods no 500EUR....un nedomā, ka neviens nepamanīs, friči ir tādi sūdzambībeles ka prieks
protams rakstīja: Īsti nezinu par kādu spec eko police bet jebkurš autobahnpolicei var apturēt un izsaukt treili,aizvest uz servisu kur to sūkni nomainīs un piestādīs Tev rēķinuun vispār , vai ar pusdzīvu drapaku vajag kulties tik tālu?!Iekāp easyjetā un aidā.
izņemot lielu dūmainību - mašīnai faktiski nav ne vainas! un izņemot kondi6kas kondensātu nekas vairāk nepil ārā.....
PS. puisdzīva mašīna diez vai ar pirmo reizi izietu TA.....
Auto no Vācijas sev.
Gribu atdzīt sev autiņu no Vācijas. Stāstiet savu pieredzi.
Paldies.