Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vecā JAWA

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
 
1 2 3 4 5 6 7 ..35
ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

taaks paldies par adreseem ...arii pasjam jaaiet pacjoleet.

jo sheema krievu releja piesleegsanai bija savaadaaka...kuru protams vairs nezinu...un ir citi jautaajumi)) kaut arii diezin vai man buus vecaa jawa vairs...jo nav jau kur glabaat...

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Principā visu var nopikt :

spuldzīte - 1E

Virzulis ~ 14E

Cilindri ~60E

Svece ~ 2E

Sēdeklis ~ 50E

tikai jāpasūta no CZ

aeg Reģ.: 02.08.2004
0 0 Atbildēt

Tikko biju veikalā-ir Opel un Ford īsās sveces,kā varētu būt ar tām??

aeg Reģ.: 02.08.2004
0 0 Atbildēt

Viss,tikšu brīvāks,jāķeras klāt.

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Es ļoti ceru sestdien vai tuvākajā laikā to motoru aizvest uz mazgātuvi un ar augstspiediedienu nomazgāt tīru... lai būtu spīdīgs... visas ribas un eļļas nomazgās... un tad jau varēs atkal likt pamazām visu kopā + drīzumā iespējams pie meistara vedīšu sēdekli, lai apšūtu...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

migano rakstījatarpcitu, .ru webā redzēju var dabūt elektronisko aizdedzi jawām, tikai tas gan maksāja normālu naudiņu.

Neliec!!! Kontaktu sistēma aizdedzē strādā tīri labi, ar elektroniku ir citas un sarežgītākas probzas - tās ir domātas 1 cilindru variantam, bet 2 - cil tikai pielāgotas lai kaut kā strādātu.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Edza

nedzen sviestu!

es pats biju 12 V java i uztaisiijis elektronisko aizdedzi.barosanas bloks viens - sheemas divas jo divi kontaktinji!!! viss bija ljoti oki,jo kontakti neapdega!

jaa sheema stuureejaas ar kontaktiem

krutaakas,bet ljoti sarezgiitas ir ar elektronisko aizdedzes apsteidzi,bet to es pat nelodeeju,jo vinjas ir jaasalaago....uzskatu ka kaut ko no elektronikas saprotu...

JAWAI netiek korigjeeta aizdedze no apgriezieniem...Iz un ?Ural tipa korigeejaas,bet sakaraa ar zemo kvalitaati..tas bija - censored-

PAL Reģ.: 15.09.2004
0 0 Atbildēt

Ksneps rakstījarincipā visu var nopikt :

spuldzīte - 1E

Virzulis ~ 14E

Cilindri ~60E

Svece ~ 2E

Sēdeklis ~ 50E

tikai jāpasūta no CZ

PAL Reģ.: 15.09.2004
0 0 Atbildēt

PAL rakstīja:

Ksneps rakstījarincipā visu var nopikt :

spuldzīte - 1E

Virzulis ~ 14E

Cilindri ~60E

Svece ~ 2E

Sēdeklis ~ 50E

tikai jāpasūta no CZ

Kāda Čehija, jūs ko??

Daudz detaļu ir Rīgas centrāltirgū kioskā, pretī celtniecības koledžai. Pats daudz pirku 634 Jawai- 73.gada. Redzēju arī galīgi veco Jawu detaļas. Vēl ir Rumbulā stendiņš pie diviem večiem un galu galā Jelgavā - veikals "Mocis" tur var mēģināt!

PAL Reģ.: 15.09.2004
0 0 Atbildēt

aeg rakstīja: Tikko biju veikalā-ir Opel un Ford īsās sveces,kā varētu būt ar tām??

Nu re cik daudz gudru cilvēku, cik tās maksās??? Tak katrā padomju tipa sporta veikalā var dadūt veco moču sveces, pats lietoju krievu 17A, ļoti labi darbojās, gļuku nav. Maksā 50-70sant.gab. Kā kurā vietā!

PAL Reģ.: 15.09.2004
0 0 Atbildēt

ursis rakstījaarasti nestraadaa relejes.iipasji ar laadeesanu neizceljas pavisam vecais kurs bija uz generatora.tik diezin vai kaadam tas ir vairs saglabaajies,jo tik liidz paraadiijaas jaunaa 6v jawa visi zibeniigi saaka likt vinjas laadeesanas releju-atskiriiba vinjs vairs nebija uz generatora.LABAAKAIS risinaajums IR EMKAS vai URAALA 6 v laadeesanas relejs!!! vinjs ir augstaakas kvalitaates,kaut vai taapeec ka jawai releja kontakti ir alvoti! TIEM SUDRABA!!! liidz ar to praktisi nekad neapdeg un uztur preciizu laadeesanas straavu/spriegumu!

visi 6 V javas generatori un enkuri ir savstarpeeji mainaami,tikai jaunaakie modelji ir jaudiigaaki.ja genetarors ir vesels nav nekaadas vajadziibas likt jaudiigaaku.

probza muusdienaas vareetu buut 6 v lampinjas!!! un iipasji tuvo/taalo spuldze....

savaa laikaa jawas lukturi tika likti vaz 01 un zaz jo ideaali paseeja un bija dabuunami...atskiriibaa no originaalajiem...

ufff skaista bij jauniiba)) savaa laikaa man bija 1967 gada 250 cm nu ljoti labs braucamais!

Muļķības, relejus, enkurus un ģeneratorus tik vienkarši sevstarpēji nevar mainīt! Viņiem taču jauda atšķirās!. Taisnība, ka 634 un iepriekšejam modelim viņu varēja uzlikt bez problēmām.

Vecai 250/350 relejs bija 45 vati (sūds) piestirināts pie paša ģeneratora korpusa, 350/634 kā arī čezetai relejs jau nāca atsevišķi pie benķa, jauda 75 vati (arī sūds), bet labāks. Vienīgā priekšrocība vecai jawai bija tāda, ka bez aķa ar stumšanu var iedarbināt!

Runājot par spuldzēm, nu var tās dabūt un pat viegli. Nesen pirku pat 25/25 vati jaunu veikalā! Un mazās arī var dabūt!

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

PAL - šobrīd vēl neesmu sācis remontēt elektrību, bet kāds ir tavs viedoklis par to, ka nelādē aķi? Tu norādīji, ka relejs esot sūds - kādas alternatīvas?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

maini releju.

Vai latgaliitee sameklee elektronisko ar liidziigiem parametriem.

Iislaiciigiem pasaakumiem var izliidzeeties ar seerkocinu.Tikai ja noslaapeesi,tad akjis aatri izlaadeejas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Runa gāja par bezkontaktu aizdedzi - lien iekšā traucējumi un mocis var šķaudāt. Uzlabotais kontaktu variants - tās pašas problēmas kas ar parastajiem kontaktiem, izņemot to ka tie neapdeg. Jawa ir ļoti neuzņēmīga pret nepareizu aizdedzi - esmu mēģinājis uzlikt no +1.0 līdz -7.0 - strādā ka nemetas tikai nedaudz zūd jauda. Tāpēc ieguldīt naudu aizdedzes upgrade neredzu īpašu vajadzību - jauda pieaugs par 1-2 Zs max ātrums 2-3 km/h.

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Kā ar motora forsēšanu jawai? Kāds ir kaut ko pārtaisījis?

* Cilindra galvas sēdināšana?

* Ieplūdes un izplūdes paplašināšana?

* Kloķenes atvieglināšana?

* Karburatora maiņa?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

klokjeni nevieglina,vismaz nezinu taadus gadiijumus.

virzuljus smuki var pieviileet.iipasji tas redzams vecaakiem/jaunaakiem modeljiem gan 250 gan 350.

galvu seedinaat-apskati kur liek galvas bliivi...var nedaudz jo 76 benziina tad nu vairs nav... 638 jau paredzeeta 95,kaut toreiz bija max 93 teoreetiski.

cilndros visas luukas izpuleet,virzuliisjiem -liidakas muti izveidot.uz pirkstiem neparaadiisju kaa tas...

kad veel nebija 638 jawas karbi likaam no enduro CZ gan skanja gan jauda bija labaaka

PAL Reģ.: 15.09.2004
0 0 Atbildēt

Ksneps rakstījaAL - šobrīd vēl neesmu sācis remontēt elektrību, bet kāds ir tavs viedoklis par to, ka nelādē aķi? Tu norādīji, ka relejs esot sūds - kādas alternatīvas?

Kā izpaužās nelādēšana? Ja iedarbini dzinēju, norauj klemmes no aķa un tad noslāpst pat pie lieliem apgriezieniem?

Ja tev tā JAWAiņa ir no seniem laikiem (nekas nav aiztikts):

1.skaties vai shēma ir pareizi saslēgta (t.i.masas vadus galvenokārt, vai nav nosūbējuši ut.t.), vai neiet uz īso!

2.Releja kontakti nav nodeguši, apdeguši vadi.

3.Pamēģini citas ogles/birstītes ielikt.

4.Vai enkuram tās metāla plāksnes nav sabīdījušās šķībi (gadās kad kloķenei gultņi beigti vai kloķene met, kā arī ņemot nost enkuru un likot to zemē parasti tā aizmugurē tiek sabojāta vadu izolācija.

5.Paskaties vai relejam atstarpes ir saregulēts kā grāmatās ir prasīts.

6.Ja vēl ir oriģinālais drošinātājs, tad to jāpārbauda.

Ja šitas viss ir ok, tad jau jāsāk ar mērinstrumentiem strādāt. A tas nozīmē, ka kutkas ir riktīgi p-sde-ks.

Alternatīvas - kau jau iepriekš teicu, enkurs, ģenerators un relejs var tikt likti no JAWAS 634 vai tādas pašas ČZ, tas ir 75vati. Jaudīgāks un vieglāk uzstādāms. To visu sistēmu arī vieglāk dabūt. Ir gan kioskos gan no rokām.

Nu galīgā alternatīva no iža planētas ģeneris un relejs. Sev uzstādīju, nu tikai baigais čakars. Vajadzēja tinumus mainīt no viena statora uz otru.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Bija subj. jawa enduro 1 cilindra hvz 250 ccm (bet varbuut arii 500) 70to gadu.6 aatrumi utt.Vot taa bija jawa.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

un tomeer par elektroniku nepiekriitu.

kaut kontakti neapdega el aizdedzei kondensators ir vismaz ar 1 farada kapacitaati.un dzirkstele ir nemainiigi speeciiga pat pusspraagusja akumulatora!

originaali 0.25 faradu kondensatori!!! nezini..nerunaa...

PAL Reģ.: 15.09.2004
0 0 Atbildēt

Nu jau daudzos forumos dažādās valstīs par to forsēšanu ir runāts. Ko lai saku, viss ir baigi forši. Bet viena dziļi aprakstita forsēšanas dokumenta beigās bija zīmīgi vārdi - vai tas ir tā vērts???

Padomājiet:

1.Ielas jawa nav radīta tādiem mērķiem, dzinējs ir rēkināts tādam spēkam kāds tas ir un pie stabdarta tas jau bieži netur!

2.Forsēšana nenozīmē tikai cilindra slipēšanu, virzuļu slipēšanu, salaidumu vietu slīpēšanu - bet ir vēl gultņi, bukses, sajūgs, amortizācija, bremzes kam būs jātur papildus slodzes. Ja to visu gribi noklāt vienā vasrā, tad ok.

3.Nu tīri merkantiliskā puse - nav vairs tie laiki, kad ģaģa vasja pēc darba par pusstopu izzslīpes cilindrus, kļoķenei gultņus nomainīs utt. Tas maksā riktīgo $$, skaidri zinu.

4.Nevars vairs tik viegli dabūt tās beigtās detaļas

5.Musdiena moča jaudu tāpat nesasniegsi - labāk pucet uz uzturēt oriģinālu, kāda tā ir pēc būtības, tā teikt kultūrvēsturi saglabāt.

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

ursi - par to kloķeni - es nezinu kā jawaam, bet man bija kartings ar minskas motoru - tas bija forsēts. TAd nu lūk - kloķene bija pārtaisīta- novirpots viss liekais un tā vietā uzlikts alumīnija - lai būtu vieglāks.

PAL - Kad akumulaators uzlaadeets - lec ar kurbuli pavisam viegli. Taču nedaudz pabraukājot tas izlādējas. Ja aizdedzes atslēgu pagriezh preteejaa virzienaa (pa kreisi), tad motors turpina strādāt.

Ja uzgāzē tā vairāk - tad liekas, ka gaisma paliek spožāka (laikam sāk lādēt), ka apgriezieni nokrītas, tā uzreiz blāva gaisma. Kā akumulātors sāk izlādēties, tad viens cilindrs vairs negrib lāgā iet... beigās pavisam noģībst un viss...

Visdrīzāk tas ir relejs... Taču pagaidām nav ko strebt karstu, jo motors ir noņemt un gaida nelielu remontu. Shēmas man ir...

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

PAL - tāds arī mērķis - uzpucēt, sataisīt un baudīt šo ķiršu sarkano krāsu!

PAL Reģ.: 15.09.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:Bija subj. jawa enduro 1 cilindra hvz 250 ccm (bet varbuut arii 500) 70to gadu.6 aatrumi utt.Vot taa bija jawa.

Bija arī divcilindru 500 cm3 OHC ar blaķeni, parastā satiksmes JAWA. Izskatījās smuki, bet tādas LPSR neieveda, nezinu kāpēc! Vienreiz redzēju vēl, kad bija DOSKA.lv, kāds trakais tādu pērdeva! Cena adevkāta - 3000eur. Man liekas kautkāda 56 vai 65 gada!

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

PAL zelta vaardi - uztureet ORIGINAALU taa ir maaka,un cik tad vairs izbrauksi ar JAWU..un kam tad taa el.aizdedze.es te vienkaarsji pastaastiiju ka man bija is hemu vairs nezinu cik sen tas bija...uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Snep ja pagriezjot uz otru pusi laadee VISS IR OKI.

..ar laadeesanu.redz toreiz neparedzeeja ka buus jaaabrauc ar iesleegtiem ugunjiem...

LIIDZSTRAAVAS generatori normaali saak laadet VEELAAK par MAINSTRAAVAS(lasi 12v generatoriem...) un taatad ar laadeesanu viss ir oki,bet akumulatoram jaabuut LABAM...

un ar generatoru,bez akumulatora vinja stradaa BET NE JAU TUKSGAITAA!!! normaali saak laadeet apmeeram no 1500 apgr/min!!!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

PAL rakstīja:

Ozz rakstīja:Bija subj. jawa enduro 1 cilindra hvz 250 ccm (bet varbuut arii 500) 70to gadu.6 aatrumi utt.Vot taa bija jawa.

Bija arī divcilindru 500 cm3 OHC ar blaķeni, parastā satiksmes JAWA. Izskatījās smuki, bet tādas LPSR neieveda, nezinu kāpēc! Vienreiz redzēju vēl, kad bija DOSKA.lv, kāds trakais tādu pērdeva! Cena adevkāta - 3000eur. Man liekas kautkāda 56 vai 65 gada!

Taapeec,ka ne ar ko nevareeja nokjert,ja blakjeni nonjeema nost.

Mees ar milicijas uraalu un javinu (abi bez blakjeneem) skreejaamies.Uraals knapi liidzi tureeja.

1 2 3 4 5 6 7 ..35
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti