Par ģeneratoru: 75W ģeņģis tikai pie 1500 apgr/min sāk dot pietiekošu strāvu. aķi sāk lādēt pēc 1800 ar ieslēgtām gaismām! Jo tam pret 45W ir palielināta jauda uz apgriezienu rēķina. Tā ka ja negribi līdzi vadāt autiņa aķi tad silti iesaku likt vecās Jawas mazo ģeņģi vai maklēt alternatīvu 12 V maiņstrāvas ģeneratorā.
Kloķeni virpo tikai 4-taktu dzinējiem, 2-taktniekiem kloķenes telpa piedalās gāzu sadalē un strādā kā kompresors - taisni otrādi kloķenei palielina metāla tilpumu, lai varētu nedaudz palielināt "kompresora" kompresijas pakāpi un tā palielināt motora maksimālos apgriezienus.
Ar novīlētu galvu un noņemtu peremičku virzuļos (un pieslīpētu ieplūdes traktu) iegūst 2-3 Zs jaudas pieaugumu vai max 5 km/h ātruma pieaugumu, BET dzinēja resursu samazina vismaz 2 x. Vai ir vērts???
Ja esi gatavs kardināli "uzlabot" motoru, es ieteiktu par to pat naudu iegādāties atbilstošu moci, un nekāda laika patēriņa.
Nu jaunībā esmu labi iztrakojies. Pat tagad vēl dažkārt nagi niez atvērt gāzes ručku tā kārtīgāk.
Vecā JAWA