Vecā JAWA

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
 
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Par ģeneratoru: 75W ģeņģis tikai pie 1500 apgr/min sāk dot pietiekošu strāvu. aķi sāk lādēt pēc 1800 ar ieslēgtām gaismām! Jo tam pret 45W ir palielināta jauda uz apgriezienu rēķina. Tā ka ja negribi līdzi vadāt autiņa aķi tad silti iesaku likt vecās Jawas mazo ģeņģi vai maklēt alternatīvu 12 V maiņstrāvas ģeneratorā.

Kloķeni virpo tikai 4-taktu dzinējiem, 2-taktniekiem kloķenes telpa piedalās gāzu sadalē un strādā kā kompresors - taisni otrādi kloķenei palielina metāla tilpumu, lai varētu nedaudz palielināt "kompresora" kompresijas pakāpi un tā palielināt motora maksimālos apgriezienus.

Ar novīlētu galvu un noņemtu peremičku virzuļos (un pieslīpētu ieplūdes traktu) iegūst 2-3 Zs jaudas pieaugumu vai max 5 km/h ātruma pieaugumu, BET dzinēja resursu samazina vismaz 2 x. Vai ir vērts???

Ja esi gatavs kardināli "uzlabot" motoru, es ieteiktu par to pat naudu iegādāties atbilstošu moci, un nekāda laika patēriņa.

Nu jaunībā esmu labi iztrakojies. Pat tagad vēl dažkārt nagi niez atvērt gāzes ručku tā kārtīgāk.

migano Reģ.: 03.06.2003
0 0 Atbildēt

ehh, man ar mājās ir J638, kaut kāda 86. gada.

Pareizāk sakot, fāterim

Bračkam atkal vecās jawas ir bijušas ka i ne saskaitīt.

Atceros tā J638 baigi ēda bendžu un pārlējās, kad lietotu nopirkām. Tad ņēmu vēru drāti iekš dīzes, lai mazinātu diametru, efekts bija. Kad apnika ņemties, Rīgā cenrāltirgū nopirku jaunu karburatoru un pārsteigums bija tāds, ka dīzīšu izmēri vecajam/jaunajam galīgi bija atšķirīgi, t.i., jaunajam daudz mazākas. Tad nu arī patēriņš nostājās pareizā pozīcijā un fāters tik brīnījās ...

Vispār man jautājums - tā J638 uz kurbuli izskatās negrib uzsūkt, baigi jāmin. Es pat tur kaut kādas lūciņas karbim sānos aizpiežu lai labāk uzsūc. Galvenais ka starp karbūzi/ieplūdes kolektoru itkā nav sūce.

Kas varētu būt vainas ?

Un vēl - vai vietā, kur karbūzis ar ieplūdes kolektoru samaucās, jābūt kaut kādam gumijas gredzenam tai gropē ? Tur patreiz nekas nav, uztīts striķis noblīvēšanai

migano Reģ.: 03.06.2003
0 0 Atbildēt

www.junk.times.lv/remonts/

varbūt interesanti kādam

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Sestdien iespējams aizbraukšu uz centrāltirgu/latgalīti... paskatīšos kas ir pieejams. Pēts tam pastāstīšu kas labs tur ir...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

634 forsēšanu skat te

jawaold.ru/main.php?sec=__gar&page=sec=gar&page=engine-634force

iepriekšējām stipri līdzīgi.

tetis Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

vai kads nau meginajis jecajai 350 (350/360) uzlikt 634 javas karbuzi ?? un kadas ir izmainas liekot 634 galvas un cilindrus uz staru6kas?????

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

jaa nezinaaju to...

zinaaju ka jauno 6 v JAWU vareeja iestumt tikai jaastumj bija daudz niknaak...tagad zinaasju kaapeec.un iestumt vareeja ja akumulators bija atsleegts,bet taa jau nebija probza.katram sevi cienosjam jawas juuzerim bija masas sleedzi...pasji zinaam kaapeec... bija kaut kur krievu zurnaalaa kad paraadiijaas 638 kaa uzlikt 12v sisteemu.BET vai vajag taapat jau pleziraa tik izbrauksi...paziimeeties)) un 12v tas nav vairs original.vecajai 350 lika jaunaas 350 6v cilindrus+galvas bez probleemaam.ieguvums lielaaks dzeseesanas laukums...un laikam arii zs.

un mocja muuzjs mainaas ne no forseetiibas pakaapes...bet no gaazes ruckas uztisanas daudzuma

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 1 Atbildēt

par karbi 638

pareja ir ar gumijas starpliku!!! un taapec karbi vareeja briivi pagriezt vismaz par 90 graadiem! un iztiiriit pludinj kameru ...utt.parasti zeeni sho starpliku sajaajaa...sore...jo neatlaida divas skruuves kas ljaava briivi pagriezt...

man bija 85 gada 638 UN NEKAADU PROBZU nebija...palaist vareeja ideaali...tam speciaali bija domaats saanos taads...bagaatinaataajs...sauksim vinju taa..

diizes lielumi atskiiraas TIKAI vai vinja bija domaata SOLO vai ar bagaznieku.bet adatu vienmeer vareeja pietiekosji dzilji nolaist...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

un par uraalu...

speciaali neskrejos,jo motoru bijaam tiko nomainiijusji-dneprai!.pats savaa iedomiibaa!!! palaidu vinju pa prieksju,bet kad gribeeju nokjert...10 km distancee to nevareeju izdariit... posms Baldone-Pulkarne... Jawa ..standarta...uraals ..arii

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Forsējot motoru:

1. samazinās virzuļa un cilindru berzes laukumi = palielinās spiediens uz katru palikušo kv mm,

2. palielinās vidējais spiediens cilindros = slodze,

3. palielinās iespēja izgriezt motoru ar lielākiem apgriezieniem,

4. palielinās iespēja izgriezt motoru ar lielāku jaudu

tātad visi šie rādītāji (un katrs atsevišķi ievērojami samazina motora resursu.

Cilindrus un galvas no 634 uz veco čaļi ir metuši virsū un nevienu nedzirdēju sūdzamies, vienīgi arī izpūtēja līkumi arī ir jāliek atbilstoši šim motoram (vai 634 vai ČZ).

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Mani interesēja šāda lieta: jawa'aam liekot pirmajā ganģī sajūgs pats izspiežas. Tur ātruma pārslēdzējs ir savienots kaut kādā veidā ar sajūgu. Taču man tas "kronšteins" ir noņemts nost - tas nozīmē, ka pārslēdzot gaņģus noraustas motorīts un pirmajā gaņģī jāliek ar izspiestu sajūgu.

Rekur bilde - diemžēl fotogrāfēju aizdedzi nevis to sajūga mehānismu (šobrīd motors ir noņemts nost un gaida remontiņu).

foto.inbox.lv/ksneps/JAWA/08_05_2005_052.jpg

Varbūt kādam ir bilde ar to sajūgu - kā tam visam ir jāizskatās.

migano Reģ.: 03.06.2003
0 0 Atbildēt

Ksneps rakstīja:Mani interesēja šāda lieta: jawa'aam liekot pirmajā ganģī sajūgs pats izspiežas. Tur ātruma pārslēdzējs ir savienots kaut kādā veidā ar sajūgu. Taču man tas "kronšteins" ir noņemts nost - tas nozīmē, ka pārslēdzot gaņģus noraustas motorīts un pirmajā gaņģī jāliek ar izspiestu sajūgu.

Rekur bilde - diemžēl fotogrāfēju aizdedzi nevis to sajūga mehānismu (šobrīd motors ir noņemts nost un gaida remontiņu).

foto.inbox.lv/ksneps/JAWA/08_05_2005_052.jpg

Varbūt kādam ir bilde ar to sajūgu - kā tam visam ir jāizskatās.

Bilde nav, novelc no čehu lapas manuāļus.

Bet cik atceros, tur bij tā, ka labajā pusē pie sajūga regulēšanas bija tāda kā dakšiņa (sanāk pievadās no ātrumpārslēga). Nu tad šī dakšiņa ar spaidīja sajūgu.

migano Reģ.: 03.06.2003
0 0 Atbildēt

ursis rakstījaar karbi 638

pareja ir ar gumijas starpliku!!! un taapec karbi vareeja briivi pagriezt vismaz par 90 graadiem! un iztiiriit pludinj kameru

man bija 85 gada 638 UN NEKAADU PROBZU nebija...palaist vareeja ideaali...tam speciaali bija domaats saanos taads...bagaatinaataajs...sauksim vinju taa..

diizes lielumi atskiiraas TIKAI vai vinja bija domaata SOLO vai ar bagaznieku.bet adatu vienmeer vareeja pietiekosji dzilji nolaist...

nu ja, tā blīve bij apaļa vai kāda ? Es pat nav redzējis un ar jaunu karbūzi ar nenāca līdzi.

Par bagātinātāju pie karbūža man jau zināms ir, citād jau vispār neiesildītu

par dīzīšu izmēru - tā jau sanāk, oriģinālais karbijs bij domāts ar blaķeni, jaunpirktais - solo. Mīnuss ir tas, ka nevarēja nekur dabūt atsevišķi jaunas dīzītes iepirkt.

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Drošvien nekas sarežģīts - vienkārši gribu redzēt kā tam jāizskatās. Es pat zinu kur meklēt manuāli. THX.

Vakar izjaucu karburātoru - Par pārsteigumu - bija pilns ar smiltīm Visu iztīrīju, saliku kopā. Tagad stāv uz plauktiņa un gaida savu kārtu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Iztīrīji kamā - ar benzīnu??? Ja kaut kas ir nosēdies no benzīna vai tas var atpakaļ benzīnā izšķīst?

Ar acetonu karbi tīra un vēl mitru izpūš.

Pusautomātiskais sajūgs regulējas ar skrūvi (plakanais skrūvjgriezis) labajā pusē (tavā bildē kreisajā pusē tā ir labi redzama) līdz tjaga ar trosīti nonāk vājā saskarē ar dakšiņu (kas savukārt ir savienota ar ķikstarteri).

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Pietika ar lupatiņu kārtīgi izberzt un bija ok. Izpūtu arī.

Par to sajūgu - nākamajā nedēļas nogalē paskatīšos.

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Pietika ar lupatiņu kārtīgi izberzt un bija ok. Izpūtu arī.

Par to sajūgu - nākamajā nedēļas nogalē paskatīšos.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ksneps rakstījaietika ar lupatiņu kārtīgi izberzt un bija ok...

A dīzītes un kanālus arī ar lupatiņu izberzi? Neslinko - acetonā un tad būs OK.

Pusautomāts ir te: foto.inbox.lv/i_edgars/16-05-2005/jawa.jpg

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Šodien sēdekli atdevu pārvilkt. Uz maija beigām būs gatavs!

Par to Karbūzi - viss ir OK. Šī nav tā lietas, kuras dēļ es slinkotu.

P.S. Dubļu bleķi no iekšpuses ar kaut kādu piķi/darvu. Nevar saprast kur rūsējis, kur smiltis, kur darva... sviests///

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ar bituma mastiku varbūt? Ja tā tad ļoti kārtīgs saimnieks ir bijis.

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Nea - es domāju psrs laikos ceļš bijis noliets ar darvu vai piķi un tas salipis apkārt + smiltis. Nezinu ko darīt: Atstāt kā ir (+nopulēt) vai arī tomēr visu slīpēt nost un krāsot pa jaunu. Visdrīzāk, pagaidām paliks kā ir. Nav īsti skaidrības kā tas bleķis aizmugurē izskatīsies. + aizmugurējie amortiņi ir pagarināti un pakaļa šobrīd ir sacelta gaisa (neraksturīgi jawaam), kas man nepatīk, jo riepa ķeras pret rāmi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tetis rakstīja:vai kads nau meginajis jecajai 350 (350/360) uzlikt 634 javas karbuzi ?? un kadas ir izmainas liekot 634 galvas un cilindrus uz staru6kas?????

cilindrus es pats esmu licis uz vecās - bij jāliek arī virzuļi un tul ja paraizi atceros neštimmēja caurums, tobiš virzuļi bija jāpatais biki lielāks un jāliek arī vecās javas pirksti. pataisot caurumu lielāku bija sprostgredzenam vieta arī jātaisa dziļāka

Shark1 Reģ.: 03.02.2004
0 0 Atbildēt

Ir rezerves daļas 6235388

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

soriit no riita pa jaunciema gatvi pretii naaca vecaa 350,cik nu pamaniiju UHHH ORIGINAL ..a kaapeec bez ugunjiem???ai ai ap 8:25 gar veco miilas graavi brauca

trojan Reģ.: 22.04.2004
0 0 Atbildēt

Sveiki JAWU fani.Man seta gadus 20 metejas veca jawinja,laikam gads kads 75~,tur protams maz kas palicis no tas,bet numurs un dokumenti ir,detalas jau savakt ar varetu dazadas vel.

Ja kadam interese tad varu pa dosjas cenu atdot.ja interese tad seit mails zx9rboy@inbox.lv

Lasītākie raksti

Jaunie raksti