Sveiki dīzeļu lietotāji. Jautājums ir vienkāršs - piedevas dīzeļdegvielai - lejat vai nē? Un ja lejat - kādi uzlabojumi subjektīvi novēroti (tur jauda lielāka vai kas). Kura piedeva būtu ieteicama pret DD kristalizesanos zemās temperatūrās (ja man bākā būtu palikusi vasaras degiela)
esmu mēģinājis visādas, ne tikai braucot, bet arī pievienojot dažādos daudzumos un liekot saldētavā lai novērotu sasalšanas temperatūru. Rezultāts vienkāršs - nekāda jēga no viņām nav. Beigās lēju klāt benzīnu 5 % - tas izrādījās vislabākais variants.
Esmu lējis un esmu nelējis, atšķirība nekāda, tapēc vairāk neleju, vienīgais, ja sanāca ziemā liet kaut kādu vasaras dīzeli no krievijas, un mums bija -20, tad gan lēju klāt, lai neaizsalst, bet, ja lej tankā, tad brauc cepuri kuldams..
Nu vispaar taa lieta ir ar nianseem - piedevu "nostraadaashana" ir stipri atkariiga no degvielas saakotneejaas kvalitaates. Lietojot "kreiso" vai "trubas" degvielu tieshaam efekta var nebuut. Mee jau gadiem importeejam shaadu KONCENTREETU piedevu INFINEUM 255 (veikalos nopeerkamaas ir stipri atshkjaidiitas). Atsauksmes ir teicamas, gan no Latvijas Dzelzcelja, gan no smago trucku kantoriem. Bij taada sajuuta, ka katram, kursh ziemaa brauca uz Krieviju, bij liidz kanniite. Ah jaa, un veel: piedeva ir jaapievieno degvielai ne zemaakaa, kaa +5C temperatuuraa, citaadi nostraadaa vaaji, CP punkts jau ir garaam. Un ja parafiins jau izkritis, tad var liidzeet tikai siltums.
Benziins ...nu shito lietu akcepteeja tika razhotaaji, kam bija diizelji ar rindas suuknjiem. Modernajiem VE tipa suuknjiem benzha pie DD stipri nepatiik, stipri kriitas degvielas ellojoshaas iipashiibas.
A, nu aptuveni skaidrs. Es te skatijos uz Redex kjimiju 50g uz 50 L jalieto, un tas ir praktiski petrolejas koncentrats. Galvenais jautajums - vai tas nevar pacelt augsha nogulsnes baka un sistema un aizmest filtru/smidzinatajus utt.?
A, nu aptuveni skaidrs. Es te skatijos uz Redex kjimiju 50g uz 50 L jalieto, un tas ir praktiski petrolejas koncentrats. Galvenais jautajums - vai tas nevar pacelt augsha nogulsnes baka un sistema un aizmest filtru/smidzinatajus utt.?
kādas tur nogulsnes. Vienmēr cilvēki runā par kautkādām mistiskām nogulsnēm bākā, ka nevar ar tukšu bāku braukt jo ceļ augšā utt. Vai tev podā paliek kaku nogulsnes ja tu visu laiku skalo ūdeni?
parafīna kristalizācijas punktu pazeminoša piedeva dīzeļdegvielai
INFINEUM R255 ir bezpelnu polimeru kompozīcija, kura izšķīdināta naftas pārtvaices rezultātā iegūtā šķīdinātājā. Piedeva INFINEUM R255 ir paredzēta parafīna kristālu augšanas nepieļaušanai zemās temperatūrās un lietojama ar dažādu tipu degvielām, sevišķi tiešās pārtvaices rezultātā iegūtām (piemēram dīzeļdegviela) un degvielām ar augstu vārīšanās beigu temperatūru, lai varētu degvielām piešķirt nepieciešamās darba spējas zemās temperatūrās.
INFINEUM R255 ir pielietojams tā izplatīšanas procesā, neprasa pievienošanu tieši ražošanā, ar to var strādāt arī zemās temperatūrās, vislabākie rezultāti tomēr ir iegūstami piejaucot to degvielai temperatūrās virs 0°C, vai temperatūrā, augstākā par degvielas saduļķošanās temperatūru (CP, Cloud Point). Šai gadījumā ieteicams atšķaidīt produktu ar petroleju, lai atvieglotu tā sajaukšanos ar degvielu, ja CP ir temperatūra, zemāka par 0°C.
Darba spējas atkarībā no apstrādājamās degvielas sākotnējās kvalitātes, galvenokārt parafīna satura, nodrošina piedevas INFINEUM R255 piejaukšana no 500 līdz 1500 ppm (0.05 līdz 0.15 masas %) no apstrādājamās degvielas daudzuma. Tas spēj jūtami pazemināt CFPP (Cold Filter Plugging Point) jeb t.s. filtrējamību zemā temperatūrā. Pievienojot piedevu INFINEUM R255 koncentrācijā 500 līdz 1500 ppm, tipiskai Krievijas izcelsmes vasaras dīzeļdegvielai CFPP temperatūra tiek pazemināta līdz – 6 ... - 17°C. Augstākas kvalitātes dīzeļdegvielai CFPP var pazemināt līdz -25°C un vēl vairāk.
Apiešanās un pielietošana: apmaisīšana un sasildīšana ir ieteicamas, tās stipri uzlabo degvielas sajaukšanos ar piedevu. Maksimālajai degvielas temperatūrai nevajadzētu pārsniegt 40 ...55°C, jāizvairās no augstām degvielas tvertnes sienu temperatūrām. Ja piedeva INFINEUM R255 tiek atšķaidīta, piemēram ar apgaismošanas petroleju, tad apmaisīšana ir nepieciešama, bet degvielas sasildīšana var nebūt vajadzīga.
Piejaucot piedevu INFINEUM R255 degvielai, ieteicama ir proporcionālas mērīšanas nepārtrauktā metode, kā visām degvielas auksto plūstamību uzlabojošām piedevām. Maksimāla efekta sasniegšanai degvielas temperatūrai vēlams būt ievērojami virs saduļķošanās punkta (temperatūras). Labai piedevas INFINEUM R255 izšķīšanai vēlama degvielas temperatūra virs 25°C, ja tas nav iespējams, vēlams piedevu vispirms izšķīdināt, piemēram, apgaismes petrolejā, lai uzlabotu tās sajaukšanos.
Uzglabāšanai piemēroti taras materiāli ir nerūsējošais tērauds, poliesteru plastmasas un teflons (fluorplasts).
Provee pazvaniit muusu diilerfirmai VAMotors (Bukultu ielaa), tel. 7 383881, un uzjautaat, vai ir, vai var savaa kanniitee dabuut. Var suutiit arii e-pastu .
Vislabākais variants ir elektriskais degvielas filtra sildītājs!!! Pirms startē uzsildu kādas 2-3 min, atstāju ieslēgtu un aiziet. Noslāpējot izslēdzas pats, jo ir pievienots pie atslēgas 1 pozīcijas - no ABS sūkņa drošinātājiem. Pagājusogad ar vasaras degvielu pie -15 bez problēmām vizinājos.
pinguin rakstīja:kādas tur nogulsnes. Vienmēr cilvēki runā par kautkādām mistiskām nogulsnēm bākā, ka nevar ar tukšu bāku braukt jo ceļ augšā utt. Vai tev podā paliek kaku nogulsnes ja tu visu laiku skalo ūdeni?
Noņem to bāku un apskati!!! Tad arī runā! Tad no kurienes augstspiediena sūknī rodas nogules, ja visa degvielas iet caur filtru? Gadījumā neizgulsnējas no degvielas! Ja reiz kaut kas ir izgulsnējies no dd tad dd tas atpakaļ neizšķīst, bet citos šķīdinātājos (lasi piedevās) šķīst gan. Ja ķīmiju mācījies un degunu neurbināji stundu laikā vajadzēja tā kā zināt!!!
Links nestrdā, atmet ludzu uz e-pastu kaspx@inbox.lv , paldies. Cerams ka Tavs līdzeklis vieglak sajaucas ar degvielu neka Infineum R 255. Sildit degvielu nu kaut ka nemaz negribas
man shoziem pirmais dizelauto tadel jautajums lidz cik lieliem minusiem var braukt droshi ar tankos piem statoil dizeli nebaidoties ka var kaukas aizsalt vai kauka taa
Ziemā turot tukšu bāku uz tās sienām krājas kondensāts - pa obratku uz bāku nāk siltāka degviela. Runājot par sabiezēšanu- šorīt pie -21 filtru ailika ciet LATVIJAS NAFTA`s ziemas dīzelis.
Visas tās piedevas ir muļķības! Elementāri, ziemas soļķis ir dārgāks izgatavošanā... DUSos iepērk vasaras zupu, pieber klāt ķīmiju un pārdod it kā ziemas soļķi... paši uzvārās. Tev iesaka pieliet vēl klāt ķīmiju... bet 2, pat 5 kārtīga porcija neko nedod - visa ķīmija jau ir izreaģējusi. Tā ka durjat našego brata!!! Un sala apstākļos ķīmiju iegāžot bākā parafīns vēl vairāk izgulsnējas - tai ķīmijai ir vajadzīgi plusi lai reaģētu. Ja netici pamēģini spainī!!!
No Ktievijas vestajam soļķim nekāda ķīmija nav vajadzīga, pie -30 dzidra kā avota ūdens.
Dīzelis un piedevas
Sveiki dīzeļu lietotāji. Jautājums ir vienkāršs - piedevas dīzeļdegvielai - lejat vai nē? Un ja lejat - kādi uzlabojumi subjektīvi novēroti (tur jauda lielāka vai kas). Kura piedeva būtu ieteicama pret DD kristalizesanos zemās temperatūrās (ja man bākā būtu palikusi vasaras degiela)