SAAB stelpe 2006

ZingZeng Reģ.: 13.08.2002

Laimīgu Jano 2006.gadu un sākam no jauna šeit .

 
Bad_MF Reģ.: 03.07.2002
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja: *** Kur palicis topix Es tevi redzu!? Akls esmu vai kā?!

Īsāk sakot vakar redzēju Bad_MF atkal jau sarkanajā, pa Valdeķu ielu braukājot, vēlu vakarā.

bija taada lieta. Tevi gan nemaniiju :/

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Bad_MF rakstīja:

bija taada lieta. Tevi gan nemaniiju :/

Pabraucām viens otram garām pie Graudu ielas krusta, kā reiz biji pagriezi galvu (bīstami csn ) un pasažierim(-rei) kaut ko stāstīji.

Bad_MF Reģ.: 03.07.2002
0 0 Atbildēt

pasazhierim, kursh liidziigs franchu terjeram? jaa, tad tas biju es

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Vakar >1h sēdēju sastrēgumā, pārdomāju dzīvi un vēroju, ar ko tikai ļaudis nepārvietojas un kā tikai neizpildās! Brauc ar jauniem un smukiem auto un šķūnētiem šrotiem, saspringti un atslābinājušies, lasot pie stūres grāmatas, ar uguņiem un bez, brauc pa pagalmiem, pa sīkām ieliņām, pa pretējo joslu, lien, spiežas, kādam pārvārās dzesēšana, nu ar vienvārdsakot, man bija interesanti, jo sen nebiju sēdējis tik megatupā sastrēgumā pie tam, kad man nav jāsteidzas. Protams, ka nožēloju, ka sākumā arī pats izpildījos pa apkārtceļiem, kas būtībā mani noveda pie paša sastrēguma epicentra un ļooti ilga mājupceļa Bet tad es padomāju, ka es viņus nemaz nenosodu un sodus par agresīvu braukšanu neliktu, jo man šķita, ka izņemot dažus īpaši kretīniskus manevrus (piem. "palikšana krustojumā"), kopumā šī spiešanās tomēr neļauj aizmigt un liek visiem raitāk kustēties uz priekšu. Daudzus palaidu priekšā, nekāda naida un abidas, izbaudīju "pieklājīgā auto" lomu, pretī saņēmu "paldies",- tas gan nenozīmē, ka čammājos un kavēju trafiku aiz sevis. Vienīgais, kas tracina, ka ļaudis lien, spiežas, darās, bet kad tiek tuvu līdz sastrēguma beigām, tad momentā atslābst un... nebrauc... - nesāk vairs laicīgi startēt, kā to darīja 5 min. atpakaļ, "noguļ zaļo", tālāk velkas pa visām joslām utt. Vislabāk to katru rītu novēroju uz Zemitānu tilta - ļaudis brauc milimetrs milimetrā, bampers, bamperā, līdz tiek līdz luksoforam, kur atslābinās un nezkādēļ visu sakavē, kā dēļ arī ikrīta sastrēgums! Stulbi. Bet vispār vasaras megasastrēgumu laiks ir sācies!!!!

Nu tā, kavējot laiku, un pierakstot telefonā sev vajadzīgus divus jaunus numurus, ko izlasīju uz apkārtesošajām uzņēmumu automašīnām, atcerējos, ka manam vecajam megarulzam ir lūka! Atvēru, paelpoju svaigu gaisu, pabalināju saulē matus, pabāzu ārā un nosmērēju rokas... bet, kad tiku cauri sastrēgumam vairs nesapratu, kā cilvēki brauc ar vaļā logiem/lūkām - tas nu gan nav baudāmi -spiediens vislaik mainās, troksnis, brāzmas, nu garām tas, -neizdevās man atrast tai pielietojumu ātrumā! Mainu lūku pret ACC + tumšie logi

P.s.pazīstamus terjerus neredzēju Šitais labs!

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Mans mīļākais topics

Sveiciens svētkos, jeb GATAVOJIES: www.tvnet.lv/... fons labs ietrāpījies

Lietuvā par \"virsnormas\" 33 km/h ārpus pilsētas prasa 500 LTL (100Ls), bet pieliekot klāt vēl 7 km/h varot saņemt apaļāku rēķinu par LTL 1000 (200Ls) Godīgi sakot, neticās, derētu kāds lietuviškas admin.sodu katalodziņš pārbaudei!

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Turpinaajums zaljaas zonas story....

Shodien biju uz Ziemelju priekshpilseetas administratiivo seedi zaljaas zoonas jautaajumaa. Secinaajums: vaarna vaarnai acii neknaabs! Kad nevareeja pieraadiit, ka tas, kur staaveeju, ir zaaliens... (citeeju

42. Zāliens - apstādījumu un īpašu sporta laukumu augu platība, kas blīvi nosegta ar zemu augošu zālienaugu (galvenokārt graudzāles un tauriņzieži) zelmeni no agra pavasara līdz pirmajam sniegam, atkarībā no lietošanas sastāv no dažādiem augiem un prasa lietošanai atbilstošu pļaušanu un citu kopšanu.

... tad sekoja arguments, ka es esot apstaajies Piejuuras aizsargaajamaa zonaa Koroche sviests

Un... kaa pashi domnieki savos kaartiibas rulljos atziist... (atkal citaats)

3.6. Problēmas

Tā kā Latvijā nav „speciāla” likuma, nedz arī Ministru kabineta noteikumu, kas regulētu apstādījumu tiesisko aizsardzību, tad to regulējumu pamatā veido dažādi pašvaldību normatīvi un iekšēji akti. Rīgas pilsētā apstādījumi ir nepilnīgi aizsargāti, jo:

• „apstādījumu” definīcija dažādos pašvaldību normatīvos un iekšējos aktos tiek dažādi un pretrunīgi formulēta;

• Rīgas pašvaldības saistošie dokumenti neatbilst valstī spēkā esošajiem likumiem un MK noteikumiem, piemēram, „Meža likumam” (24.02.2000.);

• Vides departamenta instrukcijai „Rīgas teritorijā ārpus meža zemes augošiem kokiem nodarīto kaitējumu klasifikācija un zaudējumu atlīdzības aprēķināšana” (30.11.2000.) nav leģitimitātes, jo to saistošo noteikumu veidā nav apstiprinājusi Rīgas dome;

• prettiesiska ir Rīgas pašvaldības prasība zemes īpašniekiem uzkopt teritoriju ielu „sarkanajās līnijās”;

• Rīgas saistošajos noteikumos apstādījumu aizsardzības jomā ir tikai nedaudzas, turklāt nepilnīgas tiesību normas, kas regulē minētos jautājumus.

Apstādījumu aizsardzības tiesisko aktu nepilnību rezultātā regulāri administratīvā tiesā vai tiesas ceļā tiek apšaubīta pašvaldības kompetence regulēt un nodrošināt apstādījumu aizsardzību, tās pieņemtie lēmumi apstādījumu aizsardzības pārkāpumu lietās tiek apstrīdēti un lielākoties atzīti par nepamatotiem un nelikumīgiem (Meseršmits K., Meiere S., Ūsiņa E., 2003. Eiropas vides tiesības. LU, EuroFaculty).

.... tad atliek peedeejaa instance.... Saprotu jau, ka tas viss ir bezjeegaa absurdi un nevajadziigi, bet izbesiija arii tie polichu foto meistardarbi.... Auto pa visu A4 formaata lapu un 2cm gar malaam TREKNA ZAALE! Labi, ka man ir savs fotostorijs ar visu polichu auto...

walcc Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

pa shito gadiijumu wareetu uznjemt filmu...kkaadu tragjikomeediju- Ilgais celjsh Kakjuseeklja zaalees

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Labrītt!

Nu ko

Tad rīt atkal draudzīgi dodamies uz iauto Ralliju, lai Saab Komanda varētu atkal dabūt pa "mizu" no NSNF Rallija Monstriem

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Turpinaajums zaljaas zonas story....

Shodien biju uz Ziemelju priekshpilseetas administratiivo seedi zaljaas zoonas jautaajumaa. Secinaajums: vaarna vaarnai acii neknaabs! Kad nevareeja pieraadiit, ka tas, kur staaveeju, ir zaaliens... (citeeju

42. Zāliens - apstādījumu un īpašu sporta laukumu augu platība, kas blīvi nosegta ar zemu augošu zālienaugu (galvenokārt graudzāles un tauriņzieži) zelmeni no agra pavasara līdz pirmajam sniegam, atkarībā no lietošanas sastāv no dažādiem augiem un prasa lietošanai atbilstošu pļaušanu un citu kopšanu.

... tad sekoja arguments, ka es esot apstaajies Piejuuras aizsargaajamaa zonaa Koroche sviests

Un... kaa pashi domnieki savos kaartiibas rulljos atziist... (atkal citaats)

3.6. Problēmas

Tā kā Latvijā nav „speciāla” likuma, nedz arī Ministru kabineta noteikumu, kas regulētu apstādījumu tiesisko aizsardzību, tad to regulējumu pamatā veido dažādi pašvaldību normatīvi un iekšēji akti. Rīgas pilsētā apstādījumi ir nepilnīgi aizsargāti, jo:

• „apstādījumu” definīcija dažādos pašvaldību normatīvos un iekšējos aktos tiek dažādi un pretrunīgi formulēta;

• Rīgas pašvaldības saistošie dokumenti neatbilst valstī spēkā esošajiem likumiem un MK noteikumiem, piemēram, „Meža likumam” (24.02.2000.);

• Vides departamenta instrukcijai „Rīgas teritorijā ārpus meža zemes augošiem kokiem nodarīto kaitējumu klasifikācija un zaudējumu atlīdzības aprēķināšana” (30.11.2000.) nav leģitimitātes, jo to saistošo noteikumu veidā nav apstiprinājusi Rīgas dome;

• prettiesiska ir Rīgas pašvaldības prasība zemes īpašniekiem uzkopt teritoriju ielu „sarkanajās līnijās”;

• Rīgas saistošajos noteikumos apstādījumu aizsardzības jomā ir tikai nedaudzas, turklāt nepilnīgas tiesību normas, kas regulē minētos jautājumus.

Apstādījumu aizsardzības tiesisko aktu nepilnību rezultātā regulāri administratīvā tiesā vai tiesas ceļā tiek apšaubīta pašvaldības kompetence regulēt un nodrošināt apstādījumu aizsardzību, tās pieņemtie lēmumi apstādījumu aizsardzības pārkāpumu lietās tiek apstrīdēti un lielākoties atzīti par nepamatotiem un nelikumīgiem (Meseršmits K., Meiere S., Ūsiņa E., 2003. Eiropas vides tiesības. LU, EuroFaculty).

.... tad atliek peedeejaa instance.... Saprotu jau, ka tas viss ir bezjeegaa absurdi un nevajadziigi, bet izbesiija arii tie polichu foto meistardarbi.... Auto pa visu A4 formaata lapu un 2cm gar malaam TREKNA ZAALE! Labi, ka man ir savs fotostorijs ar visu polichu auto...

a man stāsti ka Tev jau 2 mēnešus apsolūti laika nav, pat 20 minūtes, lai pieskrietu , garāmbraucot uz Teiku...

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

a man stāsti ka Tev jau 2 mēnešus apsolūti laika nav, pat 20 minūtes, lai pieskrietu , garāmbraucot uz Teiku...

Vot, kad dabuusi pa mizu no SAAB rallija komandas, tad arii pieskrieshu!

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Man ir jauns stūrmanis, jaunas ziemas riepas un jauna vēlēšanās uzvarēt!

Saturās!

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja: Man ir jauns stūrmanis, jaunas ziemas riepas un jauna vēlēšanās uzvarēt!

Saturās!

Izskatās ka Saab komandai šoreiz paveicās Iauto rallijā....

Laikam NSNF komanda šoreiz būs Jums pakāsusi....

Bet nu tā ir noteikti tāda nejauša veiksmīte...

Un arī savs labumiņš ir...

Tagad ceru ka Arnijs turēs vārdu, un beidzot tad piebrauks pie manis uz Teiku...

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Phe, kas ir NSNF, mums rūp absolūta uzvara, -tāda arī būtu bijusi, ja vien es šoreiz neizrādītos tas vājais posms!

Skriešanu un griešanos ap savu asi zem 540 grādiem es sapratu tikai pie 2 KP un 5. un 6.posma regularitātes nojaucām, jo piemirsām, ka mūs izlaida citā minūtē, bet pieraksti leģendā palika vecie, lai gan tas vēl mājās jāpārbauda! Pie visa vainīgas tās ekipāžas, kas izstājās un sajauca visu lietu loģisko kārtību un dabisko ritējumu!

Bet jebkurā gadījumā pasākums šoreiz Redaktoram bija izdevies godam - šķiet, bija ņēmis vērā visas iepriekšējo posmu nepilnības un saveidojis patiešām lielisku sacensību!

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Laikam jādibina Saab OG rallija komanda.....

un jāparāda Pseido Saab ( 9000--- fiata kuzovos ) draiveriem, kur vēži ziemo...

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: Laikam jādibina Saab OG rallija komanda.....

un jāparāda Pseido Saab ( 9000--- fiata kuzovos ) draiveriem, kur vēži ziemo...

Laba doma, būtu smuks rallyteams ar 3 SAAB 96 !

P.s. tas tak visiem skaidrs, ka ne jau SAABs fiata kārbā, bet Fiats SAAB kārbā, to nu Tev vajadzētu tā kā zināt, pseidorallist:-

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

cik man zināms, tad to Saab 9000 kuzovu izstrādāja Itāļi.....

Vai Tie bija uz Itāliju vieskoncertā atbraukušie Zviedri

Man tīk domāt, ka tas bij Saab mēģinājums radīt eiropas standartiem atbilstošu ( līdz ar to arī maz Saabisku ) Saabu, kuru kuzovs tika izstrādāts uz Fiat Croma bāzes....Itālijā, speciāli Saab ražotājiem....

P.S.Un vispār...ko Tu runā, kas tas ir pa Saabu, kam aizdedzes atslēga ir pie stūres....

Tu ko

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Sakarā ar augstāk rakstītu, piedāvāju Saab 9000 komandu pārdēvāt par Itāļu autodizaina komandu....

Bet Saab kluba komandu sakoplektēt no īstiem Saab OG !!!

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja: Phe, kas ir NSNF, mums rūp absolūta uzvara, -tāda arī būtu bijusi, ja vien es šoreiz neizrādītos tas vājais posms!

Skriešanu un griešanos ap savu asi zem 540 grādiem es sapratu tikai pie 2 KP un 5. un 6.posma regularitātes nojaucām, jo piemirsām, ka mūs izlaida citā minūtē, bet pieraksti leģendā palika vecie, lai gan tas vēl mājās jāpārbauda! Pie visa vainīgas tās ekipāžas, kas izstājās un sajauca visu lietu loģisko kārtību un dabisko ritējumu!

Bet jebkurā gadījumā pasākums šoreiz Redaktoram bija izdevies godam - šķiet, bija ņēmis vērā visas iepriekšējo posmu nepilnības un saveidojis patiešām lielisku sacensību!

absolūtā uzvara komandu ieskaitē būtu bijusi NSNF...

mums būtu 2 vieta, deksteram knapi trešā, arnijam tikai 4tā

ja ne sakainā miza nobirusi - es jau sen domāju, ka vajadzēja braukt ar klasiskām vērtībām, tobiš renault megane

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja:

Yukki rakstīja: Phe, kas ir NSNF, mums rūp absolūta uzvara, -tāda arī būtu bijusi, ja vien es šoreiz neizrādītos tas vājais posms!

Skriešanu un griešanos ap savu asi zem 540 grādiem es sapratu tikai pie 2 KP un 5. un 6.posma regularitātes nojaucām, jo piemirsām, ka mūs izlaida citā minūtē, bet pieraksti leģendā palika vecie, lai gan tas vēl mājās jāpārbauda! Pie visa vainīgas tās ekipāžas, kas izstājās un sajauca visu lietu loģisko kārtību un dabisko ritējumu!

Bet jebkurā gadījumā pasākums šoreiz Redaktoram bija izdevies godam - šķiet, bija ņēmis vērā visas iepriekšējo posmu nepilnības un saveidojis patiešām lielisku sacensību!

absolūtā uzvara komandu ieskaitē būtu bijusi NSNF...

mums būtu 2 vieta, deksteram knapi trešā, arnijam tikai 4tā

ja ne sakainā miza nobirusi - es jau sen domāju, ka vajadzēja braukt ar klasiskām vērtībām, tobiš renault megane

nu ja Yukki zinātu grādus.....

ja es Pārzinātu Tukumu,

ja Tev būtu biezākas trubas...

ja Tantei būtu riteņi....

un t.t.......

Tas viss varbūt būtu, bet nebija.....

bija tā, kā bija.....

Nu paveicās tak šoreiz fiatiem...

bet runa iet pa to, ka būtu labi, ja komanda būtu arī tiem, kuri brauc ar Saabiem.....

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

putraims rakstīja: Ekk, Sviestcs, tak nav no svara ar kādu auto TO dara.

Galvenais - lai ir labs cilvēks!!!!!

es tak nesaku ka kāds te ir slikts Cilvēks!!!

es tik saku, lai maina komandas nosaukumu

uz

"Labie Cilvēki Fiatos"

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

putraims rakstīja: Es divdesmit gadus (gandrīz) nobraucu ar fiatu. Krievijā ražotu fiatu.

Man šķiet, pat krievijā ražotais fiats bij labāks par sābu. katrā ziņā ķedes nomaiņa viņam nemaksāja pusi no mašīnas vērtības.

nu nav jau viss tik pelēkās krāsās, pirmāmkārtām tā ķede nav jāmaina nemaz tik bieži......

un otrām kārtām, tie auto, kuru vērtība ir kritusies līdz jaunas ķedes un zobratu komplekta vērtībai, parasti jau neremontējās pie dīleriem, bet izlīdzās ar alternatīvu ražotāju detaļām un remontus veic pie aprīnķi psazīstamā amatnieka, on že frizieris, on že zobārsts... Inokentija.....

un tad tie remonti vairs nerada tādas zobu sāpes....

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Redzi, Mans Draugs no provinces,...

Tevis minētie piemēri ir atsevišķi gadījumi...

izejot no tiem mēs nebūt nevaram apgalvot,

ka teiksim, Saabiem parasti izjūk bremzes pēc 6 gadiem, vai ka visi Audi bremžu sistēma strādā nevainojami 18 gadus...

apsolūti nevaram!!!

Tad jau man arī ir piemērs rokā....

Es savai 20 gadus vecajai Automašinai veicu ritošas daļas remontu pirms T.A., kuru izgāju šogad janvārī...

pa starpai esmu piedalījos jau trīss rallija posmos, un vēll daudzos ar auto laušanu saistītos pasākumos....

un visa piekare ir o.k........

bet man bij tas gods Lāsts izdevība prieks bēda

ai, her viņ zin.....

pabraukāt nepilnu mēnesi ar Dekstera tik izslavēto Audi 80...

kurš grabēt sāka neatejot no kases pēc nepilnu 2 nedēļu lietošanas, un jaunais saimnieks, kurš no manis to iepirka, teica, ka T.A. notestēja, ka jāmaina gandrīz vai visas priekšejās piekares bukses....

kādus secinājumus mēs tagad varam izdarīt

Visdrīzāk jau ka nekādus, no šiem atseviškiem gadījumiem, informāciju smeļot...

vot...

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Nu gan jūs taukus kuļat! Vēl vakar rimi un supergetto bija atrodami sviesta izstrādājumi par Ls 0.61 ķieģelītī, kas sastāda apmēram 200 gramus piena taukskābju ar nosaukumu tīrs stelpes sviests! Ahoi uz bodi pēc tīra sviesta un priekšējām buksēm!

Hmm, diez kā to ķēmģīmi dabū ar jautājumu uz galvas -?)

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja:Hmm, diez kā to ķēmģīmi dabū ar jautājumu uz galvas -?)

= : ? (kopā)

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

putraims rakstīja: Es divdesmit gadus (gandrīz) nobraucu ar fiatu. Krievijā ražotu fiatu.

Man šķiet, pat krievijā ražotais fiats bij labāks par sābu. katrā ziņā ķedes nomaiņa viņam nemaksāja pusi no mašīnas vērtības.

labs auto=lēts auto

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti