nezinu gan, kam jāziņo, bet es ar paķēru to bedri, un nobraucot no estakādes redzēju passat mobīli ar divām pārsistām riepām
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nezinu gan, kam jāziņo, bet es ar paķēru to bedri, un nobraucot no estakādes redzēju passat mobīli ar divām pārsistām riepām
nevajag braukt tik lēni
anonimikis rakstīja: nevajag braukt tik lēni
atļautais 70...
tikko pazvaniiju uz Satiksmes Departamenta nr 8003600
viss esot norobezhots sataisiits uttt, nu priex ka vismaz paleenaam uzklausa iedziivotaajus--jo bijusi policija un sadauziitas riepas jau daudz...
Vispār atrast konkrētu iestādi, kurai ziņot par konkrētu lietu ir visai pagrūti. Konkrēti: kautkad decembrī braucu no Rīgas (Imantas) uz Kandavu. Posmā līdz Babītei uz šosejas mētājas notriekts stirnu buks; situācija visai nelāga- kāreiz apdzinu velkošos busiņu un kārtojos atpakaļ joslā, kad pamanīju šamējo guļam uz asfalta. Sprukt vairs nebija kur, jo pretī nāca autiņš. Pldies Dievam stirninieks bij bez ragiem un gulēja uz sāniem un taisni, jo varēju pārbraukt tam pāri, citādi aš bez priekšas varētu palikt.
Babītē zvanu uz 112, izstāstu, kas, ko, kā ķipa lai atbrauc kāds atbildīgais dienests un novāc to lopu, šie mani vairākas reizes ar kautko savieno, jo paši laikam īsti nezin, kā kompetencē tas būtu. Beigās pēc maniem vairākkārtīgiem zvaniem pēc minūtēm 20-25 tieku savienots ar kautkādu tur mentūras nodaļu, kas solās tūlīt aizbraukt un novākt to stirnu.
Rodas jautājums: vai tiešām 112 nav tas iestādījums, kam būtu jāzin, kas par ko atbild ekstrēmā situācijā? A to dīvaini kautkā...
tunos rakstīja: Nu tad taa, briidinājums par bedri uz Ulmaņa gatves braucot centra virzienā apmeeram uz tilta(estakādes) pirms Vienības gatves krustojuma
tikko pats pārbaudīju, tā neko, kalpaks aizlidoja, disks saliekts, zapaska uzlikta utt
kaa taada bedre var buut uz taada meeroga ielas
pieņemu ka neesmu un nebiju vienīgais kuram taada situācija atkārtosies, ja to caurumu neaizlaapiis....
Svētdien uz 80km/h braucot, paspēju izvairīties, paraujot uz labo pusi. Spogulī paskatījos, ka arī aiz manois braucošais noreaģēja, bet viņš jau redzēja, ka priekšā braucošais (es) veicu strauju manevru.
Vispār vāks ar tām bedrēm..
Uz Ropazhu ielas tieshi pretii Chieriisha tirgum arii tada nevaaja bedre izveidojusies ! Shoriit knapi knapi paspeeju no taas izvairiities !
Viss Tukums viena liela bedre, izvairiities nepaspeeju, visu dienu seedeeeju bedreee
Es teiktu ka buutu vienreiz atklaati jaapasaka, ka LV ir vispaar viena liela bedre, un jaatver taalruni uz kuru var pazinjot par vietu kuraa to bedru pekshnji nav.
Es ar ir izbesiijies taisot zig-zagus pa ielaam un celjiem.
Mjāā, pie mums diemžēl ceļus būvē no sūdiem, i to vēl paspēj šo to no p.i.z.ģ.īt. un finālā ir tā kā ir. Šeit Latvijā laikam nav neviena iestāde, kas seko līdzi ceļu būvniecības procesam un vajadzības gadījumā liek pārtaisīt.
cik nopratu uz sho nr.----8003600---var zvaniit un stastiit, kur ir kaada exkluziiva bedre!
bet jautajums--man aizripojosa kalpaka un metaala diska ieliekuma deelj negribeejas staties, chakareties un saukt kaadus dienestus(policiju)
bet ja nopietni kaads ljitaks satriekts vai uzplēsta riepa---ir ceriibas piedziit no kaada atliidziibu, kait vai piemeram parasto KASKO?
tunos rakstīja: cik nopratu uz sho nr.----8003600---var zvaniit un stastiit, kur ir kaada exkluziiva bedre!
bet jautajums--man aizripojosa kalpaka un metaala diska ieliekuma deelj negribeejas staties, chakareties un saukt kaadus dienestus(policiju)
bet ja nopietni kaads ljitaks satriekts vai uzplēsta riepa---ir ceriibas piedziit no kaada atliidziibu, kait vai piemeram parasto KASKO?
Iespeejams atkariibaa no apdroshinaataaja, un nosleegtaa liguma. Principaa jaazvana un jaarunaa - konkurence apdroshinaataajiem liela, un choms kaa reiz ar liidziigu probzu dabuuja visu ko vajadzeeja.
Protams jautaajums vareetu buut par droshinaashanu ar pashrisku, tad IMO leetaak iznaax pasham visu sakaartot, bet no otras puses var jau ja ir paziistami remontu kantorii dabuut vajadziigo taami lielaaku, un tad nosaciiti samazinaat sho savu ieberziena pashriska dalju.
no riita viens bija iepirdis k.voldemaara un elizabetes krustaa maaksliigi izveidotajaa bedree un taas suuda barjeras nonesis
shoriit braucu pa ropazjeni un pie chieriisha tirga nekaadas bedres nemaniiju?!? kur ta vinja bija?!?
kaukas izrakts ir Elizabetes un Skolas krustā, uz pirmās joslas. no rīta nebija nekādu norobežojumu
martinello rakstīja: kaukas izrakts ir Elizabetes un Skolas krustā, uz pirmās joslas. no rīta nebija nekādu norobežojumu
Vakar un aizvakar norobežojumi bija, moš kāds nonesis
šodien $%^$@ gribējās zvanīt par katru metru ceļa... visur kur brauc - BEDRES!!!!!
varbūt maksājot ceļa nodokli jājautā, kura bedre tika par manu iepriekšējā gada naudu salāpīta?
hmnc rakstīja: šodien $%^$@ gribējās zvanīt par katru metru ceļa... visur kur brauc - BEDRES!!!!!
varbūt maksājot ceļa nodokli jājautā, kura bedre tika par manu iepriekšējā gada naudu salāpīta?
Tu nepareizi saprati situāciju uz ceļa - Tu brauci pa bedri, bet ik pa metram asfalts
kādas problēmas? jāpaņem kasko bedre un tad jāsauc menti....
Par bedrēm ir jāziņo apdrošināšanas kompānijai BTA.
Protams ja ir polise BTA kasko Bedres. Līdz 1k latu var dabūt par hadenes remontu...
PS. Tā tautā runā....
uupis rakstīja: Par bedrēm ir jāziņo apdrošināšanas kompānijai BTA.
Protams ja ir polise BTA kasko Bedres. Līdz 1k latu var dabūt par hadenes remontu...
PS. Tā tautā runā....
Balta arī atloka kāpostu. protams ar nosacījumu, ka esi sagaidījis kompetentās valsts iestades amatpersonas-cpistus, kuri pareizi un neatkarīgi noformēs negadījumu un bedri. bet disku un riepu cenā līdz 500Ls var atmaksāt arī gadījumos, ja neesi gaidījis CP.
PS vismaz man tā sanāca, pirms mēneša.
Šis slapjais un pēkšņi siltais laiks pēc pamatīgas ziemas ir par iemeslu neskaitāmām bedrēm. Tur kur brauktuves segas virskārtas ir nolietojusies, tur šādas bedres šādā laikā var parādīties burtiski dažu stundu laikā pie intensīvas satiksmes. Lielu ieguldījumu šādām pēkšņām bedrēm pie šiem laika apstākļiem dod smagais transports. Patiesībā Latvijas klimatiskie apstākļi ir vieni no nepateicīgākajiem, kas vien var būt- biežie sasalšanas un atkušanas cikli, pie ūdens un satiksmes klātbūtnes neblīvu (ar plaisām, bedrēm) segu vienkarši lauž. Risinājums šīm problēmām ir laicīga asfalta virskārtas maiņa vai remonts, lai nodrošinātu blīvu segu, ar darbojošos ūdens novadīšanas sistēmu uz ielas vai ceļa.
bet vai uz nelielajam ielinjam nebuutu izdeviigaaks ventspils variants?--brugjis uz ielaam?
i labi tad kad jaarok, salabo trubas apaksha un salliek visu atpakal
Gnoms rakstīja:
dreamons rakstīja: blablabla
raimis - part II ?
Kas ira? :0
tunos rakstīja: bet vai uz nelielajam ielinjam nebuutu izdeviigaaks ventspils variants?--brugjis uz ielaam?
i labi tad kad jaarok, salabo trubas apaksha un salliek visu atpakal
traks neesi? tur taču garantijas jādod!
bedrīšu līmešanas biznsa nav ne garantiju, ne stingras uzskaites. Minimālais bedres izmērs šiem pēc normatīviem 1x1m
Kurai iestādei ziņot par bedri uz ielas?
Nu tad taa, briidinājums par bedri uz Ulmaņa gatves braucot centra virzienā apmeeram uz tilta(estakādes) pirms Vienības gatves krustojuma
tikko pats pārbaudīju, tā neko, kalpaks aizlidoja, disks saliekts, zapaska uzlikta utt
kaa taada bedre var buut uz taada meeroga ielas
pieņemu ka neesmu un nebiju vienīgais kuram taada situācija atkārtosies, ja to caurumu neaizlaapiis....