modena rakstīja:
nu kāds vel ta arī neatbildēja ar kādu auto pats braukā.....
A tu panjem acis pirkstos un izlasi liidz galam kaadu 7 postu no augshas 3 lapaa.
modena rakstīja:
nu kāds vel ta arī neatbildēja ar kādu auto pats braukā.....
A tu panjem acis pirkstos un izlasi liidz galam kaadu 7 postu no augshas 3 lapaa.
TDIOTS rakstīja:
WALA rakstīja: Kur tas modena palika, man jau garlaiciigi saak palikt !!!
NU ja un tas draugs ar savu Vafeli tfu Vauxhalli ar izbanojaas.
vish i ieks tvnet/auto , toksh sen jau atrasts un ap.....
Tos es maniju peec tava ieposteetaa linka, bet tur kaut kaa tas viss aatri apravies, nez ar buus atraavies banu.
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
Gnoms rakstīja: daļa 900to arī komplektējās ar LSD... flagmanis 960 ar 3.0 točno, pārējiem tā bij opcija...
tie man liekas bija 940SE modeļi ar multi-link piekari.....
Multi link piekare nekaadi neiespaido to kaads tev difs, tikai to cik saregjiits ir shaads piekares regulejums ja to izsit no vietas.
Ja tu vel avreetu tik taalu advanceeties kaa pateikt kaads tad ir tas diferenciaalis aimugures tiltaa, tas jau buutu labs saakums talaakaam disksijaam.
Man ir TOYO Avensis kaa labi zinaams FWD, ar parastu jeb briivu difu.
Man parastais... SE modeļiem nāca ar blokirovku ja viens ritenis izslīd....
Cik ziemā bija darīšana ar MB 200D, Opel Ascona, Opel Astra (9, Volvo 940 un Mazda 626('01) - pirmais vienmēr izspolēja labas puses ritenis
WALA rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
WALA rakstīja: Kur tas modena palika, man jau garlaiciigi saak palikt !!!
NU ja un tas draugs ar savu Vafeli tfu Vauxhalli ar izbanojaas.
vish i ieks tvnet/auto , toksh sen jau atrasts un ap.....
Tos es maniju peec tava ieposteetaa linka, bet tur kaut kaa tas viss aatri apravies, nez ar buus atraavies banu.
jaa , shitaadus rupekljus nekur ilgi netur
tvnetā nevienu nebano un diskusijas neviens nemoderē. tur ir pilnīgs bezpriģels.
modena rakstīja:
Man parastais... SE modeļiem nāca ar blokirovku ja viens ritenis izslīd....
Cik ziemā bija darīšana ar MB 200D, Opel Ascona, Opel Astra (9, Volvo 940 un Mazda 626('01) - pirmais vienmēr izspolēja labas puses ritenis
Nezinu kaapeec tieshi tev vienmer ir traapiijies labais, bet tam nau nekaada sakara ar konstrukcijas iipatniibaam ( tajaa skaiita neatkariigi no taa kuras puses braukshanai auto paredzeets), un es jau rakstiiju kaa straadaa parastais difs. Tas tev kaut kaads tiiras sagadiishanaas variants.
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
Man parastais... SE modeļiem nāca ar blokirovku ja viens ritenis izslīd....
Cik ziemā bija darīšana ar MB 200D, Opel Ascona, Opel Astra (9, Volvo 940 un Mazda 626('01) - pirmais vienmēr izspolēja labas puses ritenis
Nezinu kaapeec tieshi tev vienmer ir traapiijies labais, bet tam nau nekaada sakara ar konstrukcijas iipatniibaam ( tajaa skaiita neatkariigi no taa kuras puses braukshanai auto paredzeets), un es jau rakstiiju kaa straadaa parastais difs. Tas tev kaut kaads tiiras sagadiishanaas variants.
noskaties to video - un tad stāsti par sagadīšanas variantiem....
un vispār padomā pats - uz kuru riteni ir visdrošāk nodot lielāku jaudu lai būtu droši uzsākt braukšanu?
Par izējas pozīciju - taisnais posms...
modena rakstīja:
noskaties to video - un tad stāsti par sagadīšanas variantiem....
un vispār padomā pats - uz kuru riteni ir visdrošāk nodot lielāku jaudu lai būtu droši uzsākt braukšanu?
Par izējas pozīciju - taisnais posms...
Pagaidi drusku, gan jau nebuus sarazgjiiti samekleet arii pretpiemeeru.
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
Man parastais... SE modeļiem nāca ar blokirovku ja viens ritenis izslīd....
Cik ziemā bija darīšana ar MB 200D, Opel Ascona, Opel Astra (9, Volvo 940 un Mazda 626(\'01) - pirmais vienmēr izspolēja labas puses ritenis
Nezinu kaapeec tieshi tev vienmer ir traapiijies labais, bet tam nau nekaada sakara ar konstrukcijas iipatniibaam ( tajaa skaiita neatkariigi no taa kuras puses braukshanai auto paredzeets), un es jau rakstiiju kaa straadaa parastais difs. Tas tev kaut kaads tiiras sagadiishanaas variants.
vari papētīt šo www.autofaq.ru/...
tur it kā par to pašu runa iet un vel zinātniski izskaidro....
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
noskaties to video - un tad stāsti par sagadīšanas variantiem....
un vispār padomā pats - uz kuru riteni ir visdrošāk nodot lielāku jaudu lai būtu droši uzsākt braukšanu?
Par izējas pozīciju - taisnais posms...
Pagaidi drusku, gan jau nebuus sarazgjiiti samekleet arii pretpiemeeru.
ko tur meklēt - vienkarši atbild - uz kuru pusi tu vēlētos lai ziemas pastākļos uzsākot braukšanu tava auto purns aizietu - pa labi vai a kreisi?
PS. Atbilde taisni neder - jo sākumā vienmēr izspoles viens ritenis pirms kaut kas noslēgsies... pie tam pie riteņiem parasti pieiet dažāda garuma pārvadi - līdz ar to simetrijas prakstiski nav..
modena rakstīja:
vari papētīt šo www.autofaq.ru/...
tur it kā par to pašu runa iet un vel zinātniski izskaidro....
tas arii ir saprotami, jo tehniski tiek ieguuts taac joks kaa neliela stuures novirze no nulles, tachu dibenpiedzinjas dampim( lielaakajam vairumam) pirmkaart pusasis ir vienaada garuma, un biezji vien arii nav taadas iespejas "piestureet". Bet taa nau fiicha, tas ir vairaak gljuks.
vajag maaceet brauk tad nekur neieraus!!!
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
vari papētīt šo www.autofaq.ru/...
tur it kā par to pašu runa iet un vel zinātniski izskaidro....
tas arii ir saprotami, jo tehniski tiek ieguuts taac joks kaa neliela stuures novirze no nulles, tachu dibenpiedzinjas dampim( lielaakajam vairumam) pirmkaart pusasis ir vienaada garuma, un biezji vien arii nav taadas iespejas "piestureet". Bet taa nau fiicha, tas ir vairaak gljuks.
tas nav gluks- ta ir drošība!
jo ja izspolē labais ritenis - tad mašīna novirzas pa labi, ja kreisais - tad pa kreisi un mašīna jau atrastos kreisājā braukšanas joslā... tas taču ir loģiski! un tev ka IT specialistam arloģiku taču jādraudzējas....
bet tu te mēģini izstāstīt ka ir kaut kas neprognozējams ......
modena rakstīja:
ko tur meklēt - vienkarši atbild - uz kuru pusi tu vēlētos lai ziemas pastākļos uzsākot braukšanu tava auto purns aizietu - pa labi vai a kreisi?
PS. Atbilde taisni neder - jo sākumā vienmēr izspoles viens ritenis pirms kaut kas noslēgsies... pie tam pie riteņiem parasti pieiet dažāda garuma pārvadi - līdz ar to simetrijas prakstiski nav..
Es tev jau atbildeeju vienkaarshi - vajag lai iet taisni. Bet tavu pusasu nesimetriju kompensees tas ka buusi piemeeram nedaudz pagriezis stuuri, vai ritenji buus katrs uz mazliet atskjiiriiiga seguma, un dazhreiz pilniigi pietiks ar berzes atshkjiriibu par 1 %.
cps rakstīja: vajag maaceet brauk tad nekur neieraus!!!
vajag mācēt pelnīt- tad neko nevajadzēs pārtaisīt...
cps rakstīja: vajag maaceet brauk tad nekur neieraus!!!
svieks meistarinj , jau atbanojies , locekliit uttainais
modena rakstīja:
tas nav gluks- ta ir drošība!
jo ja izspolē labais ritenis - tad mašīna novirzas pa labi, ja kreisais - tad pa kreisi un mašīna jau atrastos kreisājā braukšanas joslā... tas taču ir loģiski! un tev ka IT specialistam arloģiku taču jādraudzējas....
bet tu te mēģini izstāstīt ka ir kaut kas neprognozējams ......
Nee tam ar DROSHIIBU nau nekaada sakara. Jo ja par shadu droshiibu kads domaatu, tad tam pasham Avensim ko tirgo UK tehniksi motoram buutu jaatrodas otraadi, lai tad ieguutu "pareizu" pusasu izvietojumu ( pec garumiem) un attieciig piestuureeshanas (d)efektu.
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
ko tur meklēt - vienkarši atbild - uz kuru pusi tu vēlētos lai ziemas pastākļos uzsākot braukšanu tava auto purns aizietu - pa labi vai a kreisi?
PS. Atbilde taisni neder - jo sākumā vienmēr izspoles viens ritenis pirms kaut kas noslēgsies... pie tam pie riteņiem parasti pieiet dažāda garuma pārvadi - līdz ar to simetrijas prakstiski nav..
Es tev jau atbildeeju vienkaarshi - vajag lai iet taisni. Bet tavu pusasu nesimetriju kompensees tas ka buusi piemeeram nedaudz pagriezis stuuri, vai ritenji buus katrs uz mazliet atskjiiriiiga seguma, un dazhreiz pilniigi pietiks ar berzes atshkjiriibu par 1 %.
taisni - tā ir teorija.... noskaties takš to video vienreiz... tur ar visām sagriezstām stūrēm brīnumi notiek....
vai tad IT specialistam ir norubīta pieieja YouTube?
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
tas nav gluks- ta ir drošība!
jo ja izspolē labais ritenis - tad mašīna novirzas pa labi, ja kreisais - tad pa kreisi un mašīna jau atrastos kreisājā braukšanas joslā... tas taču ir loģiski! un tev ka IT specialistam arloģiku taču jādraudzējas....
bet tu te mēģini izstāstīt ka ir kaut kas neprognozējams ......
Nee tam ar DROSHIIBU nau nekaada sakara. Jo ja par shadu droshiibu kads domaatu, tad tam pasham Avensim ko tirgo UK tehniksi motoram buutu jaatrodas otraadi, lai tad ieguutu "pareizu" pusasu izvietojumu ( pec garumiem) un attieciig piestuureeshanas (d)efektu.
Tā kā Avensis ir JAPĀŅU... šiem UK tirgum neko nevajag piedomāt... toties Eiropas....
modena rakstīja:
taisni - tā ir teorija.... noskaties takš to video vienreiz... tur ar visām sagriezstām stūrēm brīnumi notiek.... vai tad IT specialistam ir norubīta pieieja YouTube?
Taa veciit nau teorija, taa ir reaala dziive, gadiijumos kad jaabrauc pa sameera slideniem, sniegotiem utt. LV celjiem. Un es piekriitu ka priekshas piedzinjas aparaatiem gadiijumos kad zem ratiem ir vienaads segums buus shaada uzvediiba, gadiijumos ja tiek iespiests griida un panaakta izbukseeshana. Bet aliek iebraukt piemeeram irdenaa sniegaa, kad tur vairs nevareeis pateikt kurs buus tas rats kursh tev saks 1-ais bukseet.
Bet saku velreiz tam nau nekaada sakara ar droshiibu, un reaala dziives pieredze arii sheit ir atshkjiriiga.
UN ja taa padomaa tad priekshas piedzinjas auto ja saakt vilkt labais ritenis tad auto tiek nests pa kreisi, nevis pa labi.
modena rakstīja:
Tā kā Avensis ir JAPĀŅU... šiem UK tirgum neko nevajag piedomāt... toties Eiropas....
Tikai gribeeju piebilst ka Avensis nav Japaanju, tas ir caur un cauri tikai UK razjoc auto, gan JAP, gan UK, gan LV,DE utml. tirgiem.
WALA rakstīja: Bet saku velreiz tam nau nekaada sakara ar droshiibu, un reaala dziives pieredze arii sheit ir atshkjiriiga.
UN ja taa padomaa tad priekshas piedzinjas auto ja saakt vilkt labais ritenis tad auto tiek nests pa kreisi, nevis pa labi.
neee...... pa labi....
starp citu paskaties Top Gear 9 sezonas 3 seriju kad Klarksons uzdo pa gāzi savām Camaro....
tur starp citu arī citi auto izspole taja pasā testā....
modena rakstīja:
WALA rakstīja: Bet saku velreiz tam nau nekaada sakara ar droshiibu, un reaala dziives pieredze arii sheit ir atshkjiriiga.
UN ja taa padomaa tad priekshas piedzinjas auto ja saakt vilkt labais ritenis tad auto tiek nests pa kreisi, nevis pa labi.
neee...... pa labi....
starp citu paskaties Top Gear 9 sezonas 3 seriju kad Klarksons uzdo pa gāzi savām Camaro....
tur starp citu arī citi auto izspole taja pasā testā....
un tiem izspolē pirmais LABAIS ritenis - kas atbilst loģikai - nevis vārbūtības teorijai...
modena rakstīja:
neee...... pa labi....
starp citu paskaties Top Gear 9 sezonas 3 seriju kad Klarksons uzdo pa gāzi savām Camaro....
tur starp citu arī citi auto izspole taja pasā testā....
NU baac kuru ritenju piedzinja ir visiem tajaa TG izmantotajiem auto.
vauxhall parbūve
Es gribeju uzzinat vai ir iespejams parbuvet vauxhall lai sture butu pareizaja puse un lai varetu pieregistret?