palaidniex, kad tu beidzot nāksi klajā ar to US auto sarakstu, kuri tev ir bijuši? ( par cik tu TĀDS experts esi!) jau 1reiz tev to jautāju, atbildi joprojām neesmu sagaidijis
a SAF, SAFS vai RAF vispār varētu aizvērties un norauties tualetes podā, degagogs ibio pļa...
Ozz rakstīja: Izsaku visdzilaako liidzjuutiibu visiem tiem santiimdraazeejiem, kuri uzskata, ka jau 1.6 litri ir lieka grezniiba!
Mašīnas lielums un attiecīgi motora darba tilpums lielākoties ir proporcionāls ienākumiem. To, ka "bagāts cilvēks automātiski ir bandīts", jau sen pierādījies... Skaudība,...nekas vairāk!
nafigators rakstīja: palaidniex, kad tu beidzot nāksi klajā ar to US auto sarakstu, kuri tev ir bijuši? ( par cik tu TĀDS experts esi!) jau 1reiz tev to jautāju, atbildi joprojām neesmu sagaidijis
a SAF, SAFS vai RAF vispār varētu aizvērties un norauties tualetes podā, degagogs ibio pļa...
piederējuši nav gan, bet ir kāc laiks pavadīts pie sekojošu auto stūres:
Ford Windstar
CV Vojager 3.3 4x4 (vecais kantainais)
PT Cruiser
1976 Corvette
Ko varu par tiem pateikt - lieli, auto, kuros ne visos jūies ērti, tiesa vecie MB acperbeņķi ir sliktāki (nerunāju par tiem Captains beņķiem pa CV salonu - tie bija ērti) Sajūas vadot - tādas kā staigājot ar spilveniem uz kājām.
Corvette vija ar niecīgu litra jaudu toties NENORMĀLU griezes momentu. Tas spēks ir gana bezjēdzīgs - saīdzinoši ar eiropas auto, jo ir nosacīti NEVADĀMS. Taisnvirziena dragā - ir ok, pēc otrā līkuma viss ir slikti, nestūrējas, nebremzējas žvangājas.
Tiesa dzinēja V8 kā mūzika ausīm. Degvielas patēriņš ~ diviem spaiņiem.
PT Cruizer - biju gaidījis vairāk. Tomēr stulbi - moderns auto, bet tomēr pārāk smags un šaurs. Varēja tajā bū vairāk sēdvietu.
CV - ērts sēdēšanai, bet ne braukšanai, vismaz man nepatika. Aizmugurējie beņķi - super! Bez komentāriem! Jauda atbilstoši dzinēja darba tilpumam - nožēlojama. Vadāmība nekāda, kā vadot radiovadāmu modelīti uz Marsa. Priekš saprātīgas braukšanas - vadāmība ir ciešama. Lai lēnām ripinātu pietiek pat ar 2.0 dzinēju - ar tādu es esmu nobraucis tikai 10 km. Ja ir ģimene salonā ar sacensībām neaizraujos. Galvenais, manuprāt, ir galamērķis, nevis ātruma rekords.
Ford Windstar (Kanādai gatavota versija) Visumā tas pats kas par CV, tikai tur bija salonā parastie beņķi, kas bija IZTEIKTI neērti, bez pagalvjiem, roku balstiem utt.
Vienīgais, kas ir fakts - kaabatiņu miljons un glāž/pudeturu miljons. Tikai priekš kam tas viss? Lai varētu mašīnā vazāt līzi ~20 kg visādu sū...?
Ikdienā līdzi vadāt tās tonnas dzelžu un 6 (!) brīvas vietas neredzu jēgu. Man nedēļām ilgi pietiktu arī ar divvietīgu auto, kam pat NAV bagažnieka.
Liekākoties kaut kur, lai aizbrauktu, man pilnība ir pieticis ar vienkāršu 4 vietīgu hečbeku. Ij somām ij 5 cilvēkiem vietas pietiek. Nav nekāds brīvdabas pasākums, bet Latvijas robežās ilgākais ir jābrauc 3 stundas un tas nekļūst par pārāk lielu nogurdinājumu.
Tālāk par Latviju ir braukts ar T4. Nu krietni nesmukāks salons (who cares?), nav tik ļoti ērtie Kapteiņa beņķi (aizmugurē sēdošajiem), toties tie parastie ir galvastiesu ērtāki par Windstaru. 2,5 TDI giežas lieliski, rij maz, ir prognozējams, stūrējams un ar salīdzinoši lieliskām bremzēm!
Katru dienu Eiropu neapceļoju un uz tām dažām reizēm varu tādu aizņemties. to dažu Eiropas ceļojumu dēļ, un pāris reizes uz laukiem lai aizbrauktu 3,3 litru CV netaisos iegādāties - neredzu nepieciešamību!
Jā, bet kāds skars visai šai jezgai ar INFLĀCIJAS APKAROŠANU!!!
Inflāciju var apkarot tikai veicinot eksportu. LV ir tikai dabas resursu izlaupiishana. Koksni no LR ved kaa no Sibiirijas, bet pashi gandriiz neko nerazhojam. Šobrīd, ja atveertos kaut vai mopeedu ruupniica Sarkanā Zvaigzne - tad tajā nebūtu kam strādāt! Nav kvalificētu strādnieku. Vai kāds zina jaunu čali līdz 23.gadiem ar metinātāja, virpotāja vai frēzētāja izglītību un, kurš arī strādā savā profesijā rūpnīcā???!!! Nav tādu! Mūsu valdības dara visu lai LV pārvērstos par izgāztuvi, bet sabidrība par kurlām un aklām žurkām, kuras pārtiek no saindētas ES pārtikas. Vajag piemērus- Jelgavas Cukurs, Liepājas Cukurs, RAF, VEF, RVR, RRR, REMR, Rosto, Ellar.
Palaidniex rakstīja: Es piekrīu, ka nav nekāda sakara ar inflācijas apkarošanu, bet piņņāt, ka auto līdz 3 litri neiet - ir murgs! Kas - grūti nomaksāt tos 300 Ls pie pirmreizējās reģistrācijas, ja gribas blatot ar lielāku motoru?
ko tad tu te pļūti, ja saproti
grūti jau nav nomaksāt, bet... tas ir no tēmas "mani dr`ž, bet es tik smaidu"
ja šodien pieņem tik tizlu likumu, un neviens neprotestē, tad pēc pāris mēnešiem latiņu pazeminās līdz 2.5l, 2.0l, 1.6l. summas būs mazākas, bet būs! tad kaut ko diferencēs tā un šitā, liks koeficientus un drā`zīs tālāk tādus kā tu, kas priecīgi par šo faktu(ka man jau po, man 1.3 mazais nodoklis) pieliecās rakom.
nafigators rakstīja: paladniex vnk ir ļoti aprobežots cilvēks savā domāšanā un uztverā,...
zināmas paralēles velkamas ar VWfanu. Fans par degvielas patēriņu, palaidniex par darba tilpumu...
P.S. kāds sakars darba tilpumam ar blatošanu, a????????
Tas ka vienreiz šādu vai tādu nodokli ieviesīs ir tāpatās skaidrs!
Nav Eiropā valstu kur nebūtu šādu vai tādu nodokļu.
Vai tas ir labi ka ir nodokļi? Ja nemaksā pārējos nodokļus, tad šādi var kādu nieku iekasēt.
Neviens no šejienes lielmotoru atbalsta blatotājiem neko nemainīs. Būs shēma pēc tilpuma - bļaus kurnētāji un lielmotoru īpašnieki, būs pēc jaudas - bļaus kurnētāji un lieljaudas īpašnieki.
Tas ka pazeminās to latu līdz 0,6 l itru motoram ir slima suņa murga pārspīlējums.
Skaidrs ka šim nodoklim NAV sakara ar inflāciju, vienkārši ticamāk šī skaļi aprunātā nodokļa fonā klusiņām pieņem kādu citu - sāpīgāku nodokli vai likumu... Padomājiet par to!
Runājot par darba tilpumu - ja man krāns būu tik mazs, ka tā pārvadāšanai būtu nepieciešams šis:
Cilveeks grib un peerk.To, kas patiik un ir pa kabatai...
spriežot pēc iepriekšējiem topikiem - UScars lieto nabagi cilvēki... kuriem ES auto nav pa kabatai un papildus 300Ls iztērēšana auto iegadei ir tik smags šķērslis kā pensionāriem uz pēdējo naudu nopirkt labas gaļas gabalu.....
un vispār nav ko raudāt - paņemsiet uz 7 gadiem kredītu - varēsiet atmaksāt....
Starp citu alternatīva CV - ir Mazda MPV ar 2.0TDi ja nemaldos....
Cilveeks grib un peerk.To, kas patiik un ir pa kabatai...
spriežot pēc iepriekšējiem topikiem - UScars lieto nabagi cilvēki... kuriem ES auto nav pa kabatai un papildus 300Ls iztērēšana auto iegadei ir tik smags šķērslis kā pensionāriem uz pēdējo naudu nopirkt labas gaļas gabalu.....
un vispār nav ko raudāt - paņemsiet uz 7 gadiem kredītu - varēsiet atmaksāt....
Starp citu alternatīva CV - ir Mazda MPV ar 2.0TDi ja nemaldos....
1)Paskaties vispirms cik maksā US kāri un tad tirs tālāk ( ja būs vēl ko tirst! )
2)RUNA NAV PAR TIEM 200,300,500,.. latiem kā tādiem. kurš gribēs, tāpat iegādāsies, bet gan par principu kā tādu - INFLĀCIJAS APKAROŠANA, definīcija par LUKSUS auto, mistiskām atmazkām uz izmešu daudzumu utt. KAPĒC PAR 2,9L NAV PAPILDUS NODEVA, BET PAR 3L JAU IR??? Cita runa būtu par to, ka maksātu VISI proporcionāli litrāžai, nevis sākot no 3L.
nafigators rakstīja: KAPĒC PAR 2,9L NAV PAPILDUS NODEVA, BET PAR 3L JAU IR??? Cita runa būtu par to, ka maksātu VISI proporcionāli litrāžai, nevis sākot no 3L.
Kaut kur jau tā robežšķirtne ir jānovelk. Šoreiz tie ir 3 litri. Ja novilks pie 3,5 litri atkal būs kāds kas bļaus, nobilks pie 2,5 vai 2,0 litri - atkal būš neapmierinātie. Manuprāt līdz 3 litru tilpumam var iegādāties visu ko. Virs 3 litri dzinēji kā mazākie ir galvenokārt amurikāņu mašīnām... Tāda nu tā inženiertehniskās domas netaisnība nu ir notikusi...
Maksā par pirmreizējo reģistrāciju arī tāpatās.
Akcīzes nodoklis patreiz ir jāmaksā VISIEM transportlīdzekļiem līdz Ls 250,- (atkarība no auto vecuma), tikai tiem kas ir virs 3 litri tagad nāksies maksāt mazliet vairāk...
nafigators rakstīja: KAPĒC PAR 2,9L NAV PAPILDUS NODEVA, BET PAR 3L JAU IR??? Cita runa būtu par to, ka maksātu VISI proporcionāli litrāžai, nevis sākot no 3L.
Kaut kur jau tā robežšķirtne ir jānovelk. Šoreiz tie ir 3 litri. Ja novilks pie 3,5 litri atkal būs kāds kas bļaus, nobilks pie 2,5 vai 2,0 litri - atkal būš neapmierinātie. Manuprāt līdz 3 litru tilpumam var iegādāties visu ko. Virs 3 litri dzinēji kā mazākie ir galvenokārt amurikāņu mašīnām... Tāda nu tā inženiertehniskās domas netaisnība nu ir notikusi...
Maksā par pirmreizējo reģistrāciju arī tāpatās.
Akcīzes nodoklis patreiz ir jāmaksā VISIEM transportlīdzekļiem līdz Ls 250,- (atkarība no auto vecuma), tikai tiem kas ir virs 3 litri tagad nāksies maksāt mazliet vairāk...
BET KAPĒC TAS NODOKLIS VISPĀR IR VAJADZĪGS?????? KUR VĒL TĀDS IR???? TĀPAT TO >3L MOTORU % IR TIK MAZ, KA VALSTIJ NO TĀ NE SILTS NE AUKSTS. BET KAPĒC VALSTS NEVIS RŪPĒJAS PAR TO, LAI CILVĒKIEM ATVIEGLOTU DZĪVI, BET GAN SAREŽĢĪTU??? ( ATĻAUŠOS PIEBILST VĒL PAR TO, KA TAISĀS PVN PACELT NO 18% UZ 20% !!! ). KUR PALIKS TĀ NAUDA, KO IEGŪS NO ŠĪ NODOKĻA??? REMONTĒS CEĻUS VAI???
UN BEIDZ LŪDZU VISLAIK TARKŠĶĒT, KA LĪDZ 3L AR DAUDZKO VAR NOPIRKT UN IR GANA LABI! VAR, NE PAR TO RUNA UN TO NEVIENS NEAPSTRĪD!!!
VISUR Eiropā ir jāmaksā šādi vai tādi nodokļi pirmreizējās reģistrācijas nodokļi, akcīzes nodokļi utt.
Priecājies, ka pie mums ir tik mazas apdrošināšanas prēmijas, kā arī ceļa nodoklis ir tik mazs...
Jo vairāk par šo bļausi, jo ātrāk kādam pieleks kur vēl pacelt kādu nodokli.
Tas, ka nevēlas palielināt tik līdz ES noteiktajam apmēram akcīzi par degvielu - to jau nemani...
Un ja jau tas tik mazu skaitu cilvēku skar - ko cepies? Lai tie nomaksā un miers.
Labāk būtu cepies par to, ka ar šādiem nodokļiem neapliek privātās ļotenes, helikopterus un pats galvenais motorjahtas! Vot tur būtu pat kur izvērstoes, bet te jau krietns žūksnis ir nokavēts... Vair stikai dažiem nav dārgas plastmasas motorenes...
nafigators rakstīja: KUR PALIKS TĀ NAUDA, KO IEGŪS NO ŠĪ NODOKĻA??? REMONTĒS CEĻUS VAI???
Tad arī par TO vajag runāt, nevis apcelt to kāds kuram dzinēja tilpums!
Tā arī raksti - gribas caurspīdīgu nodokļu politiku, kā arī publiski pieejamu informāciju par to, cik ir ieņemts ar šādu nodokli un kur šie ieņēmumi iztērēti.
Atceros tautas trobeļus, kad izdomāja visiem obligāti ar tuvajiem braukt, tad OCTA. Nekas nemainījās. OK, visi samierinājušies, jo kurā tirsā ta likties un arī ar šo samierināsies, bet skaidrs ir viens - tautas viedoklis netiek ņemts vērā! Vai arī es kļūdos?
Paskatamies, piemēram, uz EE un LT, nodokļi +/- vienādi. EE un LT ceļi kā ceļi, bet pie mums ratus var nolauzt.
nafigators rakstīja: Nav jēgas runāt, tāpat no tā nekas nemainīsies.
Atceros tautas trobeļus, kad izdomāja visiem obligāti ar tuvajiem braukt, tad OCTA. Nekas nemainījās. OK, visi samierinājušies, jo kurā tirsā ta likties un arī ar šo samierināsies, bet skaidrs ir viens - tautas viedoklis netiek ņemts vērā! Vai arī es kļūdos?
Paskatamies, piemēram, uz EE un LT, nodokļi +/- vienādi. EE un LT ceļi kā ceļi, bet pie mums ratus var nolauzt.
Vaina nav nodokļos, bet tajā, kā tie tiek likti lietā, cik reālas cenas ir ceļu remontam utt...
Par to kāpēc tas tā notiek? Atbilde vienkārša - lietuvā noasfaltēt 1 m² ceļa izmaksā ~40% lētāk...
Otrkārt - kāpēc Igaunijā daudzas lietas ir labāk sakārtotas? Sāksim ar to, vai kāds ir mēģinājis piekukuļot Igauņu ceļu policistu? Ja tas ir izdevies - cik ilgi bija jārunā un cik daudz bija jāsamaksā ķešā?
nafigators rakstīja: Nav jēgas runāt, tāpat no tā nekas nemainīsies.
Atceros tautas trobeļus, kad izdomāja visiem obligāti ar tuvajiem braukt, tad OCTA. Nekas nemainījās. OK, visi samierinājušies, jo kurā tirsā ta likties un arī ar šo samierināsies, bet skaidrs ir viens - tautas viedoklis netiek ņemts vērā! Vai arī es kļūdos?
Paskatamies, piemēram, uz EE un LT, nodokļi +/- vienādi. EE un LT ceļi kā ceļi, bet pie mums ratus var nolauzt.
Vaina nav nodokļos, bet tajā, kā tie tiek likti lietā, cik reālas cenas ir ceļu remontam utt...
Par to kāpēc tas tā notiek? Atbilde vienkārša - lietuvā noasfaltēt 1 m² ceļa izmaksā ~40% lētāk...
Otrkārt - kāpēc Igaunijā daudzas lietas ir labāk sakārtotas? Sāksim ar to, vai kāds ir mēģinājis piekukuļot Igauņu ceļu policistu? Ja tas ir izdevies - cik ilgi bija jārunā un cik daudz bija jāsamaksā ķešā?
Tātad tur sēž lohi - nemāk racionāli izlietot finansējumu (nodokļus) un sarežģī mums dzīvi! Mēs samaksājam nodokļus+slikto ceļu radītās sekas autiņiem. Citur maksā tikai nodokļus. Tā sanāk +/-
Aber kapēc LT asfaltēšana lētāka????? A EE cik %???
EE menti vispār drūmie vārda tiešā nozīmē. A pie kukuļdošanas vainīgi gan paši šoferi, gan menti. Ir piedāvājums, ir pieprasījums un otrādi!
Nodokļu bums !
Nodokļu bums !