Tātad tur sēž lohi - nemāk racionāli izlietot finansējumu (nodokļus) un sarežģī mums dzīvi! Mēs samaksājam nodokļus+slikto ceļu radītās sekas autiņiem. Citur maksā tikai nodokļus. Tā sanāk +/-
Aber kapēc LT asfaltēšana lētāka????? A EE cik %???
EE menti vispār drūmie vārda tiešā nozīmē. A pie kukuļdošanas vainīgi gan paši šoferi, gan menti. Ir piedāvājums, ir pieprasījums un otrādi!
Tev tikai tagad tas ir pielecis, ka TUR augšā sēž loši. Cilvēku ar biologa izglītību risina jautajumus par radio frekvenču sadalījumu, cilvēki ar ārsta diplomu spriež par satiksmes problēmu risināšanu utt...
Tu nezini kāpēc šeit ir tik dārga ceļubūve? Vai esi parēķinājis cik privātmājas, labas privātmājas, ir nejauši ierēķinātas Dienvidu Tilta tāmē?
Ja cipari šķiet samāksloti - painteresējies, cik ilgā laikā uzbūvēja Millo ceļa pārvadu Francijā. Cik tas izmaksāja TUR ar Francijas algām un izejmateriālu cenām...
Par degvielas cenām - kad braukāju pa Eiropu ( pirms ~gada), tie skaitļi cik atminos pavisam citādi bij, +/- tādi paši kā LV. ja pat pieņem tevis minētos, parēķini:
nafigators rakstīja: Pielecis man tas jau sen bija,...
Par degvielas cenām - kad braukāju pa Eiropu ( pirms ~gada), tie skaitļi cik atminos pavisam citādi bij, +/- tādi paši kā LV. ja pat pieņem tevis minētos, parēķini:
LV vidējā alga pret zupas cenu
DE vidējā alga pret zupas cenu
NU?
Aizej Vācijā paņem zupīti restorānā un izdari to šeit...
Vacija minimala alga ir 900ls.Pa 900ls sanak 900litri benzina.Latvija tikai 170 litri.Tas ir tikai ta.Interesanti cik jauni miljonari naks klat pec koncertzales uzcelšanas
Man radiniece dzīvo Vācijā ar 2 bērniem (šķīrusies), strādā čut ne pa minimālo algu kaut kādās rupnīcās, laiku pa laikam pasēž uz bezdarbnieku pabalsta, iepērkas a la T-marketos, drēbes dabū caur kaut kadiem ziedojumiem, tipa humpalas, īrē kaut kādu ūķi, tipa malasemejkas dzīvokli, bet atpakal uz palikšanu vairs netaisās braukt.
Tas tā - atkape no tēmas - cik ilgi valsts čakarēs cilvēkus un, cik ilgi viņi spēs (gribēs) pieliekties.
Uggga rakstīja: Man radiniece dzīvo Vācijā ar 2 bērniem (šķīrusies), strādā čut ne pa minimālo algu kaut kādās rupnīcās, laiku pa laikam pasēž uz bezdarbnieku pabalsta, iepērkas a la T-marketos, drēbes dabū caur kaut kadiem ziedojumiem, tipa humpalas, īrē kaut kādu ūķi, tipa malasemejkas dzīvokli, bet atpakal uz palikšanu vairs netaisās braukt.
Tas tā - atkape no tēmas - cik ilgi valsts čakarēs cilvēkus un, cik ilgi viņi spēs (gribēs) pieliekties.
Uggga rakstīja: Man radiniece dzīvo Vācijā ar 2 bērniem (šķīrusies), strādā čut ne pa minimālo algu kaut kādās rupnīcās, laiku pa laikam pasēž uz bezdarbnieku pabalsta, iepērkas a la T-marketos, drēbes dabū caur kaut kadiem ziedojumiem, tipa humpalas, īrē kaut kādu ūķi, tipa malasemejkas dzīvokli, bet atpakal uz palikšanu vairs netaisās braukt.
Tas tā - atkape no tēmas - cik ilgi valsts čakarēs cilvēkus un, cik ilgi viņi spēs (gribēs) pieliekties.
Bet Latvijā tā taču ir "normāla" dzīve...
Tieši tā, viņa ir izvēlējusies dzīvot Vācijā vienā no zemākajiem slāņiem, nevis šeit, kur tāda dzīve skaitītos tuvu "vidusslānim". Un tādi cilvēki paliks tikai vairāk, kas paliks par melnstrādniekiem Īrijā un citur, bet šeit valdība ar gudru sejas izteiksmi mēģinās saprast, kāpēc cilveki aizbrauc?
P.S. Viņa aizbrauca 90to sakuma kopā ar vīru, kuram tur bija kaut kadi senči.
Uggga rakstīja: Man radiniece dzīvo Vācijā ar 2 bērniem (šķīrusies), strādā čut ne pa minimālo algu kaut kādās rupnīcās, laiku pa laikam pasēž uz bezdarbnieku pabalsta, iepērkas a la T-marketos, drēbes dabū caur kaut kadiem ziedojumiem, tipa humpalas, īrē kaut kādu ūķi, tipa malasemejkas dzīvokli, bet atpakal uz palikšanu vairs netaisās braukt.
Tas tā - atkape no tēmas - cik ilgi valsts čakarēs cilvēkus un, cik ilgi viņi spēs (gribēs) pieliekties.
ja tu iepirktos tipa T marketos, ģērbtos humpalās no ziedojumiem, dzīvotu ūķī, mož varētu atļauties vienreiz pa pieciem gadiem nomaksāt lielāku nodokli?
Nez kāpēc pie mums neviens nau ar mieru pie tādiem noteikumiem dzīvot. Visiem vaig lielas mašīnas, galvenais, ka katru gadu lielākas! Un dzīvot jaunos dzīvokļos, un vēl celt mājas pierīgā
Un nemaz tāda maļina nav ne tai Vācijā, ne Anglijā... Pazīstu personīgi riktīgus iedzimtos angļus un vāciešus, kas saka, ka pie mums ir maļina...
Uggga rakstīja: Man radiniece dzīvo Vācijā ar 2 bērniem (šķīrusies), strādā čut ne pa minimālo algu kaut kādās rupnīcās, laiku pa laikam pasēž uz bezdarbnieku pabalsta, iepērkas a la T-marketos, drēbes dabū caur kaut kadiem ziedojumiem, tipa humpalas, īrē kaut kādu ūķi, tipa malasemejkas dzīvokli, bet atpakal uz palikšanu vairs netaisās braukt.
Tas tā - atkape no tēmas - cik ilgi valsts čakarēs cilvēkus un, cik ilgi viņi spēs (gribēs) pieliekties.
ja tu iepirktos tipa T marketos, ģērbtos humpalās no ziedojumiem, dzīvotu ūķī, mož varētu atļauties vienreiz pa pieciem gadiem nomaksāt lielāku nodokli?
Nez kāpēc pie mums neviens nau ar mieru pie tādiem noteikumiem dzīvot. Visiem vaig lielas mašīnas, galvenais, ka katru gadu lielākas! Un dzīvot jaunos dzīvokļos, un vēl celt mājas pierīgā
Un nemaz tāda maļina nav ne tai Vācijā, ne Anglijā... Pazīstu personīgi riktīgus iedzimtos angļus un vāciešus, kas saka, ka pie mums ir maļina...
Maļina viņiem ir tad, kad uz Latviju atbrauc ar savu DE vai UK algu! Piedāvā kādam no viņiem pastrādāt un padzīvot Latvijā pa 300Ls uz rokas laikā, kad 1istabas dzīvokļa īre ir sākot no 200Ls (ūķī), iegādāties līzingā ~10 gadus vecu auto + OCTA, KASKO, degviela, remonts, elementāra uzturēšana + nodokļi vēl sākot no 200Ls mēnesī + normāli ēst, apģērbties, atpūsties utt.
Kamikadze rakstīja: aga, tik dabon to mazda MPV 2.0 diizeli
2 nedēļas atpakaļ atvedam sev... noskrējiens ap 75 kkm... 2003 gads.... sev tādu nekad nepirktu - bet radinieks par 13 evrejiem bija tīri laimīgs dabūt nenojātu mašīnu ar 2 ļitaku kompletiem....
nafigators rakstīja: Nav jēgas runāt, tāpat no tā nekas nemainīsies.
Atceros tautas trobeļus, kad izdomāja visiem obligāti ar tuvajiem braukt, tad OCTA. Nekas nemainījās. OK, visi samierinājušies, jo kurā tirsā ta likties un arī ar šo samierināsies, bet skaidrs ir viens - tautas viedoklis netiek ņemts vērā! Vai arī es kļūdos?
Paskatamies, piemēram, uz EE un LT, nodokļi +/- vienādi. EE un LT ceļi kā ceļi, bet pie mums ratus var nolauzt.
Vaina nav nodokļos, bet tajā, kā tie tiek likti lietā, cik reālas cenas ir ceļu remontam utt...
Par to kāpēc tas tā notiek? Atbilde vienkārša - lietuvā noasfaltēt 1 m² ceļa izmaksā ~40% lētāk...
Otrkārt - kāpēc Igaunijā daudzas lietas ir labāk sakārtotas? Sāksim ar to, vai kāds ir mēģinājis piekukuļot Igauņu ceļu policistu? Ja tas ir izdevies - cik ilgi bija jārunā un cik daudz bija jāsamaksā ķešā?
Tātad tur sēž lohi - nemāk racionāli izlietot finansējumu (nodokļus) un sarežģī mums dzīvi! Mēs samaksājam nodokļus+slikto ceļu radītās sekas autiņiem. Citur maksā tikai nodokļus. Tā sanāk +/-
Aber kapēc LT asfaltēšana lētāka????? A EE cik %???
EE menti vispār drūmie vārda tiešā nozīmē. A pie kukuļdošanas vainīgi gan paši šoferi, gan menti. Ir piedāvājums, ir pieprasījums un otrādi!
par šito jaut'\jumu atbilde ir vienkarša - kaimiņi nav tik bezkaunīgie kā mūsējie biznesmeņi.....
Vot ja ievestu valsts pasūtījumiem ENiRus - tad ātri vien vietējie vieglas naudas pelnītāji zaudētu iespēju nahaļavu piķi kāst....
Uggga rakstīja: Man radiniece dzīvo Vācijā ar 2 bērniem (šķīrusies), strādā čut ne pa minimālo algu kaut kādās rupnīcās, laiku pa laikam pasēž uz bezdarbnieku pabalsta, iepērkas a la T-marketos, drēbes dabū caur kaut kadiem ziedojumiem, tipa humpalas, īrē kaut kādu ūķi, tipa malasemejkas dzīvokli, bet atpakal uz palikšanu vairs netaisās braukt.
Tas tā - atkape no tēmas - cik ilgi valsts čakarēs cilvēkus un, cik ilgi viņi spēs (gribēs) pieliekties.
ja tu iepirktos tipa T marketos, ģērbtos humpalās no ziedojumiem, dzīvotu ūķī, mož varētu atļauties vienreiz pa pieciem gadiem nomaksāt lielāku nodokli?
Nez kāpēc pie mums neviens nau ar mieru pie tādiem noteikumiem dzīvot. Visiem vaig lielas mašīnas, galvenais, ka katru gadu lielākas! Un dzīvot jaunos dzīvokļos, un vēl celt mājas pierīgā
Un nemaz tāda maļina nav ne tai Vācijā, ne Anglijā... Pazīstu personīgi riktīgus iedzimtos angļus un vāciešus, kas saka, ka pie mums ir maļina...
Maļina viņiem ir tad, kad uz Latviju atbrauc ar savu DE vai UK algu! Piedāvā kādam no viņiem pastrādāt un padzīvot Latvijā pa 300Ls uz rokas laikā, kad 1istabas dzīvokļa īre ir sākot no 200Ls (ūķī), iegādāties līzingā ~10 gadus vecu auto + OCTA, KASKO, degviela, remonts, elementāra uzturēšana + nodokļi vēl sākot no 200Ls mēnesī + normāli ēst, apģērbties, atpūsties utt.
KĀ????
maļina ārzemnieku izpratnē ir - jo TUR, ja tu esi piedzimis atslēdznieka ģimenē, tev ir nāvīgi grūti izsisties uz augšu, bet pie mums daudz daudz vielāk!
Par LABU vonungu zini cik Londonā un pie Londonas cilvēki ĪRI maksā? Kā angļus drāž par auto nodokļiem?
Uggga rakstīja: Man radiniece dzīvo Vācijā ar 2 bērniem (šķīrusies), strādā čut ne pa minimālo algu kaut kādās rupnīcās, laiku pa laikam pasēž uz bezdarbnieku pabalsta, iepērkas a la T-marketos, drēbes dabū caur kaut kadiem ziedojumiem, tipa humpalas, īrē kaut kādu ūķi, tipa malasemejkas dzīvokli, bet atpakal uz palikšanu vairs netaisās braukt.
Tas tā - atkape no tēmas - cik ilgi valsts čakarēs cilvēkus un, cik ilgi viņi spēs (gribēs) pieliekties.
ja tu iepirktos tipa T marketos, ģērbtos humpalās no ziedojumiem, dzīvotu ūķī, mož varētu atļauties vienreiz pa pieciem gadiem nomaksāt lielāku nodokli?
Nez kāpēc pie mums neviens nau ar mieru pie tādiem noteikumiem dzīvot. Visiem vaig lielas mašīnas, galvenais, ka katru gadu lielākas! Un dzīvot jaunos dzīvokļos, un vēl celt mājas pierīgā
Un nemaz tāda maļina nav ne tai Vācijā, ne Anglijā... Pazīstu personīgi riktīgus iedzimtos angļus un vāciešus, kas saka, ka pie mums ir maļina...
Maļina viņiem ir tad, kad uz Latviju atbrauc ar savu DE vai UK algu! Piedāvā kādam no viņiem pastrādāt un padzīvot Latvijā pa 300Ls uz rokas laikā, kad 1istabas dzīvokļa īre ir sākot no 200Ls (ūķī), iegādāties līzingā ~10 gadus vecu auto + OCTA, KASKO, degviela, remonts, elementāra uzturēšana + nodokļi vēl sākot no 200Ls mēnesī + normāli ēst, apģērbties, atpūsties utt.
KĀ????
300 lati mēnesī? Par to tiešām nevar dzīvot! bet kam galva uz pleciem....
saf rakstīja: Nu jā, MB moš i vajag 3.2L, bet tad ja tev vajag, tad tas nodoklis toč būs po.
Ne tikai no automīļiem nodokļi aiziet mistiskā virziena, bet citās jomās ar, diemžēl... bet varbūt drusciņš atleks arī valsts vajadzībām?
Nu bet vai ta citu Vojageru nava, 2.5L nevelk to kasti?
dinamika kaa vecam zigulim....
un kas ir veel absurdaak-3.3 l eed mazaak nekaa 2.5 vai liidziigi....
tas arhaiskais 4cilindrinieks to kulbu velk ar gruutiibaam, it iipasi ja pareekjina, ka busaa tomeer sakraamee ieksaa visu ko, un tad brauc...
Daži jautājumi:
Kur ar to CV tik dikti ir jāsteidzas un tik ļoti nemitīgi jāapdzen ikdienā braucot, lai būu akūta nepieciešamība pēc tiem 3.3 ģimenes auto?
Vai vienmēr jāvadā līdzi visa iedzīve, lai motors mašīnu varētu pavilkt? (parasti vairāk par vienu braucēju tajos CV nenovēroju)
Vai pērkot jaunu CV ar 2,7 tomēr nemaksā lētāk par 3.3?
Vai CV ir vēl lielāks dzinējs par to 3.3? (vienam paziņām ir dīvaina versija ar 2.0, bet viņš nesūdzas - nekur nav nokavējis un vienmēr un visur, kur gribējis ar to ir aizbrausis)
Vai par topmodeli tomēr netiek maksāts vairāk arī to iegādājoties?
Un kāpēc Eiropā ir jālieto amerikāņu mašīnas?
Kas vainas VW T4 ar 2,5 TDI? Neiet? Vietas maz? Rij daudz?
palaidniekam oadomijas domāsanas stils !!!!
3.3voyagera motora atgāzes ir tā piežmiegtas ka TO izejot man paprasija lai motru pielaižu - viņš bija uzmetis skatu CO radijumam 0.03 ,pieļaujamo 3.0 vietā
3.3voyagera motora atgāzes ir tā piežmiegtas ka TO izejot man paprasija lai motru pielaižu - viņš bija uzmetis skatu CO radijumam 0.03 ,pieļaujamo 3.0 vietā
a kas tas par mērvienībam? Cik zinu dīzeļiem dūmainību mēra ar 3.0....
Nodokļu bums !
Nodokļu bums !