Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti, kādā kārtībā R.S. depo tramvaju vadītāji uzsākot darbu saņem tramvaju vagonus? Vai vēl pastāv t.s."brigādes vagoni", ar kuriem katrs savā maiņā brauc tikai konkrēti tramvaja vadītāji? Vai arī darbojas kārtība, ka vadītājs nezin ar ko viņs brauks - vai ar veco tatru pa 11. līniju vai jauno škodu pa 6 maršrutu: to viņš

pirms darba uzzin no tikai no dispečēra. Atceros, kaut kad vēl 90-to vidū, katru dienu pēc darba braucu mājās noteiktā laikā (ap 18.oo) - vienmēr bija viens un tas pats trolejbuss (ar nr.1-120), un vadītāja arī. Pat sapazinušies nedaudz bijām, sasveicinājamies. Pašlaik sabiedrisko izmantoju reti, ja braucu, tad parasti ar 53 busu. Bams varbūt zin pastāstīt ?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Interesanti, kādā kārtībā R.S. depo tramvaju vadītāji uzsākot darbu saņem tramvaju vagonus? Vai vēl pastāv t.s."brigādes vagoni", ar kuriem katrs savā maiņā brauc tikai konkrēti tramvaja vadītāji? Vai arī darbojas kārtība, ka vadītājs nezin ar ko viņs brauks - vai ar veco tatru pa 11. līniju vai jauno škodu pa 6 maršrutu: to viņš

pirms darba uzzin no tikai no dispečēra. Atceros, kaut kad vēl 90-to vidū, katru dienu pēc darba braucu mājās noteiktā laikā (ap 18.oo) - vienmēr bija viens un tas pats trolejbuss (ar nr.1-120), un vadītāja arī. Pat sapazinušies nedaudz bijām, sasveicinājamies. Pašlaik sabiedrisko izmantoju reti, ja braucu, tad parasti ar 53 busu. Bams varbūt zin pastāstīt ?

Brigādes vagoni pastāv, taču tikai uz papīra. Lielākoties ar brigādes vagoniem brauc 3.depo, savukārt 5.depo tādu tik pat kā nav. Pēc būtības tiem arī nav vairs īpašas nozīmes. Visi tramvaji tehniskā ziņa ir +/- vienādi. Jaunie vispār ir jauni un atšķiras tikai ar numuru uz borta.

Protams, ka vadītājs jau savlaicīgi zina, kurā dienā pa kuru maršrutu un cikos tas brauks. Ja pa 6.maršrutu, tad viennozīmīgi ar jauno, ja pa 4., tad tikai ar veco, ja pa 11. maršrutu, tad iespējams gan jaunais, gan vecais.

Pa lielam vagonu sadalījums notiek iepriekšējā vakarā, kāds kuram būs.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Mans brālēns ilgus gadus nostrādāja uz "brigādnieka" otrajā trolejbusu depo. Atceros, vinš stāstīja, ka kopā ar naparņiku, atvaļinājuma un slimības gadījumos trolejbusu uzticējuši tikai pazīstamiem vadītājiem. Citi nemaz ar "brigādniekiem" negribējuši braukt, jo bieži atšķīrušies regulējumi. Īpaši jau kontaktstieņu atsperu regulējums, arī galviņas bijušas savādākas. Kā saka - pielāgots konkrētām braukšanas manierēm. BET, droši vien, tas bija aktuāli, kamēr pastāvēja vecie trolejbusi. Vecākās paaudzes trolejbusu vadītāji no SAVIEM personālajiem troļļukiem pat laukā nekāpa. Atceros vienu cienījamu kundzīti , kas 3.maršrutā teju desmit gadus bija manāma tikai pie 1190 trolejbusa stūres. Vēl senākos laikos, Rīgā bija speciali "firmas" trolejbusi, ar nosaukumiem "Rīga", "Vecrīga", "Dzintars", "Sakta", u.c.(varbūt, Bamam kaut kas no tā vēl ir fotomaterialos saglabājies). Ar tiem arī vienmēr brauca vieni un tie paši vadītāji. Bet, cik esmu dzirdējis no sava brālēna, Solaris trolejbusi lielākā daļa joprojām esot brigādnieki.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Jaunie daugavpils lūžņi:

www.delfi.lv/...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: šo tofiku iAuto neciena

«Lūk ir foruma tēmas, kuras ir aktīvas un mēs gribam attīstīt:

iAuto avāriju analīze (16)

5 pak. automāts (25)

Piedņestra (2)

Eļļas spiediena pazušana??? (35)

braucot noslāpst (2)

Belarus rezerves daļas (11)

audi 80 (1)

utt

Lai nu nelej. Vislabākā tēma visā iAuto portālā. Vienmēr te atrodas kaut kas jauns (vai vēsturisks) un interesants. Sakarīgs rakstnieks vai žurnālists uz šīs tēmas bāzes varētu droši cept augšā gramatas par satiksmes vēsturi un rakstus par Rīgas sabtransporta problēmām. Drīzāk lai mazāk spamo par piedņestrām, kur tāpat neviens nebrauc un audi 80 (kas vairs nebrauc).

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Man liekas, ka kaut kur iepriekš ir jābūt tā baltkrievu tramvaja bildei, Bams savulaik bija ielicis.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Izskatās pēc upliftota 80-to gadu modeļa. Atšķiras tikai ar glītāku apdari lielākām lampām un vagona galu bamperiem ir plastmasa apkārt. Un iekšā, paskatoties uz griestu paneļu salaidumiem, atkal piemetas jūras slimība. kas ir ar baltkrieviem, vēl nav pārslimojuši PSRS laiku ražošanas nianses, kur taisni salaidumi principā nebija? Būtu kaut vai pa kluso izjaukuši kādu Solaris salonu, lai redzētu kā pareizi paneļi jāsavieno.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Man būtu paticis, ja Daugavpils sev paņemtu kaut ko šamlīdzīgu:

tf1.mosfont.ru/...

Saucās Stadler Variobahn

Bet nu pa tiem 10 ļimakiem, kas šiem bija atvēlēts šim pasākumam šādi 12 gabali normāli tramvaji točna nesanāktu. Labi, ja kādi 6-7... Nu D-pils izvēlējās paņemt lētāk, bet vairāk...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Man būtu paticis, ja Daugavpils sev paņemtu kaut ko šamlīdzīgu:

tf1.mosfont.ru/...

Saucās Stadler Variobahn

Piekrītu, tie ir simpātiski braucamie.

Bet nu pa tiem 10 ļimakiem, kas šiem bija atvēlēts šim pasākumam šādi 12 gabali normāli tramvaji točna nesanāktu. Labi, ja kādi 6-7... Nu D-pils izvēlējās paņemt lētāk, bet vairāk...

Pie reizes varēja kontakttīklu pārtaisīt braukšanai ar pantogrāfiem. Protams, piekrītu, ka tas arī kaut ko maksā. Par to, ka tramvajus pirks no xSU puses, gan nešaubījos. D-pilī joprojām valda diezgan sovjetiska noskaņa. Jā, lētāk sanāca, tikai vai labāk? Paneļi salonā BY džimbuļiem tāpat kā pa viļņiem, kā pirms 25 gadiem taisītajiem. Cerams, ka dzelži zem grīdas būs saskrūvēti kopā taisnāk.

Abavsableable Reģ.: 08.06.2011
0 0 Atbildēt

Interesanti, cik transportu ir Rīgā?

1)Tramvajs (bez īpašiem sastrēgumiem un pa sliedēm)

2)Vilciens (uz sliedēm, bez sastrēgumiem un ārpus Rīgas)

3)Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām štangām)

4)Minibuss (aizbrauc ātri galā)

5)Prāmis

6)Upeskuģis

7)Laivas

Auto

9)Starppilsētu autobuss

10)Rīgas autobuss (no kura var atteikties, jo tas ir pēdējā vietā)

Abavsableable Reģ.: 08.06.2011
0 0 Atbildēt

Abavsableable rakstīja: Interesanti, cik transportu ir Rīgā?

1)Tramvajs (bez īpašiem sastrēgumiem un pa sliedēm)

2)Vilciens (uz sliedēm, bez sastrēgumiem un ārpus Rīgas)

3)Trolejbuss (ar dīzeļmotoru un nolaižamām štangām)

4)Minibuss (aizbrauc ātri galā)

5)Prāmis

6)Upeskuģis

7)Laivas

Velosipēds

9)Motocikli

10)Starppilsētu autobuss

12)Auto

13)Lidmašīnas

14)Helikopteri

15)Rīgas autobuss (no kura var atteikties, jo tas ir pēdējā vietā)

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Spānija. Kūrorts Alikante. Šovasar atvērta otrā līnija 7 km garumā.

Dažas bildes:

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Ir jau skaisti. Alikante, un tā. Tik tie spāņi tur drusku pāršāvuši pār strīpu ar savu transporta infrastruktūru. Nav, kas lieto.

Vai pie mums nedraud tas pats? Iedzīvotāju skaits samzinās, bet Rīgas kungi pērk jaunus dzelžus. Kas maksās?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Mēs visi, kuri Rīgā deklarēti.

Bet piekrītu, RS pērk dzelžus daudz reiz par daudz.

Ja runājam par autobusiem, nu ok, pieņemsim, ka visi ap 90 .gab. 1997. gadā nopirktie MB 0345 modeļa busi ir jāmaina, galvenokārt tāpēc, ka tajos nav zemās grīdas un tie ir nolietojušies, tad kāda hrena pēc pērk vēl 125 gab. 18 metru garus, savienotos trolejbusus man nav skaidrs. Pilnīgi pietiktu ar 35 gabaliem, jo tad jaunie pilnībā nomainītu visus 11 baltkrievu trolejbusus un 24 vecās, garās Škodas. Pa dienas vidu jau tā abi trolejbusu parki stāv pilni ar jaunajām Irisbus-Škodām...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Un kas būs ar tramvaju papildiepirkumu 4. maršruta vajadzībām ? Kaut kā neko pēdējā laikā nedzird. Varbūt, mūsējie arī gudro sekot daugavpiliešu piemēram, nopērkot 10 lētos vagonus par vienas škodas cenu ?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Mēs visi, kuri Rīgā deklarēti.

Bet piekrītu, RS pērk dzelžus daudz reiz par daudz.

Ja runājam par autobusiem, nu ok, pieņemsim, ka visi ap 90 .gab. 1997. gadā nopirktie MB 0345 modeļa busi ir jāmaina, galvenokārt tāpēc, ka tajos nav zemās grīdas un tie ir nolietojušies, tad kāda hrena pēc pērk vēl 125 gab. 18 metru garus, savienotos trolejbusus man nav skaidrs. Pilnīgi pietiktu ar 35 gabaliem, jo tad jaunie pilnībā nomainītu visus 11 baltkrievu trolejbusus un 24 vecās, garās Škodas. Pa dienas vidu jau tā abi trolejbusu parki stāv pilni ar jaunajām Irisbus-Škodām...

Šis mani vienmēr ir mazliet fascinājis...

2. parka teritorija vien ir pilna ar konserviem...

Vismaz kādam būtu pārdevuši, jo prāvai daļai Krievijas pilsētu tie būtu jaunuma un modernuma kalngals...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Šis mani vienmēr ir mazliet fascinājis...

2. parka teritorija vien ir pilna ar konserviem...

Vismaz kādam būtu pārdevuši, jo prāvai daļai Krievijas pilsētu tie būtu jaunuma un modernuma kalngals...

Bija nesen izsole. Un zinu, ka informācija par to aizgāja gana tālu aiz LV robežām, bija pat reāla interese no dažām Ukrainas pilsētām. Taču kāpēc aizrobeža nenopirka- nav ne jausmas.

Paradoksāli, bet pat pag. gs. 80. gadu elektronika ir par sarežģītu daudzām jo daudzām NVS elektrotransporta saimniecībām. Varbūt tāpēc mūsu Škodas arī neņēma.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gribi teikt, ka nenormāli skaļais virzuļkompresors, rubiļņiki un relejs (kas bija sastopami vecumvecajās "apaļajās" škodās, kādas, piemēram, brauca sakabinātas uz 9., 17., 22. Un 23. Maršruts) ir viss uz ko ir spējīgi exPSRS mehi parkos?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Un, ja tas nav RS komercnoslēpums - VAI izdevās pārdot kādu tramvaju vai trolejbusu? Un par kādu piķi ?

Bet, ja runā par krievzemi, tur jau gan vairumā pilsētu izmanto tikai vecos "engelsus" vai "ziu" trolejbusus, vispār bez elektronikas. Tur pašvaldības uzņēmums elektronikas speciem algas samaksātvēl nespēj. Kijevā, šķiet, bija manāmas škodas Tr-14. Slavenajā Jaltas trasē joprojām kursē arī vecās škodas.

Elektronika un tiristori sabiedriskajā transportā - tas vēl pagaidām krievzemiešiem un ukraiņiem par smagu. Arī pie mums nav īpaši viegli visas tās moderno elektronisko iekārtu problēmas atrisināt. Kad troļļukiem un tramvajiem beigsies garantijas nosacījumi, būs jāaicina palīgā elektroniķi no fizikas instituta...

Atceros, pats vēl 70-to beigās šancēju VEFā par elektriķi . Tolaik jau tur darbojās pirmās no japaņiem iepirktās sarežģitas plastmasu preses ar elektronisku vadību. BET, visā VEFā tolaik bija tikai viens cilvēciņš, kas prata reali tās iekārtas remontēt - Aija no 09.ceha elektrolaboratorijas. Inženieru arī tolaik vefiņā bija vesela armija, bet tie rietumu elektronikai baidījās pat tuvoties.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Gribi teikt, ka nenormāli skaļais virzuļkompresors, rubiļņiki un relejs (kas bija sastopami vecumvecajās "apaļajās" škodās, kādas, piemēram, brauca sakabinātas uz 9., 17., 22. Un 23. Maršruts) ir viss uz ko ir spējīgi exPSRS mehi parkos?

Varu pateikt to, ka bijušās psrs teritorijā ikdienā vēl joprojām kursē vairāki simti veco, apaļo, jeb Škoda-9Tr tipa trolejbusu.

Savukārt Škodas-9 krievu ražotais analogs ZIU-9 tf1.mosfont.ru/...

tur vispār vēl pamata trolejbusa modelis un tādi ir praktiski jebkurā pilsētā, kur ir trolejbusu satiksme.

Tāpēc ir tikai loģiski, ka mūsu Škodas tur nevienam nebija un nav vajadzīgas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Tas jau nav nekāds noslēpums un ir publiski pieejams:

www.db.lv/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Atgriežoties pie "jaunajiem" Daugavpils tramvajiem. Atradu vienu diezgan sakarīgu atbildi, kāpēc ir tā un ne citādi. Tas ir, kāpēc tika izvēlēta ex-cccp tehnika, nevis kaut vai čehu:

citāts krieviski.

Ответ элементарно прост. Даугавпилс в очень большой степени всё ещё совдеповский город, в котором европой кое-где лишь слегка попахивает. Главный инженер трамвайного предприятия предпенсионного возроста и кокой-либо новизны или всякой там электроники, не превиди Господь!, боится как огня. А все те, кто писали условия закупочного конкурса, писали его конкретно под ленинградцев, которые изначально и были признаны побелителями. Дорожка в Питер была хорошо протоптана и очень похоже, что существовали "закулисные" договорённости.

Когда провалился первый конкурс, трамвайное предприятие, даже не дожидаясь утверждения новой закупочной комиссии, поторопилось согласовать в министерстве всё те же старые условия закупочного конкурса: 8 4-осных и 4 6-осных; частично низкопольных ... и прочие там глупости, которые в ЕС уже давно не практикуются и не могут быть воплощены.

Tas arī visu izskaidro.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Atgriežoties pie "jaunajiem" Daugavpils tramvajiem. Atradu vienu diezgan sakarīgu atbildi, kāpēc ir tā un ne citādi. Tas ir, kāpēc tika izvēlēta ex-cccp tehnika, nevis kaut vai čehu:

citāts krieviski.

Ответ элементарно прост. Даугавпилс в очень большой степени всё ещё совдеповский город, в котором европой кое-где лишь слегка попахивает. Главный инженер трамвайного предприятия предпенсионного возроста и кокой-либо новизны или всякой там электроники, не превиди Господь!, боится как огня. А все те, кто писали условия закупочного конкурса, писали его конкретно под ленинградцев, которые изначально и были признаны побелителями. Дорожка в Питер была хорошо протоптана и очень похоже, что существовали "закулисные" договорённости.

Когда провалился первый конкурс, трамвайное предприятие, даже не дожидаясь утверждения новой закупочной комиссии, поторопилось согласовать в министерстве всё те же старые условия закупочного конкурса: 8 4-осных и 4 6-осных; частично низкопольных ... и прочие там глупости, которые в ЕС уже давно не практикуются и не могут быть воплощены.

Tas arī visu izskaidro.

interesanti - viņus nevar izvālēt par konkursu ar ES noteikumiem neatbilstošām prasībām? Saprotu, ka tur ir tikai daži tramvaji un pa lielām šaibām nekas nemainīsies, izņēmot kādu bezjēdzīgi noplenītu sodanaudu, lai iztaptu stapreiem?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Kas ir "staprei"?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Kas ir "staprei"?

atvainojos par drukas kļūdu - bija domāts - StarPeriem...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Laikam jau Solaris savienotie trolejbusi ir tie labākie, kas pašlaik ir pieejami. Ļoti ērti, braucot īpaši negrab, vizuāli arī ļoti izskatīgi. Cik arī dzirdēts no trolejbusu vadītājiem, viņiem arī tie patīk vislabāk. Nesen braucu ar vienu škodas-Citelis trolejbusu pa 1.maršrutu - nu, tas grabēja tik ļoti, ka šķita riteņi aizies katrs uz savu pusi.... Atceros no preses, ka savulaik pirmie Solaris trolejbusi ļoti nepatikuši kādreizējam TTP šefam Zālītim - viņš bija katergoriski pret to ieviešanu Rīgā. Bet, tas bija pasen. Ja vēl tie jaunie troļļuki būs aprīkoti ar dīzeli, būs atkal papildus iespējas pagarināt vai uzlabot maršrutus. Katrā ziņā, vasarā dziesmusvētku laikā bija interesanti vērot "citeli" maucam pa jūrmaleni....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti