Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: Bams, šī taču ir salā salūzusi sliede, vai ne?

pbs.twimg.com/media/BafpT9pIYAATpCH.jpg

Viļņoti gali, kuri kā puzles gabaliņi būtu saliekami kopā. Pie Alfas, kur tikai pirms 8 mēnešiem to uzlika.

Lai ievietotu FOTO, raksti:

[img][/img]

Vairāk info par video un foto ievietošanu forumā šeitwww.iauto.lv/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN un paraugdemonstrējumiem pie Centrāltirgus, kā pereiz šķērsot tramvaja sliedes tā, lai neviens satiksmes dalībnieks nepārkāptu CSN un nedod dies vēl lietotu skaņas signālu?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex ieliktā bilde ļoti interesanta - izskatās, kā privātais tramvajs personiskās mājas pagalmā...kaut kas tml. esot manīts čehijas privincēs: sliedes,vadi un veca tatra brauc aplī ap lauku māju.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Krotow rakstīja: Kāds te 100 ir kaut ko labu sapīpējies un tas neesmu es. Kur tev dzīvojamā zonā tramvajs?

Kāds laikam braucot neredz ceļa zīmes. Nezinu vai dēļ pulverīšiem vai pīpē kaut ko pie stūres. Aizbrauc uz centrāltirgu un pavēro ceļazīmes.

A, ja intūristi un vietējie gurķi slāj pāri tieši deguna priekšā - ko darīt? Kā rīkotos tu?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN un paraugdemonstrējumiem pie Centrāltirgus, kā pereiz šķērsot tramvaja sliedes tā, lai neviens satiksmes dalībnieks nepārkāptu CSN un nedod dies vēl lietotu skaņas signālu?

Ir ļoti apsveicami, ka šāds cilvēks tagad strādās RS. Varbūt beidzot izdosies realizēt vairākas ieceres, lai sab.transam būtu vēl vairāk priekšrocību attiecībā pret privāto auto.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: A, ja intūristi un vietējie gurķi slāj pāri tieši deguna priekšā - ko darīt? Kā rīkotos tu?

CSN skaidri un gaiši nosaka, ka Dzīvojamā zonā gājējiem un velosipēdistiem ir PRIEKŠROKA (tiesības pirmajam iet). Tātad tramvaja vadītāja algoritms iebraucot šajā zonā ir sekojošs: Izvēlas ātrumu, kurš nav lielāks par 20 km/h, bet ir tāds, lai var laicīgi apstāties un dot priekšroku gājējam jebkurā vietā šīs zīmes darbības zonā.

Un ja gājējs iet no autoostas uz pretējā ielas pusē esošo tirdzniecības centru, tad tramvaja vadītājs apstājas un laiž gājēju.

Ja kaut kas nepatīk, tad visas iespējas Zivtiņa kungam ir ierosināt šo zīmi likvidēt un ierīkot gājēju pārejas. Citādāk esiet tik laipni un izpildiet CSN prasības.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Kā rīkotos tu?

Es braucot cauri Dzīvojamai zonai rīkojos saskaņā ar CSN.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: A, ja intūristi un vietējie gurķi slāj pāri tieši deguna priekšā - ko darīt? Kā rīkotos tu?

CSN skaidri un gaiši nosaka, ka Dzīvojamā zonā gājējiem un velosipēdistiem ir PRIEKŠROKA (tiesības pirmajam iet). Tātad tramvaja vadītāja algoritms iebraucot šajā zonā ir sekojošs: Izvēlas ātrumu, kurš nav lielāks par 20 km/h, bet ir tāds, lai var laicīgi apstāties un dot priekšroku gājējam jebkurā vietā šīs zīmes darbības zonā.

Un ja gājējs iet no autoostas uz pretējā ielas pusē esošo tirdzniecības centru, tad tramvaja vadītājs apstājas un laiž gājēju.

Ja kaut kas nepatīk, tad visas iespējas Zivtiņa kungam ir ierosināt šo zīmi likvidēt un ierīkot gājēju pārejas. Citādāk esiet tik laipni un izpildiet CSN prasības.

Vispirms sāksim ar to, lai gājēji tur sāk ievērot šī punkta prasības (154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.)

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Vispirms sāksim ar to, lai gājēji tur sāk ievērot šī punkta prasības (154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.)

Tātad mana vēlme šķērsot ielu ir nepamatota traucēšana?

Jūs gribat teikt ka Priekšroka ir nepamatota traucēšana?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Vispirms sāksim ar to, lai gājēji tur sāk ievērot šī punkta prasības (154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.)

Tātad mana vēlme šķērsot ielu ir nepamatota traucēšana?

Ja iela tiek šķērsota nevis tiek slāts pa ielas vidu braukšanas virzienā, tad domāju nevienam problēmu nav. Problēmas rada paši gājēji. Jebkurā gadījumā tādas Dzīvojamās zonas ir arī citu valstu pilsētas ielās ar tramvajiem, bet tur nez kāpēc nevienam indivīdam neienāk prātā slāt, kur acis rāda ar domu-man te galvenais, man po uz citiem. Ar tādu nihilismu slimo tikai LV autobraucēji, gan gājēji.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

CSN 1.37. priekšroka — tiesības braukt (iet) iecerētajā virzienā pirmajam attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem;

Kā ar šo punktu??? Kur mēs viņu liksim???

Tātad ja es eju no autoostas uz Tirdzniecības centru, es nepamatoti traucēju? Tātad dubultmorāle? Labai rokai ir priekšroka, bet gājējam priekšroka skaitās nepamatota traucēšana?

Tādēļ es vēlrez atgādinu – jums ir CSN guru (paši zinat kuru es domāju). Tātad palūdziet viņam izstāstīt par Dzīvojamo zonu un kā jārīkojas tramvaja vadītājam saskaņā ar CSN ja gājējs iet no autoostas virzienā uz tirdzniecības centru un vēlas šķērsot sliedes. Kurš iet vai brauc pirmais saskaņā ar CSN?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Ja iela tiek šķērsota nevis tiek slāts pa ielas vidu braukšanas virzienā, tad domāju nevienam problēmu nav. Problēmas rada paši gājēji.

Tur jau tā lieta ka tramvaja vadītājs šajā zonā neuzskata gājējus par satiksmes dalībniekiem un nedod viņiem priekšroku bet nospiež zvanekli, kas pieprasa dot priekšroku tramvajam.

Tas ir tas pats kas braukt krustojumā no otršķirīga ceļa ar nospiestu skaņas signālu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Ja iela tiek šķērsota nevis tiek slāts pa ielas vidu braukšanas virzienā, tad domāju nevienam problēmu nav. Problēmas rada paši gājēji.

Tur jau tā lieta ka tramvaja vadītājs šajā zonā neuzskata gājējus par satiksmes dalībniekiem un nedod viņiem priekšroku bet nospiež zvanekli, kas pieprasa dot priekšroku tramvajam.

Uzskatīsim, ka ar šo viņi izvairās no avārijas situācijas, kad gājēji nepilda 154.punkta prasības.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Uzskatīsim, ka ar šo viņi izvairās no avārijas situācijas, kad gājēji nepilda 154.punkta prasības.

Bet kāpēc es nevaru iet pirmais pāri sliedēm Dzīvojamā zonā.

Ko es pārkāpju ja es eju virzienā no autoostas uz Tirdzniecības centru?

Ja tajā pašā laikā brauc tramvajs un mūsu trajektorijas krustojas TAD GĒJĒJAM IR TIESĪBAS IET PIRMAJAM un tramvaja vadītājam ir jāspiež bremžu pedālis nevis zvaneklis.

Šo jautājumu var noskaidrot pie jekura Ceļu policista.

Bet tā kā RS strādā CSN guru, tad visas iespējas uzrīkot semināru par šo tēmu. Jo tāds skats ka Bams arī priekšrokas došanu gājējam uzskata par nepamatotu traucēšanu – un lielais vairums vadītāju tā domā.

P.S. Lai kautkas sakustētos šajā jomā vai tad vajaga kādu nelaimi pie autoostas, lai beidzot pareizi izlasītu CSN???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu un ja jau priekšroka gājējam nav priekšroka bet gājējs ir nepamatotais traucētājs, tad jau viss sagriežas otrādāk. Ceļu satiksmes dalībnieki arī nedrīkst viens otram traucēt. Bet labā roka ir traucēklis, visi kas brauc pa galveno ceļu traucē braukt tiem, kas stāv uz dodiet ceļu un šo sarakstu var turpināt dikti garu.

Tā kā nevajag te dubultmorāli bīdīt.

Ja CSN ir tekts ka priekšroka gājējam Dzīvojamā zonā tad tā arī ir. Un tramvaja vadītājam jāiemācās no galvas vieta kur atrodas bremžu pedālis.

Vēlrez atkārtošu – ja jums nav skaidrs 154. punkts tad droši jautājiet paskaidrojumus jebkuram CP un prasiet, kurš pirmais drīkst turpināt kustību dzīvojamā zonā gājējs vai auto!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Nu un ja jau priekšroka gājējam nav priekšroka bet gājējs ir nepamatotais traucētājs, tad jau viss sagriežas otrādāk. Ceļu satiksmes dalībnieki arī nedrīkst viens otram traucēt. Bet labā roka ir traucēklis, visi kas brauc pa galveno ceļu traucē braukt tiem, kas stāv uz dodiet ceļu un šo sarakstu var turpināt dikti garu.

Tā kā nevajag te dubultmorāli bīdīt.

Ja kāds te bīda dubultmorāli un grib kasīties, tad tas ir uupis. Es tikai izskaidroju situāciju, kāpēc šad un tad gājējiem tiek uzzvanīts. Jebkurā gadījumā pie Autenes gājējiem pāriet ielu nav ne mazāko problēmu.

ps. jā, formāli tev ir taisnība. Nu nogaidi brīdi un brien pāri, kad nāk trambūzis. Notiks CSNg. Jā formāli tu būsi nevainīgs. Vadītājs vainīgs. Tomēr iespēja palikt bez pedāļiem vai citiem orgāniem gājējam ir ļoti liela. Vadītājs saņems sodu. Viņam iespējama arī smaga psiholoģiska trauma. Varbūt nevarēs vispār vairs strādāt. Būsi apmierināts?

pps. Ko tu gribēji pateikt paceļot šo jautājumu par Dzīvojamo zonu? To, ka netiek ievēroti CSN? Varu atklāt, ka tie pie mums valstī vispār netiek ievēroti. Masveidā. Izej ielās. Jau pēc pāris min. redzēsi kādu pārkāpēju...

ppps. Uz LV robežas nu jau droši var izvietot plakātu, ka luksofora signāliem LV teritorijā ir tikai informatīva nozīme. Pārsvarā visi tāpat brauc pēc saviem ieskatiem...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: ps. jā, formāli tev ir taisnība. Nu nogaidi brīdi un brien pāri, kad nāk trambūzis. Notiks CSNg. Jā formāli tu būsi nevainīgs. Vadītājs vainīgs. Tomēr iespēja palikt bez pedāļiem vai citiem orgāniem gājējam ir ļoti liela. Vadītājs saņems sodu. Viņam iespējama arī smaga psiholoģiska trauma. Varbūt nevarēs vispār vairs strādāt. Būsi apmierināts?

Vai tad tik grūti ir UZRĪKOT vadītājiem kvalifikācijas paaugstināšanas leckiju, itsevišķi, ja RS strādā CSN guru, kurš tad var izstāstīt ne tikai Dzīvojamās zonas nianses, bet arī braukšanu krustojumos, kad ir joslas sazīmētas un, kad nav, un vēl veselu kaudzi ar jautājumiem, kas lielai daļai vadītāju sagādā problēmas, jo ieradumam lielāks spēks…

Ko es ar šo gribu panākt?

Es gribu panākt lai neliek idiotiskas zīmēs vietās, kur viņas tāpat nestrādā. Kādreiz pie centrāltirgus bija gājēju pārēja un visiem viss bija skaidrs. Tagad uzlika zīmi dzīvojamā zona un nozāģēja gājēju pāreju un tramvaju vadītājiem uzreiz iestājās pofigisms. Vai nu iemāciet tramvajniekiem braukt pēc csn vai nu novāciet zīmi, bet netaisiet dubultmorāli, kur priekšroka (1.37. vairs nav priekšroka)…

P.S. CSN guru var vai nu atstāt vai novākt šo zīmi – un vēlreiz, ja kādam ir neskaidrībvas ar tramavaju vadītāju uzvedību dzīvojamā zonā tad lūdzu griezieties pie CSN guru…

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Vai tad tik grūti ir UZRĪKOT vadītājiem kvalifikācijas paaugstināšanas leckiju,

Jautājums adresējams CSDD.

Ko es ar šo gribu panākt?

Es gribu panākt lai neliek idiotiskas zīmēs vietās, kur viņas tāpat nestrādā. Kādreiz pie centrāltirgus bija gājēju pārēja un visiem viss bija skaidrs. Tagad uzlika zīmi dzīvojamā zona un nozāģēja gājēju pāreju

C/zīmes uzstāda RDSD. Jautājums adresējams viņiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

1. Jautājums adresējams CSDD.

2. C/zīmes uzstāda RDSD. Jautājums adresējams viņiem.

Nekā nebija – akmentiņi lido atpakaļ.

1. Viss kas saistīts ar vadītāju apmācībām, kvalifikācijas celšanu un konkrēto situāciju skaidrošanu un izprašanu ir kāreiz RS kompetence. CSDD kompetence ir atļaut vai neatļaut ar trolejbusa tiesībām vadīt autobusu pa Rīgu. "SIA" CSDD nenodarbojas ar apmācību.

2. Links [www.tvnet.lv/... ] . Ar ko CSN guru tur nodarbojas? Kas viņam ir prioritāte???

Citāts: «Nodarbojos ar jautājumiem, kas saistās ar sabiedriskā transporta joslu izveidošanu un tamlīdzīgiem projektiem. Tas ir aktuāls jautājums. Es esmu uzskatījis, ka vienmēr prioritāte ir sabiedriskajam transportam, gājējiem un velosipēdistiem. Šis piedāvājums bija ļoti labs, un satiksmes organizācija ir viena no patīkamajām lietām, kuru es māku darīt un zinu.»

Kam adresējams 2. jautājums?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un tagad APK

149.6 pants. Braukšanas sākšanas un braukšanas virziena maiņas noteikumu pārkāpšana

Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka, —

uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam no pieciem līdz divdesmit latiem,

bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no desmit līdz piecdesmit latiem.

Dzīvojamā zona priekš CP ir īsta klondaika – spēj tik rakstīt. Noliec fotoradaru un spēj tik bildēt un sūtīt fotosesijas laimīgajiem NEPĀRKĀPĒJIEM…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Jā un soda punkti.

18. Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka — 2

Tātad pirms nesties dzīvojamā zonā padomā – vai gribās soda punktus?

Nezināšana neatbrīvo no atbildības – jebkurš tramvaja vadītājs, kurš nedod ceļu gājējam Dzīvojamā zonā ir apzadzis valsti par vismaz 10 latiem un nopelnījis 2 soda punktus…

P.S. Nekā personīga – tikai informēju CSN zinātājus…

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

oooo!

uupis is back!

eju pēc aliņa un popcorna

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: oooo!

uupis is back!

eju pēc aliņa un popcorna

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tramvaju vadītāji nav nekāda izredzētā kasta un viņiem ir jāievēro CSN tieši tāpat kā visiem citiem satiksmes dalībniekiem.

Un ja Gājējam Dzīvojamā zonā IR PRIEKŠROKA, tad viņa IR.

Tad kad 154. CSN punktu pārrakstīs ka Dzīvojamā zonā Tramvajam ir priekšroka, tad arī varēs dzindzināt un nelaist gājējus. Kamēr nav izmainīti CSN tikmēr RS vadībai ir jādara viss, lai tramvaju vadītāji NEPĀRKĀPTU CSN!!!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti - vai Rīgā ir kāds tramvaja vadītājs, kurš par tramvaja vadīšanas pārkāpuniem ir nopelnījis kādu soda punktu ? Pats atceros, ka tikai no padomjlaikiem, ka VAI inspektors uz baronenes rīta pikā apturēja pilnu pasažieriem, tramvaju par braukšanu zem dzeltenās gaismas...un formēja protokolu teju 15 minūtes. Domāju, ka pasažieri to inspektoru notesīs - daudz jau netrūka....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti