Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Interesanti - vai Rīgā ir kāds tramvaja vadītājs, kurš par tramvaja vadīšanas pārkāpumiem ir nopelnījis kādu soda punktu?

Jā interesanti vai īpašā kasta, tramvajvadītāji, vispābā saņem kādu sodu, izņemot reālu krašungu?

Domāju ka nē – tādēļ jau viņiem ir pajāt uz CSN.

Galvenais ievērot trīs lietas – Sarkans, Dodiet ceļu un Pietura. Viss – vairāk nekas nav vajadzīgs – turamies pie ručkas, raļļojam un tirkšķinam zvaniņu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ūpi autobusu un trolejbusu vadītāji tieši tāpat pārkāpj noteikumus

iebraukšana pie mirgojošā zaļā krustojumā ar pēcāku krusta nosprostošanu visas perpendikulārās ielas zaļās luksofora gaismas garumā ir regulāri novērojama parādība

tieši tāpat kā dažiem vieglo automašīnu stūrētājiem.

problēma ir tajā, ka šajā valstī nav soda neizbēgamība par pārkāpma izdarīšanu, lūk i visi brauc kā māk, grib, prot vai sanāk... Un tramvaja vadoņi nav būtiski sliktāki par vidēji statistisko auto stūrmani...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Tramvaju vadītāji nav nekāda izredzētā kasta un viņiem ir jāievēro CSN tieši tāpat kā visiem citiem satiksmes dalībniekiem.

Vo! Pareizi minēji. [b]tāpat kā visiem citiem satiksmes dalībniekiem[/b]

Kamēr nav izmainīti CSN tikmēr RS vadībai ir jādara viss, lai tramvaju vadītāji NEPĀRKĀPTU CSN!!!

Būtu labāk rūpējies, lai pats un citi 4-riteņotie nepārkāptu noteikumus. Pilna Rīga ar ākstiem, idiotiem un laikam arī aklīšiem.

p.s. man nav problēmu dienas laikā dabūt kaudzi ar foto, kā no šoferu puses tiek pārkāpti CSNoteikumi. Gribi?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ūpi autobusu un trolejbusu vadītāji tieši tāpat pārkāpj noteikumus iebraukšana pie mirgojošā zaļā krustojumā ar pēcāku krusta nosprostošanu visas perpendikulārās ielas zaļās luksofora gaismas garumā ir regulāri novērojama parādība tieši tāpat kā dažiem vieglo automašīnu stūrētājiem.

Un tas ir attaisnojums lai tramvaju vadītāji drīkstētu pārkāpt CSN?

Tas ir attaisnojums visiem vadītājiem neievērot CSN?

Jeb kā tas ir jāsaprot?

Tātad, ja viens vai vairāki ielec no tilta Daugavā, tad uzreiz visiem tas jādara?

Jebšu ja ir citas problēmas, tad izcelt vienu (kura ir ļoti bīstama) problēmu uz kopējā fona nedrīkst?

Jā un vēl: parādi man kura maršruta trolejbus un autobus brauc cauri DZĪVOJAMAI ZONAI??? Vai tādi ir?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: p.s. man nav problēmu dienas laikā dabūt kaudzi ar foto, kā no šoferu puses tiek pārkāpti CSNoteikumi. Gribi?

Man to nevajaga…

Mana prasība ir lai tramvaju vadītāji DZĪVOJAMĀ ZONĀ ievērotu CSN 154. komplektā ar 1.37; 4; 6; 10.

Bet ja šo priekšroku tulko kā Nepamatotu traucēšanu tad jauki skan sekojoši punkti kuros vārdiņš priekšroka tiek lietots…

281.1. 201.zīme "Galvenais ceļš". Ceļš, pa kuru braucot sanāk NEPAMATOTA TRAUCĒŠANA neregulējamiem krustojumiem;

Skaisti? Turpināt?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un tā kā iekš RS strādā CSN guru. Tad man kā pilsonim ar aktīvu pilsonisko nostāju ir ierosinājums Rīgas satiksmei efektīvi izmantot pieejamos resursus savas darbības uzlabošanai un izaugsmei, kas izpaužas kā semināri, sapulces (sauciet kā gribiet), kurās izglīto vadītājus Satiksmes noteikumos un iztirzā un apskata jau reālus krustojumus vai ielu posmus un paskaidro par juridiski pareizu rīcību dažādās situācijās.

Tā teikt – darbam neredz ne gala ne malas…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ūpi autobusu un trolejbusu vadītāji tieši tāpat pārkāpj noteikumus iebraukšana pie mirgojošā zaļā krustojumā ar pēcāku krusta nosprostošanu visas perpendikulārās ielas zaļās luksofora gaismas garumā ir regulāri novērojama parādība tieši tāpat kā dažiem vieglo automašīnu stūrētājiem.

Un tas ir attaisnojums lai tramvaju vadītāji drīkstētu pārkāpt CSN?

Tas ir attaisnojums visiem vadītājiem neievērot CSN?

Jeb kā tas ir jāsaprot?

Tātad, ja viens vai vairāki ielec no tilta Daugavā, tad uzreiz visiem tas jādara?

Jebšu ja ir citas problēmas, tad izcelt vienu (kura ir ļoti bīstama) problēmu uz kopējā fona nedrīkst?

Jā un vēl: parādi man kura maršruta trolejbus un autobus brauc cauri DZĪVOJAMAI ZONAI??? Vai tādi ir?

Es saprastu, ja Tu ceptos par CP, P un PP ekipāžām, kas pārkāpj, kaut viņu uzdevums ir rādīt priekšzīmi...

Tramvaja vadītājus uztaisīt par vainīgākiem, nekā pārējie individualisti pilsētā ir nesmuki.

A kam man Trolejbuss pa dzīvojamo zonu? Pilna Rīga ar nesabrrans vaģilām muģilām, kas izpildās tā, ka lai Dievs nogrābstās...

Un tad atceries - gribi mainīt pasauli - SĀC AR SEVI!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ūpi, redz', kur drošais un CSN ievērojošais NEtramvajs...

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=43870206

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ūpi, redz', kur drošais un CSN ievērojošais NEtramvajs...

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=43870206

Nenodarbojamie ar OFFTOPIC.

Šis ir Tramvajtopiks un runa te iet par tramvajiem.

Ja tavs NEtramvajs brauktu pa sliedēm ar dzelzs riteņiem un viņam būtu ilkss pie stīgas tad jā – citādāk Topikam neatbilstošs posts…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Atgādinājums klikšķinātājiem:

TRAMVAJTOPIKĀ runa iet par tramvajiem.

(ja kāds to nav pamanījis )

Tādēļ arī uzmanības centrā ir nonākuši TRAMVAJU vadītāji.

Un pilnīgi vietā ir jautājums:

Vai tramvaju vadītājam ir jāievēro CSN vai nav?

Atbildes var iesniegt kā rakstiski tā mutiski…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tagad reklāmas pauze – kam beidzies popkorns var skriet pakaļ…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Atgādinājums klikšķinātājiem:

TRAMVAJTOPIKĀ runa iet par tramvajiem.

(ja kāds to nav pamanījis )

Tādēļ arī uzmanības centrā ir nonākuši TRAMVAJU vadītāji.

Un pilnīgi vietā ir jautājums:

Vai tramvaju vadītājam ir jāievēro CSN vai nav?

Pretjautājums uz aizbērúanu - vai tramvajvadoņiem ir jāievēro CSN vairāk/skrupulozāk par ūpi un citiem satiksms dalībniekiem kājāmgājējus ieskaitot?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Atgādinājums klikšķinātājiem:

TRAMVAJTOPIKĀ runa iet par tramvajiem.

(ja kāds to nav pamanījis )

Tādēļ arī uzmanības centrā ir nonākuši TRAMVAJU vadītāji.

Un pilnīgi vietā ir jautājums:

Vai tramvaju vadītājam ir jāievēro CSN vai nav?

Pretjautājums uz aizbērúanu - vai tramvajvadoņiem ir jāievēro CSN vairāk/skrupulozāk par ūpi un citiem satiksms dalībniekiem kājāmgājējus ieskaitot?

Kas tas par stulbu jautājumu?

Sabiedriskā transporta vadītājiem ir īpaši jāievēro CSN.

Tā nav fūre parastā ar aluskastēm.

Šajā jautājumā es esmu ūpja pusē.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Pretjautājums uz aizbērúanu - vai tramvajvadoņiem ir jāievēro CSN vairāk/skrupulozāk par ūpi un citiem satiksms dalībniekiem kājāmgājējus ieskaitot?

Tramvajvadoņi jau neievēro.

Viņi nedod priekšroku Ūpim tad kad šams iet no autoostas uz Tirdzniecības centru vai Tirgu un ir spiests šķērsot tramvaja sledes. Ūpja virzienā notiek kulaku vicināšana un tramvajloga apsiekalošana no iekšpuses.

Nevis kā tam jābūt saskaņā ar CSN – bremžu pedāļa nospiešana un gājēju palaišana.

No šejienes arī secinājums, ka Ūpis ievēro CSN bet tramvajvadītājs NĒ!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pretjautājums uz aizbērúanu - vai tramvajvadoņiem ir jāievēro CSN vairāk/skrupulozāk par ūpi un citiem satiksms dalībniekiem kājāmgājējus ieskaitot?

Tramvajvadoņi jau neievēro.

Viņi nedod priekšroku Ūpim tad kad šams iet no autoostas uz Tirdzniecības centru vai Tirgu un ir spiests šķērsot tramvaja sledes. Ūpja virzienā notiek kulaku vicināšana un tramvajloga apsiekalošana no iekšpuses.

Nevis kā tam jābūt saskaņā ar CSN – bremžu pedāļa nospiešana un gājēju palaišana.

No šejienes arī secinājums, ka Ūpis ievēro CSN bet tramvajvadītājs NĒ!

Pa dzīvojamā, zonā, pārvietojies ar striktiem ne vairāk kā 20 km/h un bremzē visu gājēju priekšā, un ārpus dzīvojamās zonas ievēro attiecīgi 30,50,70 utt ātruma ierobežojumus?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Atgādinājums klikšķinātājiem:

TRAMVAJTOPIKĀ runa iet par tramvajiem.

(ja kāds to nav pamanījis )

Tādēļ arī uzmanības centrā ir nonākuši TRAMVAJU vadītāji.

Un pilnīgi vietā ir jautājums:

Vai tramvaju vadītājam ir jāievēro CSN vai nav?

Pretjautājums uz aizbērúanu - vai tramvajvadoņiem ir jāievēro CSN vairāk/skrupulozāk par ūpi un citiem satiksms dalībniekiem kājāmgājējus ieskaitot?

Kas tas par stulbu jautājumu?

Sabiedriskā transporta vadītājiem ir īpaši jāievēro CSN.

Tā nav fūre parastā ar aluskastēm.

Šajā jautājumā es esmu ūpja pusē.

Ielieciet sevi tai tramvajā kā pasažieri, un tad kad tramvaja vadītājs tur laidīs visu, nezkāpēc ātri vien apsvērsiet konkrētās CZ absurdumu...

P.s. Rīgas satiksme neuzstāda CZ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kad es liku tiesības, instruktors īpaši uzsvēra, ka tramvajs uz ielas ir dievs Vienmēr paskaties, ko dara tramvajs, un tad tikai brauc pats Nevaru gan teikt, ka būtu redzējis tramvajus, kas dur uz sarkanā vai agresīvi apdzen, mainot joslas

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Moš, kas ir pamainījies, bet kaut kā gūgles tantes bildītēs to dzīvojamās zonas zīmi neatradu ne no 13. Janvāra, ne no maskavas ielas puses... Kādu dienu būs dabā jāaplūr...

Un vai tā zīme attiecas uz tramvaja sliežu klātni, kas nav daļa no brauktuves?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Moš, kas ir pamainījies, bet kaut kā gūgles tantes bildītēs to dzīvojamās zonas zīmi neatradu ne no 13. Janvāra, ne no maskavas ielas puses... Kādu dienu būs dabā jāaplūr...

Un vai tā zīme attiecas uz tramvaja sliežu klātni, kas nav daļa no brauktuves?

P.s. Un ko tad CSN saka par sabtrans pieturvietām, vai tās var/nevar atrasties dzīvojamā zonā, kā arī vai ja tāda tur atrodas, tad kā tā maina noteikumus par dzīvojamo zonu tās tuvumā?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Pats dzīvojamā, zonā, pārvietojies ar striktiem ne vairāk kā 20 km/h un bremzē visu gājēju priekšā…

Tas neattiecas uz apskatāmo jautājumu…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

2013. gada 26. maijs

Aizvadītajā diennaktī netālu no Centrāltirgus tramvajs uzbraucis kādam gājējam, kurš ar smagām traumām nonācis slimnīcā, informē Valsts policijā (VP).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pats dzīvojamā, zonā, pārvietojies ar striktiem ne vairāk kā 20 km/h un bremzē visu gājēju priekšā…

Tas neattiecas uz apskatāmo jautājumu…

Ar ko tad tu savādāks? Tu taču vēl vari agresīvi manevrierēt ar savu neko nesverošo dranduļetu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pats dzīvojamā, zonā, pārvietojies ar striktiem ne vairāk kā 20 km/h un bremzē visu gājēju priekšā…

Tas neattiecas uz apskatāmo jautājumu…

Kā nu neattiecas, tu, visticamāk ved malku, a džimbuļa vadonis vairākus desmitus pasažieru, no kuriem daudzi, iespējams stāv kājās... Un uzšķirties, nolikt uz mutes 30 pasažierus vai pagrūstīt ūūpi ir liela dilemma...

Tā arī nearbildēji vai un kad tur uzstādīta dzīvojamās zonas zīme?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Moš, kas ir pamainījies, bet kaut kā gūgles tantes bildītēs to dzīvojamās zonas zīmi neatradu ne no 13. Janvāra, ne no maskavas ielas puses... Kādu dienu būs dabā jāaplūr...

Un vai tā zīme attiecas uz tramvaja sliežu klātni, kas nav daļa no brauktuves?

Gūglē vecas bildes. Tur vēl pie Centrāltirgus lielveikala ABAVA ir gājēju pāreja, kas tika iznīcināta uzstādot dzīvojamās zonas ceļazīmes.

Nu un vai tad ir grūti ieslēgt loģiku? Jau jau amputē gājēju pārēju, tad tas uz kautko norāda? Vai tik ne uz to pašu CSN 154.?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Gūglē vecas bildes. Tur vēl pie Centrāltirgus lielveikala ABAVA ir gājēju pāreja, kas tika iznīcināta uzstādot dzīvojamās zonas ceļazīmes.

Nu un vai tad ir grūti ieslēgt loģiku? Jau jau amputē gājēju pārēju, tad tas uz kautko norāda? Vai tik ne uz to pašu CSN 154.?

Ja uz Kalnciema ielas pirms dzelzceļa pārvada amputēs gājēju pāreju, tad viss kvartāls pēkšņi kļūs par dzīvojamo zonu?

Un kur no otras puses beidzas tā dzīvojamā zona?

Un jā vai tramvaja sliežu klātne, kas nav ar bruktuvi vienā līmenī un no tās atdalīta ar "bortakmeni" ir uzskatāma par dzīvojamā zonā ietilpstošu brauktuvi?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti