Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Izskatās, ka joprojām ši "trako" tramvaju lapa ir viena no populārākajām um apmeklētākajām iauto foruma lapām. Daudzi o iauto lasītājiem ir jau piedzīvojuši teju trešo tramvaju paaaudzi. Par pirmo varētu uzskatīt vecos MTV-80.,RVR-6 vagonus, pēc tam sekoja slavenās Tatras, pašlaik jau jaunās Škodas. Vēl jau gan bija kaut kādi pēckara "kocinieki", kas ripojā vēl 60-tajos. Būtu ļoti interesanti, ja iauto redakcija iespējamā sadarbībā ar iauto lasītāju Bamu varētu noorganizēt plašu interviju ar kādu zinošu un pieredzējušu tramvaja vadītāju, kuram ir bijusi iespēja vadīt visu paaudžu Rīgas tramvajus, ieskaitot jaunās Škodas. Varētu sanākt interesants lasāmmateriāls .

Nu tad tam vadītājam būtu jābūt vismaz 130 gadus vecam

Bet vispār RS ir atvērto durvju dienas.

www.rigassatiksme.lv/...

Tur var aiziet un daudz ko redzēt, uzzināt, pačamdīt, ja ir tāda vēlme. Un spriežot pēc apmeklētības, vēlme ir daudziem

Bet tā, neviens uz savu galvu neko īpaši nestāstīs. Visi parakstījuši papīru par informācijas apriti

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tā jau arī domāju, ka tramvaju vadītājiem vadība ir uzlikusi ierobežojumus sniegt intervijas. Viens man pazīstams žurnalists arī nesen žēlojās, ka jau vairāki tramvaja vadītāji viņam atteikuši sniegt intervijas par atjaunoto Juglas sliežu ceļa posmu , novirzot viņu pie RS preses sekretara. BET ko var pateikt preses sekkretars -tikai vadības viedokli. Vispār jau gan tml. nosacījumi kontrastē ar Satversmes 100.pantu.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tā jau arī domāju, ka tramvaju vadītājiem vadība ir uzlikusi ierobežojumus sniegt intervijas. Viens man pazīstams žurnalists arī nesen žēlojās, ka jau vairāki tramvaja vadītāji viņam atteikuši sniegt intervijas par atjaunoto Juglas sliežu ceļa posmu , novirzot viņu pie RS preses sekretara. BET ko var pateikt preses sekkretars -tikai vadības viedokli. Vispār jau gan tml. nosacījumi kontrastē ar Satversmes 100.pantu.

Man gan liekas, ka katrā normālā uzņēmum vai iestādē darbinieki ar žurnālistiem komunicē, saskaņojot to ar vadību vai atbildīgo par sabiedriskajām attiecībām.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Senākos laikos gan jebkurs trambajnieks varēja "cīņas" un "jaunatnes" žurnalistiem klārēt teju visu - izņemot faktus par ne pārāk augsto darba algu , kas bija ap 200 rbļ. Šodien gan jaunās škodas vadītājs apzinās, ka par katru lieku vārdu presei fiksi vien nonāks pie vissagrabējušākās tatriņas kloķiem 10.maršrutā....Diez vai tas ir optimālākais risinājums.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Kāpēc ne? Vismaz pietiekami efektīvs!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tā jau arī domāju, ka tramvaju vadītājiem vadība ir uzlikusi ierobežojumus sniegt intervijas. Viens man pazīstams žurnalists arī nesen žēlojās, ka jau vairāki tramvaja vadītāji viņam atteikuši sniegt intervijas par atjaunoto Juglas sliežu ceļa posmu , novirzot viņu pie RS preses sekretara. BET ko var pateikt preses sekkretars -tikai vadības viedokli. Vispār jau gan tml. nosacījumi kontrastē ar Satversmes 100.pantu.

Tad uzaicini, lai tramvaja vadītāji šeit ieliek savu komentāru!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Ar vairākiem pazīstamiem parunāju - VISI baidās, jo vadība ir stingri piekodinājusi aizliegt izpaust jebko, kas attiecas uz darbu(un arī algu). Arī IT lapām nevarot droši uzticēties, jo varot atšifrēt rakstītājus.

renofans Reģ.: 11.09.2013
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Ar vairākiem pazīstamiem parunāju - VISI baidās, jo vadība ir stingri piekodinājusi aizliegt izpaust jebko, kas attiecas uz darbu(un arī algu). Arī IT lapām nevarot droši uzticēties, jo varot atšifrēt rakstītājus.

Tieši topašu esmu dzirdējis, diez gan apsurda situācija, cilvēkam nekādu tiesību un ietekmes nedrīkstot būt...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Protams, nezinu cik tur patiesība un cik baumas, bet braucot 7 maršruta tramvajā, nejauši noklausījos tramvaja vadītāja un (iespējams) viņa kolēģa sarunas fragmentu, kurā tika pateikts - KA, jaunajiem tramvajiem esot tik daudz tehnisku bojājumu, ka vairs nespējot nodrošināt 11.maršutu ar jaunajiem vagoniem...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu re – nekādu tramvaju – tikkai autobusi

ejuz.lv/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Protams, nezinu cik tur patiesība un cik baumas, bet braucot 7 maršruta tramvajā,

nejauši noklausījos tramvaja vadītāja un (iespējams) viņa kolēģa sarunas fragmentu,

Vadītāji vispār neko nezina. Kur nu vēl no cita depo. Bet baumot kādai daļai nu ļoti patīk, tas tiesa.

kurā tika pateikts - KA, jaunajiem tramvajiem esot tik daudz tehnisku bojājumu, ka vairs nespējot nodrošināt 11.maršutu ar jaunajiem vagoniem...

Arī nav taisnība. Patlaban ir aizkavējusies vienas detaļas piegāde no Vācijas. Garantijas remonts. 8 vagoni tādēļ atrodas depo un nebrauc.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kā jums tur sliežu grauzēju slengā īsti ir, par vagonu sauc visu sakabināto sastāvu, vai vienu ermoņikas posmu? tad cik tramvaju nebrauc un cik ilgi dēļ tās vienas vācu detaļas?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ja pareizi sapratu, tad vecos sauca par sastāvu no diviem vagoniem

Jaunais laikam ir viens vagons no diviem posmiem

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Kā jums tur sliežu grauzēju slengā īsti ir, par vagonu sauc visu sakabināto sastāvu, vai vienu ermoņikas posmu? tad cik tramvaju nebrauc un cik ilgi dēļ tās vienas vācu detaļas?

Jaunos sauc vnk par vagonu. Vai runājot nosauc borta numuru, piem. dispečers vadītājam saka: ņem 715 un viss ir skaidrs.

Pāris jauno nebrauc jau kādu mēnesi, daži tikai kopš sestdienas.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau interesanti. Bet kas tā par detaļu, kas speciaāli jāgaida no vāczemes - elektronika, mehānika, kinētika ? Atceros, savulaik Bams bija ielicis bildi no RS noliktavas, kurā bija redzams, ka jaunajiem vagoniem rezervē ir sagatavoti jau veseli riteņu ratiņu komplekti, dažādas virsbūves detaļas, u.c.lietas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau interesanti. Bet kas tā par detaļu, kas speciaāli jāgaida no vāczemes - elektronika, mehānika, kinētika ?

Viena no riteņa sastāvdaļām. Izstrādājums, kuru nepieciešams uzlabot/pārveidot atbilstoši vietējiem apstākļiem.

Atceros, savulaik Bams bija ielicis bildi no RS noliktavas, kurā bija redzams, ka jaunajiem vagoniem rezervē ir sagatavoti jau veseli riteņu ratiņu komplekti, dažādas virsbūves detaļas, u.c.lietas.

Tas viss joprojām ir.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nebūšanas ar tramvajiem turpinās

www.apollo.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pateicoties tramvajsliedžu vēljoprojām nepabeigtajai rekonstrukcijai Brīvības gatvē beidzot ir arī milzīgi ieguvumi autobraucējiem - Mārkalnes ielas krustojumā BEIDZOT nomainīts uz krietni normālāku luksafora signālplānu. Nav vairs bezjēdzīgā ikvakara stūķa...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Nebūšanas ar tramvajiem turpinās

www.apollo.lv/...

Nezinu vai no tiem ražotājiem teamvajus patiešām saņemt būtu labākais iznākums...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

www.db.lv/...

Šodien Daugavpilī ieradies pirmais tramvajs. Dome saka, ka tramvajs vēl nav saņemts, tāpēc nojaušu, ka interjers vēl nav gatavs un to tad pabeigs Daugavpils Lokomotīvju rūpnīcā...

Drausmīgi neglīts.

Kāpēc 15T tramvajiem "Ausekļa iela" salien vienā rindā uz galējiem tablo, bet 15T1 tas tiek rakstīts 2 rindās ar daudz mazākiem burtiem?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka kaut kur iepriekš ir jābūt tā baltkrievu tramvaja bildei, Bams savulaik bija ielicis.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Man liekas, ka kaut kur iepriekš ir jābūt tā baltkrievu tramvaja bildei, Bams savulaik bija ielicis.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Man liekas, ka kaut kur iepriekš ir jābūt tā baltkrievu tramvaja bildei, Bams savulaik bija ielicis.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Tās kāpnes virs riteņpāriem ir ērtības, ergonomikas un drošības etalons...

A kolorītās stjuartes, kuras lieliski ierakstītos D-pilī, nāk komplektā?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Papētot uzmanīgāk "zemā grīda" ir tikai nepilnu 2 metru platumā ap vidējām durvīm...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tas tiešām nav īpaši glīts eksemplārs - izskatās pēc"mopša". BET, cik atceros, baltkrieviem vēl bija arī kaut kas glītāks - vairāksekciju tramvajs. Kaut kur iepriekš bija arī bildes.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti