Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu jā, bet kāpēc cena ir reiz 2???

Informatīvajā ziņojumā tiek norādīts, ka, ja netiks rasts risinājums jaunu transportlīdzekļu iegādei, tad VUGD tehniskā bāze pēc dažiem gadiem būs pilnībā sagruvusi.

"Lai to apturētu, ir nepieciešama vismaz 93 automobiļu iegāde, kas prasīs apmēram 25 miljoni latu."

Situācija VUGD ir nepieciešami 5x mazāk līdzekļu, lai iegādātos gandrīz tik pat daudz braucamlīdzekļu.

...

2006.-2009. gadā 150 trolejbusi no tā paša ražotāja par 42,5 Milj. Ls (283 300 Ls gabalā ar visiem kukuļiem, kas pašlaik tiesvedībā. Tagad 125 trolejbusi par 92,63 milj.Ls (741 104Ls/gb)!! Un mums jātic, ka bez kukuļiem?! Salīdzinoši saktas tirdziņa otkati saldējumam un riekstiņiem! un tiesībsargājošās iestādes neiejauksies?!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja:Mūsējie, diemžēl, ar līdzīgu mobilitāti pagaidām lepoties nevar. Ja maršrutā notiek teh.problēmas, tad ,atvainojiet - tieciet tālāk kā paši gribat.... Tā nu tas ir.

Iespēju robežās busus sūta gan. Gan, kad uz Brasas tilta bija sliežu defekts, gan citās reizēs.

Ir jāsaprot, ka rezerves autobuss no gaisa tramvaja vietā nokrist nevar un arī rezerves busu vadītāji nesēž čupām vien gaidot kādu Čēpē, tāpat arī noņemt autobusus no citiem maršrutiem tā vienkārši nevar. Tas viss prasa laiku. Tā nav armija, kur šoferus var mobilizēt jebkurā laikā un stundā

A kā tad citur var?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu, jā - piekrītuBamam, ka mēs neesam tik bagāti, lai pastāvīgi nodrošinātu operatīvo busu rezervi spec.gadījumiem. Cik sapratu no vietējo teiktā, tajā pašā Briselē šādiem nolūkiem katru dienu ar "ieslēgtiem dvižokiem" dežurē kādi 10 busi.

Tikai nevajag... problēmas (ne tikai RS) ir ne jau dēļ naudas trūkuma, bet dēļ vadības nekompetences/pofigisma/korumpētības.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja:Mūsējie, diemžēl, ar līdzīgu mobilitāti pagaidām lepoties nevar. Ja maršrutā notiek teh.problēmas, tad ,atvainojiet - tieciet tālāk kā paši gribat.... Tā nu tas ir.

Iespēju robežās busus sūta gan. Gan, kad uz Brasas tilta bija sliežu defekts, gan citās reizēs.

Ir jāsaprot, ka rezerves autobuss no gaisa tramvaja vietā nokrist nevar un arī rezerves busu vadītāji nesēž čupām vien gaidot kādu Čēpē, tāpat arī noņemt autobusus no citiem maršrutiem tā vienkārši nevar. Tas viss prasa laiku. Tā nav armija, kur šoferus var mobilizēt jebkurā laikā un stundā

A kā tad citur var?

Nu nav RS spēkos sabūvēt satiksmi pilsētā.

Mums vēljoprojām pilsētas rajoni ir savienoti šauriem pudeļu kakliņiem, to ir par maz...

Vidējā amnurikas pilsētā, kur ielu plānojums ir kā reste, nokļūt no punkta A uz punktu B var pa neskaitāmām trajektorijām un nav obligāti jāizbrauc cauri dažiem punktiem nemainīgā secībā.

Toties Rīgā ir daži tilti/satiksmes pārvadi vai dažas ielas, caur kurām nevar neizbraukt mēģinot šķērsot pilsētu...

Un šo punktu priekš tik lielas pilsētas ir par daudz.

Būu 10 tilti pār daugavu un dzelzceļš pazemē vai uz estakādēm - visa satiksme būtu čum vienkāršāka...

Esošais pārvadu, tiltu un pārbrauktuvju (visai arhajisks risinājums) ir KRIETNI par maz!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Un piedevām vēl tie tramvaji.... Braucu es šodien uz Teiku, viens tāds man tik brauc un brauc pa priekšu, garš kā tāds rakveres cīsiņš un nebeidzas.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Un piedevām vēl tie tramvaji.... Braucu es šodien uz Teiku, viens tāds man tik brauc un brauc pa priekšu, garš kā tāds rakveres cīsiņš un nebeidzas.

piedod, bet kādus cīsiņus tu lieto, ja rakveres cīsiņš ir garš?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Un piedevām vēl tie tramvaji.... Braucu es šodien uz Teiku, viens tāds man tik brauc un brauc pa priekšu, garš kā tāds rakveres cīsiņš un nebeidzas.

piedod, bet kādus cīsiņus tu lieto, ja rakveres cīsiņš ir garš?

Nu viņi ir sasējušies tur kopā vesels bars, tāpat kā tas tramvajs. Daudzi mazi cīsiņi uztaisa lielu garu cīsiņu, daudzi mazi tramvajiņi kopā uztaisa vienu lielu, kas traucē braukt iedomātajā virzienā uzreiz kad sagribas.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Cik es esmu dzirdējis, tramvajnieki paši jaunos tramvajus iesaukuši par "sliekām"...

BET, nu jāsaka, ka jaunajiem toļļukiem cenas,točno, astronomiskas. Iepriekš, cik atceros, tas "solaris" troļļuks piķoja teju uz pusi mazāk. Taču, tas nebija aprīkots ar dīzeli, video, kondiķiem, navigaciju u.c. "navorotiem". Šodien par to visu ir jāmaksā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja:Mūsējie, diemžēl, ar līdzīgu mobilitāti pagaidām lepoties nevar. Ja maršrutā notiek teh.problēmas, tad ,atvainojiet - tieciet tālāk kā paši gribat.... Tā nu tas ir.

Iespēju robežās busus sūta gan. Gan, kad uz Brasas tilta bija sliežu defekts, gan citās reizēs.

Ir jāsaprot, ka rezerves autobuss no gaisa tramvaja vietā nokrist nevar un arī rezerves busu vadītāji nesēž čupām vien gaidot kādu Čēpē, tāpat arī noņemt autobusus no citiem maršrutiem tā vienkārši nevar. Tas viss prasa laiku. Tā nav armija, kur šoferus var mobilizēt jebkurā laikā un stundā

A kā tad citur var?

Nu nav RS spēkos sabūvēt satiksmi pilsētā.

Mums vēljoprojām pilsētas rajoni ir savienoti šauriem pudeļu kakliņiem, to ir par maz...

Vidējā amnurikas pilsētā, kur ielu plānojums ir kā reste, nokļūt no punkta A uz punktu B var pa neskaitāmām trajektorijām un nav obligāti jāizbrauc cauri dažiem punktiem nemainīgā secībā.

Toties Rīgā ir daži tilti/satiksmes pārvadi vai dažas ielas, caur kurām nevar neizbraukt mēģinot šķērsot pilsētu...

Un šo punktu priekš tik lielas pilsētas ir par daudz.

Būu 10 tilti pār daugavu un dzelzceļš pazemē vai uz estakādēm - visa satiksme būtu čum vienkāršāka...

Esošais pārvadu, tiltu un pārbrauktuvju (visai arhajisks risinājums) ir KRIETNI par maz!

Vidējā amnurikas pilsētā sastrēgumi ir daudz lielāki kā pie mums. Pietiek vienam "restes" krustpunktam nokorķēties, kā visa reste apstājas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Cik es esmu dzirdējis, tramvajnieki paši jaunos tramvajus iesaukuši par "sliekām"...

BET, nu jāsaka, ka jaunajiem toļļukiem cenas,točno, astronomiskas. Iepriekš, cik atceros, tas "solaris" troļļuks piķoja teju uz pusi mazāk. Taču, tas nebija aprīkots ar dīzeli, video, kondiķiem, navigaciju u.c. "navorotiem". Šodien par to visu ir jāmaksā.

Ar kondišku esošie solaris aprīkoti. Nezinu vai visi, bet pagājušpirmdien sanāca ar vienu pabraukt, tam bija AC. Kad šamie parādījās, arī man iekrita acīs, ka pirmajam, ar ko pavizinājos, bija AC.

Un man liekas, ka arī dīzelis šamiem ir... Vienu reizi točno redzēju, kā šams bez vadiem brauca un skaņa bija kā autobusam. Protams, arī neesmu pārliecināts, ka visi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Vidējā amnurikas pilsētā sastrēgumi ir daudz lielāki kā pie mums. Pietiek vienam "restes" krustpunktam nokorķēties, kā visa reste apstājas.

Ne tikai amūrikā. Pēdējo gadu laikā ir būts gan Prāgā, gan Parīzē, gan Londonā, gan Berlīnē, gan Dublinā... salīdzinot ar to, kas tur darās, mūsu "sastrēgumi" tādas atraugas vien ir....

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Dīzelis gan pagaidām ir tikai "citeļiem". Un arī ne visiem. Tie, kuriem otrais cipars garāžas numurā ir "8", ir bez dīzeļa. Tādu gan ir maz. Bet, Solaris, troļļukiem - nav dzirdēts, ka būtu kādam jau dīzelis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Dīzelis gan pagaidām ir tikai "citeļiem". Un arī ne visiem. Tie, kuriem otrais cipars garāžas numurā ir "8", ir bez dīzeļa. Tādu gan ir maz. Bet, Solaris, troļļukiem - nav dzirdēts, ka būtu kādam jau dīzelis.

Pardon, ne solariem, bet, nu, tiem pēdējiem... škodām laikam... tiem bija gan AC, gan dīzelis... nu jā, varbūt arī ne visiem, nezinu, ar sabiedrisko braucu ļoti reti...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

errm, par tiem trolejiem - nuuu, drusku jau padārgi izskatās, un atkal - kāpēc mums vajag visu to dārgāko? par dīzeļiem nemaz nerunājot - PRIEKŠ KAM, par tādu naudu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, par kondišku un to, ka jābūt garākiem es esmu tikai par...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, par kondišku un to, ka jābūt garākiem es esmu tikai par...

Priekš kam visu vajag garāku ?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Nu, par kondišku un to, ka jābūt garākiem es esmu tikai par...

Priekš kam visu vajag garāku ?

tu esi ar sabtransu pīķa stundās braucis?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

šodien braucu ar trodzi. kondieris bija un vēl papildus uz info tablo izlasīju, ka pēc kara esot Rīgā bijuši kravas tramvaji.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: errm, par tiem trolejiem - nuuu, drusku jau padārgi izskatās, un atkal - kāpēc mums vajag visu to dārgāko? par dīzeļiem nemaz nerunājot - PRIEKŠ KAM, par tādu naudu?

Izskatās, ka nu jau jumts tur kādam pilnīgi aizbraucis. vnk trūkst vārdu, redzot tos ciparus... Tai pat laikā jaunie tramvaji kratās pa izdangātām pārmijām un sliedēm jo jaunām, redziet trūkst naudas! pī...........................................

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Un man liekas, ka arī dīzelis šamiem ir... Vienu reizi točno redzēju, kā šams bez vadiem brauca un skaņa bija kā autobusam. Protams, arī neesmu pārliecināts, ka visi.

Nav nav dīzeļa nevieni garmoškai. Tikai un vienīgi Irisbusiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu, nez, pie mums jau valsts ir tik nozagta, ka diez vai par šito kādu kaut vai nomestu, par rūtainiem mākoņiem laikam pat naivie necer...

Nu kāpēc kāds domā, ka fideonovērošana, kondiška un neekonomiskais diesels var 2,3(!) reizes sadārdzināt trolli pietuvojot to līdzīgi aprīkota (nav dīzeļa) tramvaja cenai, kaut resurss ir 3-4 reizes īsāks...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Domājams, ka tomēr Solaris trolejbusi ir labākie, kādi šobrīd ir pieejami. Tā uzskata arī vairums trolejbusu vadītāju. Līdzīgās domās ir arī pasažieri. Un labāka komplektācija arī neskādēs. Cerams, ka vismaz durvīs vairs nevienu tur ievērt vairs nevarēs - dārgā elektronika (video,sensori,monitori) izručīs jebkuru pensi vai pusaizmigušu blondīni no iespējas vilkties pakaļ pa asfaltu jau braucošam troļļukam... Bet naudiņa, naudiņa - labi, ka būs ieguldīta vismaz tādā pozitīvā projektā, nevis iztranžēta par kaut kādām muļķībām.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kāda mārrutka pēc vajadzīga nenoliedzami dārga pasažieru skaitīšanas sistēma, ja ir pieejams jētalons?

Ja nu vienīgi komisijas ieinteresēšanai...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Nu, par kondišku un to, ka jābūt garākiem es esmu tikai par...

Priekš kam visu vajag garāku ?

tu esi ar sabtransu pīķa stundās braucis?

jā blē... pīķa stundās ir tikai kādas 3 tukšas sēdvietas pa visu vagonu

lai apsēstos jābrien visam transportam cauri

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

No date provided

Reitings:

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti