AUTO - BENZĪNS/GĀZE

SILENX Reģ.: 16.03.2008

Sveikinji!

Dazhi saka, ka gaazi mazāk 'eed' aoto ar lielāku motora tilpumu nekaa mazāku, piem., 2l motors - 11 l/100km, bet 2,4 l motors 9 l/100km. Protams jaanjem veeraa arii kaa noreguleeta 'sisteema!'

 
schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

T-G/A-M

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

schizo rakstīja: T-G/A-M

TG - AM

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

schizo rakstīja: T-G/A-M

\T\G \- \A\M

Tu saki napareizi, jaasaka -/ ' / T-G / ' / A-M/ ' /

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

viestursp rakstīja: ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.

nu nu ,leeto saljarku..... veel viens TG/AM

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

viestursp rakstīja: ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.

nu nu ,leeto saljarku..... veel viens TG/AM

kam nu ir kam nu nav

cezars Reģ.: 08.01.2003
0 0 Atbildēt

2,5 V6 ar automatisko karbu - uzstadita gazes iesprice uz katru cilindru. Jaudas zudumu nejutu vispar - viss viens brauc uz benzinu vai gazi. Gazi ed par 0.3-1.0 litru uz 100 vairak.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

cezars rakstīja: Gazi ed par 0.3-1.0 litru uz 100 vairak.

Kad sapņo,piever acis.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

cezars rakstīja: 2,5 V6 ar automatisko karbu - uzstadita gazes iesprice uz katru cilindru. Jaudas zudumu nejutu vispar - viss viens brauc uz benzinu vai gazi. Gazi ed par 0.3-1.0 litru uz 100 vairak.

aizsamirsi peiraxtee - pa zjoseju uz 90km/h .

reaali pilseetaa - dinamiski braucot liidz 25% vairaak , pa 'lielcelju'- 15% vairaak , mixaa videeji 20%vairaak tas taapat ira 'saldi' diezgan , bet nu nevajaga jaunu tirst bezjeegu - tik pat , mazaak utt kjuinju

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 1 Atbildēt

Nu piemēram B4 Audim 2.0L monošprice ar parasto gāzes iekārtu reālais patēriņš ir 8.5L/100 gāze, tā kā ar benzīnu praktiski netika braukts, tad varu minēt tikai, ka viņam skaitās rūpnieciskā norma pa šoseju 7.0L/100, reāli droši, ka vairāk sanāktu... Pie tam ar gāzi jau nobraukts aptuveni 150tk.km ar viņu un nav pat mainītas membrānas, pagājšnedēļ TA izgāja bez probļem, gāzes iekārta Emmegas. Konkrētajam autiņam esmu ļoti apmierināts ar rezultātu...

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

GunchaSh rakstīja: Nu piemēram B4 Audim 2.0L monošprice ar parasto gāzes iekārtu reālais patēriņš ir 8.5L/100 gāze, tā kā ar benzīnu praktiski netika braukts, tad varu minēt tikai, ka viņam skaitās rūpnieciskā norma pa šoseju 7.0L/100, reāli droši, ka vairāk sanāktu... Pie tam ar gāzi jau nobraukts aptuveni 150tk.km ar viņu un nav pat mainītas membrānas, pagājšnedēļ TA izgāja bez probļem, gāzes iekārta Emmegas. Konkrētajam autiņam esmu ļoti apmierināts ar rezultātu...

kuru gāzi tu pildi un kas tev CO regulē? es mainīju membrānas pēc 40k.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

8,5 litri pa vējam no kalna. Tas pats ar benzīna 7 litriem. Esmu tādu palietojis dažus mēnešus, nekādi tur 7 litri vidējais nev,beidz melst niekus.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: 8,5 litri pa vējam no kalna. Tas pats ar benzīna 7 litriem. Esmu tādu palietojis dažus mēnešus, nekādi tur 7 litri vidējais nev,beidz melst niekus.

mjā, gāze nav tas šķidrums, kur litra desmitdaļas iespējams izrēķināt; 1kārt, tie lējēji šmaucas, un katrā uzpildē citādāki litru izmēri ir; 2kārt, ziemā un vasarā arī litru izmēri atšķiras. Man balons citreiz pilns pielējies ar 47 litriem, citreiz ar 42, un vienu reizi pat 52 litri ķip sagāja... tā ka runa par kautkādu vidējo ar gāzi var būt, teiksim, pēc, 2000 kkm. Nu, ja GunchaSh saka, ka 8,5 uz 150 kkm, moš viņš vnk krājis čekus; es arī ik pa laiciņam krāju, vnk lai daudzmaz kontrole būtu, kad sāk regulēšana būt nepieciešama.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A priekš kam vajag tur kaut kādu co regulēšanu? Kas tur kaut kāda raķešzinātne? Gan jau tāpat, kā parastajām gāzes iekārtām - viena skrūve un viss Kad manam šrotam bija gāzes iekārta, ar to bez probām par atgāzēm izgāju TA [leišiem +/- tas pats] ar savu regulējumu, brālēns pirms diviem gadiem bija par atgāzēm izgāzts, bet viņam gan laikam bija kāds meistars regulējis Regulēju pēc vienkārša principa - +/- normāla tukšgaita un padevi tā, lai kaut cik iet [cik jau nu tas beigtais motoriņš varēja iet]

P.S. nebiju palasījis ka parastā gāzes iekārta - nu tad jau vispār, kāpēc kādam naudu dāvināt?

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: 8,5 litri pa vējam no kalna. Tas pats ar benzīna 7 litriem. Esmu tādu palietojis dažus mēnešus, nekādi tur 7 litri vidējais nev,beidz melst niekus.

Klau, es tak rakstīju, ka ar bencīnu vispār neesmu braucis, lai note

iktu tā patēriņu, to izmantoju tikai motora sildīšanai, katrā gadījumā šādā režīmā rēķinot uz sotaku, tas aiziet krietni virs 10-ieka...

Un gāzi pildu tikai Tukuma gāzes kantorī, šiem tur tvertnes ir zem zemes un līdz ar to āra gaisa temperatūra praktiski neiespaido gāzes spiedienu un līdz ar to arī uzpildīto litru daudzumu, un aprēķins tiešām tiek veikts pēc čekiem, kā balons tukš tā atzīmē nobraukumu un pēc čeka ielieto gāzi, tā es sekoju līdzi praktiski visu laiku, lai laicīgi saprastu vai sistēmai viss OK.... Vienīgais jāpiezīmē, ka pa pilsētu man diezgan nosacīti jābrauc aptuveni 20-25% no visa noskrējiena...

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

GunchaSh rakstīja: Nu piemēram B4 Audim 2.0L monošprice ar parasto gāzes iekārtu reālais patēriņš ir 8.5L/100 gāze, tā kā ar benzīnu praktiski netika braukts, tad varu minēt tikai, ka viņam skaitās rūpnieciskā norma pa šoseju 7.0L/100, reāli droši, ka vairāk sanāktu... Pie tam ar gāzi jau nobraukts aptuveni 150tk.km ar viņu un nav pat mainītas membrānas, pagājšnedēļ TA izgāja bez probļem, gāzes iekārta Emmegas. Konkrētajam autiņam esmu ļoti apmierināts ar rezultātu...

kuru gāzi tu pildi un kas tev CO regulē? es mainīju membrānas pēc 40k.

Tukumā, pie apļa ir gāzes stacija, tur var apjautāties par Dzintaru, viņš tās iekārtas uzstāda, bet kautcik nopietni regulēts pēdējo reizi tika pie Tukuma CSDD gadus 2-us atpakaļ, tas ir šogad nemaz nevajadzēja, tāpat izgāja....

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

viestursp rakstīja: ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.

nu nu ,leeto saljarku..... veel viens TG/AM

nu izmaksu ziņā jau +/- tā arī sanāk.

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

Savukārt čoms uz sava 2.0 Primeras gāzi lika Autogāzē, ielika šim kautkādu poļu pakaļdarinājumu, membrānas mainīja ik pēc apmēram 50KKm, regulāri čakarējās un tml., bet "labajās" dienās šim patēriņš pēc aprēķiniem grozījās pat ap 8L/100, kautgan jāpiezīmē, ka brauca viņš krietni vien sēņojot, tas ir zem 90, bet šim bija kautkādas problēmas ar dzinēju un līdz ar to tukšgaitā CO dabūt normālu bija nereāli, teica ka motora ķēdei pēdējais laiks uz Tolmetu....

rrupucis Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

viestursp rakstīja:

TDI rakstīja:

viestursp rakstīja: ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.

nu nu ,leeto saljarku..... veel viens TG/AM

nu izmaksu ziņā jau +/- tā arī sanāk.

sapņo tālāk!

vienam modelim dīzelis jau pats par sevi ēd mazāk nekā benzīnnieks plus vēl gāzi rij mazliet vairāk. ņemot vērā, ka nu jau gāze maksā faktiski tikpat cik lētā DD, kur tu rauj, ka vienādas izmaksas?

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

rrupucis rakstīja:

viestursp rakstīja:

TDI rakstīja:

viestursp rakstīja: ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.

nu nu ,leeto saljarku..... veel viens TG/AM

nu izmaksu ziņā jau +/- tā arī sanāk.

sapņo tālāk!

vienam modelim dīzelis jau pats par sevi ēd mazāk nekā benzīnnieks plus vēl gāzi rij mazliet vairāk. ņemot vērā, ka nu jau gāze maksā faktiski tikpat cik lētā DD, kur tu rauj, ka vienādas izmaksas?

Teorētiski tīrā pilsētas režīmā varētu izlīdzināties izmaksas, bet citādi dīzelis smagi iekabina

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

O, kārtējais klasiskais iauto topiks par litru desmitdaļām un ekonomijām

Jūs parasti kaut kā aizmirstat par auto iegādes cenu, rēķinot ekonomijas, var padomāt ka jums mašīnas dāvina. Dīzelis atmaksājas pēc 150k km noskrējiena vidēji salīdzīnot normālas vērtības auto benzīns/dīzelis izpildījumos, ja runa iet par šrotiem, kuriem cena ir 400Ls benzinniekam un 450 dīzelim - tā, protams, cita lieta.

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

cap rakstīja: O, kārtējais klasiskais iauto topiks par litru desmitdaļām un ekonomijām

Jūs parasti kaut kā aizmirstat par auto iegādes cenu, rēķinot ekonomijas, var padomāt ka jums mašīnas dāvina. Dīzelis atmaksājas pēc 150k km noskrējiena vidēji salīdzīnot normālas vērtības auto benzīns/dīzelis izpildījumos, ja runa iet par šrotiem, kuriem cena ir 400Ls benzinniekam un 450 dīzelim - tā, protams, cita lieta.

Nu ja skatāmies jaunus auto, tad konkrēti Škodām nemaz tik liela cenu starpība nav, lai vajadzētu 150k km, lai sāktu atmaksāties, dzinējiem ar līdzīgu jaudu cena atšķiras aptuveni par 1,5k EUR. Un tas jau nu ir kapeikas....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ak jūs nabaga izmaksnieki... Mani nokauts motoriņš pieradināja pie parastām izmaksām, tāpēc izmetu gāzes iekārtu - aizņem vietu grabažniekā, maisās pa motortelpu, uzpilde nedaudzās vietās, k-jetam normālu gāzes iekārtu uzlikt nevar un tādā garā Ak jā, vēl viens mīnuss - liepājā labākā vieta, kur ielieties, diemžēl ir hamburgeru bode - zupu toties var ielieties LukOilā

Tad jau varbūt tiešām labāk ķīseli

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

2 Cap...

jaa un nee....

ja ik meenesi jaaielej diizeli pa 60 ls vai bendzu pa 90 ls, tad atskjiriiba ir juutama, un sliktaakajaa gadiijumaa vinjas novienaadojas ikmeenesha maksaajumos....

finaalaa varbuut tas viss nostaajas ka daizel ir daargaaks, bet reaali ikmeenesha ekspluataacijaa vairaak var par to pasu summu nobraukt ar diizeli....it iipasi pilseetaa, kur pa korkjiem miicoties katru reizi dakujaa benjas aiziet lai autinju no vietas izkustinaatu par metru.Diizelja griezes moments to atlauj dariit nepieskaroties gaazes pedaalim.

un veel-

peec logjikas apriilii DDcenaav vajadzeetu kristies (kaa katru gadu, kad apkures sezona beidzas)

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

nu protams, jāskatās katrs gadijums atsevišķi. CRV variantā (pats pardevejs teica), dīzelis sāk atmaksaties tuvak 200k km (!), Touareg gadījumā lētākais modelis ir 2.5 R5 TDI un benzinnieki dārgāki, par Škodu te jau minēja... Bet kopumā tendence ir - reti, kad dīzelis kopumā sanak izdevīgāk, it īpaši mazlietotiem variantiem, kur kā likums dīzeļiem ir sliktāks stāvoklis bet cena anyway augstāka.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti