nekādu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu man ir signums 3.0 cdti ar automātu. iet labi.
vispar tūlīt gan jau saskries viedo bars un visu pateiks par opeli
krievu saitos baigi visus biedē ar opeļa automātu, ir arī aprakstīta problēma utt.
ja nemaldos tad bija ražotāja brāķis štuceros vai blīves un pastāvēja iespēja, ka dzesēšanas škidrums tiek kārbā.
attiecīgi sekas ir pa dārgo. paskaties pēc vin vai tavs noskatītais auto iekrīt sarakstā un ja ir iespēja izsit pa kanāliem kas tam mainīts pie ofic dīleriem garantijas laikā.
bet tā kopumā signums ir tā pati vectra ar citu kasti uz karavāna bāzes.
papēti arī uk vauxhall fanu lapu. ja gribas to auto čipot utt, tad labāk ņem 1,9 dīzeli ar 150zs.
kā būs braukt ar 2,2 nezinu. tam laikam bija tikai 125zs.
automašīnai pašmasa ir gandrīz 1700kg un tur ir ko motoram celt.
Par to šķidruma iekļūšanu automātā dzirdēju,bet nēkāda informācija vairāk. Pētu Vācijā ar nobraukumu līdz 100 000.
Trīslitrīgajiem nebija šīs problēmas?
kura gada pēti? pāris gadu vecs dīzelis un tikai ar 100 ooo ir gandrīz nereāla lieta
3litrīgajiem bija problēmas ar galvas blīvi.
par 3litrīgo isuzu dīzeli noteikti vairāk var pastāstīt Seene un Daniliano. reku viņi abi nēmās tikko ar iBio DD. sābam ir tas pats motors iekšā.
Ir kas Vācijā visu nočikos. Bet ap 2004.gadu bija -2.0 -2.2 un 3.0 dīzeļi.Kuru labāk ņemt ???
Бюллетень 06-R-016
Описание симптомтов:
Возможно протекание радиатора
Причина:
В процессе сборки уплотнительное кольцо быстросъемногосоединения могло быть повреждено вследствие неправильной установки.
Vectra C/ Signum- модельный год с 2002 до 2004
Модель Vectra C/ Signum, завод-Russelsheim VIN от21000017 до 41042868
Модель Vectra C/ Signum, завод-Ellesmere Port, VIN от 28047808 до 48035194
Ремонту подлежат только а/м с КПП AF23-5 или AF33-5 и радиатором,выпущенным до 08 ноября 2003 года, перечисленные по VIN номеру.
nezinu, kuru ņemt, Tev pašam braukt vajadz
ups errors kaut kāds sanāca
pašam būs jābrauc. domā..
2,2 būs lētākas detaļas, bet es auto pirku, lai brauktu nevis remontētu.
Paldies.
Kur to informāciju atradi?
Un kā ar 2005.gadu?
Tāpēc jau gribu sakarīgu informāciju, jo nopirkt lai remontētu nu nemaz negribas. Kas dzinējam ko remontēt?
Ritošo daļu pa laikam OK.
lūdzu informācija ir jāmeklē caur google..
reku saiti vectra-club.ru/...
pēc piektā gada jau nāca laikam ar jauno priekšu. un kā jau visiem upgreidam bija uzlabojumi. pastiprināti laikam ari aizmugurējie bumerangi, moš vēl kaut kas. neesmu meklējis, pats braucu ar 2003. gada.
Faktiski jau skatos vairāk uz 3.0 ., es sapratu ka arī Jums nav nekādas problēmas ar auto.
problēmas ja tā to var nosaukt bija sākumā - nomainiju vienu pusass galu, jo fricis nebija pasekojis ka putekļu gumija beigta. LV tas izmaksāja ~280lvl caur paziņam.
bremžu kluči, siksnas, ella utt. tas pats par sevi lielam motoram izmaksā dārgāk.
no februāra sākuma nobraukti jau gandrīz 20ooo km, pagaidām ok.
smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī
Jau 10 gadus braucu ar dīzeļiem,šobrīd ar 607 , un nesūdzos
1244 rakstīja: Ir kas Vācijā visu nočikos. Bet ap 2004.gadu bija -2.0 -2.2 un 3.0 dīzeļi.Kuru labāk ņemt ???
Firmai ir nu jau divas vektras, kā jau tika minēts tie paši signumi vien i.
2.0 ir izteikti nīkulis, lai brauktu visu laiku jāgriež, resp nokausies fiksi, otra ir 2.2d, lēnāks par Skoda Superb 2.5d protams, bet visumā ļoti cienijams auto, nevienu ziemu nav bijušas problēmas, pa nobrauktajiem 200k+ nekādu nopietnu problēmu nav bijis kaut tiek dzīts nežēlojot, dzinējs strādā patīkami, kad pēc garantijas iztecēšanas nočipoja kļuva arī elastīgāks.
Kopumā patīkams auto savai cenai, bet Skoda patīk vairāk IMXO.
+manuprāt Vektrai vismaz salons kvalitatīvs, bet nepamet sajūta, ka esi busā vai kablukā.
Ak jā, priekš šīs klases ļoti ērti krēsli un vietas aimugurē pietiekami. Bio gan labāk negāzt, bos iklaidējoties ar bio gan A4 gan opelim, gan nu jau skodai sūkņus ir nomainijis, klienti kuri 2.2d ar bio nebaro sūkņu problēmu nav sastapuši.
mansotraises rakstīja:
smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī
Toties opelistam smiekli pāriet, kad kārtējo reizi atkožas sūknis vai arī sanāk skrieties ar ķīseļgolfu - pirmajā gadījumā dārgi, otrajā gadījumā viss opelis ar melniem kvēpiem
1244 rakstīja: Tāpēc jau gribu sakarīgu informāciju, jo nopirkt lai remontētu nu nemaz negribas. Kas dzinējam ko remontēt?
Ritošo daļu pa laikam OK.
Ne dzinējā ne ritošajā neko nevajadzēs darīt ja nopirksi nenokautu.
Ja jautāt man, tad šo opeli uzskatu par darba mašīnas etalonu.
2.2d patēriņa ziņā arī ļoti draudzīgs. A4 Quatro 1.9TDi, Skoda Superb 2.5 V6 un Opelis 2.2d pie ļoti līdzīgiem noskrējieniem pildās šādi- Audi 60l 3 dienās, Skoda 60l 5 dienās, Opel 60l 13 dienās. Šādi izskatās gramatvedības izdruka par pagājušo gadu.
msh rakstīja:
mansotraises rakstīja:
smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī
Toties opelistam smiekli pāriet, kad kārtējo reizi atkožas sūknis vai arī sanāk skrieties ar ķīseļgolfu - pirmajā gadījumā dārgi, otrajā gadījumā viss opelis ar melniem kvēpiem
Neliesi bio vai kkādu traktorsuslu un nekas sūknim nenotiks!
Pat barots ar bio pirmoreiz atņirdzās pie 60k km, Audi padevās jau pēc apm 35k Skoda izturēja 134k, bet viņu retāk pildija ar to sūdu.
Klientam jau 240k un sūknis joprojām strādā kā pūlkstens.
msh rakstīja:
mansotraises rakstīja:
smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī
Toties opelistam smiekli pāriet, kad kārtējo reizi atkožas sūknis vai arī sanāk skrieties ar ķīseļgolfu - pirmajā gadījumā dārgi, otrajā gadījumā viss opelis ar melniem kvēpiem
Vispār tā tāda mazu krāniņu staipīšana-kāda nah atšķirība kurš par sekundi ātrāks kurš lēnāks, Kolfam ātrāks uzrāviens, bet opelim vilkme labāka un uz šosejas mierīgāks+kolfā kā siļķu mucā, bet opelim sakarīgs plaš salons un nepūst kā ZAZ
mansotraises rakstīja: problēmas ja tā to var nosaukt bija sākumā - nomainiju vienu pusass galu, jo fricis nebija pasekojis ka putekļu gumija beigta. LV tas izmaksāja ~280lvl caur paziņam.
bremžu kluči, siksnas, ella utt. tas pats par sevi lielam motoram izmaksā dārgāk.
no februāra sākuma nobraukti jau gandrīz 20ooo km, pagaidām ok.
smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī
es pat citādāk teiktu, smieties ārstāj kad kāda 40k eur vērta Audi/VW īpašnieks saprot ka uz pusi lētākā opelī ir vairāk ērtību un uzticamības nekā viņam, arī gaita Vektrai patīkamāka nekā 0000
Gregers rakstīja:
msh rakstīja:
mansotraises rakstīja:
smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī
Toties opelistam smiekli pāriet, kad kārtējo reizi atkožas sūknis vai arī sanāk skrieties ar ķīseļgolfu - pirmajā gadījumā dārgi, otrajā gadījumā viss opelis ar melniem kvēpiem
Vispār tā tāda mazu krāniņu staipīšana-kāda nah atšķirība kurš par sekundi ātrāks kurš lēnāks, Kolfam ātrāks uzrāviens, bet opelim vilkme labāka un uz šosejas mierīgāks+kolfā kā siļķu mucā, bet opelim sakarīgs plaš salons un nepūst kā ZAZ
Jaunie, normāli kopti, maz pūst? Muteres mk3 golfmašīna pirms kādiem pāris gadiem sāka vietām baigi rūsēt, bet ir arī iemesls - var manīt, ka tur šis tas ir vācijā darīts... Un par vilkmi - te bija runa par čipsošanu - viena gudra tante teica ka nav neiespējami parasto 1.9 TDI izvīlēt priekš ielas līdz 180 lopiem un 400 nm - tādam līdzi turētu vienīgi opc jopelis
P.S. Par tiem sūkņiem - nezinu, tieši kuriem, bet kaut kādiem jopeļiem bija sprāgonīgi sūkņi un bioķīselis ņipričom, jo sprāgst taisni elektronika
par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.
staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.
katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.
un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis
Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Opel Signum 2.2 DTI. Par melnajiem dūmiem - tie nedaudz parādās, ja esi dažas nedēļas "sēņojis" un tagad izdomā iespiest līdz galam. Dūmi parādās vienreiz un arī ļoti maz.
Tā kā auto ir aprīkots ar visām iespējamajām ekstrām, man grūti spriest, kā ir braukt ar Opel - man viedoklis varētu būt neobjektīvs. Ja nu vienīgi par skaņas izolāciju - pie 180 ir tāds pats klusums salonā kā pie 110. Un klusums, nevis skaļums. Tiesa, audiosistēma arī pakāpeniski paliek skaļāka, pieaugot ātrumam.
Uzņem ātrumu ar visiem saviem 125 zs ļoti pietiekami. Apdzīšana nekad nesagādā problēmas.
Patēriņš - pa pilsētu man nekad nav vairāk par 5.6l/100 km
Ārpus pilsētas (100%) 3.8-4.5l/100 km. Ja pabrauks virs 140, tas pieaugs tikai līdz 5.2-5.5. Ja katrs paātrinājums notiek ar pedāli grīdā, tad vairāk, bet ne tik ievērojami, lai satrauktos
Patīk šajā auto, ka pilnībā ir izslēgta klik-klik - resp., neviens slēdzis nestrādā ar klikšķi - visi griežas maigi un klusi, ar tikai rokai jūtamu pozīciju maiņu. Tas priecē.
Aizmugurē krēsli regulējas, bet ir tikai 2 vietas. 3. vieta ir, ja izņem aizmugures konsoli, kas ietver sevī ledusskapi. Bet vienalga sēdēt uz tā ķebļa ir pazemojoši. Oficiāli 5-vietīgs, praksē 4-vietīgs.
Vajadzētu pievērst uzmanību kontaktiem - ja būs slikti, var spuldzītes bieži izdegt, parkošanās sensori nestrādāt kā nākas (ļoti iesaku ņemt ar park assist sistēmu - aizmugurē neko nevar redzēt). Park assist sistēma uzreiz ietver sevī gan priekšējos, gan aizmugurējos sensorus.
Par piekari runājot - tik vien, cik dabīgais nodilums/nogurums. Tā kā braucu daudz, tad Adam Auto apmeklēju reizi pusotrā mēnesī. Parasti ar sīkumiem (spuldzītes, kondicionieris utt.) - kādreiz uz kādu lielāku remontu (motoram pie 160 000 vēl nekas nav noticis, vienīgi pagājušajā vasarā, darbinot auto, salūza demferis... nezinu, kā pareizi raksta... Pazuda elektrība, knapi tiku līdz Krasta ielai... bez stūres pastiprinātāja). Tas ir bijis vienīgais gadījums, kad auto ir pievīlis.
Šim motoram ir ķēde, tā kā siksna mani nevar satraukt.
Braucu ar 17" ripuļiem - gan ar ziemas, gan vasaras riepām. Tas atņem ļoti daudz no auto piedāvātā komforta. Optimāli būtu 16" un augstprofila riepas. Tad par piekares komfortu sūdzību nebūtu.
Degvielu tikai kvalitatīvu - sūknis maksā 1200 LVL.
Kuram vācu ražotājam desmitgadīgām un jaunākām mašīnām sprāgst sūkņiem nost elektronika, bet jaunam sūknim ceņņiks ar četriem cipariem? Dzirdēts ne viens vien gadījums, no reāliem cilvēkiem
Bet par šķūnētajiem golfiem - jā, ir tāda suga
Ak jā - izbraukājoties visu ziemu pa apšaubāmas kvalitātes zemes ceļiem, šopavasar saplīsa pr. stikls - saplīsa vietā, kur to izraisa virsbūves svārstības.
Nekas - tiku pie jauna un solārā
Bet tādu tipisku vainu nav - braukt ar šo auto ir salīdzinoši lēti pat tad, ja visu laiku tiek remontēts Adam Auto.
Tagad auto jau ir, manis pieminētie, 160 000, bet par maiņu nedomāju. Vairāk nekā apmierina šis auto.
Petka rakstīja: Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Opel Signum 2.2 DTI. Par melnajiem dūmiem - tie nedaudz parādās, ja esi dažas nedēļas "sēņojis" un tagad izdomā iespiest līdz galam. Dūmi parādās vienreiz un arī ļoti maz.
Tā kā auto ir aprīkots ar visām iespējamajām ekstrām, man grūti spriest, kā ir braukt ar Opel - man viedoklis varētu būt neobjektīvs. Ja nu vienīgi par skaņas izolāciju - pie 180 ir tāds pats klusums salonā kā pie 110. Un klusums, nevis skaļums. Tiesa, audiosistēma arī pakāpeniski paliek skaļāka, pieaugot ātrumam.
Uzņem ātrumu ar visiem saviem 125 zs ļoti pietiekami. Apdzīšana nekad nesagādā problēmas.
Patēriņš - pa pilsētu man nekad nav vairāk par 5.6l/100 km
Ārpus pilsētas (100%) 3.8-4.5l/100 km. Ja pabrauks virs 140, tas pieaugs tikai līdz 5.2-5.5. Ja katrs paātrinājums notiek ar pedāli grīdā, tad vairāk, bet ne tik ievērojami, lai satrauktos
Patīk šajā auto, ka pilnībā ir izslēgta klik-klik - resp., neviens slēdzis nestrādā ar klikšķi - visi griežas maigi un klusi, ar tikai rokai jūtamu pozīciju maiņu. Tas priecē.
Aizmugurē krēsli regulējas, bet ir tikai 2 vietas. 3. vieta ir, ja izņem aizmugures konsoli, kas ietver sevī ledusskapi. Bet vienalga sēdēt uz tā ķebļa ir pazemojoši. Oficiāli 5-vietīgs, praksē 4-vietīgs.
Vajadzētu pievērst uzmanību kontaktiem - ja būs slikti, var spuldzītes bieži izdegt, parkošanās sensori nestrādāt kā nākas (ļoti iesaku ņemt ar park assist sistēmu - aizmugurē neko nevar redzēt). Park assist sistēma uzreiz ietver sevī gan priekšējos, gan aizmugurējos sensorus.
Par piekari runājot - tik vien, cik dabīgais nodilums/nogurums. Tā kā braucu daudz, tad Adam Auto apmeklēju reizi pusotrā mēnesī. Parasti ar sīkumiem (spuldzītes, kondicionieris utt.) - kādreiz uz kādu lielāku remontu (motoram pie 160 000 vēl nekas nav noticis, vienīgi pagājušajā vasarā, darbinot auto, salūza demferis... nezinu, kā pareizi raksta... Pazuda elektrība, knapi tiku līdz Krasta ielai... bez stūres pastiprinātāja). Tas ir bijis vienīgais gadījums, kad auto ir pievīlis.
Šim motoram ir ķēde, tā kā siksna mani nevar satraukt.
Braucu ar 17" ripuļiem - gan ar ziemas, gan vasaras riepām. Tas atņem ļoti daudz no auto piedāvātā komforta. Optimāli būtu 16" un augstprofila riepas. Tad par piekares komfortu sūdzību nebūtu.
Degvielu tikai kvalitatīvu - sūknis maksā 1200 LVL.
Riepas tiešām 16 ir daudz, daudz patīkamākas, it īpaši ja 16 collas un Nokian NVRi tad i super
Opel Signum dīzelis ar atomātu ??
Opel Signum dīzelis ar atomātu ir kādam pieredze,kādu ņemt?