piekrītu Petkam - ar 16" ripuļiem uz LV ceļiem būtu labāk.
Es arī braucu ar 17" un varu teikt ka ir pacieta gaita.
un ja nu kas gadās, tad 1200 LVL uz mūsdienu dārdzības fona vairs nemaz neliekas kosmoss..
piekrītu Petkam - ar 16" ripuļiem uz LV ceļiem būtu labāk.
Es arī braucu ar 17" un varu teikt ka ir pacieta gaita.
un ja nu kas gadās, tad 1200 LVL uz mūsdienu dārdzības fona vairs nemaz neliekas kosmoss..
mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.
staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.
katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.
un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis
jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda
Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera
mansotraises rakstīja: piekrītu Petkam - ar 16" ripuļiem uz LV ceļiem būtu labāk.
Es arī braucu ar 17" un varu teikt ka ir pacieta gaita.
un ja nu kas gadās, tad 1200 LVL uz mūsdienu dārdzības fona vairs nemaz neliekas kosmoss..
Nav jau tik traki, 1200 īsti nebija, boss ja netirsa tad apm par 650 nomainija. Nezinu gan kur un kādu uzlika.
Ņemšu ciet, neko citu šobrīd nevaru iedomāties.
Pežo -citroen arī sūdzas par pēdējiem dīzeļiem.Čakarējas un dārgi.
ā vēl ko atcerējos...
baigi zema priekša, bieži aizķeras tā bampera gumija. pie augstajām ielas apmalēm nevar piebraukt.
ziemā un pa peļķēm nevajag braukt ar ieslēgtiem miglas lukturiem - plīst stikliņs straujas t maiņas ietekmē.
1244 rakstīja: Ņemšu ciet, neko citu šobrīd nevaru iedomāties.
Pežo -citroen arī sūdzas par pēdējiem dīzeļiem.Čakarējas un dārgi.
Izbrauc ar labi aprīkotu Skodu Superb 2.5 TDi automātu un SAAB 9.5 2.2 TDi, varbūt pārdomāsi-Skoda pie labāka aprīkojuma lētāka un jestrāka, SAAB pie tām pašām izmaksām ērtāks un aprīkotāks.
mansotraises rakstīja: ā vēl ko atcerējos...
baigi zema priekša, bieži aizķeras tā bampera gumija. pie augstajām ielas apmalēm nevar piebraukt.
ziemā un pa peļķēm nevajag braukt ar ieslēgtiem miglas lukturiem - plīst stikliņs straujas t maiņas ietekmē.
Stikliņa problēmu atrisināsi ja nopirksi plastmasas stikliņu no normāla ražotāja, tad neplīsīs. Mūsējam arī divus nomainija, bet tad kkas ieteica šo pašu domu un hemors pazuda.
Gregers rakstīja:
1244 rakstīja: Ņemšu ciet, neko citu šobrīd nevaru iedomāties.
Pežo -citroen arī sūdzas par pēdējiem dīzeļiem.Čakarējas un dārgi.
Izbrauc ar labi aprīkotu Skodu Superb 2.5 TDi automātu un SAAB 9.5 2.2 TDi, varbūt pārdomāsi-Skoda pie labāka aprīkojuma lētāka un jestrāka, SAAB pie tām pašām izmaksām ērtāks un aprīkotāks.
Es arī kad meklēju auto, tad skatijos uz saab 9-5. gribēju 3 litru dīzeli un automātu. 3.0 tid bija, bet bez automāta, tad nu kaut kā acīs iekrita opeļš arī superB bija padomā, bet kaut kāda personīga nepatika pret nosaukumu liedza to iepirkt.
mansotraises rakstīja:
Gregers rakstīja:
1244 rakstīja: Ņemšu ciet, neko citu šobrīd nevaru iedomāties.
Pežo -citroen arī sūdzas par pēdējiem dīzeļiem.Čakarējas un dārgi.
Izbrauc ar labi aprīkotu Skodu Superb 2.5 TDi automātu un SAAB 9.5 2.2 TDi, varbūt pārdomāsi-Skoda pie labāka aprīkojuma lētāka un jestrāka, SAAB pie tām pašām izmaksām ērtāks un aprīkotāks.
Es arī kad meklēju auto, tad skatijos uz saab 9-5. gribēju 3 litru dīzeli un automātu. 3.0 tid bija, bet bez automāta, tad nu kaut kā acīs iekrita opeļš arī superB bija padomā, bet kaut kāda personīga nepatika pret nosaukumu liedza to iepirkt.
A zrja, normāls autoss.
Nezinu, ja superbā ir iekšā tas V6 dīzelis tad par to neko labu neesu dzirdējis.
A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?
Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...
Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts
msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?
Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...
Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts
Es jau ar par to pašu, nopērk bez diagnostikas, tad iesipj uz degvielu, eļļu, svecēm, siksnām un tik gāž un rāda kā iet. Kā lai tas nabga motors neizjūk! Superb labāk no karlo lohiem pirkt
msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?
Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...
Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts
Starpcitu neju čehi to ķīseli uztrāva, bet VW/Audi grupa, skoda tikai nedaudz deforsēja!
Gregers rakstīja:
mansotraises rakstīja: piekrītu Petkam - ar 16" ripuļiem uz LV ceļiem būtu labāk.
Es arī braucu ar 17" un varu teikt ka ir pacieta gaita.
un ja nu kas gadās, tad 1200 LVL uz mūsdienu dārdzības fona vairs nemaz neliekas kosmoss..
Nav jau tik traki, 1200 īsti nebija, boss ja netirsa tad apm par 650 nomainija. Nezinu gan kur un kādu uzlika.
Tas ir rūpnieciski restaurēts.
Gregers rakstīja:
msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?
Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...
Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts
Starpcitu neju čehi to ķīseli uztrāva, bet VW/Audi grupa, skoda tikai nedaudz deforsēja!
Es tieši to pašu saku A cik lopu tad ir tam, ko superbā liek?
msh rakstīja:
Gregers rakstīja:
msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?
Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...
Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts
Starpcitu neju čehi to ķīseli uztrāva, bet VW/Audi grupa, skoda tikai nedaudz deforsēja!
Es tieši to pašu saku A cik lopu tad ir tam, ko superbā liek?
163 hp, pēc čipošanas uz stenda parādija 183hp/350nm
savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
Jā, jaunie opeļi ir ļoti labas mašīnas.
mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež
mansotraises rakstīja: ā vēl ko atcerējos...
baigi zema priekša, bieži aizķeras tā bampera gumija. pie augstajām ielas apmalēm nevar piebraukt.
ziemā un pa peļķēm nevajag braukt ar ieslēgtiem miglas lukturiem - plīst stikliņs straujas t maiņas ietekmē.
es pieliku alum. plāksni(kartera aizsargu, ap 120 La ar darbu), līdz ar lūpu. kad piebrauc pie apmales, palīdz .
Droši ņem dieseli ar automātu!
Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!
Negribi manējo pirkt??????????
patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1
Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!
Tāds lūk auto
Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!
Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!
Negribi manējo pirkt??????????
patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1
Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!
Tāds lūk auto
ta nu beidzot reaals apraksts, citaadi visi slavee sev nezinaamo
Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!
Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!
Negribi manējo pirkt??????????
patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1
Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!
Tāds lūk auto
laikam nākošais auto vairs nebūs opelis
Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!
Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!
Negribi manējo pirkt??????????
patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1
Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!
Tāds lūk auto
Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?
No 1.9+AT domāju arī kārbas un turbīnas mai'ņa radās!
Turbīnu noteikti nobeidzi bieži pēc ātras braukšanas uzreiz izslēdzot auto, visiem auto turbīna nojūk no straujām temperatūras maiņām.
Par amīšiem nekomentēšu, darba opelim pie 110k tehniskā lūdza vienu saliekto nomainīt.
Nakuj tev automātiskās durvis vajadzēja?! Ja pat mersim un bembukiem viņas klājās pa pāris gadiem ko tu gribēji no Opel!!!?
Nu par reiku nezinu, pirmo reiz mainija pie apm.140k, otreiz pēc apm. 110, izskatās ka 100k ir viņas standart mūžš ja braukā ātri, neuzmanīgi,asi un visi komu ne ļeņ.
Par pūlti muļķības!!! Dzīvoju 11 stāvā un ja bērni iet uz mašīnu tad no loga mierīgi atveru mašīnu, nomaini baterijas vai brāķēta pūlts!
Par patēriņu, A ko tu gribēji no maza motora un automāta!!!!???? Iesipi uz dzinēja rēķina tagad maksā ar patēriņu! Kgan 2.2TDi ar manuālo uz šosejas 4.8, pilsētā no 7,9 līdz 13l ja brauc strauji, mierīgāk pārvietojoties noteikti var mazāk!
Gregers rakstīja:
Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!
Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!
Negribi manējo pirkt??????????
patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1
Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!
Tāds lūk auto
Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?
No 1.9+AT domāju arī kārbas un turbīnas mai'ņa radās!
Turbīnu noteikti nobeidzi bieži pēc ātras braukšanas uzreiz izslēdzot auto, visiem auto turbīna nojūk no straujām temperatūras maiņām.
Par amīšiem nekomentēšu, darba opelim pie 110k tehniskā lūdza vienu saliekto nomainīt.
Nakuj tev automātiskās durvis vajadzēja?! Ja pat mersim un bembukiem viņas klājās pa pāris gadiem ko tu gribēji no Opel!!!?
Nu par reiku nezinu, pirmo reiz mainija pie apm.140k, otreiz pēc apm. 110, izskatās ka 100k ir viņas standart mūžš ja braukā ātri, neuzmanīgi,asi un visi komu ne ļeņ.
Par pūlti muļķības!!! Dzīvoju 11 stāvā un ja bērni iet uz mašīnu tad no loga mierīgi atveru mašīnu, nomaini baterijas vai brāķēta pūlts!
Par patēriņu, A ko tu gribēji no maza motora un automāta!!!!???? Iesipi uz dzinēja rēķina tagad maksā ar patēriņu! Kgan 2.2TDi ar manuālo uz šosejas 4.8, pilsētā no 7,9 līdz 13l ja brauc strauji, mierīgāk pārvietojoties noteikti var mazāk!
bet tad nakuj vispaar vajag mashiinu ar zirgiem, ja visu laiku jadomaa kaa mazaak noteereet murgs kaut kaads
Opel Signum dīzelis ar atomātu ??
Opel Signum dīzelis ar atomātu ir kādam pieredze,kādu ņemt?