Bremžu šķidruma maiņa, kā to darīt soli pa solim

Master_D Reģ.: 29.09.2004

Čau!

Vai kāds var pastāstīt, kā soli pa solim nomainīt bremžu šķidrumu? Ar visu atgaisošanu... nekad nav nācies to darīt, un ja rīt būs labs laiks, esmu sev izgudrojis šādu izklaidi.

Un kādu šķidrumu labāk izvēlēties?

Auto iraid ar ABS.

 
1 2 3 4 5 6 7
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: nav vairs arī vajadzības pēc garināšanas un tormazuhas maiņas

…un mētājamies ar ratiem gaisā uz krastenes…

www.delfi.lv/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Tu spēj pamanīt atšķirību starp putekļu sūcēju un kompresoru? Izskatās ka nē.

Arī virzuļdzinējiem ir dažādas konstrukcijas.

Un visam tam ir megaliels sakars ar šo topiku…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: starpība ir konstrukcijā

Tā turpināt. Virzuļdzinējus arī sāc klasificēt pēc konstrukcijas. Jo tak konstrukcijā atšķiras SAAB dzinējs no VW dzinēja. Vienas un tās pašas rezerves daļas nav vienādas...

Tu spēj pamanīt atšķirību starp putekļu sūcēju un kompresoru? Izskatās ka nē.

Arī virzuļdzinējiem ir dažādas konstrukcijas.

moš labāk par tiem okeāniem pabazarēsim?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: davai

velc ārā visgarāko lineālu un sākam...

Efektīvs bremzēšanas līdzeklis, kad bremzes noķīlē, bet šķidrums ir nemainīgi vesels jau 5 gadus, ir enkurs no mazā daugavas velkonīša…

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Tak cik reižu rakstīts par to ka bremžu šķidrums sevī absorbē mitrumu. Līdz ar ko kļūst mazāk efektīvs. Pie palielinātas bremžu aktivitātes palielinās iespēja vārīties, bet savukārt pie zemām temperatūrām palielinās iespēja sasalt. Plus tam visam klāt vēl nāk brežu sistēmas iekšējā korozija, kas samazina sistēmas izturību un piedrazo to ar nevēlamām daļiņām.

Tāpēc vajag aprīkot auto ar bremžu cilindriem, kam ir speciālas membrānas tvaika nolaišanai!

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Atkal nesaprati. Sūc un pūš visas, bet katrai ir prioritāte vai nu uz pūšanu vai sūkšanu.

Vienalga nesapratu.

Tas ir kā iesūc vairāk kā izpūš un otrādāk? Jebšu kā tā prioritāte izpaužas?

Ļoti vienkārši - prioritāte izpaužas tā, ka vienas vispirms iesūc un izpūš pēc tam (kompresori), otras attiecīgi otrādāk: vispirms izpūš, kā rezultātā rodas iesūkšana (putekļusūcēji).

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nu tas jefins nomainija to shkjidrumu?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja: nu tas jefins nomainija to shkjidrumu?

Šīri , ko neatbildi uz jautājumiem ??

uz kadiem jautajumiem? es te 100gadi neesu bijis. kura topikaa ir tie jautajumi?

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Da ******* tā šķidruma temperatūra, neesmu pavārs. Bet bija te vienam auto neventilējamās bremzes. Priekšējie diski nokarsa sarkani, pakaļā vispār suporti noķīlēja no pārslodzes.

Noķīlēja nav viens un tas pats kas pazūd bremzes.

Ja šķidrums uzvārās tad pedāli vari spaidīt un dzenāt tvaiku pa sistēmu...

bļe, tupais bembist, bremzes nokarsa tiktāl, ka spiežot pedāli vienkārši vairs nebremzēja, pedālis spiedās kā parasti (kautkur līdz pusei), bet reāli nobremzēt varēja tikai spiežot no visa spēka, kas beidzās ar pakaļējo bremžu pārkaršanu un noķīlēšanu.

Un saka vēl ka fords ir auto...

Vienkārši uzvārījās bremžu šķidrums, aunapiere. Un ne diski, ne uzlikas nav bijušas attiecīgās, paredzētas tādām slodzēm.

Bet tā jau gadās tikai tormoziem, ja nemāk braukt, ieskrienas un tik spaida bremzes, jēgu pārmīzis.

Ne tikai.

Kad pirmo reizi aizbraucām uz kalniem, tad arī sākotneji neuzskatījam par nepieciešamu bremzēt ar motoru, kamer "bremzes pazuda". Jāpalielās, ka macos no savām kļūdām - No tās reizes vairs šādā situācijā neesmu nonacis, lai arī kalni ir izbraukāti krustu sķērsu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Ne tikai.

Kad pirmo reizi aizbraucām uz kalniem, tad arī sākotneji neuzskatījam par nepieciešamu bremzēt ar motoru, kamer "bremzes pazuda". Jāpalielās, ka macos no savām kļūdām - No tās reizes vairs šādā situācijā neesmu nonacis, lai arī kalni ir izbraukāti krustu sķērsu.

Sanāca reiz pa kalniem portugālē pabraukāt ar viena vietējā džeka Fiestu. 1.1 motorīc pat pirmajā ātrumā griezās redlainā un nespēja auto nobremzēt. Pēc visai īsa brauciena arī bremzes bija tuvu spīdēšanai. kad pajautāju īpašniekam, kā viņš ar tādu auto pa kalniem pārvietojas ikdienā, neko vairāk par "no problem" neatbildēja

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: starpība ir konstrukcijā

Tā turpināt. Virzuļdzinējus arī sāc klasificēt pēc konstrukcijas. Jo tak konstrukcijā atšķiras SAAB dzinējs no VW dzinēja. Vienas un tās pašas rezerves daļas nav vienādas...

Tu spēj pamanīt atšķirību starp putekļu sūcēju un kompresoru? Izskatās ka nē.

Arī virzuļdzinējiem ir dažādas konstrukcijas.

moš labāk par tiem okeāniem pabazarēsim?

davai

velc ārā visgarāko lineālu un sākam...

brauc šurpu.... man dušā ir globuss

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ko tu viņam prasīsi sameklēt?

Austrāliju vai dienvidpolu?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Pirmais meklēs kaksim pretpolus.

Tas jau būs extrīms

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

No Odesas esi ja jau uz jautājumu atbildi ar jautājumu?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: No poda, no poda esmu cēlies...

Сижу на крышке унитаза

Как горный орел на вершине кавказа...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Labi, speciālist, kāds ir klusā okeāna liekuma rādiuss?

ja tu apmaksā pasākumu, esmu gatavs organizēt zinātnisku akspedīciju šī jautājuma noskaidrošanai.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Pašnovērtējums ir tas kas katru rītu paliek saujā pēc matu ķemmēšanas? Vai tie cm, par kuriem ir katru vakaru jāpiebīda tuvāk krēsls pie TV?

Vienalga visi atgriežas pie saujas un centimetriem…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: starpība ir konstrukcijā

Tā turpināt. Virzuļdzinējus arī sāc klasificēt pēc konstrukcijas. Jo tak konstrukcijā atšķiras SAAB dzinējs no VW dzinēja. Vienas un tās pašas rezerves daļas nav vienādas...

Tu spēj pamanīt atšķirību starp putekļu sūcēju un kompresoru? Izskatās ka nē.

Arī virzuļdzinējiem ir dažādas konstrukcijas.

moš labāk par tiem okeāniem pabazarēsim?

davai

velc ārā visgarāko lineālu un sākam...

brauc šurpu.... man dušā ir globuss

Labi, speciālist, kāds ir klusā okeāna liekuma rādiuss?

viņs gluži vienāds viscaur nav (zeme griežās un tāpēc ir pa asi saspiesta bišķi)

bet tev pietiks, ja rādiusu rēķināsi izmantojot ģeometrijā pieejamo formulu un to, ka zemes apkārtmērs ir apmēram 40 000 km to sadala ar 2 un pēc tam sadala ar pī

iegūst apmēram 6366 kilometrus

īpaši liela relatīvā kļūda nebūs, ja paņemsi 6350 vai 6400 kilometrus

tas arī (pa lielam) ir klusā okeāna liekuma rādiuss

katrā gadījumā plakans viņs nav točna, neskatoties uz to, ka tev tavā pamatskolā stāstīja, ka ir

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Neticu paņem kādu sertificētu mērīšanas ierīci un izmēri (tieši).

Sertificēta mērīšanas ierīce ir trīs vaļi. Un tad okeāns toč būs plakans.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

katrai ierīcei ir pieļaujamā kļūda

pat sāba ķēdes stiepuma mērīšanas ierīcei....

es tev izmērīju to klusā okeāna rādiusu

garantēju, ka kļūda nepārsniedz 0.2%

pamēģini sāba ķēdi izmērīt vismaz tikpat precīzi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: nekad neesmu redzējis atklātu ūdens kalnu, pirmais un ūpis ir

nez no kurienes viņi ir nākuši

tak aizbrauc vienreiz līdz tam klusajam okeānam un paskaties

kad tā rūpīgāk ieskatās var redzēt brīdi, kad tie kakaši tur tālumā dzēš nost brīvības statujas lāpu

sevišķi ja pakāpjas jūrmalas priedē

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Cik precīzi ir tavi izejas dati un kā tie iegūti, ar cik precīzu metodi?

aprēķini ir lineāri, līdz ar to relatīvā kļūda paliek nemainīga

bet tev jau to nesaprast

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Cik precīzi ir tavi izejas dati un kā tie iegūti, ar cik precīzu metodi?

Nu Pirmā laikos nemācīja apaļot ciparu PĪ uz 3.0

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man bija pie rokas tas sertificētais lineāls ar kuru mērīju krāniņa garumu

tam kļūda nepārsniedz 0.2%tus... ar to arī mērīju to kluso okeānu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Cik precīzi ir tavi izejas dati un kā tie iegūti, ar cik precīzu metodi?

Nu Pirmā laikos nemācīja apaļot ciparu PĪ uz 3.0

a vot mācīja gan.....

un vēl Pirmajam mācīja novērtēt nepieciešamo precizitāti, atkarībā no aprēķinu veida un nepieciešamās rezultāta precizitātes

riņķa rādiusa un līnijas garuma attiecība pret pī ir lineāra.... izmantojot 3nieku pī vietā aprēķinu beigās kļūda nav lielāka par 5%

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti