Buuvgruzju aizvaaksjana

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006

Veersjos pie Jums tauta peec padoma - ir nepieciesjams aizvaakt buuvgruzjus - paarpalikumus - sadrupusji kjiegjelji, siiki betona gabali... Viens varinats ir pasjam nofrakteet celtnieciibas konteineru un rocinjaam to visu drazu sakraameet, kas ir gan laikietilpiigi, gan nogurdinosji... Otrs un pat labaaks variants buut auto ar pasjizgaazeejkravas kasti un iekraaveeju, kas atbrauktu un visu to drazu savaaktu...

Maybe kaads vareetu ieteikt kur sjaadu auto mekleet un cik tas vareetu maksaat?

P.s. Tie buuvgruzji atrodas Ropazjos

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

uge rakstīja:

Da vienkārši obidna. Ineta pasaulē visi gudri, pareizi... A reālajā dzīvē reti kurš spēj tam ārprātam pretī stāties.

Tas protams ka obidna - (malziet idializējot) bet vai deputāts var nostavēt blakus katram mudakam kas bedrītes lāpa, vai grāvi rok.

Jāsāk pašam ar sevi, un jāprasa arī kvalitāte no līdzcilvēkiem. Tas ka ta kvalitāte nāks no "augsas" uz leju ir mazliet utopiski cerēt !!!

uge Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

uge rakstīja:

Da vienkārši obidna. Ineta pasaulē visi gudri, pareizi... A reālajā dzīvē reti kurš spēj tam ārprātam pretī stāties.

Tas protams ka obidna - (malziet idializējot) bet vai deputāts var nostavēt blakus katram mudakam kas bedrītes lāpa, vai grāvi rok.

Jāsāk pašam ar sevi, un jāprasa arī kvalitāte no līdzcilvēkiem. Tas ka ta kvalitāte nāks no "augsas" uz leju ir mazliet utopiski cerēt !!!

Nu arī cerēt ka no "apakšas" tā kvalitāte radīsies, redzot kā "augšas" dzīvo, ir utopiski. Paši esam salaiduši visu dēlī. Cerība jau ir ka izķepurosimies. Cerams ka ne tikai cerība.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

uge rakstīja:

WALA rakstīja:

uge rakstīja:

Da bļin Dekster, ej pa deputātu. Sakārto šo valsti. Ziedo sevi idejas vārdā. Klucēt mēs visi mākam... Pie sevis pabubināt...

NU tev jau arī - kādēļ uzreiz par deputātu ?!?!? Varbūt vienkārši par būvuzraugu, vai attiecīgu specialistu ceļu nozarē !!! Ir skaidrs, ka ja vienreiz kautko neizdara kārtīgi, pēc tam vēl 10 reizes paspēj to nožēlot.

P.S. Es ar no ķieģelatkritumiem nebruģētu ceļu - sasalšanas atkušanas iespaidā silikats pāris gaods aizite pa peiskari, bet labs māla ķiegelis kādos gados ~10. Un pēc tam ar šo neizmantojamo ceļa segumu vēl ir jātiek galā un kaut kur jāliek kujna.

Da vienkārši obidna. Ineta pasaulē visi gudri, pareizi... A reālajā dzīvē reti kurš spēj tam ārprātam pretī stāties.

spējam... tāpēc varam atļauties "Ineta pasauli"....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

būsi Ventspilī, piezvani....

es Tev parādīšu, who is fucking ceļa meistars.... Sarkanmuižas dambis 25 a vai b... pokuj... un te nevar vainot ne Aiviņu, ne Aiņuku, ne Andžu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: Nu vispār no būvgružiem Ventspilī 44. metru slēpošanas kalnu uzbēra.... par paneļiem gan nezinu - bet no ielām asfalts un nederīga grunts cik atceros tika tur nodota...

No otrās puses trešdien klejoja joks, kā viens frukts sev piederoša zemesgabalā Ventspilī līmeņa paaugstināšanai izmantoja baltus mālus... vietējie bija tik pārsteigti, ka pat grasījās caur Domi informēt, ka šī grunts nav derīga uzbēršanai..... bet nu laikam krīze... + pa lēto naudu laikam....

Tev tak kā ļoti gudram ceļu projektētājam būtu jāzin, ka slēpošanas kalns no būvgružiem nav tas pats,kas ceļš no būvgružiem .

nu vispār 44. metru kalns ir kudi krutāks par jebkuru ceļu....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

to tu iestāsti Omei ar Opi... kas iefisīs neremontēta ceļa bedrē...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

vot tikai nevajag......

virs kūdras gan nav vēlams izvietot komunikācijas.... citādi būs Deglava ielas variants.....

un kad nav komunikāciju - tad ir ļoti veiksmīgs Biķernieku ielas variants...

ja kūdru sablīvēt - tad ir viena no labākām pamatnem.....

PS. Un kas par stingro ceļu konstrukciju? Zinu stingas ( betons... ) un nestingas ceļa konstrukcijas...

PPS. Sablīvējot kūdru itin veiksmīgi ar dažādām metodēm uzbūvēts Wess Berģos un pretī tam JYSK..

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Aiviņam visi cenšas uztirst...

bet viš' i labais...

un man Po... jūsu attiecības...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

būsi Ventspilī, piezvani....

es Tev parādīšu, who is *******ing ceļa meistars.... Sarkanmuižas dambis 25 a vai b... pokuj... un te nevar vainot ne Aiviņu, ne Aiņuku, ne Andžu...

Kas tad labs tajā teritorijā?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: to tu iestāsti Omei ar Opi... kas iefisīs neremontēta ceļa bedrē...

ne v temu no tavas puses....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

es neesmu teicis, ka tur ir kaut kas laps...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

vot tikai nevajag......

virs kūdras gan nav vēlams izvietot komunikācijas.... citādi būs Deglava ielas variants.....

un kad nav komunikāciju - tad ir ļoti veiksmīgs Biķernieku ielas variants...

ja kūdru sablīvēt - tad ir viena no labākām pamatnem.....

PS. Un kas par stingro ceļu konstrukciju? Zinu stingas ( betons... ) un nestingas ceļa konstrukcijas...

PPS. Sablīvējot kūdru itin veiksmīgi ar dažādām metodēm uzbūvēts Wess Berģos un pretī tam JYSK..

neapšaubu ka ar speciālam metodēm uz kūdras visu ko var sabūvēt , ir dažādi ģeotekstili un citas tehnoloģijas.

Runa jau iet par to, ka uz kūdras vienkārši būvē -tā kā parastas labas nestspējas grunts pamatnes un ar parastām tehnoloģijām-vnk ņem un uzber ceļa klātni.

Vislabākais šīs problēmas piemērs-Ventspils šoseja kādi 400-600m aiz Jelgavas-Tukuma šosejas krustojuma -tur tajā ielejā regulāri notiek seguma iesēšanās vienai no joslām par kādu cm vai 2cm gadā. Katru gadu tur lāpa, bet rezultāts ir viens un tas pats - sajāts asfalta segums.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

vot tikai nevajag......

virs kūdras gan nav vēlams izvietot komunikācijas.... citādi būs Deglava ielas variants.....

un kad nav komunikāciju - tad ir ļoti veiksmīgs Biķernieku ielas variants...

ja kūdru sablīvēt - tad ir viena no labākām pamatnem.....

PS. Un kas par stingro ceļu konstrukciju? Zinu stingas ( betons... ) un nestingas ceļa konstrukcijas...

PPS. Sablīvējot kūdru itin veiksmīgi ar dažādām metodēm uzbūvēts Wess Berģos un pretī tam JYSK..

neapšaubu ka ar speciālam metodēm uz kūdras visu ko var sabūvēt , ir dažādi ģeotekstili un citas tehnoloģijas.

Runa jau iet par to, ka uz kūdras vienkārši būvē -tā kā parastas labas nestspējas grunts pamatnes un ar parastām tehnoloģijām-vnk ņem un uzber ceļa klātni.

Vislabākais šīs problēmas piemērs-Ventspils šoseja kādi 400-600m aiz Jelgavas-Tukuma šosejas krustojuma -tur tajā ielejā regulāri notiek seguma iesēšanās vienai no joslām par kādu cm vai 2cm gadā. Katru gadu tur lāpa, bet rezultāts ir viens un tas pats - sajāts asfalta segums.

Nu tur ir jautri.... ja pareizi atceros- tur leja papildus kūdrai vel arī laikam bija to li ādere, to li strauts...

Par sēšanos nav brīnums - ņemot vērā jau vismaz metrīgo tikai asfalta segumu....

Par vienkāršo būvēšanu - gan izklausās smieklīgi.... līdzvērtīgi tilta "vienkāršai" būvniecībai uz ūdens...

Ar vienkāršam metodēm to kūdru var sablīvēt līdz kādiem 5-6 metriem varēja... nerunājot jau par vectēvu metodēm ar žagaru un koka klājiem... visu var izdomāt un sarēķināt.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

PPS. Sablīvējot kūdru itin veiksmīgi ar dažādām metodēm uzbūvēts Wess Berģos un pretī tam JYSK..

Ja, ir ,zinu par Berģiem, padsmit metru slānis apakšā. BET-tieši tā,tehnoloģijas-pāļi, nevis uz kūdras uzbērta smilts 1958. gadā, tagad pārber šķembas un nu būs asfalts....

ceļiem ir tādas pašas tehnoloģijas - vienīgi mērogi ir pavisam citi...

un kūdru neraka āra- bet pāļu veidošanas rezultātā kūdru bija iespējams sablīvēt, pēc n-tām dienām sēšanas proces normalizējas un vel pēc laika sēšanas process netika instrumentāli konstatēts - pats redzēju mērījumu grafiku.

Pretī JYSKa izmantoja lētāku un primitīvāku tehnoloģiju - izveidojot tā ka plātni, pa kuru laida smago tehniku, rezultātā tur kūdra nosēdās pa kādiem 4 metriem no 8, un pēc n-tiem mēnešiem it ka sēšanas bija stabilizējusies līdz 1-2 cm gadā ( no tehnoloģijas auto vārdiem).

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

es te garām gāju... man nav celtnieka izglītības... bet pat es saprotu, ka "ceļiem ir tādas pašas tehnoloģijas - vienīgi mērogi ir pavisam citi... " pļe...

uz pāļiem var mēģināt savu dzimumdzīvi būvēt...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.S.

mums visa valsts uz "pāļiem" būvēta...

ceru. ka piestādīs adekvātu rēķinu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: es te garām gāju... man nav celtnieka izglītības... bet pat es saprotu, ka "ceļiem ir tādas pašas tehnoloģijas - vienīgi mērogi ir pavisam citi... " pļe...

uz pāļiem var mēģināt savu dzimumdzīvi būvēt...

nu vari jau mēģināt.....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: P.S.

mums visa valsts uz "pāļiem" būvēta...

ceru. ka piestādīs adekvātu rēķinu...

protams. būs tik pat adekvāts, kā rēķins ārzemniekiem Rīgas krogos...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Yetti rakstīja: P.S.

mums visa valsts uz "pāļiem" būvēta...

ceru. ka piestādīs adekvātu rēķinu...

protams. būs tik pat adekvāts, kā rēķins ārzemniekiem Rīgas krogos...

man paziņa īrijā strādāja, atbrauca uz latviju, iegājām krogā... rēķins bija kautkādi 5 lati un 27 santīmi..... (precīzi neatceros, bet apmēram... nav jau arī svarīgi, svarīga ir ideja)

maksāšana notika ar īrijas kredītkartri.... tas mērkaķis oberis atnesa uzspiest pinkodu uzminiet kādai summai

uzminējāt - 527 lati....

Bens_Jois Reģ.: 10.04.2008
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

Uz Dextera kūdras var kaut "Dienvidu tiltu" būvēt.

Bens_Jois Reģ.: 10.04.2008
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

vot tikai nevajag......

virs kūdras gan nav vēlams izvietot komunikācijas.... citādi būs Deglava ielas variants.....

un kad nav komunikāciju - tad ir ļoti veiksmīgs Biķernieku ielas variants...

ja kūdru sablīvēt - tad ir viena no labākām pamatnem.....

PS. Un kas par stingro ceļu konstrukciju? Zinu stingas ( betons... ) un nestingas ceļa konstrukcijas...

PPS. Sablīvējot kūdru itin veiksmīgi ar dažādām metodēm uzbūvēts Wess Berģos un pretī tam JYSK..

Neaizmirsti, ka tur ir iefisti pāļi padsmit metru dziļumā.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Bens_Jois rakstīja:

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

vot tikai nevajag......

virs kūdras gan nav vēlams izvietot komunikācijas.... citādi būs Deglava ielas variants.....

un kad nav komunikāciju - tad ir ļoti veiksmīgs Biķernieku ielas variants...

ja kūdru sablīvēt - tad ir viena no labākām pamatnem.....

PS. Un kas par stingro ceļu konstrukciju? Zinu stingas ( betons... ) un nestingas ceļa konstrukcijas...

PPS. Sablīvējot kūdru itin veiksmīgi ar dažādām metodēm uzbūvēts Wess Berģos un pretī tam JYSK..

Neaizmirsti, ka tur ir iefisti pāļi padsmit metru dziļumā.

nu neaizmirsīsim ka šie ir no akmeņiem... nevis dzelzsbetona.... pie tam ja atmiņa neviļ tur max kādi 10-12 metri... pārī ceļam it ka 7-8 metri bija...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti