Seene rakstīja:
taaneko rakstīja:
Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....
Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti...
Auto ģenerators pārvērš elektroenerģijā kinētisko enerģiju ko tas saņem no dzinēja. Un paterēta tiek VISA tā dotā elektorenerģija, nevis "daļa ne...".
Rezonanse nekādi nesamazina ieguldītās enerģijas daudzumu, bet gan ļaut to pievadīt nelielos fragmentos un uzkrāt, izmantojot objekta iekšējo svārstību frekvenci.
Atvaino ne tā izteicos... Laikam vajadzēja tā- Ģenerātors spēj ražot 70A stipru strāvu ar vidējo spriegumu 13,6V Pēc tam sākas ģenerātora pārslodze, kuras ārējā izpausme ir Generātora tinumu un oglīšu temperatūras paaugstināsanās. Nu tad lūk- auto reti patērē visus 70A
Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!
Re laikam atkal kārtējais lohatrons HHO