Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Re laikam atkal kārtējais lohatrons HHO

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
 
1 2 3 4 5
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti...

Auto ģenerators pārvērš elektroenerģijā kinētisko enerģiju ko tas saņem no dzinēja. Un paterēta tiek VISA tā dotā elektorenerģija, nevis "daļa ne...".

Rezonanse nekādi nesamazina ieguldītās enerģijas daudzumu, bet gan ļaut to pievadīt nelielos fragmentos un uzkrāt, izmantojot objekta iekšējo svārstību frekvenci.

Atvaino ne tā izteicos... Laikam vajadzēja tā- Ģenerātors spēj ražot 70A stipru strāvu ar vidējo spriegumu 13,6V Pēc tam sākas ģenerātora pārslodze, kuras ārējā izpausme ir Generātora tinumu un oglīšu temperatūras paaugstināsanās. Nu tad lūk- auto reti patērē visus 70A

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Bet nu braukt ar liela apjoma zemapgriezienu motoru un automātu ir bauda.

Kāds sakars tavai baudai ar motora efektivitāti?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

paprasi savam "teslas draugam", kas tas tāds par tīro ūdeni, kurā, iemetot kronu kaut kas vispār notiek. Un pat ja ar naglu savienosi abus kontaktus, nāksies visai ilgi gaidīt, kamēr baterija būs tukša - nav jau skābes akumulators, kas var visu uzkrāto atdot gandrīz momentāli.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Piemēram lai ar 1.6 brauktu kā ar 5.0 (normālā ikdienas režīmā), to 1.6 ir jāzāģē tuvu resursa robežai. Toties ar to 5.0 nobrauksi miljonu un vēl viņš neizjuks.

Un kas no tā? Vai tas jebkādā veidā maina "fufeļmakšu" efektivitāti? Diskusija ir par to, kāpec tieši amerikā šadas ierīces ir populāras, nevis par to kāda jaudas rezerve ir optimālāka motora ilgmūžībai.

Jeb vienkārši fiksi maini tēmu, jo saproti ka kārtējo reizi ar saviem argumentiem esi iebraucis atpakaļ savā caurumā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Vienīgais, kurš te iebrauca auzās, esi tu ar savām 2-3 reizēm (izskatās mēnešreizēm) salīdzinot nesalīdzināmus motorus.

Motori ir pat ļoti salīdzināmi konkrētajā kontekstā, bet to tu laikam nekādi nespēj saprast.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

paprasi savam "teslas draugam", kas tas tāds par tīro ūdeni, kurā, iemetot kronu kaut kas vispār notiek. Un pat ja ar naglu savienosi abus kontaktus, nāksies visai ilgi gaidīt, kamēr baterija būs tukša - nav jau skābes akumulators, kas var visu uzkrāto atdot gandrīz momentāli.

Ūdens parasts- Rīgā no krāna. Batereja nostāvēja ūdenī- 2 cigaretes un vienu 0,5 alu Un vēl- stāsts nav par batareju, bet par pieliktās enerģijas veidu daudzumu un rezultātu atkarībā no metodes.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

paprasi savam "teslas draugam", kas tas tāds par tīro ūdeni, kurā, iemetot kronu kaut kas vispār notiek. Un pat ja ar naglu savienosi abus kontaktus, nāksies visai ilgi gaidīt, kamēr baterija būs tukša - nav jau skābes akumulators, kas var visu uzkrāto atdot gandrīz momentāli.

Ūdens parasts- Rīgā no krāna. Batereja nostāvēja ūdenī- 2 cigaretes un vienu 0,5 alu Un vēl- stāsts nav par batareju, bet par pieliktās enerģijas veidu daudzumu un rezultātu atkarībā no metodes.

Nu tak pats tagad arī skaidri pateici - stāsts ir par pieliktās enerģijas veidu un DAUDZUMU! Un iepriekš piminētā "tukšā baterija" patiesībā ir tikai "tukša diršana" - tīrā ūdenī ar 9V spriegumu elektrolīze vienkārši nenotiek kaut cik vērā ņemamā apjomā.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

bļā, nu ko var dirst, ka no tīra ūdens ar elektrolīzes palīdzību var iegūt ūdeņradi un skābekli

paļubomu kautko vajag klāt, jo tīrs ūdens nevada strāvu, to tak pat Yonāss zina....

Dielektriķis arī nevada strāvu, bet cauri kondensatoram strāva plūst. Tur ar kaut kas līdzīgs kondensatoram. Es runāju par Meyersa verķi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: ...bet cauri kondensatoram strāva plūst.

Maiņstrāva, ne līdzstrāva.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti...

Auto ģenerators pārvērš elektroenerģijā kinētisko enerģiju ko tas saņem no dzinēja. Un paterēta tiek VISA tā dotā elektorenerģija, nevis "daļa ne...".

Rezonanse nekādi nesamazina ieguldītās enerģijas daudzumu, bet gan ļaut to pievadīt nelielos fragmentos un uzkrāt, izmantojot objekta iekšējo svārstību frekvenci.

Atvaino ne tā izteicos... Laikam vajadzēja tā- Ģenerātors spēj ražot 70A stipru strāvu ar vidējo spriegumu 13,6V Pēc tam sākas ģenerātora pārslodze, kuras ārējā izpausme ir Generātora tinumu un oglīšu temperatūras paaugstināsanās. Nu tad lūk- auto reti patērē visus 70A

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

davaj uzraksti rezonanses definīciju - fiziķis kujevs tu

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

sleepnis rakstīja: ...bet cauri kondensatoram strāva plūst.

Maiņstrāva, ne līdzstrāva.

Nu tur baro ar pulsējošu līdzstrāvu. Pēc oscilogrammas skatoties, līdzstrāsvas komponente ļoti neliela.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

paprasi savam "teslas draugam", kas tas tāds par tīro ūdeni, kurā, iemetot kronu kaut kas vispār notiek. Un pat ja ar naglu savienosi abus kontaktus, nāksies visai ilgi gaidīt, kamēr baterija būs tukša - nav jau skābes akumulators, kas var visu uzkrāto atdot gandrīz momentāli.

Ūdens parasts- Rīgā no krāna. Batereja nostāvēja ūdenī- 2 cigaretes un vienu 0,5 alu Un vēl- stāsts nav par batareju, bet par pieliktās enerģijas veidu daudzumu un rezultātu atkarībā no metodes.

enerģijas nezūdamības likums vēl joprojām nav apgāzts

īsumā tas ir šitā - pārvēršot siltumā visu enerģiju no 2 baterijām "krona", ar katru var uzsildīt vienādu ūdens daudzumu, neatkarīgi no izmantotas metodes

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: bļā, nu ko var dirst, ka no tīra ūdens ar elektrolīzes palīdzību var iegūt ūdeņradi un skābekli

paļubomu kautko vajag klāt, jo tīrs ūdens nevada strāvu, to tak pat Yonāss zina....

Dielektriķis arī nevada strāvu, bet cauri kondensatoram strāva plūst. Tur ar kaut kas līdzīgs kondensatoram. Es runāju par Meyersa verķi.

ņehuj umņičīt....

davaj nodemonstrē man kā destilētu ūdeni tev izdosies sadalīt ūdenºadī un skābeklī...

visaprākt vieni vienīgi plakano okeānu fiziķi hrenovi..... nav pat ko drist pasūtīt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

taaneko rakstīja:

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

Par rezonansi- pats saprati, ko uzrakstiji, ja saprati labi, bet vai vai saprati procesa būtību dabā?! (Tas pat ir svarīgāk)... Izskaidro man tādu lietu, ko nodemonstrēja man tāds, teslas draudziņš. Ņemam batereju "krona" 9V pieliekam pie poliem 2 naglas un metam litrā parasta ūdens- nekas praktiski nenotiek... tikai pāris burbuļu un batereja tukša... Ņemam citu batereju krona. tikai šoreiz anods ir nagla, katods- no tērauda lodes izvirpots kausiņš. Baterejas strāva iet caur kautko līdzīgu impulsu ģenerātoram. Tas pats ūdens iegremdējam to visu, pagrozam potenciometru un 30 sekundēs iegūstam litru uzvārtīta ūdens... Kādi tad tur fragmenti un kāda uzkrāšana?!

paprasi savam "teslas draugam", kas tas tāds par tīro ūdeni, kurā, iemetot kronu kaut kas vispār notiek. Un pat ja ar naglu savienosi abus kontaktus, nāksies visai ilgi gaidīt, kamēr baterija būs tukša - nav jau skābes akumulators, kas var visu uzkrāto atdot gandrīz momentāli.

Ūdens parasts- Rīgā no krāna. Batereja nostāvēja ūdenī- 2 cigaretes un vienu 0,5 alu Un vēl- stāsts nav par batareju, bet par pieliktās enerģijas veidu daudzumu un rezultātu atkarībā no metodes.

enerģijas nezūdamības likums vēl joprojām nav apgāzts

īsumā tas ir šitā - pārvēršot siltumā visu enerģiju no 2 baterijām "krona", ar katru var uzsildīt vienādu ūdens daudzumu, neatkarīgi no izmantotas metodes

teorētiski...

praktiski jebkurai sistēmai ir lietderības koeficients, kas visu saliek pa plauktiņiem....

p.n.

atgriežoties pie topica tēmas - manuprāt mērķis ir iebarot kādai valsts institīcijai, pamatojoties uz CO2 emisijas samazinājumu..... nemaz nepieminot to cik bīstams ir ūdeņraža un skābekļa maisījums un kāds ir papildus risks, piemēram, pasažieru pārvadājumos

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

teorētiski (un arī praktiski) CO saturu atgāzēs var efektīvi samazināt iesmidzinot cilindrā ūdeni...

noteiktos apstākļos rodas CO2 un H2, kas savukārt atkal sadeg

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Tajā piedāvātajā verķī jau nu gāze ir ļoti minimālā daudzumā. Tikai tik cik "burciņas" augšgalā un šļauciņās.

Vispār prasītos pēc kaut kādas neatkarīgo ekspertu laboratorijas, kas pārbaudītu visus šitos piedāvājumus sākot no veļas pulveriem un beidzot ar aukstās kodolsintēzes kabatas reaktoriem.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja: teorētiski (un arī praktiski) CO saturu atgāzēs var efektīvi samazināt iesmidzinot cilindrā ūdeni...

noteiktos apstākļos rodas CO2 un H2, kas savukārt atkal sadeg

varbūt labāk urīnu?

Neticēsi, cik precīzi esi trāpījis. Par AdBlue esi dzirdējis? Obligāta lieta Euro4 un jaunākiem smagajiem, nevis "fufeļmakšu" projektiņš.

"AdBlue ir augstas tīrības pakāpes, sintētisks, 32,5% urīnvielas jeb karbamīda šķīdums deminiralizētā/dejonizētā ūdenī, kas paredzēts slāpekļa oksīdu (NOx) samazināšanai automašīnu izplūdes gāzēs."

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: teorētiski (un arī praktiski) CO saturu atgāzēs var efektīvi samazināt iesmidzinot cilindrā ūdeni...

noteiktos apstākļos rodas CO2 un H2, kas savukārt atkal sadeg

Tieši tā. Un ja H2O sadala jau pirms nokļūšanas cilindrā, "notiektie apstākļi" jau ir radīti. Un tur arī slēpjas pasākuma efektivitāte. Un vienlaicīgi bezjēdzība jaunajiem motoriem, kas māk sadedzināt visu degvielu arī bez ūdeņraža klātbūtnes..

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Urīns vispār drīz būs vērtē, kkur lasīju, ka mobiļņikus uc lietas varēs darbināt ar urīnu. Galīgi nebus bīstami, ja mobiļņiks podā iekrīt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: teorētiski (un arī praktiski) CO saturu atgāzēs var efektīvi samazināt iesmidzinot cilindrā ūdeni...

noteiktos apstākļos rodas CO2 un H2, kas savukārt atkal sadeg

Tieši tā. Un ja H2O sadala jau pirms nokļūšanas cilindrā, "notiektie apstākļi" jau ir radīti. Un tur arī slēpjas pasākuma efektivitāte. Un vienlaicīgi bezjēdzība jaunajiem motoriem, kas māk sadedzināt visu degvielu arī bez ūdeņraža klātbūtnes..

tā nu gluži nebūs gan, bet nu lai jau paliek

fiška ir tur, ka "noteiktos apstākļos" co vienkārši atņem h2o to o nost.... un sanāk co2 un h2....

tikai (iespējams) tur vēl kādu katalizatoru vajadzēja....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: teorētiski (un arī praktiski) CO saturu atgāzēs var efektīvi samazināt iesmidzinot cilindrā ūdeni...

noteiktos apstākļos rodas CO2 un H2, kas savukārt atkal sadeg

Tieši tā. Un ja H2O sadala jau pirms nokļūšanas cilindrā, "notiektie apstākļi" jau ir radīti. Un tur arī slēpjas pasākuma efektivitāte. Un vienlaicīgi bezjēdzība jaunajiem motoriem, kas māk sadedzināt visu degvielu arī bez ūdeņraža klātbūtnes..

tā nu gluži nebūs gan, bet nu lai jau paliek

fiška ir tur, ka "noteiktos apstākļos" co vienkārši atņem h2o to o nost.... un sanāk co2 un h2....

tikai (iespējams) tur vēl kādu katalizatoru vajadzēja....

Fiška ir dabūt cilindrā pietiekami daudz skābekļa, lai sadedzinātu visu degvielu, tajā pat laikā saglabājot nepieciešamo degmaisījuma koncentrāciju. Par detaļām var diskutēt citur, jo te ir pārāk daudz cilvēku, kas nesaprot pamatlietas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: teorētiski (un arī praktiski) CO saturu atgāzēs var efektīvi samazināt iesmidzinot cilindrā ūdeni...

noteiktos apstākļos rodas CO2 un H2, kas savukārt atkal sadeg

Tieši tā. Un ja H2O sadala jau pirms nokļūšanas cilindrā, "notiektie apstākļi" jau ir radīti. Un tur arī slēpjas pasākuma efektivitāte. Un vienlaicīgi bezjēdzība jaunajiem motoriem, kas māk sadedzināt visu degvielu arī bez ūdeņraža klātbūtnes..

tā nu gluži nebūs gan, bet nu lai jau paliek

fiška ir tur, ka "noteiktos apstākļos" co vienkārši atņem h2o to o nost.... un sanāk co2 un h2....

tikai (iespējams) tur vēl kādu katalizatoru vajadzēja....

Fiška ir dabūt cilindrā pietiekami daudz skābekļa, lai sadedzinātu visu degvielu, tajā pat laikā saglabājot nepieciešamo degmaisījuma koncentrāciju. Par detaļām var diskutēt citur, jo te ir pārāk daudz cilvēku, kas nesaprot pamatlietas.

lielākā daļa iauto reģistrēto lietotaju grib dabūt no 1.6 litru tačkas 500 zirgus, pie tam tērēt maksimums 5 litrus uz sotaka

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

lielākā daļa iauto reģistrēto lietotaju grib dabūt no 1.6 litru tačkas 500 zirgus, pie tam tērēt maksimums 5 litrus uz sotaka

A kāpēc 1.6? 1.9 arī derēs un ar 200 lopiem būs pietiekami jo griezes tur būs savi 400-450 nm, un patēriņš arī būs pieci litri. Uzminiet manu mīkliņu, kas tas par motoru.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

lielākā daļa iauto reģistrēto lietotaju grib dabūt no 1.6 litru tačkas 500 zirgus, pie tam tērēt maksimums 5 litrus uz sotaka

A kāpēc 1.6? 1.9 arī derēs un ar 200 lopiem būs pietiekami jo griezes tur būs savi 400-450 nm, un patēriņš arī būs pieci litri. Uzminiet manu mīkliņu, kas tas par motoru.

Nezinu, bet kaut kas līdzīgs ir SAAB 1.9 TTiD - nečipots dod 180Zs, 400Nm ar 5,8 vidējo patēriņu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

lielākā daļa iauto reģistrēto lietotaju grib dabūt no 1.6 litru tačkas 500 zirgus, pie tam tērēt maksimums 5 litrus uz sotaka

A kāpēc 1.6? 1.9 arī derēs un ar 200 lopiem būs pietiekami jo griezes tur būs savi 400-450 nm, un patēriņš arī būs pieci litri. Uzminiet manu mīkliņu, kas tas par motoru.

5litru patēriņš un 200 lopi.....

VIENLAICĪGI???

aizej nošaujies

vēl fiens fizikas ģēnijs:

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti