VOLVO V70 BREMŽU DISKU UN KLUČU NOMAIŅA

MONKS Reģ.: 16.05.2009

PIENĀCIS LAIKS MAINĪT PRIEKŠĒJOS BREMŽU DISKUS AR BREMŽU KLUČIEM. AUTO IR VOLVO V70 2.5TDI 2001.GADA .VARBŪT KĀDS VARĒTU PADALĪTIES SAVĀ PIEREDZĒ LAI PALĪDZĒTU MAN IZDARĪT PAREIZO IZVĒLI JO PIEDĀVĀJUMS IR LOTI PLAŠS UN MAN KĀ NESPECIĀLISTAM GRŪTI IZVĒLĒTIES.BIJU MM. TUR ORIĢINĀLAIS BREMŽU DISKU KOMPLEKTS 168 LS,KLUČU 79LS .NEDAUDZ TĀ PADĀRGI)))

KO TAUTA SAKA PAR OTTO ZIMMERMAN BREMŽU DISKIEM? CITI SAKA KA IDEĀLI,CITI KA DĒĻ BORĒTĀS VIRSMAS PASTIPRINĀTI DILST BREMŽU KLUČI?????? VĒL IR BREMBO DISKI AP 80LS PAR KOMPLEKTU IR KĀDAM PIEREDZE. UN BREMŽU KLUČI FEREDO VAI TEXTAR???? JAU IEPRIEKŠ PATEICOS PAR SATURĪGIEM KOMENTĀRIEM)))))

 
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: un diskus liec brembo. nu nav vini salidzinoshi nemaz tik daargi.

pie šīra kompja omķene vai mutere tika?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja: un diskus liec brembo. nu nav vini salidzinoshi nemaz tik daargi.

pie šīra kompja omķene vai mutere tika?

ej dir.st vecais impotentais krakji.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja: un diskus liec brembo. nu nav vini salidzinoshi nemaz tik daargi.

pie šīra kompja omķene vai mutere tika?

ej dir.st vecais impotentais krakji.

piedod, bet pat hormonu vētras mocītam, uz tevi ni un ni...

varbūt pamēģini uzaudzēt bārdu un izraut priekšējos zobus? vismaz kārtīga peža no tevis iznāktu...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja: Autoram: njem ferrodo ja brauksi pats ar to auto vel kaadu laiku. tur viss ir labi ar kvalitaati. ja pats nebrauksi un domaa paardot, tad liec pashus leetaakos ko vien var dabuut.

Tak redz kur modena, speciālists ahūnais pateica, ka Ferodo ir mēsls. Viņš zin.

pirmo reizi dzirdu. vispar jau jebkuras zinamas firmas razhojums bus ok. pat FEBI diski bus +- ok, kaut ari vini ir riktigi leetie.

MONKS Reģ.: 16.05.2009
0 0 Atbildēt

Paldies visiem par komentiem))))

To Zoo: Par Gogoļa ielas onku ir zināms,esmu viesojies. Principā ļoti pozitīvs tips vienīgi vinjam par daudziem jautājumiem ļoti subjektīvs viedoklis.

To Shiirs:Volvītis kopts un apčubināts.Plānoju vēl kādus gadus 5.stabili ar vinju braukt .Tāpēc lēto galu negribu likt.

To Modena: Kurā vietā pirkāt Otto Zimmerman bremžu diskus????

Ko domā pārējie par šo ražotāju ???

Interesējos Apē par Zimmermaņa bremžu diskiem teica ka esot bet 285mm nevis 286mm. Tas 1mm kaut ko izsaka?????

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

brembo, vismaz letais taa gals ir stipri liela lotereja. diviem auto peec neilga laika saaka mest. Zimmerman jau arii ir divu veidu, parastais un sport, ar urbumiem. tiesa vinji ir krietni dargaaki par prastiem brembo. lietoju Zimmerman sport kopaa ar Textar, ideali, bet tomeer vienreiz alpos arii taads komplekts padevaas.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

savulaik mainīju sievas zālespļāvējam (Colt 1.6)... darīju visu kā gudri onkas teica - 500km taupības režīmā, nebraukt peļķēs, utt...

sviests, tik un tā pēc 3K km sāka stūri no rokām raut...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

MONKS rakstīja:

Interesējos Apē par Zimmermaņa bremžu diskiem teica ka esot bet 285mm nevis 286mm. Tas 1mm kaut ko izsaka?????

Tu esi tāds prāta pisējs, kas apzvanījis vai apbraukājis visus Rīgas tirgotājus un onkulīšus Un tad uzliks lētākos Rumbulas klučus, mazlietotus, noņemtus no leišos nopirkta volvo

Ja, 1 mm baigi ietekmē inerci,it sevišķi, no kalna braucot.

vai paātrinājumu, pret kalnu braucot... krīze, plja...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja: Autoram: njem ferrodo ja brauksi pats ar to auto vel kaadu laiku. tur viss ir labi ar kvalitaati. ja pats nebrauksi un domaa paardot, tad liec pashus leetaakos ko vien var dabuut.

Tak redz kur modena, speciālists ahūnais pateica, ka Ferodo ir mēsls. Viņš zin.

pirmo reizi dzirdu. vispar jau jebkuras zinamas firmas razhojums bus ok. pat FEBI diski bus +- ok, kaut ari vini ir riktigi leetie.

Nu ne jau modenas vecajam volvo, tam vajag 'oriģinālos' noteikti, citādi redz, raustās kā puņķis uz drāts.

940tajam ir debiilas suportu konstrukcijas ar vienu cilindru un ieruuseet tiikojošām vadiiklaam. tikliidz vadiikla ok nestraadaa, vai cilindriitis saak ieruuseet uz kluča sakraajas putekļi un taapec čīkst.

maneejam arii reizi meenesii uzčīkst, bet ar paspaidiišanu notiiraas un vairs nečīkst.

pieņemu ka Modenam ir izdevies piemekleet kaut kaadus klučus ar elastiigu konsistenci kas pielaagojas nesimetriskam spiedienam, bet dabaa tikliidz saak čīksteet nepaarttraukti suports ir jaatiira un jaaremontee, nevis jaalaapaas ar kkaadiem klučiem.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

MONKS rakstīja: Paldies visiem par komentiem))))

To Zoo: Par Gogoļa ielas onku ir zināms,esmu viesojies. Principā ļoti pozitīvs tips vienīgi vinjam par daudziem jautājumiem ļoti subjektīvs viedoklis.

To Shiirs:Volvītis kopts un apčubināts.Plānoju vēl kādus gadus 5.stabili ar vinju braukt .Tāpēc lēto galu negribu likt.

To Modena: Kurā vietā pirkāt Otto Zimmerman bremžu diskus????

Ko domā pārējie par šo ražotāju ???

Interesējos Apē par Zimmermaņa bremžu diskiem teica ka esot bet 285mm nevis 286mm. Tas 1mm kaut ko izsaka?????

kaadaa ziņā

viņš nav sev ienaidnieks un viņa viedoklis balstaas uz pastaaviigo klientu atsauksmeem...jamajam nav interesanti tirgot suudu lai cilveeki pie vina nenaaktu..

bet nu katrs pats savas laimes kaleejs.

domaa liidzi.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja:

pieņemu ka Modenam ir izdevies piemekleet kaut kaadus klučus ar elastiigu konsistenci kas pielaagojas nesimetriskam spiedienam,

kas tie tādi ??? No košļenēm?

no veciem prezervatiiviem. tie kurus tirgo renault oficiaalais diileris...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 1 Atbildēt

savulaik skatījos kaut kādu pārraidi no de... kaut kas tuvs 5jam ātrumam... tur rādīja dažādu kluču testus (uz virpas)... pilsētā, visi apmēram =...

tiko ekstrēms (arī ar ABS), tad sākās Dieva darbi... šķīda, plīsa, juka...

dazinājās līdz tam, ka ķīnieši, frikcijas materiālu, no guano ražoja...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

tas guano noteikti arii ir tas elastiigais

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Nu nezinu..

Esmu dažādiem auto mainījis gan klučus, gan diskus kopā ar klučiem..firmām nēesmu pievērsis uzmanību.

Vienīgā problēma, ko atceros, 940 Volvo jaunus aizmugures klučus kopā ar jauniem diskiem nekā nevarēju iemocīt..dabūju slīpēt klučiem kādu 0,5 mm..

Viss pārējais vienmēr ir bijis ok. un pēc nomaiņas bremzējies labi un metis ar nav.

Varbūt man prasības mazas.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja: Autoram: njem ferrodo ja brauksi pats ar to auto vel kaadu laiku. tur viss ir labi ar kvalitaati. ja pats nebrauksi un domaa paardot, tad liec pashus leetaakos ko vien var dabuut.

Tak redz kur modena, speciālists ahūnais pateica, ka Ferodo ir mēsls. Viņš zin.

pirmo reizi dzirdu. vispar jau jebkuras zinamas firmas razhojums bus ok. pat FEBI diski bus +- ok, kaut ari vini ir riktigi leetie.

Nu ne jau modenas vecajam volvo, tam vajag 'oriģinālos' noteikti, citādi redz, raustās kā puņķis uz drāts.

940tajam ir debiilas suportu konstrukcijas ar vienu cilindru un ieruuseet tiikojošām vadiiklaam. tikliidz vadiikla ok nestraadaa, vai cilindriitis saak ieruuseet uz kluča sakraajas putekļi un taapec čīkst.

maneejam arii reizi meenesii uzčīkst, bet ar paspaidiišanu notiiraas un vairs nečīkst.

pieņemu ka Modenam ir izdevies piemekleet kaut kaadus klučus ar elastiigu konsistenci kas pielaagojas nesimetriskam spiedienam, bet dabaa tikliidz saak čīksteet nepaarttraukti suports ir jaatiira un jaaremontee, nevis jaalaapaas ar kkaadiem klučiem.

vot nevaj......

suporti tika pārbaudīti... čikst pie bremzēšanas... ar Volvo oriģināliem klučiem nečīkst... praksē tikai vienu reizi oriģinālie čikstēja... bet tas jau bija tad kad suports salūza...

pieļauju ka ar citiem diskiem citi kluči nečīkst - net ar oriģināliem un Zimmermann čikst raktiski viss sastopams pie mums neoriģināls... vot tikai nebija vel iespējas līdz Textar tikt...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja: Autoram: njem ferrodo ja brauksi pats ar to auto vel kaadu laiku. tur viss ir labi ar kvalitaati. ja pats nebrauksi un domaa paardot, tad liec pashus leetaakos ko vien var dabuut.

Tak redz kur modena, speciālists ahūnais pateica, ka Ferodo ir mēsls. Viņš zin.

eu praider... davaj bez tekstu raušanas no konteksta....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

MONKS rakstīja:

To Modena: Kurā vietā pirkāt Otto Zimmerman bremžu diskus????

Ko domā pārējie par šo ražotāju ???

Interesējos Apē par Zimmermaņa bremžu diskiem teica ka esot bet 285mm nevis 286mm. Tas 1mm kaut ko izsaka?????

www.autoplus.lv/...

par APE nezinu - šiem ceņņiks bija pusi no oriģināla cenas...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: ....daudz labāk nekā Ferodo mēsls...

speciālists eksperts cilvēks-diagnostika

tev atkal kritiskas dienas iestājas? vai šodien uz gājienu netiki?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

zimmerman dabunams ieksh Salta-m

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Uh,riktīgi te sarakstījusi,izskatās ka gandrīz vai katram otrajam i-auto pastāvīgajam apmeklētājam ir ko topika Autoram pateikt. a par tēmu runājot. Piemērs no dzīves,ir man hobija auto un ir transports darbam,kura pamatfunkcija ir pēc iespējas lētāk nogādāt preci no punkta A līdz punktam B. Hobijauto saņem visu to labāko,nu o.k.,ne orģinālu,bet nu tuvu tam,savukārt uz darba tehnikas tiek likts vislētākais materiāls, un ņemot vērā to,ka ne ar vienu,ne ar otru uz Alpiem nebraucu, pa šoseju uz 150 nevelku,galvenokārt tik stumdamies pa Rīgas korķiem,godīgi sakot,nekādu īpašu atšķirību nejūtu,nu moš labais gals ir mīkstāks bremzējot,lai gan jāpiezīmē,ka pie līdzīga noskrējiena ātrāk dilst,tā kā galvenā atškirība šādi eksplutējot autiņus,man šķiet apziņa,ka neapdali savu Mīļo Rūcekli un dod tam labāko. Nu kaut kā tā. Nē,nu skaidrs,ka šī atziņa nav priekš tiem,kam patīk "atvilkt",likt pa "mēmajiem" un t.t.,tādi autosu ekspluatējot,brendam un kvalitātei IR nozīme,a dudinot pa pilsētu un svētdienās sēņojot pierīgas mežā,da pilnīgi po,Textars tev tur vai Dekstārs. galvenais lai ir rūpnīcā ražots,ar sertifikātu,a ne Žanis mājražotājs pats izvirpojis. ,nesaprasdams pie tam,ko dara. P.S. Dazreiz pat labi brendi mēdz čīkstēt,kā jau minēja Ozz,suportu problēmu,kā arī diska un kluču materiālu nesaderības pēc,tāpēc labāk ņemt gan diskus,gan klučus viena ražotāja un arī pačolēt, pie maiņas, vai ar suportu viss ir O.K.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

idiņu klanīšanās pie piemīzta lifta 9stāvenēs...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

zini kāpēc tās "gandrīz origin" tik dārgas ir?

tie ir jānocelj no līnijas, jāieliek kastītē ar citu =zīmola= nosaukumu...

par to tā cilvēka 17 gadīgie vevcvecāki(!?) saņems rīsa sauju vairāk...

nelecu uz ecēšām, bet nu nav gluži "rihtig"....

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Bremžu klučiem ir jādilst. Ja viņi nedilst, tad viņi arī nebremzē. Bremzēšanas spēku var nomērīt uz stenda, ko neviens no šeit rakstīto padomu izsniedzējiem visticamāk nekad nav darījis. Un pie kājas vai tur kaut kas čikst vai nečīkst.

Pret čīkstēšanu ir starplikas un varu saturoša pasta uz vadīklām.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: ....daudz labāk nekā Ferodo mēsls...

speciālists eksperts cilvēks-diagnostika

tev atkal kritiskas dienas iestājas? vai šodien uz gājienu netiki?

Ej vien uz klīniku un izņem ribas, varēsi sev atsūkāt.

no kurienes tādas idejas rodas.....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Bremžu klučiem ir jādilst. Ja viņi nedilst, tad viņi arī nebremzē. Bremzēšanas spēku var nomērīt uz stenda, ko neviens no šeit rakstīto padomu izsniedzējiem visticamāk nekad nav darījis. Un pie kājas vai tur kaut kas čikst vai nečīkst.

Pret čīkstēšanu ir starplikas un varu saturoša pasta uz vadīklām.

nu vispār uz stenda tika pārbaudītas.... un bremzēšanas spēks nav galvenais.... ja bremzēšanas spēks ir pārāk liels- tad parasti ātrāk riteņus nobloķē un nostrādā ABS...

oriģināliem bremzēšanas spēks uz stenda ir mazāks, taču bez ABS nostrādāšanas tie spēj auto ļoti efektīvi apstādīt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti