Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Riteņu balansēšana

Dzēsts lietotājs Reģ.: 25.11.2024

jugasvilli rakstīja: Tā kā neesmu diži tehnisks cilvēks, radās jautājums.

Nomainīju autiņam apavus, tobiš, noliku gulēšanai vasaras R17 un uzliku ziemas R16. Vai ir riteņi jābalansē? Stūre nepurina (līdz 140 km/h pamēģināju, ātrāk pa slapjo ceļu neriskēju).

Cik saproti, esi pārskrūvējis riteņus komplektācijā, nevis mainījis riepas. Mana atbilde - ja ripo gludi, tad gaumes jautājums. Es pārbalansētu, ņemot vērā, ka tas necik daudz nemaksā. Bet tas vairāk tādēļ, ka braukāju garus gabalus un negribētu sasniegt kritisko "purināšanas" brīdi, esot tālos ceļos. Ja braukā tikai uz vietas, neko nenokavēsi - ja sāksi just, ka parādās disbalanss, aizbruksi nobalansēt.

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 1 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: No radžotām riepām dziļā sniegā tāpat diža starpība nav un gumijas sastāvs arī nav tas, ja tās būtu tik izteikti pārākas, tad taču tikai tādas vien pārdotu.

Fisec. Ej un pastum to mašīnu gūzmu, kura nevar izkustēties, jo nez kapēc zem sniega ir ledus. Tad tavu brīnumu… Tie kas ieslīd grāvī uz lauku ceļiem – velc ārā tos… Varbūt tad arī aizies ar ko radžotās atšķiras no parastajām.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/...

tas Kanibalam

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>ar ko radžotās atšķiras no parastajām

ar to arī atšķiras, ar uzvedību uz ledus, vienā situācijā glābs citā nāks par sliktu. Uz ne ledus "parastās" ir pārākas. Nu nav tāda zelta vidusceļa. Protams ārpus pilsētas izvēlētos radžotās.

>tas Kanibalam

Un? domā autobusus kāds apaus ar radžu vai ziemas riepām?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: >

...

Un? domā autobusus kāds apaus ar radžu vai ziemas riepām?

ZIemeļvalstīs apaus ne tik ar to vien, ja vajadzēs, tur uz pasažieru drošību neviens neekonomēs !!!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: >ar ko radžotās atšķiras no parastajām

ar to arī atšķiras, ar uzvedību uz ledus, vienā situācijā glābs citā nāks par sliktu. Uz ne ledus \"parastās\" ir pārākas. Nu nav tāda zelta vidusceļa. Protams ārpus pilsētas izvēlētos radžotās.

tev kepka ir?

kad pēdējo reizi esi lasījis par ziemas riepu testiem? 1993? vai atziņa nāk no vācu žurnāliem?

palasi šo www.autoreview.ru/...

cik var redzēt - vidējai šipiniecei ir stipras pozīcijas praktiski visos apstākļos...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un gribēsies pagudrot par gumiju sastāva atšķirību - tad viņš praktiski stipri neatšķiras... radzes turas uz dziļa cieta slāņa - vienu reizi te tas temats jau tika pacelts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

kamēr jauna... tajā testā arī labi parādīts, kā uzvedas palietotas riepas

seaman Reģ.: 18.08.2005
1 0 Atbildēt

šipenēm ir viens liels mīnuss, nevar uz kristmasiem Berlīnē jaunas apenes iepirkt

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

seaman rakstīja: šipenēm ir viens liels mīnuss, nevar uz kristmasiem Berlīnē jaunas apenes iepirkt

toties parāk uz tām paļaujoties var uz Baronielas vai citas ielas bruģa pilnas bikses ar adrenalīnu saķert...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

riteņus iesaku balansēt!

ja to nedara, tad sāk pastiprināti bojāties gultņi arī...

lētāk ir nobalansēt lieku reizi, nekā pec kāda laika tērēt naudu riteņu gultņu nomaiņai...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: riteņus iesaku balansēt!

ja to nedara, tad sāk pastiprināti bojāties gultņi arī...

lētāk ir nobalansēt lieku reizi, nekā pec kāda laika tērēt naudu riteņu gultņu nomaiņai...

Būsi pārsteigts bet lielākajai daļa autovadītāju lētāk būs nomainīt gultni 1x250'000 vai pat vairāk km !!!

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Conqueror rakstīja: riteņus iesaku balansēt!

ja to nedara, tad sāk pastiprināti bojāties gultņi arī...

lētāk ir nobalansēt lieku reizi, nekā pec kāda laika tērēt naudu riteņu gultņu nomaiņai...

Būsi pārsteigts bet lielākajai daļa autovadītāju lētāk būs nomainīt gultni 1x250'000 vai pat vairāk km !!!

Laikam esi baigais optimists, attiecībā uz gultņa resursu?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
2 0 Atbildēt

nazurbajev

Būsi pārsteigts bet lielākajai daļa autovadītāju lētāk būs nomainīt gultni 1x250'000 vai pat vairāk km !!!

Laikam esi baigais optimists, attiecībā uz gultņa resursu?

----------------------------------

Droši vien, ka kāds gultnis un kādam auto, bet

Volvo visi iespējamie riteņgultņi nokalpoja savus

270 000+ km līdz auto pārdošanai. Ir jau auto,

kuriem gultņu vainas ir slimība, bet ne jau visi ...

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Par tādiem km var runāt tikai attiecībā uz vecajiem auto. Nu tipa, kas līdz 90to gadu vidum nāca.

Par mūsdienu- Forget!

Seene Reģ.: 18.12.2002
3 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: Par tādiem km var runāt tikai attiecībā uz vecajiem auto. Nu tipa, kas līdz 90to gadu vidum nāca.

Par mūsdienu- Forget!

Nu... man šobrīd 240 uz odometra un gultņi oriģinālie. Auto, vismaz kamēr ir manās rokās, speciāli saudzēts netiek. Un ražots šajā gadsimtā

Seene Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Un jebkurš radžu pretinieka arguments ir sakaujams ar vienu argumentu. Viena izglābta dzīvība, viena nenotikusi sadursme, viena laikā sabremzēšanās atsver visus pārējos radžu radītos mīnusus…

Vot…

Kā sakausi to, ka uz slapja bruģa tieši ar radzēm nonesīsi to gājēju, ko lameļu riepas varētu izglābt?

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Par tādiem km var runāt tikai attiecībā uz vecajiem auto. Nu tipa, kas līdz 90to gadu vidum nāca.

Par mūsdienu- Forget!

Tu neesi pārgulējis ar Pirmo vai ursi?

Nu ja nezini, tad netirs!

Ej rušini sava čoma kūdru un nelien pie dzelžiem pepiņ!

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Kā sakausi to, ka uz slapja bruģa tieši ar radzēm nonesīsi to gājēju, ko lameļu riepas varētu izglābt?

Uhh, diezgan liela daļa cilvēku uzskata ka pašas krutākās riepas spēj visu, un tad pilnīgi pouhjā min kā dulli. NU nav tas "krutākās" riepas visiem vajadzīgas, un man personīgi šipenes ļoti patīk, jo praktiski uz visiem segumiem tās uzvedas ļoti līdzīgi ( neredzu nekādu problēmu ar slapju bruģi). Un pārējais ir tikai smadzeņu un "roku" jautājums.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tad principā radžoto riepu lielākais mīnuss ir to skaļums un tāpēc nepopulārākas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Kā sakausi to, ka uz slapja bruģa tieši ar radzēm nonesīsi to gājēju, ko lameļu riepas varētu izglābt?

Uhh, diezgan liela daļa cilvēku uzskata ka pašas krutākās riepas spēj visu, un tad pilnīgi pouhjā min kā dulli. NU nav tas "krutākās" riepas visiem vajadzīgas, un man personīgi šipenes ļoti patīk, jo praktiski uz visiem segumiem tās uzvedas ļoti līdzīgi ( neredzu nekādu problēmu ar slapju bruģi). Un pārējais ir tikai smadzeņu un "roku" jautājums.

Nu tieši to jau arī vēlos pateikt - radzes nav nekāds visu atrisinošais brīnums. Ir savas priekšrocības un trūkumi. Man personīgi nepatīk - arī gaitas īpašību, ne tikai skaļuma dēļ. Ir tieši tā kā tu saki - jādomā līdzi tam, kā pats brauc un jārēķinās ar ceļa apstākļiem. Nevis jābļauj, ka visiem jābrauc ar radzēm, jo, redziet, tas esot drošāk.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
1 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tikpat viss ir tikai un vienīgi vadītāja galvā.

Ka tās caciņas, brauc iekš jauniem džipiem 4x4 ,jaunākās paaudzes viskrutākās riepas...ātrums uz normāli notīrīta ziemas ceļa -20 no pārējiem, sniegā vispār knapi kust. Kam tādai vajag 4x4 ??

skauž, ja, nevari sakasīt tādai tačkai... kur nu vēl tādai cacai...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ne jau dēļ 4x4 tiek pirkti džipi, bet gan lai mašīna augstāka, ietilpīgāka, tipa drošākas(var mazākiem auto braukt virsū), labāka pārredzamība, var uz apmalēm stumties virsū, piestumties ar pupiem tuvāk stūrei. 4x4 ir lieka ekstra, cacas pirktu arī bez tā.

proper Reģ.: 20.10.2016
1 1 Atbildēt

Var ari pamaģināt gēla Ride-On. Tas dinamiski balansējot riteni un hermetizējot riepu. Pagaidam Latvjia nav bet var nopirkt Holandē.

ride-on.lv/lv/ka-aizsagat-riepas/

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Šo pašu efektu var panākt ar montāžas putām.

proper Reģ.: 20.10.2016
0 0 Atbildēt

Piekrītu, bet Ride-On aizsagra ari pret pārduršanu ar priekšmetiem līdz 0.635 mm un bloķē gaisa noplūdi caur mikroplaisām.

Trīs priekšrocības vienā pudelē )

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
3 1 Atbildēt

Vai Jūsu produktu var lietot arī dāmas, kuras vēlas ieekonomēt naudiņu uz siliona krūšu implantiem?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kaut kā ļoti izklausās pēc figņas, kas domāta lai dārgās valstīs ieseksotu dažas eiras, tas par pamatfunkciju, abas pārējās ir vienkārši bling bling nolūkiem, lai vientiesīgajiem pircējiem apgalvotu to, ko tu pēdējajā teikumā.

Mikroplaisas aktuālas būs mizām, kuras sākušas sadalīties, un es nezinu kuram, kad un kā, sanāk atrauties tik mazus caurumus mašīnas riepās [man uz 4-6 bāriem piepūstās velosipēda riepās tik mazi priekšmeti mēdz durties] - man parasti mašīnas riepās duras skrūves....

proper Reģ.: 20.10.2016
2 0 Atbildēt

Atvainojiet, tur ir typo nevis mm bet CM. Tas is variak neka pussantimetri. 0,635cm vai 63,5 mm.

Vairāk var izlasāt šeit ride-on.lv/lv/produkti/

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Pirmkārt - komatiņus atkal neesi salicis korekti! Otrkārt - to gan es gribētu redzēt...

proper Reģ.: 20.10.2016
1 0 Atbildēt

Paldies, DidzisKalnietis )))

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Reklāmas kvalitāte kā no 90.g VHS

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Reklāma tāpēc ir reklāma, lai viss izskatītos jauki! Gribu redzēt dzīvajā...

1.. 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti