reģistrē to dzelzi kā privāto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
reģistrē to dzelzi kā privāto
Sāpīgais moments ir apstāklī ,ka jebkura pārreģistrācija sit pa kabatu , man tagad ir 2.75% līzingprocenti , bet kā es visu to sākšu kustināt tā domāju savi 5 ja ne vairāk būs klāt , plus vēl kāds sotelis par darbu . Vispār jebkurā gadījumā skāde būs .
Un ja es sadomāju pārreģistrēt uz privāto tad peļņa no līzingprocentiem tāpat nenonāks repšika rīcībā, bet mnā gadijumā aizceļos uz Austriju
Vēl shēmot pāragri.
Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?
STALINS rakstīja: Vēl shēmot pāragri.
Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?
un ko tad - privātie nav tie kuri pa max uz darba auto visu noraksta?
nu tagad būs max-81Ls.
Vienkārši darba lietās brauks ilgāk....caur mājām
anonimikis rakstīja: nu tagad būs max-81Ls.
nē.. izskatās ka tagad nebūs vairs degvielas bez PVN.. + apkopes bez PVN... ka tikai parādīsies privātie braucieni, tad sāks rēķināt klāst visus PVN ( degviela, apkope, auto cena) + pa virsu 81Ls ( lai VID darbiniekiem apmaksāt pārbaudes, kad auto tika izmantots un kad netika izmantots)
normislabs rakstīja: Vienkārši darba lietās brauks ilgāk....caur mājām
ka tik virs 8 stundām nebūs tev klāt x2 Ls virsstundas jāapmaksā...
modena rakstīja:
STALINS rakstīja: Vēl shēmot pāragri.
Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?
un ko tad - privātie nav tie kuri pa max uz darba auto visu noraksta?
Privātie- paši pērk, paši lieto, paši noraksta.
Valsts- valsts pērk, privāti lieto, valsts noraksta.
Ir starpība?
Un tā summa? Tik lielu privātu labumu, lai par to būtu jāmaksā nodokļos 1 kilo Ls gadā var gūt tikai ar limuzīniem vizinoties.
STALINS rakstīja:
modena rakstīja:
STALINS rakstīja: Vēl shēmot pāragri.
Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?
un ko tad - privātie nav tie kuri pa max uz darba auto visu noraksta?
Privātie- paši pērk, paši lieto, paši noraksta.
Valsts- valsts pērk, privāti lieto, valsts noraksta.
Ir starpība?
Un tā summa? Tik lielu privātu labumu, lai par to būtu jāmaksā nodokļos 1 kilo Ls gadā var gūt tikai ar limuzīniem vizinoties.
nu ja.... un katru otru nedēļu brauc uz D-pili vai V-pili... norakstot degvielu X, nevis maksā par privāto - 2.05X (X+ien.nod+soc nod.+PVN). Ja kāds par degvielu privātiem braucieniem tērē firmas 200Ls - tad rupji rēķinot valsts tiek "uzmesta" pa 210 Ls mēnesī... jo no savas kabatas uz to visu vajadzētu iztērēt ap 410 LS ( ar visiem nodokļiem)
*aprēķins ortientējošs
Manuprāt nav ko cepties. Ir jāsagaida kad tas papīrs būs pieejams gala versijā, un tad jau jāiedod paskatīties kādam sakarīgam nodokļu konsultantamlai atrod iespēju apiet vai daļēji apiet.
apzinoos, ka paudīšu nepopulāru viedokli, bet es šādam papildus nodoklim piekrītu!
Skaidrs, ka tam darbiniekam, kurš izmanto dienesta auto privātām vajadzībām, iegūtais labums ir lielāks nekā 81 Ls. Jo tā ir ne tikai degviela, bet arī amortizācijas izdevumi, iespējams, līzings. Līdz ar to sķiet, ka 81 Ls ir saprātīga summa...
BET...
Likumā noteikti būtu precīzi jānosaka izņēmumi, uz kuriem tas neattieksies. Citādi sanāk, ka visi neatliekamās palīdzības šoferi, ugunsdzēsēju šoferi piemaksās no savas kabatas par to, ka brauc glābt cilvēkus.
Ja likumā būs noteikts, ka jāmaksā tikai tad, ja izmanto privātām vajadzībām nevis maksā absolūti visis, tad skaidrs, ka vienkºši rūpīgāk būs jāpilda maršruta lapa un vairāk jāpielieto fantāzija par iespējamajiem maršrutiem. ā. un degvielu tad labāk pildīt darba dienās un darba laika, lai VIDam nav lieku jautājumu!
modena rakstīja:
nu ja.... un katru otru nedēļu brauc uz D-pili vai V-pili... norakstot degvielu X, nevis maksā par privāto - 2.05X (X+ien.nod+soc nod.+PVN). Ja kāds par degvielu privātiem braucieniem tērē firmas 200Ls - tad rupji rēķinot valsts tiek "uzmesta" pa 210 Ls mēnesī... jo no savas kabatas uz to visu vajadzētu iztērēt ap 410 LS ( ar visiem nodokļiem)
*aprēķins ortientējošs
Nu ciparot tu māki. Bet padomāt, kurš patiesībā tiek "uzmests"? Mūsu nodokļu slogs, kas jau tagad ir ap 70%, godīgi visu maksājot, ir aprakstāms ar vienu vārdu - bankrots. Uzņēmējam NAV iespējams izdzīvot ar tika augstām darbaspēka izmaksām. Šis cipars ir LIELĀKS par jebkuru eiropā atrodamo maksimālo progresīvo nodokli. Un tiek piemērots VISIEM.
A6 rakstīja: Manuprāt nav ko cepties. Ir jāsagaida kad tas papīrs būs pieejams gala versijā,
+1
Pagaidām tā ir tikai žurnālistu interpretācija.....
meteorīts žurnālistiem arī bija kautkur nokritis.....
Nez kā to kotrolēs?
Ja ments apturēs svētdienā un mašīna reģistrēta uz SIA, prasīs kāds tev darba laiks?
Atbilde - mans tāds darbs, braukt svētdienās.
Tas, ka mašīna stāv pie mājas nevis SIA pagalmā arī neko nepierāda, jo darbiniekam varbūt noteikts darbs no mājām.
Atliek tik sacerēt normālas maršruta lapas....
Īpaši viegli šo varēs apiet mazās SIA. Lielajiem uzņēmumiem, kur rakstveidā atrunāta mašīnas izmantošana privātiem braucieniem nedaudz grūtāk, jo tie negribēs arī palikt bez rakstiski atrunāta apraksta.
Centis_Nuudele rakstīja:
A6 rakstīja: Manuprāt nav ko cepties. Ir jāsagaida kad tas papīrs būs pieejams gala versijā,
+1
Pagaidām tā ir tikai žurnālistu interpretācija.....
meteorīts žurnālistiem arī bija kautkur nokritis.....
Ņemot vērā, ka VID jau šo detalizēti ir sākuši skaidrot grāmatvežu konsultācijās, neieteiktu daudz cerēt uz to, ka tā ir tikai "žurnālistu interpretācija".
kolumbs rakstīja:
Ja ments apturēs svētdienā un mašīna reģistrēta uz SIA, prasīs kāds tev darba laiks?
Policijai nav nekāda sakara ar iedzīvotāju ienākuma nodokļa pareizu iekasēšanu!
kolumbs rakstīja: Nez kā to kotrolēs?
Ja ments apturēs svētdienā un mašīna reģistrēta uz SIA, prasīs kāds tev darba laiks?
Atbilde - mans tāds darbs, braukt svētdienās.
Tas, ka mašīna stāv pie mājas nevis SIA pagalmā arī neko nepierāda, jo darbiniekam varbūt noteikts darbs no mājām.
Atliek tik sacerēt normālas maršruta lapas....
Īpaši viegli šo varēs apiet mazās SIA. Lielajiem uzņēmumiem, kur rakstveidā atrunāta mašīnas izmantošana privātiem braucieniem nedaudz grūtāk, jo tie negribēs arī palikt bez rakstiski atrunāta apraksta.
Pašiem būs jāpierāda, ka nav ēzeļi...
\"Ja darba devējam piederēs dienesta automašīnas, tad nevis Valsts ieņēmumu dienestam (VID) būs jāpierāda, ka darbinieki tās privāti nelieto, bet gan uzņēmumam jāpārliecina VID, ka šīs automašīnas privāti netiek lietotas.\"
tas ir iekļauts valdības jau apstirpinātā budžeta projektā (pašlaik iet saskaņošana ar SVF)
ir par ko cepties?
vienīgie xu jodokļa maksātāji būs valsc/pašvaldības iestādes - un to vajadzēja jau sen
privātiem vienīgi nāksies pareizi sakārtot papīrus un usjo , tik vien kā lieka papīrķēpa
ka piemērs - kas man liedz iekartot 'filiāli' savos mitekļos -majās/laukos/dāčā utt utpr un tad migrēt starp 'filiālem' 33reiz dienā ???
TDIOTS rakstīja: ir par ko cepties?
vienīgie xu jodokļa maksātāji būs valsc/pašvaldības iestādes - un to vajadzēja jau sen
privātiem vienīgi nāksies pareizi sakārtot papīrus un usjo , tik vien kā lieka papīrķēpa
ka piemērs - kas man liedz iekartot 'filiāli' savos mitekļos -majās/laukos/dāčā utt utpr un tad migrēt starp 'filiālem' 33reiz dienā ???
iekārto gan. uzreiz pateikšu vienu niansi ar to saistītu. šādās filiālēs bez kādiem orderiem var ierasties ekonomikas policija un pārbaudīt daudz dažādas lietas. piemēram, vai uz visiem tur esošajiem datoriem ir legāls softs, nav zagti mp3 ..... utt. utml.
ar to es rēķinos jau sen
man viss(nu gandrīz ) ir legāls
ka piemērs- man ir debitori Jelgavā ,Tukumā utt . īsāk douxja , tad un es ik dienu pie kāda braucu uz pārrunām , tērēju degvielu un amortizeju pepelocu
karoč caurumu no bubļika ne nreiz ls41 u.c. 'liekus' xu jodoķlus , no manis dabūs ierēdņu preredrasti . Lai sāk reālas stukturālās reformas , atdod un palielina bērniem un večukiem nogriezto naudiņu , ja tas notiksies , atsākšu maksāt a pagaidām....
nodoklis par dienesta auto