Baļķvedēji un citi pārkrautie

Dzēsts lietotājs Reģ.: 21.01.2021

Ieraugot topika nosaukumu man jau bija skaidrs, ka tā autors ir Deksters.

Bet šī problēma ir tiešām ļoti aktuāla un ar to nepiecišams cīnīties. Nezinu kādi ir sodi par pārkrautu auto, bet varētu piemēram par pārkrautiem 15% un vairāk konfiscēt pārkrauto auto ar visu kravu

 
krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

tāpēc vajag supermobīlos svarus lai varētu piebraukt klāt tai kolonnai un soštrāfēt viņus optom

Rezultāts būtu absolūtā nulle... ATI rīcībā nav evakuatora (un nekādu tiesību), ar ko pārvilkt tos sastāvu pāri svariem Un tai rindā pavisam noteikti visiem būs tehniskas problēmas.

[iz dzīves]

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Lielas sajēgas no tā visa man nav, bet vai tad nebija tā, ka par pārkrautu auto piķi no šofera piedzen? Vai pa daļām - no šofera un firmas?.

Soda abus, tik atšķiras sodi. Ja šoferim soda nauda būs ar trīs cipariem rakstāma- tad firmai var būt pat ar pieciem... (ne pa velti viņi tur tiesājas)

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Rezultāts būtu absolūtā nulle... ATI rīcībā nav evakuatora (un nekādu tiesību), ar ko pārvilkt tos sastāvu pāri svariem Un tai rindā pavisam noteikti visiem būs tehniskas problēmas.

------------------------------------------

Njaa, visvairaak pie vainas ir nesakaartotaa likumdoshana Ieksh USA / Kanaadas shitaas '"Weigh Station", sveershanas punkti, ir biezaa slaanii, un nedod dievs shofferiitim ignoreet to pasaakumu - vinjsh buus iekuulies s..os taados, ka maz neliksies, un vinja darba deveejs arii (ja trucks nav privaatais, protams) ... Turklaat shais punktos var ne tikai sveert, bet izpildiit arii vizuaalu auto staavoklja kontroli, paarbaudiit tahograafu utt.. Un viss notiek ...

Nu un par ko gan tālāk runāt... galvenais-piečakarēt.

-------------------------------------

Nu ar to jau atshkjiramies - TUR miertiesnesis tevi vajadziibas gadiijumaa taa izdraaziis, ka muuzham vairs negribeesies

Nu paarlaadee tos mezhvedeejus , paarlaadee krietni. Pirms dazhiem gadiem naacaas risinaat probleemu ar vienu lielu klientu - mezhvedeeju Jamajiem regulaari izgaaja no ierindas vilceeju un piekabju ritenju gultnji. Peec analogjijas ar ellaam un degvielu saakumaa protams saceelaas gaudas, ka "juusu smeerviela ir slikta!". Es toreiz pakjeeru liidz savu radinieku, vinjsh ir mezhzinis, lai ieveertee, kaa iisti shie tur laadee savus truckus. Rezultaats bija diezgan baisa mezhvedeeju "paarkraameetiiba" ... Toreiz izdevaas atrisinaat probleemu ar citas smeervielas pielietoshanu, labi, ka taa, jo laadeet mazaak jamie nu ne par ko nebija ar mieru Lai tur kaut piekabju raamji spreegaa ...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

druknais1 rakstīja:

Sretsked rakstīja: Vienkārši kaut kā ņeaļo sanāk. Ir vēlme iegādāties vienu objektu, bet gar to ceļš baļķvedēju sagandēts ik pa laikam. Saimnieks no blakus objekta stāsta,ka esot sataisījis daudz maz, tie auni ņem un sajāj, pasūta drist un aizbrauc... Un nevis meža izvedējtehnika bet gan baļķu vedēji.

Lūdzu konkrēti, a to viena tante teica...

Nu ne jau tu būsi tas,kam man kas būs sīki jāskaidro Ir ceļš,ir problēma, tas ar viss.

Tomēr esmu tevī vīlies

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tāpēc vajag supermobīlos svarus lai varētu piebraukt klāt tai kolonnai un soštrāfēt viņus optom

Rezultāts būtu absolūtā nulle... ATI rīcībā nav evakuatora (un nekādu tiesību), ar ko pārvilkt tos sastāvu pāri svariem Un tai rindā pavisam noteikti visiem būs tehniskas problēmas.

[iz dzīves]

a to var labot.... nedaudz pamainot likumdošanu

ja tas lūznis ir kautkā atbraucis līdz šai vietai, tād jamais to ir izdarījis piekrauts, nevis te stāv un kāds jamā kautko iekrāmējis iekšā

kas traucē pacelt to mizu un pabāzt zem tās speciālus svarus?

tas, ka tādu iekārtu latvijā nav jau nenozīmē, ka viņas neatpelnītos pirmā mēneša laikā

bet pie mums jau ir tā, ka ja likums aizliedz deputātam piebraukt pie saeimas, tad ir jāmaina likums

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

un nekur tālu pa pausi nav jāmeklējas.....

esmu gatavs saderēt uz polšu par to, ka (piemēram) šitas pilsonis inventions.lza.lv/... konceptuāli uzblieztu tos svarus gada laikā.... iedot tikai viņam bišķi piķi un uzstādījumu - kas īsti ir jāuztaisa....

nu varbūt vajadzētu piesaistīt vēl dažus pilsoņus, kas izdomātu kā to visu uztaisīt pietiekami nesalaužamu un uzkodēt atbilstošu softu....

piemēram jābūt iekārtu kompleksam, kuras katra ir ne smagāka par Xkg, var tikt viegli pabāzt zem smagās mašīnas riteņa (vai ass) \"saspraust\" (var arī pa zilzobi) vienā centrālajā kompī, katrai iekārtai ztsevišķi ir jātur 50 tonnas un kopā jamām ir jāpasaka cik tas lūznis sver

bet kā jau iepriekš citēju....

“Ko tad nu mēs, mēs jau maza tautiņa, mēs neko nevaram…”

tehvi.dv.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

No date provided

Reitings:

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

krishus rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tāpēc vajag supermobīlos svarus lai varētu piebraukt klāt tai kolonnai un soštrāfēt viņus optom

Rezultāts būtu absolūtā nulle... ATI rīcībā nav evakuatora (un nekādu tiesību), ar ko pārvilkt tos sastāvu pāri svariem Un tai rindā pavisam noteikti visiem būs tehniskas problēmas.

[iz dzīves]

Nu un par ko gan tālāk runāt... galvenais-piečakarēt.

Da labi... Es nekādā ziņā neatbalstu tos pārkrautos, bet šodien visi cīnās par izdzīvošanu. Ja 2 gadus atpakaļ to varēja saukt par mantrausību- tagad es to sauktu savādāk. Un katras mazās (un nereti arī lielās) firmas izdzīvošana ir darba vietu saglabāšana + nodokļi valstij (akcīze no degvielas, ceļa nod. sertifikāti, kurus apiet nav iespejams).

Deksi, pamēģini uz to visu paskatīties nedaudz plašāk. Mežinieks var arī braukt ar atļautajām 52 tonnām (da kaut vai ar 40t) un tik un tā tie ceļi šķīdīs..... un es šeit runāju par šosejām uz kurām nav faktiskas masas ierobežojumi.....

Viens piemērs Tev- Liepājas šoseja- tilts pār Lielupi. 2009.g. vasarā bij luksofors, viena josla ciet, tipa sataisīja.... šodien jau atkal psc..... Kapēc sitādas lietas tu nepiemini?

p.s. šī problēma ir koks ar daudziem galiem. Pārkrautais kravas transports ir tikai viens no tiem.....

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Varēja...daudz ko varēja.

Vai tiešām daudziem nesāk pielekt,ka kaut ko izdarīs tikai tad,kad spiedīs darīt ?? Jā, pēc morēles u kādām tur vēl mērauklām ņemot, pašiem viņiem ir jāsaprot,ka ir jādara tas un šitas. Bet nesaprot.

Piemērs par pensijām parāda,kas ir jādara,lai panāktu vēlamo.

A moška fotogrāfēt nelaimīgos pensionārus un sūtīt tās bildes uz labklājības ministriju. Šie pēc bildes atrod un uzreiz sniedz palīdzību, kāda nu kuram vajadzīga. To man ieteica vadoša darbiniece no ministrijas. Mums taču visiem kopā jācīnās par saulaināku nākotni.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

druknais1 rakstīja:

Sretsked rakstīja: Varēja...daudz ko varēja.

Vai tiešām daudziem nesāk pielekt,ka kaut ko izdarīs tikai tad,kad spiedīs darīt ?? Jā, pēc morēles u kādām tur vēl mērauklām ņemot, pašiem viņiem ir jāsaprot,ka ir jādara tas un šitas. Bet nesaprot.

Piemērs par pensijām parāda,kas ir jādara,lai panāktu vēlamo.

A moška fotogrāfēt nelaimīgos pensionārus un sūtīt tās bildes uz labklājības ministriju. Šie pēc bildes atrod un uzreiz sniedz palīdzību, kāda nu kuram vajadzīga. To man ieteica vadoša darbiniece no ministrijas. Mums taču visiem kopā jācīnās par saulaināku nākotni.

A vot tagad tu jau jauc pirksu ar pimpi Valdība pieņema netaisnīgu lēmumu un Satversmes tiesa to atcēla. Šeit deksa piemers bij vietā, jo tiesi tauta ar savu aktivitāti to panāca....

Ar ceļu stavokli ir nedaudz savadāk.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

Sretsked rakstīja:

krishus rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tāpēc vajag supermobīlos svarus lai varētu piebraukt klāt tai kolonnai un soštrāfēt viņus optom

Rezultāts būtu absolūtā nulle... ATI rīcībā nav evakuatora (un nekādu tiesību), ar ko pārvilkt tos sastāvu pāri svariem Un tai rindā pavisam noteikti visiem būs tehniskas problēmas.

[iz dzīves]

Nu un par ko gan tālāk runāt... galvenais-piečakarēt.

Da labi... Es nekādā ziņā neatbalstu tos pārkrautos, bet šodien visi cīnās par izdzīvošanu. Ja 2 gadus atpakaļ to varēja saukt par mantrausību- tagad es to sauktu savādāk. Un katras mazās (un nereti arī lielās) firmas izdzīvošana ir darba vietu saglabāšana + nodokļi valstij (akcīze no degvielas, ceļa nod. sertifikāti, kurus apiet nav iespejams).

Deksi, pamēģini uz to visu paskatīties nedaudz plašāk. Mežinieks var arī braukt ar atļautajām 52 tonnām (da kaut vai ar 40t) un tik un tā tie ceļi šķīdīs..... un es šeit runāju par šosejām uz kurām nav faktiskas masas ierobežojumi.....

Viens piemērs Tev- Liepājas šoseja- tilts pār Lielupi. 2009.g. vasarā bij luksofors, viena josla ciet, tipa sataisīja.... šodien jau atkal psc..... Kapēc sitādas lietas tu nepiemini?

p.s. šī problēma ir koks ar daudziem galiem. Pārkrautais kravas transports ir tikai viens no tiem.....

"Akcīze no degvielas" pat mežstrādnieku mašīnām "Toyota LC" zem bākas vāciņa viemēr ir slapš pleķis un tu centies iestāstīt, ka baļķvedēji pildās tankštelēs

neatceros kad es pēdējo reizi būtu redzējis bālķvedēju pildot degvielu DUSā.

Secinājums: pastiprināti bojā ceļus neievērojot svara ierobežojumus un piedevām izvairās no nodokļu maksāšanas par šo ceļu izmantošanu. Daži to cenšas attaisnot ar krīzi. Man arī ir krīze, varbūt veru iet kādu aplaupīt

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

krishus rakstīja:

Sretsked rakstīja:

krishus rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tāpēc vajag supermobīlos svarus lai varētu piebraukt klāt tai kolonnai un soštrāfēt viņus optom

Rezultāts būtu absolūtā nulle... ATI rīcībā nav evakuatora (un nekādu tiesību), ar ko pārvilkt tos sastāvu pāri svariem Un tai rindā pavisam noteikti visiem būs tehniskas problēmas.

[iz dzīves]

Nu un par ko gan tālāk runāt... galvenais-piečakarēt.

Da labi... Es nekādā ziņā neatbalstu tos pārkrautos, bet šodien visi cīnās par izdzīvošanu. Ja 2 gadus atpakaļ to varēja saukt par mantrausību- tagad es to sauktu savādāk. Un katras mazās (un nereti arī lielās) firmas izdzīvošana ir darba vietu saglabāšana + nodokļi valstij (akcīze no degvielas, ceļa nod. sertifikāti, kurus apiet nav iespejams).

Deksi, pamēģini uz to visu paskatīties nedaudz plašāk. Mežinieks var arī braukt ar atļautajām 52 tonnām (da kaut vai ar 40t) un tik un tā tie ceļi šķīdīs..... un es šeit runāju par šosejām uz kurām nav faktiskas masas ierobežojumi.....

Viens piemērs Tev- Liepājas šoseja- tilts pār Lielupi. 2009.g. vasarā bij luksofors, viena josla ciet, tipa sataisīja.... šodien jau atkal psc..... Kapēc sitādas lietas tu nepiemini?

p.s. šī problēma ir koks ar daudziem galiem. Pārkrautais kravas transports ir tikai viens no tiem.....

"Akcīze no degvielas" pat mežstrādnieku mašīnām "Toyota LC" zem bākas vāciņa viemēr ir slapš pleķis un tu centies iestāstīt, ka baļķvedēji pildās tankštelēs

neatceros kad es pēdējo reizi būtu redzējis bālķvedēju pildot degvielu DUSā.

Secinājums: pastiprināti bojā ceļus neievērojot svara ierobežojumus un piedevām izvairās no nodokļu maksāšanas par šo ceļu izmantošanu. Daži to cenšas attaisnot ar krīzi. Man arī ir krīze, varbūt veru iet kādu aplaupīt

Redzams, ka esi diezgan tālu no tā visa...

Nez kur ta viņi to soļķi ņem? Vietējais Vasja uzjauc?? Vari pastāstīt? pleķis zem vāciņa Pusei ātro palīdzību tādu ir, un?? RD autoparks ar kreiso soļķi lej???

Un vēl tu varētu pastāstīt- kā apejot ceļa nodokli var tikt pie apskates un licences?

Pārspīlēt jau kādreiz vajag- tik ar mēru....

demo Reģ.: 30.08.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Cik jau noķerto?

laikam jau peec shii topika krahs visam mezu vedeeju biznesam....te oz peec skaljiem bljaaveejiem kuri blauj,ka vajag kko dariit,bet taa tas viss ari paliek te netaa..man shis topiks atgaadina Don Kihota ciinju ar vedzirnavaam..man ar chomu uz puseem pieder taads vedeejs,un regulaari muusu shoferiitis paarkrauj un brauc "pa melno' un apbrauc ATI..jo tikai taa shajos laikos var i vinjsh i mees nopelniit..skrieniet,gaidiet un focheejiet..taapat tas ir piikstiens trushu buurii,nekas veel ilgi Latvijaa nemainisies..diemzeel..

demo Reģ.: 30.08.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

demo rakstīja: ..man ar chomu uz puseem pieder taads vedeejs,un regulaari muusu shoferiitis paarkrauj un brauc "pa melno' un apbrauc ATI..jo tikai taa shajos laikos var i vinjsh i mees nopelniit..

ak jā, un agrāk,kad nebija 'šitie laiki', tad varēja nopelnīt, nepārkraujot ?? Tad viss bija labi,pareizais kravas lielums,ja?

Riktīgs tirgus bābas bazars, kā attaisnojumu minot 'šādus laikus'

nu ok tu,ar ziidiski uzrakstiito niku-pastaasti kaa tu kaapostinju pelni u tad apspriediisim cik tas kaitee/nekaitee visiem mums..

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

demo rakstīja: ..man ar chomu uz puseem pieder taads vedeejs,un regulaari muusu shoferiitis paarkrauj un brauc "pa melno' un apbrauc ATI..jo tikai taa shajos laikos var i vinjsh i mees nopelniit..

ak jā, un agrāk,kad nebija 'šitie laiki', tad varēja nopelnīt, nepārkraujot ?? Tad viss bija labi,pareizais kravas lielums,ja?

Riktīgs tirgus bābas bazars, kā attaisnojumu minot 'šādus laikus'

Varbūt tos ceļus sāka čakarētjau tad, kad atļautais bija 60 t. un visi dragāia ar garajām piekabēm? Bija pat indivīdi, kas piekabēs krāva četras rindas papīrmalku. Tad laikam vēl fočiku nebiji iegādājies, vai nu pārvaldē nebija tas čoms, kurš tagad lūdz palīdzību.

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

tipiska nožēlojama attieksme, turklāt vēl tradicionālais letiņu "bizness" - viens strādnieks uz diviem īpašniekiem un tad vēl žēlojas, ka "kaut kā taču mum diviem šefiem tak ar jānopelna un jāizdzīvo".

demo rakstīja:

Kaksis rakstīja: Cik jau noķerto?

laikam jau peec shii topika krahs visam mezu vedeeju biznesam....te oz peec skaljiem bljaaveejiem kuri blauj,ka vajag kko dariit,bet taa tas viss ari paliek te netaa..man shis topiks atgaadina Don Kihota ciinju ar vedzirnavaam..man ar chomu uz puseem pieder taads vedeejs,un regulaari muusu shoferiitis paarkrauj un brauc "pa melno' un apbrauc ATI..jo tikai taa shajos laikos var i vinjsh i mees nopelniit..skrieniet,gaidiet un focheejiet..taapat tas ir piikstiens trushu buurii,nekas veel ilgi Latvijaa nemainisies..diemzeel..

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

druknais1 rakstīja: Tad laikam vēl fočiku nebiji iegādājies, vai nu pārvaldē nebija tas čoms, kurš tagad lūdz palīdzību.

Diemžēl tavs prātiņš visu spēj saprast tikai loģiskajā ķēdē ' es un mans čoms'... Citādi nemāki ?

Nevajag visu saprast tik burtiski, bet tev tas nav dots.... vai nu balts vai melns.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pārkrautie baļķvedēji ne tikai bojā ceļa segumu, bet arī apdraud apkārtējos. Nu nepatīk man tie pārkrautie baļķvedēji.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Pārkrautie baļķvedēji ne tikai bojā ceļa segumu, bet arī apdraud apkārtējos. Nu nepatīk man tie pārkrautie baļķvedēji.

Pārkrautās vannas (beramās kravas) patīk? Pārkrautās gazeles, sprinteri, zubrjonoki patīk?

Pārkrautās gazeles iekraujot 1 kartupeļu maisu gazele var neizkustēties no vietas

Bet baļķvedēju atstātos baļķus uz LC gan esmu pietiekami daudz redzējis.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Un kāpēc vienam un tam pašam auto eiropā atļautais svars ir 40 tonnas, bet amerikā 100?

Amerika tu domā kā kontinentu?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tu tikai nepiebildi ka asfaltbetona seguma biezums ir sākot 50cm un vairāk.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Ar Ameriku es domāju konkrēti Kanādu.

Kā jau kaksis, Ameriku no Kanādas neatšķir.

man kautkad skolā mācīja, ka kanāda atrodas amērikā

varbūt tagad ir kautkas mainījies

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu, to visu tu vari mierīgi uz sevi attiecināt.

Tātad, runa bija par īpašnieku. Kas ir īpašnieks Latvijas valstij ? Kas ievēl deputātus ,ko ? Jampiņ ....

Tikai kaksis var izsecināt,ka ministru prezidents ir īpašnieks valstij

Āpsi, gandrīz puse Latvijas ir notirgota dāņiem, zviedriem un vēl nezkam. Ja par tavu Bauskas trīsstūrīti kāds citzemnieks piesolītu labu džunguru, tu taču bez domāšanas to notirgotu.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

druknais1 rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu, to visu tu vari mierīgi uz sevi attiecināt.

Tātad, runa bija par īpašnieku. Kas ir īpašnieks Latvijas valstij ? Kas ievēl deputātus ,ko ? Jampiņ ....

Tikai kaksis var izsecināt,ka ministru prezidents ir īpašnieks valstij

Āpsi, gandrīz puse Latvijas ir notirgota dāņiem, zviedriem un vēl nezkam. Ja par tavu Bauskas trīsstūrīti kāds citzemnieks piesolītu labu džunguru, tu taču bez domāšanas to notirgotu.

Vēl viens daunis. Viņi ko, to zemi aizved prom ? Tas,ka kādam zviedram pieder 10 000 ha, nenozīmē neko.

Tātad tu atbalsti Latvijas zemes iztirgošanu?

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Kaksis rakstīja: Da viņš vienkārši apjāja kādu amerikāņu auto īpašnieku ar savu octu un tagad viņam ir sakāpis galvā. Esot ielicis kloķi darksaidam...

Kāds sakars? tu pats, aborta atlieka, vispār sajēdz, ko uzrakstīji vai atkal tikai pamuldēt kaut ko vajadzēja? Nu gan sūdi smadzenēs.

Šitas gruzīnu švillis ir vēl labāks par deksteri!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti