Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Uzbraukšana uz VEF tilta

juriz Reģ.: 09.06.2001

... no centra puses.

Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.

Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.

Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.

Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.

Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.

Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.

Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.

Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Apskataties vēlreiz, kurā joslā, saglabājot taisnvirziena trajektoriju, mēs nokļūstam uz tilta no Brīvības ielas otrās joslas. Nu nekādi uz sliedēm!

Viens no komentētājiem jau ielika uzskatāmu attēlu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

juriz rakstīja: pričom ceļa sašaurinājums, ja es turpinu ceļu pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai, t.i. par pirmo joslu.

Kas tev liek pilsētā turēties pie labās puses?

Nortel: saglabājot taisnvirziena trajektoriju

Saglabājot līkumā taisnvirziena trajektoriju būsi grāvī

Ja labā josla krustojumā ļauj nogriezties tikai pa labi, tad pēc krustojuma 2. josla ir 1.josla un nekāda pārkārtošanās nenotiek. Te ir tāpat kā brauc pa pirmo joslu tā arī uz tilta ir pirmā josla un spēkā ir labās rokas likums,t.i., trajektorijām krustojoties priekšroka ir tam kas pa labi, ja vien abi nerāda pagriezienu un vienlaicīgi nepārkārtojas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

ja vien abi nerāda pagriezienu un vienlaicīgi nepārkārtojas

kļūdijos... tobiš arī ja abi vienlaicīgi pārkārtojas.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

rekur ir korekti lietota zīme Ceļa sašaurinājums

www.1188.lv/...

un tad seko zīme par joslu sakļaušanos, un te viss ir ļoti korekti

www.1188.lv/...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Es te līdz galam nevaru saprast dažus viedokļus. Ja skatās dzīvē, tad sanāk, ka otrā Brīvības ielas josla iet taisni un pāriet uz VEF tilta pirmajā joslā. Pirmā Brīvības ielas josla, ja skatās taisni, iet tiltam garām pa labo pusi. Tiem, kas brauc pa Brīvības ielas labo malējo joslu pirms VEF tilta ir pāpārkārtojas pa kreisi, un līdz ar to , tur nav nekādas priekšrokas. Pārkārtoties var, ja laiž tie braucēji, kas brauc taisni ?:

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Es te līdz galam nevaru saprast dažus viedokļus. Ja skatās dzīvē, tad sanāk, ka otrā Brīvības ielas josla iet taisni un pāriet uz VEF tilta pirmajā joslā. Pirmā Brīvības ielas josla, ja skatās taisni, iet tiltam garām pa labo pusi. Tiem, kas brauc pa Brīvības ielas labo malējo joslu pirms VEF tilta ir pāpārkārtojas pa kreisi, un līdz ar to , tur nav nekādas priekšrokas. Pārkārtoties var, ja laiž tie braucēji, kas brauc taisni ?:

es arī kaut kā sadalu šo viedokli - pirmā josla vai nu griežas pa labi, vai nu gribot braukt pāri tiltam jāpārkārtojas pa kreisi...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

ak rakstīja: Es te līdz galam nevaru saprast dažus viedokļus. Ja skatās dzīvē, tad sanāk, ka otrā Brīvības ielas josla iet taisni un pāriet uz VEF tilta pirmajā joslā. Pirmā Brīvības ielas josla, ja skatās taisni, iet tiltam garām pa labo pusi. Tiem, kas brauc pa Brīvības ielas labo malējo joslu pirms VEF tilta ir pāpārkārtojas pa kreisi, un līdz ar to , tur nav nekādas priekšrokas. Pārkārtoties var, ja laiž tie braucēji, kas brauc taisni ?:

es arī kaut kā sadalu šo viedokli - pirmā josla vai nu griežas pa labi, vai nu gribot braukt pāri tiltam jāpārkārtojas pa kreisi...

Kā tad! Tu līkumā arī brauc taisni? Ja nav savādāku apzīmējumu, josla no brauktuves nekur nepazūd, un šādā gadījumā vienmēr būs priekšroka tiem, kas no labās puses.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

robotbarbers Reģ.: 04.06.2009
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

Vot tāds auna viedoklis... TAISNI...

Kur tev , kas pazūd?

Ja arī kaut kas pazūd, tad tā ir 2. josla.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tak aizbrauc uz VEF tiltu, un apskaties, kur joslas iet. Te daudzi domā, ka 1. josla taisni, vai arī , ka Y veidā joslas sanāk vienā. Kāpēc 2. josla pazūd? Vai tur pirms tā krusta nav zilais kadrāts ar norādītām joslām?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

kadrāts=kvadrāts

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

juriz rakstīja: pričom ceļa sašaurinājums, ja es turpinu ceļu pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai, t.i. par pirmo joslu.

Kas tev liek pilsētā turēties pie labās puses?

Nortel: saglabājot taisnvirziena trajektoriju

Saglabājot līkumā taisnvirziena trajektoriju būsi grāvī

Ja labā josla krustojumā ļauj nogriezties tikai pa labi, tad pēc krustojuma 2. josla ir 1.josla un nekāda pārkārtošanās nenotiek. Te ir tāpat kā brauc pa pirmo joslu tā arī uz tilta ir pirmā josla un spēkā ir labās rokas likums,t.i., trajektorijām krustojoties priekšroka ir tam kas pa labi, ja vien abi nerāda pagriezienu un vienlaicīgi nepārkārtojas.

Apskaties vēlreiz to situāciju dabā. Brīvības ielas pirmā josla nekādi neturpinās kā pirmā josla uz tilta.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Un kur tur vispār ir līkums?

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Domāju, ka problēma ir tajā, ka nav iespējams uz bruģa sazīmēt trajektorijas, kā tas ir piem. Pērnavas un Brīvības krustojumā.

Pēc idejas 2. josla paliek kā 2. josla uz tilta, un tas, ka tur ir ķieģelis ar darbības laiku, liek 2. joslas braucējam pārkārtoties uz 1. joslu.

Tiešām būtu interesanti dzirdēt oficiālo CSDD viedokli ar paskaidrojumu, nevis formālu atrunu.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

Lai varētu uzskatīt, ka josla beidzas, tad ir jābūt attiecīgajai zīmei par joslas beigām. Ja nav zīmes, ka josla beidzas, tad pēc likuma nekas nebeidzas. Ja nav zīmes, kas norāda savādāk, tad visos citos gadījumos josla, kas ir labajā pusē turpinās neatkarīgi no tā vai tas notiek sagalabājot taisnvirziena kustību, vai nesaglabājot to. Brīvības ielas divas joslas turpinās arī uz tilta divās joslās, tikai 2. joslā norādītajos laikos darbojas ķieģelis.

P.S. Viedoklis par zīmi par ceļa sašaurinajumu - nav noteikti attālumi, kad ir jāpārkārtojas. Juridiski pilnīgi iespējams, ka ceļa sašaurinajums piemēram ir pēc tilta, ja tur notiek remontdarbi. Jo nav zīmes par joslas beigām.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Domāju, ka problēma ir tajā, ka nav iespējams uz bruģa sazīmēt trajektorijas, kā tas ir piem. Pērnavas un Brīvības krustojumā.

Pēc idejas 2. josla paliek kā 2. josla uz tilta, un tas, ka tur ir ķieģelis ar darbības laiku, liek 2. joslas braucējam pārkārtoties uz 1. joslu.

Tiešām būtu interesanti dzirdēt oficiālo CSDD viedokli ar paskaidrojumu, nevis formālu atrunu.

Ja pieņemam, ka abas, 1. un 2., joslas iet augšā uz tilta, tad tā sanāk. Un visi tur līdz šim brauc uz savstarpējās sapratnes principa, jo izpratne par situāciju ir dažāda. Tur nepieciešama zīme, zilais taisnstūris ar sadalījumu par joslām. Agrāk tāds tur bija, un 1. brīvības josla tika pēc tam apzīmēta ar pagriezienu pa labi, uz bijušo Nelsu.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka nav ne zīme par joslām, ne par to sakļaušanos, arī horizontālā apzīmējuma nav uz bruģa.

Patreiz sanāk, ka tur ir vienkārši neliels līkums.

Un nekas nepazūd, pēc

"96. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem."

sanāk, ka tiem, kas brauc pa otru joslu, ir jābīdās uz sliedēm, lai dotu vietu pirmajai vietai, bet tā kā zināmā laikā tur ir "ķieģelis", tad

"91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses."

Reāli jāpārkārtojas 2. joslai.

Ja kādam ir citi punkti liekami pretī, lūdzu.

Gaidam sižetu no BezTabu vai Zebras.

Moš var vēstuli kam uzrkastīt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jā - neviennozīmīgs pasākums...

joslas uz bruģa uzkrāsotas Latvijā neesmu manījis.

Tiesa esmu manījis citā virzienā saliktus bruģakmeņus vairums ir perpenduikulāri ceļa garenasij, un joslas sadalošie paralēli ceļa garenasij... kuri var tikt pieņemti par joslu sadalošo CHA... (CSN gan laikam par to neko nesaka un klusē)

Ja papºta šos bruģekmenīšus tad šajā gadījumā mēģinot piemērot tos konkrētajam krustam, tad bildē redzams, ka sašaurinās pirmā josla, kur auz galu paliek labi ja pusmašīnas platumā...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!

Skaidrojums tiem, kas Tankā.

Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!

Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.

Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!

Skaidrojums tiem, kas Tankā.

Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!

Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.

Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.

Aiz krustojuma ar Barona ielu ir vēl vismaz viens krustojums, kur tā pirmā josla principā arī izbeidzas (aiziet pa labi).

Ja tā globāli skatās uz to vietu, ievērojot CSN krustojumu izmērus, tad tir ir viens liels krustojums līdz pat tilta sākumam. Un braukšanu krustojumos nosaka jau citi CSN punkti.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni. blahj, blah, blah.....

sapratu, sapratu, bet tur nav gluži tā kā tavā stāstā par ceļa sašaurināšanos... pirms ir divas joslas no kurām - agrāk viena gāja uz tilta, otra gāja gar tiltu

sašaurināja pirmo joslu bruģakmeņus nepārlika - ar bruģakmeņiem izliktā sadalošā līnija brīnišķīgi pavada līdz pagriezienam pa labi a otrā josla bez izmaiņām uzbrauc uz tilta...

tāpēc saku - situācija nemaz nav tik viennozīmīga kā saki - kamēr nebūs atbildīgo iestāžu skaidrojums un vai klusēšana ar atbilstošu zīmju parādīšanos krustojumā.

Labāk tad pastāsti kā jābrauc čaka ielā - kurā vietā tur ir 2 joslas, kur viena? Braucam no centra līdz tallinas ielai un pēc... cik joslas pirms, cik pēc?

robotbarbers Reģ.: 04.06.2009
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!

Skaidrojums tiem, kas Tankā.

Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!

Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.

Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.

Aiz krustojuma ar Barona ielu ir vēl vismaz viens krustojums, kur tā pirmā josla principā arī izbeidzas (aiziet pa labi).

Ja tā globāli skatās uz to vietu, ievērojot CSN krustojumu izmērus, tad tir ir viens liels krustojums līdz pat tilta sākumam. Un braukšanu krustojumos nosaka jau citi CSN punkti.

Pēc Brīvības un Barona krusta ir zīme : taisni un pa labi.

auma Reģ.: 22.12.2004
0 0 Atbildēt

Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens mudaks ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Iedomājamies tādu pašu situāciju, tikai ar četrām joslām. Pēc dažu teiktā sanāk ka tagad visām četrām pūtu jāpabīdās pa kreisi, bet kā lai piemēram kreisā malējā joslā braucošais tagad zin kas darās labajā joslā (blakus brauc smagais un zīmes nav)?

P.S.

Satiksmes noteikumu nianses un strīdu situācijas ir interesējušas sen, tāpēc gadu atpakaļ liekot uz C kategoriju es pasniedzējiem daudz liku smadzenes kustināt lai atrisinātu dažādas neskaidras situācijas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

robotbarbers rakstīja:

Nortel rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!

Skaidrojums tiem, kas Tankā.

Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!

Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.

Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.

Aiz krustojuma ar Barona ielu ir vēl vismaz viens krustojums, kur tā pirmā josla principā arī izbeidzas (aiziet pa labi).

Ja tā globāli skatās uz to vietu, ievērojot CSN krustojumu izmērus, tad tir ir viens liels krustojums līdz pat tilta sākumam. Un braukšanu krustojumos nosaka jau citi CSN punkti.

Pēc Brīvības un Barona krusta ir zīme : taisni un pa labi.

Kura attiecas uz Brīvības/Klijānu krustojumu.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Iedomājamies tādu pašu situāciju, tikai ar četrām joslām. Pēc dažu teiktā sanāk ka tagad visām četrām pūtu jāpabīdās pa kreisi, bet kā lai piemēram kreisā malējā joslā braucošais tagad zin kas darās labajā joslā (blakus brauc smagais un zīmes nav)?

P.S.

Satiksmes noteikumu nianses un strīdu situācijas ir interesējušas sen, tāpēc gadu atpakaļ liekot uz C kategoriju es pasniedzējiem daudz liku smadzenes kustināt lai atrisinātu dažādas neskaidras situācijas.

Ir jāmak saskatīt atšķirība starp stacionaru konstrukciju, kas CSN izpratnē netiek uzskatīts par sķērsli, un uz ceļa atstātu auto, smilšu čupu vai nokritušu bomzi, kas CSN izpratnē ir šķērslis.

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti