Palasi komerntārus līdz galam - tur jau tā tēma ir līdz galam izrunāta. Priekš kam jācep topiks par slēgtu tēmu?
TG/AM
Palasi komerntārus līdz galam - tur jau tā tēma ir līdz galam izrunāta. Priekš kam jācep topiks par slēgtu tēmu?
TG/AM
dafigā sarakstīts, bet pats galvenais izlaists
159. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.
224. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem pa ceļu atļauts braukt vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt, tikai lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu vai ja braukšanai attiecīgajā virzienā ir iekārtota atsevišķa braukšanas josla, kā arī šo noteikumu 229.punktā minētajos gadījumos, lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā. Netraucējot gājējus, atļauts braukt pa nomali, bet velosipēdu vadītājiem - arī pa ietvi.
kur ir atļauts velosipēdiem braukt pa gājēju pārejām?
un ņeuhj velispēdistam BRAUKT pa gājēju pāreju... ja viņs brauc, tad kāpēc es ar traktoru nevaru braukt pa pāreju?
KUR CSN ir rakstīts AIZLIEGTS braukt pa pa gājēju pāreju?
Tur jau tā lieta, ka nav rakstīts ka būtu aizliegts un nav rakstīts ka būtu atļauts. Noteikumu līmeņa dokumentos (varat mani palabot) bija spēkā princips, ka viss, kas nav tiešā veidā aizliegts, ir atļauts. Tur ir kaut kādas juridiskas nianses par šito. Un atzīšos skaidri - tur neesmu speciālists (bet galīgs lohs arī ne ) .
Komentāros pie raksta vēl bija pieminēts, ka nav jāpamana pārejai ātri tuvojošs velosipēds vai skritulists. Tomēr skatot izbrauksānu un iebraukšanu blakusteritorijās tas ir jāpamana. Labs piemērs - iebraukšana Dinaz tankā no Hanzas ielas uz Brieža un Hanzas krustojuma. Tur ļoti daudziem patīk ātri izņemt līkumu, bet jālaiž ir VISI !
Salaspilī vispār gājēju pārejas zīmē tur kur ir izbrauktuves
Visuzskatāmākais piemērs ir izbraucot no kafejnīcas «Pēdas». Tur ar AUTO ir jābrauc pa gājēju pāreju lai izgriestos uz ielas.
TG/AM
ja es ar velo BRAUCU ,es laižu auto.
ja es velo STUMJU,auto laiž mani.
abi varianti par gājēju pārejām.
cik var malt ...
anonimikis rakstīja: Labs piemērs - iebraukšana Dinaz tankā no Hanzas ielas uz Brieža un Hanzas krustojuma. Tur ļoti daudziem patīk ātri izņemt līkumu, bet jālaiž ir VISI !
Neredzu kur tu tur saskati problēmu?
HIPPY rakstīja:
anonimikis rakstīja: Labs piemērs - iebraukšana Dinaz tankā no Hanzas ielas uz Brieža un Hanzas krustojuma. Tur ļoti daudziem patīk ātri izņemt līkumu, bet jālaiž ir VISI !
Neredzu kur tu tur saskati problēmu?
diezgan bieži ir tur gadījies redzēt steidzīgus autovadītājus nogriežamies, kas signalizē gājējiem un velosipēdistiem, ja tie šiem nedod ceļu.
ursis rakstīja: TG/AM
ja es ar velo BRAUCU ,es laižu auto.
ja es velo STUMJU,auto laiž mani.
abi varianti par gājēju pārejām.
cik var malt ...
BAMS – tu jau ar kā ar kulaku pa aci – uzreiz jāsaka pareizā atbilde? Atļauj tači citiem pašies nonākt pie šī secinājuma
un daļa joprojām nav sapratuši galveno topika domu. nevis izspriest kurš lohs, bet ko darīt, lai situācija būtu izprotama skaidri un visiem un turpmāk neradītu pārpratumus. mana pašreizējā izpratne ir , ka CSN tomēr būtu jāveic atsevišķu punktu precizējumi, jo šobrīd ir iespējamas dažādas interpretācijas.
Sretsked rakstīja:
ursis rakstīja: TG/AM
ja es ar velo BRAUCU ,es laižu auto.
ja es velo STUMJU,auto laiž mani.
abi varianti par gājēju pārejām.
cik var malt ...
Pilnīgi pajāt , ko dara kaut kāds ausainis ursis uz pārejas, runa ir par to,kā tas izskatās no likuma puses.
CSN NAV likums !!!!
anonimikis rakstīja: un daļa joprojām nav sapratuši galveno topika domu. nevis izspriest kurš lohs, bet ko darīt, lai situācija būtu izprotama skaidri un visiem un turpmāk neradītu pārpratumus. mana pašreizējā izpratne ir , ka CSN tomēr būtu jāveic atsevišķu punktu precizējumi, jo šobrīd ir iespējamas dažādas interpretācijas.
Es Tev jau minēju piemēru – kur pat ar automašīnām ir jābrauc pa gājēju pāreju. Un nekur nav minēts ka ar automašīnu nedrīklst šķērsot gājēju pāreju.
Sretsked rakstīja:
anonimikis rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nav rakstīts ka būtu aizliegts un nav rakstīts ka būtu atļauts. Noteikumu līmeņa dokumentos (varat mani palabot) bija spēkā princips, ka viss, kas nav tiešā veidā aizliegts, ir atļauts. Tur ir kaut kādas juridiskas nianses par šito. Un atzīšos skaidri - tur neesmu speciālists (bet galīgs lohs arī ne ) .
Komentāros pie raksta vēl bija pieminēts, ka nav jāpamana pārejai ātri tuvojošs velosipēds vai skritulists. Tomēr skatot izbrauksānu un iebraukšanu blakusteritorijās tas ir jāpamana. Labs piemērs - iebraukšana Dinaz tankā no Hanzas ielas uz Brieža un Hanzas krustojuma. Tur ļoti daudziem patīk ātri izņemt līkumu, bet jālaiž ir VISI !
Kāpēc noteikumos ir jāraksta tas,kas ir atļauts ? Tad jāraksta ,jka vadot automāšīnu, drīkst šad tad palūkoties uz mežu vai smaidīt.
+1
nu tieši tāpēc ar velo var braukt pa gājēju pāreju, jo noteikumos nekur nav rakstīts, ka tas būtu aizliegts!
Ar velo nedrīgst braukt cauri HB rotējošajām durvīm pie deROME (durvis pa šauru)
anonimikis rakstīja: nu tieši tāpēc ar velo var braukt pa gājēju pāreju, jo noteikumos nekur nav rakstīts, ka tas būtu aizliegts!
noteikumos vispār nekas nav velosipēdistiem nav aizliegts (ižnemot maukt tur pa ceļiem ar kautkādu zīmi)
tur visur figurē vārdiņš "atļauts" - es taču jau iepriekš ieliku citātu no CSN
manuprāt ir tā - ja noteikumos ir uzrakstīts - kas ir atļauts velosipēdistam tad manuprāt nav īpaši jāpieraksta klāt, ka viss cits ir aizliegts
1) pāreja ir brauktuves daļa (to jau te iepriekš komentāros var izlasīt)
2) lisapēdistiem pa brauktuvi ir atļauts pārvietoties gar maliņu
varbūt es neprecīzi atceros, bet agrāk kautkur bija rakstīts, ka lai tiktu pāri ceļam no lisapēda ir jākāpj nost....
p.n.
un ja fūre noķers velosipēdistu uz pārejas, tad kurš un kā varēs pierādīt vai jamais to lisapēdu stūma vai sēdēja virsū????
Pirmais rakstīja:
....
2) lisapēdistiem pa brauktuvi ir atļauts pārvietoties gar maliņu
varbūt es neprecīzi atceros, bet agrāk kautkur bija rakstīts, ka lai tiktu pāri ceļam no lisapēda ir jākāpj nost....
....
Nu jau būš kādi gadiņi kā šitā fīča ir pamainījusies - lisapēdists pilntiesīgi var vīlēt 2 un 3 joslā ja tas nepieciešams lai nogrieztos vai apgrieztos !!! Agrāk lisapēdistam šādu iespēju no likuma viedokļa nebija !!!
WALA rakstīja:
Pirmais rakstīja:
....
2) lisapēdistiem pa brauktuvi ir atļauts pārvietoties gar maliņu
varbūt es neprecīzi atceros, bet agrāk kautkur bija rakstīts, ka lai tiktu pāri ceļam no lisapēda ir jākāpj nost....
....
Nu jau būš kādi gadiņi kā šitā fīča ir pamainījusies - lisapēdists pilntiesīgi var vīlēt 2 un 3 joslā ja tas nepieciešams lai nogrieztos vai apgrieztos !!! Agrāk lisapēdistam šādu iespēju no likuma viedokļa nebija !!!
teorētiski jamais var braukt 3 joslā, bet tas nekādi nesienās kopā ar braukšanu pa gājēju pāreju
228. Nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus apdzīvotām vietām velosipēdu un mopēdu vadītājiem atļauts tikai no brauktuves labās malas (labās nomales), dodot ceļu tajā pašā virzienā un pretim braucošajiem transportlīdzekļiem.
229. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā krustojumos apdzīvotās vietās, kur nav iekārtots velosipēdu ceļš, velosipēdu vadītājiem brauktuvju krustošanās vieta jāšķērso pa brauktuvju labo malu, iepriekš pārliecinoties par ceļu satiksmes drošību un dodot ceļu tajā pašā virzienā braucošajiem transportlīdzekļiem un tiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kam saskaņā ar braukšanas noteikumiem krustojumos ir priekšroka. Ja braukšanai pa kreisi iekārtota atsevišķa braukšanas josla, nogriezties atļauts no šīs joslas labās malas. Nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus krustojumiem atļauts no brauktuves labās malas.
es atkārtošos - velispēdista tiesības no likuma viedokļa ir atrunātas atļaujošā izteiksmē - tas nozīmē, ka likumā ir noteikts, kur un kā velosipēdists drīkst braukt.... un pa gājēju pāreju jamam braukt nav atļauts
tāpēc jau ir runāts par velosipēdu ceļiem un to šķērsojumiem ar mašīnu ceļiem
bet vēlreiz uzsvēršu - ja fūre notrieks lisapēdistu uz gājēju pārejas, tad kurš būs tas kurš ņemsies izvērtēt brauca jams vai stūma to riteni????
par šo jau bija
1.8. brauktuve — ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Ceļam var būt vairākas brauktuves, kuras norobežotas ar sadalošajām joslām vai barjerām;
un gājēju pāreja ir brauktuves daļa (1.21 punkts)
pasakiet vēl kāds ka velo aizliegts pārvietoties pa brauktuvi.
uzmanīgi lasam CSN punktu
1.21. [b]gājēju pāreja[/b] — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta [b]gājēju pāriešanai[/b] pāri brauktuvei;
Gājējs ir tas kas iet kājām, nevis min pedāļus.
Iet un brauk tir divi dažādi temini
Šis punkts skaidri un gaiši norāda, ka pa gājēju pāreju jāiet, pa tro drīkst iet, jo paredzēta iešanai nevis braukšanai...
Nu tas tā - tiem, ka m ar latviešu valodu grūti...
Palaidniex rakstīja: uzmanīgi lasam CSN punktu
1.21. [b]gājēju pāreja[/b] — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta [b]gājēju pāriešanai[/b] pāri brauktuvei;
Gājējs ir tas kas iet kājām, nevis min pedāļus.
Iet un brauk tir divi dažādi temini
Šis punkts skaidri un gaiši norāda, ka pa gājēju pāreju jāiet, pa tro drīkst iet, jo paredzēta iešanai nevis braukšanai...
Nu tas tā - tiem, ka m ar latviešu valodu grūti...
Gājēji pa gājēju pāreju iet. (Vienalga kurā virzienā.)
Citi satismes dalībnieki pa gājēju pāreju brauc. (Vienalga kurā virzienā.)
Uz gājēju pārejas automašīnas un citi braucoši brīnumi, tai skaita velosipēdi, palaiž gājējus. (Gājējs ir arī velosipēdists, kurš stumj, nes vai ka savādāk transportē savu velosipēdu, tikai nebrauc uz tā.
Da kaut taktorists, kas nes savu traktoru arī ir gājējs.)
Savukārt automašīnu un velosipēdu (kā divu braucamrīku) savstarpējās attiecības nosaka jau pavisam cits noteikumu punkts, kuram ir visai maz sakara ar gājēju pārejām.
Tomer savstarpējas attiecības uz gājēju pārejām starp velosipēdistu un automašīnu ir precīzi tādas pašas, kādas tās ir jebkur citur ārpus gājēju pārejām. Velisopēdistiem nav nekādu priekšroku attiecībā pret auto pat uz gājēju pārejām, kamēr vien viņš nenokāpj no ta sava velosipēda un nesāk iet kājām.
anonimikis rakstīja: par šo jau bija
1.8. brauktuve — ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Ceļam var būt vairākas brauktuves, kuras norobežotas ar sadalošajām joslām vai barjerām;
un gājēju pāreja ir brauktuves daļa (1.21 punkts)
pasakiet vēl kāds ka velo aizliegts pārvietoties pa brauktuvi.
manuprāt ir tā, ka likums reglamentē kā velosipēdam ir jāpārvietojas pa brauktuvi - īsumā pa labo pusi un nevis šķērsām
velo un gājēju pārejas - kuram taisnība