\"remontspeejiigs\" - kas tas taads?

draco Reģ.: 25.07.2002

Sveiki, tauta!

domaaju, te dazaadi vecie zubri ar C / CE kategoriju ar ganaas.

peedeejaa laikaa pamazaam skatos peec darba uz C kat, un pabiezhi sludinaajumos redz, ka vajadziigs "remontspeejiigs" shoperis. tb, p[eec buutiibas divi vienaa - shoperis - autoserviss

cik lielaa meeraa parasti tas remontspeejiigums tiek domaats / prasiits? lai celjaa var uztaisiit kapremontu dzineejam? paarborteet riepu? paarlasiit aatrumkaarbu?

smagajiem tak tie agregaati taadaas masaas, ka pa lielaakai daljai tur viens un bez paceelaaja nefiga nepadariisi, nee?

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu man par šo jau ar rēka nāk, nav jau laiki kad ar "Gazonu" braukāja. OK nu ja tur kāda caurule "pārsprāgusi" utml. - nu to vēl var k-ko šoperi izdarītm, pabaxtīt aķi ģeneratoru "sakratīt", bet kaut ko vairāk - apdrisīs kuli.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Nesaprotu par ko Autors brīnās

Tas ir domāts autovadītājs, kurš ir spējīgs pats remontēt savu auto.

Normālos uzņēmumos, kuriem ir savs autoparks, parasti ir arī sava remontzona, vai vismaz boks ar pacēlāju, bedri un t.t.

Nu tad laikam pamatdoma ir tāda, lai tas, kurš brauc, arī savu auto labo pats, nu iespēju robežās.

Mazāk vēlmes varbūt būs lauzt.

Bet īstenībā, ir redzēti tādi šoperi, kuri pat nejēdz drošinātājus vai izdegušu spuldzīti apmainīt, a brēc ka stāžs esot n-tos desmitus gadu, nu tad varbūt tieši no tādiem uzņēmums arī grib izvairīties.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

tieši taa. neba kapitalka, bet apkopes jaamaak pašam taisiit, lai katru eļļas maiņu nav pie autorizeetaa 3.14 jaadzen.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

vai arii variants kad nau ko stuureet- skruuvee savu pepelacu nevis sip bobi..

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Vispār jau es nezinu kā pašlaik māca "c" kategorijas vadītājus, bet vismaz kad es, 88.gadā mācījos Berģu autoskolā, tad mums tur dzina iekšā gan auto uzbūvi gan remonta darbus un bija pat praktiskās nodarbības, tākā pabeidzis šos "C" kursus, tu nemaz nevarēji nebūt "remontspējīgs".

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Vispār jau es nezinu kā pašlaik māca "c" kategorijas vadītājus, bet vismaz kad es, 88.gadā mācījos Berģu autoskolā, tad mums tur dzina iekšā gan auto uzbūvi gan remonta darbus un bija pat praktiskās nodarbības, tākā pabeidzis šos "C" kursus, tu nemaz nevarēji nebūt "remontspējīgs".

Man arī šitā pat gāja, tikai C1 kategorija. Līdz ar to es tā ka GAZiku varbūt varētu mēģināt remontēt. Kādu Mersi gan laikam tomēr labāk dotu profiņu rokās.

P.S. Draco iesaku labāk iet uz taksistiem!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

džugiņ,mosties,treknie laiki ir beigušies! Kāpēc gaziks ir jādzen pie dīlera uz visu dienu lai lampiņu nomainītu,ja pats remontspējīgais to var izdarīt 5 minūšu laikā?

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Optimizēt izdevumus nebūt nenozīmē drāzt santīmu.

Ļoti daudzi transporta pakalpojumu uzņēmumi aizgāja pa burbuli tieši tapēc, ka parāva līzē viskrutakos meršus, kurus apkalpoja mersedess servisos par n-tajiem $$$.

un rezultāta, lai varētu to visu atpelnīt un gūt peļņu, nācās noteikt mistiskus kravas pārvadāšanas ciparus, kuri loģiski ka krīzei sākoties napig nevienam nebija vajadzīgi.

Un izdzīvoja tie kantori, kuriem ar katru automašinu nav saistīti tūkstošiem lieli ikmēnešu izdevumi.

P.S.

Vai Tu būtu ar mieru pārmaksāt par savu sūtījumu tikai tapēc, ka to vedīs ar Mersi, kuram nupat Domeniksā ir veikta pilnā apkope un vadītājam ir šlipste ,zeltā izšūta, un šams nekad nenovelk baltos cimdus

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sviest - nav probza vest kaut ko ar jaunāko Mersi, ja cilvēki domāja līdzi ko dara, tad arī auto apkalpošana pie dīlera nekādas probzas neradīs. Bet tiem kas nedomāja - tā jau ir viņu probza !!!

Bet citādi skaidrs ka riteni būtu vēlams mācēt pārskrūvēt, un lampiņu nomainīt.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Normālā autoparkā ir sava remontbrigāde, kas arī izbrauc, ja ir tāda nepieciešamība saremontēt ceļā noplīsušu savas firmas auto. Bet šoferis vienmēr piedalās remontos, nevis pa to laiku kamēr čaļi melnu muti ņemās šis gulēs zālītē. Pie reizes atsit vēlmi patrakot, jo remontēt vajadzēs pašam. protams augstpiediena sūkņus utt vai automātiskās atrumkārbas uz vietas neremontē, cilindrus neizslīpē un respektīvi kap remontu netaisa, ar elektroniku nenoņemas, bet arī citu remntdarbu ir bez sava gala.

jurkins Reģ.: 09.01.2003
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Vispār jau es nezinu kā pašlaik māca "c" kategorijas vadītājus, bet vismaz kad es, 88.gadā mācījos Berģu autoskolā, tad mums tur dzina iekšā gan auto uzbūvi gan remonta darbus un bija pat praktiskās nodarbības, tākā pabeidzis šos "C" kursus, tu nemaz nevarēji nebūt "remontspējīgs".

Tad jau sanāk ka mēs kopā gandrīz esam solu deldējuši .Man tie kursi sākās pēc jaunā gada laikam un tiesības bija ap jāņiem ,jeb pirmais pusgads .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu ko jūs tajās autoskolās esat vai neesat mācījušies ( tiesa es gan ar kaut ko tādu esmu "apguvis"), bet lai kaut vai tuvinātos "remontspējīgam" šoferim un spētu izdarīt ko vairāk par drošekļu un spuldzīšu nomaiņu būtu jābūt kārtīgu atslēgu komplektam - ja tāda nav, tad par kādu remonstpēju var būt runa ????

Es teiksim neesmu gluži dumjš auto lietās bet tā kā vajadzīgos štrumus es tikai lēnā garā "vācu" kopā, tad es joprojām visus savus auto dzenu uz servisu bez liekiem jautājumiem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pie mums remonspējīgs skaitās tāds, kurš var noteikt defektu un, ja tas ir novēršams uz vietas, to novērst vai sagatavot tā novēršanu līdz tehniskās palīdzības ierašanās brīdim.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Bet šoferis vienmēr piedalās remontos, nevis pa to laiku kamēr čaļi melnu muti ņemās šis gulēs zālītē. Pie reizes atsit vēlmi patrakot, jo remontēt vajadzēs pašam.

fantastiski. kaa ta jams piedalaas - atsleegas padod? atvaino, bet kautkaa smiekliigi tas viss skan. imho katram ir savs darbs un sava nisha - nee, var jau pielikt atsleedznieku pie piiraagu cepshanas, un piiraagcepeeju pie aatrumkaarbas paarlasiishanas, bet kas tur iznaaks - taapat visiem skaidrs. padomlaikaa taadu taktiku plashi piekopa. i nesenajaa celtnieciibas buma laikaa ar katrs murmulis peeksnji bija celtnieks.... a taga pamati plaisaa un fliizes kriit nost

nu i pa to trakoshanu ar smago -galiig nesapratu. cik nu prakt braukshanaa patreneejos ar mersi atego - kaada tur trakoshana? trakot var ar mashiinu kura labi turaas uz celja - plata, zems smaguma centrs, un laba dinamika. ko var trakot ar smago, kursh no visiem aspektiem ir nekaads? tur, man liekas, praataa riktiigi apskaadeetam jaabuut.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

un, cik zinu uzņēmumus, kuru autovadītāji ir remontspējīgie (man vienā tādā tuvs radagabals strādā un ir vairāki klienti), tie šoferiem maksā tikai un vienīgi par nobrauktajiem kilometriem, par to, ka reizēm visu nakti jāremontē auto, boss pasaka - a tas tavs darba instruments, kas tev nodrošina algu, tāpēc taisi vien pats, ja gribi braukt, un ielec savā cayennē, ar ūdensmoča piekabi un ar mīļāko prom, uz ezeru.

Kāpēc tavs radinieks neielec savā kaijenē un ar mīļāko nedodas uz ezeru ?

Redzi, ne visi ir menedžeri, vadītāji utt. ja tā būtu, kas tad darītu vienkāršo darbu? Pie tevis arī neviens nestrādātu, ja visiem būtu uzņēmēju dotības.

Un tu to uzskati par normālu lietu, ka vadītājs liek tev strādāt un par to nemaksā algu, par atpūtas stundām, lai nākamajā dienā varētu normāli braukt? Jebšu, katram šoferim, tāpat kā treknajos, jāprasa kā minimums 1000 latu alga?

veci, tu veel neesi sapratis kaadaa pasaulee mees dziivojam kapitaalisms - taa ir vilku pasaule. vilku, kuriem ir speejas un nosliece uz citu reekina labi dziivot - kaa mineetajam keksam ar kajeenu un moca piekabi. pie tam, skatamies, kas biznesaa ir labi. maksaat adekvaatu algu? tu ko, joko??? to algu tak kajeenas iipashnieks maksaa no savas kabatas -attieciigi, jo mazaak vinsh saviem darbiniekiem maksaa, jo vairaak pasham paliek. ietaupiits - tas pats kas nopelniits. taa ka normaals kapitaalists ir ieintereseets maksaat peec iespeejas mazaak, lai iespeejami vairaak paceltu starpiibu starp ienaakumiem un izdevumiem. sho balansu tieshaa veidaa ietekmee darbaspeeka cenas tirguu, jeb vienkaarshaak sakot -bezdarbnieku skaits. jo to vairaak, jo pa mazaakiem grashiem tauta gatava straadaat. un uznnjeemeejam tas ir kaa medusmaize. palasi ss - kaadi tur keksi vakancu sadaljaa briizam uzpeld - superbiznesmenji - piemeeram, personiigais shoperis ar savu auto. alga - 5 lati dienaa, plus degviela, darbalaiks - no 9 liidz 17... normaali, nee? un liidziigi sludinaajumi regulaari paraadaas.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Pie mums remonspējīgs skaitās tāds, kurš var noteikt defektu un, ja tas ir novēršams uz vietas, to novērst vai sagatavot tā novēršanu līdz tehniskās palīdzības ierašanās brīdim.

afigetj!

un kutr juus taadus "defektu noteiceejus" atrodat? starp ekstrasensiem? virknee gadiijumu patreizi nodiagnosticeet probleemu - tas ir 90 procenti darba. pasham, ar vieglo gan, bijushas probleemas, ar kuraam servisos vechi klausoties tik galvas groziijushi - mol, nez, nez - jaajauc, jaamaina viss peec kaartas, ta jau redzees.

naacaas pasham rakties i mekleet -a ko padariit? nee, nu izdegushu spuldziiti vai salauztu piekares richagu un so jau var +/- nodiagnosticeet. bet nu kopumaa ir dafiga gadiijumu, kad +/- sakariigai diagnozes noteikshanai vajadziigs, es pat nezinu kas...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

Man arī šitā pat gāja, tikai C1 kategorija. Līdz ar to es tā ka GAZiku varbūt varētu mēģināt remontēt. Kādu Mersi gan laikam tomēr labāk dotu profiņu rokās.

P.S. Draco iesaku labāk iet uz taksistiem!

da mehaanika ir mehaanika -ko tur maaceet skruuveet? man, galugalaa, ir oficiaali ieguuta ritoshaa sastaava remontatsleedznieka kategorija - iespeejams, tas i krutaak nekaa kaadam te c1 kursi astondesmitajos gados

a pa taksistu gan neieshu - neiederos es tais kolektiivos iisti. kaa saka, taksists - taa nav profesija, taa ir diagnoze...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

sk. jaameklee taatad, varbuut veel kaadas +/- sakariigas vietas ir. gribaas vismaz kaadu gadu ar c kat pabraukaat, kaadu staazu un iemanjas ieguut, jo peec vieglaa a smago braukt - taa mazmaz nepierasti it -augsts, garsh, visos pagriezienos aste no visaam pusee jaavaktee, ka kaadu neaizkjer, uttp. nu i jaadomaa ar ko uz vecumdienaam nodarboties. IT kautkaa mazliet piegriezies, vajag kautko mieriigaaku, aciimredzot.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

draco, Tu laikam esi apveltīts ar izcilu tupumu!

Pirms 10 skribelējumus raksti izlasi kas virs Taviem tekstiem ir rakstīts! Pilnīgi uz visu jau bija atbildes.

Ja sēdēsi grāvmalā un dročīsi, kamēr tavu auto lāpa citi, tikam Tu nesaņem ne kapeikas! Jo ātrāk gribēsi lai sataisa, jo vairāk kontrolēsi ko remontnieku dara un kā! Pie kam pats viņiem piepalīdzēsi.

Ir dažādi autoparku īpašnieki (un īpašniekeļi), vieni maksā kā par dīsktāvi - pabiras ne algu, citi nemaksā neko.

Pie tādiem īpašniekeļiem, kas iekāpj savā parketniekā un ar M aizjāj uz dīķi, parasti sakarīgi šoferi nestrādā vai ilgi neaizturas. T'ādus es jau esmu redzējis - rauc pieri un ļurina, ka vecākā mašīnā (vieglajā) par 3 gadi pat netaisās sēdēt, bet kad viss sāk jukt, izrādās šodien jau brauc ar 2. Golpu!!!!! Jo to "viņa" melno, gadu veco parketnieku banka jau ir nopārdevusi Skandināvijā.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

var jau buut, ka esmu tups. viss pasaulee ir relatiivs. bet liidz tavam liimenim man veel krist un krist - gadu desmitiem, domaaju

remontatsleedzieku brigaadei, kuri tiek tureeti / noliigti ato remontam jaabuut normaaliem un adekvaatiem. ja nav speeju taadus atrast -nu tur kautko taalaak runaat i bezjeedziigi. domaaju, i_edgars, kad vinjam kompis nopliist, jeb tv, ar izsauc meistaru un "kopiigi" piedalaas remontaa. nerunaajot jau par to, ja vajadziiga mediciiniska iejaukshanaas kaadam no gjimenes biedriem - taa vien redzu i_edgaru operaaciju zaalee dodam padomus mikrokirurgam, un paarbaudot, vai jams veederaa kaadas skeeres vai izolenti nav aizmirsis. interesanta suga tie urlas tomeer -taadas diivainas domas jamiem briiziem, ka jautraak, nekaa anekdotes lasiit...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

dekster, tu par urlaam kautko esi dzirdeejis? sheku, palasi ja maaki, daudz radnieciska atradiisi, domaaju...

lurkmore.ru/...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

draco, šoreiz gan nokļūdījies!! Tieši man līdz Tavam tupumam ir jākrīt kā bezdibenī. Ja pats neko nejēdz, tad nevajag domāt ka visi ir tādi. Izbāz galvu no spundes cauruma un paskaties. nevienam nav tādi pajoļi vajadzīgi, kas sēdēs grāvmalā, dročīs un gaidīs kad šī vāģi aizvelk ar evakuatoru... un izrādījās tur kontrollampiņa bija jānomaina!

P.s. kompi, teļuku, veļasmašīnu, gludekli, veco maģi, pastiprinātāju utt taisu pats un neesmu saucis meistaru. pat tādu brīnumu daru ko Tu savā tukšajā paurī nespēj iedomāties - laboju skaļruņus.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

tieshaam, taadu marazmu es shais laikos iedomaaties nebiju speejiigs. bet tev veel ir kur augt - pagaidaam tu tik remontee, naakoshais solis, domaaju buus "es pats uzkonstrueeju un no meeslainee atrastaam detaljaam savaacu veljasmashiinu, ledusskapi, auto, sievu, skaljrunjus, tv, gludeklu un magji."

taa ka taa vien turpini. mans laiks gan ir mazmaz veertiigaaks, lai ar taadaam fignjaam nodarbotos - ja cenas ir adekvaatas, es saluuzusha kraama vietaa labaak nopirkshu jaunu un ar garantiju, jeb nodoshu to remonteet cilveekiem, kas ar to naudu pelna. var protams, gandriiz visaa iebraukt pats un taisiit, bet tas reti atmaksaajas. taa ka lai punkjaini tiinji lielaas, kaa jamie visu dara "savaam rokaam", man no taa ne silts ne auksts. es censhos dziivee vadiities no racionalitaates...

bet nu anyway - veiksmi! kad pats ar pashtaisiitas viiles un pashtaisiita martena paliidziibu izgatavosi diizelja dzineeju, uzluudz gan uz pirmo palaishanu, lai varu ieveerteet zoodaarzaa jau sen iistie meerkakji nedziivo, izskataas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Hm, latvijā par spīti krīzei joprojām saglabājušies šitentie "mans laiks ir vērtīgāks" sliņķi? Tad jau laikam latvijā nemaz tik slikti neiet Te, apvienotajā karalistē lielākā daļa cilvēku arī ir tādi - savu profesiju kaut kā zina, par pārējajām jomām tupi sliņķi, tad nu var pabrīnīties, kādi viņiem te ir servisi - logu mazgāšanas, suņu staidzināšanas, suņu cirpšanas, musaru mazgātāji [izvelk musaru uz ielas un ar karčeri turpat izskalo ], dārznieki, zāles pļāvēji [ļoti labi izskatās kad pa mazu mauriņu močī četri veči ar pļāvējiem un viens ar trimmeri ] un vēl visādi liekēži, tik pietrūkst pakaļas atslaucīšanas serviss Bet kam naudas nav tik daudz, bet laiks jau vienalga ir "vērtīgs", tiem pie mājām bieži vien ir tāds musars, kādu latvijā var ieraudzīt tikai ap bomāra mājām

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nee, draco, neej gan par shoferi uz lielas mashiinas straadaat, tas nav kompis, kam var nospiest restart vai sliktaakaa gadiijumaa shtepseli izraut. Remontspeejiigs noziimee to, ka, izbraucot taalaa reisaa, tev ir viss nepiecieshamais, lai noveerstu siikus defektus. Kaut arii baltaa kreklaa un shlipsee, bet zem benjkja tev ir kombinezons un tu vienmeer esi gatavs paliizt zem autinja un paskatiities, kas tur klab un vai to nevar noveerst uzreiz. Atgriezhoties garaazhaa, tu sapiipee ar shljesaru vasjku un aprunaajies par dzelzhiem, un izstaasti par visu, kas tev liekaas aizdomiigs remontnieku brigadierim. Ja kas, vari pateikt - labi, vechi, shito atstarpi es piereguleeshu, saaciet otraa pusee! Apmeeraam taa!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti