Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

\"remontspeejiigs\" - kas tas taads?

draco Reģ.: 25.07.2002

Sveiki, tauta!

domaaju, te dazaadi vecie zubri ar C / CE kategoriju ar ganaas.

peedeejaa laikaa pamazaam skatos peec darba uz C kat, un pabiezhi sludinaajumos redz, ka vajadziigs "remontspeejiigs" shoperis. tb, p[eec buutiibas divi vienaa - shoperis - autoserviss

cik lielaa meeraa parasti tas remontspeejiigums tiek domaats / prasiits? lai celjaa var uztaisiit kapremontu dzineejam? paarborteet riepu? paarlasiit aatrumkaarbu?

smagajiem tak tie agregaati taadaas masaas, ka pa lielaakai daljai tur viens un bez paceelaaja nefiga nepadariisi, nee?

 
1 2 3 4 5 6 7 8
Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

Slinkais rakstīja: pamazaam paiet tie laiki kad virietis ko maceja. driiz arii pie mums buus kaa salaas. shaura specializacija un tupums visaa parejaa. zheel gan.

Tu taga ietekmējies no i-edgara un tas nemaz nav veselīgi

Palabošu tevis teikto- nav vairs tie laiki, kad pieejami ir tikai GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ....u.t.t. Mūsu postpadomju paaudze vnk nespēj pieņemt to, ka tikt līdzi tehnikas izaugsmei uz šo dienu NAV iespējams. Pārzināt visu par visām a/m markām, par atsevišķiem modeļiem vēl jo vairāk......

p.s. ir aizdoma, ka i-edgars arī zobus pats sev remontē.... a to nezinātājam arī pie zobārsta ir iespēja bez biksēm palikt....

Tu lasi arī,vai tikai raksti?

Pri čom te zobi?

Kāds teica ka vaig mācēt kapitālo remontu dzinējam taisīt? Kārbu pārlasīt?

Tak runa gāja par elementārām lietām.

Un kāda tur starpība kam Tu uz ceļa maini siksnu,52 gada ražojuma gazikam,vai 2010 gada mersim?

Atšķirība ir tikai tajā,ka ja sajēga tehnikā ir,tad nomainīsi,a ja nav,tad labāk nelīst darbā uz "fūres" bet iet strādāt par apsargu...

Maxsimā vislabāk.

Tur toč neko neliks remontēt.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

jurkins rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Vispār jau es nezinu kā pašlaik māca "c" kategorijas vadītājus, bet vismaz kad es, 88.gadā mācījos Berģu autoskolā, tad mums tur dzina iekšā gan auto uzbūvi gan remonta darbus un bija pat praktiskās nodarbības, tākā pabeidzis šos "C" kursus, tu nemaz nevarēji nebūt "remontspējīgs".

Tad jau sanāk ka mēs kopā gandrīz esam solu deldējuši .Man tie kursi sākās pēc jaunā gada laikam un tiesības bija ap jāņiem ,jeb pirmais pusgads .

88 gadā es jau tās noliku un ap jāņiem jau "sargāju debesis"kazahijā,tā kā laikam tomēr kopā mācījušies neesam,tak nebija Tev klasē kadrs,kurš uz mācībām brauca ar Zaz 965 un stundas laikā lūdza instruktoram noņemt no mācību stenda riteņatslēgu,lai varētu nomainīt tukšo riepu?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Šajā forumā laikam patiešām 99% tikai ir aunu bars, kas neko nejēdz un negrib jēgt. Pat lasīt nav iemācījušies, bet kaut kādā brīnumainā kārtā rakstīt jēdz!! Laikam kaut kur sadabūjuši programmu, kas pieraksta visu no teiktā.

Sieviete nesit naglu sienā - saka ka priekš tā ir vīrieši.... kas nu kurai, citai vīrs, citai dēļs, tēvs, citai kaimiņš, citai štucers. Bet izrādās vīriešu, kas iesit naglu sienā nav kā tādu!! Pēdējiem, kas to darbu jēdz ir vismaz 40 gadi. Pašreizējie to uzskata par apkaunojumu - kaut ko sajēgt saremontēt, uztaisīt savām rokām. Vieni vienīgi memmesdēliņi, mīkstpēdiņi un nejēgas. Nu gluži tā vien liekas ka tikai zilie te apgrozās, kas māk acis šķobīt un pirksteļus grozīt.

Tikko sāk iet runa par riteņa nomaiņu, tā uzreiz skaļā balsī brēc: vai zobus ar pats labo?? Citu piemēru vēl neesmu dzirdējis - laikam izdomas pietrūkst!

Šādi auni jau ir redzēti - 3 gadi nobraucis ar savu auto, bet izrādās pat nestādās priekšā vai velk priekša vai aizmugure.

Nu nav ko pidariem - mīkspēdiņiem darīt pie kravenieka stūres! Šādiem patiešām tikai Maksimas apsardzē tik vieta, i ta bruči kājās jauzvelk, lai kāda sieviete neizdomā palūgt naglu sienā iedzīt!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Šajā forumā laikam patiešām 99% tikai ir aunu bars, kas neko nejēdz un negrib jēgt. Pat lasīt nav iemācījušies, bet kaut kādā brīnumainā kārtā rakstīt jēdz!! Laikam kaut kur sadabūjuši programmu, kas pieraksta visu no teiktā.

Sieviete nesit naglu sienā - saka ka priekš tā ir vīrieši.... kas nu kurai, citai vīrs, citai dēļs, tēvs, citai kaimiņš, citai štucers. Bet izrādās vīriešu, kas iesit naglu sienā nav kā tādu!! Pēdējiem, kas to darbu jēdz ir vismaz 40 gadi. Pašreizējie to uzskata par apkaunojumu - kaut ko sajēgt saremontēt, uztaisīt savām rokām. Vieni vienīgi memmesdēliņi, mīkstpēdiņi un nejēgas. Nu gluži tā vien liekas ka tikai zilie te apgrozās, kas māk acis šķobīt un pirksteļus grozīt.

Tikko sāk iet runa par riteņa nomaiņu, tā uzreiz skaļā balsī brēc: vai zobus ar pats labo?? Citu piemēru vēl neesmu dzirdējis - laikam izdomas pietrūkst!

Šādi auni jau ir redzēti - 3 gadi nobraucis ar savu auto, bet izrādās pat nestādās priekšā vai velk priekša vai aizmugure.

Nu nav ko *******iem - mīkspēdiņiem darīt pie kravenieka stūres! Šādiem patiešām tikai Maksimas apsardzē tik vieta, i ta bruči kājās jauzvelk, lai kāda sieviete neizdomā palūgt naglu sienā iedzīt!

Kad jau tu esi meistars visās lietās, tad ņem un uztaisi sev portālu i_edgars.lv un ej un pļūtī savu žulti tur! Slabo, ko? Neviens te nav vainīgs, ka tev dzīvē grūti klājas, varbūt, vajag pašam drusku ar galvu padomāt, nevis tikai naglas dzīt!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sviestnesis

Palabošu tevis teikto- nav vairs tie laiki, kad pieejami ir tikai GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ....u.t.t. Mūsu postpadomju paaudze vnk nespēj pieņemt to, ka tikt līdzi tehnikas izaugsmei uz šo dienu NAV iespējams. Pārzināt visu par visām a/m markām, par atsevišķiem modeļiem vēl jo vairāk......

---------------------------

(ne Sviestnesim!)

Palaboshu arii tevis teikto: neviens neprasa no shoffera zinaat visu par visaam markaam, bet vismaz maaceet

nodetekteet radushos probleemu auto, uz kura straadaa,

vajadzeetu gan. Varbuut atceries, kaa 1982. gadaa izgaaja slavenajai rallijleedijai Michele Mouton? Esot WRC liiderei, peedeejaa posmaa UK, tolaik RAC Rally,

vinjas Audi Quattro saaka zust jauda paaris aatrumposmus pirms finisha. Abas daamas virinaaja kapotu, raudziijaas visur kur, bet taa arii nepamaniija no vienas sveces nokritusho vada uzgali, un turpinaaja klidzinaat liidz finisham. Par chempionu, apsteidzot daamas , kljuva Walter Roehrl ar Opel Ascona 400, kursh tajaa posmaa nemaz nepiedaliijaas ...

Kāds teica ka vaig mācēt kapitālo remontu dzinējam taisīt? Kārbu pārlasīt?

-------------------------

Dabiski, ka to shoferim nevajag obligaati maaceet - normaali ar to nodarbojas specializeeti kantori vai pashu razhotaaju meitasfirmas. Kaut gan ... divi mani kaadreizeejie koleegji ar NEOPLAN veda sleepotaajus uz Itaaliju. Nu un sagadiijaas taa, ka nobruka sajuugs. Kaa shie peec tam teica, labi, ka peedeejie km uz ciematu gaaja no kalna uz leju Nu, un ciemata centraalajaa

laukumaa vinji, palieneejot truukstoshos shtrumus no vieteejaa servisinja, vienaa mieraa to sajuugu arii nomainiija (pasuutiija telefoniski, lai atved), un pat paspeeja izvadaat savus sleepotaajus paaris paredzeetajaas ekskursijaas. Jaa, gadiijums , var teikt, ekstremaals, bet shofferam ar padomjlaiku ruudiijumu tas bija vien suudi, no kuriem jaatiek aaraa

Un kāda tur starpība kam Tu uz ceļa maini siksnu,52 gada ražojuma gazikam,vai 2010 gada mersim?

------------------------

Tieshi taa, un galvenais ir ieraudziit, ka tieshi siksnaa ir

vaina Nevis zvaniit uzreiz bosam un vaimanaat "bos, man uudenssuuknis (gjenerators, kompresors, whatever) nospraaga!"

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm, izlasi vismaz to ko pats nocitēji!

Ne jau man grūti klājas, bet tiem auniem - baltrocīšiem, kurus negrib par šoferi ņemt. Pie kam šie pat nesaprot un negrib saprast kādēļ.

Savu portālu uztaisīt nav nekā grūta, vēl jo vairāk ka tāds ir! Ja pašam slabo, tad nedomā ka visiem prātiņš ir plāns.

Pagaidām te nekas netika adresēts Tev, bet ja Tevi kā kārtējo baltrocīti aizskāru, tad laikam esi pelnījis.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

Slinkais rakstīja: pamazaam paiet tie laiki kad virietis ko maceja. driiz arii pie mums buus kaa salaas. shaura specializacija un tupums visaa parejaa. zheel gan.

Tu taga ietekmējies no i-edgara un tas nemaz nav veselīgi

Palabošu tevis teikto- nav vairs tie laiki, kad pieejami ir tikai GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ....u.t.t. Mūsu postpadomju paaudze vnk nespēj pieņemt to, ka tikt līdzi tehnikas izaugsmei uz šo dienu NAV iespējams. Pārzināt visu par visām a/m markām, par atsevišķiem modeļiem vēl jo vairāk......

p.s. ir aizdoma, ka i-edgars arī zobus pats sev remontē.... a to nezinātājam arī pie zobārsta ir iespēja bez biksēm palikt....

man nav paradumu ietekmeeties no da jeb kaa. nav jau japaarzin katra auto iipatniibas, ir jabuut vienkaarshi logiskai tehniskai domashanai. jo auto ir uzkonstrueti logiski. tas ka jaunajos tagad daudz datoru, nenoziimee ka paliekam bezspeciigi. daudziem talbraucejiem ir klepjdatori, un nav nekadas gruutiibas nolasiit arii kljuudas ja ir veleshaaas. bet mehaniskas probleemas ir daudz vieglaakas nekaa vieglajam auto, jo viss ir aizsniedzams bez bedres-pacelaaja. nejiet jau runa ka jamaak labot visu, bet vismaz izsprast darbiibas principus vajadzeetu, tas pagariina kraanu nejeegaa ja kas

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Ja par tiem baltrocīšiem bij domāts man, tad vari mierīgi atslābt- jau gabdrīz 10 gadus un strādāju tikai ar vienu marku

Un es tomēr uzskatu, ka katram ir jādara savs darbs. Tb zobus tīram un kopjam katrs pats, bet ja vajag remontēt- lai to dara tie, kas sajēdz.....

Piemērs iz dzīves:

šoziem vienam tikpat pārgudram vīram, kā i-edgars, sāk šņakt gaiss ārā pa sausinātāju. Nu ko šis noņem nost un turpat jauc ārā. Noņem sprostrinķi un viss aizlido pa gaisu, piekam padirš tādas daļas, kuras rem-ktā neietilpst. Finālā jauns sausinātās sborā.... A reāli vajadzēja tikai sildelementu un filtru nomainīt..... Kurš nošī ir ieguvējs?

Nobrūk uz ceļa karājošais gultnis un atkal jau viens "visu zinu- visu māku" atloca rokas un metas mainīt.....Nobrauc mēnesu un gan kardānam, gan flancim psc....(šlices izjātas) Rezultātā- kardāns Aizkrauklē un mašīnai nedēļa atstojs.... Izdevīgi, ne?

Šitā es te varētu turpināt visu dienu + vēl tie gadījumi, kad paši šķūnīšos pieķeras pie lietām, par kurām pašiem jau liekas, ka ir speci

Un kādos 80% gadījumu galvenais stāsta varonis ir tieši tik pat bravūrīgs, ar 40gadu pieredzi un pārgudrs, kā i-edgars, tik kad saprot, ka ir ierāvis zarā- parasti paliek par baigajiem čomiem.....(tipa, lai nestāsta šefam)

Par siksnām- vajag taisīt pilnvērtīgas apkopes, tad uz ceļa nebūs jāmaina Un vēl kas- pamēģiniet uz šosejas apturēt 10 smagos un pajautāt vai kādam ir rezerves siksna līdz.... Dodu 15%, ka varbūt 1 no 20 būs.... Nu nav vairs tie laiki, kad paļetņikos vadāja līdzi pusmašīnu

Šoferim principā ir jāvar nomainīt ritenis, drošinātāji un spuldzes, jo tieši tik daudz intrumentu nāk mašīnai līdz no rūpnīcas + jāprot laicīgi pamanīt defektu un sakarīgi aprakstīt. Tālāk jau ir telefoni u.t.t., un var sazināties ar šefu, servisu e.t.c un tad jau kopīgi pieņemt lēmumu, vai var turpināt ceļu, vai vajag tur līst iekšā.....

ja šoferis var izdarīt vairāk (tiešām izdarīt, nevis tikai muti brūķēt un pēc tam lielākus sūdus savārīt)tas ir tikai apsveicami

Tāds nu man ir viedoklis šajā jautājumā. Pieņemiet to, vai nē- jūsu darīšana. Tāds tas pa šiem gadiem ir izveidojies un tieši tādi, kā i-edgars viņu veido

Visiem jauku dienu!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļē, ja pirms tikt pie zobiem būtu jāiziet kautkāda apmācība un jāiegūst zobu nēsātāju tiesības, tad būtu tikai pašsaprotami, ka vismaz puse no zobu nēsātājiem paši arī viņus remontētu....

manuprāt it tikai normāli, ka daži žoperīši jēdz pareizi salikt atpakļ izjauktos mezglus un tikai daļa no jamiem sajēdz, kas tur iekšā ir nobiris

pārējie ir saldais ēdiens dīlerservisiem

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

krishus, jauks salīdzinājums!! Tie kuri neko nejēdz ir normāli, bet tie kas jēdz kaut vai riteni paši nomainīt jau ir pārgudrīši.

Es tak teicu, ka stulbums Latvijā ir modē, un totāli stulbeņi sevi uzskata par normāliem.

Nu tak nelien tur kur kaut kas ir jāmāk ar galvu izdomāt un ar rokām izdarīt - sēdi un cilā savus papīrīšus kantorī, vai ej uz Maksimu par apsargu. Ak jā - brunčus paķer līdzi.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja: Ja par tiem baltrocīšiem bij domāts man, tad vari mierīgi atslābt- jau gabdrīz 10 gadus un strādāju tikai ar vienu marku

Un es tomēr uzskatu, ka katram ir jādara savs darbs. Tb zobus tīram un kopjam katrs pats, bet ja vajag remontēt- lai to dara tie, kas sajēdz.....

Piemērs iz dzīves:

šoziem vienam tikpat pārgudram vīram, kā i-edgars, sāk šņakt gaiss ārā pa sausinātāju. Nu ko šis noņem nost un turpat jauc ārā. Noņem sprostrinķi un viss aizlido pa gaisu, piekam pa******* tādas daļas, kuras rem-ktā neietilpst. Finālā jauns sausinātās sborā.... A reāli vajadzēja tikai sildelementu un filtru nomainīt..... Kurš nošī ir ieguvējs?

Nobrūk uz ceļa karājošais gultnis un atkal jau viens "visu zinu- visu māku" atloca rokas un metas mainīt.....Nobrauc mēnesu un gan kardānam, gan flancim psc....(šlices izjātas) Rezultātā- kardāns Aizkrauklē un mašīnai nedēļa atstojs.... Izdevīgi, ne?

Šitā es te varētu turpināt visu dienu + vēl tie gadījumi, kad paši šķūnīšos pieķeras pie lietām, par kurām pašiem jau liekas, ka ir speci

Un kādos 80% gadījumu galvenais stāsta varonis ir tieši tik pat bravūrīgs, ar 40gadu pieredzi un pārgudrs, kā i-edgars, tik kad saprot, ka ir ierāvis zarā- parasti paliek par baigajiem čomiem.....(tipa, lai nestāsta šefam)

Bet runa jau gāja tieši par sajēgu nevis tikai "pliku" iniciatīvu, a Tevis piesauktie piemēri liecina tikai par to, ka sajēgas nekādas tak nebija.....

Nevaig jaukt pirkstu ar p****.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

jugasvilli, ja Tu būtu izlasījis kaut pāris lpp atpakaļ, tad varbūt ievērotu, ka runa iet par to ka topika autors vispār nezina kas ir remontspējīgs šoferis un netaisās pat tādu kļūt! Te neiet runa par to vai māk vai nemāk, vai mācīja vai nemācīja, bet par to ka viņš uzskata ka tas viņam nav vajdzīgs!! Lai remontē citi.

Es ar nepiedzimu, nedz par atslēdznieku, nedz par inž mehāniķi, nedz santehniķi, radiomeistaru, nedz par galveno konstruktoru lielā rūpnīcā. Taču visu to es biju spējīgs apgūt. Pašreizējai jaunatnej vismaz 99% nekas vispār neinteresē un netaisās nedz kaut ko mācīties, nedz pamēģināt kaut ko darīt.

P.s. sajūgu nomainīt man neviens nekad nav mācījis! Tā pat kā kapitālo demontu veikt gan moča gan auto motoram.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

jugasvilli, redzi es tieši esmu dikti zemās domās par lielum lielāko vairākumu šai forumā mītošo. Nu neko nejēdz un negrib jēgt, bet kāda bravūra!!! Un ja uzrodas kas māk kaut vai riteni savam auto nomainīt tā uzreiz tiek aptirsts no galvas līdz kājām, nosaukts par pārgudrīti vai piemet ka esot ļoti augstās domās par sevi.

Jau 4. reizi pa 4 topika lapām saku - nevīžība un totāls stulbums pašreiz ir modē. To es jau zinu, vari neatgādināt.

Sretsked, nu bet Tu tak pat netaisies meģināt uztaisīt kapitalku, tā ka Tev nav ko uztraukties - tā pat neuzzināsi cik ilgi nokalpos.

auma Reģ.: 22.12.2004
0 0 Atbildēt

Mūsdienās ir jābūt sajēgai kaut vai dēļ tā, lai tevi ne...istu katrs kurš nav par slinku to darīt.

Tikā jāmaina kalodkas pakaļā, izrādās ka viens suports ir izbeidzies (cilindrīts norūsējis un nestaigā) trijos servisos pateica ka jāmeklē jauns (vai cits) suports. Aizbraucu uz veikalu, pa trīs lati nopirku remkomplektu un pa vakaru sūcot aliņu sataisīju abus suportus kā jaunus.

Iztērēju 7Ls par gumijām un 5stundas ar baudu dzerot aliņu paķimerējos, servisā būtu 20Ls lietots suports (bez garantijas ka pēc pus gada nebeigsies) un nez cik vēl par darbu (kā jau iekš LV arī bez garantijas).

Morāle! Domājat paši...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

2krishus: visu cienju. praatiigs un adekvaats posts.

2Crankshaft: nu - nu. es jau mazmaz staastiiju par to diagnostiku. varu piemeera peec apstaastiit situaaciju, kas gadu atpakalj notika mana volvja motoram - cik konsulteejos ar "zinoshajiem", ar neviens neko laaga nodiagnosticeet neprata. varbuut Tu buusi iistais ekstrasekks, kursh visam redz cauri?

iisteniibaa, neapshaubot tavas zinaashanas, bet nu visaadu probleemu meedz buut tik daudz, un tik samudzinaati diagnosticeejamas, ka.... kameer pieredzes necik, un no zinaashanaam tik n izlasiitaas graamatas par uzbuuvi, diagnostiku, un gadiijumiem "iz dziives" - tikmeer jau liekas, ka viss viegli un elementaari. ar pieredzi, naak atskaarsme cik viss tomeer sarezgiiti un neviennoziimiigi...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

tu domā, ka gudrība slēpjas tikai mākā tehniskas lietas darīt? tipiska padomju stagnāta domāšana.

Un Tu domā ka normālam cilvēkam ir apkaunojoši kaut mācēt?

Aizej pie latviešu valodas skolotājas uz 1. klasi, lai Tevi iemāca izlasīt vismaz šo topiku! Tu tak pats savus izdomājumus tikai ļurini, pilnīgi nelasot kas ir iepriekš uzrakstīts. Tad kad iemācīsies kaut ko salasīt, tad drošības pēc izlasi 2 reizes - citādi redzu, ka nespēj saprast kas tur ir rakstīts!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pagaidām lielākoties esmu saskāries ar atziņu, ka cilvēki viens otram iesaka uz kuru servisu dzīt auto, lai sataisa šo vai to, par labu servisa reklāmu pieminot, ka tur neko nesačakarēja! Nevis sataisīja, bet nesačakarēja. Citos servisos laikam nav neviena soc laiku stagnāta...

Taču draco tā pat nesaprast šī vārda nozīmi - jo nezina kas tas tāds ir.

p.s. garāžas kaimiņam miesīgs brālis strādā it kā labākajā autoservisā pilsētā par maiņas meistaru, taču nez kādēļ uz servisu nedzen šis savu auto - remontē pats.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

lai vareetu kaut ko " NODIAGNOSTICEET" nepieciešama pieredze un zinaašanas uzbuuvee. kreeslaapirdeejs kuram ar auto remontu ir bijusi dariišana tikai braucot pie diilera uz servisu diez vai buutu laižams viens pats taalaa ceļā aiz polaaraa loka lai cik centiigs šams arii nebuutu.

tas ka visu kaut ko maak remonteet, nu kaa edgars - ja ir daudz briivaa laika tad jau var, ja rokas no iistaas vietas aug. bet taapeec sevi pozicioneet kaa ahuuno specuku- hvz...

paargudreļi jau sataisa tos lielaakos meeslus- ja viņš ir gludekli salabojis, tad jau lokomotiivi ar' sačiņīs

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: bet taapeec sevi pozicioneet kaa ahuuno specuku- hvz...

paargudreļi jau sataisa tos lielaakos meeslus- ja viņš ir gludekli salabojis, tad jau lokomotiivi ar' sačiņīs

da tu ko - vish pat skaljrunjiem spoles pashrociigi paartin, un difuzorus laapa, nerunaajot jau par ielaapu uzvulkanizeeshanu sapleestiem kondomiem

nee, nu es jau esmu par to, lai cilveeki maak arii pashi kautko izdariit, bet visam ir savs slieksnis, kad no lietderiibas un veselaa sapraata viedoklja tas nekaadaa veidaa vairs nerenteejas. nu un vispaar - runaa ka visbiistamaakie esot idioti ar iniciatiivu - tie akuraat uzskata ka visaas jomaas un lietaas ir ahuunie eksperti, visur lien iekshaa, un rezultaataa mums ir chernobiljas katastrofa, un kaudze ar nedaudz mazaaka meeroga katastrofaam un avaarijaam, nerunnaajot jau par sadziiviskaam likstaam...

nu i runaajot par polaarajiem lokiem - es i loti labi zinot materiaalo baazi, uz turieni nestaigtos. ne viss ir salabojams, un ne visas detaljas iespeejams panjemt liidz. a naave tur staigaa izstieptas rokas attaalumaa. lai tur braukaa tie, kam bez paarmeeriiga riska dziive liekas pliekana...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

draco

2Crankshaft: nu - nu. es jau mazmaz staastiiju par to diagnostiku. varu piemeera peec apstaastiit situaaciju, kas gadu atpakalj notika mana volvja motoram - cik konsulteejos ar "zinoshajiem", ar neviens neko laaga nodiagnosticeet neprata.

---------------------------

))) Njaa, es atcereejos situaaciju pirms dazhiem gadiem, kad mana Volvo motoram arii peekshnji radaas situaacija, par kuru mees kopaa ar atziitu "ekstrasensu" veselu dienu galvas lauziijaam, liidz peekshnji naaca apgaismiiba Vaina gan nebija motoraa pashaa, bet manaa pasha slinkumaa

varbuut Tu buusi iistais ekstrasekks, kursh visam redz cauri?

-------------------------

Diez vai taadi ljaudis eksistee, liidziiga liimenja ljaudis IMHO sastopami to viduu, kuri specializeejas uz kaadu noteiktu / shauru sfeeru. Neviens nav speejiigs zinaat un prast pilniigi visu ...

iisteniibaa, neapshaubot tavas zinaashanas, bet nu visaadu probleemu meedz buut tik daudz, un tik samudzinaati diagnosticeejamas, ka.... kameer pieredzes necik, un no zinaashanaam tik n izlasiitaas graamatas par uzbuuvi, diagnostiku, un gadiijumiem "iz dziives" - tikmeer jau liekas, ka viss viegli un elementaari.

--------------------------

Pilniigi piekriitu

ar pieredzi, naak atskaarsme cik viss tomeer sarezgiiti un neviennoziimiigi..

--------------------

Arii pilniigi piekriitu.Kad 1980. otrajaa pusee es tiku pie pirmaa nopietnaa motortestera (SUN MCA 3000), tad naacaas bezmaz visu no jauna apguut, jau citaam aciim raugoties. Ak Kungs, ko tas daikts visu maaceeja pastaastiit ... Kaads pusgads pagaaja, studeejot liidznaakosho literatuuru un praksee apguustot agregaatu, lai vareetu izmantot to, ko riiks piedaavaaja ...Turklaat kompji tolaik veel vispaar bija retums

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Vecīt, tu, šķiet, ar lielummāniju vai šizofrēniju sirgsti. Moš aizej pie kāda speciālista pakonsultējies.

NU tad izlasi ko pats esi sarakstījis!! Ja jau kaut ko māk vairāk par vidusmēru, tātad šizofrēniķis, ja nemāk neko pēc Tava teiktā izriet normāls džeks. Iesaku 2 reizes pārlasīt - varbūt tad pielks!!

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Daudzi te lielās, ka var visu paši izdarīt un,ka tie kas neprot ir līkroči.

Es arī daru pats, ja vajag kur aizbraukt, tad neizmantoju auto vai sabiedrisko - braucu ar velo.

Jūs varat aizšaut līdz Varšavai? Es varu - esmu kings

Beidziet ņemties, ir cilvēki,kuri var paši remontēt un ir cilvēki kuri nevar, bet viņi māk ko citu. Visi labi. Miers

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nu beidzat nu par edgarinju njirgaaties -iemaaciijies vish suuri - gruuti, caur lielaam puuleem, paartiit skaljrunjus un gludekljus. tas arii labi. ir taadi, kas arii uz ko taadu nav speejiigi un lielaa vairumaa...

es personiigi gan, daudz augstaak veerteeju speeju domaat logiski, un lai cilveeks kopeeji ir adekvaats. ja cilveeks prot domaat, tad arii +/- diagnostiku spees izveikt, un nepiecieshamiibas gadiijumaa i gludeklja bojaajumu nodiagnosticeet, i varbuut pat salabot, i kompja, i gandriiz dajebkaa. a vot meerkakjis, kuram ar koku ir iemaaciits kaa gludekli remonteet - nu ja, gludekli jams, ticu, maacees remonteet labi. bet noliec vinja priekshaa jebkaadu citu, par elementaaru, uzdevumu - un apjuks, i nezinaas ko dariit...

/me taa uzskata.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

viņam nevajag tos pārtinamos gludekļus krāmēt uz augšējā plaukta un pēc tam aiz barošanas vada raut zemē. galvai nelāgi.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: Sveiki, tauta!

domaaju, te dazaadi vecie zubri ar C / CE kategoriju ar ganaas.

peedeejaa laikaa pamazaam skatos peec darba uz C kat, un pabiezhi sludinaajumos redz, ka vajadziigs "remontspeejiigs" shoperis. tb, p[eec buutiibas divi vienaa - shoperis - autoserviss

cik lielaa meeraa parasti tas remontspeejiigums tiek domaats / prasiits? lai celjaa var uztaisiit kapremontu dzineejam? paarborteet riepu? paarlasiit aatrumkaarbu?

smagajiem tak tie agregaati taadaas masaas, ka pa lielaakai daljai tur viens un bez paceelaaja nefiga nepadariisi, nee?

=========

draco

pirms 19 minūtēm:

es personiigi gan, daudz augstaak veerteeju speeju domaat logiski

======

Vai tev kā loģiskas domāšanas cienītājam nav ienācis prātā piezvanīt kaut vienam tāda sludinājuma autoram - tavam potenciālam darba devējam - un pavaicāt ko viņš prasa no "remontspeejiiga" šofera?

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti