draco, kāpēc negribi strādāt par taksometra šoferi? Tas taču dinamisks, interesants darbs! Man radinieks strādā Baltic Taxi un ir apmierināts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
draco, kāpēc negribi strādāt par taksometra šoferi? Tas taču dinamisks, interesants darbs! Man radinieks strādā Baltic Taxi un ir apmierināts.
Kur nu es piekrītu draco - tad tas ir par visādu krāmu remontēšanu - ja tas ir hobijs - OK, bet ja tu drisies ar kaut kādu krāmu tikai tādēļ lai ekonomētu naudu - nu toč nav vērts. Es arī "prikola" pēc mēdzu palabot elektriskas ietaises, tagad ja nebūs slinkums un atradīsies laiks pajebīšos ar AEG veļmašīnas elektroniku, bet caurmērā mans hobijs ir labot mehāniskas lietas. Un tas tīri no bērnības iegājies kad ričukus laboju, jaucu un ķīlēju - man tas patika un tagad patīk joprojām, tikai nu jau tam visam klāt nākuši auto.
Bet tāpat tam kam man nav speciālu instrumentu - es neķeršos klāt !!!
Sretsked rakstīja:
nu,ko es teicu?? Tiem ļetrakiem ne te ir kas labi ne tur
Klausies, tu, grīdu mazgātāj Laimes meklētāju sugas brālītis....
Deksi, tu nocitēji mani nevis draco, viņš te tas, kam viskautkas nav labi
VWfans rakstīja: draco, kāpēc negribi strādāt par taksometra šoferi? Tas taču dinamisks, interesants darbs! Man radinieks strādā Baltic Taxi un ir apmierināts.
nu, pirmkaart jau mani interesee pieredzes ieguushana pabraukaajot tieshi ar "c" kategoriju. ar b kat esmu izbraukaajies gana, un tur es nekaa jauna prieksh sevis vairs neieguushu. turklaat par taksistiem, cik nu ar jamiem esmu saskaaries, man ir attieciigs iespaids, kaa jau teicu - urlas paarsvaraa. protams, jebkurai likumsakariibai ir iznjeemumi, uttp, bet necik negribaas taadaa "sabiedriibaa" apgroziities. man i alergija pret uzrlaam un kliiniskiem idiotiem.
par to "labi dziivo, ja jau laiks veertiigs" - es savaa laikaa mazmaz esmucmeeginaajis chiniit kievu kasetnieku - deku. kaadu nedeelju laikam, ja ne vairaak rakos pa principiaalo elsheemu, domaaju, meeriiju, lodeeju. arii veljas mashiinai esmu ar elektriibu meeginaajis ciiniities. no taa i nonaacu pie secinaajuma, ka ir lietas, kuras var pats pachakareet, un ir taadas, kur nav veerts, ja tas nav tavs hobby, kaa jau te noraadiija. to, ko tu nedeelju - divas chakareesies, un, iespeejams salauziisi veel vairaak, satasiiishanas vietaa, profs, iespeejams, nodiagnosticees un salabos pa 15 - 20 minuuteem.
taa ka - katram savs. tie kas te njaud, ka vajag pasham visu dariit, lai saak ar zobu remontu miiljotajai sievasmaatei ar aamura un uzrbmashiinas paliidziibu iespeejas, tieshaam ir neierobezotas. pie viena var paardot uz shiem pasaakumiem skatiitaaju biljetes - cirks un zoodaarzs saliidzinaajumaa, atpuushas
par kompjiem vispaar nekomenteeshu - ja nav sajeegas, labaak par sho teemu muti vispaar valjaa neveert, cieniijamie biedri - diletanti....
draco rakstīja:
nu i pa to trakoshanu ar smago -galiig nesapratu. cik nu prakt braukshanaa patreneejos ar mersi atego - kaada tur trakoshana? trakot var ar mashiinu kura labi turaas uz celja - plata, zems smaguma centrs, un laba dinamika. ko var trakot ar smago, kursh no visiem aspektiem ir nekaads? tur, man liekas, praataa riktiigi apskaadeetam jaabuut.
šitais bij labs Patrennējies ar atego un jau jūties, kā profesionāls šoferis, kurš visu zin un visu māk....
1.piemērs iz dzīves:
Viena firma pasūta 2 jaunas mašīnas, abas veic vienu un to pašu darbu, taču pēc 2 gadiem vienai virsū vēl aizvien stāv atsperes no rūpnīcas, a otrai jau ceturtā lāgu paka tiek mainīta..... Secinājumus izdari pats, spečuk...
Ozz rakstīja: džugiņ,mosties,treknie laiki ir beigušies! Kāpēc gaziks ir jādzen pie dīlera uz visu dienu lai lampiņu nomainītu,ja pats remontspējīgais to var izdarīt 5 minūšu laikā?
Koka otrs gals:
Gaziks tik un tā nonāk pie dīlera uz visu dienu, lai novērstu "remontspējīgā" šofera 5 min laikā sastrādāto....
draco, pieredzes iegūšanai Tev pietiks ar iznomātu gruzoviku! Jo darbā tādus aunus neviens neņems, un ja arī paņems, tad ātri vien parādīs durvis.
To ka tagat modē ir totāls tupums es jau sen zinu - jo mazāk jēdz kaut ko darīt, jo mazāk zina, jo krutāks čals.
Tieši Tu laikam esi viens no viskrutākajiem. Vienīgi tie kas kaut ko jēdz izdarīt ar savām rokām un savām smadzenēm tādu par pionēriem sauc.
draco rakstīja:
par kompjiem vispaar nekomenteeshu - ja nav sajeegas, labaak par sho teemu muti vispaar valjaa neveert, cieniijamie biedri - diletanti....
Baigais datorspeciālists, kas pat nemāk uzlikt savai kastei latvisku klavas izkārtojumu un no dzelžiem arī laikam tik sajēdz kā karteles saspraust
Sretsked rakstīja: Nepavisam ne. Latvijā tev bija slikti,pats rakstīji-jāpiš uz Angliju, tur viss labi.
Tagad izrādās, tur pilns ar nejēgām
Kur ir labi ???
Tavā purvā.
man patiik.
teorija par to,ka 95% ir auni, pastaaviigi apstiprinaas...
nu, ko lai saka... neko neteikshu. pagaidaam - nav kam...
krishus rakstīja:
draco rakstīja:
nu i pa to trakoshanu ar smago -galiig nesapratu. cik nu prakt braukshanaa patreneejos ar mersi atego - kaada tur trakoshana? trakot var ar mashiinu kura labi turaas uz celja - plata, zems smaguma centrs, un laba dinamika. ko var trakot ar smago, kursh no visiem aspektiem ir nekaads? tur, man liekas, praataa riktiigi apskaadeetam jaabuut.
šitais bij labs Patrennējies ar atego un jau jūties, kā profesionāls šoferis, kurš visu zin un visu māk....
1.piemērs iz dzīves:
Viena firma pasūta 2 jaunas mašīnas, abas veic vienu un to pašu darbu, taču pēc 2 gadiem vienai virsū vēl aizvien stāv atsperes no rūpnīcas, a otrai jau ceturtā lāgu paka tiek mainīta..... Secinājumus izdari pats, spečuk...
fantastiski. kuraa vietaa tu salasiiji, ka es juutos taisni profesionaals shoperis?
a par atspereem -vinjas sajaat var visaadi, pat ja atmet braakja iepeeju -var ar peregruziem, piemeeram, braukaat. viena no mashiinaam var straadaat pa marsrutiem ar sliktaaku celja segumu. shopers var buut pokujists, un pa visaam bedreem vaaleet neatmetot gaazi. tas viss - negonkojot. gonkoshana, manaa izpratnee ir stipri energiska gaazes un bremzes spaidiishana, un saanu paarslodzes pagriezienos, kaa arii aatruma paarsniegshana un nepraatiiga braukshana - apdziishana par katru varu, spuiezhot pretimbraucosho bremzeeties, uttp. vispaar ar taam bedreem uz smagaa, peec manas nelielaas pieredzes, ir stipri savaadaak nekaa uz vieglaa - ne tu a smago seviskji no bedreem paizvairiisies - i strauji manevreejot jams stipri nejauki saak shuupoties, i gabariiti taadi, ka pa savu joslu vinjam nekaads zapass gabariitos praktiski nav, uttp.
bet nu ne par to bazaars. katrs te kautko no savas iedomu pasaules iid - vienam liekas, ka jams jau nu lielais profesionaalis atsperu noguruma teorijaa, un visas beedas i no gonkoshanas. citam skiet, ka shoperim jaabuut kaa diagnostikas centram un remontateljee vienaa personaa. naakamais uzskata, ka viss pasham jaadara - i desa jaarazo sev, i olas jaadeej, i skaljrunji jaaremontee. veel naakamais kautko ljurkst par klabvas izkaartojumu un karshu mainju - aciimredzot pats nesen raskladkas pielikt iemaaciijies, un nav kam palieliities.
a kopumaa - ak dies, kaada aprobezotiiba.... agraak sheit, iauto, sakariigi cilveeki bija vismaz kaadaa skaitaa. tagad, raadaas - uz vienas rokas pirkstiem saskaitaami...
draco, nemīz karstu- tak skaidri redzams, ka tev no šitās štelles ir maza sajēga...
Šitais atkal ir labs:
"gonkoshana, manaa izpratnee ir stipri energiska gaazes un bremzes spaidiishana, un saanu paarslodzes pagriezienos, kaa arii aatruma paarsniegshana un nepraatiiga braukshana - apdziishana par katru varu, spuiezhot pretimbraucosho bremzeeties, uttp. "
Kaut kādā civic forumā tev noteikti aplaudētu, bet kontekstā ar kravas transportu- izklausās........ nū tu saprati.....
ir arii uz kravas transporta atseviskji taadi brauceeji maniiti. taapeec jau saku - tur jaabuut mazmaz saspiestam...
Nu, IMHO jau "remontspeejiigs shoferis" diezi vai muusdienaas noziimee agregaatu kapitaalremontu
veiktspeejiigu teelu - ar to pat Rietumu lielaas transportkompaanijas nenodarbojas Bet nu, saakot ar siiku (saliidzinoshi) defektu noveershanu - saakot ar ritenja nomainju, un beidzot ar , piemeeram, truukushu siksnu nomainju dzineejam ... taa ir shoffera ikdiena, iipashi taalbrauceeja. Man vairaaki pazinjas straadaa Rietumos, gan uz autobusiem, gan uz lielkravas smagajiem - visi prot augshmineetos darbus, ja vajag , arii teceet saakusho uudenssuukni vai nospraagusho kompresoru nomainiit. Turklaat visi nav "austrumnieki",
ir arii Rietumeiropieshi Taa vienkaarshi ir dziives nepiecieshamiiba - ko gan vinjam iesaakt , teiksim , Griekjijas kalnos vai Norveegjijas Ziemeljos ar satruukushu dzineeja siksnu (vienu no) jeb spraagushu stuures pastiprinaataaja shljauku? Jo vairaak taapeec, ka paliidziiba celjaa reizeem ir nesameerojami daarga ...
Zinu no pieredzes Ir lauka apstaakljos, Frankfurt / M
uz ielas, "atdziivinaats" Ikarusa (lasi M.A.N.) dzineejs, kuram pie ~120 cilindraa iekrita vaarsts ... Jau detalju izmaksas bij sameeraa zveeriigas, a ja remonteetu M.A.N. kantorii, mamma mia
Crankshaft, nav jēgas skaidrot, Draco tā pat nav spējīgs saprast! Viņš izmet ārā jebko, ja drošinātājs pārdedzis un nopērk jaunu aparātu vietā, tai vietā lai mēģinātu apmainīt drošinātu. Par to lai apskatītos kādēļ drošinātājs ir pārdedzis vispār pat sapņot nevar.
Riktīgs izlutināts memmes dēliņš, ar nopirktu (par cukurmaisu) vidusskolas diplomu.... labākajā gadījumā.
i_edgars rakstīja: Crankshaft, nav jēgas skaidrot, Draco tā pat nav spējīgs saprast! Viņš izmet ārā jebko, ja drošinātājs pārdedzis un nopērk jaunu aparātu vietā, tai vietā lai mēģinātu apmainīt drošinātu. Par to lai apskatītos kādēļ drošinātājs ir pārdedzis vispār pat sapņot nevar.
Riktīgs izlutināts memmes dēliņš, ar nopirktu (par cukurmaisu) vidusskolas diplomu.... labākajā gadījumā.
Uhh, tev ar stiliņš - vinš (Draco) nekur nav teicis ka viņam ir probza pārbaudīt drošekļus, bet tev redz ka tik "padziedāt".
Visaas normaalas valstiis un arii firmaas tepat Latvijaa taadus noraadiijumus neuzdod..Latvijaa shaadi reklameejas visaadi kruumu-s.du kantori uz kuriem pat zvaniit nav veerts..varu piemineet dazus-adria19,brigma,bmg moors un t.t. Taas ir vietas kur shoferus par cilveekiem neuzskata,bet gan par dzenamiiem lopiem..Normaalos kantoros brauc ar normaaliem auto,kurus uz celjiem nav jaataisa,jo tie ir jau savlaiciigi apruupeeti servisos..
ja uzticēsi visu darīt tikai servisos, tad ātri paliksi gan bez auto, gan bez biksēm. Nu ļoti maz ir servisu, kur attieksme pret auto ir kaut cik normāla. pamatā viss darbs ir uz otjebis! Strādā puišelīši apmēram kā Tu, kas diplomu par cukurmaisu nopirkuši, bet no auto nesajēdz pilnīgi neko, un galvenais negrib sajēgt.
Tad te čikst vienā čīkstēšanā: diagnostikas kompis neko neparādīja... tā diagnostika ir tikai kā palīgs, bet ne dievs, ja cilvēks neko nejēdz, tad diagnostikas stends tam ir kā fifele - spēļmantiņa.
demo
Visaas normaalas valstiis un arii firmaas tepat Latvijaa taadus noraadiijumus neuzdod..
-------------------------------
Neuzdod gan, bet uzskata shaadas prasmes par veelamaam gan
Normaalos kantoros brauc ar normaaliem auto,kurus uz celjiem nav jaataisa,jo tie ir jau savlaiciigi apruupeeti servisos..
-------------------------
Redzi, arii savlaiciigi apruupeetam auto jau naakamajaa dienaa var iziet no ierindas pat jauna, plaanveidiigi nomainiita detalja Tehnika ir tehnika ... Mans draugs straadaa lielaa, Holandee baazeetaa transporta firmaa jau vairaakus gadus - varbuut tev kaut ko izsaka vaards "De Rooy". Firmai ir savs milzeniigs kravas auto apkopes komplekss, kur apkopj savus (vairaakus simtus) un arii citu firmu kravas auto. Nu tad chomam, esot Norveegjijaa pie Tromses (tas ir vinja parastais marshruts - no Holandes / Beljgjijas uz Norveegjijas Ziemeljiem un atpakalj), pirms dazhaam dienaam apkoptajam DAFam, kuram pat gads veel nebija uz muguras, peekshnji pliisa dzeseeshanas shkjidruma shlangs. Vai vinjsh sauca Tehnisko paliidziibu? Nea,
vinjsh sadzenaaja pa raaciju un telefonu koleegjus, kuri tobriid atradaas Tromsee un taas tuvumaa, pazinjoja par notikusho, arii bosiem Holandee, jo tie ar GPS redz, ka vinjsh staav, koleegjis atpakaljceljaa no Tromses atveda shlangu un antifriiza kannu, paareejais jau bija roku veikliiba Principaa ar visu kopaa vinjsh nokaveeja kravas piegaadi tikai par dazhaam stundaam. Par ko tika vinjam cildinoshs raksts firmas aviizee un ...naudas balva, jo , kaa izraadiijaas, vinjsh kantorim ietaupiija vismaz paaris tuukstoshus EUR Normaalos kantoros izturas taa. Nelaime taa, ka leerums smago vadiitaaju Rietumos ir polji, visaadi rumaanji un jugoslaavi, turki, kuri nespeej noveerst pat shaada tipa nerazhas ...
demo
Visaas normaalas valstiis un arii firmaas tepat Latvijaa taadus noraadiijumus neuzdod..
-------------------------------
Neuzdod gan, bet uzskata shaadas prasmes par veelamaam gan
Normaalos kantoros brauc ar normaaliem auto,kurus uz celjiem nav jaataisa,jo tie ir jau savlaiciigi apruupeeti servisos..
-------------------------
Redzi, arii savlaiciigi apruupeetam auto jau naakamajaa dienaa var iziet no ierindas pat jauna, plaanveidiigi nomainiita detalja Tehnika ir tehnika ... Mans draugs straadaa lielaa, Holandee baazeetaa transporta firmaa jau vairaakus gadus - varbuut tev kaut ko izsaka vaards "De Rooy". Firmai ir savs milzeniigs kravas auto apkopes komplekss, kur apkopj savus (vairaakus simtus) un arii citu firmu kravas auto. Nu tad chomam, esot Norveegjijaa pie Tromses (tas ir vinja parastais marshruts - no Holandes / Beljgjijas uz Norveegjijas Ziemeljiem un atpakalj), pirms dazhaam dienaam apkoptajam DAFam, kuram pat gads veel nebija uz muguras, peekshnji pliisa dzeseeshanas shkjidruma shlangs. Vai vinjsh sauca Tehnisko paliidziibu? Nea,
vinjsh sadzenaaja pa raaciju un telefonu koleegjus, kuri tobriid atradaas Tromsee un taas tuvumaa, pazinjoja par notikusho, arii bosiem Holandee, jo tie ar GPS redz, ka vinjsh staav, koleegjis atpakaljceljaa no Tromses atveda shlangu un antifriiza kannu, paareejais jau bija roku veikliiba Principaa ar visu kopaa vinjsh nokaveeja kravas piegaadi tikai par dazhaam stundaam. Par ko tika vinjam cildinoshs raksts firmas aviizee un ...naudas balva, jo , kaa izraadiijaas, vinjsh kantorim ietaupiija vismaz paaris tuukstoshus EUR Normaalos kantoros izturas taa. Nelaime taa, ka leerums smago vadiitaaju Rietumos ir polji, visaadi rumaanji un jugoslaavi, turki, kuri nespeej noveerst pat shaada tipa nerazhas ...
Īstenībā jau drusku smieklīgi škiet šitie teksti
"japaskatās, .... nezinu vai gribu... vai patiks.... vai neliks par daudz darīt"
laikā ka uz "simtlanieku" programmu rindā stāv vairāki tūkstoši Cilvēku.
Varbūt vaig sākt ar to,
"kam Tu vispār tāds, principiāls pamuļķis, esi vajadzīgs:"
Ar baltrocīša puikelīša psiholoģiju darbu ar C vai augstākām kategorijām nekad nedabūt, ne Latvijā, ne citur Eiropā.
Šāda Draco psiholoģija ir vistīrāka bābas psiholoģija - lai taisa citi. Atliek tikai bručus kājās uzmaukt.
pamazaam paiet tie laiki kad virietis ko maceja. driiz arii pie mums buus kaa salaas. shaura specializacija un tupums visaa parejaa. zheel gan.
Slinkais rakstīja: pamazaam paiet tie laiki kad virietis ko maceja. driiz arii pie mums buus kaa salaas. shaura specializacija un tupums visaa parejaa. zheel gan.
Tu taga ietekmējies no i-edgara un tas nemaz nav veselīgi
Palabošu tevis teikto- nav vairs tie laiki, kad pieejami ir tikai GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ....u.t.t. Mūsu postpadomju paaudze vnk nespēj pieņemt to, ka tikt līdzi tehnikas izaugsmei uz šo dienu NAV iespējams. Pārzināt visu par visām a/m markām, par atsevišķiem modeļiem vēl jo vairāk......
p.s. ir aizdoma, ka i-edgars arī zobus pats sev remontē.... a to nezinātājam arī pie zobārsta ir iespēja bez biksēm palikt....
\"remontspeejiigs\" - kas tas taads?
Sveiki, tauta!
domaaju, te dazaadi vecie zubri ar C / CE kategoriju ar ganaas.
peedeejaa laikaa pamazaam skatos peec darba uz C kat, un pabiezhi sludinaajumos redz, ka vajadziigs "remontspeejiigs" shoperis. tb, p[eec buutiibas divi vienaa - shoperis - autoserviss
cik lielaa meeraa parasti tas remontspeejiigums tiek domaats / prasiits? lai celjaa var uztaisiit kapremontu dzineejam? paarborteet riepu? paarlasiit aatrumkaarbu?
smagajiem tak tie agregaati taadaas masaas, ka pa lielaakai daljai tur viens un bez paceelaaja nefiga nepadariisi, nee?