Problēmas ar bāku.

recluse Reģ.: 04.01.2003

Esošā bāka caura. Jauna maksā ap 250 LVL, bet rūsējoša materiāla, parasti netur vairāk pa 30 gadiem, bet tagad vēl ar to spirtoto e10 biedē.

Tātad, jautājums, kādi LV uzņēmumi spēj uztaisīt bāku no nerūsējošā tērauda, lētāk par jaunu. Pieredze, ieteikumi.

P.S. Spam welcom.

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE

par numuru un citu datu viltošanu vēl gadus var dabūt: www.delfi.lv/...

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: Ja Tev ir tās bakas orģinālais kods zināms, iespējams ka varu piedāvāt tādu orģinālo lētāk nekā "aptuveni 250Ls.

683393

Cena jau savācas kopā ar piegādi.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Mans labs paziņa šādi zaudēja apdrošināšanas atlīdzību (nebūdams vainīgs), jo auto

nebija oriģinālā stūre, tiesi, oficiāli pirkta ar visiem papīriem, bet papīri bij pazaudēti kaut kur. Dabūja tos štrunta pāris tūkstošus maksāt par remontu pats...

šitā ir kretīniska padjobka un tādas attieksmes dēļ apdrošinātājus vajag jāt. jo konkrētām faktam nav nekādas cēloņsakarības ar negadījumu.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis

vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE

--------------------------------

To nav grūti pārbaudīt, ja rodas vēlme

anonimikis

šitā ir kretīniska padjobka un tādas attieksmes dēļ apdrošinātājus vajag jāt. jo konkrētām faktam nav nekādas cēloņsakarības ar negadījumu.

--------------------------------

Puisis bija paskaidrojumā ierakstījis, ka esot rokas paslīdējušas uz stūres. Sekoja apdrošinātāja kontakts ar

stūres izgatavotājfirmu, nosūtīts sērijas numurs , un atnāca atbilde: šī modeļa stūres nav atestētas atbilstoši ECE standartiem, jo to virsmas ir pārāk slidenas, kas

savukārt pieļauj vadīšanu TIKAI ar speciāliem cimdiem.

Stūres tiek ražotas eksportam uz ne-ES valstīm.

Viss, kur te var vainot apdrošinātāju? Pats esmu līdzējis sameklēt paziņam - vērtētājam "cūkas" uz cietušajiem auto Gadījās tādas, ka mati stāvus cēlās ...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

incanti, kas no padirsinātāju puses tiks darīts, ja žoperītim paslīdēs kāja un maxima-šķūning bremžu pedāļa uzlikas?

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: anonimikis

vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE

--------------------------------

To nav grūti pārbaudīt, ja rodas vēlme

anonimikis

šitā ir kretīniska padjobka un tādas attieksmes dēļ apdrošinātājus vajag jāt. jo konkrētām faktam nav nekādas cēloņsakarības ar negadījumu.

--------------------------------

Puisis bija paskaidrojumā ierakstījis, ka esot rokas paslīdējušas uz stūres. Sekoja apdrošinātāja kontakts ar

stūres izgatavotājfirmu, nosūtīts sērijas numurs , un atnāca atbilde: šī modeļa stūres nav atestētas atbilstoši ECE standartiem, jo to virsmas ir pārāk slidenas, kas

savukārt pieļauj vadīšanu TIKAI ar speciāliem cimdiem.

Stūres tiek ražotas eksportam uz ne-ES valstīm.

Viss, kur te var vainot apdrošinātāju? Pats esmu līdzējis sameklēt paziņam - vērtētājam "cūkas" uz cietušajiem auto Gadījās tādas, ka mati stāvus cēlās ...

Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nu te ir divas puses "bildei" - apdrošinātajs nav labdarības kantoris, un tāda roku paslīdēšana uz stūres kādos augstākos kalnos līkumā - un ...

Es neatbalstu sķūningu tur kur tas kļūst bīstams pašiem braucējiem !!!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

viktors1961

Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?

------------------------------

Uzstādot neautorizētu stūri savam auto, īpašnieks automātiski kļūst par TĪŠU noteikumu pārkāpēju. To tev

laipni apskaidros jebkurā apdrošināšanas sabiedrībā pasaulē un pasūtīs "tuda-že" ar visām tavām prēmijām

Pirmais

incanti, kas no padirsinātāju puses tiks darīts, ja žoperītim paslīdēs kāja un maxima-šķūning bremžu pedāļa uzlikas?

-------------------------

A vot tāpēc ir jāskatās, kāds marķējums ir uz tām uzlikām (ja ir), ja nav, tad labāk nepirkt Vācijā, Austrijā un vēl šur tur šādas uzlikas , stūres un vēl šo to

rakstīja iekšā "lielajā brīfā", tāpat, kā riteņu diskus un riepas, ja gribējās izmēros citādas, kā oriģinālā paredzējis autoražotājs. Ja to nedarīja, tad apdrošināšanas gadījumam iestājoties vienlaikus iestājās arī lielas ziepes

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ja būs apenes bez CE sertifikāta un sāks kasīties kājstarpe? tad ar atteiks apdrošināšanu?

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: viktors1961

Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?

------------------------------

Uzstādot neautorizētu stūri savam auto, īpašnieks automātiski kļūst par TĪŠU noteikumu pārkāpēju. To tev

laipni apskaidros jebkurā apdrošināšanas sabiedrībā pasaulē un pasūtīs "tuda-že" ar visām tavām prēmijām

Es nezinu, kādi ir kaskas apdrošināšanas ņemšanas noteikumi uz blankām sarakstīti (ja atrunāts, ka autiņam jābūt tehniskā kārtībā uz ņēmēja atbildību, tad jā), bet ja nekas precīzi netiek atrunāts, tad sanāk, ka autiņš tiek apdrošināts tāds, kāds tas ir un jebkura ņēmēja čakarēšana ir vnk apdrošinātāju tiršanās bez jebkādām sirdsapziņas paliekām.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkums vilkt tos noteikumus, bet gan jau ir paredzēti dažādi gadījumi - apdrošinātāji jau nav duraki, ka ies atdot

savu naudu visādiem gudrīšiem Savulaik jau bija trobeļi

ar VAZiem, kur īpašnieki priekšas spārnus uz skrūvēm bija pielikuši

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Visos apdrošināšanas līgumos ir rakstīts: atlīdzība pienākas ...., ja auto uz momentu pirms CSN bija tehniskā kārtībā. T.i. varēja iziet tehnisko apskati! Ar mainītu bākas konstrukciju nevar iziet TA, par aizliegts bākas pārbūvēt! Tātad ančļus...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Visos apdrošināšanas līgumos ir rakstīts: atlīdzība pienākas ...., ja auto uz momentu pirms CSN bija tehniskā kārtībā. T.i. varēja iziet tehnisko apskati! Ar mainītu bākas konstrukciju nevar iziet TA, par aizliegts bākas pārbūvēt! Tātad ančļus...

davaj raksti vēl, lai ir ko nepārtraukti ierēkt...

nu, ka piesakās kāds, kam pēdējo 100 gadu laikā TA ir pārbaudīta bākas konstrukcija???

ķipa vai oriģinālajā caurajā bākā nav iekšā ievietota mazāka plastmasas kanna

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Bāka iegādāta. Vispār jau vēlētos redzēt kā TA purns zinās kādai tai bākai jāizskatās. Es jau nevēlos citu konfigurāciju, bet vai tiešām ir nozīme kāds tieši metāls ir zem piķa kārtas paslēpts, nu nez, ar magnētu vai kontrolurbumu taisīs un salīdzinās

P.S. Lai dzīvo spams, tai skaitā i_edgara, jo pa tēmu tā arī neuzrakstīja.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Vari neironizēt! Ar magnētu TA pārbauda, šad tad... UN TA nestrādā pēdējie muļķi, protams izņemot puņķutapas, kas mopēdu no moča neatšķir u. tml.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Vari neironizēt! Ar magnētu TA pārbauda, šad tad... UN TA nestrādā pēdējie muļķi, protams izņemot puņķutapas, kas mopēdu no moča neatšķir u. tml.

Pēc Tava iepriekš rakstītā saprotu, ka bākai nedrīkst būt mainītas konstrukcijas. Vai tiešām nedrīkst būt neviena neoriģinālā izpildījuma detaļa, kas pilnībā atbilst izmēriem? Sanāk, ka ar lietajiem TA neiziešu, ja tie būs piemeklēti no 30 gadus jaunāka auto, jo oriģinālajā izpildījumā tādu nebija, tāpat mūsdienās abi bamperi tiek ražoti no nerūsējošā tērauda, lai gan oriģinālā bija parastais, daļa piekares vairs nav nopērkama oriģinālajā izpildījumā jo ir mainīti materiāli. Ja TA džeki zinās, kurai daļai ir jābūt no kāda materiāla, tad cepuri nost tādiem fanātie, viņi arī sapratīs, ka tas ir normāli. Bet pagaidām TA esmu saticis tādus lohus, kas pat virsbūves numuru nemāk atrast un sauc maiņas vecāko, jo šasijas numurs uz plāksnītes nesakrīt ar dokumentos minēto un mēģina piešūt viltošanu un ko tik vēl ne. Pie kam, ne tikai vienā TA stacijā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Vari neironizēt! Ar magnētu TA pārbauda, šad tad... UN TA nestrādā pēdējie muļķi, protams izņemot puņķutapas, kas mopēdu no moča neatšķir u. tml.

raksti, īedgariņ, raksti

toc ir par ko ro rēkt.... tagad lielākai daļai lūžņu ir plastmasas bākas.... drošvien darboņi ar magnētu pārbauda vai tur nav sabērti uzgriežņi

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

recluse, skaties likumdošanu vai prasi TA inspektoriem. Ir dažādi inspektori, ir tādi kas vispār neko nejēdz, ir tādi kas momentā pateiks kas nav pēc izmēriem uztaisīts.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: recluse, skaties likumdošanu vai prasi TA inspektoriem. Ir dažādi inspektori, ir tādi kas vispār neko nejēdz, ir tādi kas momentā pateiks kas nav pēc izmēriem uztaisīts.

Es ceru, ka mēs vnk nesaprotam viens otru. Es rakstu par materiāliem, Tu par konstrukcijām izmaiņām un izmēriem. Es nespēju atšķirt dažādus Al sakausējumus un čugunus, kas pārklājušies ar oksīda kārtu, tikai vizuāli apskatoties, ja ir TA inspektori kas to spēj un papildus vēl perfekti zin, visu LV pieejamo auto konstrukcijas ar visiem izmēriem, tad tas viņiem laikam ir sirds darbs un nauda viņiem nav vajadzīga, jo ar tādām spējām var pelnīt tūkstošus.

P.S. ~2004.g. TA gudreļi piesējās par GAZ24 piekari, ar grāmatas parādīšanu un maiņas vecāko TA uzlīme tika ielīmēta un tas 40+ gadus vecais inspektors nolaists uz zemes.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nevajag visus mērīt pēc savas mērauklas!

Ir cilvēki kas neatšķir alumīniju no tērauda. Pat tādu vārdu kā tērauds nezina - lieto dzelzs (pie kam ar tehnisko izglītību!!). Ir cilvēki kas pēc lūzuma var noteikt čuguna marku uz aci. Ir cilvēki kas M8 skrūvi piemēra sākot ar atslēgu uz 22, ir cilvēki kas izmērus uz aci nosaka ar desmitdaļas precizitāti.

Es ta sapratu, bet likumdošanā ir konkrēti ierakstīts, ko drīkst, ko ar nosacījumu drīkst, un ko nē.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: jo ar tādām spējām var pelnīt tūkstošus.

Atkal kļūdies! Pamatā vismaz Latvijā labs darbinieks ir tāds kas bez ziepēm lien pakaļā īpašniekam un stučī. Visi pārējie ir pilnīgi liekēži un nav pelnījuši pat min algu. Diemžēl tā uzskata droši vien ka lielākā daļa pisnesmeņu.

Ir jau protams izņēmumumi, bet tie ir patiešām izņēmumi!!

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ir cilvēki kas pēc lūzuma var noteikt čuguna marku uz aci.

Es tak rakstīju - bez mehāniskas iedarbes uz to detaļu, piekam pārklātu ar oksīda kārtu, nevar pateikt metāla sastāvu. Bet Tu sāc par lūzuma vietām stāstīt, pamata trīs čuguna veidus vairums metinātāju atpazīs pēc lūzuma vietas bez speciālās izglītības.

Un ja tiešām uzskati, ka cilvēks kurš spēj atpazīt metālu uz aci nevar pelnīt tūkstošus, tad maldies tieši TU. Tas ir stipri tuvu staigājošam rentgena aparātam, nemainot virsmas stāvokli (pat netīrot, kur nu vēl laužot vai urbjot) atpazīt tieši sastāvu un tā atbilstību oriģinālajam detaļas paredzētajam, pieņemot, ka visi izmēri ievēroti. Vai arī nemāki lasīt un esi vien tipisks iauto lietotājs, kam patīk izlikties gudrākam nekā ir.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

raksti, ījebgariņ, RAKSTI VĒL

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

raksti, ījebgariņ, RAKSTI VĒL

Lasītākie raksti

Jaunie raksti