pļā, cik visi pēkšņi gudri par lampiņlādētājiem
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pļā, cik visi pēkšņi gudri par lampiņlādētājiem
i_edgars rakstīja:Nesatraucies - par viskozitāti kaut ko es zinu gan, ne tā kā Yetti, kam pat guglē slinkums iesist. Ja šis pats nezina, tad uzskata ka citi ar nevar un nedrīkst zināt.
Par to "kaut ko zinu" šaubu nav...
Ielīdu šajā diskusijā, jo vienkārši apnika lasīt tavu "augsti kvalificētā, bet nenovērtētā speciālista" gaušanos un gānīšanos, visi muļķi, galma āksti utt
visu cieņu tevis iegūtām zināšanām, bet ar savu komunikācijas veidu, tu pats savu padomus uztaisi par 0, provocējot daļu publikas uz sevis aptiršanu un pats viegli paraksties uz provokācijām...
kaut kā tā...
i_edgars rakstīja: Seene, palasi fiziku 8. klasei!! Sadaļu elektrība, virknes slēgums!! Kādi 220 V?? Virknes slēgumā strāva ir konstanta, nevis spriegums! Pēc diodes tur sen vairs nav 220V!!
Beidz izlikties par 5 X gudrāku kā patiesībā esi!
nu par tiem voltiem.....
vispirms gribētu lai InžInieris izklāsta savu volu definīciju....
un tad man gribētos dzirdēt InžinIera viedokli par to diodi un kāpēc un kur diodes dēļ nav 220 voltu? un cik ir, ja nav 220?
Seene rakstīja:
HIPPY rakstīja: Tas jau priekš tiem nemotoriem ir KOCMOC
Ne gluži - tiem aķiem bija nedaudz savādāka attiecība Ah ietilpībai salīdzinājumā ar A atdevi startējot. Un motori lielākoties neleca uzreiz.
Starteri bija bez reduktoriem.
Pirmais rakstīja:
vispirms gribētu lai InžInieris izklāsta savu volu definīciju....
Vispirms parādi foto bez Fotožopa ar izjauktu zobratu augspiediena degvielas sūkni jebkuram dīzelim, ieskaitot kuģus, zemūdenes utt. Nu dikti gribu redzēt kur tāds stāv! Umņik Tu mūsu.
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
vispirms gribētu lai InžInieris izklāsta savu volu definīciju....
Vispirms parādi foto bez Fotožopa ar izjauktu zobratu augspiediena degvielas sūkni jebkuram dīzelim, ieskaitot kuģus, zemūdenes utt. Nu dikti gribu redzēt kur tāds stāv! Umņik Tu mūsu.
nu redzi, arī tevi ieinteresēja tomēr tā lieta un laikam būsi pat meklējis raimja mīļajā mamma.com
Pirmais rakstīja:
nu redzi, arī tevi ieinteresēja tomēr tā lieta un laikam būsi pat meklējis raimja mīļajā mamma.com
Nevis ieinteresēja, bet gribu redzēt, ko Tu izdomāsi, lai nolīdzinātu savus idiotismus. Pat teorētiski nav iespējams zobratu pārvads degvielas padevi uz jebkurām sprauslām. Neattīsta tas tādu spiedienu.
Tā ka labi vien esi paspīdējis ar saviem idiotismiem.
Īsi sakot pilnīgs tukšpļūtis. Tie n-tie tūkstoši uzklabinātie topiki re ka nepieliek rievu skaitu smadzenēs.
i_edgars
Crankshaft, runa gāja par motocikla IŽ un auto 402 Moskviča akumulatoriem. Ižam ir 5 - 9 A/h!!
==================
Ā, nu to es būšu kaut kā palaidis garām. jā, moču AKB tāda ietilpība bija apmēram, tiesa, tie jau nebija startera tipa. Par 402 AKB vairs precīzi neatminu, bet liekas, ka bija kaut kādas 40 vai 42 Ah. Atminu gan, ka bija līdzstrāvas ģenerators, 6V 35A laikam Sen neesmu ap
šitiem dzelžiem krāmējies
Nesatraucies - par viskozitāti kaut ko es zinu gan, ne tā kā Yetti, kam pat guglē slinkums iesist. Ja šis pats nezina, tad uzskata ka citi ar nevar un nedrīkst zināt.
==================
Kaut kādas dziļas zināšanas no jebkura gaidīt nebūtu prāta darbs - neviens nevar zināt visu par visu. Tāpēc jau es padsmit gadus mācīju ļaudis visā Baltijā
i_edgars
Pat teorētiski nav iespējams zobratu pārvads degvielas padevi uz jebkurām sprauslām. Neattīsta tas tādu spiedienu.
==================
Hmm, vispār jautājums ir interesants - manā praksē ir bijusi darīšana ar ātrdarbīgas hidraulikas sūkņiem, kuri kā reiz bija zobratu sūkņi, vairākpakāpju. Spiediens tur stabili bija >400 bar, izmantotā šķidruma viskozitāte 4-5
cSt / 40C, praktiski dīzeļdegvielas viskozitātes augšējā robeža. Kāpēc zobratu sūkņus neizmanto dīzeļdzinējos,
nepateikšu vis. Tur (robotiem) viss bija pa smuko - sūknis, spiediena akumulators utt.. Bet nu tie augstspiediena zobratu sūkņi baisi dārgi bija gan ...
Crankshaft, te tas gudrenieks zobratu sūkni meģināja ielikt komonreil sistēmā, bet tur ir pāris reizes augstāks spiediens kā 400 bar. Sistēmās ar dīzeļa pārsūknēšanu zobratu sūkņi strādā līdz 20 - 30 bar.
Nuu, zobratu suuknji ir dazhaadi, principaa noteikti, ka var uztaisiit arii kaa augstspiediena suukni moderniem diizeljmotoriem, tik daudz sarezhgjiitaak to izdariit, nekaa suuknjiem ar plunzheri(plunzheriem). Ir lietots zobratu suuknis hidrosisteemaa, darba spiediens bija ap 80, droshiibas vaarsts nostraadaaja pie 120 baariem. Zobratu forma gan iipasha, ne kaa parastam zobratu suuknim.
Seene
HIPPY rakstīja: Tas jau priekš tiem nemotoriem ir KOCMOC
Ne gluži - tiem aķiem bija nedaudz savādāka attiecība Ah ietilpībai salīdzinājumā ar A atdevi startējot.
----------------------------
Vispār jau tiem aķiem īsslēguma strāva tāpat bija ap
200 A vai bik augstāk, starteris ta prasa savu
Un motori lielākoties neleca uzreiz.
-------------------------
Tas tiesa, bet dzinājam ar karburatoru tas ir tikai dabiski.
Dīzeļiem vispār mēdza reizēm likt nevis vienu lielu AKB,
bet , teiksim, 2 mazākus...
Chankaishi
Zobratu forma gan iipasha, ne kaa parastam zobratu suuknim.
=====================
Vispār, kad tā atminu, tad tiešām - toreiz tiem nolāpītajiem
robotiem sūkņi bija ar "Chevron" zobiem, pievadvārpstas
blīvējums vispār vismaz 20 mm biezumā kopā. Bet nu
pieļauju, ka plunžeru sistēmas ir tiktāl atstrādātas praksē
un tehnoloģiski, ka no jauna izgudrot "velosipēdu" vienkārši
nav vērts.
Crankshaft rakstīja:
Un motori lielākoties neleca uzreiz.
-------------------------
Tas tiesa, bet dzinājam ar karburatoru tas ir tikai dabiski.
Itkā jā... Bet pašlaik braukāju ar moci, kas tā nebūt nedomā. Vienīgi pēc ziemas negribēja labi lekt - bet tā pat pastāvējis lec momentā.
Plunšeru sistēmā praktiski nav iespējama skaidu nokļūšana izejā, kā tas ir zobratu vai lāpsiņsūkņos. Plunžersistēmā visas rodošās skaidas tiek atspiestas uz korpusu un respektīvi uz atgaitu. Tas ir vēl viens dikti nopietns arguments.
nevajag zāģēt malku blakus dīzeļauto.... tad tur nebūs skaidu
Seene
Itkā jā... Bet pašlaik braukāju ar moci, kas tā nebūt nedomā. Vienīgi pēc ziemas negribēja labi lekt - bet tā pat pastāvējis lec momentā.
=================
Labs karburators Kā nekā kādreiz populārais mocis
IŽ Plaņeta Sport ar MIKUNI karburatoru arī leca no
pirmā miniena, ar krievu karburatoru bija jāmin nopietnāk Tas pats, ja salīdzina kaut vai Moskvičus ar K-126 karburatoriem un ar DAAZ (VAZ karburatoru atvasinājumi) karburatoriem. Otrie leca daudz atsaucīgāk, īpaši ilgāk pastāvējuši un zemās temperatūrās
vaita močiem vēl liek karburatorus?
Pirmais
vaita močiem vēl liek karburatorus?
==================
Vaita tu domā, ka visi moči tagad ar iešprici ira, vai?
Crankshaft rakstīja: Pirmais
vaita močiem vēl liek karburatorus?
==================
Vaita tu domā, ka visi moči tagad ar iešprici ira, vai?
vaita nav? es tak nezinu, tālab prasu
Pirmais rakstīja: vaita močiem vēl liek karburatorus?
Moskviču un to atvasinājumus Ižus jau labu laiku neražo un rūpnīca ir izjaukta pa sastāvdaļām. Iževskā pat jumts ir norauts un noprihvatizēts.
Seene rakstīja: bet tā pat pastāvējis lec momentā.
nejauc kaut cik pasvaigu tehniku ar tikko pēckara tehniku. Vecaja Zaharam (ZISam) kamēr ar roku neielēji vismaz 100 gramus benzīna var griezt kaut mēnesi - nepieleks. Nākamjiem motoriem (ZIL ar 6 cilindru R motoru) bija jau cits karburators ar paātrinātaju (pumpi) spaidot gāzes pedāli - pakačājot to varēja iekurbulēt nelaistot benzīnu ar roku.
Var vienkāršāk - visām Javām ieskaitot 634, kamēr neuzpludināsi praktiski nav iespējams pielaist. Sākot ar 638 un nākamajām jau pludināt nevajag - ir aukstās palaišanas sistēma.
Crankshaft rakstīja: Seene
Itkā jā... Bet pašlaik braukāju ar moci, kas tā nebūt nedomā. Vienīgi pēc ziemas negribēja labi lekt - bet tā pat pastāvējis lec momentā.
=================
Labs karburators Kā nekā kādreiz populārais mocis
IŽ Plaņeta Sport ar MIKUNI karburatoru arī leca no
pirmā miniena, ar krievu karburatoru bija jāmin nopietnāk Tas pats, ja salīdzina kaut vai Moskvičus ar K-126 karburatoriem un ar DAAZ (VAZ karburatoru atvasinājumi) karburatoriem. Otrie leca daudz atsaucīgāk, īpaši ilgāk pastāvējuši un zemās temperatūrās
ar MIKUNI arī jauda bij lielāka un ķēdi izstaipija ātrāk
Mossim tika uzimplantēc 'šeķorkas' karbulis efekc bij nu ļoti jūtams
i_edgars
Vecaja Zaharam (ZISam) kamēr ar roku neielēji vismaz 100 gramus benzīna var griezt kaut mēnesi - nepieleks. Nākamjiem motoriem (ZIL ar 6 cilindru R motoru) bija jau cits karburators ar paātrinātaju (pumpi) spaidot gāzes pedāli - pakačājot to varēja iekurbulēt nelaistot benzīnu ar roku.
========================
Jāapbēdina tevi, bet tam auto , kuru tu sauc par "zaharu" (tā vispār saukāja visus "vecos" ZISus / ZILus ar R6 dzinējiem), acīmredzot ZIS-150 , BIJA paātrinātājsūknis, kaut tai 194x. gada konstrukcijai vēl bija arhaiskā sistēma ar kāpjošās plūsmas karburatoru.
Loģiski, ka , ja karburators ir zem ieplūdes kolektora,
tad spaidīt gāzes pedāli ir maza jēga. Populāra bija metode izskrūvēt sveces un bik benzīna ieliet tieši cilindros Pēc tam uzpumpēt benzīnu, lai karburatora pludiņkamera ir pilna, un tad jau varēja sākt startēt
Vēlāk, kad sāka izmantot karburatoru ar krītošo plūsmu, sveču skrūvēšana un laistīšanās pa lielam atkrita. Tolaik to ieviesa galvenokārt pēc armijnieku prasības - Sarkanarmija bija galvenais ZIS kravas auto "pircējs", un
militāristus neapmierināja ilgais laiks, kurš nepieciešams
auto iedarbināšanai , piemēram trauksmes gadījumā...
Var vienkāršāk - visām Javām ieskaitot 634, kamēr neuzpludināsi praktiski nav iespējams pielaist. Sākot ar 638 un nākamajām jau pludināt nevajag - ir aukstās palaišanas sistēma.
=====================
Tas tiesa - Sporta Planētu MIKUNI karburatoriem arī bija smuks kloķītis ar uzrakstu "CHOKE" Un pludināšana jau bija praktiski visiem močiem, ne tikai Jawām.
i_edgars
Moskviču un to atvasinājumus Ižus jau labu laiku neražo un rūpnīca ir izjaukta pa sastāvdaļām. Iževskā pat jumts ir norauts un noprihvatizēts.
==================
Nebūs tev īsti taisnība, kaut Moskvičus, tostarp pašu iževskiešu konstruēto verķi, tiešām vairs neražo
Lasi tālāk:
По итогам работы в июле 2011 года с конвейера Ижевского автозавода сошло 8733 автомобиля, отгружено 9409 автомобилей.
В июле 2011 года объем производства составил 8733 автомобиля (2435 - Lada 2104, 5226 - Lada 2107, 607 - Иж-27175, 407 - KIA Sorento и 58 – KIA Spectra). С начала 2011 года с конвейера Ижевского автозавода сошло 29740 автомобилей (15750 - Lada 2104, 10734 - Lada 2107, 2438 - Иж-27175, 760 - KIA Sorento и 58 – KIA Spectra).
В июле 2011 года со склада готовой продукции отгружено 9409 автомобилей, в том числе 3297 - Lada 2104, 5112 - Lada 2107, 560 - Иж-27175 и 440 - KIA Sorento. За семь месяцев 2011 года объем отгрузки составил 31879 автомобилей, в том числе 17846 - Lada 2104, 10620 - Lada 2107, 2717 - Иж-27175 и 696 - KIA Sorento.
Общая численность работников Ижевского автозавода на 1 августа 2011 года составила 5090 человек, в июле 2011 года на работу принято 439 человек, с начала года – 2982 человека. С 1 июня на предприятии действует акция «Работаешь сам – приведи товарища» (за каждого приведенного работника сотрудник автозавода получает 1000 рублей. В результате за два месяца действия акции количество работающих увеличилось на 237 человек.
Vajadzīgs autoatslēdznieks
"Mopēds nav mans, es tikai izvietoju sludinājumu"