Vajadzīgs autoatslēdznieks

BadAss Reģ.: 27.09.2006

"Mopēds nav mans, es tikai izvietoju sludinājumu"

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļā, cik visi pēkšņi gudri par lampiņlādētājiem

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:Nesatraucies - par viskozitāti kaut ko es zinu gan, ne tā kā Yetti, kam pat guglē slinkums iesist. Ja šis pats nezina, tad uzskata ka citi ar nevar un nedrīkst zināt.

Par to "kaut ko zinu" šaubu nav...

Ielīdu šajā diskusijā, jo vienkārši apnika lasīt tavu "augsti kvalificētā, bet nenovērtētā speciālista" gaušanos un gānīšanos, visi muļķi, galma āksti utt

visu cieņu tevis iegūtām zināšanām, bet ar savu komunikācijas veidu, tu pats savu padomus uztaisi par 0, provocējot daļu publikas uz sevis aptiršanu un pats viegli paraksties uz provokācijām...

kaut kā tā...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Seene, palasi fiziku 8. klasei!! Sadaļu elektrība, virknes slēgums!! Kādi 220 V?? Virknes slēgumā strāva ir konstanta, nevis spriegums! Pēc diodes tur sen vairs nav 220V!!

Beidz izlikties par 5 X gudrāku kā patiesībā esi!

nu par tiem voltiem.....

vispirms gribētu lai InžInieris izklāsta savu volu definīciju....

un tad man gribētos dzirdēt InžinIera viedokli par to diodi un kāpēc un kur diodes dēļ nav 220 voltu? un cik ir, ja nav 220?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

HIPPY rakstīja: Tas jau priekš tiem nemotoriem ir KOCMOC

Ne gluži - tiem aķiem bija nedaudz savādāka attiecība Ah ietilpībai salīdzinājumā ar A atdevi startējot. Un motori lielākoties neleca uzreiz.

Starteri bija bez reduktoriem.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vispirms gribētu lai InžInieris izklāsta savu volu definīciju....

Vispirms parādi foto bez Fotožopa ar izjauktu zobratu augspiediena degvielas sūkni jebkuram dīzelim, ieskaitot kuģus, zemūdenes utt. Nu dikti gribu redzēt kur tāds stāv! Umņik Tu mūsu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

vispirms gribētu lai InžInieris izklāsta savu volu definīciju....

Vispirms parādi foto bez Fotožopa ar izjauktu zobratu augspiediena degvielas sūkni jebkuram dīzelim, ieskaitot kuģus, zemūdenes utt. Nu dikti gribu redzēt kur tāds stāv! Umņik Tu mūsu.

nu redzi, arī tevi ieinteresēja tomēr tā lieta un laikam būsi pat meklējis raimja mīļajā mamma.com

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

nu redzi, arī tevi ieinteresēja tomēr tā lieta un laikam būsi pat meklējis raimja mīļajā mamma.com

Nevis ieinteresēja, bet gribu redzēt, ko Tu izdomāsi, lai nolīdzinātu savus idiotismus. Pat teorētiski nav iespējams zobratu pārvads degvielas padevi uz jebkurām sprauslām. Neattīsta tas tādu spiedienu.

Tā ka labi vien esi paspīdējis ar saviem idiotismiem.

Īsi sakot pilnīgs tukšpļūtis. Tie n-tie tūkstoši uzklabinātie topiki re ka nepieliek rievu skaitu smadzenēs.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Crankshaft, runa gāja par motocikla IŽ un auto 402 Moskviča akumulatoriem. Ižam ir 5 - 9 A/h!!

==================

Ā, nu to es būšu kaut kā palaidis garām. jā, moču AKB tāda ietilpība bija apmēram, tiesa, tie jau nebija startera tipa. Par 402 AKB vairs precīzi neatminu, bet liekas, ka bija kaut kādas 40 vai 42 Ah. Atminu gan, ka bija līdzstrāvas ģenerators, 6V 35A laikam Sen neesmu ap

šitiem dzelžiem krāmējies

Nesatraucies - par viskozitāti kaut ko es zinu gan, ne tā kā Yetti, kam pat guglē slinkums iesist. Ja šis pats nezina, tad uzskata ka citi ar nevar un nedrīkst zināt.

==================

Kaut kādas dziļas zināšanas no jebkura gaidīt nebūtu prāta darbs - neviens nevar zināt visu par visu. Tāpēc jau es padsmit gadus mācīju ļaudis visā Baltijā

i_edgars

Pat teorētiski nav iespējams zobratu pārvads degvielas padevi uz jebkurām sprauslām. Neattīsta tas tādu spiedienu.

==================

Hmm, vispār jautājums ir interesants - manā praksē ir bijusi darīšana ar ātrdarbīgas hidraulikas sūkņiem, kuri kā reiz bija zobratu sūkņi, vairākpakāpju. Spiediens tur stabili bija >400 bar, izmantotā šķidruma viskozitāte 4-5

cSt / 40C, praktiski dīzeļdegvielas viskozitātes augšējā robeža. Kāpēc zobratu sūkņus neizmanto dīzeļdzinējos,

nepateikšu vis. Tur (robotiem) viss bija pa smuko - sūknis, spiediena akumulators utt.. Bet nu tie augstspiediena zobratu sūkņi baisi dārgi bija gan ...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft, te tas gudrenieks zobratu sūkni meģināja ielikt komonreil sistēmā, bet tur ir pāris reizes augstāks spiediens kā 400 bar. Sistēmās ar dīzeļa pārsūknēšanu zobratu sūkņi strādā līdz 20 - 30 bar.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nuu, zobratu suuknji ir dazhaadi, principaa noteikti, ka var uztaisiit arii kaa augstspiediena suukni moderniem diizeljmotoriem, tik daudz sarezhgjiitaak to izdariit, nekaa suuknjiem ar plunzheri(plunzheriem). Ir lietots zobratu suuknis hidrosisteemaa, darba spiediens bija ap 80, droshiibas vaarsts nostraadaaja pie 120 baariem. Zobratu forma gan iipasha, ne kaa parastam zobratu suuknim.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Seene

HIPPY rakstīja: Tas jau priekš tiem nemotoriem ir KOCMOC

Ne gluži - tiem aķiem bija nedaudz savādāka attiecība Ah ietilpībai salīdzinājumā ar A atdevi startējot.

----------------------------

Vispār jau tiem aķiem īsslēguma strāva tāpat bija ap

200 A vai bik augstāk, starteris ta prasa savu

Un motori lielākoties neleca uzreiz.

-------------------------

Tas tiesa, bet dzinājam ar karburatoru tas ir tikai dabiski.

Dīzeļiem vispār mēdza reizēm likt nevis vienu lielu AKB,

bet , teiksim, 2 mazākus...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

Zobratu forma gan iipasha, ne kaa parastam zobratu suuknim.

=====================

Vispār, kad tā atminu, tad tiešām - toreiz tiem nolāpītajiem

robotiem sūkņi bija ar "Chevron" zobiem, pievadvārpstas

blīvējums vispār vismaz 20 mm biezumā kopā. Bet nu

pieļauju, ka plunžeru sistēmas ir tiktāl atstrādātas praksē

un tehnoloģiski, ka no jauna izgudrot "velosipēdu" vienkārši

nav vērts.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Un motori lielākoties neleca uzreiz.

-------------------------

Tas tiesa, bet dzinājam ar karburatoru tas ir tikai dabiski.

Itkā jā... Bet pašlaik braukāju ar moci, kas tā nebūt nedomā. Vienīgi pēc ziemas negribēja labi lekt - bet tā pat pastāvējis lec momentā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Plunšeru sistēmā praktiski nav iespējama skaidu nokļūšana izejā, kā tas ir zobratu vai lāpsiņsūkņos. Plunžersistēmā visas rodošās skaidas tiek atspiestas uz korpusu un respektīvi uz atgaitu. Tas ir vēl viens dikti nopietns arguments.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nevajag zāģēt malku blakus dīzeļauto.... tad tur nebūs skaidu

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Seene

Itkā jā... Bet pašlaik braukāju ar moci, kas tā nebūt nedomā. Vienīgi pēc ziemas negribēja labi lekt - bet tā pat pastāvējis lec momentā.

=================

Labs karburators Kā nekā kādreiz populārais mocis

IŽ Plaņeta Sport ar MIKUNI karburatoru arī leca no

pirmā miniena, ar krievu karburatoru bija jāmin nopietnāk Tas pats, ja salīdzina kaut vai Moskvičus ar K-126 karburatoriem un ar DAAZ (VAZ karburatoru atvasinājumi) karburatoriem. Otrie leca daudz atsaucīgāk, īpaši ilgāk pastāvējuši un zemās temperatūrās

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vaita močiem vēl liek karburatorus?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

vaita močiem vēl liek karburatorus?

==================

Vaita tu domā, ka visi moči tagad ar iešprici ira, vai?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Pirmais

vaita močiem vēl liek karburatorus?

==================

Vaita tu domā, ka visi moči tagad ar iešprici ira, vai?

vaita nav? es tak nezinu, tālab prasu

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vaita močiem vēl liek karburatorus?

Moskviču un to atvasinājumus Ižus jau labu laiku neražo un rūpnīca ir izjaukta pa sastāvdaļām. Iževskā pat jumts ir norauts un noprihvatizēts.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: bet tā pat pastāvējis lec momentā.

nejauc kaut cik pasvaigu tehniku ar tikko pēckara tehniku. Vecaja Zaharam (ZISam) kamēr ar roku neielēji vismaz 100 gramus benzīna var griezt kaut mēnesi - nepieleks. Nākamjiem motoriem (ZIL ar 6 cilindru R motoru) bija jau cits karburators ar paātrinātaju (pumpi) spaidot gāzes pedāli - pakačājot to varēja iekurbulēt nelaistot benzīnu ar roku.

Var vienkāršāk - visām Javām ieskaitot 634, kamēr neuzpludināsi praktiski nav iespējams pielaist. Sākot ar 638 un nākamajām jau pludināt nevajag - ir aukstās palaišanas sistēma.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Seene

Itkā jā... Bet pašlaik braukāju ar moci, kas tā nebūt nedomā. Vienīgi pēc ziemas negribēja labi lekt - bet tā pat pastāvējis lec momentā.

=================

Labs karburators Kā nekā kādreiz populārais mocis

IŽ Plaņeta Sport ar MIKUNI karburatoru arī leca no

pirmā miniena, ar krievu karburatoru bija jāmin nopietnāk Tas pats, ja salīdzina kaut vai Moskvičus ar K-126 karburatoriem un ar DAAZ (VAZ karburatoru atvasinājumi) karburatoriem. Otrie leca daudz atsaucīgāk, īpaši ilgāk pastāvējuši un zemās temperatūrās

ar MIKUNI arī jauda bij lielāka un ķēdi izstaipija ātrāk

Mossim tika uzimplantēc 'šeķorkas' karbulis efekc bij nu ļoti jūtams

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Vecaja Zaharam (ZISam) kamēr ar roku neielēji vismaz 100 gramus benzīna var griezt kaut mēnesi - nepieleks. Nākamjiem motoriem (ZIL ar 6 cilindru R motoru) bija jau cits karburators ar paātrinātaju (pumpi) spaidot gāzes pedāli - pakačājot to varēja iekurbulēt nelaistot benzīnu ar roku.

========================

Jāapbēdina tevi, bet tam auto , kuru tu sauc par "zaharu" (tā vispār saukāja visus "vecos" ZISus / ZILus ar R6 dzinējiem), acīmredzot ZIS-150 , BIJA paātrinātājsūknis, kaut tai 194x. gada konstrukcijai vēl bija arhaiskā sistēma ar kāpjošās plūsmas karburatoru.

Loģiski, ka , ja karburators ir zem ieplūdes kolektora,

tad spaidīt gāzes pedāli ir maza jēga. Populāra bija metode izskrūvēt sveces un bik benzīna ieliet tieši cilindros Pēc tam uzpumpēt benzīnu, lai karburatora pludiņkamera ir pilna, un tad jau varēja sākt startēt

Vēlāk, kad sāka izmantot karburatoru ar krītošo plūsmu, sveču skrūvēšana un laistīšanās pa lielam atkrita. Tolaik to ieviesa galvenokārt pēc armijnieku prasības - Sarkanarmija bija galvenais ZIS kravas auto "pircējs", un

militāristus neapmierināja ilgais laiks, kurš nepieciešams

auto iedarbināšanai , piemēram trauksmes gadījumā...

Var vienkāršāk - visām Javām ieskaitot 634, kamēr neuzpludināsi praktiski nav iespējams pielaist. Sākot ar 638 un nākamajām jau pludināt nevajag - ir aukstās palaišanas sistēma.

=====================

Tas tiesa - Sporta Planētu MIKUNI karburatoriem arī bija smuks kloķītis ar uzrakstu "CHOKE" Un pludināšana jau bija praktiski visiem močiem, ne tikai Jawām.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Moskviču un to atvasinājumus Ižus jau labu laiku neražo un rūpnīca ir izjaukta pa sastāvdaļām. Iževskā pat jumts ir norauts un noprihvatizēts.

==================

Nebūs tev īsti taisnība, kaut Moskvičus, tostarp pašu iževskiešu konstruēto verķi, tiešām vairs neražo

Lasi tālāk:

По итогам работы в июле 2011 года с конвейера Ижевского автозавода сошло 8733 автомобиля, отгружено 9409 автомобилей.

В июле 2011 года объем производства составил 8733 автомобиля (2435 - Lada 2104, 5226 - Lada 2107, 607 - Иж-27175, 407 - KIA Sorento и 58 – KIA Spectra). С начала 2011 года с конвейера Ижевского автозавода сошло 29740 автомобилей (15750 - Lada 2104, 10734 - Lada 2107, 2438 - Иж-27175, 760 - KIA Sorento и 58 – KIA Spectra).

В июле 2011 года со склада готовой продукции отгружено 9409 автомобилей, в том числе 3297 - Lada 2104, 5112 - Lada 2107, 560 - Иж-27175 и 440 - KIA Sorento. За семь месяцев 2011 года объем отгрузки составил 31879 автомобилей, в том числе 17846 - Lada 2104, 10620 - Lada 2107, 2717 - Иж-27175 и 696 - KIA Sorento.

Общая численность работников Ижевского автозавода на 1 августа 2011 года составила 5090 человек, в июле 2011 года на работу принято 439 человек, с начала года – 2982 человека. С 1 июня на предприятии действует акция «Работаешь сам – приведи товарища» (за каждого приведенного работника сотрудник автозавода получает 1000 рублей. В результате за два месяца действия акции количество работающих увеличилось на 237 человек.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vaita močiem vēl liek karburatorus?

Domāju, ka ne. Bet mans naf jauns

1.. 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti