Vajadzīgs autoatslēdznieks

BadAss Reģ.: 27.09.2006

"Mopēds nav mans, es tikai izvietoju sludinājumu"

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Tās egļīšu virtenēs kurās bija spraužamās lampiņas, lapiņas bija 15 V. Paši nezināt, bet apriet citus vajag!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.

Dīzelis ir pārāk šķidrs - startera apgriezieni pārāk mazi priekš augstpiediena sūkņa (jebkura), lai tas pārvarētu noplūdes augstajā galā.

Tādi brīnumi gadās, ja karstā vasarā ielej arktisko dīzeli vai ja kāds grib saekonomēt un karstā vasarā lej aviācijas petroleju ar nelielu eļļas piejaukumu.

Jeb kurā gadījumā degviela neatbilsts standartam gan pēc viskozitātes, gan pēc cetānskaitļa.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:....Jeb kurā gadījumā degviela neatbilsts standartam gan pēc viskozitātes...

neesmu inženieris, bet kāds standarts nosaka dīzeļdegvielas viskozitāti? Un, kas tas vispār par parametru dīzeļdegvielai un kā viņš tiek apzīmēts?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

NU ta parēķini cik diennaktis man ir jālādē aķis ja tam ir 75 Ah un ir tik tukšs, ka paneļa lampiņas tikai knapi kvēlo! Neaizmirsti to ka pašreiz kW lampiņu pārdošanā sen vairs nav.

Tas nav Iža vai 402. Moskābēļa aķi pielādēt.

Umņiks.

Cik tad tavuprāt Ah bija Iža vai moskābeļa aķim? Un rupji matemātiski rēķinot ar max mūsdienās pieejamo kvēlspuldzi (75w) atbilde tavam uzdevumam būs ~12h (jeb ~0,5 diennaktis).

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.

Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.

Interesants gadiijums! tas Nissan bija ar diizeljdegvielu? Liidziigi bija ar vecu pirmo golfu, pie tam auksts pieleca labaak kaa karsts. Tur vaina bija iesmidzinaashanas momentaa. Iespeejams, ka arii te tas pats. Bija nedaudz savaadaaka taa degviela un taapeec nebija uzliesmojuma.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja: kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.

Dīzelis ir pārāk šķidrs - startera apgriezieni pārāk mazi priekš augstpiediena sūkņa (jebkura), lai tas pārvarētu noplūdes augstajā galā.

Tādi brīnumi gadās, ja karstā vasarā ielej arktisko dīzeli vai ja kāds grib saekonomēt un karstā vasarā lej aviācijas petroleju ar nelielu eļļas piejaukumu.

Jeb kurā gadījumā degviela neatbilsts standartam gan pēc viskozitātes, gan pēc cetānskaitļa.

Interesanti - cik izdilushiem buutu jaabuut augstspiediena suuknja plunzheriem, lai nespeetu radiit spiedienu augstspiediena degvielas sisteemaa? Neesmu veel taadu briinumu redzeejis Bet par diizeljdegvielas viskozitaati - protams, ka nosaka, apm. no 2 liidz 5 santistoksi pie 40 graadiem, uzraada degvielas pasee vai sertifikaataa, kaa nu to papiiru kur sauc.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Yetti

neesmu inženieris, bet kāds standarts nosaka dīzeļdegvielas viskozitāti? Un, kas tas vispār par parametru dīzeļdegvielai un kā viņš tiek apzīmēts?

====================

Viskozitāte DD ir tāds pat normāli nosakāms / uzrādāms parametrs, kā jebkuram citam šķidrumam. Primārais DD standarts, kurš paredz viskozitāti noteiktās robežās ir

ASTM D 975, savukārt pašu viskozitāti nosaka atbilstoši

standartam ASTM D 445. Visi citi standarti jau ir ASTM

standartu atvasinājumi vai iekļauj tos sevī, tostarp arī Eiropā pielietotais DD standarts EN 590. Apzīmē atkarībā

no standarta izcelsmes valsts vai nu centistoksos (cSt),

vai Seibolta Universālajās Sekundēs (SSU). 1 SSU= 1cSt x

4.55. Vēl jautājumi?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Ko tieši gļukojošs bākas līmeņa devējs var ietekmēt vairāk kā 1000 nobrauktu kilometru garumā starp uzpildēm? Pie tam rādot līmeni atbilstoši nobrauktajam attālumam...

Iespējams, ka neko....tikai pārdomas....neiespringsti.

Būsi vien 1000 km nobraucis ar arktisko dīzeli Citreiz nepildi degvielu Kolas pussalā.

p.s. pagājušajā vasarā Vācijā pašā karstumā šoferītis kļūdījās un iegāza dīzeļa Vivaro bākā kādus 20 litrus benzīnu (gandrīz trešdaļu bākas tilpuma). Saskaņā ar Fordu InžIniera teoriju to busi ar starteri nevarētu piedarbināt....bet šis leca kā buciņš.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Interesants gadiijums! tas Nissan bija ar diizeljdegvielu? Liidziigi bija ar vecu pirmo golfu, pie tam auksts pieleca labaak kaa karsts. Tur vaina bija iesmidzinaashanas momentaa. Iespeejams, ka arii te tas pats. Bija nedaudz savaadaaka taa degviela un taapeec nebija uzliesmojuma.

Nu tur jau tā lieta, ka interesants Degviela tika ielieta kautkur Polijā, braucot uz Prāgu un pēc tam atpakaļceļš caur Berlīni bija gana jautrs.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja

Crankshaft rakstīja:Vēl jautājumi?

ir gan... mamma nemācija, ka "lekt pa vidu" nav pieklājīgi?

Dikti gribējās dzirdēt adresāta atbildi...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi es stāstu no tā ko pats esmu redzējis, nevis pārstāstu kādas pasaciņas. Ar atbilstošu degvielu dīzelis lec kā vardīte visos režīmos, bet čals lai pie TA būtu mazāk problēmu ar dūmainību karstā vasarā tukšā bākā ielēja petroleju ar eļļas piešprici. Rezultātā karstu dzinēju ar starteri vispār nevar pielaist - griez kaut diennakti, bet ar šlipsi lec uz 1/2 apgriezienu. Pietiek pastāvēt 10 min, vai uz sūkņa izliet spaini auksta ūdens arī lec kā vardīte. Klāt pielēja 20 litri normālā dīzeļa un visi gļuki pazuda.

P.s. baltkrievi masveidā pārdod dīzeli Polijas DUSos, gan jau kāds ar pielāgotu transportu sagāza tur petroleju.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Cik tad tavuprāt Ah bija Iža vai moskābeļa aķim? Un rupji matemātiski rēķinot ar max mūsdienās pieejamo kvēlspuldzi (75w) atbilde tavam uzdevumam būs ~12h (jeb ~0,5 diennaktis).

KO Tu saki??!! Kāda strāva iet caur 75 W spuldzi?? 75 Ah aķim vajag 7,5 A uzlādes strāvu 10 h garumā. Vēl kādai jābūt diodei? No plejera nederēs. Redzu ka pašam nav saprašanas par virknes slēgumu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Cik tad tavuprāt Ah bija Iža vai moskābeļa aķim? Un rupji matemātiski rēķinot ar max mūsdienās pieejamo kvēlspuldzi (75w) atbilde tavam uzdevumam būs ~12h (jeb ~0,5 diennaktis).

KO Tu saki??!! Kāda strāva iet caur 75 W spuldzi?? 75 Ah aķim vajag 7,5 A uzlādes strāvu 10 h garumā. Vēl kādai jābūt diodei? No plejera nederēs. Redzu ka pašam nav saprašanas par virknes slēgumu.

Pamēri spriegumu joka pēc šādā slēgumā. 75A ir vajadzīgi pie 12V. Šajā gadījumā aķis tiek lādēts ar 220V, nevis ~14V, kā no ģeneratora. Bet 75Ah pie 12V ir 900Wh, jeb 75W x 12h...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene, palasi fiziku 8. klasei!! Sadaļu elektrība, virknes slēgums!! Kādi 220 V?? Virknes slēgumā strāva ir konstanta, nevis spriegums! Pēc diodes tur sen vairs nav 220V!!

Beidz izlikties par 5 X gudrāku kā patiesībā esi!

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Cik tad tavuprāt Ah bija Iža vai moskābeļa aķim? Un rupji matemātiski rēķinot ar max mūsdienās pieejamo kvēlspuldzi (75w) atbilde tavam uzdevumam būs ~12h (jeb ~0,5 diennaktis).

KO Tu saki??!! Kāda strāva iet caur 75 W spuldzi?? 75 Ah aķim vajag 7,5 A uzlādes strāvu 10 h garumā. Vēl kādai jābūt diodei? No plejera nederēs. Redzu ka pašam nav saprašanas par virknes slēgumu.

Pamēri spriegumu joka pēc šādā slēgumā. 75A ir vajadzīgi pie 12V. Šajā gadījumā aķis tiek lādēts ar 220V, nevis ~14V, kā no ģeneratora. Bet 75Ah pie 12V ir 900Wh, jeb 75W x 12h...

Ko tu te murgo?

Kādi 220V?

No tiem 220 lielākā daļa paliek uz spuldzītes, kas ieslēgta virknē! Turklāt dēļ diodes no sinusoīdas atliek tikai puse amplitūdas.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: No tiem 220 lielākā daļa paliek uz spuldzītes, kas ieslēgta virknē!

Ieslēdzies šajā virknē diodes vietā pats (uz zemi, nevis uz akumulatoru), un tu jutīsi cik daudz no 220V palikuši spuldzē un cik ir atlicis lai tevi nosistu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

visi tik gudri, visi tik gudri, ka nav vairs ko ....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ple, dextera pietrūkst.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ple, dextera pietrūkst.

Tev vajag - tu arī sameklē.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Yetti

Crankshaft rakstīja:Vēl jautājumi?

ir gan... mamma nemācija, ka "lekt pa vidu" nav pieklājīgi?

Dikti gribējās dzirdēt adresāta atbildi...

====================

Nejūtos vainīgs Bija jautājumi, kā reiz "pa manu

profilu", bija gatavas atbildes, nu i atbildēju. Bīstos, ka tas,

kuram jautāji "pa tiešo", tekoši atbildēt nevarētu Bet,

ja kas, nu piedod lūdzu rupeklim / nekauņam, kurš

jaucas vīru sarunās ...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ak jā, te gāja vaļā stīvēšanās par aķu lādēšanu un laiku,

kāds nepieciešams. Visiem Moskviču / IžMAŠ auto bija

45 Ah, aķi, visiem VAZ 55 Ah, Volgām u.c. rīkiem ar Volgas

motoriem 60 Ah, 1980. gados parādījās arī 70 Ah aķi.

Tā ka nekā diža AKB ietilpības ziņā vis nebija ...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tas jau priekš tiem nemotoriem ir KOCMOC

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Bet,

ja kas, nu piedod lūdzu rupeklim / nekauņam, kurš

jaucas vīru sarunās ...

"podzatiļņiks" tik un tā

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft, runa gāja par motocikla IŽ un auto 402 Moskviča akumulatoriem. Ižam ir 5 - 9 A/h!!

Nesatraucies - par viskozitāti kaut ko es zinu gan, ne tā kā Yetti, kam pat guglē slinkums iesist. Ja šis pats nezina, tad uzskata ka citi ar nevar un nedrīkst zināt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Tas jau priekš tiem nemotoriem ir KOCMOC

Ne gluži - tiem aķiem bija nedaudz savādāka attiecība Ah ietilpībai salīdzinājumā ar A atdevi startējot. Un motori lielākoties neleca uzreiz.

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti