Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vajadzīgs autoatslēdznieks

BadAss Reģ.: 27.09.2006

"Mopēds nav mans, es tikai izvietoju sludinājumu"

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

var mēģināt arī ar tiristoru

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Ozz rakstīja: diode der jebkāda ?

neder....gaismas diode neder.

skaade....kaa ta 60tajos gados gaismas diodes moskvičiem nelika pavarotņikos

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: skaade....kaa ta 60tajos gados gaismas diodes moskvičiem nelika pavarotņikos

Nu tak nebija kur nopirkt, maxima vēl nebija!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

te kaut kur dzidreeju baiku

viens vācietis bij atbraucis uz LV paciemoties, un vienaa briidii prasa- kaapeec te pie mums tik daudzi braukā ar tām zilajām diodītēm uz kapota Vāczemē taas zilaas diodiites tik iesleedzot vakaraa, ja kaads simpaatisks puisis redzams tuvumā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

speciāli inžIniereļiem varu īsumā apstāstīt lampiņlādētāja principu....

ir 220v maiņstrāva

diode nogriež pusperiodu nost - tas nodrošina to, ka aķim lādēšanai spriegums būs vienmēr vienā virzienā - galvenais pareizā virzienā pieslēgt aķi un diodi (ja apgriež aķi, jāgriež arī diode. lampiņu drīkst negrozīt . diodes, lampiņas un aķa secība nav svarīga)

kāpēc vajag lampiņu?

lampiņa ir tāds interesants radījums, kuram pretestība mainās atkarībā no tā cik spoži tā spīd, ja lampiņa nespīd, tad pretestība ir tuva 0, ja spīd, tad pretestība palielinās.... akumulatoram arī - atkarībā no uzlādes līmeņa...

rezultātā tiek iegūta sistēma, kas automātiski maina uz aķi pielikto spriegumu un rezultātā akumulatora uzlādes strāvu.....

visa pamatā ir konkrētam akumulatoram atbilstoša stipruma lampiņa, kaut reāli sistēma strādās arī ar lielu pieļaujamu kļūdu - galvenais būs regulāri jākontrolē akumulatora temperatūra

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

starp citu - vecāka gadagājuma reģistrētie īauto lietotāji varbūt vēl atceras, ka agrāk bija eglīšu lampiņu virtenes.... tās sastāvēja no mazajām 3 voltu lampiņām, bet tika spraustas 220 voltos...

pēc Forda Galvenā InžIniera domām tas ir klajs fizikas likumu pārkāpums

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: speciāli inžIniereļiem varu īsumā apstāstīt lampiņlādētāja principu....

ir 220v maiņstrāva

diode nogriež pusperiodu nost - tas nodrošina to, ka aķim lādēšanai spriegums būs vienmēr vienā virzienā - galvenais pareizā virzienā pieslēgt aķi un diodi (ja apgriež aķi, jāgriež arī diode. lampiņu drīkst negrozīt . diodes, lampiņas un aķa secība nav svarīga)

kāpēc vajag lampiņu?

lampiņa ir tāds interesants radījums, kuram pretestība mainās atkarībā no tā cik spoži tā spīd, ja lampiņa nespīd, tad pretestība ir tuva 0, ja spīd, tad pretestība palielinās.... akumulatoram arī - atkarībā no uzlādes līmeņa...

rezultātā tiek iegūta sistēma, kas automātiski maina uz aķi pielikto spriegumu un rezultātā akumulatora uzlādes strāvu.....

visa pamatā ir konkrētam akumulatoram atbilstoša stipruma lampiņa, kaut reāli sistēma strādās arī ar lielu pieļaujamu kļūdu - galvenais būs regulāri jākontrolē akumulatora temperatūra

rīt un katru trešo dienu raksti vēlreiz,VĒLREIZ.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt

TĀS lampiņas bija no kabatas lukturīšiem - ar vītni.

Šitās kas tagad maximā, ir iespraužamas.

nejauc kāpostu zupu ar atrabotku!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Un tām kas tagad maximā, pirms virtenes ir transformators. Nav 220, ir kādi 9 vai 12 volti.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt

nūū... pēdējos gadus vairs neesmu manījis.... tagad populāras ir gaismas diožu virtenes ar barokli/raustekli

Tām virtenēm tomēr bija sava īpašā Aura un fistiņš atrast īsto izdegušo lampačku

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja: speciāli inžIniereļiem varu īsumā apstāstīt lampiņlādētāja principu....

ir 220v maiņstrāva

diode nogriež pusperiodu nost - tas nodrošina to, ka aķim lādēšanai spriegums būs vienmēr vienā virzienā - galvenais pareizā virzienā pieslēgt aķi un diodi (ja apgriež aķi, jāgriež arī diode. lampiņu drīkst negrozīt . diodes, lampiņas un aķa secība nav svarīga)

kāpēc vajag lampiņu?

lampiņa ir tāds interesants radījums, kuram pretestība mainās atkarībā no tā cik spoži tā spīd, ja lampiņa nespīd, tad pretestība ir tuva 0, ja spīd, tad pretestība palielinās.... akumulatoram arī - atkarībā no uzlādes līmeņa...

rezultātā tiek iegūta sistēma, kas automātiski maina uz aķi pielikto spriegumu un rezultātā akumulatora uzlādes strāvu.....

visa pamatā ir konkrētam akumulatoram atbilstoša stipruma lampiņa, kaut reāli sistēma strādās arī ar lielu pieļaujamu kļūdu - galvenais būs regulāri jākontrolē akumulatora temperatūra

rīt un katru trešo dienu raksti vēlreiz,VĒLREIZ.

tu tak drīksti vienkārši katru dienu pārlasīt jau uzrakstīto

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt

TĀS lampiņas bija no kabatas lukturīšiem - ar vītni.

Šitās kas tagad maximā, ir iespraužamas.

nejauc kāpostu zupu ar atrabotku!

aaa.... man beerniiba TIK gruuta nebija, taadas neatceros. bija vnk lampočkas virtenee bez trafa bet bez viitnes...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

forte.delfi.lv/...

Te viss paskaidrots par Inženieri, kāpēc viņš ir Tācs.... viņš šo slieksni ir sasniedzis sen, sen, sen.....

Man rodas aizdomas, ka šim eksperimentam ir aizdevis savas pelēkās šūnas, un šeitan te raksta to ko var izdomāt ar mugurkaula smadzenēm, un sarežģītākos gadījienos sasprindzina kaulu smadzenes...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt

TĀS lampiņas bija no kabatas lukturīšiem - ar vītni.

Šitās kas tagad maximā, ir iespraužamas.

nejauc kāpostu zupu ar atrabotku!

aaa.... man beerniiba TIK gruuta nebija, taadas neatceros. bija vnk lampočkas virtenee bez trafa bet bez viitnes...

pļē

pat vītnes nebija

a tu saki, ka bērnība nebija grūta

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Da bija tās virtenes i ar vītņlampiņām, i bezvītnes lampiņām, plus vēl čaklās rokas fabricēja virtenes no

visdažādākajām lampiņām, ko izdevās , khem...darba

vietās aizņemties Lielākajai daļai virteņu toč nekādu

trafu nebija. Vien , teiksim, bērnudārzos bija kategoriska

prasība lietot tikai zemsprieguma virtenes ...

Man arī tagad mājās ir "žīdu gaisma", Adventes svečtura

imitācija - 7 lampiņas un nekādu trafu ...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

bez viitnes bija vieglaak...iespraud un viss... nevajag neko inžInierēt

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Vot šis gan ir īsts InžInieris! Zinātnieks praktiķis, tā sakot.

www.tvnet.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: nebrīnīšos, ja jamais iesaka lietot šāda veida caur piepīpētāju (tiem, kas cērt zivi ir skaidrs, ka parasti tur ir kāds 15-25A drošinātājs) spraužamo mašīnas iedarbinātāju, kad nosēdies aķis

www.pixmania.lv/...

Šim aparātam nav ne vainas, ja problēma ar iedrabināšanu ir dēļ aizmirstas lampiņas nosēdies aķis. Var ar tīrām rokām glābt situāciju pat neatverot motora pārsegu. Un noteikti būs saudzīgāks pret akumulatora veselību salīdzinājumā ar lampiņas/diodes pašdarinājumu, pie tam derēs tad, ja auto ir tālu no 220V rozetes, kas ir priekšrocība salīdzinājumā ar normālu lādētāju.

Tikai nevajag aizmirst, ka ar tām ~5Ah, ko var 15 minūtēs iedabūt aķī šādā veidā, pietiks tikai lai palaistu motoru, kas lec no "pusapgrieziena".

Bet tik un tā noderīgs, ja ir kas ievelk, bet aķis ir nosēdies tik tālu, ka nepietiek motora elektronikai. Nu jā - tas pie nosacījuma, ja nav vadu, bet ir manuālā kārba un striķis

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.

Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sakarā ar to, ka te ir tehniskais radioamatieru forums ziņoju

ir iespēja izkodināt montāžas platītes... precīzas - attēla pārnese ar gaismas metodi

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.

Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.

kāpēc tu domā ka slikta degviela? Varbūt gļuko bākas līmeņa devējs?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.

Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.

kāpēc tu domā ka slikta degviela? Varbūt gļuko bākas līmeņa devējs?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Seene rakstīja: P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.

Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.

kāpēc tu domā ka slikta degviela? Varbūt gļuko bākas līmeņa devējs?

Ko tieši gļukojošs bākas līmeņa devējs var ietekmēt vairāk kā 1000 nobrauktu kilometru garumā starp uzpildēm? Pie tam rādot līmeni atbilstoši nobrauktajam attālumam...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pēc Forda Galvenā InžIniera domām tas ir klajs fizikas likumu pārkāpums

Iespraud sev to lampiņu savā pakaļa un kamēr tā dos gaismu nobildē zobratu AUGSTPIEDIENA degvielas sūkni!

Umņiks "dīzelist" tu Mūsu.

NU ta parēķini cik diennaktis man ir jālādē aķis ja tam ir 75 Ah un ir tik tukšs, ka paneļa lampiņas tikai knapi kvēlo! Neaizmirsti to ka pašreiz kW lampiņu pārdošanā sen vairs nav.

Tas nav Iža vai 402. Moskābēļa aķi pielādēt.

Umņiks.

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti