var mēģināt arī ar tiristoru
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
var mēģināt arī ar tiristoru
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja: diode der jebkāda ?
neder....gaismas diode neder.
skaade....kaa ta 60tajos gados gaismas diodes moskvičiem nelika pavarotņikos
Ozz rakstīja: skaade....kaa ta 60tajos gados gaismas diodes moskvičiem nelika pavarotņikos
Nu tak nebija kur nopirkt, maxima vēl nebija!
te kaut kur dzidreeju baiku
viens vācietis bij atbraucis uz LV paciemoties, un vienaa briidii prasa- kaapeec te pie mums tik daudzi braukā ar tām zilajām diodītēm uz kapota Vāczemē taas zilaas diodiites tik iesleedzot vakaraa, ja kaads simpaatisks puisis redzams tuvumā
speciāli inžIniereļiem varu īsumā apstāstīt lampiņlādētāja principu....
ir 220v maiņstrāva
diode nogriež pusperiodu nost - tas nodrošina to, ka aķim lādēšanai spriegums būs vienmēr vienā virzienā - galvenais pareizā virzienā pieslēgt aķi un diodi (ja apgriež aķi, jāgriež arī diode. lampiņu drīkst negrozīt . diodes, lampiņas un aķa secība nav svarīga)
kāpēc vajag lampiņu?
lampiņa ir tāds interesants radījums, kuram pretestība mainās atkarībā no tā cik spoži tā spīd, ja lampiņa nespīd, tad pretestība ir tuva 0, ja spīd, tad pretestība palielinās.... akumulatoram arī - atkarībā no uzlādes līmeņa...
rezultātā tiek iegūta sistēma, kas automātiski maina uz aķi pielikto spriegumu un rezultātā akumulatora uzlādes strāvu.....
visa pamatā ir konkrētam akumulatoram atbilstoša stipruma lampiņa, kaut reāli sistēma strādās arī ar lielu pieļaujamu kļūdu - galvenais būs regulāri jākontrolē akumulatora temperatūra
starp citu - vecāka gadagājuma reģistrētie īauto lietotāji varbūt vēl atceras, ka agrāk bija eglīšu lampiņu virtenes.... tās sastāvēja no mazajām 3 voltu lampiņām, bet tika spraustas 220 voltos...
pēc Forda Galvenā InžIniera domām tas ir klajs fizikas likumu pārkāpums
taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt
Pirmais rakstīja: speciāli inžIniereļiem varu īsumā apstāstīt lampiņlādētāja principu....
ir 220v maiņstrāva
diode nogriež pusperiodu nost - tas nodrošina to, ka aķim lādēšanai spriegums būs vienmēr vienā virzienā - galvenais pareizā virzienā pieslēgt aķi un diodi (ja apgriež aķi, jāgriež arī diode. lampiņu drīkst negrozīt . diodes, lampiņas un aķa secība nav svarīga)
kāpēc vajag lampiņu?
lampiņa ir tāds interesants radījums, kuram pretestība mainās atkarībā no tā cik spoži tā spīd, ja lampiņa nespīd, tad pretestība ir tuva 0, ja spīd, tad pretestība palielinās.... akumulatoram arī - atkarībā no uzlādes līmeņa...
rezultātā tiek iegūta sistēma, kas automātiski maina uz aķi pielikto spriegumu un rezultātā akumulatora uzlādes strāvu.....
visa pamatā ir konkrētam akumulatoram atbilstoša stipruma lampiņa, kaut reāli sistēma strādās arī ar lielu pieļaujamu kļūdu - galvenais būs regulāri jākontrolē akumulatora temperatūra
rīt un katru trešo dienu raksti vēlreiz,VĒLREIZ.
Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt
TĀS lampiņas bija no kabatas lukturīšiem - ar vītni.
Šitās kas tagad maximā, ir iespraužamas.
nejauc kāpostu zupu ar atrabotku!
Un tām kas tagad maximā, pirms virtenes ir transformators. Nav 220, ir kādi 9 vai 12 volti.
Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt
nūū... pēdējos gadus vairs neesmu manījis.... tagad populāras ir gaismas diožu virtenes ar barokli/raustekli
Tām virtenēm tomēr bija sava īpašā Aura un fistiņš atrast īsto izdegušo lampačku
ursis rakstīja:
Pirmais rakstīja: speciāli inžIniereļiem varu īsumā apstāstīt lampiņlādētāja principu....
ir 220v maiņstrāva
diode nogriež pusperiodu nost - tas nodrošina to, ka aķim lādēšanai spriegums būs vienmēr vienā virzienā - galvenais pareizā virzienā pieslēgt aķi un diodi (ja apgriež aķi, jāgriež arī diode. lampiņu drīkst negrozīt . diodes, lampiņas un aķa secība nav svarīga)
kāpēc vajag lampiņu?
lampiņa ir tāds interesants radījums, kuram pretestība mainās atkarībā no tā cik spoži tā spīd, ja lampiņa nespīd, tad pretestība ir tuva 0, ja spīd, tad pretestība palielinās.... akumulatoram arī - atkarībā no uzlādes līmeņa...
rezultātā tiek iegūta sistēma, kas automātiski maina uz aķi pielikto spriegumu un rezultātā akumulatora uzlādes strāvu.....
visa pamatā ir konkrētam akumulatoram atbilstoša stipruma lampiņa, kaut reāli sistēma strādās arī ar lielu pieļaujamu kļūdu - galvenais būs regulāri jākontrolē akumulatora temperatūra
rīt un katru trešo dienu raksti vēlreiz,VĒLREIZ.
tu tak drīksti vienkārši katru dienu pārlasīt jau uzrakstīto
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt
TĀS lampiņas bija no kabatas lukturīšiem - ar vītni.
Šitās kas tagad maximā, ir iespraužamas.
nejauc kāpostu zupu ar atrabotku!
aaa.... man beerniiba TIK gruuta nebija, taadas neatceros. bija vnk lampočkas virtenee bez trafa bet bez viitnes...
Te viss paskaidrots par Inženieri, kāpēc viņš ir Tācs.... viņš šo slieksni ir sasniedzis sen, sen, sen.....
Man rodas aizdomas, ka šim eksperimentam ir aizdevis savas pelēkās šūnas, un šeitan te raksta to ko var izdomāt ar mugurkaula smadzenēm, un sarežģītākos gadījienos sasprindzina kaulu smadzenes...
Ozz rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt
TĀS lampiņas bija no kabatas lukturīšiem - ar vītni.
Šitās kas tagad maximā, ir iespraužamas.
nejauc kāpostu zupu ar atrabotku!
aaa.... man beerniiba TIK gruuta nebija, taadas neatceros. bija vnk lampočkas virtenee bez trafa bet bez viitnes...
pļē
pat vītnes nebija
a tu saki, ka bērnība nebija grūta
Da bija tās virtenes i ar vītņlampiņām, i bezvītnes lampiņām, plus vēl čaklās rokas fabricēja virtenes no
visdažādākajām lampiņām, ko izdevās , khem...darba
vietās aizņemties Lielākajai daļai virteņu toč nekādu
trafu nebija. Vien , teiksim, bērnudārzos bija kategoriska
prasība lietot tikai zemsprieguma virtenes ...
Man arī tagad mājās ir "žīdu gaisma", Adventes svečtura
imitācija - 7 lampiņas un nekādu trafu ...
bez viitnes bija vieglaak...iespraud un viss... nevajag neko inžInierēt
Pirmais rakstīja: nebrīnīšos, ja jamais iesaka lietot šāda veida caur piepīpētāju (tiem, kas cērt zivi ir skaidrs, ka parasti tur ir kāds 15-25A drošinātājs) spraužamo mašīnas iedarbinātāju, kad nosēdies aķis
www.pixmania.lv/...
Šim aparātam nav ne vainas, ja problēma ar iedrabināšanu ir dēļ aizmirstas lampiņas nosēdies aķis. Var ar tīrām rokām glābt situāciju pat neatverot motora pārsegu. Un noteikti būs saudzīgāks pret akumulatora veselību salīdzinājumā ar lampiņas/diodes pašdarinājumu, pie tam derēs tad, ja auto ir tālu no 220V rozetes, kas ir priekšrocība salīdzinājumā ar normālu lādētāju.
Tikai nevajag aizmirst, ka ar tām ~5Ah, ko var 15 minūtēs iedabūt aķī šādā veidā, pietiks tikai lai palaistu motoru, kas lec no "pusapgrieziena".
Bet tik un tā noderīgs, ja ir kas ievelk, bet aķis ir nosēdies tik tālu, ka nepietiek motora elektronikai. Nu jā - tas pie nosacījuma, ja nav vadu, bet ir manuālā kārba un striķis
P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.
Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.
sakarā ar to, ka te ir tehniskais radioamatieru forums ziņoju
ir iespēja izkodināt montāžas platītes... precīzas - attēla pārnese ar gaismas metodi
Seene rakstīja: P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.
Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.
kāpēc tu domā ka slikta degviela? Varbūt gļuko bākas līmeņa devējs?
Seene rakstīja: P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.
Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.
kāpēc tu domā ka slikta degviela? Varbūt gļuko bākas līmeņa devējs?
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.
Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.
kāpēc tu domā ka slikta degviela? Varbūt gļuko bākas līmeņa devējs?
Ko tieši gļukojošs bākas līmeņa devējs var ietekmēt vairāk kā 1000 nobrauktu kilometru garumā starp uzpildēm? Pie tam rādot līmeni atbilstoši nobrauktajam attālumam...
Pirmais rakstīja: pēc Forda Galvenā InžIniera domām tas ir klajs fizikas likumu pārkāpums
Iespraud sev to lampiņu savā pakaļa un kamēr tā dos gaismu nobildē zobratu AUGSTPIEDIENA degvielas sūkni!
Umņiks "dīzelist" tu Mūsu.
NU ta parēķini cik diennaktis man ir jālādē aķis ja tam ir 75 Ah un ir tik tukšs, ka paneļa lampiņas tikai knapi kvēlo! Neaizmirsti to ka pašreiz kW lampiņu pārdošanā sen vairs nav.
Tas nav Iža vai 402. Moskābēļa aķi pielādēt.
Umņiks.
Vajadzīgs autoatslēdznieks
"Mopēds nav mans, es tikai izvietoju sludinājumu"