Vairāk, ko mainīt un kā bračka zin' teikt 4x4 atpakaļgaitā nestrādā... Cik saprotu, tad 4x4 pieslēdzas tikai izspolējot riteņiem
Ir dzirdēts, ka nosvilinot muftu to pakaļpiedziņu vienkārši nahrenizē
Vairāk, ko mainīt un kā bračka zin' teikt 4x4 atpakaļgaitā nestrādā... Cik saprotu, tad 4x4 pieslēdzas tikai izspolējot riteņiem
Ir dzirdēts, ka nosvilinot muftu to pakaļpiedziņu vienkārši nahrenizē
neizturīgs tas awd, bet ka jau mineja, pēc izbeigšanās, noskrūvē nost karbas galu, reduktoru, kardanu un pusasis, un brauc ar fwd. nu un pakaļas gultņi ir dārgi priekš awd.
bet zinot cik viņu ir maz palicis labu, atkartošos, ja tas tauns visādi citādi labs, iespējamās problemas ar awd var pieciest.
pakalā nekādi lukturi nav jākarina, vai nu iepērkam tuninga, vai partaisam esošos content8-foto.inbox.lv/...
Slinkais rakstīja: pakalā nekādi lukturi nav jākarina, vai nu iepērkam tuninga, vai partaisam esošos content8-foto.inbox.lv/...
Jā, tas viss ir JĀDARA, es nesaku, ka to nevar izdarīt...
Bracus rakstīja: Ko tauta saka par šo variantu?
www.ss.lv/...
Jeb tomēr kategorisks nē dīzelim?
Kā tu sievu meklēji?
Bracus rakstīja: Ko tauta saka par šo variantu?
www.ss.lv/...
Jeb tomēr kategorisks nē dīzelim?
nu tak paņem, aizdzen uz jēdzīgu servisu lai apstās visu plus un mīnus, pazvani u dīzeļservisu un pasaki ka tev šitādam kaut kādas probzas ar pielekšanu, un apjautājies cik maksā apskatīties, paķimerēties, sprauslu, sūkņa remonts!
Kāds sakars tam ar sievu? Sieva pati atradās
Vienkārši par cik pašam nav bijusi nekāda personīgā pieredze ar šiem autiņiem tad prasu citu cilvēku domas.
Visi tikai saka ka no D lai izvairās utt.
Nu tad ir nonākts līdz secinājumam. CGV un CTC ir baigi liels un tik liels auto tiešām nav šobrīd nepieciešams. Un par cik tirgū nav arī pieejams neviens normāls variants (par cik tika ieteikts lai skatās no 2001.g. jo tas labāks par iepriekšējo) kas daudz maz iekļaujas šajā cenā. Tad no šīs markas kā izskatāms variants atliek vienīgi 2,5CRD variants. Un par cik tāds ir pieejams arī parastais CV tad to varētu kā variantu apskatīt. Cena protams nedaudz virs manas plānotās bet ja jau visi saka ka CV grūtāk vēlāk būs notirgot tad tāpēc izvēle un pilnāko versiju. Kā rezultātā ja auto būs labs varēs braukt ilgāku laiku. Ja nebūšu 100% apmierināts tad pilnāko versiju būs vieglāk pārdot.
Tātad objektīvus par/pret 2,5CRD studijā lūdzu.
Ja pierunāsiet ka tomēr šo D nevajag tad CV un CGV tiks svītrots no iespējamiem variantiem.
smaidiigais rakstīja:
nu tak paņem, aizdzen uz jēdzīgu servisu lai apstās visu plus un mīnus, pazvani u dīzeļservisu un pasaki ka tev šitādam kaut kādas probzas ar pielekšanu, un apjautājies cik maksā apskatīties, paķimerēties, sprauslu, sūkņa remonts!
Tur jau tā lieta ar tiem servisiem. Tas auto kā redzams ir Tukumā. Tur jau viņi visi pazīstami. Neviens serviss jau objektīvi viņu nenovērtēs. Visi čomi un sastāstīs ka viss OK. Uz servisu ir jēga braukt tikai lai paceļ augšā un pats no apakšas var apskatīt.
Nu bet tiešām nevienam nav nekāda pieredze ar tiem 2,5CRD. Varbūt kāds var te kaut ko pastāstīt. Par sprauslām dzirdēju ka remonts esot 140 Ls gab.
Kāds nezin cik tādam maksā zobsiksnas maiņa. Nu ar kādu papildus ciparu uz reiz vēl jārēķinās. Eļļas utt jau daudz maz visiem autiņiem uz vienu un to pašu cenu būs.
Emm.... Nav liels, 7 vietas, ekonomisks, 2008. gads, dīzelis
Tas jau tā nodzīts ka droši jau ārā jūk. 4 gadi un 180 tk. 45 tk gadā. Pa LV ceļiem tas jau ir jādzen uz pilnu ritošās restaurāciju.
Bet ja runājam par tēmu?
Vajag lētu auto, max 1000 Ls
Vēlams ar gāzi. franču, itāļu un citu eksotiku negribētos.
Teica tev jau vienreiz... Ko tu īsti gaidi - meklē attaisnojumus tam, ka tu kādu auto gribi un lai tev noglauda galviņu un pasaka - ņem, ņem, tas ir labs vai arī tev ir vajadzīgs viedoklis? Tu izlasīji tos forumus, kurus tev ieteica par šiem dzinējiem? Kā arī, piemēram, i_edgars 4. lpp., šaraškina koments 8. lpp., arī es 8. lpp. teicu, ka draugam tāds bija - viss it kā OK, tikai dzinējs pilnīgā pīīīī un, jā, arī kārbai kaut kas ne tā bija, baigi smagā pārslēgšanās bija, paldies Visaugstākajam, veiksmīgi tika no tā krāma vaļā... Ja esi to visu izdarījis, tad ko tu vēl gribi? Prātu te visiem pačakarēt? Ja uzskati, ka esi gudrāks, tak ej un pērc to savu 2.5 CRD. Ja nē, tad cieni citu laiku un vēlmi tev palīdzēt, beidz atkārtot jau izrunātas tēmas un domā tālāk, ko darīt. Kā neizlēmīga vecmeita te uzvedies.
Bracus rakstīja: Tas jau tā nodzīts ka droši jau ārā jūk. 4 gadi un 180 tk. 45 tk gadā. Pa LV ceļiem tas jau ir jādzen uz pilnu ritošās restaurāciju.
Bet ja runājam par tēmu?
Jā, un tie pārējie tavi varianti par 3000 latiem "tikko no vācijas, dīzeļi ar 150 tk oriģinālo noskrējienu" ( ) būs mazāk nodzīti.
Tātad tika noskaidrotas sekojošas lietas par CV 2,5 CRDi.
Dārgi remontējamas sprauslas 140 Ls gab. Tas nozīmē ka degvielu nedrīkst liet nekādu kreiso. Jālej normālos tankos un tad tai nevajadzētu būt problēmai kas regulāri sagādās galvas sāpes.
Dārgs ūdenssūknis. Ja gadās ka mainot zobsiksnu tiek konstatēts ka tas iet uz galu tad jāmaina arī ūdenssūknis. Oriģinālais pirms kāda laika maksājis ap 300 Ls. Tajā laikā neorģ. neesot bijuši. Tagad TC motorā neorģinālais maksā 60 Ls. Tātad ir pieejams pa samērā normālu cenu.
Stūres pirksti esot tāda vājāka vieta. Lietojis jau 2 CGV un vairākas reizes tie esot restaurēti. Jauns maksājot ap 25 Ls.
Bukses kaut kādas esot šad tad jāpamaina maksājot ap 20 Ls. Bet mainījis esot pāris reizes.
Šīs elektriskās durvis mēdzot iziet no ierindas. Bet tas arī parasti neesot nekas drausmīgi sarežģīts. Vads pušu utt. Vai arī var nahrenizēt to motoriņu un taisīt kā parasti ar roku. Jo ar visu motoru esot smagi taisāmas.
Tātad neveins tāds ļoti liels arguments pret šo auto ar šādu motoru. Izņemot to sprauslu remontu. Bet kā jau rakstīju tad tai nevajadzētu būt regulārai vainai ja par auto rūpējas.
tu gadījumā neesi reinkarnējies vw fans?
GB12 rakstīja:
Jā, un tie pārējie tavi varianti par 3000 latiem "tikko no vācijas, dīzeļi ar 150 tk oriģinālo noskrējienu" ( ) būs mazāk nodzīti.
Nu bet domājams ka ir starpība. Vai 300-400 tk pa vācijas vai eiropas ceļiem. Jeb 200 tk pa LV gludajiem ceļiem. Parasti visi auto kas redzēti, lietoti un bijuši citiem paziņām no DE atnāk ar praktiski visām hadenes daļām joprojām oriģinālajām. Pie mums pēc 40-50 tk jau jāsāk mainīt. Pērkot jaunu pie mums tās maiņas sākas pie ~70 tk. Tā kā starpība ir diez gan liela. Protams jau var visādi braucēji trāpīties. Bet tas no manas personīgās pieredzes.
GB12 rakstīja: tu gadījumā neesi reinkarnējies vw fans?
Domāju ka nē. Vai ta nav kaut kur info kad es esmu reģistrējies? Pilnīgi zinu ka VWfans te gānījās vēl krietni pēc tam kad es jau biju šajā portālā piereģistrējies.
Bracus rakstīja:
GB12 rakstīja: tu gadījumā neesi reinkarnējies vw fans?
Domāju ka nē. Vai ta nav kaut kur info kad es esmu reģistrējies? Pilnīgi zinu ka VWfans te gānījās vēl krietni pēc tam kad es jau biju šajā portālā piereģistrējies.
Nu, te ir arī tādi, kas ar 3 un vairāk inkognito gānās, tā ka, šis šoreiz nebūs īstais arguments. Bet prāta čakarēšanas stils tev ir tieši tāds pats kā viņam, tāpēc aizdomājos par to...
OK. Saprotu ka pieredzes ir dažādas. Tas ir ar jebkuru auto. Vienam viss ir OK un viņš ir apmierināts. Citam auto galīgs sūds trāpījies.
Pateikšu savas domas. Par cik auto ir nepieciešams un tas meklēšanas process jau sāk piegriezties tad ir pieņemts lēmums. Pirkt vienu no 2 variantiem.
1. Vai nu tiek skatīts un pirkts šāds CV ar 2,5 CRDi jo cits (3,3 benzīns gāze no 2001.g.) variants no CV vienkārši ir krietni dārgāks.
2. Volvo V70 00-01.g. 2,5TDI ar jauno virsbūvi. Jo tas tomēr daudz maz zināms kā labs un izturīgs auto.
Tātad ko ieteiksiet no šiem 2 variantiem. Tie kas lieto CV un līdzīgos droši ka teiks ka tad tomēr jāņem CV jo ietilpīgāks ērtāks utt. Tie kas no šīs markas baidās droši ka labāk ieteiks V70.
Bracus rakstīja:
GB12 rakstīja:
Jā, un tie pārējie tavi varianti par 3000 latiem "tikko no vācijas, dīzeļi ar 150 tk oriģinālo noskrējienu" ( ) būs mazāk nodzīti.
Nu bet domājams ka ir starpība. Vai 300-400 tk pa vācijas vai eiropas ceļiem. Jeb 200 tk pa LV gludajiem ceļiem. Parasti visi auto kas redzēti, lietoti un bijuši citiem paziņām no DE atnāk ar praktiski visām hadenes daļām joprojām oriģinālajām. Pie mums pēc 40-50 tk jau jāsāk mainīt. Pērkot jaunu pie mums tās maiņas sākas pie ~70 tk. Tā kā starpība ir diez gan liela. Protams jau var visādi braucēji trāpīties. Bet tas no manas personīgās pieredzes.
Ar hadenes jā, bet ar nojātiem motoriem un/vai kārbām (ja automāts). Un, ja man ir jāizvēlas - taisīt hadeni vai motoru/elektroniku/ātrumkasti, es tomēr labāk taisu hadeni. Starp citu, ar manu pašreizējo auto kāreiz tā arī ir. Motors, elektronika un viss pārējais gandrīz ideāli, bet ritošā katru mēnesi kaut kas (braucot pa Rīgas/pierīgas ceļiem)
GB12 rakstīja:
Nu, te ir arī tādi, kas ar 3 un vairāk inkognito gānās, tā ka, šis šoreiz nebūs īstais arguments. Bet prāta čakarēšanas stils tev ir tieši tāds pats kā viņam, tāpēc aizdomājos par to...
Nē šis toč nav tas gadījums. Esmu vienreiz reģistrējies šeit.
Bet par auto runājot visu cieņu tiem kas kaut ko konkrētu pasaka. Jo vienkārši cits raksta ka CV riktīgs sū.... bet pamatojumu nekādu nevar pateikt.
Runājot par iepriekš rakstīto un ieteikto viss kārtībā. Priecājos par to ko citi ir pateikuši ja tas ir licies objektīvs vērtējums. Jo piemēram ja paprasa kādam BMW lietotājam par auto tad viņš vienmēr teiks ka tas ir labākais pasaulē. Tas nekas ka citi lietotāji pat sūrojas ka vairāk pa remontiem dzīvo nekā brauc.
Man bij viens pazīstams kas brauca ar Volvo. Slavēja un cēla mākoņos. Visi citi slikti tikai Volvo vis labākais. Pārdeva nopirka BMW. Tagad visi slikti tikai BMW ir mašīnas.
To GB12:
Kas tev pa auto?
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.