Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kādu auto izvēlēties?

Bracus Reģ.: 09.08.2004

Tātad lieta sekojoša.

Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.

Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.

Prasības:

1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.

2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.

3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.

Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.

4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.

5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.

Tātad Welcome ar ieteikumiem.

P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: skumji ka latvietis savā massā palicis par muļķi, un lietas izvēlas pec ārējā skata. ka tik smuks, un kajmiņam skauž, pofig ka tehnisi tā lamata ir drausmīga. pilnīgi raudiens nāk

nejau visi ir bomzhi kuriem jaskaita santimi un jabrauc ar visadiem golfiem, pofig ka pec zarka izskatas, galvenais jau ka amortizatori leeti

esi tak duraks. tas ka cilvēks nav tehnisks idiots, nenozīme ka viņam ir jābrauc ar sūdu. arī mūsdienās var atrast sakarīgus auto. kas ir tehniski normali, lietotājam draudzīgi. tiesa gan vacija tādus auto jau sen ka neražo.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Starp citu viens jautājums tiem kas te rēja par Renault Scenic.

Kas var būt no, ja uz Meganes bāzes (tā jau ne īpaši liela auto) uztaisa 3 sēdekļu rindas un mēģina sasēdināt 7 cilvēkus. Cilvēkus, nevis rūķīšus!

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Kas var būt no, ja uz Meganes bāzes (tā jau ne īpaši liela auto) uztaisa 3 sēdekļu rindas un mēģina sasēdināt 7 cilvēkus. Cilvēkus, nevis rūķīšus!

Nu man domāt ka tā runājot tu neesi viņā pat bijis iekāpis. Vietas tur ir pietiekami daudz. Arī aizmugurē sēdošajiem.

Un jau nez cik reizes esmu teicis MAN NAV NEPIECIEŠAMS 7 VIETĪGS AUTO. Tātad jebkuram 7 vietīgam auto aizmugurējā rinda tiks izmesta ārā un nolikta kādā netraucējošā vietā. Kā rezultātā iegūšu pietiekami lielu bagāžas nodalījumu man nepieciešamajai bagāžai.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Starp citu viens jautājums tiem kas te rēja par Renault Scenic.

Vai jūs esat šajā auto sēdējuši un izbraukuši ar to?

Es vienu apskatīju. Un ziniet kaut kas tajā auto ir. Pat nezinu kas, bet vispār auto kā tāds bija tīri simpatizējošs. Neko nevaru teikt par kaut kādām tehniskām lietām un niansēm, bet tiešām likās ka tādu varētu iekļaut variantu sarakstā. Tiesa apskatītais nebija tāds ko varētu pirkt. Visādas šaizītes utt.

Varbūt espace nevis scenic? Sceniku es Tev nenovēlu ! Savādāk I-edgars jau pavilkās...

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Sorry tiešām bija runa par Espace.

Tātad iepriekš rakstītais bija attiecināms uz Espace III paaudzi.

Sorry ja kāds tiešām uzvilkās un es mēģināju iestāstīt ka auto ietilpīgs utt.

Paldies taaneko par labojumu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ir sceniks (5vietīgs), grandsceniks (7vietīgs) un espeiss...

trešajā pat iekšā neesmu sēdējis - 4tajā espeisā ir 7 vietas..

starp citu - es biju pārsteigts - sievastēvam čut uzsita sānu - espeisam ir alumīnija durvis

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: skumji ka latvietis savā massā palicis par muļķi, un lietas izvēlas pec ārējā skata. ka tik smuks, un kajmiņam skauž, pofig ka tehnisi tā lamata ir drausmīga. pilnīgi raudiens nāk

nejau visi ir bomzhi kuriem jaskaita santimi un jabrauc ar visadiem golfiem, pofig ka pec zarka izskatas, galvenais jau ka amortizatori leeti

esi tak duraks. tas ka cilvēks nav tehnisks idiots, nenozīme ka viņam ir jābrauc ar sūdu. arī mūsdienās var atrast sakarīgus auto. kas ir tehniski normali, lietotājam draudzīgi. tiesa gan vacija tādus auto jau sen ka neražo.

Pastāsti mums neprašām- ko nozīmē Tavā izpratnē lietotājam draudzīgs auto?

Un vēl- kādam auto dot priekšroku- tādam, kas bieži lūzt, kā rezultātā to ir pilni šroti līdz ar to laimīgajiem palicējiem ir papilnam lietotu detaļu, vai arī auto, kurš nelūzt- kuru retie saimnieki tā arī neatdod šrotos un līdz ar to lietotu detaļu ir maz un šad tad jāpērk kāda jauna?

(Starp citu es savam tagadējam auto nevienu lietotu detaļu neesmu uzlicis, tapēc ka cena par jaunām un labām (SKF, Kayaba, Brembo, Contitech) mani pilnībā apmierina atšķirībā no iepriekšējā Opel Zafira (plaši izplatītā, lietotājam draudzīgā un visādi citādi URRAAA automobīļa?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

lietotājam draudzīgs auto ir tads, kas ir uzprojektēts priekš braukšanas, vienkarša remonta, ir gana kvalitatīvs un ērts.

tapēc ikdienas auto pagaidām izvēlos no USA. auto man bija daudzi, šobrīd ir town country. viss viņam maksā reizes 3 lētāk nekā eiropas konkurentiem, viņš ir ērtāks un smukāks nekā ejropas voyageris, un neskaitami vienkāršāk un lētāk labojams par jebkuru ejropas minivanu.

pirms tam biju vacu fans, bet kopš iepazinu usa ražojumus, saprotu ka tur taisa priekš tautas, lētus un vienkāršus auto, DE taisa priekš ražotāju uzturēšanas. apnika vnk vācu inženieru gara darbi, visu laiku arvien vairak sarežģītu konstrukciju un mezglu, kuriem nodrošināt normālu resursu nav iespējams. visādi sūdi tiek ražoti, kas labi kalpo tik dažus gadus no iegādes brīža.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: lietotājam draudzīgs auto ir tads, kas ir uzprojektēts priekš braukšanas, vienkarša remonta, ir gana kvalitatīvs un ērts.

tapēc ikdienas auto pagaidām izvēlos no USA. auto man bija daudzi, šobrīd ir town country. viss viņam maksā reizes 3 lētāk nekā eiropas konkurentiem, viņš ir ērtāks un smukāks nekā ejropas voyageris, un neskaitami vienkāršāk un lētāk labojams par jebkuru ejropas minivanu.

pirms tam biju vacu fans, bet kopš iepazinu usa ražojumus, saprotu ka tur taisa priekš tautas, lētus un vienkāršus auto, DE taisa priekš ražotāju uzturēšanas. apnika vnk vācu inženieru gara darbi, visu laiku arvien vairak sarežģītu konstrukciju un mezglu, kuriem nodrošināt normālu resursu nav iespējams. visādi sūdi tiek ražoti, kas labi kalpo tik dažus gadus no iegādes brīža.

Jā, labi, bet vai esi bijis tajā pašā, sava auto dzimtenē amerikā? Es esmu ja kas un daudz... Tur auto izmantošana- kardināli atšķiras. KARDINĀLI!!!, padomā par lielveikalu stāvvietām, un sapratīsi kapēc Tavam auto ar tā gabarītiem, it sevišķi platuma ziņā ir bīdāmās durvis... Vai esi dzirdējis, ka kādam opelim vai sarūsejušam golfam durvis izkristu no eņģēm? Es nē, bet vojādžera izkritušās durvis un salūzušos eņģu mehānismus esmu redzējis vairākkārt. Tas pats ar vadāmību un dinamiku- desmitiem kilometru pilnīgi taisna ceļa ar ātruma ierobežojumu 55 mph. Toties iespējams, ka nedēļu no vietas jāvelk kemperis, vai kuteris tā uz 3-5 tonnām. Tici man- sevi cienošs amerikānis pa pilsētu ar vojageri nebraukā. Ja netici- paskaties filmas, seriālus, skatos, kur visi vizinās pa pilsētu, otrajos plānos, vojāgerus neredzēt... Kapēc? Tapēc, ka tā nav pilsētas mašīna. pilsētā tā ir neerta un nepraktiska. Un eiropā tie ienāca, jo izņemot ļoti dārgo espace šajā segmentā bija tikai no kravas pārvadātājiem palienēti un cilvēku pārvadāšanai pielāgoti furgoni, kurus centās pasniegt kā minivenus. Ar debīlu interjeru, idiotisku sedpozīciju, un extrām, par kurām krutākas bija tikai veļasmašīnām. Vojageris ar savu cilvēkiem domāto salonu un pieņemamo cenu, massām, kas nevarēja nopirkt espaci, bija tieši tas ko vajag. Tapēc jau arī VW sācis izlaist savu vojageri, jo beidzot ir sapratis, ka nesanāk viņam miniveni. Sanāk vai nu furgoni, vai uzpūsti pasāti....

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Bracus

Gribi siikaak par Sintraam, varam padomaat kaa sakomuniceet pa tiesho, savaa laikaa pirms pirkshanas, savaacos daudz informaacijas, kaut kas veel galvaa ir palicis, plus protams lietotaaja atsauksmes. Viena no labaakajaam lietaam ir salona transformaacijas iespeejas jo salona benkjus var izvietot visaas iespeejamajaas to poziicijaas dazhaadaas kombinaacijaas.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

vēl pārītis interesanto

www.ss.lv/... -plastmasnieks, pa vidu starp miniveniem un universāļiem.

Gandrīz Sintra www.ss.lv/...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja: lietotājam draudzīgs auto ir tads, kas ir uzprojektēts priekš braukšanas, vienkarša remonta, ir gana kvalitatīvs un ērts.

tapēc ikdienas auto pagaidām izvēlos no USA. auto man bija daudzi, šobrīd ir town country. viss viņam maksā reizes 3 lētāk nekā eiropas konkurentiem, viņš ir ērtāks un smukāks nekā ejropas voyageris, un neskaitami vienkāršāk un lētāk labojams par jebkuru ejropas minivanu.

pirms tam biju vacu fans, bet kopš iepazinu usa ražojumus, saprotu ka tur taisa priekš tautas, lētus un vienkāršus auto, DE taisa priekš ražotāju uzturēšanas. apnika vnk vācu inženieru gara darbi, visu laiku arvien vairak sarežģītu konstrukciju un mezglu, kuriem nodrošināt normālu resursu nav iespējams. visādi sūdi tiek ražoti, kas labi kalpo tik dažus gadus no iegādes brīža.

Jā, labi, bet vai esi bijis tajā pašā, sava auto dzimtenē amerikā? Es esmu ja kas un daudz... Tur auto izmantošana- kardināli atšķiras. KARDINĀLI!!!, padomā par lielveikalu stāvvietām, un sapratīsi kapēc Tavam auto ar tā gabarītiem, it sevišķi platuma ziņā ir bīdāmās durvis... Vai esi dzirdējis, ka kādam opelim vai sarūsejušam golfam durvis izkristu no eņģēm? Es nē, bet vojādžera izkritušās durvis un salūzušos eņģu mehānismus esmu redzējis vairākkārt. Tas pats ar vadāmību un dinamiku- desmitiem kilometru pilnīgi taisna ceļa ar ātruma ierobežojumu 55 mph. Toties iespējams, ka nedēļu no vietas jāvelk kemperis, vai kuteris tā uz 3-5 tonnām. Tici man- sevi cienošs amerikānis pa pilsētu ar vojageri nebraukā. Ja netici- paskaties filmas, seriālus, skatos, kur visi vizinās pa pilsētu, otrajos plānos, vojāgerus neredzēt... Kapēc? Tapēc, ka tā nav pilsētas mašīna. pilsētā tā ir neerta un nepraktiska. Un eiropā tie ienāca, jo izņemot ļoti dārgo espace šajā segmentā bija tikai no kravas pārvadātājiem palienēti un cilvēku pārvadāšanai pielāgoti furgoni, kurus centās pasniegt kā minivenus. Ar debīlu interjeru, idiotisku sedpozīciju, un extrām, par kurām krutākas bija tikai veļasmašīnām. Vojageris ar savu cilvēkiem domāto salonu un pieņemamo cenu, massām, kas nevarēja nopirkt espaci, bija tieši tas ko vajag. Tapēc jau arī VW sācis izlaist savu vojageri, jo beidzot ir sapratis, ka nesanāk viņam miniveni. Sanāk vai nu furgoni, vai uzpūsti pasāti....

īsti nesapratu tavu domu.. nekadas durvis arā nekrīt, nevienu gadijumu neesmu pat dzirdējis. jaucot un skrūvējot to kasti, vel neesmu nevienu nelogisku risinajumu neesmu sastapis. un tieši pa rīgu maļos, vienīgas kur traucē tā auto izmeri ir Valdemara iela bet pielocot spoguļus var parvietoties arī tur

nākamo auto gribu chevrolet express

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

īsti nesapratu tavu domu.. nekadas durvis arā nekrīt, nevienu gadijumu neesmu pat dzirdējis. jaucot un skrūvējot to kasti, vel neesmu nevienu nelogisku risinajumu neesmu sastapis. un tieši pa rīgu maļos, vienīgas kur traucē tā auto izmeri ir Valdemara iela bet pielocot spoguļus var parvietoties arī tur

nākamo auto gribu chevrolet express

Gribēju teikt, ka primāri vojageris tika domāts ceļojumiem pa amerikas plašumiem, ģimenes izbraukumiem pie dabas, tapēc viņam ir tik daudz extru paredzētu ilgstošai braukšanai. Tapēc amerikā ir grands un eiropā, kur mazāk vietas- saīsinātais variants. Šveicē daudzi savus ganusuņus vazāja un vēl, pateicoties lielajam dzinējam- kalnos labi bremzējas ar motoru.

Braukt jau var visur un ar viskautko. Jautājums ir vai vajag un cik tas ir ērti un praktiski. Ja Tev būtu ZIL 5t. ceļamkrāns, ne mirkli nešaubos, ka pamanītos ar to iegrozīties kautkur vecrīgā. ...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

durvis lūst, ja neeļo, man kolēģim sabira, gultnis, durvis nostājās šķībi un mēs pusstundu čakarējāmies lai aiztaisītu.

Šrotā teica ka nav- deficīts. Draudzenes sencim nojuka ruļļi...

Arī es espeisā neesmu redzējis neloģiskus risinājumus, veiksmīgus un asprātīgus, atšķirīgus no pārējiem gan. Paneli var izjaukt pusstundas laikā. Kautkas tāds bija iespējams tikai GAZ 66

Un vēl- es ar espaci braucu un viņš nav nedz jājauc nedz jāskrūvē...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

es gan izjaucu visu salonu, lai normali instaletu jaunu muziku, siģeni ar startu, pakaļkameru, spēka vadus 1kW parveidotājam kas paslēpts zem beņķa, salona un dzinēja apsilde 220V un vel visādi krāmi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izskaidro labāk kāpēc tam pašam čurslerim pamatā ir vai nu motori, kuri ir palikuši no sešdesmitajiem gadiem, vai arī palienēti no mitsubišī...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tas 3.0 ir sūds. 3.3 un 3.8 nav nemaz tik aizvēsturiski. pārbaudītas konstrukcijas, ļoti drosha barošana, MAP, kas strādā dauds ilgāk par masas mērītājiem. vel automats ir unikalas konstrukcijas, bez bremžu lentām, iet daudz ilgak par klasiskajiem.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Jā, labi, bet vai esi bijis tajā pašā, sava auto dzimtenē amerikā? Es esmu ja kas un daudz... Tur auto izmantošana- kardināli atšķiras. KARDINĀLI!!!, padomā par lielveikalu stāvvietām, un sapratīsi kapēc Tavam auto ar tā gabarītiem, it sevišķi platuma ziņā ir bīdāmās durvis...

Vēlviens kam ASV sastāv tikai no metropolēm? Nākamreiz aizbrauc uz kādu mazāku pilsētiņu (ar pārsimts tk iedzīvotāju), braukā gan ar miniveniem, gan vieglajiem, gan pikapiem un lielajiem apvidniekiem. Lai gan franču izstrādājums neviens tur nav redzēts.

Kāpēc nav bīdāmās priekšas durvis, kā tajā ASV stāvietā vadītājs izkāpj?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais

vel automats ir unikalas konstrukcijas, bez bremžu lentām, iet daudz ilgak par klasiskajiem.

===================

Nekā unikāla tur nav - no lentu bremzēm masveidā sāka

atteikties tad, kad radās vēlēšanās šķērsmotora automobiļos

iebāzt aizvien lielākus (garākus) dzinējus un klasiskajai

konstrukcijai vienkārši nepietika vietas, reizēm kārbu vispār

nācās novietot citur, nekā ierastajā vietā (atmini Ford Taurus) ...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

taaneko rakstīja: Jā, labi, bet vai esi bijis tajā pašā, sava auto dzimtenē amerikā? Es esmu ja kas un daudz... Tur auto izmantošana- kardināli atšķiras. KARDINĀLI!!!, padomā par lielveikalu stāvvietām, un sapratīsi kapēc Tavam auto ar tā gabarītiem, it sevišķi platuma ziņā ir bīdāmās durvis...

Vēlviens kam ASV sastāv tikai no metropolēm? Nākamreiz aizbrauc uz kādu mazāku pilsētiņu (ar pārsimts tk iedzīvotāju), braukā gan ar miniveniem, gan vieglajiem, gan pikapiem un lielajiem apvidniekiem. Lai gan franču izstrādājums neviens tur nav redzēts.

Kāpēc nav bīdāmās priekšas durvis, kā tajā ASV stāvietā vadītājs izkāpj?

Nu ai, ka tik iedzelt... mazajos miestos ir platas, relatīvi taisnas ielas, krustojumi plašāki un pārredzamāki, un daudz vietas parkingam. Centrs ir maziņš un tur ir kāda daudzstāvu stāvvieta.

par bīdāmām durvīm priekšā- tak padomā pats- esi gana inteliģents...

1. diezgan sarežģīti būtu uztaisīt lai netraucētu 2. rindai un nepavājinātu virsbūvi.

2. defaultā tiek uzskatīts, ka priekšā sēž vecāki, kas ir pietiekami apdomīgi un redz cik un kā tās durvis var attaisīt.

3. pasta furgoniem u.c. sociālajiem auto, kas vazājas pa pilsētu ir bīdāmās durvis lai varētu iespraukties un nostāties.

Vai izdevās pilnvērtīgi atbildēt?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: es gan izjaucu visu salonu, lai normali instaletu jaunu muziku, siģeni ar startu, pakaļkameru, spēka vadus 1kW parveidotājam kas paslēpts zem beņķa, salona un dzinēja apsilde 220V un vel visādi krāmi

Hmm...mūzika? Kad nopirku arī gribēju mainīt, jo mūziku paklausīties sanāk tikai iekš auto. Zinātāji teica: "priekš kam? Noregulē iebūvēto!" paņēmu pulti, noregulēju. Sapratu, ka nav vajadzības neko mainīt.

Signalizācija ar startu? Oooo gribi teikt, ka Tev mašīna spēj iedarboties un aizmukt briesmu brīdī? Jokoju... Redz, par cik tāds viedoklis, kā Tev ir daudziem- mierīgi varu atstāt savu auto uz 2 dienām neaizslēgtu uz kr. barona ielas. Pie tam espacei nevar redzēt viņš ir vaļā vai ciet. Pakaļkamera? Pietiek ar spoguļiem, varbūt pāris sensorus ja pavisam švaki ar gabarītu izjūtu. Bet kā jau teicu- spoguļi dod pietiekami info. Nu jā pārveidotājs noderētu varbūt ne tik jaudīgs. Ar metālapstrādi autiņā nodarboties netaisos, piedevām zem beņķa tas slikti dzesētos. Motoru un salonu sildīt nav bijusi vajadzība, par cik motorā leju 5W-40 un lec tas ātri un labi. Salons savukārt, ja strādā notors sasilst ļoti ātri. Starp citu- katrā 3 vai ceturtajā espacē nāk jau rūpnīcā iebūvēta vebasto krāsniņa un tai ir gan vieta paredzēta, priekšējā kreisajā stūrī, gan vadi jau izvilkti. Vienīgais krāms, ko ieliku ir GPS ar barošanas ligzdu bardačokā.

Nu izskatās, ka mans auto prasa mazāk laika un naudas pārbūvēm un papildināšanai, līdz ar to tas ir lietotājam- man draudzīgāks. Līdz ar to espace ir lietotājam draudzīgāks par vojageri ;P

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

...padomā par lielveikalu stāvvietām, un sapratīsi kapēc Tavam auto ar tā gabarītiem, it sevišķi platuma ziņā ir bīdāmās durvis... Vai esi dzirdējis, ka kādam opelim vai sarūsejušam golfam durvis izkristu no eņģēm? Es nē, bet vojādžera izkritušās durvis un salūzušos eņģu mehānismus esmu redzējis vairākkārt. Tas pats ar vadāmību un dinamiku- desmitiem kilometru pilnīgi taisna ceļa ar ātruma ierobežojumu 55 mph. Toties iespējams, ka nedēļu no vietas jāvelk kemperis, vai kuteris tā uz 3-5 tonnām. Tici man- sevi cienošs amerikānis pa pilsētu ar vojageri nebraukā. Ja netici- paskaties filmas, seriālus, skatos, kur visi vizinās pa pilsētu, otrajos plānos, vojāgerus neredzēt... Kapēc? Tapēc, ka tā nav pilsētas mašīna. pilsētā tā ir neerta un nepraktiska. Un eiropā tie ienāca, jo izņemot ļoti dārgo espace šajā segmentā bija tikai no kravas pārvadātājiem palienēti un cilvēku pārvadāšanai pielāgoti furgoni, kurus centās pasniegt kā minivenus. Ar debīlu interjeru, idiotisku sedpozīciju, un extrām, par kurām krutākas bija tikai veļasmašīnām. Vojageris ar savu cilvēkiem domāto salonu un pieņemamo cenu, massām, kas nevarēja nopirkt espaci, bija tieši tas ko vajag. Tapēc jau arī VW sācis izlaist savu vojageri, jo beidzot ir sapratis, ka nesanāk viņam miniveni. Sanāk vai nu furgoni, vai uzpūsti pasāti....

taaneko rakstīja: ....Gribēju teikt, ka primāri vojageris tika domāts ceļojumiem pa amerikas plašumiem, ģimenes izbraukumiem pie dabas, tapēc viņam ir tik daudz extru paredzētu ilgstošai braukšanai. Tapēc amerikā ir grands un eiropā, kur mazāk vietas- saīsinātais variants. Šveicē daudzi savus ganusuņus vazāja un vēl, pateicoties lielajam dzinējam- kalnos labi bremzējas ar motoru.

...

Nu jau, nu jau tiek dzīts sviests vai paralēli karots ar zaļo pūķi

Ceļojumiem paredzēts Vojadžeris ar 5t kuteri pakaļā, ārā krītošām durvīm, sānu durvis, jo šauras stāvvietas

Tad jau to US autobraucēju daļu (un ne tā mazākā), kuri pārvietojas ar full size pikapiem un džipiem vispār stāvvietās nelaiž iekšā?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja: es gan izjaucu visu salonu, lai normali instaletu jaunu muziku, siģeni ar startu, pakaļkameru, spēka vadus 1kW parveidotājam kas paslēpts zem beņķa, salona un dzinēja apsilde 220V un vel visādi krāmi

Hmm...mūzika? Kad nopirku arī gribēju mainīt, jo mūziku paklausīties sanāk tikai iekš auto. Zinātāji teica: "priekš kam? Noregulē iebūvēto!" paņēmu pulti, noregulēju. Sapratu, ka nav vajadzības neko mainīt.

Signalizācija ar startu? Oooo gribi teikt, ka Tev mašīna spēj iedarboties un aizmukt briesmu brīdī? Jokoju... Redz, par cik tāds viedoklis, kā Tev ir daudziem- mierīgi varu atstāt savu auto uz 2 dienām neaizslēgtu uz kr. barona ielas. Pie tam espacei nevar redzēt viņš ir vaļā vai ciet. Pakaļkamera? Pietiek ar spoguļiem, varbūt pāris sensorus ja pavisam švaki ar gabarītu izjūtu. Bet kā jau teicu- spoguļi dod pietiekami info. Nu jā pārveidotājs noderētu varbūt ne tik jaudīgs. Ar metālapstrādi autiņā nodarboties netaisos, piedevām zem beņķa tas slikti dzesētos. Motoru un salonu sildīt nav bijusi vajadzība, par cik motorā leju 5W-40 un lec tas ātri un labi. Salons savukārt, ja strādā notors sasilst ļoti ātri. Starp citu- katrā 3 vai ceturtajā espacē nāk jau rūpnīcā iebūvēta vebasto krāsniņa un tai ir gan vieta paredzēta, priekšējā kreisajā stūrī, gan vadi jau izvilkti. Vienīgais krāms, ko ieliku ir GPS ar barošanas ligzdu bardačokā.

Nu izskatās, ka mans auto prasa mazāk laika un naudas pārbūvēm un papildināšanai, līdz ar to tas ir lietotājam- man draudzīgāks. Līdz ar to espace ir lietotājam draudzīgāks par vojageri ;P

esi tak dīvains, nu točna. pērkot signalizāciju, kapēc lai nepirktu kadu normālu, ar peigeri un startu. mans ir mazs bērns, un vispār savam komfortam, es jau iesēzos siltā auto, nevis gaidu kad tas iesilst un atkūst logi. uz sigas pilts arī rāda salona tekošo temperetūru. 220v apsilde ir mājās, tam pašam nolūkam. visādas webastas neinteresē, dēļ lielās cenas, nedrošuma un akumulātorā ēšanas. 1kW inverters ir mazākais kas man der. ar to auto tiek braukts ceļojumos pa oiropu un UK katru gadu 1-2 reizes, un ceļā var kādū tēju uzvārīt un tā. nav jāmokas ar visādiem termosiem, un nebaudāmām benzīntanku kafijām.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

un pakaļkameras man ir abiem auto, nekādi parkošanās sensori un spoguļi neļaus parkoties ar 1cm no cita auto bufera. a par skaņu..... neviena rūpnīcas skaņa vel mani nav apmierinājusi, un rūpnīcas radio nesaprot ne wav formatu, ne dvd var paņemt ar 1000 nesaspiestām dziesmām, ne multenes bernam paradīt. ne kameras signālu var sagremot. acīm redzot, tev nav nekādas īpašas prasības pret dzīvi, ko tev tas renis uzražoja, ar to esi priecīgs, un ne pēc kā labāka sestiepies. man jau vienalga ar ko brauc, bet nevajag propagandēt apkārt kas tas nu ir labi.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: ... Nu ai, ka tik iedzelt... mazajos miestos ir platas, relatīvi taisnas ielas, krustojumi plašāki un pārredzamāki, un daudz vietas parkingam. Centrs ir maziņš un tur ir kāda daudzstāvu stāvvieta.

par bīdāmām durvīm priekšā- tak padomā pats- esi gana inteliģents...

1. diezgan sarežģīti būtu uztaisīt lai netraucētu 2. rindai un nepavājinātu virsbūvi.

2. defaultā tiek uzskatīts, ka priekšā sēž vecāki, kas ir pietiekami apdomīgi un redz cik un kā tās durvis var attaisīt.

3. pasta furgoniem u.c. sociālajiem auto, kas vazājas pa pilsētu ir bīdāmās durvis lai varētu iespraukties un nostāties.

Vai izdevās pilnvērtīgi atbildēt?

1. Piekrītu.

2. Nepiekrītu.

3. Apkalpošanas dienestu transports netiek apskatīts.

Pats redzēju kā viņi parkojas ne reizi vien, tajās stāvietās ar iecienītajiem pikapiem iegriezties problemātiski, tad arī sanāk, ka bieži pat bīdāmās durvis blakus auto nav pielietojamas un "kārnie" amerikosi gaida tautiešus vai lien pa otru pusi iekšā. Lai gan LV arī tādi parkošanās meistari ir bieži sastopami, principiāli auto jāatstāj tuvākajā brīvajā vietā, pie Alfas sevišķi labi novērojams, tai pat laikā zem jumta otrajā, trešajā stāvā vietas brīvas.

Kaimiņam bija Sintra, nomainīja pret X-trail, esot labāks, lai gan par Sintru arī neko sliktu nestāstīja.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti