izpuuteejs rollerim wanted

draco Reģ.: 25.07.2002

Sveiki!

man vajadzeetu izpuuteeju 50 kubu 4t kiinieshu rollerim - 139qb motors, cik noprotu, modelis yy50qt-02 yiying 2007 gada.jaunu kauktur maniiju pa 28 Ls, bet skiet pa sherpu taadam plerdakam taadas cenas. skatos peec lietota +/- ok staavoklii 10 - 15 ls rajonaa. varbuut kaads zin avotu, iznjemot ss.lv kur nikuja nau, un cenas skruuvee kaa mikasaa...?

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais, izlasi 2x, 3x, 100x ko es rakstīju un tad klabini.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

DekstersFF rakstīja: padirs vien tukšu tālāk, demagoģijas spečuk.

protams

tiklīdz KĀDS CITS pērk uzņēmējam izdevīgāku (valsts kopējām interesēm neizdevīgāku) gāzi tā tas ir sliktais, jo piečakarē valsts ekonomiku....

bet tiklīdz kāds norāda uz to, ka purva dužuzņēmējs tak arī varētu lētā importa soļķa vietā pirkt dārgāku (valstij izdevīgu, bet uzņēmējam pilnīgi garām) vietējo biodegvielu, tā tas ir DEMAGOGS

p.n.

starp citu - tā ir tendence

tiklīdz TA izdrāž, tā tur visi ļaunie, bet ja drāž citus, tad tas ir "par lietu"

Viss komentārs ir 100% demagoģija, bet ne uz ko citu es neceru no tevis.

un apgalvojums, ka tecs ir maita, jo nededzina kūdru nav demagoģija?

ja latvenergo pats varētu to kurināmo kūdru uzlasīt lētāk kā pirkt gāzi, tas jau sen tiktu darīts

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

šeit ir interesanta situācija. latvenergo vienam pašam atsevišķi ņemtam, visticamāk, daudz ērtāk ir tā gāze. ja valstī būtu kopēja stratēģiska plānošana, tad kādam tomēr vajadzētu pamanīt, ka šajā situācijā ir citi izdevīgumi valstij. jo kurinot kūdru, ir gan diezgan normāli apmaksātas papildus darba vietas ieguvē un piegādē nosacīti ne pārāk augstas kvalifikācijas darbiniekiem un valstij mazinās tekošā konta deficīts. jo nauda, kas citādi tiek izmesta uz āru par gāzi, paliek un apgrozas uz vietas.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: šeit ir interesanta situācija. latvenergo vienam pašam atsevišķi ņemtam, visticamāk, daudz ērtāk ir tā gāze. ja valstī būtu kopēja stratēģiska plānošana, tad kādam tomēr vajadzētu pamanīt, ka šajā situācijā ir citi izdevīgumi valstij. jo kurinot kūdru, ir gan diezgan normāli apmaksātas papildus darba vietas ieguvē un piegādē nosacīti ne pārāk augstas kvalifikācijas darbiniekiem un valstij mazinās tekošā konta deficīts. jo nauda, kas citādi tiek izmesta uz āru par gāzi, paliek un apgrozas uz vietas.

Tas ir tas, par ko es runāju, pie tam, analītiskā pagātnes skatījumā-KĀPĒC ir tā kā ir.

Tu ceri,ka pirmais sapratīs?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

un apgalvojums, ka tecs ir maita, jo nededzina kūdru nav demagoģija?

Kur es to pateicu? Parādi !

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Gāze vienmēr ir bijis lētākais, tīrākais un relatīvi vienkāršāk tehnoloģiski sadezināmais kurināmais. Nu labi, akmeņogles ir vēl lētāks kurināmais. To jau sen ir sapratusi visa pasaule. Jā, mazajos objektos un tur, kur nav ekonomiskā pamatojuma pievilkt gāzi, var kurināt ar šķeldu, kūdru, u.t.t. Bet arī tad ir stipri jārēķina vai tas pasākums atmaksāsies.

Protams, spēcīgs stimuls kurināt visu, kas deg ir pagātnē noslēgtie līgumi ar Latvenergo par saražotās elektroenerģijas iepirkšanu par dubulto, trīskāršo tarifiem. Pa lielam tieši šis moments arī veicina nosacīti lielo šķeldas popularitāti. Jo, ja nebūtu kam nogrūst to elektrību, tad puse Latvijas kačegarku projektu nebūtu realizētu un puse no palikušajiem nobeigtos pirmajā apkures sezonā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: šeit ir interesanta situācija. latvenergo vienam pašam atsevišķi ņemtam, visticamāk, daudz ērtāk ir tā gāze. ja valstī būtu kopēja stratēģiska plānošana, tad kādam tomēr vajadzētu pamanīt, ka šajā situācijā ir citi izdevīgumi valstij. jo kurinot kūdru, ir gan diezgan normāli apmaksātas papildus darba vietas ieguvē un piegādē nosacīti ne pārāk augstas kvalifikācijas darbiniekiem un valstij mazinās tekošā konta deficīts. jo nauda, kas citādi tiek izmesta uz āru par gāzi, paliek un apgrozas uz vietas.

a kur latvenergo kā komercuzņēmumam ir varka no tā ?

valsts jau nepiemaksā starpību

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Gāze vienmēr ir bijis lētākais, tīrākais un relatīvi vienkāršāk tehnoloģiski sadezināmais kurināmais. Nu labi, akmeņogles ir vēl lētāks kurināmais. To jau sen ir sapratusi visa pasaule. Jā, mazajos objektos un tur, kur nav ekonomiskā pamatojuma pievilkt gāzi, var kurināt ar šķeldu, kūdru, u.t.t. Bet arī tad ir stipri jārēķina vai tas pasākums atmaksāsies.

Protams, spēcīgs stimuls kurināt visu, kas deg ir pagātnē noslēgtie līgumi ar Latvenergo par saražotās elektroenerģijas iepirkšanu par dubulto, trīskāršo tarifiem. Pa lielam tieši šis moments arī veicina nosacīti lielo šķeldas popularitāti. Jo, ja nebūtu kam nogrūst to elektrību, tad puse Latvijas kačegarku projektu nebūtu realizētu un puse no palikušajiem nobeigtos pirmajā apkures sezonā.

šitas pasākums balstās uz ATJAUNOJAMO resursu izmantošanu.... par kuru var dabūt "zaļo naudu"

starp citu - latvijā bija mēģinājumi izdabūt cauri atjaunojamā resursu statusu arī kūdrai

paldies dievam izgāzās bet daudz netrūka, ka tu (kā elektrības pircējs) maksātu ne tikai šķēlem, bet arī kūdrasrūķiem

elektrības cena gala lietotājam sastāv no 3 daļām

elektrības ražošanas (iepirkuma), elektrības pārvadīšanas un "obligātā iepirkuma" komponentēm....

obligātā iepirkuma maksa arī ir tā, no kuras subsidē "zaļos" un "zilos" ražotājus....

vadons gan teica, ka šim patreiz nav ekonomiski izdevīgi dedzināt savu kūdru..... bet ja kūdrai tiktu piešķirts atjaunojamais statuss, tad jamo dedzināt uzreiz būtu izdevīgi, jo tādu elektrību latvenergo būtu spiests iepirkt par paaugstinātu cenu - un gala lietotājam tas parādītos cenā no nākamā gada aprīļa (tad regulators nosaka jaunu obligāto iepirkumu, reāli balstoties uz iepriekšējā gada cipariem)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kopumā jau vadoņam ir taisnība - no latvijas ekonomikas interešu punkta raugoties nexuj pirkt kautko no ārzemēm, ja to pašu var dabūt (saražot) tepat uz vietas....

bet (cē godmanis) tas netraucē latvijas dzelzceļam (valsts akciju sabiedrība) slēgt dižlīgumu par vilcienu būvēšanu un pats interesantākais "apkalpošanu"

vai latvenergo (arī pieder valstij) pirkt krievu gāzi

nu tas pa lielam ir pretrunā ar valsts kopējām interesēm (kaut neapšaubāmi ir labs "biznesa lēmums")

airbaltiks gan drīkst pieņemt pretbiznesa lēmumus, jo tas ir izdevīgi valstij

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Šitik gudrs čalis, bet jumtu nejēdz uzmenedžēt.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

vasaras dīzelī ir 5% biopiedevu... jo tā nosaka regulējums

================

Tieši tā.

nākotnē ir doma dīzelim pacelt līdz 7%

=================

Pareizi, bet Rietumeiropā domā par 10%.

patreiz fosīlais dīzelis ir lētāks par bio.... un bez valsts regulējuma neviens nelietu klāt bio

================

Pilnīga taisnība. Vispār Rietumos uz vietām neviens neko klāt nelej - visu veidu BIO ražotāji pārdod savu

produktu degvielas ražotājiem, kuri veic kvalitātes kontroli un jau degvielas ražošanas procesā jauc klāt BIO

nepieciešamajā proporcijā. Tur ir svarīga procesa temperatūra, precīza dozācija utt..

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: vasaras dīzelī ir 5% biopiedevu... jo tā nosaka regulējums

================

Tieši tā.

nākotnē ir doma dīzelim pacelt līdz 7%

=================

Pareizi, bet Rietumeiropā domā par 10%.

patreiz fosīlais dīzelis ir lētāks par bio.... un bez valsts regulējuma neviens nelietu klāt bio

================

Pilnīga taisnība. Vispār Rietumos uz vietām neviens neko klāt nelej - visu veidu BIO ražotāji pārdod savu

produktu degvielas ražotājiem, kuri veic kvalitātes kontroli un jau degvielas ražošanas procesā jauc klāt BIO

nepieciešamajā proporcijā. Tur ir svarīga procesa temperatūra, precīza dozācija utt..

pagaidām rietumeiropā domā par 10% benzīnam

varbūt domā arī par 10% dīzelim, bet par to neviens nerunā - arī tur domā par 7% (jo eiropas savienība mums ir viena )

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

pagaidām rietumeiropā domā par 10% benzīnam

===============

Par to domā un runā jau sen

varbūt domā arī par 10% dīzelim, bet par to neviens nerunā - arī tur domā par 7% (jo eiropas savienība mums ir viena )

===================

Runā, runā, rēķina, cik un kas varētu izmaksāt Galvenie runātāji ir "diždīzeļi" - dzelzceļnieki, kuģotāji, smagais kravas transports ...Jo, ņemot vērā viņu patēriņus, svarīgs ir katrs ietaupītais "santīms"

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Bļe, pa to laiko, ko jūs te esat notriekuši, varēja 2x vairāk kāpostu sapļaut.

Ar šitād' knariņ' Letland' neuzstutēs'.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Pirmais

pagaidām rietumeiropā domā par 10% benzīnam

===============

Par to domā un runā jau sen

varbūt domā arī par 10% dīzelim, bet par to neviens nerunā - arī tur domā par 7% (jo eiropas savienība mums ir viena )

===================

Runā, runā, rēķina, cik un kas varētu izmaksāt Galvenie runātāji ir "diždīzeļi" - dzelzceļnieki, kuģotāji, smagais kravas transports ...Jo, ņemot vērā viņu patēriņus, svarīgs ir katrs ietaupītais "santīms"

runa arī par 100%

pagaidām ir nolemti 5% (kas tiek reāli tankā tirgoti)

un soļarai eirobazars notiek par 7%..... daži protams piemin 10%, bet ja kautko pieņems, tad visticamāk tas būs septītnieks (lielā mērā tavu diždīzeļu dēļ)

kaut gan viena nianse - kuģotāji īsti nav dīzeļa lietotāji - kautkādi makšķernieki lieto dīzeli, sīkās tupeles un velkoņi.... latvijā gan par "kuģu dīzeli" sauc arī parastu marķētu dīzeli ar 5% biopiedevu....

bet normāli pacani peld ar ritīgu mazutu, kas vispār pa trubām normālā temperatūrā netek

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Pirmais

pagaidām rietumeiropā domā par 10% benzīnam

===============

Par to domā un runā jau sen

varbūt domā arī par 10% dīzelim, bet par to neviens nerunā - arī tur domā par 7% (jo eiropas savienība mums ir viena )

===================

Runā, runā, rēķina, cik un kas varētu izmaksāt Galvenie runātāji ir "diždīzeļi" - dzelzceļnieki, kuģotāji, smagais kravas transports ...Jo, ņemot vērā viņu patēriņus, svarīgs ir katrs ietaupītais "santīms"

runa arī par 100%

pagaidām ir nolemti 5% (kas tiek reāli tankā tirgoti)

un soļarai eirobazars notiek par 7%..... daži protams piemin 10%, bet ja kautko pieņems, tad visticamāk tas būs septītnieks (lielā mērā tavu diždīzeļu dēļ)

kaut gan viena nianse - kuģotāji īsti nav dīzeļa lietotāji - kautkādi makšķernieki lieto dīzeli, sīkās tupeles un velkoņi.... latvijā gan par "kuģu dīzeli" sauc arī parastu marķētu dīzeli ar 5% biopiedevu....

bet normāli pacani peld ar ritīgu mazutu, kas vispār pa trubām normālā temperatūrā netek

Laikam tur ir sekojoši... mazuts->tvaiks->elektrība...

(Skatījos Discovery)

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Pirmais

pagaidām rietumeiropā domā par 10% benzīnam

===============

Par to domā un runā jau sen

varbūt domā arī par 10% dīzelim, bet par to neviens nerunā - arī tur domā par 7% (jo eiropas savienība mums ir viena )

===================

Runā, runā, rēķina, cik un kas varētu izmaksāt Galvenie runātāji ir "diždīzeļi" - dzelzceļnieki, kuģotāji, smagais kravas transports ...Jo, ņemot vērā viņu patēriņus, svarīgs ir katrs ietaupītais "santīms"

runa arī par 100%

pagaidām ir nolemti 5% (kas tiek reāli tankā tirgoti)

un soļarai eirobazars notiek par 7%..... daži protams piemin 10%, bet ja kautko pieņems, tad visticamāk tas būs septītnieks (lielā mērā tavu diždīzeļu dēļ)

kaut gan viena nianse - kuģotāji īsti nav dīzeļa lietotāji - kautkādi makšķernieki lieto dīzeli, sīkās tupeles un velkoņi.... latvijā gan par "kuģu dīzeli" sauc arī parastu marķētu dīzeli ar 5% biopiedevu....

bet normāli pacani peld ar ritīgu mazutu, kas vispār pa trubām normālā temperatūrā netek

nav tiesa

LV kuģu dīzelis ir vienīgais bez bio piedevas, tiesa marķēts tieši tāpat kā kurināmais - ķiršu sarkans.

Nianses apskaties Likumā par akcīzi.

Kuģiem kā reiz sāk skatīties dabasgāzes virzienā, jo viņus spaida par sēra saturu izplūdes gāzēs.

Bet pacani ar mazutu moči tikai pa taisni, kad jānāk iekšā ostā, tad pāriet uz dīzeli.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

pagaidām rietumeiropā domā par 10% benzīnam

Bļa, šitā turpinoties nākotnē vienīgā normālā degviela laikam būs tikai gāze...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bet normāli pacani peld ar ritīgu mazutu, kas vispār pa trubām normālā temperatūrā netek

Flotē nav tas pats mazuts, kuru izmanto kurināšanai krāsnīs. Tiem kā reiz tecēšanas sp'[ejas pa trubām arī ir atšķirīgas - flotes kaut cik tek, bet kurināšanai domātais vai nu ar šķipeli, vai ar tvaiku.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Bļa, šitā turpinoties nākotnē vienīgā normālā degviela laikam būs tikai gāze...

Ēd vairāk zirņus ar rūgušpienu, un sāc uzkrāt gāzi! Būs pisness - pārdosi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pagaidām rietumeiropā domā par 10% benzīnam

Bļa, šitā turpinoties nākotnē vienīgā normālā degviela laikam būs tikai gāze...

starp citu - tavu autogāzi iegūst no naftas... pārtvaicējot jamo

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

LV kuģu dīzelis ir vienīgais bez bio piedevas, tiesa marķēts tieši tāpat kā kurināmais - ķiršu sarkans.

FYI

www.lnafta.lv/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

starp citu - tavu autogāzi iegūst no naftas... pārtvaicējot jamo

Jā, labrīt. Bet gāzei vismaz vēl nav izdomājuši pievienot kaut ko, kas pasliktina degvielas patēriņu tikai kaut kādas iedomātas energoneatkarības vārdā Uz kāda pamata kāds var sačakarēt degvielu, ko es leju savā bākā par savu naudu?!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

starp citu - tavu autogāzi iegūst no naftas... pārtvaicējot jamo

Jā, labrīt. Bet gāzei vismaz vēl nav izdomājuši pievienot kaut ko, kas pasliktina degvielas patēriņu tikai kaut kādas iedomātas energoneatkarības vārdā Uz kāda pamata kāds var sačakarēt degvielu, ko es leju savā bākā par savu naudu?!

tev ir līgums par jebkuras degvielas kvalitāti, 'savas' naudas speciālist?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti