Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lancia Kappa

RolandsR Reģ.: 22.07.2013

Ko es vēlētos šajā forumā noskaidrot vai vēl ir kāds Lancia Kappa īpašnieks Latvijā un dalīties informācijā.

Pats Braucu ar Lancia Kappa 2.4jtd 2000.g kādu gadu un šī ir mana otrā Lancia kappa un droši varu teikt ka esmu lanicists, jo normāls cilvēks droši vien nepirktu Lanciu. Latvijā Lancia zīmols ir maz pazīstams varbūt kāds retais atceras tādus Lancia modeļus kā Delta, Stratos. Vai arī faktu, ka Lancia rallijā dominēja 6 gadus pēc kārtas, un kopā izcīnīja 10 konstruktora kausus. Žēl bet to cilvēki neatceras. Nu vairāk par Lancia kappa, pats modelis dzimis 1994.gadā un pēdējais 2001. gadā ko nomainīja Lancia Thesis. Kappa varetu iekļaut vienā klasē ar tādiem auto kā Mercedz benz E klasi, Bmw 5 sērija, Audi A6. Manuprāt izšķir gaume kurš labāks. Personīgi es domāju, ka vairums cilvēki pērk vācu auto prestiža pēc, neapšaubu vācu auto kvalitāti, bet tā ir stipri pārvērtēta. Pirms iegādātājos otru Lancia kappa braucu ar audi b4 un pēc 2 gadu lietošanas sapratu, ka arī audi arī plīst un tas prasa ieguldījumus varbūt biju pārāk naivs. Salīdzinot Audi B4 ar Lancia, Audi manā skatījumā ir garlaicīgs. Es personīgi auto vērtēju no tā kā tas man liek justies. Esmu braucis ar visādiem autiņiem ar golfu 2, honda civic, ford escort, ford fiesta, opel omega, Toyota corolla, Lada „kapeiku”, Audi b4 un neviens nespēj pārspēt Lancia Kappa sajūtas ziņā, nezinu kā to nosaukt. Nesaku, ka auto ir ideāls un tas neprasa ieguldījumus tā gluži nav, bet tas nav mani pievīlis.

 
1 2 3 4 5 6
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Kashkai nerazho korejaa. Nissan ar kvalitaati viss ir kaartiibaa. Tapec arii cena turaas..

Ko tu tur murgo par sonatu? Saksim ar to ka nevienam vinas nevajag, ne pa daargo, ne pa leeto. Paprove kaaadu korejieti vispirms notirgot...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Tu to savu passatu jaunu pirki?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kas ir roķenes motors ?:

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Tu to savu passatu jaunu pirki?

Nē, lietotu, par to jau stāsts. Jauns tādā komplektācijā maksā ap 23000 Ls, pēc 6 gadiem es viņu paņemu pa 5000. Tajā pašā laikā jauns plikākais kaškajs maksā ap 13000 Ls, pēc sešiem gadiem 6000. Kam tad ta cena ir vairāk nokritusi?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Kas ir roķenes motors ?:

Elektromotors elektroniskajai stāvbremzei... B6 pasātam tādi ir 2, katrs uz savu riteni.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Vai ta jau tik tālu, ka nav spēka stāvbremzi novilkt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: Par vertibas kritumu to es pats neizdomaju, vari papist praatu klarksona kungam.

Nu, ne jau auto kvalitāte nosaka vērtības kritumu, bet vairāk pircēju aizspriedumi. Piemērs - vēl kādus 10-15 gadus atpakaļ 10 gadīgi autiņi ar automātiiem maksāja lētāk, kā tādi paši ar mehānikām. Bet jauni ta' dārgāki. Otrs piemērs - kaut vai tas pats Hyundai... Gandrīz visi plus mīnus autoritatīvie auto kvalitātes ziņojumi jau kuro gadu raksta, ka Hyundai kvalitātes ziņā ir uzticamāks par... nu, kaut vai to pašu VW vai Audi. Bet vērtība korejietim tomēr krītas ātrāk.

Vēl kādus gadus 10 atpakaļ? Vai tomēr joprojām? Es kaut kā pāris trīs interneta vietās no potenciālajiem 10 gadus vecu audī pircējiem jūtu ka ideālais 10 gadus vecais audī ir aprīkots ar 1.9 zobu sāpēm un mešalku, un vēlams vēl kardānu. Brālēna 15 gadus vecajam C5 2.5 TDI tomātavantam ejošā tirgus vērtība ir nokritusies tik zema ka tā mašīna pārdota netiks - nakuj labu mašīnu pa cenu, kas ekvivalenta pusotrai štukai, pārdot

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Vai ta jau tik tālu, ka nav spēka stāvbremzi novilkt

Da neba vienīgais tās mašīnas aprīkojums, kas domāts invalīdiem - tomāts arī tur ir nevis komforta tomāts bet gan invalīdu tomāts...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: Par vertibas kritumu to es pats neizdomaju, vari papist praatu klarksona kungam.

Nu, ne jau auto kvalitāte nosaka vērtības kritumu, bet vairāk pircēju aizspriedumi. Piemērs - vēl kādus 10-15 gadus atpakaļ 10 gadīgi autiņi ar automātiiem maksāja lētāk, kā tādi paši ar mehānikām. Bet jauni ta' dārgāki. Otrs piemērs - kaut vai tas pats Hyundai... Gandrīz visi plus mīnus autoritatīvie auto kvalitātes ziņojumi jau kuro gadu raksta, ka Hyundai kvalitātes ziņā ir uzticamāks par... nu, kaut vai to pašu VW vai Audi. Bet vērtība korejietim tomēr krītas ātrāk.

Vēl kādus gadus 10 atpakaļ? Vai tomēr joprojām? Es kaut kā pāris trīs interneta vietās no potenciālajiem 10 gadus vecu audī pircējiem jūtu ka ideālais 10 gadus vecais audī ir aprīkots ar 1.9 zobu sāpēm un mešalku, un vēlams vēl kardānu. Brālēna 15 gadus vecajam C5 2.5 TDI tomātavantam ejošā tirgus vērtība ir nokritusies tik zema ka tā mašīna pārdota netiks - nakuj labu mašīnu pa cenu, kas ekvivalenta pusotrai štukai, pārdot

Atkal jāpavēsta tev šokējošā ziņa - Audi nav vienīgais auto uz pasaules. Un 3 interneta portāli arī nebūs rādītājs. Īstenībā nospiedošais mazākums pirms auto iegādes prasa par tiem internetā.

Šodien vairumam marku 10gadīgo eksemplāru automāti/mehānikas maksā plus mīnus vienādi. Ar izņēmumiem tiem, kuriem kārbas kā tādas bija diezgan neveiksmīgas (Opeļa Vectras, piemēram).

A par brālēna C5 (tad skaidrs, no kurienes kājas aug, jums tur veco šrotaudī slimība ir iedzimta visā dinastijā)... C5 tas 2.5 TDI dzinējs kā suga ir galvassāpe, to 2.5 TDI, kas nāca C5 modelī, labā stāvoklī atrast ir praktiski neiespējami. Tāpēc arī cena tāda ir. Kārba ir tikai pakārtota tam visam.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ak rakstīja: Vai ta jau tik tālu, ka nav spēka stāvbremzi novilkt

Da neba vienīgais tās mašīnas aprīkojums, kas domāts invalīdiem - tomāts arī tur ir nevis komforta tomāts bet gan invalīdu tomāts...

Kas ir komforta tomāts un kas invalīdu tomāts?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: Par vertibas kritumu to es pats neizdomaju, vari papist praatu klarksona kungam.

Nu, ne jau auto kvalitāte nosaka vērtības kritumu, bet vairāk pircēju aizspriedumi. Piemērs - vēl kādus 10-15 gadus atpakaļ 10 gadīgi autiņi ar automātiiem maksāja lētāk, kā tādi paši ar mehānikām. Bet jauni ta' dārgāki. Otrs piemērs - kaut vai tas pats Hyundai... Gandrīz visi plus mīnus autoritatīvie auto kvalitātes ziņojumi jau kuro gadu raksta, ka Hyundai kvalitātes ziņā ir uzticamāks par... nu, kaut vai to pašu VW vai Audi. Bet vērtība korejietim tomēr krītas ātrāk.

Tieši tā . Un savukārt treknajos gados autiņiem bez automāta , navi , ādas u t t nemaz virsu neskatījās .

Kad savulaik pie vw dīlera paintresējos cik viņi novērtē manu rav4 kā pirmo iemaksu ,kurai tobrīd bija ap 100 000 km un 3 gadi , tad vērtības kritums bij 70 % . Ar piebildi ,ka tas ir max. bez detalizētas auto apskates .

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: Tu to savu passatu jaunu pirki?

Nē, lietotu, par to jau stāsts. Jauns tādā komplektācijā maksā ap 23000 Ls, pēc 6 gadiem es viņu paņemu pa 5000. Tajā pašā laikā jauns plikākais kaškajs maksā ap 13000 Ls, pēc sešiem gadiem 6000. Kam tad ta cena ir vairāk nokritusi?

Ko noziimee maksaa? Tas ka kads pajols ieliek ss elvee par taadu cenu, tas vel nenoziimee ka tas kashkajs taa maksaa. Ja tu salidzini latvijaa pirktu kashkaju ar zem 100 shtuku nobraukumu un caurspidigu veesturi ar autonomas passatu, kas naacis no rietumeiropas un kuru fricis jau ir norakstijis luuznos, tad noveelu tev arii turpmaak veiksmiigu pirkumu. Tagad atver mobile.de un apskaties cik maksaa passats salidzinajumaa ar tadu kashkaju, ar mazu nobraukumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: Tu to savu passatu jaunu pirki?

Nē, lietotu, par to jau stāsts. Jauns tādā komplektācijā maksā ap 23000 Ls, pēc 6 gadiem es viņu paņemu pa 5000. Tajā pašā laikā jauns plikākais kaškajs maksā ap 13000 Ls, pēc sešiem gadiem 6000. Kam tad ta cena ir vairāk nokritusi?

Ko noziimee maksaa? Tas ka kads pajols ieliek ss elvee par taadu cenu, tas vel nenoziimee ka tas kashkajs taa maksaa. Ja tu salidzini latvijaa pirktu kashkaju ar zem 100 shtuku nobraukumu un caurspidigu veesturi ar autonomas passatu, kas naacis no rietumeiropas un kuru fricis jau ir norakstijis luuznos, tad noveelu tev arii turpmaak veiksmiigu pirkumu. Tagad atver mobile.de un apskaties cik maksaa passats salidzinajumaa ar tadu kashkaju, ar mazu nobraukumu.

Tie lētākie nav Latvijā pirktie ar zem 100 tūkstošiem. Tādi maksā vēl dārgāk. Un viņus pērk... diezgan daudz pērk. Man viens klients nupat iegādājās kā reiz 100 tūkstošus nobraukušu Latvijas 2008. gada kaškaju par 9000 EUR, pie tam tā cena bija nokaulēta.

Paldies par vēlējumu. Es neesmu pircis bijušu friču autonomas auto. Izlasi manu pasāttopiku, kādā veidā un kādu es to auto iegādājos. Un vari man to nestāstīt. Es tāpat esmu pircis un tirgojis mašīnas (ne vienu vien) un darbs prasa visu laiku sekot līdzi autotirgus tendencēm, tāpēc mazliet zinu, ko runāju.

Un kāpēc tu domā, ka mobile.de ir baigais rādītājs? Tur tāpat ieliek pajoļi par tādām cenām, vai ne tā?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

www.whatcar.lv/...

Visi trīs lielākie korejieši skaitās uzticamāki par to pašu VW, no kuriem ir pimajā desmitniekā un uzticamāki par jebkuru auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Kas ir komforta tomāts un kas invalīdu tomāts?

Komforta tomāts ir tāds tomāts, kas sastāv no hidrotransformatora un planetārās ātrumkārbas, nodrošinot plūdenu motora apgriezienu maiņu. Invalīdu tomāts - nu tu jau zini - izjūtas tāpat kā raustot puļķi, tik pašam nav puļķis jārausta...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: tad skaidrs, no kurienes kājas aug, jums tur veco šrotaudī slimība ir iedzimta visā dinastijā)... C5 tas 2.5 TDI dzinējs kā suga ir galvassāpe, to 2.5 TDI, kas nāca C5 modelī, labā stāvoklī atrast ir praktiski neiespējami. Tāpēc arī cena tāda ir. Kārba ir tikai pakārtota tam visam.

Jā, mans brālēns bija sagadīšanās, kāpēc man ir audī, bet par viņa A6 runājot - gan nopirkšanas brīdī, gan tagad tās mašīnas stāvoklis bija/ir tāds, ka drīzāk varētu runāt par tavu veco šrotfofāgenu slimību - viņš vismaz paņēma astoņus gadus vecu A6 tikko no vācijas, kurš ir uzticami kalpojis, ja neskaita visādus ķiņķēziņus, par ko apliecina to piecu gadu, kad tā mašīna bija vienīgā ģimenē, laikā iztērētie 8 tūkstoši litu uzturēšanai, nevis kā tev, kur pazīstamā cilvēka kautās mašīnas remontos jau vai tik nebūs izgājis līdzīgs cipars Arī motoram nav ne vainas - ir tikai divas svarīgas lietas jāievēro - jālej kvalitatīvas eļļas un savlaicīgi jāmaina visi filtri. Vēl trešā - pērkot vismaz morāli noskaņoties uz sadaleņu, blīvju un blīvslēgu maiņu ja iepriekšējais nebūs kopis. Stiliņā vismaz pāris cilvēki nopirka tādas mašīnas ar domu par 1.9 zobu sāpju likšanu un beigās nosecināja ka nav ne vainas un var to pašu 2.5 lietot.

Ā, un par tomātu - vismaz pāris reizes esmu kaut kur lasījis tofikus par tēmu kā iekš C5 2.5 TDI quattro tomāta vietā ielikt mešalku, jo nopirkts negribētais tomāts, jo lētāks. Par 1.9 TDI, protams, šādi tofiki nav bijuši jo C5 tas klabeklis no rūpnīcas ar kardānu nekomplektējās.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Lasu un nespēju vien saprast un beigt brīnīties kā nu visi kā viens nav iegād¿jušies visu autoamašīnu etalonu >20 gadus veco audi ūberbraucekli, un kolosāllietokli, nav pieskrūvējuši tam manuālo mešalku un kardānu...

Vienkārši esmu šokā!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un jā, pats ražotājs arī galīgi aptaurēts...

Neskatoties uz to, ka jau ir radījis īsteno un vispareizāko dižautomobili, turpina stūrgalvīgi kopš tā laika readīt desmitiem nekam nederīgu un vienu par otru sliktāku/nožēlojamāku modeli...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Kas ir komforta tomāts un kas invalīdu tomāts?

Komforta tomāts ir tāds tomāts, kas sastāv no hidrotransformatora un planetārās ātrumkārbas, nodrošinot plūdenu motora apgriezienu maiņu. Invalīdu tomāts - nu tu jau zini - izjūtas tāpat kā raustot puļķi, tik pašam nav puļķis jārausta...

Tu vispār kādreiz ar DSG esi braucis?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Lasu un nespēju vien saprast un beigt brīnīties kā nu visi kā viens nav iegād¿jušies visu autoamašīnu etalonu >20 gadus veco audi ūberbraucekli, un kolosāllietokli, nav pieskrūvējuši tam manuālo mešalku un kardānu...

Vienkārši esmu šokā!

... tāpēc, ka tu vispār neko nejēdz... vot, kad sāksi jēgt kaut vai visu automobiļu guru msh līmenī, tad šoks pāries. Tā lūk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Kas ir komforta tomāts un kas invalīdu tomāts?

Komforta tomāts ir tāds tomāts, kas sastāv no hidrotransformatora un planetārās ātrumkārbas, nodrošinot plūdenu motora apgriezienu maiņu. Invalīdu tomāts - nu tu jau zini - izjūtas tāpat kā raustot puļķi, tik pašam nav puļķis jārausta...

Tu vispār kādreiz ar DSG esi braucis?

Kā Tu nesaproti, kopš tā auto radīšanas tam pašam ražotājam ir vieni vienīgi mēsli, kas speciāli ir sačakarēti, lai maksimāli apgrūtinātu to pārbūvi uz īstenā dižautomobīļa tehniskajiem un komforta etalonlielumiem...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Gb12, hulji tu veljoprojam nebrauc ar hjundaju? Watcar tochna ir pedejais resurss kur varetu smelties padomus par to kas ir uzticams auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Gb12, hulji tu veljoprojam nebrauc ar hjundaju? Watcar tochna ir pedejais resurss kur varetu smelties padomus par to kas ir uzticams auto.

Nu un kas tad būtu tas resurss?

Nevarētu teikt, ka nebraucu. Man sievasmātei tāds ir. Jau septīto gadu. Zini, nekāda vaina.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tas resurss ir mr perekups - šīrs...

Un reitingi stipri atkarīgi no tā ko viņš pērk vai ko pārdod...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex

Vēl brauc ar alfu ?

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti