Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Par auto pārdošanas paņēmieniem

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?

Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.

 
1 2 3 4 5 6 ..11
Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Mazmotors, dīzelis, kompaktklase, iespējams bāzes komplektācijā . Laiks iet un cilvēki "pieaug" un netic brīnumiem, ka šāds auto bijis bagātnieka lietojumā un tiek pārdots, tikai tāpēc ka apnicis . Modernais dīzelis ir pārāk sarežģīti dārgs, lai riskētu un pirktu tādu lietotu. Izliec pats savu domu, kāpēc nākamais Tavs auto ir benzīns. Šādiem auto Latvijā manuprāt vienkārši nav pieprasījuma. Spiedīgi nav no pārdevēja, ir slikta reklāma , ja pircējam būtu "spiedīgi ir" tad divu nedēļu laikā kāds vismaz būtu painteresējies. Ne? Ieliec zemāko cenu cik esi gatavs saņemt, ja nu pēkšņi daudz interesenti, pārdod tam, kas labāk patīk bet pārdod. Auto tirdzniecība cik saprotu nav Tavs bizness, tā arī negūtā "peļņa" nebūs liela. Uz atlaidēm nepiekrīti, tā vienkāršā iemesla dēļ, ka neesi auto tirdzniecības profs .

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Taa zilaa par 2700ls? Nomet kaadus 500ls un paskaties! Dereetu vairaak bildes un garaaks labumu apraksts - tipa labi uzpaseeta, ieguldiijumus neprasa, origjinaalais nobraukums(ar izsaukuma ziimi) Jo taviem konkurentiem noteikti atkrukjiiti spidometri! Neaprobezhojies tikai ar ss.lv! Kaut vai ziimi logaa ieliec, pa pilseetu braukaajot un staavot. Bet vispaar jaa, piekriitu ieprieksheejam - dabuu profinju paardoshanai, naudu gan zaudeesi, bet taa taa pat ar laiku zuud.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Jaa... mēs arī pārdodam Volvo jau 3 mēnešus, cena ir gandrīz zemakā starp līdzīgajiem, bet vēl nav pārdots. Man ir viedoklis, ka Latvijā ir vieglāk pārdot līdz 1000 Ls lētos auto. Visi līdzšinejie-mans vecais pasāts 20 gadīgs, un golfs 2, aizgāja rūkdami par tik pat, par cik nopirku 2 nedēļu laikā. Pie Volvo ir lietas, kuras tieši pircējam nepatīk-sīki vizualie defekti. Viens maita šīku ar atslēgu ievilcis sānos pirms gadiem 7, piemēram. Bet tas, ka jauna z-siksna, aķis, kvēlsveces pircējam ir mazsvarīgāk.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Ja reiz šāda tēma, gribu pasūdzēties par "lieliskajiem" pārdevējiem un ieteikt nesekot viņu piemēram.

Nesteidzīgi meklēju labu Renault Trafic 8-vietīgo Passenger Lux. Diezgan reta komplektācija, pakaļ nemet. Bet ss.lv ir pilns ar izsmeļošiem sludinājumiem no sērijas "Tikko no Vācijas. Cena pēdējā." un klāt viena bilde no priekšas, kas neļauj saprast pat tik daudz, vai tas ir kravas vai pasažieru. Kad piezvanu, lai noskaidrotu - īpašnieki vai nu dusmojas, ka traucēju viņus, prasot par mašīnu, kuras viņiem nav vai arī mēģina iestāstīt, ka man vajadzīgs ir kas cits, nevis tas, ko meklēju. WTF?! Vai tiešām nevar sludinājumā norādīt komplektāciju pat šādām mašīnām, kur tā atšķiras pēc būtības, ne tikai gaumes?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, un es jau fanam rakstīju - tas sludinājums vienkārši ir zem katras kritikas, pamatskolnieka līmenī un attur pircēju no jebkādas vēlmes sazināties ar to ēnu, kas fonā. Šitādu sviestu no cilvēka, kurš diezgan daudz laika pavada auto forumos, skatās sludinājumus, lasa informāciju utt. Par bildēm neizteikšos... ja nu gribēji vienu ielikt, tad būtu vismaz normālu ielicis.

Otrkārt... un arī to es fanam esmu rakstījis. Kad pērc auto, ja tomēr kaut cik skaiti naudu, padomā par to, kā to mašīnu varēsi pārdot. Es atvainojos, bet kuram kā priekš sava privātā auto varētu būt vajadzīga tik tizla krāsa? Merivai bija vesela kaudze ar sakarīgām un LV tirgum saprotamām krāsām - sākot no parastā sudraba, bēšīgā, tad vēl zilpelēka, parasti pelēka, melna, t. zila, t. sarkana utt... Un diemžēl tas tā ir, ka LV publika nav pieradusi pie mazajiem motoriem. Nu, nav tiem uzticības. Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam. Arī par komplektāciju, tas jau sen ir zināms, ka bāzes komplektācijas vienmēr būs grūti pārdot. Īpaši, ja cilvis redzēs, ka par līdzīgi cenu blakus stāv nopakots auto.

Treškārt, cik dzirdu un pats gāju tam cauri, opeļus vispār Latvijā ir pagrūti pārdot. Laikam joprojām tie stulbie stereotipi par "visām mašīnām, kas reiz kļūst par opeļiem" latviešu prātus ir apsēduši, kā arī doma, ka pasāc vai audī 100 ar kaut ko īpaši labāks ir. Es pats savu vektru gandrīz gadu tirgoju. Tagad to pašu arī kādu gadu nesekmīgi cenšas viens mans paziņa...

Ceturtkārt, lielākā daļa latviešu attiecībā uz lietoto auto iegādi ir stulbi. Viņus drīzāk uzrunās placīs uzpucēts un priekš pārdošanas sagatavots "tikko no Vācijas" ar 174 tūkst. kilometriem nekā auto, kuru īpašnieks ir lietojis priekš sevis un attiecīgi arī kopis. Skarbā realitāte. Jo stulbais auto pircējs neaizdomājas par to, kāpēc tādā stāvoklī ar oriģinālu nobraukumu mašīna Vācijā mašīna maksā vairāk kā šeit.

Padomi:

1. Man šķiet, ka cena ir normāla. Ja nav spiedīgi, atstāj. Nu, varbūt par kādiem latiem 200 palaid zemē un atstāj kādus 200 rezervītei, jo tāpat kaulēsies. Bet vismaz nezvanīs perekupi ar "ja vašu merivu beru za 1400 latov";

2. NOMAINI SLUDINĀJUMU. Šito dzēs ārā. Ieliec vairāk bildes. OBLIGĀTI - lai ir pa diagonālēm 45 grādos, gan no priekšas, gan aizmugures, tad attaisi aizmugurējās labās durvis un no turienes paņem paneli kopā ar viduskonsoli. Un tad vēl šo to. Pie teksta, kā jau Chankaishi minēja, pirmais, ko ieliec - ka oriģināls nobraukums. Un tad, teiksim, ka apkopes pie dīlera vai kur tu tās taisīji, auto uzpasēts, ka ir servisa grāmatiņa, vienīgais īpašnieks utt.

3. Ja pats negribi ņemties, iedod to mašīnu komisijā kādā placī. Piemēram, Tukumā vai Talsos, kur pat no Latgolas brauc pirkt mašīnas. Vai arī Rīgā kādā, kas nav Rumbulas placis. Nu jā, vari pa sestdienām uz Rumbulu pabraukāt, patirgot. Nu, un tad, kad mašīna tiks pārdota, samaksāsi pārdevējam tos 5% vai cik viņš tur prasa un būsi ticis vaļā.

Bet tendences ir dažādas. nekad nevari zināt, uz ko trāpīsies. Manu pēdējo 2 auto pārdošana bija pavisa dažāda. Tā kā abi bija labā stāvoklī un labi uzturēti auto un pārdošanas nebija spiedīgas, tad arī cenu ieliku augstāku kā vidējo ar domu, ka, ja pircējs uzradīsies, tad jau runāsim. Vectra ss-ā bija kopumā ap 10 mēnešiem, katru mēnesi pakāpeniski laidu cenu zemāk. Arī reti kad kāds piezvanīja. Beigās vienīgais cilvēks, kurš atbrauca apskatīties, nokaulēja 50 latus, jo bija jāmaina viens miglinieks (izpuvis bija) un neatceros vairs, bet kaut kāda blīve arī. Tātad čalis uzreiz noskaitīja naudiņu un aizbrauca mājās.

Ar pasātu - speciāli liku gandrīz dārgāko starp sedaniem automātiem, jo bija skaidrs, ka uz tādu auto zvanīs daudzi, arī perekupi. Un ir redzams, ka "tikko no Vācijas" ar 160 tūkstošiem tur bija kā jūra. Nu, es arī iesāku ar - 100% oriģināls un pierādāms nobraukums (tajā brīdī bija 109 tūkst.), pirkts jauns Latvijā... Utt., utjp. Ar visu augsto cenu zvanījia gandrīz katru dienu, ik pa laikam arī perekupi, kas prasīja 2 tūkstošus nomest Vienu brīdi bija tā, ka katru dienu brauca skatīties. Sāku jau domāt mest virsū vēl kādus 300 EUR, lai tauta atslābst. Bet tad arī viens nopietns pircējs uzradās, kurš vēl aizveda uz Īli pārbaudīt. Nu, tas tad arī paņēma. Cenu gan es viņam kādus latus 400 palaidu zemē.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12

Paldies, ļoti labi padomi!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam.

Pirmajam īpašniekam OK. Nobraucot 200kkm, mazmotorītis jau ir krietni padilis, jo ir ekspluatēts gana lielā slodzē, ņemot vērā auto nebūt ne mazo masu. Degvielas patēriņš dīzelim diezgan maz mainās atkarībā no dzinēja tilpuma - attiecīgi jekurš loģiski domājošs cilvēks labāk iegādāsies ar mazāk nojātu (lielāku) vecu dīzeli aprīkotu auto, kuram ir kaut kāda jaudas rezerve un mazākas iespējas dārgiem remontiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja: Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam.

Pirmajam īpašniekam OK. Nobraucot 200kkm, mazmotorītis jau ir krietni padilis, jo ir ekspluatēts gana lielā slodzē, ņemot vērā auto nebūt ne mazo masu. Degvielas patēriņš dīzelim diezgan maz mainās atkarībā no dzinēja tilpuma - attiecīgi jekurš loģiski domājošs cilvēks labāk iegādāsies ar mazāk nojātu (lielāku) vecu dīzeli aprīkotu auto, kuram ir kaut kāda jaudas rezerve un mazākas iespējas dārgiem remontiem.

Cik tev ir bijuši mazi motori ar 200 tūkstošiem un cik konkrēti tu esi tajos ieguldījis un ko esi remontējis? Un kā tu zini, ka fana merivai vai jebkuram citam auto tas mazais motors ir nojāts? Un vai ar lielākiem tilpumiem nav nojātu auto?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja: Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam.

Pirmajam īpašniekam OK. Nobraucot 200kkm, mazmotorītis jau ir krietni padilis, jo ir ekspluatēts gana lielā slodzē, ņemot vērā auto nebūt ne mazo masu. Degvielas patēriņš dīzelim diezgan maz mainās atkarībā no dzinēja tilpuma - attiecīgi jekurš loģiski domājošs cilvēks labāk iegādāsies ar mazāk nojātu (lielāku) vecu dīzeli aprīkotu auto, kuram ir kaut kāda jaudas rezerve un mazākas iespējas dārgiem remontiem.

Cik tev ir bijuši mazi motori ar 200 tūkstošiem un cik konkrēti tu esi tajos ieguldījis un ko esi remontējis? Un kā tu zini, ka fana merivai vai jebkuram citam auto tas mazais motors ir nojāts? Un vai ar lielākiem tilpumiem nav nojātu auto?

Man ir bijis viens - Opel Kadett 1.2 benzīns manas autobraucēja karjeras pirmsākumos. Eļļu "ēda" ~1l uz 100km

Viedokli vairāk sliecos izteikt balstoties uz remontmeistru pieredzi, kas ir labojuši visādas iespējamās kombinācijas.

Nav iespējams zināt vai motors IR nojāts - lietota auto iegāde ir un būs loterija Bet iespējamība, ka nojāts būs motors, kurš ir ekspluatēts ar mazāku jaudas rezervi ir tikai loģiska. Un tikpat loģiski ir izvēlēties loterijas biļeti, kurai ir lielākas izredzes laimēt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja: Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam.

Pirmajam īpašniekam OK. Nobraucot 200kkm, mazmotorītis jau ir krietni padilis, jo ir ekspluatēts gana lielā slodzē, ņemot vērā auto nebūt ne mazo masu. Degvielas patēriņš dīzelim diezgan maz mainās atkarībā no dzinēja tilpuma - attiecīgi jekurš loģiski domājošs cilvēks labāk iegādāsies ar mazāk nojātu (lielāku) vecu dīzeli aprīkotu auto, kuram ir kaut kāda jaudas rezerve un mazākas iespējas dārgiem remontiem.

Cik tev ir bijuši mazi motori ar 200 tūkstošiem un cik konkrēti tu esi tajos ieguldījis un ko esi remontējis? Un kā tu zini, ka fana merivai vai jebkuram citam auto tas mazais motors ir nojāts? Un vai ar lielākiem tilpumiem nav nojātu auto?

Man ir bijis viens - Opel Kadett 1.2 benzīns manas autobraucēja karjeras pirmsākumos. Eļļu "ēda" ~1l uz 100km

Viedokli vairāk sliecos izteikt balstoties uz remontmeistru pieredzi, kas ir labojuši visādas iespējamās kombinācijas.

Nav iespējams zināt vai motors IR nojāts - lietota auto iegāde ir un būs loterija Bet iespējamība, ka nojāts būs motors, kurš ir ekspluatēts ar mazāku jaudas rezervi ir tikai loģiska. Un tikpat loģiski ir izvēlēties loterijas biļeti, kurai ir lielākas izredzes laimēt

Skaidrs... pieredze, kas balstīta uz 1.2 litru kadetu, kuram ir bijuši sazincik īpašnieki un sazinkas ar šamo iepriekš darīts... Bet katram jau ir tiesības uz savu viedokli.

Lai nu kā, ja man būtu jāizvēlas kaut kādu iemeslu pēc - "tikko no Vācijas" ar 150-180 tūkst, kuriem reāli, visticamāk, būs pie 300-400 vai tepat LV brauktu mazāku motoru ar tiešām pierādāmiem 200 tk no viena, pierādāma īpašnieka, es izvēlētos pēdējo. Protams, pastāv jau iespēja nopirkt Vācijā ar reāliem 150-180 tūkst. un lielāku motoru, bet tad cipars būs tāds, ka lielākā daļa latviešu auto "profesionāļu" sāktu bļaut, ka Rumbulā, redzies, tādu pašu var dabūt par štuku lētāk...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Lai nu kā, ja man būtu jāizvēlas kaut kādu iemeslu pēc - "tikko no Vācijas" ar 150-180 tūkst, kuriem reāli, visticamāk, būs pie 300-400 vai tepat LV brauktu mazāku motoru ar tiešām pierādāmiem 200 tk no viena, pierādāma īpašnieka, es izvēlētos pēdējo.

Kāds šim sakars ar motora izmēru? Es tikai apgalvoju, ka pie vienādiem ekspluatācijas apstākļiem mazā motora resurss būs vairāk notērēts.

Nevajag jaukt klāt citus nesaistītus argumentus, par kuriem varu vien piekrist.

Un jā - tos "tikko no vācijas" var visnotaļ elementāri atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama. Ar šādu nobraukumu ir pietiekami daudz reālu auto, kas viena būtiska iemesla dēļ tomēr atšķiras no Vācijas dārgajiem, kurus piemini. Par krietni lētākām naudiņām pārdod tādus, kam nobraukums ir reāls, bet nav veikta "lielā" apkope, kas parasti ir pie ~150 nobraukuma. Apkopes izmaksas kvalitatīvā "piemājas" servisā ar "aftermarket" detaļām vidusmēra ģimenes auto ir ~1000Ls. Pie dīlera 2000-3000. Loģiski, ka vācietis, kas šo manevru ir izveicis autorizētā servisā un var to pierādīt, cenšas šo auto pārdot citam vācietim par lielāku cenu, bet lielākā daļa atdod pārpircējiem, kas tās tirgo austrumeiropā, kur attiecīgā apkope tiek veikta "pa lēto" vai arī neveikta vispār un auto tiek nojāts līdz galam.

Nākamais uz ko skatīties, lai saprastu vai nobraukums ir patiess un auto ir ekspluatēts normāli, nevis lauzts, ir bremžu diski - ja pēc tiem near notiekt auto reālo nobraukumu, tad labāk šādu auto nepirkt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Par to, ar cik lielu slodzi auto dzīts vai nav dzīts... Maksimālais ātrums Merivai 1,3 CDTI ir 157 km/h, Latvijā virs 100 km/h ir braukts reti. Ārzemju braucienos ātrākie gabali bija Lietuvas, Polijas un Vācijas bāņos, taču arī tajos braucām 110-120 km/h robežās. Strauji apdzīšanas manevri darīti reti, jo man nav tāds temperaments. Latvija kā valsts ir līdzena, tātad nav bijušas ilgas braukšanas pret kalniem kā tas varētu būt Šveicē vai Norvēģijā. Kur tad te tā lielā slodze priekš Merivas?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Aansi, kur Tu ņem tik dārgas apkopju izmaksas? Apkopes Merivai ir veicamas ik pa 15 tūkst.km, un lētākās ,,mazās,, apkopes pie dīlera maksā 60-70 latus, bet dārgākās 110-120 latus. Ja ar vislielāko apkopi domā zobsiksnas maiņu, tad 1,3 CDTI motoram siksnas nav, bet ir ķēde. Ķēde manai Merivai vēl nav mainīta. Pēdējā apkopē dīlerim par tās maiņas nepieciešamību jautāju. Man atbildēja, ka klausīsies, vai nav sadzirdamas kādas pazīmes, ka vajadzētu mainīt. Pēc apkopes dīleris man teica, ka vēl mainīt nevajagot.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Par to, ar cik lielu slodzi auto dzīts vai nav dzīts... Maksimālais ātrums Merivai 1,3 CDTI ir 157 km/h, Latvijā virs 100 km/h ir braukts reti. Ārzemju braucienos ātrākie gabali bija Lietuvas, Polijas un Vācijas bāņos, taču arī tajos braucām 110-120 km/h robežās. Strauji apdzīšanas manevri darīti reti, jo man nav tāds temperaments. Latvija kā valsts ir līdzena, tātad nav bijušas ilgas braukšanas pret kalniem kā tas varētu būt Šveicē vai Norvēģijā. Kur tad te tā lielā slodze priekš Merivas?

Mēs šeit tevi pazīstam un zinam, ka esi savu konkrēto auto kopis un lolojis nemērā. Tikai diemžēl te laikam neviens nebūs ieintresēts tavas Merivas iegādē. Tas, ko uzrakstīju, ir "skats no malas" - ko padomās vidējais statistiskais ss.lv apmeklētājs, kuram tavs stāsts liksies tieši tikpat ticams, kā "tikko no vācijas, viens īpašnieks, tas pats mācītājs"

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Aansi, kur Tu ņem tik dārgas apkopju izmaksas? Apkopes Merivai ir veicamas ...

Es rakstīju par "vidusmēra ģimenes auto" vācu izpratnē - t.i. kaut ko tādu, kā Honda Accord, VW Passat u.tml. Meriva ir kaut kas man neizprotams - uz mikrobāzes (corsa) uzlikts pasmags minivens, kas tiek komplektēts ar nemotoriem. Neesmu iedziļinājies šādas klases auto detaļās... Bet, ja pareizi atceros, tad DPF arī tavai Merivai ir... Un cik tas maksā? Pec 200kkm "sēņošanas" to visticamāk ir jāmaina.

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Par to, ar cik lielu slodzi auto dzīts vai nav dzīts... Maksimālais ātrums Merivai 1,3 CDTI ir 157 km/h, Latvijā virs 100 km/h ir braukts reti. Ārzemju braucienos ātrākie gabali bija Lietuvas, Polijas un Vācijas bāņos, taču arī tajos braucām 110-120 km/h robežās. Strauji apdzīšanas manevri darīti reti, jo man nav tāds temperaments. Latvija kā valsts ir līdzena, tātad nav bijušas ilgas braukšanas pret kalniem kā tas varētu būt Šveicē vai Norvēģijā. Kur tad te tā lielā slodze priekš Merivas?

Viss Tevis uzskaitītais drīzāk ir uzverams ar "-" nevis "+". Saprāta robežās motoram ir jādarbojās pie normālām temperatūrām, eļļas spiedieniem, utt., utjp. šos apstākļus "sēņojot" uz gariem gabaliem Tu vienkārši nesasniedz, kas izsauc dzinēja ātrāku nolietošanu, tā pat kā to pārslogojot.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Mēs šeit tevi pazīstam un zinam, ka esi savu konkrēto auto kopis un lolojis nemērā. Tikai diemžēl te laikam neviens nebūs ieintresēts tavas Merivas iegādē. Tas, ko uzrakstīju, ir "skats no malas" - ko padomās vidējais statistiskais ss.lv apmeklētājs, kuram tavs stāsts liksies tieši tikpat ticams, kā "tikko no vācijas, viens īpašnieks, tas pats mācītājs"

Bet diemžēl it kā ,,kopšana un lološana,, nespēj nodrošināt pret nejaušu auto saplīšanu. Šovasar ar auto bijām Anglijā. Jūnija pirmajās dienās izgāju 180 tūkst.km apkopi. Tajā papildus novērsa dažus sīkumus, paprasīju, vai ķēde nav jāmaina. It kā uz to brīdi viss bija kārtībā, taču Anglijā esot sāka zust dzesēšanas šķidrums. Plaisa bija caurulītē dziļi motora dzīlēs nepārredzamā vietā. Nu kurš to varēja iepriekš paredzēt? Tur lai klāt tiktu un visu atpakaļ saliktu, vajag pāris stundas darba.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

VWfans rakstīja: Aansi, kur Tu ņem tik dārgas apkopju izmaksas? Apkopes Merivai ir veicamas ...

Es rakstīju par "vidusmēra ģimenes auto" vācu izpratnē - t.i. kaut ko tādu, kā Honda Accord, VW Passat u.tml. Meriva ir kaut kas man neizprotams - uz mikrobāzes (corsa) uzlikts pasmags minivens, kas tiek komplektēts ar nemotoriem. Neesmu iedziļinājies šādas klases auto detaļās... Bet, ja pareizi atceros, tad DPF arī tavai Merivai ir... Un cik tas maksā? Pec 200kkm "sēņošanas" to visticamāk ir jāmaina.

DPF filtrs ir. Pagaidām funkcionē. Nesen interesējos par cenu, no viena veikala saņēmu atbildi, ka 218 lati. Nez, vai var būt tik lēti?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja: atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama.

Servisa grāmatiņu viegli var viltot. Ja nemaldos, pie turka tas maksāja 20 vai 30 EUR.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šeit konkurents manai Merivai - izskatās iekārojams, vai ne? Tikko no Vācijas, jaukums, vai ne? Nedaudz vecāks un nedaudz dārgāks par manējo:

www.ss.lv/...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/adcff.html

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja: atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama.

Servisa grāmatiņu viegli var viltot. Ja nemaldos, pie turka tas maksāja 20 vai 30 EUR.

Kā tad... Dīlerservisam jau nu gan arī par 20-30 Eur ir viltota kopija par viektajiem darbiem... Nav tak runa par trulu ticēšanu, bet vienu e-pastu norādītajam servisam.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tomēr par tā kvēpu filtra cenu. Nesen aizrakstīju uz igrosauto.lv interneta veikalu ar skaidru jautājumu: Cik maksā kvēpu filtrs? Šie man atbild rakstiski: Sodrēju/daļiņu filtrs 218 Ls. Cena pavisam priecējoša, taču tad ir jautājums, vai viņi mani nepārprata - vai sodrēju/daļiņu filtrs ir tas pats kvēpu filtrs?

Nākamā epizode. Pazvanīju uz eparts.lv par to kvēpu filtru. Šie prasīja auto šasijas numuru, to es nosaucu. Atbildēja, ka kvēpu filtra cena ir 600-700 latu robežās.

Tad visbeidzot pazvanīju dīlerim, un tas atbildēja, ka kvēpu filtra cena ir 1132 lati.

Kā tad īsti ir? Galvenais jautājums tomēr - vai par tiem 218 latiem ir īsts kvēpu filtrs vai tomēr kaut kas cits?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja: atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama.

Servisa grāmatiņu viegli var viltot. Ja nemaldos, pie turka tas maksāja 20 vai 30 EUR.

Kā tad... Dīlerservisam jau nu gan arī par 20-30 Eur ir viltota kopija par viektajiem darbiem... Nav tak runa par trulu ticēšanu, bet vienu e-pastu norādītajam servisam.

Lielākā daļā gadījumu ir gan runa par trulu ticēšanu...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nesaprotu tomēr par tā kvēpu filtra cenu. Nesen aizrakstīju uz igrosauto.lv interneta veikalu ar skaidru jautājumu: Cik maksā kvēpu filtrs? Šie man atbild rakstiski: Sodrēju/daļiņu filtrs 218 Ls. Cena pavisam priecējoša, taču tad ir jautājums, vai viņi mani nepārprata - vai sodrēju/daļiņu filtrs ir tas pats kvēpu filtrs?

Nākamā epizode. Pazvanīju uz eparts.lv par to kvēpu filtru. Šie prasīja auto šasijas numuru, to es nosaucu. Atbildēja, ka kvēpu filtra cena ir 600-700 latu robežās.

Tad visbeidzot pazvanīju dīlerim, un tas atbildēja, ka kvēpu filtra cena ir 1132 lati.

Kā tad īsti ir? Galvenais jautājums tomēr - vai par tiem 218 latiem ir īsts kvēpu filtrs vai tomēr kaut kas cits?

600-700 par "aftermarket" un 1000+ par dīlera oriģinālo detaļu izklausās atbilstošas cenas. Grūti spriest, ko tieši tev piedāvāja par 218 Iespējams, ka komplektu filtra "izravēšanai" - tukšu bundžu un elektronikas apmānīšanu.

1 2 3 4 5 6 ..11
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti