Mazmotors, dīzelis, kompaktklase, iespējams bāzes komplektācijā . Laiks iet un cilvēki "pieaug" un netic brīnumiem, ka šāds auto bijis bagātnieka lietojumā un tiek pārdots, tikai tāpēc ka apnicis . Modernais dīzelis ir pārāk sarežģīti dārgs, lai riskētu un pirktu tādu lietotu. Izliec pats savu domu, kāpēc nākamais Tavs auto ir benzīns. Šādiem auto Latvijā manuprāt vienkārši nav pieprasījuma. Spiedīgi nav no pārdevēja, ir slikta reklāma , ja pircējam būtu "spiedīgi ir" tad divu nedēļu laikā kāds vismaz būtu painteresējies. Ne? Ieliec zemāko cenu cik esi gatavs saņemt, ja nu pēkšņi daudz interesenti, pārdod tam, kas labāk patīk bet pārdod. Auto tirdzniecība cik saprotu nav Tavs bizness, tā arī negūtā "peļņa" nebūs liela. Uz atlaidēm nepiekrīti, tā vienkāršā iemesla dēļ, ka neesi auto tirdzniecības profs .
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par auto pārdošanas paņēmieniem
Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?
Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.