Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vernons un distance

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tātad, kaut kā dažiem sasāpējis jautājums.

Es no ģirtiem un Vernona gribētu paskaidrojumu - kāds ir loģisks pamatojums uz ceļa, kur atļautais ātrums virs 50km/h (par apdzīvotām vietām vēlāk) NEIETURĒT normālu vismaz 50m distanci līdz priekšā braucošajam? Vai īsumā - kāpēc ir jālien citam dibengalā?

 
andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
4 0 Atbildēt

Tikai tagad iebraucu, ka tas ir jaunais Pleskavas šosejas posms. Tur taču ir divas joslas katrā virzienā, kur tieši problēma apsteigt lēni braucošu kolonu?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 2 Atbildēt

Nav nekādu problēmu,bobkati brauc pa ielu,ekskavotori ar maksimālo ātrumu 20km/h brauc no Dreiliņiem uz Pārdaugavu,kombains pa Rīgas apvedceļu uz 10km/h ,ideāli

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Vernonam šitais ļoti patiks: "Kā stāstīja Teteris, sākotnējā informācija liecina, ka negadījuma galvenais iemesls bija drošas distances neievērošana starp Polijas kravas automašīnu un priekšā braucošo kravas auto. Kad priekšā braucošais auto mainījis braukšanas joslu, Polijas autovadītājs tuvu savā priekšā ieraudzījis riteņbraucēju grupu, kuras priekšā vairs nav spējis nobremzēt..

Šo versiju kā ticamāko Latvijas Televīzijas raidījumam «Rīta panorāma» apstiprināja arī Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieks Artis Velšs, kurš piebilda, ka dati, kas iegūti no kravas automobiļa tahogrāfa, norāda arī uz atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu."

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Viņš kā attaisnojumu tūlīt sāka klāstīt, ka vellapēdiņi arī brauca ar mazu distanci savā starpā.... Un tāpēc polis ir balts un pūkains

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Lielisks raksts!

m.delfi.lv/article.php?id=46653397

P.s.

Vernoniņam nepatiks

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 4 Atbildēt

E 77 Tev neko neizsaka? Es varu tikai daļēji piekrist un, ko domāju par šo rakstu, es personīgi pateikšu Atim Jansonam.

Katram otram, tikai katram otram, bet ne katram šie Noteikumi ir saprotami un pildāmi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 2 Atbildēt

un tad, ka tā ir E 77?

TĀ NEBIJA, NAV UN NEKAD NEBŪS AUTOMAĢISTRĀLE!

Tā ceļa noslogojums ir maksimums stunda - divas virzienā uz Rīgu no rīta, un trīs stundas vakarā vizrienā no Rīgas... Pārējā laikā pat ļoti apreibinišu vielu panākta dubultošanās nevar radīt tik daudz to transportlīdzekļu, lai to ceļu nosauktu kaut par attālināti noslogotu!

Bet neko citu jau negaidīju no tevis, vernon, kā šitās mudacības atbalstu un veicināšanu. MAN IR ĻOTI ŽĒL, ka velopeletona vietā nebija kāds CASE, JCB vai kāds cits SMAGĀKS "JUMZIKS". Tad to poļu kurinātāju varētu arī neaizturēt, bet palaist kurp acis rāda pēc slimnīcas ar lupatās nošķilto fūru!

CRDI Reģ.: 10.01.2008
1 0 Atbildēt

Tikai neaizmirsti nopublicēt, ko A. Jansons Tev personīgi atbildēs... ;)

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
8 1 Atbildēt

"Lielisks raksts!

m.delfi.lv/article.php?id=46653397 "

Jāatzīst, esmu vienisprāt ar visu tur minēto un teikšu - kā naglai uz galvas! Fūres brauc tandēmā, vagoniņos pa trim/četrām, kur viena sēž otrai pakaļā ar cietajai sakabei līdzvērtīgu distanci... Viss stāsts. Tikpat labi riteņbraucēju vietā varēja būt ceļa remontdarbu dēļ vienas joslas sašaurinājums - ja pirmais tā noiet malā, tad nākamie krīt slazdā. Kas vainīgs? Nu ne jau nu velosipēdisti.

Vernon, ja vēlies, lai nebūtu "katram otram" tad kar pie lielā zvana pirmo fūres šoferi, bet ne jau nu sportistus...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu lētticīgo stulbeni, kurš gatavs pirmajam pakaļ lekt aizā arī vajadzētu kārt pie tā paša lielā zvana...

Bet nu vernoniņam tie sekotāji ir svēti, jo tad pašam jākarās...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
1 0 Atbildēt

Nu tā tīri teorētiski....

Ja to sportistu vietā, būtu visiem labi zināma ATU, visiem labi zināmas markas autobuss, pilns ar 50 bērniem, par kuru drošību mūsu varonis ir parakstījies ar asinīm.... Tad kurš būtu vainīgais? Un kurš pirmais un visskaļāk bļautu- bandīti un slepkavas...?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Profesionālis, kurš sajauc gāzi ar bremzi un tā vietā lai piebremzētu ātrumu vēl palielina - www.youtube.com/watch?v=UAlSskuIWHE

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Derētu statistika par tiem, kas uz D-tilta un citās vietās kur sadalās ceļi "saburza" tās drošības barjeras. Pēc tā kā tās tiek iznīcinātas to neizdara vieglie, bet gan "profesionāļi".

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Šīs ir tās nelietīgās barjeras, kas atrodoties priekšā negarantē drošību profesionāļiem - www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/karteja-avarija-dienvidu-tilta-melnaja-punkta.d?id=42004338

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Laikam, kamēr pirms gājēju pārejām netiks uzstādīs kas šāds - vernons spītīgi turpinās uzskatīt, ka gājēji ir nobraucami kā šķira!

Žēl ka neko līdzīgu nav iespējams izgudrot tiem, kuriem ir tendence elpot no pa priekšu braucēja izpūtēja rupji pārkāpjot 105. CSN punktu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/628949-lietuviesu_soferi_par_avarijas_izraisisanu_uz_gadu_ieliek_cietuma

vernons jau paguvis iekomentēt: " Vernons

Pēdējais brīdis smagos un autobusus visus aprīkot ar distances tempomātiem! Jaunajiem tādi ir. Bet priekšā esošiem, apstājoties uz maģistrāles joslā jāieslēdz avārijas signalizācija. Jāmācās no vāciešiem!"

Man ir daži jautājumi - ja jau vainīgs priekšā esošais ar neskatīšanos spogulī ar atrašanos uz ceļa un vispār ar savu piedzimšanu jau pēdc definīcijas - tad kā tas nākas ka distances tempomāts ir jāuzstāda aiz muguras braucošajai fūrei? Vernon - kā??? Kā tas nākās??? Vai tik tomēr distance un neuztriekšanās tomēr nav pašu aiz muguras braucēju rokās acīs un atbildība?

Pa priekšu braucējam tak ir visa vaina, distances (ne)ievērošana un lūrēšana spogulī, bet tempomātu nezkāpēc jāuzstāda tiem, kam vairāku m² vitrīna acu priekšā?

Otrs jautājums - kad reiz tiks maksātas normālas algas un autobusu parku vadība, transportkompāniju vadība pārstās spiest vadītājus braukt uz pārguruma robežas dēļ peļņas/grafika/plāna un normālas algas?

Varbūt tomēr normālas darba astundas, atbilstoša samaksa un uzmanības vēršana braukšanas virzienā ir visvienkāršākās preventīvās metodes, lai šādi murgi neatkārtotos?

nevis kaut kāds "vienmēr un visā vainīgais" mistiskais priekšā braucējs?

Tam pārgurušajam leitim, kurš mēģināja saskatīt "naktstauriņus" pieparkotajās fūrēs nekādas avārijas gaismas netraucētu sastumt čupā to vieglo auto...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ko dos avārijas gaismu signalizācija, ja šoferis neskatījās uz ceļu??? Un nekad neesmu redzējis, ka Vācijā vai kur citur Eiropā sastrēgumā stāvošiem auto būtu ieslēgtas avārijas gaismas (parasti gaismas ieslēdzas tikai pie ekstrēmas bremzēšanas). Būtu interesanta diskotēka.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

vācijā gan ir manīts, ka pēdējie slēdz avārijas gaismas arī stūķī, bet avārijas gaismu nozīme dažādās valstīs ir dažādi traktēta un pieļauta/pieņemta.

Vācijā tas ir vēl +/- saprotams, jo tur ir ceļa posmi ar vispār nelimitētu ātrumu. Bet valstīs, kur ātruma limiti pastāv un tie ir krietni mazāki, PILNĪGI pietiktu ar uzmanības pievēršanu katram vadītājam savu acu priekšā pa to milzīgo vitrīnu, ko par vējstiklu sauc...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 8 Atbildēt

Palaidniex pēc savas būtības ir neveiksminieks. Spriež par lietām, kur nav ne mazākās poņas. No tā ko mēs visi redzējām 100 punkti leitis aizmiga! Pie stūres mēdz arī nomirt!!! Un distances tempomāts būtu vietā un laikā! Kas attiecas uz mani, vieglā vietā, pirmkārt nestāvētu tik tuvu smagajam un otrkārt aizbēgtu, pa labi, stāvvietā, sliktākā gadījumā. Nestājies otram pakaļā, kā tramvaja vagons!

Anglijā lettiņu ielika cietumā uz sešiem mēnešiem, par darba un atpūtas režīma pārkāpšanu!

Palaidniekam "zarniņas" par tievām, lai vadītu smago un savu zināšanu līmeni jau demonstrē šeit. Paldies par uzmanību manai personai, biju pārsteigts.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Kas ir jālieto, kādās devās lai ko tādu izmurgotu???

Un kāpēc Leitis aizmiga? Varbūt kopā ar leiti jāliek cietumā leiša uzņēmuma vernons? Kas tam spiež nereālus grafikus un izliekas neredzam paša uzspiesto slepkavniecisko darba un atpūtas režīmu?

Varbūt labāk aizliegt fūristiem kruīzkontroli kā tādu in ieviest kā sliežu transportam - miroņa pedāli?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
8 0 Atbildēt

P.s.

Un par to tempomātu, ja jau tik gauži ar saprašanu - paskaidrošu - esi pamanījis, ka tempomāts mazliet varbūt līdzētu, BET TIEŠI AIZMUGURĒJAM transportam NEIZRAISĪT AVĀRIJU, ne priekšējam no tās izvairīties, kas vēlreiz apliecina, ka tieši uz aizmugurējo tr. līdzekli attiecas 105. punkts. Fūra ar paletēm tāpat neizvairītos, pat ja vieglais pamanītos izčibēt! BET vēl DAUDZ labāk derētu ekstremālā automātikskā bemzēšana pirms šķēršļa, kas aizmigušo, ticamāk nepiesprādzēto, šoferi izmestu pašu pa priekšējo stiklu. Bet Tu te mums vaidi par pilnu ceļu ar kamaziem da gazikiem, kuru normālās valstīs nemaz nav... čalis normālu vilcēju nespēj vadīt, tādi nu ir tie Tavi skolnieki...

Ziliņš ar uzņēmuma vadības rīkojumu "modificētām" bremzēm? Nu, nu... Tu patiesi ko ļoti spēcīgu lieto

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 1 Atbildēt

Nav par distanci, bet par Vernona autoparku.

Vakar īsi pirms 17.00 cauri Ķekavai izbrauca stipri dūmojoša Nordekas Setra (Rīga-Skaistkalne). Vernon, varbūt tomēr sāc ar to baļķi savā acī un tad meklē skabargas citu auto tehniskajos stāvokļos...

Sriežot pēc simptomiem, dūmi nāca no aizmugurējām bremzēm.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

LuxExpressam pelēkie Skanijas busi, kas iet uz Tallinu un Viļņu, gan izskatās labā stāvoklī...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu re ir valstis kurās tomēr neuzskata, ka priekšā esošie ir vienmēr vainīgi un tiem kas tur ir kādam tur "profam" jāgarantē...

www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/632372-brauzejot_telefonu_kravas_auto_vaditajs_nogalina_cetrus_cilvekus

Interesanti, ko darīja tas polis, kurš sabrauca velosipēdistus...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
6 3 Atbildēt

Vernon, lūdzu izsaki pateicību Setra ar inventāra numuru 200 vadītājam. Šorīt sajutos kā braucot aiz ledlauža, kad viņa vadītā Setra traucās pāri Dienvidu tiltam centra virzienā kreisajā joslā uz apaļiem 100 (manā spidometrā, kļūda +4) km/h. Tiešām iespaidīgi, kad blakus joslas nekust ātrāk par 70. Žēl vien, ka ātrais brauciens neturpinājās līdz tilta galam, jo Setra nogriezās uz nobrauktuvi centra virzienā. Bet nu cepuri nost vadītājam, distanci garantēja...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vakar kārtējais Vernona skolnieks izpildījās. Braucot pa P4 pie Dzidriņām parāda pagriezienu pa labi un apstājas daļēji uz nomales(netālu no pieturas), es braucot gabalu aiz viņa, drošs paliek nedrošs, pārkārtojos pretējā braukšanas joslā, bet te pēkšņi šis rauj pa kreisi blakus ceļā neparādot nekādus signālus. Labi ka bija vieta kur izvairīties un ka tur jāievēro ātruma ierobežojums. Labs paņēmiens kā iegāzt, laikam turpmāk šādus apbraukšu pa labo nomali... Tā arī nesapratu šādu manevru, mierīgi varēja veikt kreiso pagriezienu kā pienākas nevienu netraucējot, jo pretī ta neviens nebrauca.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Ko nu ?

csdd.lv/jaunumi/stajas-speka-izmainas-celu-satiksmes-noteikumos

"Ceļu satiksmes noteikumu grozījumos, atbilstoši Ceļu satiksmes drošības padomes 2015.gada 10.decembra sēdē nolemtajam, ir precizēta norma par to, kāda distance starp savu un priekšā braucošo transportlīdzekli ir jāietur kravas automobiļu vadītājiem, braucot ārpus apdzīvotām vietām. Turpmāk kravas automobiļu vadītājiem būs jāietur distance, kas, izteikta metros, ir ne mazāka par pusi no transportlīdzekļa braukšanas ātruma. Piemēram, ja kravas auto brauc ar ātrumu 70 kilometri stundā, distancei jābūt ne mazākai kā 35 metriem. Līdzīga prakse ir arī citās valstīs. Izmaiņas bija nepieciešamas, jo kravas auto vadītāji bieži neievēroja drošu distanci, radot paaugstinātus draudus ceļu satiksmei, turklāt šādas cieši kopā braucošus kravas automobiļus faktiski nebija iespējams droši apdzīt."

650 Reģ.: 25.01.2017
0 4 Atbildēt

Nekā personīga, bet, Ar Ko mērīsim ? Ar pm-pja garumiem tos metrus reāli izteiksim vai kaa? Kurās konkrēti valstīs kādā veidā šī "prakse" tiek tehniski īstenota ? Kas būs ar vieglajiem, kuri tajā 40m šķirbā pie 80km/sek ielīdīs pa 2-3gab uzreiz?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Skatoties cik garš tavs pimpis,ja mazs bibuks tad nav vērts.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

2.11.2017. Tā ap 8:50 no rīta "lielskolotāja" ceļa kurināšanas karalis ar Norderkas kastes numuru 205 vai 250 veica īstu paraugmanevru. Attēlā redzamās bultas virzienā no Maskavas ielas PA TAISNO aizmaucot uz 13. janvāra ielu. Lielkaralim ir iemācīts, ka drīkst ignorējot sekojošas ceļa zīmes šādā secībā:

402. un 410. komplektā ar 301.. Lieki piebilst, ka neviens regulārais Nordekas maršruts, visticamāk, nav saskaņots pa sekojošu maršrutu, kā arī, iespējamais uzraksts "Norīkojumā", neatceļ šo zīmju prasības attiecībā pret tām kastēm...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Dotajā fotogrāfijā ir redzams, ka Nordekai ir atļauts braukt.

Kāpēc? Tāpēc, ka priekšā braucošais audī garantē drošību, un atbrīvojis ceļu manevram.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>Autoceļa A7 Bauska-Rīga 30.kilometrā 12. decembrī notika ceļu satiksmes negadījums, kura dēļ uz šosejas tika daļēji bloķēta satiksme abos virzienos.

Policija izsaukumu uz notikuma vietu saņēma ap plkst.18.20. Pēc sākotnējas informācijas, negadījumā ir divi cietušie, kuriem nav bijusi nepieciešama hospitalizācija.

Negadījumā iesaistīta viena «Mercedes Benz», viena «Toyota» un divas «Audi» vieglās automašīnas, kā arī autobuss «Setra».

Atkal Nordeka ar Setru?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti