Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vernons un distance

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tātad, kaut kā dažiem sasāpējis jautājums.

Es no ģirtiem un Vernona gribētu paskaidrojumu - kāds ir loģisks pamatojums uz ceļa, kur atļautais ātrums virs 50km/h (par apdzīvotām vietām vēlāk) NEIETURĒT normālu vismaz 50m distanci līdz priekšā braucošajam? Vai īsumā - kāpēc ir jālien citam dibengalā?

 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vēl šāds:

10. Dec 2017

Rīga - Bauska A7 pie Codes Nordeka autobuss ielika Hyundai aizmugurē, LT Audi drusku cietis.

Codes pagastā vēl viena avārija notika 10. decembrī piecos pēcpusdienā. 1958. gadā dzimis autobusa «Setra» vadītājs neizvēlējās drošu distanci ar priekšā braucošo vieglo automobili «Hyndai» un izraisīja sadursmi. Par cietušajiem policija neziņo.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 3 Atbildēt

LT Audi pēkšņi, bez vajadzības, strauji nobremzē. Laikam bija aizmidzis un pēkšņi pamodās! Aiz viņa braucošais auto paspēj noreaģēt un Audi apbrauc, bet Hyundai ieliek Audi aizmugurē, bet Setras vadītājs trāpa Hyundai. Trīs auto sadursmi formē policija. Formē kā divas atsevišķas sadursmes! LT Audi pilnīgi nevainīgs!!! Ko raksta protokol policija: "Izdarīti šādi Ceļu satiksmes Likuma pārkāpumi: 19.p.3.p. un CSN 105. p. pārkāpumi"".

CSL 19. p. 3. p. teic ka Noteikumi jāpilda katram, bet CSN 105. p. minēti vismaz trīs dalībnieki! Jautājums kāpēc tā. Kurš loģiski to paskaidros? Iespēja diskutēt!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Kur video?

Šajā gadījumā bez vainas ir tikai Setras vadītājs,jo distance ir jāievēro tāda lai var nobremzēt priekšā esošajam bremzējot nevis pēkšņi atduroties pret šķērsli. Tomēr autobusa šoferis sēž augstāk un būtu jāredz vairāk uz priekšu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Šorīt dēļ viena distances neievērotāja knapi nosargāju savu pakaļu. Braucu pa apvedceļu uz Kauguriem. Normāls ceļš, steidzīgie kā parasti mēģina kautkur aizskriet, ekstremāli apdzenot, pa ceļam viens lidojošais buss notriecis palielu stirnu, izārdot sev pusi priekšas. Kautkur pirms Spuņciema viens iesēžas man astē (braucu ap 95). Vairākas reizes uzmetu pa bremzēm, šis distanci palielināt negrib. Pirms pagriešanās uz Kauguriem (pie Kurši/CircleK) ieslēdzu pagriezienu, sāku bremzēt un griežos pa labi nogriešanās joslā. Labi nav, joslā ledus, auto nedaudz slīd. Un tas priduraks, astē sēdētājs, man seko un slīd viņam vairāk. Jau gaidīju bumu, bet man kautkā izdevās izgriest līkumu. Kur palika astē sēdētājs, nepamanīju, bet aizmugurē vairs nebija.

Ko darīt, Vernon, šādā situācijā? Kā piespiest aizmugurē braucošo ievērot distanci? Vai tikai caur OCTA prēmijas palielināšanu?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Laicīgāk samazināt ātrumu, lai nav kā šorīt ap 9:30, slidens, viens spogulis, un no apvedceļa uz Jūrmalu, BMW bija kontakts ar VW Golf un tad BMW precīzi ar purnu trāpīja norobežojošā trīsstūrī.

Pie kuršiem es virzienrādītāju slēdzu 200 metrus pirms pagrieziena, ar labo riteni braucu līdz ar asfalta malu, baltai līnijai otrā pusē(!) un pat tad vienam otram ir "tāda iekša", ka uzskata ka viņam ir ceļš kā smilšpapīrs.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Esmu tādus laidis garām, apstājoties.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Labāk darbojas metode ar kreiso kāju viegli pieturēt bremzi un ar labo paātrināties, šādi pretrunīgi signāli nostrādā. Tiesa jaunākie drive-by-wire auto vienlaicīgi bremzēt un gāzēt neļaus.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Nekā personīga, bet, Ar Ko mērīsim ? Ar pm-pja garumiem tos metrus reāli izteiksim vai kaa? Kurās konkrēti valstīs kādā veidā šī "prakse" tiek tehniski īstenota ? Kas būs ar vieglajiem, kuri tajā 40m šķirbā pie 80km/sek ielīdīs pa 2-3gab uzreiz?

Puse no braukšanas ātruma ir divu sekunžu distance, kas jau no seniem laikiem tiek uzskatīta par drošu attālumu no priekšā braucošā.

70kmh=17m/s, divās sekundēs 35 metri.

prakse tiek īstenota Vācijā, uz asvalta noteiktos attālumos ir savilktas līnijas, parasti uz gājēju tiltiņa novietots fotoradars fiksē visus braucējus tālāk jau vienkārši.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā, tas Leiputrijā tā notiek- bet es te nupat pa Galveno ceļu virzienā no ulbrokas caur dreiliņiem ielavījos- paskat piem kas tur ir "savilkts". Pļetj , tur pat stoplīnijas pirms apļa ir pa 90% nodilušas un pa visiem dreiliņiem tumsā labi ja divarpus gab netīri suudiem notriepti šķībi atstarojošie stabiņi vējā šūpojas.Nerunājot par kkādu tur saredzamu "malas" līniju (kuras vietā tur ir uzstumta pērno smilšu kaudze) vai ka kāds "tumšais" pļēgurs tur tumsā varētu tapt ievērots pa to apmali rāpojam....

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Tipiskais čīkstulis, kas pie pirmā sniedziņa bremzējot sadzird iečarkstamies ABS bloku raud ka ceļi nav notīrīti.

Ja viss tik slikti tad drīkst arī uz ceļa nerādīties-ir taksometri, sabiedriskais, galu galā privāts šoferis arī ir variants lai nebūtu ar nodilušām līnijām un šķību stabiņu jāsaskaras.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Nu tu tak točna Slims eai;))))))Šitajā papuasu kompānijā acīmredzot labāk ir muti pieturēt, jo nafig ko un par ko shitādā stilā “runāties”.Kantora drisasdeldētāji;)))))

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pārlasi ko pats esi sarakstījis-līnijas ņau, apstāšanās vietas ņau, distances ņau.

Tanī pašā leiputrijā uz bāņa arī tankštelle var nebūt tuvak par 100km ko nu?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Tu, Gudriniek, davai aizbrauc šonakt uz tiem fakin Dreiliņiem un PASKATIES, kas tur ir un kas konkrēti no manis izklāstītā neatbilst patiesībai.Pabrauc kaut tos 300m no statoila lidz sievasmātes aplim un uzfilmē.Lai varbūt iAuto direktors tur aizbrauc.Paskatīsimies, vai tiešām esmu jums makaronus sakarinājis.Tu kamēr vakarnakt pirzdams sen zem segas gulēji, man vnk gadījās tur caurbraukt.Es te atstāstīju konkrēti redzēto. Tas kas tur ir (un arī citur!)- tas ir jebkuru pie pilna prāta esošu LV autobraucēju klaji aizvainojošs peizāžs, nevis kkāds ņau ņau.Nevienā polijā ne lietuvā ne pat atejā nav tāda attieksme pret Kopējo sabiedrības "mantu", kā šeit pie mums.Tūristu apmiiizts piemineklis- lūk tas ir tas mūsu īstais simbols.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Tādu greznību, kā LT, kur ar speciāli aprīkotu Unimogu tiek uz šosejas birstēti (JĀ, JĀ BIRSTĒTI!) atstarojošie stabiņi, visi pēc kārtas - šeit vēl ilgi neredzēt...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Austrijā martā asfināga darbinieki viņus pat ar rokām birstē un katru no viņiem Personīgi nomazgā.Šeit otrādi- daunis traktorists nolauž, sašķūrējot virsū sniegu, un tā tas tur šķībs un netīrs stāv līdz pat nākamajam rudenim, kamēr kāds nolauzīs pavisam.Jo Lohi par visu to maksā- varēs veikt kārtējo "labiekārtošanu".Diez cik viens tāds stabiņš maksā?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

O jā posms starp Dreiliņiem un Ulbroku ir mirusī zona. Bet labāk nesūdzēties uzliks citādi vēl pāris luksoforus lai daži var kreiso pagriezienu veikt no saviem pagalmiem(tas nekas ka ir apgriešanās josla pie Statoil vai goda aplis apbraucot pa apli) bet zinot mūsu projektētājus sačakarēs visu ko var un no apļa vairs nevarēs nobraukt.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 4 Atbildēt

Kāds tad ir normāls ātruma samazināšanas process??? CSDD uzskata par vajadzību to ignorēt! Jo tad vairs nevarēs policija formēt vienā virzienā braucošo auto sadursmi atsaucoties uz CSL 19. p. 3. p. un CSN 105. punktu, kas pēc loģikas ir šūts ar viss baltākiem diegiem!

Vācijā vieglie nelien rindā starp smagajiem tāpat vien! To atļaujas izdarīt tikai tad, kad autobānis jāpamet, un ātruma samazināšanas josla ir pietiekami gara, lai tur samazinātu savu ātrumu! Nu un kur mums ir ātruma samazināšanas joslas? Un cit tad viņas ir garas?

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Vernon, a kā tas ir- reku "jaunais" Kokneses lielceļš, tur ir lepni ātrgaitas/rotācijas apļi kilometru diametrā, bet teju 60km gabalā nav NEvienas iespējas, kur braucējam malā apstāties. Ja viņam izsalkums,nogurums vai miiziens uznāk- ko viņam tur darīt? Nupat braucu pārdomās iegrimis- vismaz 4 fūres tur tajā gabalā stāvēja uz ieskriešanās/nobraukšanas joslām, jo citur tak nav kur...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 3 Atbildēt

Piedod, bet Tu esi tāds pats čīkstulis kā citi, kas nevar nepilnu stundu nobraukt bez rīšanas vai pīpošanas. Veselus ~60 km un nepaēst, nepalocīt kājas, neuzvilkt dūmu, neizlasīt īsziņas vai citus šausmīgi svarīgus darbus.

Pašam ir bijušas kādas reizes 3, kad ir vajadzējis apstāties, bet tas tikai zīdaiņa dēļ, kas tomēr īsti gaidīt negrib. Nobraucu mezglā uz kādu mazāku ceļu un stājies cik gribi.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Jopta, Tu bez personaalijām vari iztikt?? Tev aciimredzamu lietu jautaaju nevis čīkstu.Kā tu vari zināt cik es varu bez miizšanas nobraukt un na-uj kādam tas jāzin,ja te runa iet par acimredzamu debilismu- taču ne es tur stāvu pa malām jebkurā diennakts laikā un kur tas cilvēks ar to fuuri kkādā tumšā sānceļā tur bāzīsies vai Mežā dubļos brauks un atpakaļgaitā ārā vai ko?? Bla uz autostraades drošības kabatas ir ik pa gabalam, bet uz tā suuuda bav nevienas...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 3 Atbildēt

Acīmredzot šis jautājums Tev dikti sāpīgs, ja jau tā aizsvilies.

Pārsvarā malās sastājušies vieglie - mīzēji, pīpotāji vai klucētāji, kas tiešām nevar nieku pagaidīt. Kravinieki - diezgan liela daļa ir krievi. Kā man izteicās kāds zinātājs, Krievijā šādu stāvēšanu uzskata par normu un par to diži neiespringst. Kā tur, tā arī šeit.

Starp citu, kraviniekiem IR pašiem jādomā par saviem laikiem un attiecīgi jāpashēmo, kur tad varēs nolikties, ja nesanāks nobraukt visu maršrutu. Maldīgi Tu domā, ka kādā Vācijā vai Itālijā šādi jautājumi ir sakārtoti. Jā, laukumi ir, bet tas nenozīmē, ka vakarā (jo īpaši) iebraucot Tev būs brīva vieta. Var gadīties, ka aizņemts un brauc tālāk, kur gadās atkal tas pats...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Nē, konkrēti man Nav sāpīgs. Man ir pilnīgi po-uj.Skaidrs? Domāju ka konkrēti Tu tajā itālijā diezin vai vispār esi bijis,un,ja vajadzētu braukt, tad drošvien stātos pie katra staba un pa ceļam reizes 3 kkādā ceļmalas atejā gulētu un vēl pēc tam te briesmustāstus stāstītu no sērijas "tankā parunājos ar itāli".Nevis kraviniekiem kko jādomā, bet gan ceļam ir jābūt uzbūvētam saskaņā ar Drošības un veselā saprāta principiem. Šis uz Koknesi ir arī konkrēti par tavu loha naudu uzbūvēts, vismaz pusi no tās nolīferējot kkur hvz kur. Palasi labāk šīrīta Jaunākās Ziņas, varbūt tas noderēs intelekta pacelšanai.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 3 Atbildēt

Nu mierīgāk, mierīgāk, nevajag satraukties, tas nav labi veselībai.

Varētu jau vēl ko piebilst, bet Tu laikam esi visu par mani izstāstījis pat vairāk, nekā es līdz šim nojautu un zināju. Jel tencinu, labo pravieti.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Dots devējam ...,bet tu taču Pirmais šo personificēto ievirzi te devi.Tas no manas puses te drīzāk ir sarkasms ,nevis kāds liels uztraukums. Es ja kādureiz no kkurienes naktī atbraucu,grūti ir uzreiz tā pārslēgties un aizmigt.Padzeru kādu tēju un ēdiena sagremošanas nolūkā uz laiciņu ieskatos, kas te jauns.Vnk izteicu konkrētus savus šīsnakts novērojumus.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
5 2 Atbildēt

Vispār smagā šoferim miegs var uznākt arī trīs reizes sākot braukt! Nu tā tas diemžēl gadās, bet stāvvietas aizmirsa apzināti ierīkot. Toties EK 561. regulas izpildi prasa ievērot bez atlaidēm! Un te tā ir!

www.euro-controle-route.eu/site/files/tekstfotos/TRACE_LV.pdf

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Tur jau CP arī izpildās, kur kādu nomet mierā tur arī bauda nevis konvojē kaut vai līdz tuvākai nobrauktuvei vai vismaz tiltam/pārvadam kur platāks. Vispār lai uzliek tur vidējā ātruma "radaru" un miers, bet tad lai nekādas vairs bīstamas ākstīšanās ar CP trafarētajiem un vēl jo vairāk netrafarētajiem auto.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 1 Atbildēt

Kāpēc lai tā policija nedarītu? Visiem citiem jāuzpasē sava distance! Viss pārējais CSN vairs neeksistē! Nu un kāpēc smagie Latvijā nedrīkst braukt 90 km/h? atkritīs kaudze problēmu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

LV nav ne tuvu vienīgā valsts, kur kraviniekiem ir 80.

Nu, pacels uz 90.

Ieguvumi no bezpbremžu, bezriepu un aizmiugušajiem fūristiem un to izraisītajiem kāzusiem patiešām būs tā vērti?

Par to nespēju pabraukt 90 - vari te nefleitēt - teju visas fūŗas tos 90 var, ja grib attīštīt, ja nu vienīgi atsevišķi eksemplāri, kuriem ierobežotāju izdevās "nepareizi nokalibrēt"

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 0 Atbildēt

Šādas apstāšanās vietas ir vajadzīgas jo:

-transpotrta vadītājam var rasties veselības problēmas, miegs, caureja, bērns, utt

-var rasties tehniskas problēmas

-var pārvietoties lēnākā ātrumā braucoši transporta līdzekļi kuriem jāpalaiž sakrājušos asti

- vienkārši apstāties un pakontrolēt savu transporta līdzekli

- iespejami citi varianti, tai skaitā CP protokolu stulbā formēšana par ātruma pārkāpumu, kas daudzreiz bīstamāka par stāvēšanu abās brauktuves pusēs šajā gadījumā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

nuja, stāvlaukumu izbūvei vajadzīgi zemes gabali, lielāko tiesu privātīpašumā, tātad jāatpērk, bet naudiņas ta nav tik daudz, noskopojās, taupīja..

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Tipiskais čīkstulis, kas pie pirmā sniedziņa bremzējot sadzird iečarkstamies ABS bloku raud ka ceļi nav notīrīti.

Ja viss tik slikti tad drīkst arī uz ceļa nerādīties-ir taksometri, sabiedriskais, galu galā privāts šoferis arī ir variants lai nebūtu ar nodilušām līnijām un šķību stabiņu jāsaskaras.

Nopietni ? Uzskati, ka pie mūsu pusaklā apgaismojuma ir ok, ja gandrīz nekur nav redzams ceļa apzīmējums ? Braukt protams var arī pa kartupeļu lauku, taču, derētu redzēt ceļu arī bez tālajiem un arī tiem, kam auto ir vecāks par 8 gadiem...

Un te nu nekāda sakara nav ar uzsnigušu sniegu, kurš nav notīrīts.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

no psiholoģijas viedokļa, kas liek cilvēkiem uz laba ceļa būtiski pārsniegt atļauto ātrumu un veikt pārgalvīgas apdzīšanas?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sameti visu vienā katlā. Par pirmo - ir tāda lieta, kā kognitīvā disonanse - ja CSN vienlaikus liek izvēlēties braukšanas apstākļiem atbilstošu un mistisku norādīto ātrumu, saprāts liek izvēlēties pamatoto - t.i. braukšanas apstākļiem piemēroto. Zemapziņā - pat truliem burta kalpiem, kas virspusēji ir gatavi izpildīt un aizstāvēt neobjektīvo maksimālo ātrumu (nevar viens nemainīgs cipars būt pamatots vienā un tajā paša ceļa posmā saulainā sausā dienā un puteni naktī).

Pārgalvīgas apdzīšanas savukārt ir plašs jēdziens. Sākot ar to, ka tas, kas vienam šķiet pārgalvīgs, otram tāds nav. Turpinot ar savu (un auto) spēju pārvērtēšanu. Nespēju atšķirt situāciju, kurā pretimbraucošais auto nav redzams, no tādas kur pretimbraucošā auto nav (jaunais Kokneses pusbānis ir tipisks piemērs - tur rodas mānīga sajūta, ka ceļš ir brīvs, lai gan patiesībā visā posmā tā neadekvātās konstrukcijas dēļ ir tikai pāris īsi gabaliņi, kuros ceļš vispār ir apdzīšanai pārredzams).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Par pretīmnraucošo ieraudzīšanu, reizēm garā labajā līkumā jau laicīgi petot kas notiek, gar apdzenamā labo pusi - visu var laicīgi ieraudzīt un izvērtēt.

Bet tas izpaužas arī pilsēta, kur daudzi autovadītāji sak vērot kam jadod ceļš tikai tad, kad jau apstājušies pie stoplīnijas, nevis savlaicīgi, it īpaši, ja situācija to ļauj...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka līkumu īpatnības un ceļmalu barjeru dēļ Kokneses ceļā šī iespēja pārskatīt līkumu savlaicīgi pa labo pusi ir liegta.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka līkumu īpatnības un ceļmalu barjeru dēļ Kokneses ceļā šī iespēja pārskatīt līkumu savlaicīgi pa labo pusi ir liegta.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu, nez, man pietiek un pārsteigumu nav bijis...

Tiesa arī nenesos tur tā, itkā pakaļa būtu aizdedzināta...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/reporter/news/stories/avariya-na-shosse-tinuzhi-koknese-voditel-audi-stolknul-avtomobil-s-zhenschinoj-i-rebenkom-v-kyuvet.d?id=49629091

Nu vai nav traki ko - brauc/brauc, nevis apstājās/ pa priekšu un negarantē pilnīgi neko. Skaidrs, ka tas nav iemesls atlaist gāzes pedāli - gluži otrādi - jādod grīdā!

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nelasīju komentārus, bet noteikti bija minēts kaut kas par zviedru kapiem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Kanibaals izskaitļos reālo ātrumu! Tas viņam padodas. Tad parunāsim.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

No tā video neko neizskaitļošu tur nav neviena orientiera. Bet pēc tālo gaismu pārslēgšanas ir skaidrs ka nobremzēt bija gan laiks gan vieta. Nu moš brauca ar dienasgaitas lukturiem un gabarīti nedega bet tāpat auto ir redzams.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 4 Atbildēt

Ir koordinātes un laika atskaite Delfos.

Nav priekšējās kameras video. Un ir pamats aizdomām ka abiem braucējiem ir kāds kopīgs sakars, razborkas.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Kāds sakars ar ātrumu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vakar ap 18:00 kāds “varonis” uz gājēju pārejas pie G.Zemgala ielas pie 68 nama notrieca gājēju. Notrieca smagi un pats - aizlaidās.

Vernon - Tava skola? Tik pasaki ka zīme gājēju pāreja un zebra uz ceļa parādās pēkšņi...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

CSN 10. Diennakts tumšajā laikā, ja ceļš nav pietiekami un vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas atrodas uz brauktuves vai nomales, jābūt tērptiem atstarojošā vestē vai apģērbā ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem.

CSN 15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Vai man CSL arī jācitē?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Ceļš pietiekami apgaismots. Pilsēa, trotuāri, nekādu nomaļu. Milzigas labu gabalu redzamas gājeju pāreju apzīmējošas zimes, redzamas no Brīvibas ielas vismaz. Uzkrasota zebra - pārejas CHA.

Palasi kā tieši vadītajam jātuvojas gājēju pārejai. Īpašiem stulbeņiem tas aprakstīts atsevišķā punktā ar visu paskaidrojumu - kāpēc!

Kā tu proti tuvoties krustojumam ar zimi dodiet ceļu? Un izpildīt šīs zīmes prasības? Un kāpēc?

CSL uz to notriecēju neattiecās? Kas ko tādu atcēlis?

Panti par mazak aizsargatajiem dalibniekiem? Ātruma ievērošanu?

Un ar kādu likumu vai gājeja “pārkāpumu” attaisnosi aizbraukšanu - aizbēgšanu - no notikuma vietas?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 5 Atbildēt

Tu tak nav pilns rublis.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Tu arī tiesības pirki? Vai kad braukšanas eksāmenu kārtoji, arī šādi gājēju pārejas šķērsoji?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nu kā CSN ir jāievēro tikai katram otrajam. Sevišķi var neievērot CSN ja ir nokārtota vadītāja tiesības un esi pie stūres, tā būtībā ir CSDD indulgence visus juridiski pareizi sabraukt. Labi notrieca, bet aizmukšana no notikuma vietas ir pilnīgs pī. Viens jau te nesen aizmuka labi nebeidzās - jauns.lv/raksts/zinas/266189-liepajas-cietuma-miris-jaunietis-kurs-pirms-pusgada-dzeruma-roja-tisam-uzbrauca-huliganam-Arturam

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vernons rakstīja: Kanibaals izskaitļos reālo ātrumu! Tas viņam padodas. Tad parunāsim.

Pēc GPS vidējais ātrums ir ~95km/h. Bet daudz dīvainību - pirmkārt jau aizmugurējā reģistratora eksistence. Un pamanīt tumsā var arī auto bez aizmugures gaismām, jo ir redzams tā priekšā izgaismotais ceļš. Jāpiekrīt Vernona aizdomām, ka tajā ir kas vairāk - ko video neredzam.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Kas dīvains ka ir arī aizmugurējā kamera. Vienlaicīgi gan der parkojoties gan video. Domā speciāli ielika mirkli pirms avārijas?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nupat domāju pastīšos obannajā i-netā tipa kas tur Jauns.Esot nupat vakarā uz Dobeles šosejas aiz Tušķiem kā saprotu kkur starp pārbrauktuvi un Auces pagriezienu kaut kāda jezga notikusi.5 cilvēki cietuši, satiksme bloķēta.Tas ir tieši tur, kur te nesen uzbudināti vervelēju, ka lielceļš ir, bet itin neviena drošibas atribūta braukšanai tumsā tur Nav.Vienā vietā meža vidū laikam kkāda vientuļa apdrista zīme, tipa ka mežanezvēri varot uzbrukt uttt.Kā tur ir, vainīgais jau zināms??

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vainīgi tie kas nav piesieti pie pakaļas bampera un tie kas nav piesieti pie priekšējā arī.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

"Policijas pārstāve apstiprināja iepriekš izskanējušo informāciju, ka avārijā, kurā bija iesaistītas automašīnas "Jaguar X Type" un "Toyota Hilux", kopumā ir pieci cietušie. Traumas guvusi "Jaguar" autovadītāja, 1988. gadā dzimusi sieviete, kā arī pasažieri –- 2013. un 2017. gadā dzimuši bērni. Tāpat traumēts tika otra transportlīdzekļa vadītājs, 1956. gadā dzimis vīrietis, kā arī pasažiere – 1965. gadā dzimusī.

Satiksme negadījuma dēļ bija bloķēta."

Viedoklens Reģ.: 31.10.2017
2 0 Atbildēt
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

Šā Vernons atskries un ar putām uz lūpām aizstāvēs fūristu, par vainīgajiem un lielākajiem pārkāpējiem nosaucot tos stulbeņus, kuri pie luksofora atļāvās apstāties, tad paziņos, ka neapstājās maksimāli labajā pozīcijā (vienīgā izeja kurinātājiem tak vienmēr ir nevis pašam grāvis pa labi, bet vai nu visus sastumt čupā, vai īsti profi - pa kreiso pusi lec pretīm braucējiem purnā), un tad mēģinās "fakta pieņēmuma formā" paziņot, ka nevienam nedega stopņiki, šķērslim bija jābūt avārijas uguņiem utt.

Un ka gala beigās spīdēja saule un saulei jāizraksta protokols, jāatņem vadītāja apliecība, jāpiestāda regresaa prasība un tā jāiesēdina uz pāris gadiem...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

TEV konkrēti ir kāds ieteikums pie tā semafora stāvošajam Vieglajam? No Tavas te gadiem ilgās pljūtīšanas un demagoģeešanas vēl Neviens vieglais nav spējis iemācīties savu pakaļu saglābt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Nu, un ko tiem reāli bija darīt?

Nu pēdējais viņu būtu pamanījis, Nu kaut kā baigi laicīgi (es nu te neticu, ka tas praksē ir realizējams) sāktu kustēties, pa labi (?) vai pa kreisi (?)... Nu kā tajās sekundes desmitdaļās saprast (uzminēt) - kurp lekt? Pa labi grāvī? Vai pa kreisi pretējā joslā? Un ja nu turp pat pagriež stūri tas vernons, kurš remontdarbu posmā neievēro ātruma ierobežojumus, neievēro piesdardzību un nesās virsū... Atceries, izčibēšana un teleportēšanās vēl nav izgudrota...

Nu pēdējam kaut kā tomēr ar 99% veiksmes un tikai 1% darbību izdotos notīties. Nu? Tālāk - Tur vēl 3 mašīnas, no kurām pēdējā ir stāvoša fūra...

Nu pilnīgas fantastikas cienīgi divi, nereālālas teorijas iemiesojumā novāktos no tā vernona kustības vektora, kurš grāvī, kurš purnā tai, visai iespējams, fūrai, kura uz savu zaļo, pa pretējo joslu brauc pretī... Paliek vēl viens vieglais kam saprast notikumus neļauj pakaļējo rīcība un stāvošā fūra, kurai dinamikas "kaut kur izčibēt" nemaz nav. NECIK UN NEKĀDAS!

Mans risinājums ir tieši tik pat utopisks, bet iespējams daudz labāks un praktiski pat realizējamāks.

Uzstādīt šādus izbīdāmus stabiņus.

Lai tie izbīdās tieši aiz pēdējā stāvošā...

Lai arī cik absurds nebūtu mans piedāvājums, cik utopiska realizācija, nereālas izmaksas, tas tomēr ir neskaitāmas reiz reālāk un izdarāmāk, kā uzminēt, kurš tev liek pakaļā bez bremzēm un kur no tā sprukt! Prognozēt rīcību mērkaķim ar granātu, kurš lieliski maskējas par parastu mērkaķi ir gana nereāli.

Tev argumentēta un pamatota cita teorija? Nu praktiski realizējama, nevis teoretizējama?

Labprāt uzklausītu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

nu un vēl kāda lieta - pielaist satiksmē tikai tās kravas mašīnas un sabrtransportu, kas aprīkots ar avārijas bremzēšanas automātiku šķēršļa pamanīšanas gadījumā. Jo nu jau tik daudzi, īpaši pieredzējušākie kurinātāji, ir savas veiksmes un "lielās pieredzes" iemidzināti. Sadomājušies, ka nu ir ceļa dievi un īpašnieki. Atļaujas nodarboties ar blakuslietām vai rupji pārkāpt darba un atpūtas režīmu (organismu gan neapmānīsi). DOmāju ka šitais čalis vai nu browzēja telefonu vai vienkārī bija aizmidzis. Pamodās pēc kontakta ar pirmo stāvošo vieglo...

Kāds šādam lēmumam būtu blakus efekts? Automātiski tas nozīmētu aizliegt visādus gazikus un citu retrotehniku, un diemžēl nepilnīgi aprīkotu pajaunu transportu arīdzan.

Kāpēc? jo te dažiem "zivīm" šķiet pa pašam nekas citiem nav jāgarantē, un tie ar ar savu bļaušanu nemitīki deklarē ka priekšējam viss nu ir jāgarantē, uzskata, ka ne jāievēro droša distance, ne jāskatās pa pašu lielāko vitrīnu kabīnē braukšanas virzienā un jākontrolē situācija kustības virzienā, ne attiecīgi un savlaicīgi jāreaģē...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
2 0 Atbildēt

Vot, sšsmtpiismit, ko dzen demagoģiju?! Kāpēc vieglajam kaut kas jāsiesaka, ja sūdus sataisīja fūrists?!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Man nav nekādu personisku pretenziju, ka mēs te ikdienā izsakāmies kā nu kurš māk.Bet, ja reiz te tie mūsu komenti visur rēgojas- tad būtu reiz laiks arī mācīt vieglo vadītājus sargāt sevi un savus vedamos.Te nav reālas izejas- no smago gānīšanas tā problēma mazāka netaps.Jo taču zinām, ka tie krietna daļa brauc un brauks ar nepietiekošu vērību un nepietiekoši adekvātā stāvoklī.Tālā ceļā un ilgā laikā viss ir iespējams, neviens cilvēks nav datorizēts automāts.Ja lauka vai meža vidū ir luksofors- dažādu starpgadījumu rašanās ir tikai un vienīgi laika un sagadīšanās jautājums, tas sliktās varbūtības procents ir milzīgs.Katrs lieks metrs apstāšanās distances un katrs spoguļu vērošanas skatiens te var būt svarīgs.Nav svarīgi vairs ko gānām- vai tā luksofora projektētāju un tā uzstādīšanas lietderību,vai sauli vai iespējamo fūristu.Jāstāv vienmēr ir ar skaidru apziņu, ka tobrīd esi īpaši apdraudētā un neaizsargātā situācijā.Neskatoties uz to, ka tev ir pilna Taisnība un visas tiesības tur tā stāvēt.Vismaz beidzamajam rindā sākotnēji ieturēt liekus pāris metrus un dedzināt savus stopņikus vai īpašos gadījumos pat avareikas- kamēr neesi sagaidījis vismaz nākamo piebraucēju un priekš sevis pārliecinājies, kas viņam prātā.Nevis ka piebraukt kādam dibenā, laiski izslēgt motoru, novērst uzmanību no apkārt notiekošā un pofigā atpūšoties garlaikoti izkārt savu ppi atvēsināt ārā pa logu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Skaidrs, skaidrs - teoriju izklāstīji uz 10 ar plusu!

Bet tagad - īsumā un praktiski:

Ko tieši bija jādara visiem 4 pie luksofora stāvošajiem, lai paglābtu sevi? Un, ko tie reāli spēj un praktiski var iespēt?

Nu tā uz pirkstiem!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Īsumā un praktiski bija tā, ka Visiem bija jāuztraucas un jājūtas ne savā karotē.Jo viņi atrodas īpaši bīstamā situācijā.Tas bija jāapzinās.Vienīgais viņu "drošibas garants" būtu totāli veiksmīga apstākļu sakritība, kad viņu stāvēšanas laikā neviena fūre tur tuvumā neparādītos.

Beidzamajam bija jāstāv krietnus 5m pirms prierkšbeizamā dibena.Es (ES !!) tā Vienmēr Daru. Jātur ieslēgti stopņiki un (vēlams!!- atkarībā no reālās vietas) jāmidžina avārijas gaismas.Pārējiem arī bija jāstāv ar tādu distanci un savstarpējo izvietojumu, kad KATRS no stāvošajiem redzētu aizmugurē notiekošo un ka pievērstu (!!) tam uzmanību.Ar domu par tik lielu distanci, ka vajadzības gadījumā mest robā un maukt grāvī- tā lai var izgriezt gar priekšāstāvētāja dibengalu.JO- līdz 7-8 mašīnai visi ir apdraudēti.Ja sastājas aiz tevis kādi 10, nu tad var iet gulēt un korķēt vaļā pudeles.Bet līdz tam ir jābūt uz strjoma un jāsarga vismaz ka savi pasažieri, ja reiz pašam par sevi ir po-uj.

Ja tur ir kārtējais Debiiliķu preemijas Laureātu veiktais Remonts- nu tātad pa puskilometru bij jādeg dzēlteniem semaforiem un jāstāv mašīnai ar Lielo Dzelteno Bultu.Tā IR civilizētās valstīs.Un tā Būs Būt arī kādureiz šajā atejas vietā,kur dzīvs cilvēks nemaksā neko.Itālijā senākos laikos joslas vai nobrauktuves slēgšanas gadijumā naktī kurināja garu rindu petrolejas sveces,lai tikai cilvēks neiebrauktu auzās.Citās valstīs mirgo dzeltena signalizācija un stāv ceļudienesta auto ar ieslēgtu uzmanības pievērsšanas modi.Bet LV ir viens apdrirsts svetafors uz vārnas kājas ar betona gabalu atstutēts un ceļa remontu veic dalbaēbu bars ar trim lāpstām un 1 samosvālu.Un Tā viņi tur jaasies lidz Rudenim, kamēr vēl nezin cik stāvētāji un braucēji iekulsies problēmās.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Viens jautājums - kurā sekundē Tu kā

Pēdējais vainpriekšpēdejais sapratīsi, ka viens ar fūru nebremzē?

Otrs - kā izlemsi kur lēkt? Kā saprast ko tas fūrists uzveiks?

Ar to gribu tikai pateikt, ka ar visiem 5 m distances ievērojumiem, nemitīgu nervozēšanu spogulī tāpat mierīgi var sagadīties saņemt pēcnāves ordeni “par centību”... diemžēl!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tev ir gadījies spogulī saskatīt TO momentu? Tas ir, kad tu savā prātā reizes 3 konstatē, ka nupat Būs tie suudi, un 4tajā mirklī to točna konstatē? Man ap 2M nobraukuma laikā ir nācies tikai 1x to konstatēt.Atceros kā šodien.Un šodien es būtu izvairījies,tam bija gana laika un vietas,bet toreiz es sev likos Varens un man bija viss po-uj.Ments mani turēja, es apstājos dzīvas kustības vietā tīšām aiz 200m un tur lepni gaidīju, lai tas ppis nāk, ja viņam vajag.Bet cits lohs aizskatījās uz to mentu un laicīgi neieraudzīja mani.Nervozēšanas te nav, ir reāla normāla ikdienas pieraduma ievērošana.Ievērot kādus principus,nelīst katros iespējamajos suudos un nespēlēt loteriju.Jo nevar garantēti ietekmēt ne to fūristu, ne citu lohu, ne vilcienu- var tikai ar savu darbību mēģināt veicināt savu drošību un turēties pēc iespējas tālāk no tā visa.

Paskat kā autobānu valstīs cits par citu mēdz rupēties.Jā, arī tur notiek visādi.Bet tomēr tiem cilvēkiem ir kkāda morāle un iemaņas.Kā samazina ātrumu,stāvošas rindas galu ieraugot, kā jau gabalu iepriekš slēdz iekšā avārijas signālus un kā beidzamais piebraucējs "uzmanīgi" ripinās klāt, spogulī vērojot vismaz tuvāko aiz sevis aizmugurē esošo.Lūk tā ir kultūra un atbildība.Mēs to nezinam, kas būtu, ja beidzamais piebraucējs pirms tās fūres būtu rīkojies līdzīgi.Vai vismaz kaut/ko būtu darījis.Vai ja visi un vienmēr līdzīgos gadījumos kko darītu lietas labā.Konstatēt var daudzko- paņem pofigā piebremzē klaja lauka vidū,skatoties spogulī.Pāris sekundes pilnīgi pietiks, lai konstatētu, vai aizmugurē esošais guļ vai nē.Kaut vai varētu pacensties NEstāvēt tuvu aiz tāda transporta, kur kāds labvēlis var to stāvētāju pastumt zem tā un noraut mašīnai jumtu kopā ar visu tā stāvošā pilota smadzeņupodu. Man nav mērķis te kaut ko tev pierādīt, vnk varētu vienureiz to enerģiju ieveltīt lohu un ākstu pārliecināšanai, nevis katru dienu lieki savstarpējos strīdos iztērēt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Kāds tam visam sakars ar apstāšanos pie luksofora parastā ceļu remonta vietā?

Pilsētā ar visiem jāstājās 6 m distancē 3 joslu ceļā?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Sakars ir, ka ir jāfiltrē situācija un ir jāatšķir parastu apstāšanos pilsētas plūsmā no stāvēšanas meža vidū,kur sagaidāma piebraucošā auto bremzēšana tam (iespējams!)negaidītā vietā un no salīdzinoši lielāka ātruma.Vari apelēt kur un kam gribi, bet NAV tavos spēkos ietekmēt nedz ka fūrists ievēos ātruma samazinājuma zīmes ,nedz ka viņam būs bremzes vai atbilstošas iemaņas.Vienīgais ko TU reāli vari- tas ir skatīties pats savā spogulī.Diemžēl.

Kā arī, ka lielākie mēesli parasti notiek vietās , kur gājēju pāreja ir zīmes "70" zonā un kura seko tieši pēc relatīvi ilga bezapstājas braukšanas gabala uz 90 un pa šoseju. Arī tur ir tieši tas pats, kas meža vidū.

Pisētas plūsmā atrums ir cits, bet arī tur ir jāskatās spogulī un bremzēšanas gadījumā jāsaprot aizmugurē esošā reakciju.Ir jāfiltrē situācija visu laiku- jau PIRMS iespējamās bremzēšanas tev ir jābūt lietas kursā par to, kas tev sēž astē.Brauc piem no lidostas pa Ulmaņgatvi pirms dz-tilta vai gar presesnamu uz centru pairms vantinieka- lūdzu, skaties spoguļos un esi lietas kursā, kas notiek aiz tevis.Jo- tu zini, ka 99.99% tev būs tiltā jāapstājas.Ja aiz tevis ir "sportists" vai fūrists, acīmredzams lohs vai fig sazin vēl kas- tātad izvēlies veidus, kādā tu pievērsīsi viņa uzmanibu.Palaid viņu garām, uzsāc bremzēšanu laicīgi, pamidžini stopņikus, pavēro reakciju.Ja kur stāvi beidzamais un redzi ka viens 200m aizmugurē ātri nesas klāt- iekurini avarejkas, kamēr saproti, ka viņam pieleca.Jo viņš ir tas tavs Apdraudējums un TEV būs pieņemt mērus kā palikt veselam.Nav tur tā,ka būtu bezizeja un nolemtība- viss atkarīgs no paša aktīvas iesaistīšanās.Nevis ka "Man" ir taisnība un lūdzu visi ejiet na...Te nav nekāda pPopulisma, tas ir tieši tas, ko ir jāmāca un par ko jākladzina ikdienā un ko visiem ir (nāksies!) jāsaprot, un,jo ātrāk ,jo labāk.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: nu un vēl kāda lieta - pielaist satiksmē tikai tās kravas mašīnas un sabrtransportu, kas aprīkots ar avārijas bremzēšanas automātiku šķēršļa pamanīšanas gadījumā. Jo nu jau tik daudzi, īpaši pieredzējušākie kurinātāji, ir savas veiksmes un "lielās pieredzes" iemidzināti. Sadomājušies, ka nu ir ceļa dievi un īpašnieki. Atļaujas nodarboties ar blakuslietām vai rupji pārkāpt darba un atpūtas režīmu (organismu gan neapmānīsi). DOmāju ka šitais čalis vai nu browzēja telefonu vai vienkārī bija aizmidzis. Pamodās pēc kontakta ar pirmo stāvošo vieglo...

Kāds šādam lēmumam būtu blakus efekts? Automātiski tas nozīmētu aizliegt visādus gazikus un citu retrotehniku, un diemžēl nepilnīgi aprīkotu pajaunu transportu arīdzan.

Kāpēc? jo te dažiem "zivīm" šķiet pa pašam nekas citiem nav jāgarantē, un tie ar ar savu bļaušanu nemitīki deklarē ka priekšējam viss nu ir jāgarantē, uzskata, ka ne jāievēro droša distance, ne jāskatās pa pašu lielāko vitrīnu kabīnē braukšanas virzienā un jākontrolē situācija kustības virzienā, ne attiecīgi un savlaicīgi jāreaģē...

Ierosinājums - arī vieglajiem paredzēt automātisko bremzēšanas sistēmu + vēl asistentu, kas izvērtē vadītāja manevrus un vajadzības gadījumā iejaucas. Kam nav - pēc 2 gadu pārejas posma no ceļa prom uz tolmetu.

Vieglie jau arī taisa lērumu avāriju gan neprofesionalitātes, gan neuzmanības dēļ.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Piekrītu! Tik aizmigušu kurinātāju avārijas ar krautu kravinieku ir daudz “rezultatīvākas”! Aizmidzis pusbobika vadonis ieliekot, fūrai pakaļā, labi ja to aizstumtu līdz nākamajai, kur nu vēl iesaistītu avārijā trīs rindā stāvošas fūres...

Kravas auto kopējais autoparks arī mazāks. Mazāk jānomaina...

Par vieglākajiem - es domāju, ka ļoti daudzi gribētu un prāvu daļu piespiedu kārtā vajadzētu vispār pārsēdināt uz autopilotētu auto vispār bez vadības elementiem...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nedarbojas un reāli nedarbosies neviens Jūsu ieteikums nedz autoražotāju, nedz fūristu vai viņu saimnieku virzienā.Viņiem ir uzspļaut uz shito visu.Pirmais, kas reāli darbosies- kad tie te daudzie ieinteresētie vieglo auto pPiloti iemācīsies elementāras drošibas un pašsaglabāšanās instinktus.Suudi ir arī tur, ka tas parastais/ikdienas šoferis ar to 69g stāžu parasti jau reti spēj no sevis izdrirst kādu reālu ieteikumu.Lielākā daļa runātāju tikai popupipelistiskus saukļus mētā.Fūrists ja te arī kāds retais ir bijis, tad arī tas neko nav ne izskaidrojis ne izteicis savu viedokli. Diplomētie Drošības huexperti mums te vispār nav Ne Vārda komentējuši ko būtu jādara, jo viņu uzdevums acīmredzot ir tikai skrūvēt fotoradarus un karināt gar grāvmalām plakātus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Ja nu tahogrāfus salika, tad jau automātisko bremzi ar likumu ar panāks uzlikt. Un tas mazliet samazina uzņēmuma risku. Vēl atliek samazināt dēļ tā OCTA vai KaSKO prēmijas - paši saliks...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

To jau ne jau latvieši iniciēja.Te tas būtu iespējams, tikai ja kādam likumdevējam kaimiņos dzīvotu tahogrāfu tirgotājs.Kur tur uzņēmums un kāds tur saimnieks, kad reku mobilā kontrole pusotru reizi gadā konstatē, ka viena daļa vispār bez bremzēm mierīgi brauc.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt
Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 5 Atbildēt

Filmētājs ir Tev līdzīgs "Āzis". Arī viņš ir atlaižams no darba!!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Pastāstīsi - kur tā ar autobusu jāskrien, ka pretīmbraucējiem kaut kokā jākāpj?

Grafiks?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Vernon nokopē to atbildi ko sniedza Lux Express un iemācieties to kā ir jāatbild, jo tieši šāds pats apdzīšanas stils ir Nordeka vadītājiem par ko jau agrāk minēju. Visi mūciet malā potenciālais slepkava apdzen.

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Loti interesanti, bet es pagājušā ceturtdienā (13.09.) agri no rīta braucu ar auto uz Tallinu, un aiz Pērnavas, kur vēl nav sākusies 2/1 šoseja, tieši tāds pat buss apdzenot brauca pretī pa manējo joslu, tas nebremzēja, un es arī, līdzīgi, kā video, taisījos nobraukt uz grants apmales, bet pēdējā brīdī pamanīju autobusa pieturu, kabatu, kurā iebraucu, un buss aizvilka pa manējo (viņam pretējo) joslu apdzenot kādas divas fūres un pāris vieglos, kas man brauca pretī kolonnā, varēja būt ap 7.45-7.50 no rīta. Buss bija starppilsētu, šoferis bija ar šlipsi un braucot man virsū, vēl kaut ko plātījās ar rokām )

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Grafiks un terpentīns pakaļā? Ne taču!

Nē - Tu esi kaut kāds idiņš, kurš grib braukt pa savu joslu, kur autobusam ir jāsteidzās! Kā Tu, sīkaļa, atļāvies autobuSISTAM- kurinātājam traucēt “veikt darbu”?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

Jūs taču ar lielu un smagu auto nekad neesat braukuši. No kurienes Jums pārliecība, ka tas ir tāpat kā braukt ar vieglo?

Jūs nezināt kur atrodas autobusam vadības sviras!

Nu un kāds tad ir reālais ātrums uz ceļa? No kā tas atkarīgs?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Klau, tu patiešām esi neglābjams? Filmētājs un pretīmbraucēji ir vainīgi pie situācijas? Kā tieši Kravas auto izvietotās vadības sviras spieda autobuSISTU šādi izpildīties? Kurš - filmētājs vai pretīmbraucējs spieda autobusam pedāli, ar pistoli pie deniņiem dzina uz apdzīšanu?

Es nopietni ieteiktu vairākkārtīgi pārlasīt un beidzot saprast šo te:

"18.septembrī uz Tallinas-Tartu šosejas notika neveiksmīgs un nepieņemams incidents, kurā "Lux Express" autobusa vadītājs uzsāka apdzīšanu, nepareizi novērtējot situāciju uz ceļa un tādējādi apdraudēja pasažieru un citu ceļu satiksmes dalībnieku drošību," atzina "Lux Express" klientu nodaļas vadītājs Pauls Kristjans Lilje. "Drošība un kultūra uz ceļa ir "Lux Express" prioritāte."

Uzņēmuma vadība, izvērtējot notikušo un uzklausot autobusa vadītāja paskaidrojumus, nolēma viņu atlaist.

"Mēs esam pateicīgi uzmanīgiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kuru reakcija palīdzēja izvairīties no ļaunākā, un tiem, kuri mums sociālajos tīklos ziņoja par notikušo," norādīja uzņēmuma pārstāvis. "Atvainojamies pasažieriem un pārējiem satiksmes dalībniekiem."

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 5 Atbildēt

Tevi ar Tavu domāšanu un visus mērot pēc sevis var pielīdzināt teroristam!

Filmētājs ir tikpat vainīgs cik apdzinējs. Es viņa vietā būtu mazliet piebremzējis ne vis saasinājis situāciju, lai paspīdētu ar savu video.

Tas filmētājs ir Tava klonētā kopija!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 1 Atbildēt

Kas teica, ka tas nepiebremzēja? Varbūt kā reizi pietiekami piebremzēja, lai šitā visi varētu izmaniīties?

Tu filmētāja spoguļus redzi, zini iemeslu, kāpēc tas nerāva stopkrānu?

Vēl pasaki, ka pretīmbraucējs ar Maximas fūri neiebrauca pieturā un nenometa pa nažiem?

Kā par vainīgu vai līdzvainīgu vari tu atļaujies saukt to, kurš, tikai tavuprāt, nepietiekami nesmēla cita profesionāļa vienpersoniski ievārītos mēslus? Uzskati, ka tam Lux Expres izbijušajam kurinātājam D kategorija un 95 kods ir pelnīts? Varbū vajag tomēr uz labu laiku atņemt un visiem izsludināt - Vārdu un Uzvārdu, lai kļūdas pēc nepieņem darbā un nepakļauj riskam savas kravas vai savus pasažierus?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 3 Atbildēt

Tu laikam aiz letes, tirgodams eļļas, esi pārkarsis!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Pats neesi pārkarsis? Kādas eļļas?

Tak avārija nenotika tāpēc, ka divi kravinieki izručija.

Pastāsti labāk kāpēc vispār jābrauc tik krimināli, ka bez drošības garantiju paģērēšanas no citiem nevar?

Pastāstīsi kāpēc par visu vari jālien apdzīt tur, kur tas nav iespējams? Nepārredzams? UZ AKLO? Kur manevrs bez avārijas nevar beigties, ja citi nerāpjas kokos un nelec nost no ceļa?

Nevajag veikt debilus manevrus un nenāksies citus vainot nepalīdzēšanā! Šāda doma Tavā vecajā paurī nav saprotama un pieņemama?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 3 Atbildēt

Tu Te vienreiz plātījies ka vadīt smago un autobusu nav nekāds kosmoss. Tu vadīt auto, kā tādu, neproti! Un "neapsūkā pamestu kaulu", kur nav sākuma. Tu nevienu reāli necieni! Arī šis komentārs to apliecina. Paliec sveiks.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 4 Atbildēt

Kāds te manevrs nu tā nu taisni uz aklo? Sekundes skaitīji, ceļa konfigurāciju un to videosuuda sagrozītā mēroga attēlu reāli novērtēji? Ko te na-uj atkal jākakasās? Es tev varu no "otras" pozīcijas tikpat ticami izdemagoģēt.Tur normālam cilvēkam skaidrs- autobuss gribēja apdzīt smago.Kurš (droši vien) vilkās pa priekšu ar krietni mazāku ātrumu nekā autobusam atļautais.Turklāt,te nepārprotami redzams, ka filmētājs ,latviski runājot,ir vnk kārtējais pundurass.Iespējams, pat ilgāku ceļagabalu "mācīja" tam autobusam, ka kko "nevajag" utt.Autobusa vadītājs,protams, pārrēķinājās, bet pa lielam vnk sagadījās un nepaveicās.Acīmredzot, šim te vismaz bija jau pailga "vēsture", kad viens noķertais bija apvainojies uz to, ka autobuss iet pa 10km/h ātrāk,un (iespējams) darīja pat kādas tīšas darbības, lai tīšām to nelaistu garām.Autobusa priekšniecība izdevīgi uzrtaisīja piāru un sev reklāmu, pa lielam lēts suuds, nekas vairāk.Pilnīgs bezsakars ar kkādu Vernonu.Tas suudaeedājs/filmētājs varēja ielikt VISU to priekšvēsturi un pilnu savas uzvedības atskaiti pa visu to dienu kopumā.Tad mēs taisnīgi izvērtētu viņa paša "prasmes".

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Nelaiž garām? Nu nedzen!

Šāds variants neder?

Drusku pārrēķinājās? Ja brauc viens pats un tēmē kokos - lai iet, bet vedot pasažierus vilkt purnā pretīm braucējiem... nu piedodiet!

Nervus vajag ārstēt! Un pareizi grafiku stādīt!

Kraviniekiem un autobusiem ir kādi citādāki CSN?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Grafiku kāreiz "stādīja" tie godavīri, kuri to šoferi tagad pompozi atlaida )lasi- nodeva/pārdeva(.Un vēl jau ir algoritms,ka viens lielgabarīts vienā otrā situācijā labprātīgi palaiž sev garām otru līdzīgu.Man principā p0h-uj, bet patieso kretīnu vienmēr un visur var noteikt jau pa gabalu, vajag tikai censties sevī izkopt pareizu un savlaicīgu uztveri..

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Piekrist izpildīt administratīvu vai pat kriminālu seku veicinošu grafiku, braukt ar bojātu tehniku, pārkāpt darba un atpūtas režīmu drīkst taču arī nepiekrist.

Ja arī ir kādi vainīgie un līdzvainīgie, tad pirmkārt vadītājs, jo viņš pieņem lēmumus uz ceļa, un viņa uzņēmums ar visādiem vernoniem priekkšgalā, nevis citi satiksmes dalībnieki. Vismaz tam tak vajadzētu pietikt prāta piekrist? Kas bija un kā situācija attīstījās pirms video sākuma - ir tikai spekulācijas un fakti pieņēmuma formā...

Palasi, re, ko te seller drusku augstāk raksta. Arī viņš vainīgs, ka manijaks šlipsē ar autobusu nesās? Un automātiski nelasās autobusa pieturas kabatā?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Normāls analizētājs te nemaz nesaskatītu tiešu sakaru ar grafiku.Varētu diskutēt par to, ka autobuss ir garš un ka tam ir ātruma ierobežotājs.Varbūtējā apdzīšana tam ir jāspēj paveikt ar ierobežotu ātruma starpību un pagarinātā ceļagabalā.Šis izsaka jēdzīenu "vadītāja meistarība".Autobusi vienmēr un visur un visā pasaulē brauks ātrāk pat par lielu daļu vieglo o-nānistu un autobusu vadītāju vidējā "kvalifikācija" kā šoferiem (un bieži arī vnk kā cilvēkiem) būs parasti par 3 galvastiešām augstāka, nekā kkādam vidusmēra loham, pat ar visu viņa suuda pārkāpšanas un citu/ap/driršanas "piredzi". Es kā vieglā auto vadītājs aicinātu itin visus satiksmes dalībniekus veicināt autobusu kustību un cienīt šo vadītāju statusu un viņu darbu.Pārrēķināties var jebkurš- priekš tam ir CILVĒKI tam apkārt, kuri ar savu darbību var novērst.Te nesen biju ielicis zinātnieku uzzīmētu Grafiku- ka beidzamā un vienīgā reāli iespējamā iespēja- tas vienmēr ir apkārtējo cilvēku saprotoša un notikumus apsteidzoša un labdabīga rīcība.Jo- citureiz (iespējams) kāds glābs tevi.Nevajag būt ļaunam,un 3kārši bīstami ir būt IZGLĪTOTI/ĻAUNAM- jo pēc ļauni nodzīvotas dienas var sagadīties iekāpt kāda radījuma noliktā treknā suudā pat pašam savā apsargāti/apgaismotā pagalmā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Vispār jau vajadzētu skarbāku pieeju tiem o-nānistiem. Ja transportam ar ierobežotāju nākas apdzīt vieglo, vajadzētu paredzēt automātisku DBS apmeklējumu kvalifikācijas celšanai ar tiesību atņemšanu līdz brīdim, kamēr ir pierādījis, ka spēj iekļauties satiksmē.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

On-nānistus vajadzētu uz mietiem spraust gar ceļmalām.Jo- būtībā uz katra tāda sirdsapziņas ir neskaitāmas izprovocētas apdzīšanas no viņu izveidotās rindas visiem galiem un nezcik visādas citas šaubīgas situācijas.Jebkurš spriest spējīgais to ikdienā skaidri redz, tikai katrs sev par labu to izloka un iztulko.Demagoģiski manipulējama un nepierādāma situācija, tipa ola/vista.Vai uz provokācijām un riskiem pavelkas tikai vadītāja apliecības necienīgie garā un prātā nenoturīgākie, vai arī tomēr ir kāds Cēlonis un Pirmsācējs tam visam.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Sadaļa saucas "Vernons un distance"!

2018. gada 5. jūlijā tika papildināts LAPK 149. panta 4. punkts "Agresīva braukšana" 5) apakšpunkts: 5) apzināta strauja bremzēšana, kas rada ceļu satiksmei bīstamu situāciju, ja saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem tā nav nepieciešama ceļu satiksmes drošībai, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.

Nu kādam likumu rakstītājam tas ir "pielecis"! Un tas ir manu oponentu nopelns. Tikai strīdā dzimst patiesība! Par "Palaidniex", kuram izņemot ambīcijas nav nekādu zināšanu! 95. kodu viņš nekad nav apmeklējis, profesionālās kompetences sertifikāta auto pārvadājumu joma viņam arī nav. Pieredze, ar smago un autobusu uz ceļa, nulle. Kultūras līmenis pat rakstot komentāru nulle. Nav jēga ar nejēgu diskutēt, bet arī tāds vecina domāšanu.

Es šeit esmu "pēlēkais kardināls". Noteikumus diktēju es un neviens cits.

Tā kā minimālā distance ātrumam līdz 50. km/h ir 4 metri, ja nav atkala, diskusiju var nodot arhīvā.

MJanis Reģ.: 16.07.2004
1 0 Atbildēt

Es zinu, kur atrodas autobusam vadības sviras ! Vismaz vienai Setrai precīzi !

DIRSĀ !!!!!

---------------------

Tieši tur pat, kur vadītāja smadzenes, tās ir divas nedalāmas lietas .....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Es domāju ka šis teksts:

“Es šeit esmu "pēlēkais kardināls". Noteikumus diktēju es un neviens cits.”

Ir vienvirziena ceļazīme uz izolāciju trakomājā! ;)

Pat vecais kurbuļpsihozes secinājums, ka minimālā distance ir 4 m, jo tas ir lokanās sakabes garums, uz citētās frāzes fona nobāl...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu re kā dzīvē sanāk, kāds nav iemācījies ka ne vienmēr var vinnēt! Es priekš Tevis esmu pārāk ciets rieksts!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Distance nav jāievēro, jo var taču kilometriem gatavoties apdzīt. Tik tāds sīkums ka tas tik un tā neatceļ distances ievērošanu vien neprasa ievērot tik cik puse no ātruma izteikta metros.

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Te nesen, internetā stāstīja - varot tā būt, ka iziet bez atļaujas ( pēc tam Policija meklē ) ..... www.google.lv/maps/@56.9942997,24.1201773,3a,43.1y,59.05h,84.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1JGGQS88J_5zB-rlO9Yh4A!2e0!7i13312!8i6656 Laikam baigi vieglais režīms tur Setristiem

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

www.google.lv/maps/@56.9942997,24.1201773,3a,43.1y,59.05h,84.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1JGGQS88J_5zB-rlO9Yh4A!2e0!7i13312!8i6656

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Pazuda man "linku" īsinātājs, tā pat, ka Nervonam distance ...

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Ja to garo strīpu nokopē, tad tomēr aizved uz pareizo vietu .....

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Šitā būs pareizi.

goo.gl/maps/UQUYPA8HPKP2

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es vienkārši BRĪNOS, cik pretīgi un ļauni un pēc savas būtības truli var te drirst.Izņemot dažus atsevišķus runātājus, te ir pilnīga nulle attiecībā situācijas izpratni un uz sajēgu vispār.Acīmredzot, tās pilnvērtīgās dzīves un savas vadītāja biogrāfijas laikā tie ļaunuma suudi ir tikdaudz saēsti, ka tagad veļās burtiski pa visiem caurumiem uz āru.Tur tas suuda video skaidri rāda, ka filmētājs ir papuass konkrēts.Par ko bija kolēģim tādus suudus taisīt? Kur cilvēcība??

Pirmajā bildē 0:01 skaidri redzams, ka CITS apdzenošs (!) auto aizsedz skatu un situāciju tālumā.Iespējams, ka tieši tā sagadīšanās pamaisīja autobusam ieraudzīt patiesos draudus.Un sekundes laikā (skat otro bildi 0:03) tas maisītājs PAPSĒJ ne tikai apdzīt to o-nānsistu ko viņš dzina, bet arī vēl mierīgi un bez cūkām iekārtoties atpakaļ rindā.Un vēl pēc sekundes ,0:04 ,kad patiesā aina ar Maximu ir atklājusies,tajā mērogā un telpā izkropļotajā videobildē ir jau redzams, ka autobuss būtībā ir gandrīz jau pabeidzis apdzīšanu- bet Maxima vēl ir pienācīgi tālu.Kas tika prasīts no kropļa filmētāja- viena ierasta kustība, 30cm pa labi un par 3km/h drusku atlaist pedāli.Cilvēciski palīdzēt kolēģim pabeigt apdzīšanu.Vai- vismaz NETRAUCĒT to.Un konkrēti TO (?), ko viņš tur īsti tobrīd darīja- tas nav redzams. Un ppats situācijas iesākums vispār ir APZINĀTI noklusēts.Ātruma datu kadrā arī nav- nu skaidrs,tas jau tāds klasisks līdzīgu peņasosu paņēmiens.Skaties vel, ka tik tīšām neiespieda to savu suudu grīdā no visas sirds.Tagd viņš lūk varonis,bet tas,ka filmēšanas brīdī viņam būtībā bij uzspļaut gan uz to pretimbraucēju, gan uz to autobusu, gan uz dzīvībām un uz visu pārējo- tas taču viss ir sīkums.No šitādām sirsnīgām un patiesām "apspriešanām" mums tieši arī aug tā jaunā kretīnu,o-nānistu un ļaunprāšu paaudze.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
4 0 Atbildēt

Kā rakstīja pats Vernons, tad ja to dara peļņas un attīstības vārdā, tad šāda braukšana ir atbalstāma. Jo svarīgi ir laicīgi pildīt firmas īpašnieka maku, bet šoferi ir sīka vienība, tie nāk un iet...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Nu, paskaitam ceļa malas stabiņus, tad padomājam - cik patiesi īsā distancē tas viss notika.

Bet te der vel klasiskais pastāsts...

Viens brauc lēnāk, šoreiz nezinam kas, bet tas nav īsti svarīgi. Tā var būt lauksaimniecības tehnika, auto, kas nevar pabraukt ātrāk, jo velk kādu citu auto, miljons legālu iemeslu...

Svarīgi ir tas, ka tas lēnāk braucošais savācis aiz sevis nelielu rindu, kuras braucēji viens pēc otra to apdzen. Normālā rindas kārtībā, viens pēc otra, tiklīdz tas ir droši manevram. Video pats esi norādījis kaut ko līdzīgu kravas furgonam, kura apdzīšanas manevru, nezkāpec uzsakti par 100% zaļo gaismu droša apdzīšanas manevra izpides uzsākšanai (tas ne reti ir ļoti aplams pieņēmums. Pastāstīt ar piemēriem, kāpēc?), jo šis “atskaites” furgons taču reāli aizsedz skatu uz to, kas notiek uz šosejas tālāk.

Bet nē autobuSISTAM,riekstus spiež grafiks un tas par katru cenu, neizvērtējot riskus uz pusaklo sāk šīs te rindas apdzīšanu. Pa cik šauru šķirbu un cik ilgi autobuSISTS spēja veikt objektīvu novērtējumu situacijai uz ceļa sev priekšā? FORŠI! Tikai tāpēc, ka ir grafiks un uz ceļa ir lēnāks braucējs, kuru viens pēc otra apdzen rinda ar citiem vadītājiem, tev kāds uzliek par obligātu pienākumu bāzties ar savu apdzīšanu šitajā rindā iekšā? Nopietni? Tas saucās profesionāls vadītājs, objektīvi novērtēta situācija uz ceļa, pieņemts pareizais lēmums, izvērtēti riski? Šādam ir jābūt starptautisko autobusu maršrutu vadītājam? Nopietni?

k442 Reģ.: 22.02.2014
2 0 Atbildēt

Arī es uzskatu, ka nofilmētās bīstamās situācijas izraisīšanas vaininieks nepārprotami ir autobusa vadītājs, kurš kļūdaini novērtēja situāciju un uzsāka manevru, kurš izrādījās nedrošs, bet...!

Lai situācijas vērtējums būtu objektīvs un vispusīgs, uzskatu par nepieciešamu paanalizēt visu tajā iesaistīto braucēju rīcību. Uzskatu, ka pretībraucošās fūres pilots ir malacis, viņš no savas puses izdarīja to ko varēja - sabremzējās un iemuka pieturas paplašinājumā, tā atbrīvojot vietu autobusam, līdz ar to filmētāja, teiksim, bezdarbība konkrētajā situācijā ne pie kā slikta un traģiska nenoveda. Taču, kas būtu tad, ja ceļam abās pusēs būtu metāla barjeras un nekāda pieturas paplašinājuma nebūtu, ko tad - vai tajās lūžņu kaudzēs pēc tam vispār varētu atrast filmētāja DVR un vai pats filmētājs vispār izdzīvotu??

Nezinu, kā rīkotos Tu, bet es konkrētajai situācijā līdzīgā atšķirībā no filmētāja gan būtu atlaidis gāzi un man gabals nenokristu, lai jau steidzas tas, kurš mani ir panācis un iet garām, nevajag taču uz ceļa izveidojušos bīstamu situāciju eskalēt līdz pēdējam ar domu - es tak braucu pareizi un CSN nepārkāpju. Jūtūbe tak ir pilna ar video par tēmu "apdzinēji purnā", kur bezmaz vai pusē gadījumu paši filmētāji mauc taisni, ne par kripatu nemainot kursu, kaut gan labajā pusē ir reizēm pat vairāk nekā metrs asfalta, vai tad tā vajag darīt un pēc tam raudāt par nolauztiem spoguļiem, nobrāztiem sāniem vai vēl smagākām sekām?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Filmētājam nekas traks nenotiku, nokontrētu pa kreisi pa autobusa aizmugurējo stūri un autobuss nostrādātu kā liels drošības spilvens. Raut pa labi grāvī šādā situācijā nozīmētu tikai segt zaudējumus no savas kabatas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pag,es taču nenoņemu Vainu no busista.Bet par tālāko mēs te varētu diennakti no vietas runāt.Es arī nesaku, ka indikators drošas apdzīšanas uzsākšanai ir tas tālais/mellais furgons.Turklāt ir skaidrs, ka buss kko bija "uzsācis" laikā un telpā jau krietni PIRMS visa šī (apzināti!) apgraizītā un no kontexta izrautā videosižeta.Es meklēju "kāpēc".Jo,telpas un laika priekš profesionāliem vadītājiem tur bija pietiekoši un visa psiholoģija un dzīve runā par to, ka viens mazāksvarīgs kairinātājs var pie attiecīgas sagadīšanās aizēnot kādu citu (svarīgāku) procesu.Un simtreiz tieši šāda/lidzīga apstākļu sakritība ir bijusi par pamatu milzu meesliem.

Es nedomāju, ka busa vadītājs kko tur apzināti pofigā darīja.Vienkārši (šoreiz) viņam misējās.Un es te saskatu tīri cilvēcisku izskaidrojumu Kāpēc.Un tajā pat laikā es "saskatu" atklātā textā vairākus un Ļoti Svarīgus jautājumus pie filmētāja.Maximas vadītājs- nu tas vnk izdemonstrēja sevi kā profesionāls un cilvēcisks.Es varu pat derēt, ka bez īpaša stresa viņš to izveica.Jo,tādiem kā viņš tas ir ikdiena.Dots devējam,šitāds tālu aizbrauks un katrreiz atbrauks. Savukārt, autobusam ar viņa to iespējamo pārsvaru pār fūri +12km/h ikdiena varētu būt konkrēti šāda veida "cīņa" ar fūristu iespējamo 86km/h.No kuriem, savukārt, kāds tuvāku maršrutu fūr-darbonis varbūt ir uzhakerējis savam tam suuda smagsvaram vienus +4km/h klāt un tagad par visu vari meklē autobusu, kuru šādi varētu negaidīti izjaat un sevi pierādīt un uttt.Un (iespējams!) tieši Tāpēc mēs te neredzam ne ātruma štampu iekš video, ne pat īsti kas tas par tr/līdzekli, no kura tika filmēts.

k442 Reģ.: 22.02.2014
2 0 Atbildēt

Labi paanalizējis esi,650-tais, žetons Tev no manis!

Turpinot šo pašu tēmu, varu padalīties ar paša novērotu skatu iz dzīves - braucu reiz svētdienas pievakarē pa A 9 uz Liepāju no Rīgas, aptuveni Apšupes krustojuma rajonā panācu "vilcieniņu", kurā bija arī 2 fūres. Tā kā pretējā (Rīgas) virzienā satiksme bija diezgan intensīva, apdzīšanas iespēju īpaši daudz nebija, bet vēl labu gabalu pirms Pienavas biju ticis aizmugurē abām fūrēm, kuras brauca viena aiz otras, taču Nr.1 bija lēnāka par Nr.2, kura centās tikt garām. Tad arī sākās izrāde vairāku kilometru garumā, kuru pa mazu gabaliņu varēju novērot - ar vairākiem nesekmīgiem mēģinājumiem "palūrēt" pretējā joslā un ielēkšanu atpakaļ savā + bremzēšanu, kas beigu beigās tomēr vainagojās ar apdzīšanas manevru jau uzkalniņā pie birzītes aiz Pienavas DUS, apdzīšanas aizlieguma zīmes un nepārtrauktās līnijas zonā, turklāt šī manevra laikā apdzenamais piedevām vēl iebrauca krietni kreisajā ceļa pusē, kā dēļ apdzinējs savu manevru turpināja arī pa kreiso nomali !!!...

Ja man būtu videoreģistrators, domāju, ka tāds sižets savāktu gana daudz jūsmīgu komentāru par "profu" braukšanas kultūru...

P.S. Brauksim paši un netraucēsim braukt arī citiem, būs labāk un drošāk uz ceļa!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Nu un tas tā normāli, ka vienai fūrai ierobežotājs ir 1,2 km/h ātrāk ļaujošs “skriet” un tāpēc vairāku, reizēm pat 10+ km garumā jāurīko tā sauktās “ziloņgonkas”, ja tā izpaužās kā šāds cirks un beidzās ar potenciāli bīstamu apdzīšanu vietā, kur apdzīšana ir aizliegta?

Tad 1,2 km/h lēnākajos brauciens uz A9 no Apšuciems līdz Rīgai rezultētos šī bīstamā cirka vērtā minūšu ieguvumā? Patiešām?

Ko tāds Ņeķerpila iegūs tādu mega vēru sev un sabiedrībai, lai attaisnotu pakļaut citus satiksmes dalībniekus šādam riskam? Nu tā uz pirkstiem?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ok, labs vēlējums;), bet tas par fūru savstarpējā attiecībām taču ir skaidrs un ir nezcikreiz pieredzēts un izpētīts.Ko varam darīt kā vieglie- laikam vai nu fiksi aizbraukt tālu prom no tā apgabala,vai vēl ja vis-labāk tur neiejaukties un netraucēt.Un jā, ja "kādreiz" pamatā likās ka viņi ir lojāli viens pret otru un ka tas mazākjaudīgais vai neveiklākais kaut kādā brīdī labprātīgi palaidīs garām to steidzigāko,tad tagad arvien biežāk redzam konfliktu.

Apdzīšanas "sāls" NAV iekš 2km/h un vinnētas pusotras minūtes.Tapc Nevajg mums te tādu lohuviedokli kultivēt.Drīzāk skaidrot vajag.Es nekad nezinu, Kāpēc kāds kādu savureiz grib apdzīt.Iemeslu te var būt tūkstotis.Varbūt viņam banāli truba smird.Varbūt viņš brauc nesaskaņā ar manu pasaules uztveri.Varbūt raustās un nejēdz izmantot momentus acīmredzami lēnāku objektu apsteigšanai.Iespējams, uzvedas uzkrītoši nedroši, rada vispārēju stresu, nemācēdams pārskatāmu distanci un līzdams pa puskorpusu pretējā joslā lai kko tur "apskatītos" utttt.Varbūt viņš uzkrītoši laipni piedalīsies "vilciena" veidošanā nezcik iespējamajās vietās, kur Tu vnk būtu braucis kā braucis utt.Varbūt kur 90 viņš brauc uz 95, bet kur 50, tur tas velk uz 67.Varbūt vnk acīmredzams idiņš, varbūt es pa gabalu saskatu viņa auru un garīgo tēlu un man tas vnk Riebjas utt.Varbūt viņš ir Lohs pa dzīvi un velk naktī pa mežu ar tuvo gaismu uz +hvz..Viens skaidrs un neapgāžams- ja Tev liekas, ka kaut kādā situācijā kāds tev ir pamaisījis- tad ja tu turpināsi braukt viņam no muguras, viņš tev garantēti pamaisīs vēl neskaitāmas reizes.Pie kam katru no viņām arvien lielākā mērā.

Par to JA man būtu un kapc man NAV- piemēram, es skaidri zinu, ka pats neesmu gluži nonstopā svēts un tapc arī man tas Nav. Bet, arī Es "tā" uzmācīgi sev piedomāju, ka nupat nu jau gan "ir pienācis laiks",nu kur jau vel tālāk...Tas, ka pie godīga izklāsta, priekšvēstures parādīšanas un pie tiešām svarīgu momentu publicēšanas varētu gan savākt auditoriju, gan dot neatsverami noderīgu ieguldījumu "mācībā" un savureiz pat izskaidrot neizskaidrojamo, tas ir vairāk kā skaidrs.

k442 Reģ.: 22.02.2014
1 0 Atbildēt

Vēl pie tā paša stāsta par '"ziloņgonkām" uz A 9 - tas steidzīgākais toreiz bija gana ātrāks par beigās apdzīto, jo atrāvās no viņa pēc tam diezgan strauji. Kas attiecas uz mani, nebiju jau tik dumš, lai līstu galīgi klāt tiem lielajiem,kuri skaidro attiecības savā starpā - noskatījos izrādi no kādas ~ 100 metru distancītes, ja nu gadījumā kas...

Par apdzīšanas jēgu vispār... Paturot vērā to, ka visi transportlīdzekļi nekad nebrauks ar pilnīgi identisku ātrumu, vienmēr kāds ātrāk braucošs panāks kādu lēnāku pa priekšu braucēju. Apdzīšanas jēga ir tāda, lai neveidotu bezgala garus vilcienus, kuri garākos gabalos izveidotos neizbēgami, ja apdzīšanas nenotiktu. Savukārt braukšana vilcieniņos un blīvā satiksmē vispār ir nesalīdzināmi nedrošāka un bīstamāka nekā tad, ja visi braucēji ir pietiekami izretojušies uz trases - tad neviens citam netraucē, visiem ir pietiekami pārredzams ceļš braukšanas virzienā un atkrīt iespēja uzskriet kādam virsū "pārsteigumu" gadījumā...

Pats arī pieturos pie principa - ja kādu esmu panācis, tad apdzenu, ja kāds panāk mani, nekavēju, lai apdzen un steidzas tālāk, varu iedrošināšanai arī labā pagrieziena signālu ieslēgt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Un tāpēc visur "vajag" kultivēt globālu demagoģiju.Tā, lai vairs neviens neuzdrošinātos apdzīt un lai viss tas lohu bars brauktu vilcienā.Kura ātrums vienmēr būs līdzīgs mazākprasmīgākā un mazākspējīgākā tā vilciena pasažiera spējām (garastāvoklim, pohufigismam,etc).Un katrs tāds vilciens vienmēr un nenovēršami producēs vismaz pa kādam spriedzi neizturējušajam.Sen ir skaidrs, ka vis-gudrāk ir braukt tieši savā individuālā režīmā.Tai skaitā, pat speciāli cenšoties apsteigt vai apdzīt tikai tā iemesla dēļ, lai iegūtu sev šo iespēju.Protams, vairāki gali kā jau katram kokam- formāli apdzīt un pec tam vilkties ar mazāku ātrumu, nekā pirms tam brauca tas apdzītais, tādējādi producējot to visvisādu pēc tam apzināti apslēpto "pārpratuma rašanās vēsturi".

Senāk fūres slēdza labo pagriezienu ievērojami biežāk, nekā pašlaik.Tas mudina domāt to, ka ne viens vien "labdaris" ir pats nonācis nekomforta situācijā.Kad "iedrošināts" ticis ir vnk āksts, kurš pēc tam sataisa suudus un pašam labdarim tas ir jāstrebj vai jāglābj.Bet,jo lielāks tas kopējais braucošo idiotu skaits, jo ticamāks ir viņu augstais varbūtības procents jebkurā izvēles kategorijā.

Neviens nekur nekad tas drošības vai šofermanipulācijas xuexperts mums nav pamācījis,kā pareizi braukt vilcienā vai tieši kā "pareizi" rēķināties ar varbūtējo rupekli.Viņam tikai klārē, ka norit pasauļu un paaudžu cīņa pret to ruepekli un ka viņam tādam nesmukam vnk te nav jābūt.Rupeklim tam savukārt neviens nav "ieteicis", kā viņam un no kura gala vieglāk būtu sākt pārvarēt tās savas tieksmes.Pieredzējušam pārkāpējam ir pilnīgi pie drirsas, kas tur kkur ir/nav aizliegts, vai cik labi tur kkāds tas viņa apdrirstais vai iztraucētais jūtīsies.Vienīgais ceļš ir ,kad viņš Pats sāk sevi saprast.Jautājums tikai, kad un kādā stadijā tas saprašanas process sāk notikt.Kā arī, "saprotoši" domubiedri vai padomdevēji nepamaisīs nevienā gadījumā, jautājums tikai vai kāds ir gatavs kādu uzklausīt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tad jau laikam būs vien labi, ja transportlīdzekļu vadīšanu pārņems autonomās vadības sistēmas un lielā daļā automašīnu nebūs pat itinnekādu vadības sviru.

Daudz drošāk ceļu sāks izmantot tie, kas īsti netiek galā ar auto vadīšanu un iekļaušanos satiksme, kā arī nervozajiem, kuri neprot normāli apdzīt, net akvai kā gribas steigties būs vien jāsamierinas ar baldrijāņu tinktūru vai nervu drapēm.

Kravas pārvadajumus vispār varēs atstāt autonomo sistēmu ziņā -izpaliks smagsvaru kurinātāju pigori...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 2 Atbildēt

Icika bērna sacerējums:"Kā es pavadīju vasaru"

Mēs ar tēti braucām ceļojumā pa Latviju,man sagribējās kakāt.Tētis iebrauca mežā un nogrima,kamēr es kakāju tētis stumdīja savu sūdu un beigās pats apkakājās.Tad mēs gajām meklēt traktoru.

Ja tev patīk kad tavs bērns dabiskās vajadzības nokārto uz mazākas nozīmes ceļiem vai mežā tad tu esi jobnutijs.

MJanis Reģ.: 16.07.2004
2 0 Atbildēt

ezis71 bērna sacerējums:"Kā es pavadīju vasaru"

Mēs ar tēti braucām ceļojumā pa Latviju, Tētim sagribējās kakāt.Tētis apstājās E22 šosejas vidū, atvēra savu laptopu, pieregojās iAuto portālā, un sāka kakāt. Kad bija visu piekakājis, teica – mācies, dēls – Tavs Tētis ir otrais aiz Vernona, kas šādi spēj ! Tad mēs gājām meklēt papīru.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Varbūt sākumā iemācies nokopēt maps adresi un tad vari rakstīt sacerējumus.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti