Džeriņam?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Džeriņam?
Par pārsūdzēšanu varētu runāt tad, ja lēmums ir neatbilstošs situācijai, nevis tam nepiekrīt sodītais. Liela daļa pārsūdzētāju ir parastie deģenerāti, kas savu pārkāpumu grib apstrīdēt tikai ar domu, gan jau procedūrā bija kaut kas nepareizi un varbūt es izsprukšu. Lai gan pārkāpums ir bijis.
zini, ja esi pārkāpis ātrumu, bet tiec sodīts par, piemēra, jostām, tad nepīksti un maksā.
Parasti gan pārsūdz un jauc gaisu beztēmā tiek ko soda par braukšanu dzērumā.
Ko darīt, ja apturēšanas iemesls ir braukšana pa labo joslu? Smieties, raudāt vai pārsūdzēt? Jomajo... likumā ir paredzēti tikai divi apturēšanas iemesli (pārkāpums un priekšnieka rīkojums), kurus var detalizēti skaidrot tālāk. Bet pat šos divus neviens CP nezina. Pēdējais kuriozākais, apturot otro reizi vienā dienā - starplaikā bija mēğinājuši lasīt likumus un gribēja turpināt sarunu. Nelikumīgi un nožēlojami bez gala, bet vismaz savā apziņā varu lepoties, ka esmu panācis kaut divu CP darboņu mēģinājumu izlasīt likumus, kas viņiem saskaņā ar darba tiešajiem pienākumiem būtu jāzina no galvas un pēc pirmā pieprasījuma jāspēj nocitēt vadītājam.
Nabadziņš. Uzglūn tev viņi no visiem stūriem. Nez kāpēc man un citiem tā neuzglūn?
Auč, kādā nežēlastībā iegāzos...
Laikam jau neesi pat iedziļinājies tajā ko rakstīju. Ne jau man uzglūn... Ir tādi, kas, ieraugot manu auto, uzreiz sāk skaitīt vārnas un vēl uzbļauj pāriniekam, lai nemaz neiedomājas apturēt. Kādēļ? Tikai tādēļ, ka prasu pašiem CP ievērot likumu.
Ja tu to neprasi un esi gatavs klanīties katram likumpārkāpējam, tad arī visticamāk tev škiet, ka viss ir kārtībā. Absurdie apturēšanas iemesli jau rodas procesā - tad kad varoņiem ir jāsāk pamatot savu rīcību, ko viņi nespēj.
Kā tad, ieraugot auto, skaita vārnas un bļauj, lai nedomā turēt... tu, protams, to dzirdi no savas mašīnas... neglaimo sev...
Man nevienam nav jāklanās, nav pilnīgi nekādu pretenziju, ja aptur alkohola vai dokumentu pārbaudei, nejūtos nekāds pasaules naba, pie tam, ja tā dēļ tiek novērsts kārtējais negadījums, tad tās kompleksaino cilvēciņu aizskartās cilvēktiesības ir pie lampiņas. Citu iemeslu dēļ nekad neesmu apturēts, ja vien nav pārkāpumi, protams. Ā, bija vienu reizi divdomīgā situācijā, kurā es mutiski pateicu, kāpēc nepiekrītu pārkāpumam un to arī protokolā rakstīšu un pēc īsām pārrunām mani palaida vaļā. Ja esmu ko pārkāpis, uzņemos atbildību, nevis mēģinu piečakarēties pie salmiņa, lai tikai nebūtu jāatbild.
Vai alkohola un dokumentu pārbaudei vienmēr esi apturēts vietās, kur apstāšanās un stāvēšana ir atļauta? Vai arī tomēr uzskati, ka likumi ir rakstīti tikai dažiem?
Jā, pilnīgi vienmēr. Vismaz uz sitienu nenāk prātā, ka būtu apturēts neatļautā vietā.
Nu tad tev ir kaut kā īpaši paveicies. Šogad esmu redzējis tikai VIENU reizi, kurā policisti apturēšanu veica atļautā vietā. Un tie mani neapturēja, tādejādi neizmantojot savu iespēju likumīgi veikt manu dokumentu pārbaudi. UnSavukārt lielākā daļa labi zin, ka pārkāpj - pēc aizrādījuma sāk sūdzēties par grūto dzīvi, ka priekšnieks liek pārkāpt u.t.t. Atsevišķiem eksemplāriem gan nākas parādīt attiecīgos normatīvos aktus.
Nu, un ko tev priekšniecība atbildēja, kad nofotografēji un nosūtīji viņiem jautājumu?
Kādu vēl jautājumu?
Nu jau vairs nekādi. Kļūst diezgan acīmredzams, ka problēmu pašu risināt nevēlies, tikai kompensēt kompleksus, kačājot pravas uz ceļa un vienkāršu zemāka ranga funkcionāru priekšā tēlojot baigi svarīgo. Jūties baigi kruts, vai ne?
Laikam sapratu, ko vēlies teikt. Diemžēl jāsaka, ka tavs viedoklis ir visnotaļ dīvains un ceru, ka ir tikai neapdomīgs mēģinājums uzrakstīt kaut ko aizskarošu.
Kā noprotu, tas, ko tavuprāt būtu jādara, ir kļut par anonīmo ziņotāju - skraidīt apkārt, bildēt policijas pārkāpumus, tāpat, kā tas tiek darīts ar invalīdu stāvvietu izmantotājiem, un sūtīt medijiem vai rakstīt pusanonīmas sūdzības policijas vadībai. Ja tas ir tavuprāt pareizākais ceļš uz tiesiskuma panākšanu, novēlu veiksmi, bet tieši šāds modelis man nav pieņemams.
Es netaisos sūdzēties par ierindas policistu darbu, nesaņemot pašu iesaistīto policistu piekrišanu, jo labi apzinos, ka maz ticamajā gadījumā, ja sūdzība netiks ignorēta, cietīs tieši šis "zemāka ranga funkcionārs". Tādēļ, izsakoties taviem vārdiem, "kačāju pravas" un tērēju savu laiku, izskaidrojot "zemāka ranga funkcionāriem" viņu pārkāpumu būtību un piedāvāju pašiem izvēlēties - vai novēlēt man laimīgu ceļu un šķirties bez tālākām tiesiskām sekām, vai arī formēt visu oficiāli atbilstoši likumu prasībām. Līdz šim vēl nav gadījies neviens, kas izvēlētos oficiālo ceļu - pat ne tie mazākumā esošie, kas savu vainu nesaskata. Lielākā daļa pēc īsākas vai garākas sarunas nonāk pie secinājuma, ka dzīve ir grūta, viņi pieņem manu atteikumu piedalīties pretlikumīgajās darbībās, bet paši turpinās pārkāpt likumu, jo priekšnieks tā liek un cita darba nav, tādēļ arī atlūgumu nerakstīs.
Savu ieguldījumu valsts sistēmu sakārtošanā savu spēju robežās veicu savu tiešo darba pienākumu ietvaros, bet pilnīgi citā jomā. Ņemot vērā, ka ar CP saskaros tikai savā brīvajā laikā, neko vairāk par pasīvu pretošanos (nepiedalīšanos) pretlikumībām netaisos veikt.
Un pavisam noteikti neatbalstu tāda veida "cīnītājus", kā Džeriņš, kas sistēmas nepilnības izmanto, lai izvairītos no pelnīta soda,
Kā jau teicu, neglaimo sev, nav mans mērķis tev ko aizskarošu rakstīt, bet gan parādīt, cik greiza un liekulīga ir tava domāšana, vismaz šajā ziņā noteikti. Savā ziņā līdzinies tipiskam latvietim-čīkstētājam, kuram slabo ķerties klāt pie lietas, tikai tik, cik izrādīties un anonīmi kunkstēt internetā.
Neviens te nerunā par pusanonīmām sūdzībām. Tagad pasaki - ja vēlies panākt, lai šīs tavuprāt pretlikumības beidzas, ko konkrēti ar savu izrādīšanos poliču priekšā esi panācis? Pie tam, pats raksti, ka, neskatoties uz tavām darbībām, viņi turpina un turpinās pārkāpt.
divi gali kokam
atmaksajas smeret papiru pardesmi eiro del?
diez vai?
bet otrs gals-tas noved pie mentu patvaljas.....
Neatmaksājas. Par cīņu pret patvaļu ir jāmaksā pašam - ar savu laiku, nerviem un reizēm arī naudu. Tādēļ lielākajai daļai ir izdevīgi ieņemt nostāju, ka viss ir pareizi, jo tā nav jāuzņemas atbildība par to, ka šādu patvaļu pieļauj.
Vispār esam "uzbūvējuši" policejisku valsti. Un sodu sistēma kļuvusi par biznesu. Pie kam brīžiem pilnīgi neloģiku rīcību, piemēram tvarstīšana krustojumu pārbraucot signāliem mainoties. Pie sarkanā! Bet cik ilgi deg sarkanais visos virzienos?
Edgars Džeriņš ir spečuks uz šādām lietām.
Un kas liek braukt pie sarkanā?Bet vispār tam ir ari sadaļa protokolā,tipa paskaidrojums.Saraksti visu ko domā,piesauc lieciniekus(kurus vari vēlāk sameklēt )uttJautājums kādā attālumā no krustojuma aptur.Ja ar daudz neko tas nedos,būsi vismaz riktīgi šamiem pačakarējis laiku,bet citādi,vispār pārāk menti ne pa tēmu nav stādinājuši.
Es kā reiz pirms pāris mēnešiem aizdomājos - cik tālu ir jāpaspēj iebraukt pie dzeltenā krustojumā, lai nebūtu pārkāpums?
Vai ir ar mašīnas priekšu jāiebrauc krustojumā? Vai varbūt visai mašīnai ir jābūt krustojumā jau?
Vienkārši, cik ir ievērots, dzeltenās gaismas ilgums dažādos luksaforos ir atšķirīgs. Šitā esmu gandrīz iekritis pāris reižu.
CSN tas skaidri ir pateikts, ka pie dzeltenā drīkst iebraukt tikai tad, ja normāli bremzējot pirms luksofora paliktu krustojumā. Izbraukt no krustojuma var arī pie sarkanā, tieši tāpat kā to dara nogriežoties pa kreisi tas nav pārkāpums, pārkāpums ir palikt krustojumā.
CSN
143. Transportlīdzekļa vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma.
Tu jau ar karoti mutē ieliki! Noteikumus katram laiku pa laikam derētu arī pārlasīt! Noteikumus tomēr derētu mācīt saistoši, ne viss nodaļu pa nodaļai.
Tu arī ar karoti mutē ieliki. Jāmāca SAISTOŠI, nevis raujot no konteksta ārā dažādus punktus.. te 10., te kādu citu.
Tu vienreiz izlasi to punktu salikumu, kurus es saliku secīgi!
Šis ir īpaši labs 10., 27. un 161.! Vai piemēram 38.4. un 38.8.! Tev tas neatgādina dubultu morāli?
Vai piemēram 119., 118.4., 113., 70., 73., 77. un 10.!
Un jāsāk ar 4., 6. un 10. kas noteic kārtību un secību, kā darbojas Noteikumi! Šāds Noteikumu salikums dažam labam ir sitiens zem jostas vietas. Ceru ka ne Tev!
Vēlreiz pārlasīju, ja domāts, kur ir robeža cik tālu jāiebrauc, ja gaisma pārslēdzas, tad principā kad vismaz auto priekša jau ir krustojumā, luksofors nevienmēr apzīmē krustojuma robežas.
Jap, tā arī domāju un tas arī bija tas, ko gribēju jautāt. Tas, ka, ja var nobremzēt, tad jābremzē jau ir skaidrs. Bet domāju, ka, ja gadījumā ir stridīga situācija kādreiz, tad lai nezināšanas pēc nepaņem priekšā, lai gan vainīgs neesmu.
Pa sarkanajiem, protams, nebraucu, bet reizēm ir tā, ka liekas, ka vēl mierīgi paspēs un tad pēkšņi izrādās, ka tajā krustojumā dzeltenais ir īsu brīdi.
Pārsvarā apzinīgi apstājos, bet ir situācijas, kad liekas, ka bremzēt ir absurdi, īpaši, ja pēc tam nākas vēl vairākus sarkanos gaidīt nākamajos krustojumos dēļ tā. Benzīns lieki nokurinās un laiks arī lieki iztērēts.
Šeit varēs uzdot jautājumus , bet atbildes būs maksas sadaļā?
kaut kas tāds jau reiz bija
nav jau vēl reāla kāzusa
Kā tad iAuto ir izlaidis V.K. un Džeriņa sasniegumu aprakstu?
www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/551152-policisti_soda_vaditaju_par_pasu_izraisitu_parkapumu
Paskatījos to rakstu, video, un komentārus arī TVNETā un APOLLO palasīju rīta pusē...
Teikšu, ko domāju - tajā video nebūt nesaskatīju, ka policisti būtu tā nolikuši "pa mēmajiem", ka autobusam vienīgā iespēja bija "raut garām", lai neuzskrietu virsū viņiem, bremzēšana bija diezgan maiga, ja tā var izteikties. Busa šoferis, visticamāk, negribēja samazināt ātrumu un dažas reizes pārslēgt robus, tāpēc arī tā rīkojās.
Par pārējiem rakstā minētajiem momentiem pagaidām neizteikšos...
P.S. Dīvaini, ka priekšpusdienā komentāros pie tā raksta Vernons nebija paspējis atzīmēties
Vislabāk jau V.K. un Džeriņa patieso attieksmi ilustrē pats fakts, ka viņuprāt ir vadītāju kategorija, uz ko attiecas citāts: "Nepārtrauktās līnijas 920. un 921. apzīmējums nerespektējam!!! Šādu līniju šķērsošana draud ar Nāves sodu un daudziem tas arī iestājas.", un izredzēto vadītāju kategorija, kas to drīkst darīt un vēl vainot CP.
Nebiju slinks, vēlreiz izlasīju visus komentārus TVNETā un APOLLO pie minētā raksta, Vernons tajos nav atzīmējies, līdz ar to man jau ir konkrētas aizdomas, ka viņš pats ir tas rakstā minētais V.K., kura bezkaunīgo braukšanas stilu, absolūti nerespektējot nepārtraukto ass līniju, E. Džeriņš ir parādījis visiem...
V.K. nav Vernons, bet Vilis. Bet tu pavisam noteikti esi tas nobarojies ments, kurš reketa izbraukumā pat nejēdz braukt ar pareizo ātrum un savlaicīgi virzienrādītājus ieslēgt!? Tev tiešām grūti spogulī paskatīties un vienu pirkstu pāris cm pakustināt pagrieziena rādītājam uzspiest!?
Pieņemu skaidrojumu par to, kas ir rakstā minētais V.K., man nav argumentu, lai apšaubītu, ka zini to, ko raksti.
Tavai un citu zināšanai - "ments" neesmu, lai gan mans amats un darba pienākumi jau vairāk kā 20 gadus ir saistīti ar tiesu lietām, tai skaitā arī tādām, kas saistītas ar Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem un negadījumiem, pašam vadītāja stāžs pēc pāris dienām būs jau apaļi 30 gadi, ar savu privāto auto nobraucu ap 20 tūkstošiem km gadā, tā ka atļaušos uzskatīt, ka man ir zināma saprašana par lietām, kas saistītas gan ar praktisko braukšanu, gan ar CSN normu piemērošanu! Ievērojot minēto, palūgšu gan Tevi, gan arī citus šeit notiekošo diskusiju dalībniekus iztikt bez aizskarošiem personiska rakstura uzbraucieniem, bet gan korekti apspriest katra paustos argumentus vai konkrēto tēmu pēc būtības!!!
Atgriežoties vēlreiz pie konkrētā raksta un pievienotā video, varu pateikt, ka šādā situācijā es nebūtu apdzinis pāri nepārtrauktajai līnijai, to cenšos ievērot konsekventi. Man pašam ir pāris reizes gadījies uz šosejas panākt mazliet lēnāk par atļauto maksimālo ātrumu braucošas CP mašīnas (ne tikai savās "piemājas teritorijās" kur policisti, iespējams, varētu manu auto pazīt un tādēļ uz kaut ko "pievērt acis"), esmu tās apdzinis ar nelielu ātruma starpību (līdz ~ 100 km/h pašam spidometrā), ja satiksmes situācija un ierobežojumi uz ceļa to neliedz, un mierīgi turpinājis savu ceļu. Pats uz ceļa vienmēr vados pēc principa, ka apdzenu tos, ko esmu panācis, un OBLIGĀTI turpinu braukt vismaz ar tādu pašu ātrumu, ar kādu es biju apdzīto panācis, nevis sāku vilkties, tādējādi bremzējot apdzīto. Ja kāds uz ceļa ir ātrāks un panāk mani, vienmēr daru tā, lai viņš pēc iespējas ātrāk un droši varētu tikt man garām, vajadzības gadījumā varu parādīt labā pagrieziena signālu vai pat kādu gabaliņu pabraukt drusku ātrāk, lai steidzīgo nekavētu, ja pretī braucošā transporta, pagriezienu, uzkalnu vai citu iemeslu dēļ apdzīšana uzreiz nav iespējama.
P.S. Laimīgu ceļu visiem!
Ko var gaidīt no cilvēka, kurš sevi par musoru sauc.?
+1.
P.S. mar arī gana bieži sanāk apdzīt ''nesteidzīgu'' CP ekipāžu un nekad man nau dzinušies pakaļ un sodijuši . Iespejams ka busvadītājs ir no agresīvo '' mangrafiksjaievēroliekmeaugstakapardzīvību'' sugas un talab CPisti viņu uzvilka ''desā'' .
Kāpēc man tur būtu jāatzīmējas? Ja tas ir mans autobusa vadītājs! Šo pasākumu es iesāku, Edgars Džeriņš pielika juridisko pusi un te ir rezultāts.
Man visiem ir viens vienīgs jautājums, kāpēc nav ātruma samazināšanas joslas.
Vai CP apturot tr.līdz. ir jāstādās par sevi priekšā? Arī tad, ja to nepieprasa tr.līdz.vadītājs.
No dzīves. Es garām tikšu un man ilgi netraucēs, bet esmu daudz braucis pa civilizēto Eiropu, lai mani pārsteigtu (maigi sakot) tie dunduki, kuri grib ilgstoši braukt pa kreiso joslu arī ārpus apdzīvotām vietām. Tas taču ir sodāms pārkāpums, vai ne?
Neesmu redzējis/dzirdējis, ka pie mums kādu par to sodītu. Bet vajadzētu gan. Šorīt bija skats - kādas četras mašīnas brauc pa Ziepniekkalna ielu pilsētas virzienā pa kreiso, viens - pa labo, Pēķšņi tas, kurš pa labo, spraucas iekšā kreiso rindā tā, ka tur vienam, attiecīgi arī pārējiem aiz viņa jāmet pa mēmajiem. Kādi 2 no "iztraucētajiem" pārlīda uz labo un tā nu visa satiksme bija faktiski nobloķēta.
Usa vari braukt pa kuru joslu gribi. Un neviens tur baigi nestreso, katrs pats izvēlās pa kuru joslu kruīzēt. Nerodas arī nevajadzīgi pārpratumi, tur kaut kā pēc loģikas visi noteikumi izveidoti. Nekādi gudri rēbusi nau jārisina. Parasti labo joslu necenšās aizņemt, lai netraucētu uzbraukt un nobraukt gribošiem. Arī sastrēgumu laikā neviens joslas īpaši nemaina pat ja izveidojas brīvs logs vairāku auto intervālā.
Mums te pārākais stress iestājas ja kāds nedaudz aizkavējas vai nebrauc kā pa sacensību trasi
Katrā ziņā Eiropā tas ir kā nerakstīts likums - kreisā josla tiek izmantota, tikai apsteidzot. Citādi - na*** prom no turienes!
Un nav nekādas starpības, cik kuram biezs auto, piemēram, S klases MB pavisam bez stresa palaidīs ātrāko mazo Smart
Pavērojot to, kā notiek pie mums, reizēm gribas slēptos CP reidus, lai visus ātri izārstētu!
Jūrmalas šoseja ir piemērs kā nevajag braukt! Un šos braucējus uz Vāciju nevajadzētu laist!
Absolūti piekrītu!
Vācijas piemērs bija manis minētais, ja nu kas.
Cita kultūra uz ceļa, nesalīdzināma ar mums.
Arī Polijā jau ir super labi autobāņi, bet arī tur tāds stulbums kā mums uz vairākjoslu ceļiem nekad nav novērots. To gribētu izskaust jau saknē!
kasinsh79
Nu to vācijas bāņu stulbumu...piedod otra galējība. Ātrumi lieli un visi defilē no joslas uz joslu. Nekāda pārākā gudrība, tik nevajadzīgs stress. Piepilsētās pirmā josla bremzējās, jālien otrajā. Tur jau kāds ar savu 1.0 nevar ieskrieties, lienam trešajā...bet tur jau atkal skaties ka viens ar sportinieku velk uz pilnu ciparu...
Protams, nekāda easy pastaiga tā nav gan
Bet man ļoti patīk vairākjoslu ceļu kultūra Polijā, Vācijā, Itālijā, Horvātijā, Austrijā utt. Ir braukts, ir ievēroti nerakstītie (?) likumi, kāpēc pie mums tauta tik stulba un ietiepīga? ...
Iespējams, ka arī rakstīts likums, nezinu precīzi, ja vien to, ka noteikumus tur vērts ievērot ;) Facinē plūsmas raitums arī stresainos ātrumos.
kasinsh79
Kur tie raituma laiki, jau pagājuši. Ar vācijas bāni ir jāuzmanās. Visādi sezonāli stau it īpaši uz austrijas pusi, tad nakts ierobežojumi lielgabarīta kravu parvadājumi, par remontdarbu un avārijas stau nemaz nerēķinamies. Neēsi piedzīvojis tad priecājies...
Biju tur vēl oktobrī
Zinu gan, ko saku!
ar stāžu 30 gadi. virs 2 milj km. vēlos , lai būtu slēptie reidi, lai būtu regulāras parbaudes uz alkoholu-dokumentiem. lai uz katra staba butu radars , bet to nekad nepiedzīvot. Jo viniem ir izdevīgi , ka var pievilkt grožus un atlaist. Tādā veida radot pilsētā haosu. Nosauciet man 1 argumentu, kas izmainās un kāpēc tā nevarētu , ja visi pilsētās brauktu līdz 50 km/h (40-48) un ārpus , līdz 90km/h (80-88) nedodot iespēju sevi sodīt. Izmainītos tas , ka mēs nestresotu. Neradītu konfliktsituācijas un butu smaidīgāki.
Mums vienkāši nav elementāras braucēju kultūras. Visi jūtas visgudrākie. Ātrie necieš lēnos, bet lēnie speciāli neļauj ātrajiem veikt apdzīšanu, ja iespējams. Neļaujam izgriezties no pagalma, izliekoties, ka neredzam. Bet krustojumā pa sarkano braucam kā pa zaļo. Pilnīgi ignorējam tos , kas griežas pa kreisi, u.t.t.
Ir tomēr labāk par Krieviju (uzskatāmi tas redzams youtube klipos, ko iauto akcentē ik pa laikam), bet pa lielam - jā. Neiecietība būs īstais apzīmējums.
Starp citu, joprojām gaidu "ekspertu" atbildi savas augstāk ierosinātās mini tēmas sakarā - nekā taču nav...
Sakarā ar sižetu "autobuss un policija", "baltā līnija", izteicās "eksperts" no "Drošas braukšanas skolas". Nu lūk Nordekas autobusa vadītāji "saplosīs gabalos" šo gudrinieku, kurš nezin pat ceļu satiksmes Noteikumus. Ar ambīcijām un emocijām jau purvā esam, nevajag braukt vēl dziļāk!
Ceru ka iauto ieliks apskatei pēdējo klipu, kur garām aiziet 10 vieglie, kad policijas auto stāv ar iesleēgtām lampām uz baltās līnijas! Es starp citu arī biju šajā tiesā.
Varam padiskutēt par tēmu "Policija un kustības drošība"!
izskatās pēc cīņas ar vejdzirnavam?
Tev jatiek iekslietu ministra amatā-tad var būt kas izkustēsies?
Nākamā mini tēma. Vai auto jābūt tīram?
Noteikti zinu, ka Vācijā, piemēram, tas ir obligāti. Tam Polijas pusē ierīkotas vairākas automazgātavas fūrēm.
Rudenī izbraukāju pa Vācijas bāņiem vairākus simtus km, nevienu izteikti netīru (dubļainu) auto neredzēju.
Pie mums daudziem izskatās vienalga. Brauc ar tik netīriem auto, ka pat krāsu nevar vairs noteikt, numuru vairs nevar saredzēt utt. Tikai atkal izskatās, ka CP viss vienalga?
Uzdod savu jautājumu juristam par ceļu policijas sodiem utt
Saņēmi sodu un nepiekrīti lēmumam. Kā pārsūdzēt? Uzraksti savu jautājumu šajā diskusijā ar notikumu secību.