1kārt nau ko jātrako
2kārt WASE
:P
1kārt nau ko jātrako
2kārt WASE
:P
Te salīdzinājumam vakardienas statistika:
pagājušajā diennaktī uz Latvijas autoceļiem par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu noformēti 227 protokoli
Aizmirsuši pirms maratona izlemt, ko tad īsti taisās darīt - kontrolēt atļautā ātruma ievērošanu, vai aicināt izvēlēties drošu ātrumu. Nevar vienlaikus viens auto braukt ar diviem dažādiem ātrumiem
Jautājums atklāts. Kas kuram ir drošs ātrums? Drīzāk aicināt būt vienkārši apdomīgiem un vairāk rēķināties ar apkārtējiem. Drošs ātrums var lielu daļu samulsināt un ierasto 80km vietā sāks braukt vienmēr ar 70. Ka tik kaut kas nenotiek. Vienkārša ātruma samazināšana jau rezultātu nedos. Vienkārši adekvāti jāuzvedas uz ceļa.
Piekrītu, braucu kā ierasti, varbūt pavisam mierīgāk - nekādu problēmu ne LV, ne arī LT. Lieka ažiotāža un stress.
Nu es nezinu... Manuprāt, likumi ir domāti visiem. Ja gribi skriet- maksā. Akcijas izbazūnēšana nedos rezultātu. Ja viss notiktu pa kluso, tad vismaz daļa šoferu aplauztos. Latvijā ceļu kultūra sen ir ārpus rāmjiem un tai līdzēt var vienīgi reidi un lieli sodi.
P.s. Drošs ātrums nedrīkst pārsniegt atļauto ātrumu. To tā kā vajadzētu paturēt galvā.
Ha, man drošs ātrums var būt arī virs atļautā
Bet esmu gatavs tapt sodīts arī, nepukstu, ja ielidoju.
Noteikumu neievērošanu var veicināt arī neadekvātas ceļa zīmes vai ierobežojumi. Piemēram, Rīga - Jūrmala 90 km/h!?
Vācijā, kad remontē ceļus un divās joslās knapi vari iespraukties, bet, ja brauc fūre, tad baidies pat apsteigt - ātruma ierobežojums ir 80 km/h... mums 30 km/h
Vācijā vēl ir tāda fīča uz bāņa remonts, satiksme pārcelta uz vienu pusi, ātrums 60 km/h, bet kad visi auto vienā virzienā pārkārtojas viena joslā, tad visi brauc 80, brīžiem pat 90 km/h un policija matus neskalda.
Rīgā remonts uz Salu tilta, remontētāju nav, bet ātrums pat vienai vienīgai mašīnai 30 km/h!
tieši tā
te video no notikumu vietas
Man patīk autovadītājas atbilde
kasinsh79
Ha, man drošs ātrums var būt arī virs atļautā
Bet esmu gatavs tapt sodīts arī, nepukstu, ja ielidoju.
===================
Tev "ha", bet citiem satiksmes dalībniekiem? Vai viņiem,
ieraugot tevi, būtu jāzīlē, ar cik km/h tu brauc, jeb tomēr
jāpaļaujas, ka tu brauc ne ātrāk par atļauto? :-))))))))
iAuto
Noteikumu neievērošanu var veicināt arī neadekvātas ceļa zīmes vai ierobežojumi. Piemēram, Rīga - Jūrmala 90 km/h!?
==================
Ar LV vadītāju braukšanas kultūras līmeni arī tas varētu būt par daudz. :-) Principā, ja būtu žogi / barjeras gar abām ceļa malām un kārtīga barjera sadalošajā joslā, varētu arī ātrāk, bet cik ātri? Atceries, kā nositās Sadauskis? Mersi ar
180 slaidajā līkumā pret Salienu vienkārši "nonesa" no ceļa...
Vācijā 2014. gadā uz autobāņiem vien dzīvību zaudējuši gandrīz 1000 cilvēku? Kā tad tā? :-(
Vācijā, kad remontē ceļus un divās joslās knapi vari iespraukties, bet, ja brauc fūre, tad baidies pat apsteigt - ātruma ierobežojums ir 80 km/h... mums 30 km/h
=====================
Mums tas neder, jo 90% vadītāju neprot laideni braukt salīdzinoši nelielā attālumā viens aiz otra, Reihā tā ir ierasta
lieta. Un šādās vietās braucot, vienalga, pārsniedzot vai nē, katrs vadītājs zin, ka "straujas kustības" atļauties nedrīkst, var sanākt ziepes - sprukt ta īsti nav kur ...
Nav tur ko runāt. Katrs pats savas laimes kalējs
Vienmēr būs likumpaklausīgie autobraucēji un vienmēr būs arī pretēji domājoši.
Par Sadauski ir divas versijas, viena, ka varētu būt iesnaudies, otra, ka dzīvībai bīstamās traumas ieguva kūleņojot, jo nebija piesprādzējies un izsita no sēdvietas
Zviedrijā uz maģistrāles arī žogi gar malu lai lopi neskrien, pa vidu sadalošā barjera divlīmeņu krustojumi un maksimāli legālais ātrums 120 pat vietām, kur maģistrāle bez sadalošās barjeras tur ātrumu nolaida līdz 80 atļautajiem un pirms krustojumiem salika fotoradarus tā panākot, ka vismaz pie krustojuma visi brauc ar atļauto ātrumu.
Vispār jau ir trīs grupas - tie, kas ievēro atļauto ātrumu, tie, kas ievēro drošu ātrumu un tie, kas neievēro neko. Policija ir koncentrējusies uz otro grupu, jo tā ir vieglāk noķerama un protokolu plāns pildās. Bet trešā grupa turpina izraisīt avārijas, kā to ir darījuši un darīs, ja sabiedrības un policijas attieksme nemainīsies.
Man gribētos kādreiz redzēt arī sēņotāju ķeršanas maratonu. Lai beidzot sāktu sodīt tos, kas brauc lēnāk par atļauto ātrumu. Diemžēl šādu braucēju ir pa pilnam un tas tikai vairo agresivitāti uz ceļa!
Diezgan neiespējami šo vēlmi izpildīt. CSN neaizliedz braukt lēnāk, ja ir iemesls. Un nepastrīdams iemesls ir visur - mūsu ceļu kvalitāte. Vari drosī turpināt cepties par sēņotājiem vai arī viņus ignorēt, bet samierināties nāksies jebkurā gadījumā.
Vācieties Latvijā ar savu dzīvojamo piekabi, braucot lēnāk, savāca aiz sevis mazu astīti! Vācietis iebrauca autobusu pieturas kabatā, palaida garām "asti" un brauca tālak! Viss atkatrīgs no skolas, kura apgūta braukšanas prasme!
CSN 118.3. un 10. punktu uzstāījums!
Vai tad kaut kur noteikumos ir noteikts, ka atļautais maksimālais ir vienāds ar atļauto minimālo?
Netiešā veidā - ir aizliegts "traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu". Vācijā, ja brauksi lēni, visticamāk tiksi pie soda, jo būs grūti nodefinēt iemeslu. Un, nedod dievs, pateikt vācu CP, ka lēnās braukšanas iemesls ir auto tehniskais stāvoklis vai paša tizlums - sekas vari iedomāties pats.
Latvijā ir neapstrīdams un pamatots iemesls braukt lēni - ceļu seguma kvalitāte. Līdz ar to CSN 118.3. punkts faktiski nav piemērojams sodīšanai.
Visvairāk jau tas attiecas uz jūrmalenes trešās rindas skrējējiem. Tāds/tāda ieskrējies tur min uz vismaz 130 un tad telefons iegrabas, ātrums tiek nomests ievērojami, bet joslu šis nekad neatbrīvos. Jo MAN tak tūlīt vajadzēs atkal braukt. Tūlīt reizēm ievelkas uz 5 vai vairāk minūtēm ...
Uz jelgavenes tādi policiju ieraugot sāk pa otro vilkties uz 90 pēc spidometra. Un garām jau nevienu nelaidīs atkal...
mūžīgā problēma
Ja es braucu ar Dacia Logan uz 90 kmh, tad mani grib apdzīt pat viskuslākais Golfs.
Ja es braucu ar Chrysler Voyager uz 90 kmh, neviens mani īpaši neapdzen.
PN:
vakar tajā maratoniskajā sviestā nevienu polici neredzēju
Šeit jautājums rodas - tiešām, kad brauc ar CV, aiz tevis savācas kolonna, kas baidās apdzīt? Vai kā?
Vai varbūt tomēr tev abiem auto spidometra kļūda atšķiras un ar Dacīti brauc lēnāk?
Kādēļ jautājums par kolonnas savākšanu? Lai domātu par apdzīšanu, vispirms lēnāko braucēju ir jāpanāk - un tas jādara ilgu laiku pirms ieraugi un spēj noteikt priekšā lēnāk braucošā auto modeli.
iAuto
Noteikumu neievērošanu var veicināt arī neadekvātas ceļa zīmes vai ierobežojumi. Piemēram, Rīga - Jūrmala 90 km/h!?
==================
Crankshaft
Ar LV vadītāju braukšanas kultūras līmeni arī tas varētu būt par daudz. :-) Principā, ja būtu žogi / barjeras gar abām ceļa malām un kārtīga barjera sadalošajā joslā, varētu arī ātrāk, bet cik ātri? Atceries, kā nositās Sadauskis? Mersi ar
180 slaidajā līkumā pret Salienu vienkārši "nonesa" no ceļa...
Vācijā 2014. gadā uz autobāņiem vien dzīvību zaudējuši gandrīz 1000 cilvēku? Kā tad tā? :-(
=======================================
Uz Jūrmalas šosejas aiz Piņķiem kur abās pusēs pļava(nekādi meža zvēri neskrien), man šķiet ka pat neviena pibraucamā ceļa tur nav aiz tiem benzīntankiem, sadalošā josla pa vidu - tur atļautais 90 ir neadekvāti zems un ja kāds rosina pacelt atļauto tas jau nenozīmē uzreiz uz 180 - tur pilnīgi pietiktu 110-120; un ja nu tautai tik ļoti bail pacelt to ātrumuvisam ceļam ta vismaz sadalīt pa joslām, kas jūtas droši uz 90 var braukt pa labo, bet vidējā un/vai vismaz kreisajā pacelt.
Ceļu policijas ātruma kontroles maratons 2015
Uzmanību, gatavību, starts: 24 stundas, sākot ar 16.aprīļa pulksten 6:00. Ātruma kontroles maratona mērķis ir atturēt transportlīdzekļu vadītājus no pārkāpumu izdarīšanas, kas saistīti ar atļautā braukšanas ātruma ievērošanu un aicināt autovadītājus izvēlēties tādu braukšanas ātrumu, kas ir drošs pašiem un pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem.