Piedāvājums te, ja kas: ru.bmw-bmauto.lv/campaigns/2016/2/files/02.pdf (LV val.)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piedāvājums te, ja kas: ru.bmw-bmauto.lv/campaigns/2016/2/files/02.pdf (LV val.)
Bmw 2-er GRAND Tourer, 7 vietīgais priekšpiedziņas (!) kompaktais minivens.
Skatījos salonā. Man jau baigi patika, vien Bmw ar auduma salona apdari ir tāds... Ne īpaši iekārojams.
Piedevām Bmw piedāvā ārkārtīgi sliktu operlīzes atpakaļpirkuma %. Teju vai sliktāko tirgū. Kāpēc - hvz.
Visādi citādi tas ir īsts Bmw ar klusu salonu, labu dinamiku un pārējiem radītajiem.
kasinsh79
Cik tam bmw bij atpirkums ?
Tajā piedāvājumā bija 30%/100 000 km.
Es to auto redzēju Alfā, dikti patika - lai gan Toyota Verso oplīzī man sanāk 249 EUR mēnesī ar 150 000 km nobraukumu... Bet vilinošs piedāvājums tāpat.
Tikai jaunam BMW ir viena ļoti nepatīkama blakus nianse - pamatīgs KASKO polises maksājums (max riska grupa)!
Tas gan. Kad pirku savu Verso, bija kaut kāda akcija, KASKO ar jaunvērtības risku + auto aizvietošanu + vēl kādām papildus opcijām par 420 EUR/gads.
BMW noteikti arī apkopes būs dārgākas, kā arī tikai 2 gadu garantija un dārgāki remonti'.
Kāda pieredze ar atpakaļ adošanu pēc operatīvā .
Pasen viens teica .. Nu paskatīsimies kā veiksies ar nodošanu ...skramba tur ,,tur .
Tiko drauga auto novērēja ar 26% , tikai viņš pārdomāja . Pats turpināja lietot , protams pārkreditējās . Bet tur arī 5 gados smieklīgs nobraukums , zem 50K
Esmu dzirdējis, ka par visādiem sīkumiem atvelk, jā. Bet atdot jau arī īpaši neatmaksājas, jo atpirkums zemāks par tirgus vērtību, tādēļ labāk ir pašam pārdot (vai izpirkt, vai pārkreditēt). Nu, atskaitot, ka auto ir pagalam nelikvīds un ir bažas, ka arī nevarēs vēl pāris gadus pabraukt bez lieliem remontiem,
Nupat palūrēju internetā pieejamos Verso, aptuveni 5g/150 000 nobrauktus dīzeļus tirgo par 7500-11500 (neesmu skatījies aprīkojumu). Oplīža beigās man atpirkums ir mazliet zem 6000 EUR. Attiecīgi - atdot būtu stulbi.
Vakar, pirmo reizi pameegjinaaju Eco Pro rezhiimu. Nobraucu apm 270km, ar aatrumu 80-85 km st.
80% shoseja, 20% pilseeta. Videejais pateerinsh 5.3L uz 100 km. Nav peljami prieksh BMW 335d ar 313bhp 640nm Bet, jaasaka kaa ir, visu laiku taadaa rezhiimaa negribeetu braukt-pasham apniciigi un citiem pa kaajaam maisies
P.s. braucu naktii, satiksmi iipashi nechakareeju, mani apsteidza 4-5 mashiinas
Nu ko varu padalīties par jauno Kia Sportage 2.0d GT Line.
Nobraukti jau pirmie 2600km, pagaidām viss jauki. Esmu mazliet pārsteigts par degvielas patēriņu pie ta, ka mašīna ir paaugstināta ar r19 un ar 4x4. Ja pa soseju brauc lidz 105 un lieki nebremzē vai negazē tad pat var iekļauties 6.2l uz 100km. Pa šoseju virs 140 apetīte gan sāk pieaugt.
Auto arī ļoti labi turas uz grants pie 140 arbien auto ir stabils un oriğinālās riepas labi pilda savu darbu.
Pagaidām esmu loti apmierināts par izveli.
Kur tad ir tik taisns un plats grants ceļa posms, kur var vilkt ar 140 km/h? Vai nav drusku par traku?
VWfans rakstīja: Kur tad ir tik taisns un plats grants ceļa posms, kur var vilkt ar 140 km/h? Vai nav drusku par traku?
Nesatraucies. Tests tika veikts slēgtā trasē.
kasinsh79 rakstīja: Tas Tavs jaunais pirkums?
Tad apsveicu
Paldies.
VW fan, tadi ceļi ir pietiekoši. Nav problēmu auto patestēt. viens konkrēts piemērs a/c Ļaudona-Jaunkalsnava, Madonas novadā. Vienīgi teksts "labi turas uz grants", var būt neobjektīvs, jo Latvijā grants ceļi ir ļoti atšķirīgi tieši ar saviem segumiem. Bet vienalga mēģinājums Ok.
Pa konkrēto testa ceļu ir braukts ar dažādām am lidz ar to ņemos spriest, ka mans vērtējums ir salīdzinoši objektīvs.
Jo ar citiem auto nejūties tik stabili šajā testa ceļa posmā.
rudens68 rakstīja: Kāda pieredze ar atpakaļ adošanu pēc operatīvā .
Pasen viens teica .. Nu paskatīsimies kā veiksies ar nodošanu ...skramba tur ,,tur .
Tiko drauga auto novērēja ar 26% , tikai viņš pārdomāja . Pats turpināja lietot , protams pārkreditējās . Bet tur arī 5 gados smieklīgs nobraukums , zem 50K
Ļoti reti kurš to dara. Bet jā, skrambas tiek vērtētas un skaitītas nost no pirkuma. Cik zinu, vairāki dīleri gan piever uz tām acis, ja klients jauno auto ņem pie viņiem.
Viss normāli, dīleris nekad nebūs zaudētājs. Gribēju iekš Karlo motors atdot 3gadīgu Yeti, mainot pret citu auto, tad viņi piedāvāja par 2 naudiņām mazāk par tirgus cenu. Tā nu pagaidām vēl braucu ar to pašu, bet būs jau jāmaina noskrējiens jau paliels. Taču mēģināšu notirgot pats.
Pēdējos mēnešos sanācis daudz braukāt, mans P508 ir pabijis krustu šķērsu Igaunijā, vairākas reizes arī Lietuvā (izbaudīdams autobāņu priekus), nupat atbraucis arī no Polijas. Garāki braucieni - lielāka pieredze. Pēc nobrauktiem 15tkm+ principā nekā slikta, ko uzrakstīt.
Nupat tā pa īstam atklāju LED lukturu fantastiku (jo agrāk sākas tumšie rīti un arī tumšie vakari ātrāk nekā vasarā) - varu apgalvot, ka LED gaismām ne tuvu nelīdzinās nevieni halogēnie lukturi un pat xenon lukturi tāpat. Jo naktī ir visai komfortabli ilgāku ceļu braukt, lietojot tikai tuvās gaismas. Tālās LED gaismas ir kosmoss labā nozīmē!
Vēl pozitīva piebilde par HDi (180zs ar automātu) patēriņu.
Pēc visai trakā Polijas brauciena (kur vesels lērums ar fūru apdzīšanām, daudz ātrgaitas ceļu ar 140+ utt.) pēc bākas metodes sanāca 5.4 litru patēriņš Jeb 1300km ar vienu uzpildi. Tas man ļoti patīk, jo ar to auto netiek braukts VW Fans stilā noteikti.
Viss, iepostēšu kaut ko pēc 20tkm nobrauktiem.
P.S. Pretēji viedās "tautas runām" ar jaunu Peugeot ir tikai jābrauc, nevis jāremontē.
Manuprāt Peugeot uzticamības ziņā ir garām Vāciešiem. Mums 5008 jau vairāk nekā 200 000km noripojis bez būtiskām problēmām.
Tas, ka nav tik daudz ekstru atsver tas, ka krietni retāk jāiebrauc servisā.
VWfan, vai uzticība Fābijai nav iedragāta:
Nē, uzticība nav iedragāta. Fabijai stipri sadragāta motortelpa, taču pasažieru telpa salīdzinoši vesela. Spilveni izšāvuši. Manuprāt, konkrētajā avārijā sekas priekš Fabijas braucējiem vēl samērā labvēlīgas, ja tā var teikt.
kasinsh79 rakstīja: P.S. Pretēji viedās "tautas runām" ar jaunu Peugeot ir tikai jābrauc, nevis jāremontē.
Nu, 15-20 tūkstoši pa šoseju nav nekāds rādītājs. Nobrauksi kā Sandis UR - 200 štuciņas, tad parunāsim. No otras puses - ne velti pižiki dod 5 gadu garantiju ar iespēju pagarināt līdz 7.
Tas gan, lai arī es braukšu tikai līdz 110tkm. Pieļauju, viss kalpos godam. Pagaidām viss (izņemot automātisko ātrumkārbu) apmierina, godīgi. Esmu pat pārsteigts par to, cik tas auto saturīgs.
Ja neapmierina automāta darbība, kura ir viena no baudāmas braukšanas pamatelementiem, tad kā varbūt prieks par tādu auto?
Jo viss pārējais burtiski pārsteidz labā nozīmē
Iespējams, pie vainas mans iepriekšējais Bmw e60 automāts (automāts - ideāls). Jo citiem, kam esmu devis testēt, nebija nekādu pretenziju. Par vairāk, mierīgi braucot, tas pārslēdzas maigi un plūdeni.
Bet tas 180zs dzinējs ir vienkārši odziņa. Kam automāts (izmantojot pilnu jaudu, strauji dodot virsū utt.) vienkārši nav gatavs (nav perfekts).
5/7 gadi bez nobraukuma ierobežojuma? Nu, nu... Frančiem resurss ir 200 - 250 tkm.
Par resursu gan samuldēji.
Kādreiz uzjautā kādam Tallinas Taxi vadītajam, kurš brauc ar pirms feislifta P508
Man nav nevienam jājautā, pašam ir bijuši 2 gab. francūži.
Tādēļ jau rakstu, tehnikas progress ir iespaidīgs.
Jo runājam principā par jauniem vai pēdējo paaudžu auto. Kas frančiem ir kardināli labāki tagad!
Es gan ar savu Fabiju plānoju braukt maksimāli ilgi. Tagad nobraukums 74.003 km.
Kādi no gandrīz jauna garantijas Peugeot ekspluatācijas mani slēdzieni?
Tādi, ka principā būtu gatavs tādu iegādāties jaunu (vai mazlietotu ar garantiju), patiešām pozitīvi!
Manuprāt, šīs nedēļas nogales labākais Oktoberfest piedāvājums ir Opel-Astra iepriekšējā modeļa sedans ar rūpnīcā iebūvētu LPG iekārtu, 1,4 litru 140 zirgspēku turbomotoru par nieka 14133 EUR. Atlaide Oktoberfest laikā 3014 EUR !!!
VWfans rakstīja: Es gan ar savu Fabiju plānoju braukt maksimāli ilgi. Tagad nobraukums 74.003 km.
Nupat citur rakstīji, ka plāno pirkt citu...
Varianti ir daudz un dažādi, jo gribas ģimenē vēl otru auto. Ceru to pirkt nākamā gada beigās. Taču, ja būtu jāpērk tagad, tad noteikti apmeklētu Oktoberfest un rūpīgi apdomātu šo svētku piedāvājumu...
Arī kad šito nopirki, teici, ka merivu atstāsi kā otro auto... bet tomēr pārdevi... nu, neba jau tev man taisnoties - tava darīšana, bet tu ietu politikā, es noteikti par tevi nebalsošu - noteikti būsi no tiem, kas pēc vēlēšanām domas mainīs...
Peugeot, partner. 1,5g/vecs. 42000km.. Kabluka izpildījumā.
Bijusi 1 apkope.....un visss. Patēriņš 6,0-6,2 /100. Pārsvarā kautkas ir iekrauts..... nnu kādi 50-100kg.
Uz ceļa stabils līdz 130 km/h, kautkam ātrākam viņš nav domāts. Esmu patīkami pārstegts par akustisko komfortu- priekš bulku vāğa ir OK. 3sēdvietas priekšā, tā vidējā gan priekš bērniem. Kā darba mašīna ir laba, bet ja būtu ğimenes variants, tad gan būtu pāris (daudz) lietas jāpakritizē, vnk. būtu augstākas prasības.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?