Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: He-he, es šajās brīvdienās ar tādu kāreiz pārvietojos... ar 1.0 LPG (īsts santīmmīļu sapnis) Nupat uzpildīju balonu (26 ltri iegāja) par 15 euro, rīt plānots garāks izbrauciens, tad jau redzēs...

Tātad, ar pilnu balonu (26 litri - 15 euro) nobraucu 368 km... tādā normālā šosejas režīmā (110-130 km/h, vienu reizi "izspiedu" arī 160, pārsvarā dzinējam strādājot 3000-3500 apgriezienu diapazonā).

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

dāča?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Jap... putekļu lupata

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

putekļlupata jau rijīgs dēļ sliktās aerodinamikas.

logan sedans būs īstais santīmsipis. Bet šofeim obligāti jāvalkā žokejcepure pie stūres

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Paga, gliemezis tam nemotoram arī ir? Cipars tāds aizdomīgi mazs, varbūt tomēr ir kaut kāda jēga no tiem mikromotoriem...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Kas ir gliemezis?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

turbīna

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Jap, ir.... Jauda - 100 ZS. Kopumā, brauc tīri OK, apdzīšana problēmas nesagādā (ieslēdzot 4.). Tiesa, ļoti prasās pēc 6. roba. Vairākas reizes pat pamanījos mēģināt ielikt... Cik saprotu, no kaut kāda tur šī gada mēneša šiem gāziniekiem būs 6-pakāpju kārbas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Sešu robu kārba priekš tāda maza nemotoriņa iekš tādas kastes būtu neadekvāti, labāk lai būtu garāka pieciniece.

Jebkurā gadījumā, ekonomiski - pēc taviem cipariem sanāk 7 litri uz simtu; man golfs garajos gabalos patērē 8 - 8,5....

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Tāpēc jau saku - pats biju pārsteigts, ka tik ekonomisks...

Par kārbu - nu nez, man ļoti prasījās pēc sestā, kaut kā tie apgriezieni likās par daudz. Ar to ekonomija būtu vēl lielāka. Clio Renim ar to pašu dzinēju (1.0 +LPG) ir sešpakāpju kārba, Dačijai Sandero, ko testēju janvārī, arī bija seši. Tas gan bija bez LPG.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Klija ir maza kastīte, dusteris ir paliela kaste. Un nav tā ka zemāki apgriezieni automātiski ir ekonomiskāki. Es nezinu pie kādiem apgriezieniem tam 1.0 gliemezis iepūš, bet jebkurā gadījumā tāds 1.0 dusteris ir tādā pašā situācijā kā kaut kāds lielais buss - kur motors pats par sevi ir neadekvāti mazs priekš mašīnas izmēra/svara un tāpēc tas visu laiku jāgriež tādos apgriezienos kuros ir pieejams pūtiens.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"Pūš" tas pie diezgan jau zemiem apgriezieniem... precīzi nepiefiksēju, bet pilsētā varēja slēgties jau diezgan ātri... nu jā, ne tik maziem kā "klija" (ar to gāzes versijā gan neesmu braucis) vai Sandero, bet tik traki, kā ar busu arī nav. Bet par sesto robu es vairāk tajā kontekstā, ka, nu jā, Latvijas legālajos 90-100 no sestā roba dižas jēgas dusterim jebūtu, bet manos aizvakardienas pamatātrumos 110-130, kas tepat kaimiņvalsīs (un cerams ka kaut kad arī pie mums) ir pavisam legāls ātrums, tos 3000-3500 apgriezienus mierīgi jau nu varēja pārvērst par 2500-3000...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Varēja, bet tas būtu šāviens kājā. Pa lielam galvenā problēma šeit ir nevis tajā mašīnā, bet tevī - tu esi pieradis pie tā cik lēni griežas trīs litru sešu katlu kuļmašīna un sagaidi ka viena litra trīs cilindru purkšķītis varētu griezties līdzīgi zemos apgriezienos Man uz sitiena nenāk prātā NEVIENS benzīnnieks kam pie 130 nebūtu tevis piesauktie 3,5k - un man prātā pamatā nāk mašīnas ar labāku aerodinamiku un nesalīdzināmi lielākiem motoriem ar normālu cilindru skaitu - cilindru skaits mazāk par 4 sūdīgāk iegriež turbīnu un vispār sūdīgāk darbojas zemos apgriezienos.

P.S. Spriežot pēc tā kas lasāms wikipēdijā, tā purkšķīša spēja iegriezt gliemezi ir līdzīga kā busam; norādīts ka max griezes moments ir pie 2k kas nozīmē ka tajos apgriezienos tiek sasniegta pūtiena apogeja.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Īsti par to.katlu skaitu un turbu tev nebūs taisnība,kadu laiku jau tiek lietots japīšuu dīzel traktors ap 20 Zs ar 3 katliem, nu griež jams kā velns jau no 1500, žel tik ka neatceros ar kadu apgriezienu skaitu aru ar šamu, jo nu relativi spiedu grīdā (trakim gan tas grīdā nu max uz 2,5 Krpm) jo tumšs sāka palikt, un ar gaismam vairs labi neredzeja kas pakaļā notiek ...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nu paga paga, nevajag jau jaukt pirkstu ar krānu... Padomju savienībā ražoja arī traktorus ar diviem un arī ar vienu cilindru - bet tur ir lieli spararati, smagi atsvari, gari virzuļu gājieni un citas lietas kādu mašīnās nav. Ak jā - tas tavs traktora motors līdz 6k vismaz griežas? Ne tak, ierobežotājs daudz zemāk, attiecīgi motors ir nooptimizēts zemiem apgriezieniem.

Tikmēr mašīnu motoriem kur nevar motoram pieskrūvēt vairākus desmitus kilo smagu spararatu utt nāks izlīdzeties ar tādu lietu kā darba taktu pārsedze... Nu un vēl motoriem kam cilindru skaits ir pāros un ir turbīna var izmantot Twin Scroll tehnoloģiju...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kad sanāk aizej uz tiem japīšu traķiem un apskaties, nav tur nekā liela utt. Tas kas ir optimizēts tā ir turbīna zemiem apgriezieniem, un cits virzuļa gājiens lai būtu maks liela grieze. Vienigais par ko tev taisnība - zemi apgriezieni parasti ne vairāk par 3200-3500 apg/min. bet to kāreiz arī nosaka virzuļa gājiens, un to pašu joku uzmanto lielajiem ASV benzīnniekiem, jā tie griežas arī tālāk, kā jau benzinnieki, bet domāti ir diezgan zemiem apgriezieniem, lai kalpotu ilgi.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 5 Atbildēt

Nu atradis ar ko lielīties. Es savam auto LPG pildu ik pēc ~ 630 km, un tas tikai tāpēc tik bieži, ka smaga kāja (nesēņoju uz šosejas). Kopā ar benz varu nobraukt vismaz 1200 km neuztankojoties (un tas galīgi nedomājot par taupīgu braukšanu).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
13 0 Atbildēt

Ko nozīmē - lielīties? Tas nav mans auto, lai ar kaut ko "lielītos". Tavā izpratnē jebkurš pozitīvs komentārs par kādu auto ir "lielīšanās"?

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 4 Atbildēt

Nu man gan šķiet, ka

"ar pilnu balonu nobraucu 368 km..."

nav diez ko pozitīvi.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
5 1 Atbildēt

tas atkarīgs arī no tā cik ietilpīgu balonu ieliek

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

rezerves riteņa niša ir tik liela, cik ir - dacītei gan jau ka reāli vieta ir plānajam rezerves ritenim, nevis SUV izmēra pilnajam ratam

405 Reģ.: 10.02.2004
4 0 Atbildēt

405 rakstīja: Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

Laba diena visiem. Maza atskaite par auto.

Šobrīd nobraukums tuvu pie 110000 km, apkopes +/- ik pa 20000 km notiek pie dīlera. Pagaidām vēl arvien bez garantijas gadījumiem. Balstiekartā nekas nav mainīts, vēl arvien ir stingra. Pie 60 000 tika mainīti bremžu kluči priekšā un mainīti/apkopti bremžu loki/trumuļi aizmugurē. Auto piedzīvojis 2 avārijas, abos gadījmos priekša. Bleķi un plastmasas deformējas/plīst ļoti viegli. Pagājušo gadu rudenī no sadursmes ar mazu buku atkal nācās nomainīt bamperi, spārnu, lukturi un vēl dažādus sīkumus ap kontakta vietu. Buciņš aizlaidās tālāk mežā pēc pāris kūleņiem.

Dīlers informēja, ka pie 120 000 būšot lielā apkope, nāks klāt agregātu siksnas un zobsiksnas nomaiņa un kaut kas vēl. Kaut kas jau drusku čivina kādai siksnai no rīta aptuveni mēnesi.

Kopumā, auto savu darbu pilda labi.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 4 Atbildēt

Izskatās, ka Dacīte ekspluatācijā tomēr ir dārgāka par Subaru. Eļļas un filtru maiņa man izmaksā ~40 EUR, paša garāžā. Eļļu mainu ik pa 10 000 km. Subaru Outback '15 ar 80 k km uz šiltes, benzīns ar LPG. Bremžu kluči visi vēl dzimtie, hadenē nekas nav darīts. LPG viena apkope ir bijusi = 30 EUR.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Mazs satraukums par EV ietekmi uz jaunu auto tirgu. Kā domājat, vai TIEŠĀM benzīna un dīzeļa dzinēju auto izzudīs no ražotāju piedāvājumiem jau pārredzamā laikā? Goda vārds, neticas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Man personīgi el patīk. Jau sen atpakaļ ar pirmās ģenerācijas Leaf bija prieks izbraukt pa lielpilsētas ielām un sajust to, it kā, vadības vienkāršību. Patreiz ļoti patika Zoe. Nu Tesla jau iespējams ir krutāk, bet tas modernisms salonā kaut kā neuzrunā. Zoe zaudē eksterjērā kas Teslai ir ļoti pārāks, bet ķīnas tirgus jaunie modeļi izkož arī to...Liekas viss jau ir redzēts, bet ir ir ar ko vēl patīkami pārsteigt

Man nekas nebūtu pret ikdienas elektro bagija veida Dacia Spring. Nevajag man ikdienā 500km nobraukumu un planšeti pa visu priekšējo paneli. Visas ekstras minimalizēt lai mazāks čakars ekspluotācijā. Pietiek ja varu paņemt vēl kaut kādu 1,5 pasažieri un viss. Labāk lētucis ar kuru nav žēl pa ceļiem neceļiem braukt tā ka jāraud par katru bedrītē atstāto plastmasas dekoru vai zariem ievilktu švīku... Tik dodiet kā otrajam, bet ikdienas auto, to labo ap 10k cenu!!!

Jap, uz ceļiem vērojams elektro auto pieaugums. Kaut kā viņi sāk nākt redzes lokā. Kā saka cilvēks domā, Dievs dara. Pats galvenais lai mēs paši neizzūdam

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

neizzudīs, bet pieaugs cenā (1. jaunāki / dārgāki risinājumi izplūdes gāzu kontrolei, 2. ražošanas apjomiem sarūkot pieaugs viena eksemplāra izmaksas)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Eiropā iespējams, jo 2025.gadā stāsies spēkā jaunās Euro 7 normas, kurās, cik sapratu no zinātājiem, neviens normāls iekšdedzes dzinējs nevarēšot ierakstīties - tikai hibrīdi. Nezinu, cik tur taisnības, bet, nu, tā runā...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Jau sen šeit stāstīju par šo reņa jauno 1.0 dzinēju. Man viņa veiktspēja patika. Ko apstiprina arī GB 12 tests. Tas ir jaunās paaudzes dzinējs ar stipri atšķirīgu un progresīvu uzbūvi. Daudzas lietas novienkāršotas, jā un turbīna tur labi atstrādā savus pienākumus. Es gan braucu ar Stepwey un palieku pie sava uzskata, nu 5 ātrumi ir pilnīgi ok. Es pat, ja būtu iespēja izvēlēties starp 5 vai 6 ņemtu ar 5. Bet te nu katram savi kukaiņi

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Ļoti patīk Volkswagen T-Cross ar 1 litra turbomotoru, ar kuru esmu braucis divreiz: vienreiz, kad Māris deva, un otrreiz, kad ņēmu no Citybee.

Un, ja T-Cross ir tik labs, tad nesaprotu, kāpēc vispār vajag T-Roc modeli. Atšķirības praktiski nav.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 1 Atbildēt

Brālis nesen tādu paņēma Citybee, Tāds sūds esot...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Man patika. Kluss, komfortabls, jaudīgs, ekonomisks. No skata it kā neliels, bet, iekšā iekāpjot, sajūta, ka nav mazs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šodien gadījās pa ceļu braukt krustnešu mašīnai aizmugurē; ļoti uzkrītoši ka tā mašīna ir relatīvi šaura, kas noteikti ir galvenā atšķirība pret Tu Roc, interesanti tikai cik liela tā starpība...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Es toreiz braucu ar sešpakāpju Sandero Stepway. Bet Dacia tur kaut ko "mudrī" - Dusteriem tagad esot 6-pakāpju, bet Sandero robu skaitu esot samazinājuši uz 5...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Sen nav ierakstu bijis par komerctransportu. Tomēr šobrīd starp darbu maiņu sanāk intensīvāk patestēt: Fiat Professional DUCATO PXL H2 140 MJET. Atklāti sakot, pārsteigums labā nozīmē. Līdz šim biju saskāries vien ar MB un VW. Fiat, Citroen un Peugeot - visi ir teju vienādi vizuāli. Konkrētajam Fiat ir 2,3l 140zs dīzeļdzinējs, 6 ātrumu mehānika ar visai īsiem robiem. 5.ātrumu displejs rekomendē pārslēgt jau pie 50km/h. 6.ātrumu - pie 70km/h. Patīk maxi busa ietilpība. Patiešām, laba dinamika pie samērīga degvielas patēriņa zem 10l mix (bieži vien buss pārvadā reāli smagu kravu vai mīcās pa pilsētu). Garie gabali - pat ļoti ekonomiski. Aprīkojums ar A/C un elektriskām komforta fīčām utt. Iegādes cena viennozīmīgi patīkama. Garantija varētu būt ilgāka gan, tikai 2 gadi. Tomēr kalpo auto bez problēmām (šobrīd 87tkm un 3 gadi).

Esmu izmainījis attieksmi pret Fiat Professional. Patiešām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Vecs modelis - sāka ražot 2006.gadā. Bija feslifts, jā, bet tāpat vecs.

Kolēģis, kurš lauku darbiem braukā ar tādu Citroen prefeislift saka, ka, pērkot lietotu, esot jāuzmanās - kaut kas tur bija, ja lielā slodzē lietots (tobiš, smagas kravas), ķipa, kravas nodalījumā kaut kādas plaisas veidojoties.

Par komerctransportu runājot - paziņa savai kurjerfirmai iepirka elektrisko Crafteri. Ap Ziemīšiem bija baigā akcija - dabūja par kaut kādiem 32 tūkstošiem (cenu lapā kaut kas ap 48 laikam bija). Redzēs, kā kalpos. Šad tad uz ielām ieraugu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Nu man gan šķiet, ka

"ar pilnu balonu nobraucu 368 km..."

nav diez ko pozitīvi.

Bet par 15 euro nobraukt 368 km gan ir pozitīvi. Ar tik mazu balonu nobraukt tādu attālumu, pie tam, ne tajā saudzīgākajā režīmā ir pozitīvi. Bet tam nav nekāda sakara ar lielīšanos. Tas ir vienkārši uz nedēļas nogali paņemta auto apskats.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

405 rakstīja:

405 rakstīja: Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

Laba diena visiem. Maza atskaite par auto.

Šobrīd nobraukums tuvu pie 110000 km, apkopes +/- ik pa 20000 km notiek pie dīlera. Pagaidām vēl arvien bez garantijas gadījumiem. Balstiekartā nekas nav mainīts, vēl arvien ir stingra. Pie 60 000 tika mainīti bremžu kluči priekšā un mainīti/apkopti bremžu loki/trumuļi aizmugurē. Auto piedzīvojis 2 avārijas, abos gadījmos priekša. Bleķi un plastmasas deformējas/plīst ļoti viegli. Pagājušo gadu rudenī no sadursmes ar mazu buku atkal nācās nomainīt bamperi, spārnu, lukturi un vēl dažādus sīkumus ap kontakta vietu. Buciņš aizlaidās tālāk mežā pēc pāris kūleņiem.

Dīlers informēja, ka pie 120 000 būšot lielā apkope, nāks klāt agregātu siksnas un zobsiksnas nomaiņa un kaut kas vēl. Kaut kas jau drusku čivina kādai siksnai no rīta aptuveni mēnesi.

Kopumā, auto savu darbu pilda labi.

Tu esi pārliecināts, ka 2018.gada mašīnai nav DPF?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Varēja, bet tas būtu šāviens kājā. Pa lielam galvenā problēma šeit ir nevis tajā mašīnā, bet tevī - tu esi pieradis pie tā cik lēni griežas trīs litru sešu katlu kuļmašīna un sagaidi ka viena litra trīs cilindru purkšķītis varētu griezties līdzīgi zemos apgriezienos Man uz sitiena nenāk prātā NEVIENS benzīnnieks kam pie 130 nebūtu tevis piesauktie 3,5k - un man prātā pamatā nāk mašīnas ar labāku aerodinamiku un nesalīdzināmi lielākiem motoriem ar normālu cilindru skaitu - cilindru skaits mazāk par 4 sūdīgāk iegriež turbīnu un vispār sūdīgāk darbojas zemos apgriezienos.

P.S. Spriežot pēc tā kas lasāms wikipēdijā, tā purkšķīša spēja iegriezt gliemezi ir līdzīga kā busam; norādīts ka max griezes moments ir pie 2k kas nozīmē ka tajos apgriezienos tiek sasniegta pūtiena apogeja.

Man saabam pie 130 ir ap 3,1k

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Man ir uz pusi mazāk.Visiem,kuri pa ceļam pārsniedz 2k rpm, laiks apsvērt uttilizāciju.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

Krāniņš arī uz pusi mazāks kā visiem?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

405 rakstīja:

405 rakstīja: Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

Laba diena visiem. Maza atskaite par auto.

Šobrīd nobraukums tuvu pie 110000 km, apkopes +/- ik pa 20000 km notiek pie dīlera. Pagaidām vēl arvien bez garantijas gadījumiem. Balstiekartā nekas nav mainīts, vēl arvien ir stingra. Pie 60 000 tika mainīti bremžu kluči priekšā un mainīti/apkopti bremžu loki/trumuļi aizmugurē. Auto piedzīvojis 2 avārijas, abos gadījmos priekša. Bleķi un plastmasas deformējas/plīst ļoti viegli. Pagājušo gadu rudenī no sadursmes ar mazu buku atkal nācās nomainīt bamperi, spārnu, lukturi un vēl dažādus sīkumus ap kontakta vietu. Buciņš aizlaidās tālāk mežā pēc pāris kūleņiem.

Dīlers informēja, ka pie 120 000 būšot lielā apkope, nāks klāt agregātu siksnas un zobsiksnas nomaiņa un kaut kas vēl. Kaut kas jau drusku čivina kādai siksnai no rīta aptuveni mēnesi.

Kopumā, auto savu darbu pilda labi.

Mjā,divas avārijas ar purnu,viss skaidrs,labi kad neslēpj kad nav pilns rublis,cienu tādus cilvēkus!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Kas tie par gariem tekstiem nāk līdzi ar manu komentāru,laikam Māris atkal izceļās?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Sen nav ierakstu bijis par komerctransportu. Tomēr šobrīd starp darbu maiņu sanāk intensīvāk patestēt: Fiat Professional DUCATO PXL H2 140 MJET. Atklāti sakot, pārsteigums labā nozīmē. Līdz šim biju saskāries vien ar MB un VW. Fiat, Citroen un Peugeot - visi ir teju vienādi vizuāli. Konkrētajam Fiat ir 2,3l 140zs dīzeļdzinējs, 6 ātrumu mehānika ar visai īsiem robiem. 5.ātrumu displejs rekomendē pārslēgt jau pie 50km/h. 6.ātrumu - pie 70km/h. Patīk maxi busa ietilpība. Patiešām, laba dinamika pie samērīga degvielas patēriņa zem 10l mix (bieži vien buss pārvadā reāli smagu kravu vai mīcās pa pilsētu). Garie gabali - pat ļoti ekonomiski. Aprīkojums ar A/C un elektriskām komforta fīčām utt. Iegādes cena viennozīmīgi patīkama. Garantija varētu būt ilgāka gan, tikai 2 gadi. Tomēr kalpo auto bez problēmām (šobrīd 87tkm un 3 gadi).

Esmu izmainījis attieksmi pret Fiat Professional. Patiešām.

tāds pats buss ar 3.0 tdi ar tikai 160(?)zs bija bomba, nesalīdzināmi baudāmāks nekā 140zs T5

405 Reģ.: 10.02.2004
2 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Izskatās, ka Dacīte ekspluatācijā tomēr ir dārgāka par Subaru. Eļļas un filtru maiņa man izmaksā ~40 EUR, paša garāžā. Eļļu mainu ik pa 10 000 km. Subaru Outback '15 ar 80 k km uz šiltes, benzīns ar LPG. Bremžu kluči visi vēl dzimtie, hadenē nekas nav darīts. LPG viena apkope ir bijusi = 30 EUR.

Nu ja tu vestu uz obilgātajām plāna apkopēm pie dīlera, domāju ka tas pats viens apmēram būtu, ja ne vēl vairāk. Tu jau salīdzini tā īsti nesalīdzināmas lietas.

Tas tomēr ir/bija garantijas auto un līzingā un tādā gadījumā jau apkopes pie dīlera ir obligātas.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tu esi pārliecināts, ka 2018.gada mašīnai nav DPF?

Pie pirmās apkopes prasīju, lai neaizmirst uzpildīt adblue, jo pats nezinu kur atrodas uzpildes vieta. Atbilde bija ka man vēl ir EURO5 motors, tikai katalizators ir un viss.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tāpēc jau man radās tas jautājums, jo, ja nekļūdos, 2010.gadā jau vairs nebija neviena dīzeļa bez DPF.

405 Reģ.: 10.02.2004
1 0 Atbildēt

Skaidrs. Mana izpratne par DPF nav bijusi pareiza. Nu tad laikam sanāk ka ir tam auto tas DPF.

Nav tam auto adblue

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Mjā,divas avārijas ar purnu,viss skaidrs,labi kad neslēpj kad nav pilns rublis,cienu tādus cilvēkus!

Rublis ne rublis, bet ar dzīvniekiem neiet man pēdējā gada laikā. Pirms tam nebiju nekad ar viņiem uz ceļa ticies, bet pagājušajā rudenī buks ar darba auto un šogad lielajā aukstumā vēl ar privāto auto arī mazu buciņu noķēru.

Izvairīšanās teju neiespējama abos gadījumos.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas

Es saprotu tā, ka ja auto ir aprīkots ar daļiņu filtru tad ir jābūt tam adblue vai kā bmw, ka sadedzina ar degvielu.

Es kļūdos?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

AdBlue ir priekš SCR; slāpekļa oksīdu katalizatora - mūsdienu kvēpu filtriem nekādus papildus šķidrumus nevajag, tos vienīgi motora vadība šad un tad izdedzina - ja ikdienas maršruti satur braukšanu pa šoseju, tad tas notiek uz šosejas un pietiekami nemanāmi - nu reku fans savam Krupim to ka ir notikusi reģenerācija nosaka pēc kripatu lielāka patēriņa.

405 Reģ.: 10.02.2004
2 0 Atbildēt

OK, paldies. Biju pie citas pārliecības

Patisons Reģ.: 24.04.2017
6 0 Atbildēt

Seat Leon FR ST 2.0TSI 2019 DSG. Veikta 30tkm apkope. Iepriekš uz 15tkm veikta eļļas maiņa. Neesmu izlēmis vēl vai atstāšu pēc līzinga beigām un zinātniskie raksti saka, ka vieglo auto modernās eļļas longlife pēc 11-13tkm zaudē visas piedevas pēc tam tikai oksidācija, pagaidām pieturos pie 15tkm. Interesanti, ka it kā mainīgais eļļas nomaiņas intervāls, bet ikurāt uz 30tkm aicināja uz servisu. Gadā nobraucu ~20tkm. Kopumā auto nekas nav apnicis. Pēc ilgiem pūliņiem izdevās sadraudzēt Xiaomi ar Android Auto. Problēma Googles pusē, neatzīst. Ir viena slimība, šofera blakussēdētāja pusē ķerās durvju rokturis, dīleris saka, tas visiem tās paaudzes Leon, risina eļļojot vai mainot trosi. Manam auto palīdzēja eļļošana. Nekas negrab, brauc tieši tāpat kā no pirmās dienas. Ziemā parkings sensori reizēm nestrādā, jo sniegs salīp virsū. Pāris reizes spēcīgā putenī atslēdzās visi gudrie sensori, adaptīvā kruīza kontrole utt. Degvielas patēriņš vidējais pie manas ne pārāk vieglās kājas 7.2. Pilsētā var iekļauties bez problēmām 8.5. Ārpus 5.6. Ja brauc eko un bez apdzíšanam 100kmh vai reālais 95kmh, tad var arī 4.9, vairākas reizes testēts un tas ir zem rūpnīcas rādītājiem, dīvaini. Tiek liets 98 un tikai. Režīms pilsēta/lauki 50/50. Apdzenot jaudas pietiek un ir ar rezervi, līdz 140kmh paātrinās ļoti ātri, viegli pārkāpt. Klīrenss pietiekams, gan lauku ceļiem, gan pilsētai. Vietas gana daudz 4 cilvēku ģimenei un to mantām. Vai es ieteiktu kādam, jā noteikti. Gribēju KIA, izbraucu ar Seat un pie tā arī paliku, tur gan arī mani gabarīti 190cm savu lomu nospēlēja. Jā, mana muļķība un slinkums, notestēju oriģinālo logu slotiņu maiņu, 3 gab par 60Eur ar nodokļiem un darbu . Kopumā labs un dinamisks auto. P.s. Tikmēr, rakstot rindā, būšu sagaidījis savu Covid poti

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

"Interesanti, ka it kā mainīgais eļļas nomaiņas intervāls, bet ikurāt uz 30tkm aicināja uz servisu."

Tur nav nekā interesanta vai īpaša. Es nezinu kā tev tur spidometrs to parāda; varbūt fofāgens ir bik izmainījis to pieeju, bet vispār ir trīs apkopju veidi - eļļas maiņa, ikgadējā apkope un ikdivgadējā apkope. Eļļas maiņa ir eļļas maiņa, par to komentārus laikam nevajag - ikgadējā apkope iestājas pēc 15k vai 360 dienām, kurš nu pienāk ātrāk, ikdivgadējā apkope pēc 30k vai 720 dienām, kurš nu pienāk ātrāk - tā tas bija paredzēts Vācijas tirgum pirms 15-20 gadiem [tā noklusējumā paredzēts kodējums spidometros]; intervālus ražotājs nosaka specifiski tirgiem, iespējams ka tagad tie intervāli ir pamainīti, man slinkums rakties pa ELSU un pētīt. Pieņemu ka ikgadējā vai ikdivgadējā apkope var saturēt arī eļļas maiņu.

Vienvārdsakot, tev izmeta paziņojumu par ikgadējo, vai ikdivgadējo apkopi, nevis par eļļu. Ja tev tā būtu deviņdesmito gadu mašīna, tad viss būtu skaidrs, jo tur spidometrs katru parāda savādāk - OEL, IN1 vai IN2; OEL ar IN1 grūti sajaukt...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Foršs apraksts - konkrēti, izsmeļoši. Es vakar izstāvēju rindu un sapotējos.

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

www.renault.lv/lv/cars/NewGrandScenic/home.html

Kas ar šiem? Diezgan glīti, bet biedē Renault neesamība uz ielām. Neticu, ka dīleri ir pie vainas, bet laikam van tehniskā puse...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Mums te ir viens lietotājs, kurš brauc ar tādu.. dažas lpp atpakaļ arī es ieliku testu, kur salīdzināju ar Touran. Nepaslinko un pašķirsti lapas. Saprotu, ka daudz...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: "Interesanti, ka it kā mainīgais eļļas nomaiņas intervāls, bet ikurāt uz 30tkm aicināja uz servisu."

Tur nav nekā interesanta vai īpaša. Es nezinu kā tev tur spidometrs to parāda; varbūt fofāgens ir bik izmainījis to pieeju, bet vispār ir trīs apkopju veidi - eļļas maiņa, ikgadējā apkope un ikdivgadējā apkope. Eļļas maiņa ir eļļas maiņa, par to komentārus laikam nevajag - ikgadējā apkope iestājas pēc 15k vai 360 dienām, kurš nu pienāk ātrāk, ikdivgadējā apkope pēc 30k vai 720 dienām, kurš nu pienāk ātrāk - tā tas bija paredzēts Vācijas tirgum pirms 15-20 gadiem [tā noklusējumā paredzēts kodējums spidometros]; intervālus ražotājs nosaka specifiski tirgiem, iespējams ka tagad tie intervāli ir pamainīti, man slinkums rakties pa ELSU un pētīt. Pieņemu ka ikgadējā vai ikdivgadējā apkope var saturēt arī eļļas maiņu.

Vienvārdsakot, tev izmeta paziņojumu par ikgadējo, vai ikdivgadējo apkopi, nevis par eļļu. Ja tev tā būtu deviņdesmito gadu mašīna, tad viss būtu skaidrs, jo tur spidometrs katru parāda savādāk - OEL, IN1 vai IN2; OEL ar IN1 grūti sajaukt...

Mk7 golfam tas mainīgais eļļas maiņas indikators ir mainīgs, pēc maiņas rāda 30k, paziņojums par oil Service iedegas pēc 24-25k. Otrs skaitītājs ir zem vārda inspection, tas skaita cieti 30k vai 720 dienas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jau esmu teicis, tie visi cipari ir kodējums ko var nomainīt - tevis aprakstītais no tā kas redzams kaut kāda B5.5 passāta spidometrā atšķiras tikai ar to ka pietrūkst IN1, viss pārējais ir tāds pats, neskaitot to ka 15 gadus vecai mašīnai Long Life aprēķins ir sen ticis izkodēts un neviens īpaši neceļ ausi par IN1 un IN1...

Gan jau IN1 atmests tāda pat iemesla dēļ kura ieviesa Long Life - lai uz papīra samazinātu mašīnas apkopes priekš pirmā īpašnieka. Tā jau tās ikgadējās apkopes satur visādu sīkumu pārbaudes, eņģu saeļļošanu un tamlīdzīgus niekus; ikdivgadējā arī bremžu šķidrumu maiņu un vēl tur kaut ko - tad nu atteikušies no ikgadējās pārbaudes, sak, gan jau pa diviem gadiem nekas nenokritīs, apskatīsimies tos sīkumus pēc diviem gadiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti