Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Gudjonson Reģ.: 24.10.2021
5 0 Atbildēt

Ja par auto, kas pirkti jauni, tad bija 2013.gada Subars XV 2 litru benzīns ar variatoru. Braucu 5 gadus, nobraucu kopumā 113000. Ceļi bija dažādas kvalitātes. No remontiem tikai aizmugurē gultnis uz 105000 km. Pārējais viss štata apkope, motoreļļa, kārbā šķidrums un divreiz bremžu kluči, vienreiz diski. Diezgan pašvaka skaņas izolācija, dinamika līdz 80 laba, pēc tam sāka nonīkt. Kopumā apmierināts. Pēc tam bija Volvo V60 Cross Country 2 litru dīzelis, 8.pakāpju automāts. Braucu līdz šim rudenim un paspēju nobraukt 50000. Tikai un vienīgi pozitīvi iespaidi. Regulāras eļļas maiņas un tas viss. Nopārdevu par labu cenu jo fiksi vajadzēja naudu, uz kādu laiku paņēmu vietā Hyundai i30 dīzelīti, ar laba budžeta mašīnīte, bet tikko būs iespēja, tā atpakaļ pie Volvo.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Brīvdienu izbraucienā samērīju pēc kartes, cik daudz melo kilometru skaitītājs Hyundai-i10. Patiesībā nobrauktais attālums ir par 1,7% lielāks nekā skaitītāja uzrādītais. Un tādā veidā pēc bākas metodes nosakot brīvdienu izbrauciena benzīna patēriņu, sanāca, ka tas bija 4,57 litri uz 100 km maršrutā Jelgava-Auce-Ezere-Pampāļi-Saldus-Jelgava.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Stulbs jautājums, kā var tik precīzi noteikt pēc bākas metodes? Tad sanāk pirms brauciena izlej tukšu bāku, tad ielej zināmu daudzumu degvielas un pēc brauciena izlej pārpalikumu no bākas to nomērot.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

No rīta pieleju pilnu bāku mājām tuvajā benzīntankā, un brauciena beigās atkal pilnu bāku tanī pašā benzīntankā un pat no tās pašas pistoles. Jāteic, ka borta kompītis rādīja vidējo 4,4 litrus uz 100 km.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Esi pārliecināts, ka ielej precīzu daudzumu? Tas tik maka patēriņš un rādītājs kuru piesekojot, ja kas mainās, var spriest par auto tex stāvokli!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

ZZZZ

Ja borta kompīts rādīja 4,4 uz 100, tad nomērītais pēc bākas metodes 4,57 uz 100 šķiet diezgan precīzs.

Citos režīmos, kur vairāk par pusi bija pilsētas braukšana, patēriņš sanāk 6,01 litrs uz 100 km.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 0 Atbildēt

Štrunts par simtdaļām, labāk pastāsti, kāpēc brauci uz Pampāļiem!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Staigāju garās pastaigās pa laukiem.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Zelta rudens, taču!

Katram vajadzētu redzēt Ezeres, Pampāļu apkārtni kaut vienreiz dzīvē.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Kas tā par tādu metodi - "pēc kartes"? Ja gribi pārbaudīt precizitāti, tad taisnā šosejas gabalā pēc stabiņiem, vienīgi ar tavu digitālo odometru varētu vajadzēt bik pačakarēties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Metode tāda: nonullēju borta kompi, sāk skaitīt kilometrus. Braucu, braucu pārdesmit kilometrus līdz kādai konkrētai vietai. Piefiksēju, ka ir, piemēram, 26,61 km. Mājās pārbraucis, atveru lapu balticmaps.lv , un pārmēru to gabalu, izmantojot mērīšanas funkciju. Sanāk, piemēram, 27,04 km. Aprēķinu kļūdu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Baidos, ka ar šādu kartes mērīšanu var pielaist gana vien lielu kļūdu un uz to paļauties jau nu gan nevajadzētu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

vispār jau Google timeline visu saskaitīja. Apskaties tur. Tur viss pēc GPS un pareizi

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

Nu tā... Gandrīz jau 5 gadi būs pagājuši vizinoties ar Ford Focus MK III. Cerams vēl klasificējas šim topikam.

Atsvaidzināšanai - 1.0 turbo benzīns (92 kW, 170 Nm), 6 robu manuālis, hečbeks, 2017. gada.

Kā jau minēju - gandrīz 5 gadi noripoti un šajā laikā pieverēti 84k km. Tikko izieta kārtējā apkope - eļļa + filtri. Līdz šim brīdim garantijas servisā bija 1x ar sīkumu par loguslotiņas motorīti (mēdza palikt pusceļā slotiņa). Viss pārējais ikgadējās apkopes + dilstošās detaļas. Šajos 5 gados mainīts bremžu kluču komplekts (pie 64k km), atsaites aizmugurē (arī pie 64k km). Standarta apkopes ir ietvērušas eļļas, filtrus un 1x sveces. Netālā nākotnē izskatās, ka būs arī bremžu diski jāmaina. Bet diemžēl pēdējā apkopē atklājies sapuņķojies vārstu vāks. Neesot nekas nopietns, bet pedāvāja, protams, remontu - 600 EUR. Tā kā ar šādu problēmu nekad neesmu saskāries, tad apjausma par to, cik šāds remonts ir dārgs vai lēts man nav. Kā iemesli tika minēti ārējie apstākļi - slikti ceļi, laikapstākļi kā tādi. Vismaz pēc tā, ko man atstāstīja, jo autiņu pats nevarēju savākt no servisa un pa telefonu uz to brīdi aizmirsu par iemeslu uzprasīt. Lai nu kā ir ar to vārstu vāku līdz šim brīdim bez problēmu auto. Uz ceļa ne reizi nav atstājis un izbraucis vietas, kur man likās, ka palikšu ieracies dubļu un sniega maisījumā. Pārdzīvojis iesēšanos kūdrā līdz vēderam. 1.0 motorīts skrien aizvien ņipri un degvielu ēd ap 6,5 L/100km. Vienu brīdi biju atstājis Trip Computer 2 neapnullētu un nobraucu ap 8k km ar vidējo patēriņu 5,8 L. Ap 60 % laika pavada pilsētā, tā kā liekas, ka apetītē ir ok.

Plusi - atsaucīgs dzinējs, precīza vadāmībā, izturīgs. Pie plusiem pieskaitītu arī arpīkojumu. Subjektīvi, protams, bet par nepilniem 15k EUR īsti tagad nevar dabūt, ne sakarīgu ekrānu vidū, ne dizvonu kilmatu, ne apsildāmu vējstiklu, ne 9 skaļruņu audio un plus vēl dažus sīkumus.

Mīnusi - pa lielam salona kvalitāte. "Ādas" stūre pie 84k km izskatās tā, ka būtu 284k km nobraukusi. Plastmasa ir graboša. Uz gluda ceļa gan, protams, nedzird neko. Bet tas tomēr nav premium klases auto par attiecīgu summu. Vēl, ko varētu pieskaitīt ir masīvais priekšējais panelis. Ļoti apēd vietu salonā. Izņemot vēl to vārstu vāku īsti nekas vairāk prātā nenāk pie mīnusiem.

Kopumā esmu apmierināts. Vai ir domāts par nomaiņu? Protams! Bet pagaidām tā īsti nekas neuzrunā. Ja neskaita Forementor, kas man ļoti iepatikās, bet nu diemžēl nav pa kabatai.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

sasmīdināji - 2015. gada 15k salīdzināt ar 2021. gada 15k. Nākamgad-aiznākamgad dacia sandero bāzītē bez kondiškas un blakussēdētāja krēsla tā maksās

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

2017. gada, bet labi matus neskaldīsim. Nu tā varētu būt, ka cipars viens, bet vērtība vēl mazāka. Bet es arī pirms 2-3 gadi skatījos, šāda aprīkojuma auto, kad vēl ne pandēmijas, ne pusvadītāju krīzes nebija. Arī tad visi bija dārgāki. Par šodienu nemaz nerunājot. Šādā veida aprīkots Focus MK IV nu jau būs 20+k EUR.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Gan jau korejiešiem budžeta klasē vienmēr labs aprīkojums atrodams, bet jautājums par to vārstu vāku. Kas tas par remontu 600 eiro vērtībā, ko tur darīs. Parasti nomaina vārsta blīvi, gumiju un tas maksā zem 100 noteikti.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Vot es ar par to, vai tik nepietiek ar blīves maiņu, ja reiz tikai viegli puņķojas. Bet tāmē ierakstīts pats vāks + blīve un visādi citādi štruni priekš darba. Nu, protams, darbs tur ~3,5h ar taksi 50 EUR/h.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tehniski reizēm darbs ir tas kas maksā da H.

+ Tagad daydziem auto vietām pie motora ir mega sūdīgi piekļūt, bet nezinu vai konkrētajam ar tā ir, un vēl reizēm tie vāki sametas vai kaut kas nolūst, jo daudz visādu plastmasa sūdu izmanto, pat vārstu vākiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Korejieši jau sev vairs nav lēti...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

1.0 turbo un atsaucīgs... Es tiešām labprāt ar tādu ērmu izbrauktu, kā teiktu klarksons, just how bad could it be, bet cipari liek domāt ka sajūtas būtu līdzīgas kā mk3 golfā ar vājāko 1.9 TDI, kur nekā atsaucīga nav.

Par vārstu vāku - izskatās ka tev brutāli karina makaronus uz ausīm. Vārstu vāks, ja nu tiešām to vajadzētu jaunu, maksā kaut kādas 50 eiras [jo tas ir plastmasas atkritums], ja nē, tad blīve noteikti vēl lētāk, neizskatās arī ka to būtu grūti samainīt.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Ar atsaucīgu nav automātiski jāsaprot 5 sekundes līdz simtam. Tas ir atsaucīgs priekš tā, kas tas ir. Ja tur būtu 2.0T, kurš būtu dinamikā kā šis 1.0, tad par atsaucīgu es to nesauktu un jautātu, kāpēc priekš tā kas tas ir, tas ir tik neatsaucīgs? Viss atkarīgs no tā kā tu skaties uz to. Ja cilvēks nopērk 1.0 motoru un domā, ka būs lielceļu karalis un tad sūdzas, ka auto ir miskaste, jo redz neiet tāpat kā 2.0 turbiķis, tad pats vien vainīgs. Tas ir tāpat kā nopirkt laptopu pa 300 EUR un tad sūdzēties kāpēc ar to ir drausmīgi grūti strādāt ar 4K video apstrādi. Bet, ja tu to pērc un saproti, ka tā pa lielam ir rakstāmmašīna ar web browseri un tas to dara labi, tad arī nav vilšanās. Īsāk sakot - negaidi to kā nav. Saprotu, ka gribas visus auto mērīt pēc vienas mērauklas.

Kas attiecas par makaroniem, tad piekritīšu, ka pēc tā izskatās. Cik maksātu vāks man nesanāca atrast, bet blīve jau nu toč bija padsmit EUR. Jāpameklē būs papildus viedoklis citā servī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man kaut kā bija ļoti viegli atrast cik maksā - ierakstot gūglī "ford 1.0 ecoboost valve cover" viens no pirmajiem rezultātiem bija no jebaja...

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Meklēju te pat LV bodēs. Nesaku, ka nav, vienkārši tik dažos ieskatījos. Googlē ar ieskatījos, tie pirmie rezultāti no ebay ir par lietotu daļu ne jaunu. Man konkrēti interesēja jaunas detaļas cena. Ja uzreiz meklētu, lai pirktu, tad jau arī vairāk izskatītu. Ne jau pirmo reiz meklēju kaut ko.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Taisnība, nepievērsu uzmanību - jauns ir kāds trešais rezultāts, interneta veikals, 160 mārciņas, tātad pārsimts eiras. Bet nav jau teikts ka vispār jāmaina, ja vien fordelis nav sataisījis tādus pat sūdus kā BMW kas izdomājis ielikt vārstu vākā kartera ventilācijas vārstu, tādējādi padarot vārstu vāku par maināmu detaļu...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Kautkad sanāca pa kalniem pagāzēt ar kautkādu tādu Citramonu. Jauda bija OK, bet turbobedre bija šausmīga. Man ka atmo motoru adiktam nekādi neizdevās pierast pie tās monstrozās jaudas starpības 1,5k>2,5k. Kur liekas, ka probza ir tieši tilpumā. Tikko izgāzu ar 1.8 TFSI, tam viss bija lieliski.

Attiecīgi jautājums: kāds skats uz turbobedri šamam 1.0.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Pats ar esmu atmo mīlētājs, bet cik tad tādu mūsdienās vairs ir palicis salonos...

Es teiktu tā, ka reāli pamostas pie 2k RPM. Bet principā cenšos vienmēr braukt tā, lai būtu apgriezini tajā vietā, kur ir pūtiens. Starpgāzīte noder.

Piemērs. Uzbraucot uz sliedēm parasti kratos 2. robā ar ~30 km/h un cenšos uz sliedēm trāpīt. Nobraucot nost uz asfalta uzreiz uzberot skrien uzreiz bez aizkaves. Katrā ziņā nevaru sūdzēties, ka būtu jācīnās konstanti ar turbo bedri.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Eidi, nesauc pikstu par krānu. Dabas parādība ko tu apraksti saucas "pūtiena slieksnis" - elementāru fizikas likumu dēļ noteikts motors spēj iegriezt noteiktu turbīnu priekš noteikta spiediena sapūšanas sākot no noteiktiem apgriezieniem. Interesanti ka realitātē ir savādāk nekā izjūtas saka - motoriem kam vadības bloka regulējums nav "noapaļojis" pūtiena apogejas iestāšanās mirkli liekas ka motors neiet neiet neiet un tad piepeši paveras, kamēr realitātē pūtiens ir kāpis 500-1000 rpm garumā un tas subjektīvais pavēršanās brīdis ir tas, kurā iestājusies pūtiena apogeja.

Turbo bedre ir aizture starp gāzes ieminienu grīdā virs pūtiena sliekšņa esošam motoram un pieprasītā pūtiena sasniegšanu - nu reku cilvēks izmanto starpgāzi lai kompensētu turbo bedri pārslēdzoties...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Ok. Varbūt tā to sauc. Bet pēc sajūtām tam Citronam tā starpība bija kādas 5x (kas ir subjektīvi, jo noteikti tas motors vnk bez turbīnas bija stipri par mazu tai bundžai + pasažieriem). Un kalnos visu laiku aizmirsu, ka jātur lieli rpm. Attiecīgi visi kāpumi gāja "nu bļ$#$^ .... eu fuc$$#@". Pa 1 ned tā arī neiegaumēju šo.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Laikam neesi braucis ar kādu busu ja nemāki sev ieslēgt tādu režīmu ka zem 2k nedrīkst laist...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

1.0t ar DSG iekš kamiq ir pietiekami žiperīgs vismaz pilsētā - 10sek līdz simtam

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tikai mk3 gti golfs jaunībā ir bijis žiperīgāks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Visu to 1.0 turbo ideja ir aizvietot 2.0 atmosfēru. Kāmīša gadījumā tas kāmītis ir vienkārši smagāks par to mk3 golfu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

www.topgear.com/car-news/electric/fiat-bringing-back-two-old-names-new-van-and-mpv

vienu un to pašu mizu varēs nopirkt ar aš 5 dažādām bļembām uz restes - peugeot, citroen, toyota, opel(vauxhall iekš uk) un fiat.

Forši, ka ir no kā izvēlēties

nez ko tas nozīmē dīlerservisam - jāpērk peugeot specinstrumenti un apmācības, vai arī pa kluso remontējammais auto tiek pārstumts pāri ielai uz pegija salonu?

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

runā, ka toyotas servisa džeki spļaudās, ka viņiem šitās pseidotoyotas jāremontē, kuras gan plīst vairāks, gan tizlāk remontējas. Koleģim kā reiz ir proace, paņēma nullīti pirms gadiem 3. Nekas super krimināls, bet mokas ar visādām garanijtām - add blue, durvis (3xreizes), mašīna pilna vibrē pie liela ātruma (dīleris beidzot atzinis, ka ir tāda problēma), otru reizi teica, ko toč nepirktu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

mans salīdzināma vecu morāli novecojušai Trafic salīdzinoši labāk uzvedas - atlīmējušās blīvgumijas durvīm un bremžu disks savērpies (hvz no kā - ar busu netiek gonkots, lai uzkarsētu bremzes)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Liekas, ka labas bija tikai vecumvecās Toyotas. Jaunajām jau izturības norma samazināta.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

porace tomēr nav toyota. Otrs auto viņam ur jaunaus RAV4 hibrīds, tur viss rullē. PIrmie 70K bez problēmām, patēriņš arī sakarīgs

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ja cilvēks neinteresējas par tēmu - aiziet uz toyotas salonu un nopērc francūzi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Komandējumā Itālijā vairākas dienas tiku vadātu ar dažādiem auto. Kas uzkrītoši - teju visiem augstākas klases auto ir datorgrafika panelī. Analogo spidometru vispār nav. Modes tendence.

Ir savs viedoklis par Jeep Compass hibrīdu. m.youtube.com/watch?v=MCWHUCaxRM0

Uzlādēts brauc ar akumulatora enerģiju. Kad baterija tukša - ar benzīnu. Pilsētai EV - super. Range radīja ap 60km. Pa autobāni - auch, neremdināma apetīte. Stabils, ērts auto citādāk. Bet, galīgi neuzrunātu SEV.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Pašlaik braukāju ar SUV hybrīdu. Teikšu tā - ekonomiju ievērojami var uzlabot nepērkot SUV, savukārt šo SUV glābj tikai un vienīgi tas elektromotors. Bez tā šis klucis krustojumos būtu gauss kā SUV. Resp manuprāt ir redzams platais loks - radam sev problēmas intensīvi reklamējot SUV (jaunā Jeep reklāma vien ir ko vērta..... sportisti extrēmisti ibio....) un tad risinam patēriņu un apetīti sarežģījot konstrukciju ar hybrid utt

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

bet SUV pērk. toyotas pirmais bateriju elektroauto arī būs SUV, kaut gan priusveidīga virsbūve būtu krietni piemērotāka

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ekonomiju ievērojami var uzlabot nepērkot neko. Un nezinu, kur ir tie "naskie ne-SUV", ja satiksmē ir ļoti reti izņēmumi, kas brauc dinamiskāk par mani SUVā. Normāli, ja nav vēlme braukt slalomā, to "gauso kā SUV" dinamiku nav kur likt - jābrauc ar brīvgaitas apgriezieniem, kas tik ļoti tracina MSH

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Jā jā tavu leģendāro Jeep jau dzirdēju. Uz ielas gan nekad neesmu redzējis kādu negausu modeli.

Bet galvenais jau lai 0.20s var hop on/ hop off. Vienīgais ko nekādi nesaprotu - ar ko piem Opel Zafira ir nevērtīgāks par Jeep šai nodarbei? Funkcijas 1:1, svars mazāks, OPC modelis tavu Jeep atstāj dūmu mākulī pie katra krustojuma, ēd mazāk un ir lētāks.... Bet nu ponti jau tur nepiedalās... Tie sportista / extrēmista wannabe lauri

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Un kāds mērķis šim visam murgojumam? Iespējams, ka tāda OPC Zafira dūmo tik traki, ka jāatstāj citus dūmu mākonī, mēģinot agresīvi braukt. Bet nav pilnas ielas ar tādiem. Nu nebrauc neviens tā, lai ar Jeep sajustos lēnīgs, tieši otrādi - visi apkārt ir lēnīgi. Jeep ir kravas un neceļu auto - nu nav man jāskaita katra kapeika, lai domātu, vai varu iebraukt sēnēs tur, kur pašam patīk un vai piekabē nav iekrauts par daudz. Nekādu iemeslu, izņemot skaudību, neredzu, lai izdomātu neeksistējošus murgus par SUV un sauktu Jeep par leģendāru.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Sanāca Francijā nedēļu pabraukt ar jaunu E-klasi 300d. No sākuma ieraugot 300d, nopriecājos, ka 3L dīzeli iešķiebuši, bet tad sapratu, ka 2,0d+elektro Vai kā pareizi laikam -Plug-in hibrīds.

Ar bateriju var nobraukt ap 60km, pilsētā tiešām ekonomisks, uz šosejas garus gabalus nebraukāju, tāpēc par patēriņu grūti spriest, bet arī nekas liels. Ripojot no kalna lejā smuki uzlādējās, pēc tam 5-6km var ripināt na haļavu Dinamika ļoti laba priekš 2L dīzeļa, kopējā jauda 306Zs.

Bija dažas lietas, kas nepatika, menu pārvaldība sarežģīta, tā arī nedēļas laikā neapguvu, pamatlietas jau skaidras, bet bija ko paburties. Skaļš!!! E-klases jauns mersis - skaļš, dod virsū - pilnīgs traktors, gandrīz kā Ford Transit! Šādas klases mašīnai tam tā nevajadzētu būt. Savus USB lādējamos vadus varēju iebāzt kkur citur, šai auto ar tiem neko neuzlādēt, pāriet atkal uz kko jaunu

Vienā reizē kkas nogļukoja un nekādi nevarēju no Parking režīma iziet, kādu pusstundu čakarējos, izgāju, kaut darīju tieši tāpat, kā parasti. Nepameta arī sajūta, ka auto ir mega sarežģits, jauns OK, ripo, bet kas ar viņu notiks pēc 5 gadiem ar 200K noskrējienu...bail domāt.

A...bagažnieks - mini, var ielikt vienu čemodānu - un viss!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Un type-C pāriet. Tas pats bija ar id.4 un Octavia... mēģināju ar pārejām, tb., adapteriem, bet Android Auto nestrādāja... Bet tas pats ar jaunajiem datoriem. Lennovo Yogai, ko pirms pāris mēnešiem nopirku, arī ir tikai 1 USB ligzda, turklāt type-C - divas. Dronam DJI Mini2, ko paņēmu, tikai type-C.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 1 Atbildēt

Jaunais Megane, citiem ražotājiem ir kur tiekties, vismaz interjera viduskonsoles ergonomikā

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tā nav megane, bet elektroSUV ar to pašu vārdu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, Renault nav vienīgais ražotājs, kas šo soli sper. Un visticamāk spers vēl kādi. Bet modelis, manuprāt, ir ļoti izdevies.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

lai saglabātu pilsētai derīgus izmērus, jāaug augstumā, audzējot šķērsgriezuma laukumu un gaisa pretestību. To mēģina kompensēt ar aerodinamiskiem rokturiem durvīs, diskiem, aizstājot spoguļus ar kamerām utt

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Laikam neesi braucis ar kādu busu ja nemāki sev ieslēgt tādu režīmu ka zem 2k nedrīkst laist...

Esmu braucis arī ar busu. Tiem bija ievērojami īsāki robi un tāpēc to vārdu sekvence bija īsāka. Bet tas ir buss. Ja man maksātu par braukšanu ar to (t.i. tas auto domāts naudas taisīšanai), tad gan jau pieņemtu. Par braukšanu ar Citronu maksāju es. Man būtu jābauda laikam. Un kalnu faktors noteikti nozīmīgi prasīja savu. Ar busu pa kalniem neesmu braucis nekad

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jocīgs tev tas buss bijis, izklausās pēc kāda agrīna T4 1.9D vai 1.9 TD, kam tiešām bija "ievērojami īsāki robi"; visiem VAG busiem ar TDI nekā īsa kārbā nav - T4 ar vājāko 2.5 TDI robi ne īsāki kā benzīnniekam ar garu kārbu, LT35 ar "īso" aizmugures diferi apmēram tāpat, ar "garo" robi sanāk tik gari ka braucot pa granti uz 70-80 sev speciāli jāatgādina neielikt piektajā robā - par T5 2.5 vispār nav ko runāt; tur man liekas ka sešiniece ir. Jebkurā gadījumā princips ar visiem vienāds - kā tu ieej otrajā roba pūtienā, tā zem 2k nenolaid.

Par to pārējo piekrītu - tāpēc arī negribu sev dīzeli, jo man par braukšanu ar to neviens nemaksās.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

vieglajam dīzelim 6. robs pie 90 ir ~1400rpm, busam tuvu 2krpm. Neticu, ka VW busiem būs būtiski savādāk

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kārtējais fufelis msh izpildījumā

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Man arī ir buss, T6 ar 2.0l dīzeli, 204 ZS, 7- DSG. Braukt ar to ir bauda. Arì pilsētā. Cēliens lielisks, par apdzīšanas manevru vispār nav jāstreso. Darbà ir MB V-klasse. Principà tas pats.

Tāpēc bazars par braukšanas ar busu prieku man vispār nav saprotams. Varbūt vienkārši nav sanācis braukt ar pareizajiem busiem?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bļac, nomik, atslēgas vārds - DSG! Jā, man arī patīk izbraukāt kādu reizi Liepāju ar to busu no četriem nosauktajiem kurš visvairāk atšķiras no mana golfa - garo augsto LT35; pārmaiņas pēc tīri interesanti vadīt nevis transportlīdzekli bet istabu un nepieciešamība čikāt to garo ātrumkloķi lai noturētu motoru darba apgriezienu diapazonā - man tā busa vadīšana arī īpaši nesagādā nekādas problēmas [ja vajadzētu ar to busu braukt biežāk kā reizi 1-2 gados, tad nāktos bik pamācīties stumšanos atmuguriski], bet nu labāk kaut ko parocīgāku un patīkamāku... Un nevarētu teikt ka tajos busos ir kaut kas "nepareizs" - no četriem nosauktajiem trīs ir tādi, kādiem busiem jābūt - praktiski un lēti uzturēšanā, ne par velti no tiem divi, abas LTeškas, saviem īpašniekiem pieder jau labu laiciņu, viens pieci gadi, otrs hvz, pirmoreiz tur savus nagus iebāzu pirms sešarpus gadiem - ceturtais ir T5, cik bēdīgi ar to ir, pats zini, jo tev ir tā pēctecis

Par braukšanas baudu varētu pastrīdēties, bet to nedarot jāpiebilst ka ar tavu busu nekādīgi nav iespējams izdarīt to kā man patīk paķert kaifu, vienalga vai tas būtu mans golfs vai kāda cita mašīna, jo - dīzelis un automāts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

buss bez automāta ir darbavieta

cēliens 200 zs busam varētu būt baudāms, manam tikai 145 zs, bet arī pietiekami.

Ar busu brauciens ir ļoti relaksējošs, man baudāms ir ar kādu zemu un jaudīgu auto, buss tomēr ir augsts komercauto, ātri līkumi nav tā stihija

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

"baudāms" ir stiepjams jēdziens, nu jā, pēc kāda 70 zs dīzeļa varētu būt baudāms. Kaimiņam ir T5 ar čipsotu "vājo" 2.5 TDI, vajadzetu būt kādiem kādiem 170 zs, paātrinājums ir par temu "ej dirst, buss pat spēj paātrināties!"

Vienā purnagrāmatas grupā redzēju kur viens brits T4 2.5 benzīnnieku pārbūvējis par 20v turbiķi - nezinu kas tur viņam ir par gliemezi, bet pieņemu ka kādi 300-400 zs varētu būt - lūk tas varētu būt buss ar baudāmu paātrinājumu, lasīt - buss kas līmē ķebļos

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

A jā. Ar MB V klasi arī iznācis pabraukt. Pa LV gan. Principā kā ar vieglo, tik liekas, ka MB tā nenopietni piegājis tam aparātam - pilns salons ar klubkrēsliem, bet pakaļējā piekare klabēja jau pie 35k. Un man specifiski nepatīk tā busa sēdpozīcija. Gribas tomēr pusguļus

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Jāņu brīvdienās, kad braucu uz Zakopani, kaut kur pirms Krakovas uz bāņa maniem laikam 150-160 aizgāja garām viena V klase. Spiedu līdzi... līdz 200... tad kaut kāds īblis ar fūri izlīda kreisajā joslā starp mani un to busu. Pēc tam es šamo vairs nenoķēru...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Jaunais Megane, citiem ražotājiem ir kur tiekties, vismaz interjera viduskonsoles ergonomikā

Simpātisks auto.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 1 Atbildēt

Tāds jau pēc kāda gada varētu būt arī Msh nākamais auto, tikai viņš pats to vēl nezina!

Kad būs pilnībā apnicis 'analogais' golfs, gan jau (visticamāk) pāries uz pilnībā datorizētu braucamrīku, kas pat nebūs no Vw!?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 4 Atbildēt

Tikai tad, ja kāds opjveidīgais atstās mantojumā. Un tad visi pārējie auto būs sūdi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Gadījumā ja vēl kāds pavelkas uz amerikāņiem-

Ford Bronco Sasquatch:

youtu.be/9Vb7W1Ztglg

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Lasu,ka USA ir šausmīgas problēmas ar jaunu auto iegādi. Mašīnu nav,dīleri uzskrūvē cenas. Lietotas mašīnas tagad maksā vairāk nekā cilvēki tās ir nopirkuši iepriekš.

Vai pie mums ir tādas pašas problēmas?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Jaunumi par Hyundai-i10, 1,0 benzīns. Nobraukti pirmie nepilni 2 tūkst.km. Ap 30% attāluma veidoja pustālie braucieni pa laukiem. Pārējais pilsēta/piepilsēta. Vidējais benzīna patēriņš 5,63 litri uz 100 km.

Augsta sēdpozīcija, jo sēdeklis neregulējas uz augšu/leju. Bet pie tā pierod. Man ir labi, bet garākiem par 185 cm gan, iespējams, nebūtu ērti.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

KO?! Jauns hujdajs bez vadītāja ķebļa augstuma regulācijas?! Centrālā atslēga, tahometrs, grabažnieka apgaismes lampiņa un aizmugurējo durvju gala slēdži varbūt arī nav?

Tu man par šito atgādināji sešus gadus vecu joku. Kādu mēnesi jau braucu ar savu golfu, vienreiz, braucot pa šoseju iedomājos par to kā tu vienmēr savai merivai pie aprīkojuma pieminēji vadītaja ķebļa augstuma regulāciju, un sāku mekēt ķeblim uz kura sēdeju augstuma regulācijas kloķi - tikai lai nokonstatētu ka tur tāda nav Bet nu tur bija normāli, vācu inženieri bija notrāpījuši pareizu augstumu, un, galu galā, tā bija astoņdesmito gadu budžeta mašīna. Pēc tam tur ķebļi mainījušies divas reizes, bet to apakšas četras reizes un tur man jau sen ir iespēja ne tikai regulēt augstumu bet arī apakšas leņķi Bet dzimtais neregulējamais ķeblis jau kādus 3-4 gadus, ar piemetinātām kājām, kalpo par ērtu, stabilu un ļoti izturīgu datorkrēslu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jā, sākuma komplektācijā nav sēdekļa augstuma regulācijas. Toties ir kondicioneris, priekšējo sēdekļu un stūres apsilde.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

I-10 ir pats, pats sākotnējais hyundai modelis. Atiecīgi arī pats lētākais. Tu vēlējies lai par mazām naudiņām tur būtu Santa Fe aprīkojums?

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Nē, es vēlējos lai tur būtu pašsaprotamas lietas. Reku fans uzskatāmi uzrakstīja - pašsaprotamas lietas nav, bet ekstras bez kurām varētu iztikt gan ir.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Kas nu kuram ir pašsaprotams un kas nu kuram ir ekstra, bez kuras varētu iztikt...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Jā. Pasaki vēl ka vadītāja [nevis pasažiera!] ķebļa augstuma regulācija ir mazāk vajadzīga par stūres vai sēdekļu apsildi... Sēdekļu apsilde obligāta ir tikai ādas ķebļiem; mašīnai kurai nav pat vadītāja ķebļa augstuma regulācijas skaidrs ka ādas nav, tātad arī apsilde tikai vēlama, nevis obligāta, un stūres apsilde ir diezgan bezjēdzīgs vipendrons.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Man gribas pajautāt, cik viegli vai grūti tādus (bāzes komplektācijas) auto notirgot otrreizējā tirgū? Tev ir gana laba pieredze ar vairākiem LV pirktiem jauniem auto. Vai arī visus esi atdevis dīlerim kā iemaksu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nekas daudz nav notirgots, lai spriestu. Opel-Meriva deviņu gadu vecumā radīja mazu interesi potenciālo pircēju lokā. Beigās Rumbulas rajona uzpircējs nopirka par 1700 eiro un pēc nedēļas laida tirgū ar cenu 2499 eiro. Auto bija 9 gadi un 213 tūkst.km nobraukums.

Škoda-Fabia vēl ir pie mums un ilgi nebūs jāpārdod, jo ar to brauc pilngadību sasniegušais dēls. Nobraukums 176 tūkst.km, mašīnai 8 gadi.

Honda-Jazz... Ak, vai, žēl viņas, jo tika sasista 2020.gada vasarā trīsarpus gadus jauna un ar nobraukumu 63 tūkst.km.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Kādas ir dēla domas par 1.2?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Viņam patīk.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Eu, fan, kādi priekšas lukturi ir tai fābijai - parastie reflektora halogēna? Ja jā, kā vērtē gaismu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Priekšpuse tāda, kā šim auto. Ar gaismām esmu apmierināts:

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/bmnbmi.html

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Skaidrs, reflektornieki. Manas mātes fābijai ir "bihalogēns", lēcas ar halogēnspuldzēm, un tā ir vienkārši katastrofa, pat salīdzinot ar standarta mk3 golfa divu spuldžu lukturiem bez jebkādiem relejiem. Droši vien vajag ārdīt laukā un tīrīt, bet man nav pārliecības ka būs liels ieguvums; pilnīgi niez nagi kaut kur dabūt un paprovēt parastos reflektorniekus

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Šitam angļu vīra stāstījumam par Hyundai-i10 piekrītu.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Nopētīju vienu tādu uz ielas. Tā vizuāli jau ļoti laba cena/kvalitāte. Vai sakrājoties putekļiem salona iespaids nepaliek lētāks?

Kā tehniski uzvedas, cik vienmērīgi strādā dzinējs, kārba, diferenciālis? Uz ledainās šosejas diez labi tur taisnvirziena kustību?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Viss ir teicami savas klases līmenī. Nobraukums vēl tikai 2000 km, svaiga pavisam. Braukšanas sajūtās ļoti līdzīga Fabijai, lielākās atšķirības ir superkompakta motortelpa un tiešām mazs bagāžnieks. Tā iemesla dēļ salona telpa necieš un ir apmēram kā Fabijas iepriekšējām paaudzēm, jo jaunā Fabija ir paaugusies.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
4 0 Atbildēt

Sava personīgā pieredze ar Škoda Octavia Combi iV 2021 (ladējams hibrīds ar 1.4 benzīnu)

Darba auto un nobraukti 4t km. Tagad varu padalīties ar iespaidiem. Dzīvoju dzīvoklī un tuvākais ev lādētājs ir 10min gājienā. Vasarā nebija nekādu problēmu pa dienu uzlikt un pēc 4h aiziet pakaļ. Kad ir draņķīgs laiks, tad megribās likt uz lādēšanu. Vasarā tikai ar elektrību displejs rādīja 56-60km. Reāli nobraukt varēja ap 52km. Ziemā kad ir daži grādi mīnusā nu jau kompis rāda vairs 42km. Realitāte nobraucu ap 30km un jau prasa lādēt. Braukt tikai ar elektrību ir daudz lētāk valstī kurā atrodos. Pilsētā 100km ar elektrību aptuveni 5-7€, ar benzīnu ap 15€.

Braucot pa šoseju hibrīda režīmā 200km, ātrums bija 80-110km/h patēriņš ap 5l. Nav nekas ūber ekonomisks. Pa lielceļu 130km/h kruīzā ap 8l, kas likā adekvāts patēriņš. Ja ir elektrība baterijā, tad sporta režīmā ar elektrības palīdzību iet pietiekoši labi. Ja nav elektro motora palīdzība, tad gan gurdeni un “spiedz” kā putekļu sūcējs. Nav nekāds sporta auto. Ziemā īsus gabalus hibrīda režīmā īsti nav iespējams pabraukt, jo auto rāda, ka motoram vajag ilgāk darboties. Tad tīri ar elektrību jābrauc vai ar iekšdedzes dzinēju.

Salons ir labs. Moderns, tīkams acīm un pat “ambient light” dažādās krāsās. Lielais salona ekrāns ir viduvējs. It kā nav slikts, bet bieži kavējas vai uzkaras uz dažām sekundēm. Ja gribi izmantot visas opcijas, tad vajag piereģistrēties Škoda aplikācijā un maksāt mēneša maksu. Ir bezvadu Apple CarAy vai Android auto tas ir liels pluss.

Vairākas reizes bijis kad parkošanās sensori un kamera negrib strādāt. Uz ekrāna parādās, ka nav pieejams un viss.

Kopumā auto vizuāli tīkams gan salonā, gan virsbūve. Nav nekāds sportiskais un ja ir kur lādēt pie mājas vai darba, tad var būt arī ļoti ekonomisks. Lieku 6/10 priekš jauna auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Ļoti brīnos par vērtējumu. Manuprāt, lieliski izskatās un tas pats VW

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
3 0 Atbildēt

Es nesaku, ka slikts auto. Vienkārši pēc manas pieredzes nav tik liela bauda braukt kā ar citiem jaunajiem auto. Es salīdzinu tikai ar jauniem auto. Ja šo salīdzināti ar kādu iepriekšējās paaudzes Octavia, tad noteikti vērtētu augstak. Starp paaudzēm liels solis uz priekšu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Piektdien biju Moller Auto Krasta, jo Mutivanam bija jāmaina aizmugurējie bremžu diski un uzlikas.

Pie vienām "sāpēm" gribēju apskatīt dabā jauno Multivan un ID.5. Liela bija mana vilšanās, ka nekā no tā nav iespējams apskatīt. Demo Multivan sola tikai uz janvāra beigām. Uz vietas apskatāmi tikai Golf, Passat, Tiguan, T-Roc un T-Cross. Iespējams, vēl kāds tipisks VW modelis. Tiem uzmanību nepievērsu it nemaz.

Arī ID sērijas auto, ja pasūta šodien, piegādes sola tikai 2023. gada pavasarī. Uzzināju, ka 2025. gadā plānojas ID.2, kas būs apmēram T-Roc izmēros un ar cenu apmēram no 20 kEUR (redzot, ka e-Up cena sākas no 24 615 eur, domāju, ka ID.2 sākuma cena būs tuvāk 30 kEUR nekā 20kEUR).

Un vēl viens secinājums ar lielu mīnusa zīmi - ja opelim vai hondai varu servisa apmeklējumu pieteikt 1-2 dienas iepriekš, tad VW gadījumā tās bija 2 nedēļas.

Ļoti labie iepriekšējo gadu pārdošanas rezultāti diemžēl ir rezultējušies sliktā servisa apkalpošanā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Diemžēl Honda serviss kopš Nippon slēgšanas ir tādā pat statusā. Honda ir novērojama vienvirziena servisa degradācija Benson>Nippon>Amserv

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Hmm, nezinu, man ar Wess tādu problēmu nav, jā zinu ka šamiem bariņš labu mehu ir prom, bet nu sūdzēties man nav par ko ...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Vai Amserv arī tagad piedāvā Hondām apkopes? Par Wess zinu, bet par Amserv nezināju gan. Vismaz Toyotām un Lexus apkopes Amserv ir augstā līmenī.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Jā sorry nobruka starp divām auto markām

Wess Hondai sux šobrīd. Patreiz jau 3 mēn baxtos ar apdrošināšanas gadījuma izrisināšanu, bet nu komunikācija un pieeja ir pilnīga katastrofa pat salīdzinot ar Nippon. Benson bija nereāla medusmaize. Tāpēclaikam arī bankrotēja

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Oi vecīt ar japāņu auto un apdrošināšanas gadījumiem, var gadītiez ka ne pavisam ne autorizētais serviss tev rada problēmas, bet abi kopā ar apdrošinātāju, man paveicās citu iemeslu dēļ - auto pāri garantijas gadiem, un aizvilku jamo uz sevisu kas draugos ar apdrošinātāju un labs serviss/virsbūvju remonts, dārgi (jo tāpat tikai oriģinālās daļas). Un tad apdrošinātājs piesējās par līgumu un apgrieza izmaksu, jurists aizgāja aprunāties, un tad kopsummā ļoti ātri viss notika - 1,5 mēneši, jo daļas bija tomēr jāgaida un to ietekmēt nekā nesanāx + serviss, bez apdrošinātāja garantijas par naudu, neko no daļām pat vēl nepasūtīs ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Šajā gadījumā ar apdrošinātāju tiešām viss kārtībā. Serviss troļlo. Itkā apmaksā šiem labi, bet laikam tas pats , kas būvniecībā - visi strādā attālināti

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nezinu dīleri, kurā rezerves daļu speciālisti strādātu attālināti. Grūti komentēt komunikāciju, bet ar rezerves daļu loģistiku problēmas ir ne tikai japāņu auto. Vasarā man bija 3 klienti ar dačijām (divi Dusteri un viens Sandero), kuriem mēnešiem nenāca priekšējie lukturi, kā dēļ nevarēja auto atremontēt. Konkrētajos gadījumos viens no pacientiem arī bļaustījās, kāds dīleris ir pī... Līdzīgi kā gadījumos, kad dīleris 90% gadījumos ir sliktais, ja atsaka garantijas remontu, nesaprotot, dīleris tieši ir ieinteresēts mašīnas remontēt, bet importētājs vai ražotājs neļauj...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
5 0 Atbildēt

Kāda jēga pasūtīt auto, kuru varēsi dabūt pēc pusotra gada? Pa to laiku varbūt jau iznāks kāds cits auto un tad varēs kost pirkstos, ka pasūtīto vairs negribas. Vai arī kaut kas cits pamainīsies, ka pirkt konkrēto vairs nebūs jēgas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja daudzi saka, ka jāgaida 6-8 mēneši un tas nebūt vēl nenozīmē, ka tas nenovilks līdz visiem 12 mēnešiem, tad tas pusotrs gads jau arī vairs nav tālu. Var jau būt, ka pēc zināma laiciņa arī gada gaidīšana nebūs nekas traks. Visādi var būt.

Un ne jau visiem tās vēlmes tik traki mainās.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Man gribas pajautāt, cik viegli vai grūti tādus (bāzes komplektācijas) auto notirgot otrreizējā tirgū? Tev ir gana laba pieredze ar vairākiem LV pirktiem jauniem auto. Vai arī visus esi atdevis dīlerim kā iemaksu?

mazajā klasē tirgus varētu atšķirties no lielākām, cilvēki apzināti pērk spaini ar riteņiem, must-have ir kondicionieris.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

TĀDU spaini pērk tikai kā jaunu. Pērkot manai mātei fābiju [mēs nopirkām agrīnu mk2 pirmsfeisliftu, fanam ir vēlīns feislifts], pētot ss'u, tas ir pilns ar tādām plikām žurkām kā fanam - dabiski ka uz tādām pat neskatījos - gribējās tomēr lai tam 1.2 būtu arī iztrūkstošais cilindrs, kamēr lielākā daļa lietotu fābiju tīkotāji gan jau vēlas ne tikai četrus cilindrus bet arī dīzeļdegvielas padevi tajos. Diemžēl 1.6 benzīnnieks ir retums tajos poloveidīgajos, beidzās tas ar 1.4 - tomēr četri cilindri, un pirmais pircējs mašīnu bija izvēlējies lietošanai nevis vienreizējai kapeikas iepišanai, ar tādu aprīkojuma līmeni ka man pat negribas neko tur ielikt klāt, jo apmēram viss jau arī tur ir.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

domā, ka tās plikās fabijas marinēsies gadiem ssā?

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Noteikti daudz ilgāk par normālajām un/vai lai aizietu kaut cik ātri, cenai būs jābūt smieklīgai. Pieprasītos dīzeļus es neskatījos, nezinu kāda situācija ar tiem, bet benzīnnieki tur, vismaz vēlamajiem gadiem, gandrīz visi bija 1.2 - nu es negribu ticēt ka tādā proporcijā viņus arī pārdeva - vienkārši tos plikos 1.2 īsti nevienam nevajag, jo cenas starpība absolūtajos ciparos ir neliela. Manas mātes fābija, ar savu 1.4 16v un aprīkojumu kas priekš tā askētiskā modeļa ir vienkārši ahujeķ [es īsti nevaru iedomāties kas tam modelim vēl būtu varējis nākt, neskaitot kādu vēl bik niknāku motoru - diez ādas ķebļi bija pieejami?] un propāna balonu grabažniekā maksāja 2,5k - pliki 1.2 maksā kādus 1,5k - nepiemaksāsi vienu paku par to lai tev mašīnā būtu kruīzs, klimats, elektriski logi, vēl daži patīkami knibuļi, un mašīna kaut cik vilktos uz priekšu? 13 gadus atpakaļ gan jau tām mašīnām cenas starpība bija līdzīga, tikai absolūtos lielumos gan jau 5-7 pakas - tas jau bik savādāk.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Es īsti šito nesaprotu: nevienam nevajag, nevar pārdot, gadiem marinēsies... Pilnīgi visu var pārdot, tikai katrai lietai ir sava tirgus cena. Un kāda tā cena ir, tāda viņa ir. Reāli brīnos arī par vienu otru savu paziņu - ieliek mašīnu tirgošanā par kosmosu un tad staigā apkārt čīkstēdams, ka neviens pat nezvana. Ja cena ir adekvāta tad pircējs būs vienmēr. Nē nu ja plānā ir pēc diviem gadiem baigi izdevīgi visu atsist, tad cita lieta.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Jā, tā nu ir. Cena ir tas, par ko pārdevējs ir gatavs pārdot un pircējs pirkt. Ja izpildās tikai viens gadījums, tad parasti darījums nesanāk

Man te zināms ļaužs tirgoja savu auto un žēlojās, ka neviens nezvana. Paskatījos SSā - dārgākais no visiem, lai gan uz citu fona neko izcils. Kad pajautāju, kāpēc tik augsta cena, tad atbilde bija - naudu vajag!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Nu, savā laikā vienu no saviem 9-5 Aero, kas arī bija dārgākais ss-ā, pārdevu 3 dienu laikā.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Tas tāpēc ka Aero. Būtu tev bijusi dārgākā no plikajām žurkām [kas viņam tur bija vājākais, tas 1.8T EcoPower vai kaut kas vēl švakāks?], tad drīzāk būtu bijis trīs mēnešu jautājums...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Neesmu Saabu speciālists, bet no Msh nojaušu, ka Tavs auto bija kaut kādā ziņā pārāks par citiem. Tad ko nu tur brīnīties.

Mana pieminētā cilvēka gadījumā bija parasts nojāts Audi A6, kādu SSā nudien nav trūkums.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Aero bija sābu topmodelis, kaut kas pa to šniti kā audī S-mašīnas - deviņdesmitajos un nulltajos saturēja 2.3 turbiķi ar jaudu kaut kur ~250 zs robežās, un laikam bija arī kaut kādi uzlabojumi piekarei, attiecībā pret civilo "2.3t" modeli, kurā arī tas turbiķis bija vājāks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Šībrīža mega problēma, dīleriem nav auto, ko tirgot. Viss tikai nākotnes rezervācijas. Kas arī nav 100%. Skarbi laiki. Kam ir auto reāli uz vietas - tie ir fantastiski ieguvēji.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Nākošais gads solās būs jautrs ne tikai auto jomā, reāli prece sāk trūkt daudzās nozarēs, līdz ar to arī cenas skrien kosmosā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

ne tikai trūkst, bet arī pašizmaksa skrien debesīs it sevišķi energoietilpīgās nozarēs.

Pie pīķa cenas tējas krūzes uzvārīšana maksā 10+centus

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Labi, ka man vēl nav viedais skaitītājs

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Viedajam skaitītājam ir nozīme vien tad, ja tiek izvēlēts biržas dinamiskais tarifs. Ja ir fiksētais, tad tur nozīme nekāda.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Litru ūdens var uzvārīt ar 0.183 kwh, tad 200 ml ar .0366 kwh, kas pie lielākās pašreiz novērotās cenas 1 eur/kwh ir 3.6 centi

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

mana kļūda - aprēķins par litru. bet cenai nāk klāt pārvade un pēvēen

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
6 0 Atbildēt

No masu mēdītājiem. Dzeriet, kamēr varat dabūt, ka nesākas 'griķu panika', ha:

Problēmas loģistikā ir aktuālas, šogad skārušas visu pasauli un ļoti lielu daļu nozares. Tās radījušas arī "alkohola krīzi" Eiropā, jo šeit vērojams daudzu populāru dzērienu trūkums. Ir ļoti grūti saņemt preces. Ir teju neiespējami atrast atsevišķus džina zīmolus, tekilu un viskiju. Deficīts ietekmē ļoti daudzus starptautiski zināmus zīmolus, par kuriem mēs nekad nevarējām iedomāties, ka šie dzērieni vairs nebūs pieejami.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā. Pasaki vēl ka vadītāja [nevis pasažiera!] ķebļa augstuma regulācija ir mazāk vajadzīga par stūres vai sēdekļu apsildi... Sēdekļu apsilde obligāta ir tikai ādas ķebļiem; mašīnai kurai nav pat vadītāja ķebļa augstuma regulācijas skaidrs ka ādas nav, tātad arī apsilde tikai vēlama, nevis obligāta, un stūres apsilde ir diezgan bezjēdzīgs vipendrons.

Kāpēc bezjēdzīgs? Forša ekstra ziemā, manam iepriekšējam auto bija. Tagad mazliet pietrūkst.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ja rokas ir salīgas un/vai mašīna lēni uzsilst, tad pa to laiku var lietot kādus plānus cimdus... Man neizpildās neviens no abiem faktoriem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man ir. Ieslēdzu 1 reizi, kad cimdus aizmirsu. Cimdos patīkamāk kā ar karstu stūri aukstā telpā komunicēt. Bezjēdzīga ekstra. Tāpat kā stikla jumts

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

stikla jumts - bērniem aizmugurē interesantāk + liela lūka - vasarā kā nedakabriolets.

Citroen milzīgo vējstiklu, kas beidzas vadītājam virs pakauša, gan gribētos izmēģināt.

Apsildāmais viss ir nākotne - efektivizējoties dzinējam + elektropiedziņā liekā siltuma paliks aizvien mazāk - izdevīgāk sildīt kontaktvirsmas, nevis visu bundžu

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tip piedāvā sevi "viegli grauzdēt" ar infra sarkanajiem stariem

Bet neverams stikla jumts ir marasms, ja pa ziemu netur atvērtu "aizkaru", tur ļoti bieži daudz kondesāta veidojas, XZ kur jams notek !

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Paziņam bija Citroen ar lielo stiklu. Teica, ka atvēra pirmajā dienā, vēlāk ne reizi nesavajadzējās.

Nu mans secinājums, ka cimdi ir patīkamāka opcija par apsildāmo stūri. Vēsa telpa + cimdi, ir ok.

Sēdekli gan prasās apsildāmu - tur traucē sēdēšana virsū drēbēm. Un ādas sēdeklis. Ar lupatiņu arī ziemā viss ok

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 1 Atbildēt

Ādas sēdekļiem apsildi tiešām vajag, auduma var iztikt. Sēdekļu apsildi savā auto slēdzu ļoti reti un tiešām tad, kad ir zem -10. Man daudz vairāk patīk, ka vējstiklam slotiņu zona ir apsildāma.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

jā, drēbes sēdekļiem apsilde nice-to-have.

Ādas sēdekļus bez apsildes vispār kāds eiropas tirgū pārdod? Tas kaut kāds BDSM nišas produkts.

Pilnībā apsildāms vējstikls gan ir ērti - nav jāskrāpējas un pret svīdumu arī operatīvi palīdz

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Ādu, arī drēbi bez apsildes tirgo D-Eiropā, pat Beļgijā sēdekļu apsilde ir diezgan liels retums-respektīvi nav standartā pat diezgan labos aprīkojuma līmeņos.

Cilvēks jau pie visa var pierast, manuprāt sēdekļu apsildei jābūt obligāti, par stūres apsildi arī smīkņāju bet kad lietošanā ir auto ar šādu opciju tad var teikt ka ir labi, jā karstu grozīt nav patīkami bet labāk kā ledusauktu kruķīt ar divie/vienu pirkstu cimdos nebraucu principā, arī cepure traucē.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Pierast jau var pie visa. Gan jau nākotnē arī pirdienu filtru varēsim dabūt, vien te nu jautājums - kas ir tas, par ko mēs esam gatavi maksāt situācijā, kad pirksim jaunu auto, nevis nopirksim lietotu, kam tādas un šitādas ekstras jau ir.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Pirdienus taču jau filtrē ar salona filtru, kuram ir aktīvās ogles slānis. Toties apsildāmos objektus salonā var vēl papildināt ar apsildāmām pedāļu uzlikām un apsildāmu ātruma pārslēga kloķi. Kā tad tā, no siltas stūres iegrābsies aukstā kloķī, nav labi :-/

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Tikko ienāca prātā, ka manam vecajam Opelim taču bija lūka. Kad tiku pie tās mašīnas, tad pirmajā vasarā pavirināju. Nekādu labumu un jēgu tajā es neatradu, tā arī pēc tam gadiem tā lūka vairs netika aiztikta.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

stikla jumta lūka ir kādas 4x lielāka pēc platības kā standarta lūka

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pag, ko? līdz 00 gadiem lūkas bija vienāda izmēra stikla vai metāla, kad sāka parādīties veramas un neveramas panorāmas, metāla lūkas jau vairs nebija aktuālas.

Kādai pēc 10 gada japāņu mašīnai vēl būs klasiskā "maza" izmēra lūka, kura diezgan droši būs stikla un tādā pašā izmērā kā bija metāla lūkas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nevis stikla lūka, bet stikla panorāmas jumts ar lūkas funkciju vismaz VW

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Mani Honda CR-V, kuru jaunu iegādājos 2008.gadā, arī bija jumta logs (neatverams), bet ar žalūziju varēja atvērt - aizvērt no iekšpuses, lai neredz debesis. Teikšu godīgi - baigi pievienoto vērtību tai tā arī nesaskatīju - lielākoties tā vienmēr bija aizvērtā stāvoklī.

Kad pirku CR-V, stikla jumts jau bija iekšā komplektācijā, tāpēc pirms pirkuma nebija jāizvērtē šādas "ekstras" nepieciešamība

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Nez, manuprāt apsildāmā stūre ir vairāk vajadzīga par apsildāmiem beņķiem. Manējā ekstru sarakstā tā ir augšgalā. Esošajam dampim nav, bet pērkot nākam šim pievērsīšu uzmanību.

Toties esošajam ir stikla jumts, kuram žalūziju trīs gadu laikā esmu atvēris vien pāris reizes, braucot ar bērniem. Parasti lietus laikā sīkie grib lai atver, tad smuki lietu var redzēt. Vasarā saule karsē saulainā laikā, ziemā no atvērtā stikla tomēr saldē pliko pauri, bezjēdzīga ekstra.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Sorrī,nenoturējos.Jā. Tiem bērniem (tagd, pie -12) vajg pabērt (dzelteno) sniegu zem pakaļass.Pakkaišu vietā, tāteikt.Lai norūdās, hvz kas vēl/būs un taa.Kad būs -26, katram varēs iedot rokā vasarā iepriekš sassildītu baranku..

Un tos hlamus bez sēdekļu regulēšanas opcijas nākamoreiz vajg ņemt vispār bez sēdekļiem.Ja kāds (lohs) piesakās kā līdzbraucējs, lai paķer līdzi kādu kartona gabalu.Jeb lai stāv kājās, ta mat viņu jop..

Un tam tur gadaauto kadididātam vajg ēpastu aizsūtīt- varbūt nākamoreiz uzkonstruēs vismaz kapota amortizātoru- lai 36k samakaksājušajiem (lohiem) nav pa tumsu jāmeklē to atstutējamo sprunguli..

wons Reģ.: 26.07.2017
3 0 Atbildēt

Kā ar jauno Subaru Outback 2021? Vai kas ir palicis no vecā, labā Subaru?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Vai Subaru vispār kaut kas ir mainījies pēdējos 20 gadus?

insekc Reģ.: 24.03.2003
3 0 Atbildēt

Subaru Outback 2021 ir vēl labāks par "veco". Draugs šovasasr nomainīja 2016 uz 2021. Es viņam piekrītu, ka piekare ir labāka un nekas nav sačakarēts. Un no 2021 arī "eiropiešiem" ir "amerikāņu" jumta bagažnieks (Tikai vienai un ne pašai lētākajai komplektācijai ir palicis "eiropietis".

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Kas ir amerikāņu jumta bagāžnieks?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

darklight

Man daudz vairāk patīk, ka vējstiklam slotiņu zona ir apsildāma.

.

Pievienojos . Vislabāk viss stikls

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
1 0 Atbildēt

Man arī šoziem pirmā sezona ar jaunu auto, kuram ir apsildāms viss vējstikls. Man jau bija aizdomas, bet pieredze rāda, ka šī opcija arī turpmāk man būs "must have" sarakstā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Patīkama lietošanā un nepatīkami dārga cenā

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Lietoju '98 fordu ar pilnu priekšējā stikla apsildi. Nevaru iedomāties, ka nākamajam auto tāda varētu nebūt. Viss pārējais tēmā pieminētais (siltie krēsli, stūre utt utjp) ir pilnīgi pokuj, galvenais ka ir stikls. Cik tas maksā, ja es to stiklu tagad izsistu un būtu jāmaina, neesmu interesējies.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Intereses pēc palūrēju cik man izmaksātu šitas vipendrons [mk2 golfam tā popularitātes dēļ aftermarkets piedāvā tādu lietu] - apmēram 300 eiras jeb 3 labu parasto stiklu cena.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es gribēju, bet nesanāca, nu tādi apstākļi man iegadījās.

Jāatzīst, Lynx85 ir taisnība - cik nu ir redzēts, šāda lieta ir stipri pārāka par visādām apsildāmām stūrēm un tamlīdzīgām figņām. Vai nu cilvēki patiešām nav par to informēti, vai kā, bet kāpēc tas ir tik nepopulāri, man nav skaidrs.

Bradypus, man jau neliekas, ka tik dārgi tas bija. Es speciāli biju skatījies dažu dīleru piedāvājumus. Nebija jau gauži lēti, bet ja paskatās dīleru izcenojumus kopumā, nekas kosmisks nebija un ko mēs par to iegūstam - ārkārtīgi funkcionālu lietu, kas patiešām daudz ko dod, atšķirībā no apsildāmas stūres vai papildus kabatiņas kaut kur.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Atkarīgs no mašīnas glabāšanas apstākļiem. Sešus gadus atpakaļ, sācis braukt ar golfu bet vēl dzīvodams dzīvoklī, nevarēju saprast kāpēc golfā nav ledus skrāpis. Nu jā - man tagad saimniecībā arī tāda lieta nav - izbraucot mašīnu no garāžas kurā sals nekad neiestājas ledus skrāpis nav vajadzīgs - a tev vajag apsildāmu stiklu...

Attiecībā par "gribēju bet nesanāca" - atgādini - tu biji tas kas nesen nopirka jaunu oktāviju? Ja jau tik ļoti gribas to stiklu, tad, kā sacīt jāsaka, put your money where your mouth is, ņem un ieliec. Palūrēju 2014 gada pastētes shēmās [jaunākās līdzīgas mašīnas shēmas kas man ir], stikla apsilde ir tik vienkārša kā cirvis - ir jānomaina stikls un jāieliek viens relejs, kurš jāpievieno centrālās elektrības blokam, un, noteikti, kodējumā jāpieliek ka mašīnā ir silstošs stikls.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Kas izdevīgāks ilgtermiņā, skrāpis, stikls, vai garāža?

PN - Sprinter busam bija tāda opcija. Stikls 4 x padsmit gadu laikā tikai mainīts. Neizturīgs laikam. Drusku akmens - plaisa pa vidu ģīmi. Kaut kādam vienam fordam tāds bija deviņdesmitajos - noderēja. Tagad ieliku savā vecajā mini. Arī noder, rudeņos un pavasaros.

Varbūt paskatīties lodžijai tādu - jo esmu saķēris kādus 3 mazus akmentiņus...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Nu es varu runāt tikai par savu pieredzi - tā kā man garāžas nav, auto glabājas zem klajas debess. Nudien, esmu to jau forumā kādu citu gadu rakstījis, ir laba lieta. Kamēr nebija un nezināju, likās, kas tur īpašs, bet tagad manā opciju skalā šitais ir nr1. Un manā forda gadījumā šķirba ir 150vs250 naudiņas - un to es varu aizmaksāt, ja nu gadīsies šo stiklu izsist.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Garāža. Nevaru ciest kā mašīna ziemas laikā stāvot ārā piesūcas ar mitrumu...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja es turētu auto garāžā, tad būtu savādāk, bet garāžas man nav. ĻOTI daudziem nav.

Jā, man ir jaunā oktāvija. Bija variants - vai nu ņem pieejamo, vai gaidi 6-7 mēnešus. Man piedāvātais variants derēja un principā šī bija vienīgā ekstra, ko es būtu vēlējies.

Var jau mēģināt ielikt, bet tad, lai nesajātu garantiju, tas notiekti jādara pie dīlera. Stikls, kodēšana, relejs, vēl kas. Aizdomas, ka tas viss varētu izmaksāt mazliet vairāk, nekā vēlētos.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Lēts variants - tām dažām reizēm gadā nopērc termoforu - stikls būs vaļā pat bez dzinēja iedarbināšanas.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
3 1 Atbildēt

starp citu, kāpēc nav standartā kaut kāda LED lampiņa dzinēja nodalījumā, kad atver kaut kur ceļa malā tumsā? bagāžniekā un salonā parasti ir

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Kā jau te minēja - nav vairs mūsdienās paredzēts ka īpašnieks līdīs motortelpā.Astoņdesmitajos gados audī motortelpā pilnākos aprīkojumos pie haubes bija lampiņa piestiprināta - man liekas ka tā ekstra izzuda jau deviņdesmitajos gados, vienīgi nemācēšu teikt kurā brīdī, tad jāpēta katalogs. Fofāgeniem tajos gados laikam bija paredzēts ka īpašnieks lietos kabatas lukturīti...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti