Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Gudjonson Reģ.: 24.10.2021
5 0 Atbildēt

Ja par auto, kas pirkti jauni, tad bija 2013.gada Subars XV 2 litru benzīns ar variatoru. Braucu 5 gadus, nobraucu kopumā 113000. Ceļi bija dažādas kvalitātes. No remontiem tikai aizmugurē gultnis uz 105000 km. Pārējais viss štata apkope, motoreļļa, kārbā šķidrums un divreiz bremžu kluči, vienreiz diski. Diezgan pašvaka skaņas izolācija, dinamika līdz 80 laba, pēc tam sāka nonīkt. Kopumā apmierināts. Pēc tam bija Volvo V60 Cross Country 2 litru dīzelis, 8.pakāpju automāts. Braucu līdz šim rudenim un paspēju nobraukt 50000. Tikai un vienīgi pozitīvi iespaidi. Regulāras eļļas maiņas un tas viss. Nopārdevu par labu cenu jo fiksi vajadzēja naudu, uz kādu laiku paņēmu vietā Hyundai i30 dīzelīti, ar laba budžeta mašīnīte, bet tikko būs iespēja, tā atpakaļ pie Volvo.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Brīvdienu izbraucienā samērīju pēc kartes, cik daudz melo kilometru skaitītājs Hyundai-i10. Patiesībā nobrauktais attālums ir par 1,7% lielāks nekā skaitītāja uzrādītais. Un tādā veidā pēc bākas metodes nosakot brīvdienu izbrauciena benzīna patēriņu, sanāca, ka tas bija 4,57 litri uz 100 km maršrutā Jelgava-Auce-Ezere-Pampāļi-Saldus-Jelgava.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Stulbs jautājums, kā var tik precīzi noteikt pēc bākas metodes? Tad sanāk pirms brauciena izlej tukšu bāku, tad ielej zināmu daudzumu degvielas un pēc brauciena izlej pārpalikumu no bākas to nomērot.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

No rīta pieleju pilnu bāku mājām tuvajā benzīntankā, un brauciena beigās atkal pilnu bāku tanī pašā benzīntankā un pat no tās pašas pistoles. Jāteic, ka borta kompītis rādīja vidējo 4,4 litrus uz 100 km.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Esi pārliecināts, ka ielej precīzu daudzumu? Tas tik maka patēriņš un rādītājs kuru piesekojot, ja kas mainās, var spriest par auto tex stāvokli!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

ZZZZ

Ja borta kompīts rādīja 4,4 uz 100, tad nomērītais pēc bākas metodes 4,57 uz 100 šķiet diezgan precīzs.

Citos režīmos, kur vairāk par pusi bija pilsētas braukšana, patēriņš sanāk 6,01 litrs uz 100 km.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Štrunts par simtdaļām, labāk pastāsti, kāpēc brauci uz Pampāļiem!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Staigāju garās pastaigās pa laukiem.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Zelta rudens, taču!

Katram vajadzētu redzēt Ezeres, Pampāļu apkārtni kaut vienreiz dzīvē.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas tā par tādu metodi - "pēc kartes"? Ja gribi pārbaudīt precizitāti, tad taisnā šosejas gabalā pēc stabiņiem, vienīgi ar tavu digitālo odometru varētu vajadzēt bik pačakarēties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Metode tāda: nonullēju borta kompi, sāk skaitīt kilometrus. Braucu, braucu pārdesmit kilometrus līdz kādai konkrētai vietai. Piefiksēju, ka ir, piemēram, 26,61 km. Mājās pārbraucis, atveru lapu balticmaps.lv , un pārmēru to gabalu, izmantojot mērīšanas funkciju. Sanāk, piemēram, 27,04 km. Aprēķinu kļūdu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Baidos, ka ar šādu kartes mērīšanu var pielaist gana vien lielu kļūdu un uz to paļauties jau nu gan nevajadzētu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

vispār jau Google timeline visu saskaitīja. Apskaties tur. Tur viss pēc GPS un pareizi

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

Nu tā... Gandrīz jau 5 gadi būs pagājuši vizinoties ar Ford Focus MK III. Cerams vēl klasificējas šim topikam.

Atsvaidzināšanai - 1.0 turbo benzīns (92 kW, 170 Nm), 6 robu manuālis, hečbeks, 2017. gada.

Kā jau minēju - gandrīz 5 gadi noripoti un šajā laikā pieverēti 84k km. Tikko izieta kārtējā apkope - eļļa + filtri. Līdz šim brīdim garantijas servisā bija 1x ar sīkumu par loguslotiņas motorīti (mēdza palikt pusceļā slotiņa). Viss pārējais ikgadējās apkopes + dilstošās detaļas. Šajos 5 gados mainīts bremžu kluču komplekts (pie 64k km), atsaites aizmugurē (arī pie 64k km). Standarta apkopes ir ietvērušas eļļas, filtrus un 1x sveces. Netālā nākotnē izskatās, ka būs arī bremžu diski jāmaina. Bet diemžēl pēdējā apkopē atklājies sapuņķojies vārstu vāks. Neesot nekas nopietns, bet pedāvāja, protams, remontu - 600 EUR. Tā kā ar šādu problēmu nekad neesmu saskāries, tad apjausma par to, cik šāds remonts ir dārgs vai lēts man nav. Kā iemesli tika minēti ārējie apstākļi - slikti ceļi, laikapstākļi kā tādi. Vismaz pēc tā, ko man atstāstīja, jo autiņu pats nevarēju savākt no servisa un pa telefonu uz to brīdi aizmirsu par iemeslu uzprasīt. Lai nu kā ir ar to vārstu vāku līdz šim brīdim bez problēmu auto. Uz ceļa ne reizi nav atstājis un izbraucis vietas, kur man likās, ka palikšu ieracies dubļu un sniega maisījumā. Pārdzīvojis iesēšanos kūdrā līdz vēderam. 1.0 motorīts skrien aizvien ņipri un degvielu ēd ap 6,5 L/100km. Vienu brīdi biju atstājis Trip Computer 2 neapnullētu un nobraucu ap 8k km ar vidējo patēriņu 5,8 L. Ap 60 % laika pavada pilsētā, tā kā liekas, ka apetītē ir ok.

Plusi - atsaucīgs dzinējs, precīza vadāmībā, izturīgs. Pie plusiem pieskaitītu arī arpīkojumu. Subjektīvi, protams, bet par nepilniem 15k EUR īsti tagad nevar dabūt, ne sakarīgu ekrānu vidū, ne dizvonu kilmatu, ne apsildāmu vējstiklu, ne 9 skaļruņu audio un plus vēl dažus sīkumus.

Mīnusi - pa lielam salona kvalitāte. "Ādas" stūre pie 84k km izskatās tā, ka būtu 284k km nobraukusi. Plastmasa ir graboša. Uz gluda ceļa gan, protams, nedzird neko. Bet tas tomēr nav premium klases auto par attiecīgu summu. Vēl, ko varētu pieskaitīt ir masīvais priekšējais panelis. Ļoti apēd vietu salonā. Izņemot vēl to vārstu vāku īsti nekas vairāk prātā nenāk pie mīnusiem.

Kopumā esmu apmierināts. Vai ir domāts par nomaiņu? Protams! Bet pagaidām tā īsti nekas neuzrunā. Ja neskaita Forementor, kas man ļoti iepatikās, bet nu diemžēl nav pa kabatai.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

sasmīdināji - 2015. gada 15k salīdzināt ar 2021. gada 15k. Nākamgad-aiznākamgad dacia sandero bāzītē bez kondiškas un blakussēdētāja krēsla tā maksās

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

2017. gada, bet labi matus neskaldīsim. Nu tā varētu būt, ka cipars viens, bet vērtība vēl mazāka. Bet es arī pirms 2-3 gadi skatījos, šāda aprīkojuma auto, kad vēl ne pandēmijas, ne pusvadītāju krīzes nebija. Arī tad visi bija dārgāki. Par šodienu nemaz nerunājot. Šādā veida aprīkots Focus MK IV nu jau būs 20+k EUR.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Gan jau korejiešiem budžeta klasē vienmēr labs aprīkojums atrodams, bet jautājums par to vārstu vāku. Kas tas par remontu 600 eiro vērtībā, ko tur darīs. Parasti nomaina vārsta blīvi, gumiju un tas maksā zem 100 noteikti.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Vot es ar par to, vai tik nepietiek ar blīves maiņu, ja reiz tikai viegli puņķojas. Bet tāmē ierakstīts pats vāks + blīve un visādi citādi štruni priekš darba. Nu, protams, darbs tur ~3,5h ar taksi 50 EUR/h.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tehniski reizēm darbs ir tas kas maksā da H.

+ Tagad daydziem auto vietām pie motora ir mega sūdīgi piekļūt, bet nezinu vai konkrētajam ar tā ir, un vēl reizēm tie vāki sametas vai kaut kas nolūst, jo daudz visādu plastmasa sūdu izmanto, pat vārstu vākiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Korejieši jau sev vairs nav lēti...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

1.0 turbo un atsaucīgs... Es tiešām labprāt ar tādu ērmu izbrauktu, kā teiktu klarksons, just how bad could it be, bet cipari liek domāt ka sajūtas būtu līdzīgas kā mk3 golfā ar vājāko 1.9 TDI, kur nekā atsaucīga nav.

Par vārstu vāku - izskatās ka tev brutāli karina makaronus uz ausīm. Vārstu vāks, ja nu tiešām to vajadzētu jaunu, maksā kaut kādas 50 eiras [jo tas ir plastmasas atkritums], ja nē, tad blīve noteikti vēl lētāk, neizskatās arī ka to būtu grūti samainīt.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Ar atsaucīgu nav automātiski jāsaprot 5 sekundes līdz simtam. Tas ir atsaucīgs priekš tā, kas tas ir. Ja tur būtu 2.0T, kurš būtu dinamikā kā šis 1.0, tad par atsaucīgu es to nesauktu un jautātu, kāpēc priekš tā kas tas ir, tas ir tik neatsaucīgs? Viss atkarīgs no tā kā tu skaties uz to. Ja cilvēks nopērk 1.0 motoru un domā, ka būs lielceļu karalis un tad sūdzas, ka auto ir miskaste, jo redz neiet tāpat kā 2.0 turbiķis, tad pats vien vainīgs. Tas ir tāpat kā nopirkt laptopu pa 300 EUR un tad sūdzēties kāpēc ar to ir drausmīgi grūti strādāt ar 4K video apstrādi. Bet, ja tu to pērc un saproti, ka tā pa lielam ir rakstāmmašīna ar web browseri un tas to dara labi, tad arī nav vilšanās. Īsāk sakot - negaidi to kā nav. Saprotu, ka gribas visus auto mērīt pēc vienas mērauklas.

Kas attiecas par makaroniem, tad piekritīšu, ka pēc tā izskatās. Cik maksātu vāks man nesanāca atrast, bet blīve jau nu toč bija padsmit EUR. Jāpameklē būs papildus viedoklis citā servī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man kaut kā bija ļoti viegli atrast cik maksā - ierakstot gūglī "ford 1.0 ecoboost valve cover" viens no pirmajiem rezultātiem bija no jebaja...

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Meklēju te pat LV bodēs. Nesaku, ka nav, vienkārši tik dažos ieskatījos. Googlē ar ieskatījos, tie pirmie rezultāti no ebay ir par lietotu daļu ne jaunu. Man konkrēti interesēja jaunas detaļas cena. Ja uzreiz meklētu, lai pirktu, tad jau arī vairāk izskatītu. Ne jau pirmo reiz meklēju kaut ko.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Taisnība, nepievērsu uzmanību - jauns ir kāds trešais rezultāts, interneta veikals, 160 mārciņas, tātad pārsimts eiras. Bet nav jau teikts ka vispār jāmaina, ja vien fordelis nav sataisījis tādus pat sūdus kā BMW kas izdomājis ielikt vārstu vākā kartera ventilācijas vārstu, tādējādi padarot vārstu vāku par maināmu detaļu...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Kautkad sanāca pa kalniem pagāzēt ar kautkādu tādu Citramonu. Jauda bija OK, bet turbobedre bija šausmīga. Man ka atmo motoru adiktam nekādi neizdevās pierast pie tās monstrozās jaudas starpības 1,5k>2,5k. Kur liekas, ka probza ir tieši tilpumā. Tikko izgāzu ar 1.8 TFSI, tam viss bija lieliski.

Attiecīgi jautājums: kāds skats uz turbobedri šamam 1.0.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Pats ar esmu atmo mīlētājs, bet cik tad tādu mūsdienās vairs ir palicis salonos...

Es teiktu tā, ka reāli pamostas pie 2k RPM. Bet principā cenšos vienmēr braukt tā, lai būtu apgriezini tajā vietā, kur ir pūtiens. Starpgāzīte noder.

Piemērs. Uzbraucot uz sliedēm parasti kratos 2. robā ar ~30 km/h un cenšos uz sliedēm trāpīt. Nobraucot nost uz asfalta uzreiz uzberot skrien uzreiz bez aizkaves. Katrā ziņā nevaru sūdzēties, ka būtu jācīnās konstanti ar turbo bedri.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Eidi, nesauc pikstu par krānu. Dabas parādība ko tu apraksti saucas "pūtiena slieksnis" - elementāru fizikas likumu dēļ noteikts motors spēj iegriezt noteiktu turbīnu priekš noteikta spiediena sapūšanas sākot no noteiktiem apgriezieniem. Interesanti ka realitātē ir savādāk nekā izjūtas saka - motoriem kam vadības bloka regulējums nav "noapaļojis" pūtiena apogejas iestāšanās mirkli liekas ka motors neiet neiet neiet un tad piepeši paveras, kamēr realitātē pūtiens ir kāpis 500-1000 rpm garumā un tas subjektīvais pavēršanās brīdis ir tas, kurā iestājusies pūtiena apogeja.

Turbo bedre ir aizture starp gāzes ieminienu grīdā virs pūtiena sliekšņa esošam motoram un pieprasītā pūtiena sasniegšanu - nu reku cilvēks izmanto starpgāzi lai kompensētu turbo bedri pārslēdzoties...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Ok. Varbūt tā to sauc. Bet pēc sajūtām tam Citronam tā starpība bija kādas 5x (kas ir subjektīvi, jo noteikti tas motors vnk bez turbīnas bija stipri par mazu tai bundžai + pasažieriem). Un kalnos visu laiku aizmirsu, ka jātur lieli rpm. Attiecīgi visi kāpumi gāja "nu bļ$#$^ .... eu fuc$$#@". Pa 1 ned tā arī neiegaumēju šo.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Laikam neesi braucis ar kādu busu ja nemāki sev ieslēgt tādu režīmu ka zem 2k nedrīkst laist...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

1.0t ar DSG iekš kamiq ir pietiekami žiperīgs vismaz pilsētā - 10sek līdz simtam

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tikai mk3 gti golfs jaunībā ir bijis žiperīgāks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Visu to 1.0 turbo ideja ir aizvietot 2.0 atmosfēru. Kāmīša gadījumā tas kāmītis ir vienkārši smagāks par to mk3 golfu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

www.topgear.com/car-news/electric/fiat-bringing-back-two-old-names-new-van-and-mpv

vienu un to pašu mizu varēs nopirkt ar aš 5 dažādām bļembām uz restes - peugeot, citroen, toyota, opel(vauxhall iekš uk) un fiat.

Forši, ka ir no kā izvēlēties

nez ko tas nozīmē dīlerservisam - jāpērk peugeot specinstrumenti un apmācības, vai arī pa kluso remontējammais auto tiek pārstumts pāri ielai uz pegija salonu?

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

runā, ka toyotas servisa džeki spļaudās, ka viņiem šitās pseidotoyotas jāremontē, kuras gan plīst vairāks, gan tizlāk remontējas. Koleģim kā reiz ir proace, paņēma nullīti pirms gadiem 3. Nekas super krimināls, bet mokas ar visādām garanijtām - add blue, durvis (3xreizes), mašīna pilna vibrē pie liela ātruma (dīleris beidzot atzinis, ka ir tāda problēma), otru reizi teica, ko toč nepirktu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

mans salīdzināma vecu morāli novecojušai Trafic salīdzinoši labāk uzvedas - atlīmējušās blīvgumijas durvīm un bremžu disks savērpies (hvz no kā - ar busu netiek gonkots, lai uzkarsētu bremzes)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Liekas, ka labas bija tikai vecumvecās Toyotas. Jaunajām jau izturības norma samazināta.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

porace tomēr nav toyota. Otrs auto viņam ur jaunaus RAV4 hibrīds, tur viss rullē. PIrmie 70K bez problēmām, patēriņš arī sakarīgs

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ja cilvēks neinteresējas par tēmu - aiziet uz toyotas salonu un nopērc francūzi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Komandējumā Itālijā vairākas dienas tiku vadātu ar dažādiem auto. Kas uzkrītoši - teju visiem augstākas klases auto ir datorgrafika panelī. Analogo spidometru vispār nav. Modes tendence.

Ir savs viedoklis par Jeep Compass hibrīdu. m.youtube.com/watch?v=MCWHUCaxRM0

Uzlādēts brauc ar akumulatora enerģiju. Kad baterija tukša - ar benzīnu. Pilsētai EV - super. Range radīja ap 60km. Pa autobāni - auch, neremdināma apetīte. Stabils, ērts auto citādāk. Bet, galīgi neuzrunātu SEV.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Pašlaik braukāju ar SUV hybrīdu. Teikšu tā - ekonomiju ievērojami var uzlabot nepērkot SUV, savukārt šo SUV glābj tikai un vienīgi tas elektromotors. Bez tā šis klucis krustojumos būtu gauss kā SUV. Resp manuprāt ir redzams platais loks - radam sev problēmas intensīvi reklamējot SUV (jaunā Jeep reklāma vien ir ko vērta..... sportisti extrēmisti ibio....) un tad risinam patēriņu un apetīti sarežģījot konstrukciju ar hybrid utt

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

bet SUV pērk. toyotas pirmais bateriju elektroauto arī būs SUV, kaut gan priusveidīga virsbūve būtu krietni piemērotāka

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ekonomiju ievērojami var uzlabot nepērkot neko. Un nezinu, kur ir tie "naskie ne-SUV", ja satiksmē ir ļoti reti izņēmumi, kas brauc dinamiskāk par mani SUVā. Normāli, ja nav vēlme braukt slalomā, to "gauso kā SUV" dinamiku nav kur likt - jābrauc ar brīvgaitas apgriezieniem, kas tik ļoti tracina MSH

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Jā jā tavu leģendāro Jeep jau dzirdēju. Uz ielas gan nekad neesmu redzējis kādu negausu modeli.

Bet galvenais jau lai 0.20s var hop on/ hop off. Vienīgais ko nekādi nesaprotu - ar ko piem Opel Zafira ir nevērtīgāks par Jeep šai nodarbei? Funkcijas 1:1, svars mazāks, OPC modelis tavu Jeep atstāj dūmu mākulī pie katra krustojuma, ēd mazāk un ir lētāks.... Bet nu ponti jau tur nepiedalās... Tie sportista / extrēmista wannabe lauri

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Un kāds mērķis šim visam murgojumam? Iespējams, ka tāda OPC Zafira dūmo tik traki, ka jāatstāj citus dūmu mākonī, mēģinot agresīvi braukt. Bet nav pilnas ielas ar tādiem. Nu nebrauc neviens tā, lai ar Jeep sajustos lēnīgs, tieši otrādi - visi apkārt ir lēnīgi. Jeep ir kravas un neceļu auto - nu nav man jāskaita katra kapeika, lai domātu, vai varu iebraukt sēnēs tur, kur pašam patīk un vai piekabē nav iekrauts par daudz. Nekādu iemeslu, izņemot skaudību, neredzu, lai izdomātu neeksistējošus murgus par SUV un sauktu Jeep par leģendāru.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Sanāca Francijā nedēļu pabraukt ar jaunu E-klasi 300d. No sākuma ieraugot 300d, nopriecājos, ka 3L dīzeli iešķiebuši, bet tad sapratu, ka 2,0d+elektro Vai kā pareizi laikam -Plug-in hibrīds.

Ar bateriju var nobraukt ap 60km, pilsētā tiešām ekonomisks, uz šosejas garus gabalus nebraukāju, tāpēc par patēriņu grūti spriest, bet arī nekas liels. Ripojot no kalna lejā smuki uzlādējās, pēc tam 5-6km var ripināt na haļavu Dinamika ļoti laba priekš 2L dīzeļa, kopējā jauda 306Zs.

Bija dažas lietas, kas nepatika, menu pārvaldība sarežģīta, tā arī nedēļas laikā neapguvu, pamatlietas jau skaidras, bet bija ko paburties. Skaļš!!! E-klases jauns mersis - skaļš, dod virsū - pilnīgs traktors, gandrīz kā Ford Transit! Šādas klases mašīnai tam tā nevajadzētu būt. Savus USB lādējamos vadus varēju iebāzt kkur citur, šai auto ar tiem neko neuzlādēt, pāriet atkal uz kko jaunu

Vienā reizē kkas nogļukoja un nekādi nevarēju no Parking režīma iziet, kādu pusstundu čakarējos, izgāju, kaut darīju tieši tāpat, kā parasti. Nepameta arī sajūta, ka auto ir mega sarežģits, jauns OK, ripo, bet kas ar viņu notiks pēc 5 gadiem ar 200K noskrējienu...bail domāt.

A...bagažnieks - mini, var ielikt vienu čemodānu - un viss!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Un type-C pāriet. Tas pats bija ar id.4 un Octavia... mēģināju ar pārejām, tb., adapteriem, bet Android Auto nestrādāja... Bet tas pats ar jaunajiem datoriem. Lennovo Yogai, ko pirms pāris mēnešiem nopirku, arī ir tikai 1 USB ligzda, turklāt type-C - divas. Dronam DJI Mini2, ko paņēmu, tikai type-C.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 1 Atbildēt

Jaunais Megane, citiem ražotājiem ir kur tiekties, vismaz interjera viduskonsoles ergonomikā

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tā nav megane, bet elektroSUV ar to pašu vārdu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, Renault nav vienīgais ražotājs, kas šo soli sper. Un visticamāk spers vēl kādi. Bet modelis, manuprāt, ir ļoti izdevies.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

lai saglabātu pilsētai derīgus izmērus, jāaug augstumā, audzējot šķērsgriezuma laukumu un gaisa pretestību. To mēģina kompensēt ar aerodinamiskiem rokturiem durvīs, diskiem, aizstājot spoguļus ar kamerām utt

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Laikam neesi braucis ar kādu busu ja nemāki sev ieslēgt tādu režīmu ka zem 2k nedrīkst laist...

Esmu braucis arī ar busu. Tiem bija ievērojami īsāki robi un tāpēc to vārdu sekvence bija īsāka. Bet tas ir buss. Ja man maksātu par braukšanu ar to (t.i. tas auto domāts naudas taisīšanai), tad gan jau pieņemtu. Par braukšanu ar Citronu maksāju es. Man būtu jābauda laikam. Un kalnu faktors noteikti nozīmīgi prasīja savu. Ar busu pa kalniem neesmu braucis nekad

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jocīgs tev tas buss bijis, izklausās pēc kāda agrīna T4 1.9D vai 1.9 TD, kam tiešām bija "ievērojami īsāki robi"; visiem VAG busiem ar TDI nekā īsa kārbā nav - T4 ar vājāko 2.5 TDI robi ne īsāki kā benzīnniekam ar garu kārbu, LT35 ar "īso" aizmugures diferi apmēram tāpat, ar "garo" robi sanāk tik gari ka braucot pa granti uz 70-80 sev speciāli jāatgādina neielikt piektajā robā - par T5 2.5 vispār nav ko runāt; tur man liekas ka sešiniece ir. Jebkurā gadījumā princips ar visiem vienāds - kā tu ieej otrajā roba pūtienā, tā zem 2k nenolaid.

Par to pārējo piekrītu - tāpēc arī negribu sev dīzeli, jo man par braukšanu ar to neviens nemaksās.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

vieglajam dīzelim 6. robs pie 90 ir ~1400rpm, busam tuvu 2krpm. Neticu, ka VW busiem būs būtiski savādāk

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kārtējais fufelis msh izpildījumā

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Man arī ir buss, T6 ar 2.0l dīzeli, 204 ZS, 7- DSG. Braukt ar to ir bauda. Arì pilsētā. Cēliens lielisks, par apdzīšanas manevru vispār nav jāstreso. Darbà ir MB V-klasse. Principà tas pats.

Tāpēc bazars par braukšanas ar busu prieku man vispār nav saprotams. Varbūt vienkārši nav sanācis braukt ar pareizajiem busiem?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bļac, nomik, atslēgas vārds - DSG! Jā, man arī patīk izbraukāt kādu reizi Liepāju ar to busu no četriem nosauktajiem kurš visvairāk atšķiras no mana golfa - garo augsto LT35; pārmaiņas pēc tīri interesanti vadīt nevis transportlīdzekli bet istabu un nepieciešamība čikāt to garo ātrumkloķi lai noturētu motoru darba apgriezienu diapazonā - man tā busa vadīšana arī īpaši nesagādā nekādas problēmas [ja vajadzētu ar to busu braukt biežāk kā reizi 1-2 gados, tad nāktos bik pamācīties stumšanos atmuguriski], bet nu labāk kaut ko parocīgāku un patīkamāku... Un nevarētu teikt ka tajos busos ir kaut kas "nepareizs" - no četriem nosauktajiem trīs ir tādi, kādiem busiem jābūt - praktiski un lēti uzturēšanā, ne par velti no tiem divi, abas LTeškas, saviem īpašniekiem pieder jau labu laiciņu, viens pieci gadi, otrs hvz, pirmoreiz tur savus nagus iebāzu pirms sešarpus gadiem - ceturtais ir T5, cik bēdīgi ar to ir, pats zini, jo tev ir tā pēctecis

Par braukšanas baudu varētu pastrīdēties, bet to nedarot jāpiebilst ka ar tavu busu nekādīgi nav iespējams izdarīt to kā man patīk paķert kaifu, vienalga vai tas būtu mans golfs vai kāda cita mašīna, jo - dīzelis un automāts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

buss bez automāta ir darbavieta

cēliens 200 zs busam varētu būt baudāms, manam tikai 145 zs, bet arī pietiekami.

Ar busu brauciens ir ļoti relaksējošs, man baudāms ir ar kādu zemu un jaudīgu auto, buss tomēr ir augsts komercauto, ātri līkumi nav tā stihija

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"baudāms" ir stiepjams jēdziens, nu jā, pēc kāda 70 zs dīzeļa varētu būt baudāms. Kaimiņam ir T5 ar čipsotu "vājo" 2.5 TDI, vajadzetu būt kādiem kādiem 170 zs, paātrinājums ir par temu "ej dirst, buss pat spēj paātrināties!"

Vienā purnagrāmatas grupā redzēju kur viens brits T4 2.5 benzīnnieku pārbūvējis par 20v turbiķi - nezinu kas tur viņam ir par gliemezi, bet pieņemu ka kādi 300-400 zs varētu būt - lūk tas varētu būt buss ar baudāmu paātrinājumu, lasīt - buss kas līmē ķebļos

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

A jā. Ar MB V klasi arī iznācis pabraukt. Pa LV gan. Principā kā ar vieglo, tik liekas, ka MB tā nenopietni piegājis tam aparātam - pilns salons ar klubkrēsliem, bet pakaļējā piekare klabēja jau pie 35k. Un man specifiski nepatīk tā busa sēdpozīcija. Gribas tomēr pusguļus

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Jāņu brīvdienās, kad braucu uz Zakopani, kaut kur pirms Krakovas uz bāņa maniem laikam 150-160 aizgāja garām viena V klase. Spiedu līdzi... līdz 200... tad kaut kāds īblis ar fūri izlīda kreisajā joslā starp mani un to busu. Pēc tam es šamo vairs nenoķēru...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Jaunais Megane, citiem ražotājiem ir kur tiekties, vismaz interjera viduskonsoles ergonomikā

Simpātisks auto.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 1 Atbildēt

Tāds jau pēc kāda gada varētu būt arī Msh nākamais auto, tikai viņš pats to vēl nezina!

Kad būs pilnībā apnicis 'analogais' golfs, gan jau (visticamāk) pāries uz pilnībā datorizētu braucamrīku, kas pat nebūs no Vw!?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 4 Atbildēt

Tikai tad, ja kāds opjveidīgais atstās mantojumā. Un tad visi pārējie auto būs sūdi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Gadījumā ja vēl kāds pavelkas uz amerikāņiem-

Ford Bronco Sasquatch:

youtu.be/9Vb7W1Ztglg

LaimNoah Reģ.: 02.11.2021
0 1 Atbildēt

i have vego 6 its an amazing car for north area

regard cps test

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Lasu,ka USA ir šausmīgas problēmas ar jaunu auto iegādi. Mašīnu nav,dīleri uzskrūvē cenas. Lietotas mašīnas tagad maksā vairāk nekā cilvēki tās ir nopirkuši iepriekš.

Vai pie mums ir tādas pašas problēmas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti