Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
8 0 Atbildēt

Ja vēsture no salona, tad Dacia Lodgy nav nekā jauna. Ripo, 3 gadi, leju degvielu (vēl joprojām 4.5-5 litri uz 100), eļļu pa 15-20 tūkst. km. Nobraukts 125 000, pie 120000 mainīta siksna (ap 200 e, laikam, jo bija kopā ar citām lietām citam auto), vēl joprojām (!) dzimtie bremžu kluči. Mainīts viens lodbalsts.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 3 Atbildēt

vislabāk pirktie jaunie auto 2020 Lielbritānijā: (skaits)

1. Ford Fiesta: 26,519

2. Ford Focus: 23,126

3.Opell Corsa: 21,825

4. Volkswagen Golf: 21,825

5. Nissan Qashqai: 17,777

6. Mercedes-Benz A-klase: 17,648

7. MINI: 15,146

8. Volkswagen Polo: 13,046

9. Volkswagen Tiguan: 12,822

10. Toyota Yaris: 12,676

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

LV droši vien būtu 1. Kaskaiš, tad tie VW suvi kaudzēm un tad Toyota rav4.

UK izskatās, ka nesaskata milzu vērtību mūsu piesauktajiem labumiem no SUV. Gan jau ka jaunā SUV kustība kautkādā veidā sedz postpadomju telpā valdošos mazvērtības kompleksus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Manam renault uz 10k viens gļuks - iespējams aftermarket imobilaizera gļuks, startējās tikai pēc klemmes noņemšanas

Drīksti ravēt to imobilaizeru nost - šobrīd jau reti kurš apdrošinātājs vairs prasa.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

It sevišķi trafic varētu nebūt zagtāko topā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Ne tik ļoti par to. Ja tev ir imobilaizers, tātad, visticamāk. arī Keyless-go jeb inteliģentā atslēga. Vienu brīdi apdrošinātāji spieda uz šādu auto aprīkošanu (uzliekot lielus zādzības pašriskus), jo par riskantu varēja uzskatīt jebkuru auto, kas ar to bija aprīkots. "Aizgāja" pat tādas mašīnas kā Peugeot 5008, Škoda Octavia, tie paši reņi u.tml. Tagad gandrīz visi apdrošinātāji no šīs prasības ir atkāpušies.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Principā gribēju kaut ko, kas gaudo, kad nariki krāmē salonu ārā.

Par aftermarket imobilaizeru bija minējums. Gļuks nav atkārtojies, tāpēc izraisītājs nav meklēts

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Nesaku hop, bet ļoti iespējams, ka vienu dienu mana izvēle kritīs pirmajam... SUV. Un patlaban (no sasniedzamajiem) visvairāk uzrunā Seat Ateca. Tas tā, ja vienu dienu būs jānomaina Passat B8 pret ko citu.

P.S. Manis paša personīgā pieredze ar VW līdz 90tkm - VW ir absolūti uzticams auto bez reāliem defektiem.

P.S.S. Seat būtu tematiski VAG grupas produkts, kas pilnīgi apmierina.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Viens no beidzamā laika interesantākajiem auto.Bet tur tas Cupra ir vēl labāks,jautājums tikai kur un vai to var dabūt un cik tas maksā.Nu kaut vai ne 300+zs,bet tepat nupat reklamētajā jaunizceptajā 1,5i versijā.

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

Cupra Ateca ar 300zs esot ''...sākuma cena ir 39 510 EUR...''. Tā vismaz vienā aprakstā no 2019. gada. Intresants aparāts, uz ceļiem nevienu nav izdevies redzēt. Dīlera mājaslapā aizved uz oficiālo ENG Cupra mājaslapu, bet noteikti, ka dabūt var.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tā vairs nav draudzīga cena...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

A kāpēc interesantākajiem? Apskatīju stāvvietā un likās, ka pat Škodai ir dižciltīgāks eksterjers. Man izskatījās, ka paņemts pavecs, notaupīts Golfa izmēra auto un uzstutēts uz lieliem ripuļiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Par interjeru jāpiekrīt - kā ar cirvi iztēsts kompaktklases oldskūls... Pārsēžoties no B8, Kasiņš būs ļoti vīlies.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tāaaaa. Vienīgais, kas arī man ne īpaši - tie kantainie stūri (panelim, displejam u.c.) - vismaz mīksta materiāla ir.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Nu nav jau daudz alternatīvas "interesantam" jēdzienam.Penzionāru tiguĀns,urōda tē-roks,ģešoukas skoda (visas..,44k vērto b-skautu ieskaitot..),sieviešu xc60,nekamhvzkam domātais 250zs neejošais/degvielu12l strebjošais v60xc (ar mego"atlaidi" pa 39,9..),pēc plastmasas odorēšais kija,iA vecbiedru kritizētais/kā/tāds pegiots (kaut 2k8 un 3k8 ir Smuks un/ar ne-ģešovkas salonu),no ārpuses smykais macda30,kam iekšā nav vietas nekam,un utttt un utjppp.Atliek vien nelikvīda tālākpārdošanai nolemtais p-alltraks.Kurš maksā mistiskus "sākot no" 37,7k bez sēdekļiem un bez visa tā būtiskākā un modernākā,par ko "priecājas" passātfani.

Pareizāk, atliek kāda cita pajāts 2-3g vecs allroāds, kurš par "šo cenu" visus tos augstākminEtos pārsit pušu un pazemo jebkurā tehniskā un/vai vizuālā disciplīnā, izņemot ka tur nav nospeķota 10zoll tačskrīna ar applaandroīdu.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
3 0 Atbildēt

Tieši šo pašu ceļu aizgāju gadu atpakal pa 40 paciņam dabūju 17g allroudu ar 3.0BITD motoru 50tkm un vēl gadu garantiju. Audi max aprīkots ar visu ko var un nevar iedomāties t.s night vision. Jauna tada cena bija 100 paciņas.

Nu jau bus tulit 90tkm un vienigais kas nomaintas ir eļļas un brezmžu diski ar klučiem.

Esmu ļoti apmierināts.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 3 Atbildēt

Vēl jau ir Honda CR-V Hybrid. Labi nopakotu 4×4 par 38 kEUR var dabūt.

Vakar sīkāk papētīju. Pat sāku domāt, ka varētu atkal atgriezties pie CR-V. Nu dikti man patika abi iepriekšējie, kas man bija.

Hibrīds ar savādāks kā ierasts - bez pārnesumiem. Nirmālā režīmā ar benzīnu darbiba ğeneratoru, kas dzen uz priekšu elektromotoru. Tik šim ir priekšrocība (zems degvielas patēriņš) tieši pilsētā, tāpēc kasinsh79 neder.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 4 Atbildēt

Ārkārtīgi patīkams ir KIA-Sportage ar 1,6 litru benzīna turbomotoru:

kia.forumauto.lv/Pakalpojumi/Jaunu-auto-noliktava/show/offer521.html

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Saraksts ar noliktavā pieejamiem auto parāda to, ka mazo, lēto auto grupā nav ne piedāvājuma, ne pierasījuma.

405 Reģ.: 10.02.2004
3 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Ja vēsture no salona, tad Dacia Lodgy nav nekā jauna. Ripo, 3 gadi, leju degvielu (vēl joprojām 4.5-5 litri uz 100), eļļu pa 15-20 tūkst. km. Nobraukts 125 000, pie 120000 mainīta siksna (ap 200 e, laikam, jo bija kopā ar citām lietām citam auto), vēl joprojām (!) dzimtie bremžu kluči. Mainīts viens lodbalsts.

Sveiks. Ja nav noslēpums, tad kur tu apkop Daciju? Man arī tuvojas zobsiksnas un agregātu siksnas pirmā maiņa, bet Mūsa motors gandrīz 200e ņem tikai par mazo apkopi vien (eļla + filtri).

Tad šis darbs noteikti nostāsies uz 500-600 tajā vietā

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Viena aktiera teātrī, meistara servisiņā universālajā.

405 Reģ.: 10.02.2004
1 0 Atbildēt

Vai ir iespēja viņā tikt? Serviss Rīgā?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

2 h no Rīgas

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
15 0 Atbildēt

Padalīšos ar savu pieredzi. Varbūt kādam noderēs.

Alfa Romeo Stelvio 2018.gada, pirku jaunu. Benzīns 280HP. Paņēmu pagarināto garantiju līdz 5 gadiem. Divos gados nobraukti 42tkm.

Ar auto patīkami braukt, pietiekoši jautra mašīna un manas vēlmes pilnībā apmierina. Braucis esmu arī 20h pie stūres un sēdpozīcija ir laba, ne kājas, ne mugura nenogura. priekš cenas arī kvalitāte ir līmenī. Pietiekoši ietilpīgs auto.

problēma bija pie 35tkm. No rīta izejot laukā elektronika nereaģēja (nevarēju ne durvis ar pulti atslēgt, ne radio ieslēgt). Pazvanīju Alfa Romeo palīdzībai un pēc stundas atbrauca palīdzība. Pielika vadus pie akumulatora un kopš tās reizes nav nekādu problēmu. Dīleris teica, ka akumulatora vadi nebija pietiekoši nostiprināti, lai gan neviens nebija aizticis. Iespējams, rūpnīcā darbinieki bija paliduši garām. Pie pirmās apkopes pārkodēja logu pacēlāja elektroniku, jo aizmugures logi nevērās ciet ar vienu pieskrārienu.

Patēriņš ap 10,5l/100. 70% laika braucu pa pilsētu. Man šķiet labs patēriņš, jo nebraucu ekonomiski.

Apkopes maksā ap 180€, ja nemaldos. Neesmu pārliecināts.

Neesmu nevienas markas fans. Kopsummā nesūdzos par auto. Pagaidām neplānoju tirgot un braukšu līdz apniks mašīna.

Ja kāds taisās pirkt Stelvio, tad iesaku ņemt no 2020.gada, jo ir mazs salona update. Mazliet ērtāka vidus konsole un touchscreen.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Spēcīgi

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 4 Atbildēt

650 rakstīja: Nu nav jau daudz alternatīvas "interesantam" jēdzienam.Penzionāru tiguĀns,urōda tē-roks,ģešoukas skoda (visas..,44k vērto b-skautu ieskaitot..),sieviešu xc60,nekamhvzkam domātais 250zs neejošais/degvielu12l strebjošais v60xc (ar mego"atlaidi" pa 39,9..),pēc plastmasas odorēšais kija,iA vecbiedru kritizētais/kā/tāds pegiots (kaut 2k8 un 3k8 ir Smuks un/ar ne-ģešovkas salonu),no ārpuses smykais macda30,kam iekšā nav vietas nekam,un utttt un utjppp.Atliek vien nelikvīda tālākpārdošanai nolemtais p-alltraks.Kurš maksā mistiskus "sākot no" 37,7k bez sēdekļiem un bez visa tā būtiskākā un modernākā,par ko "priecājas" passātfani.

Pareizāk, atliek kāda cita pajāts 2-3g vecs allroāds, kurš par "šo cenu" visus tos augstākminEtos pārsit pušu un pazemo jebkurā tehniskā un/vai vizuālā disciplīnā, izņemot ka tur nav nospeķota 10zoll tačskrīna ar applaandroīdu.

Paņem labāk jauno Sorento, nemocies

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Neesmu gan tik labi situēts, lai vienkārši aiz nekodarīt uz ko tādu parakstītos.Man reāli bija tie 3varianti- alltraks,superbscouts un v60xc.Pie padziļinātas izpētes tomēr nesapratu- vai un (galvenais) par ko ir jāmaksā..Jo pat par 40+ tur ir stipri tālu līdz 3g vecam allroādam 33k kategorijā...Bet pieļauju, ka kaut kādā jūtu uzplūda gadījumā varētu parakstīties uz kko nelielu un ņipru-jo ir mainījušies uzskati par to, priekš kam vispār šodien ņemam auto.Visdrīzāk, ka tuvākajā laikā diez vai vairs kur tālu brauksim un kaudzi liekas mantas tur bāzīsim.Plus vēl jautājums,vai ir vērts par pusvelti atdot kādam gibrīdOnkulim savu esošo/braucošo auto.Lai pretim iegūtu to, par ko esi pārliecināts,ka vairāk par pāris gadiem diez vai pacietīsi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka ķīniešī paši nemāk prezentēt savu izstrādājumu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Nesen sanāca ar īsu laika šķirbu notestēt divus konkurentus, kuru klases auto jau pavisam maz tirgū palijuši - kompaktos minivenus VW Touran un Renault Grand Scenic. Visu laiku domāju - rakstīt fīdbeku vai nē? Kādam interesē mans necilais viedoklis? Ja jā, tad rītvakar sazīmēšu kaut ko, ja nē - nav vērts tērēt laiku, jo kādu pusstundu līdz stundu drukāšana droši vien aizņems...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Jaunus? Mazlietotus? Raksti raksti...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Jaunus. Nu labi, VW bija gadīgs ar 25 tūkstošiem uz tāfeles, Renault - pat neapskatījos, bet nesen piereģistrēts.

Labi, nopirkšu kādu vīna pudeli inspirācijai un vakarā uzcepšu kaut ko.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Uzraksti gan

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Interesanti, ka ģimenei vispiemērotākā klase izmirst.

Wannabe-SUV tomēr zaudē ietilpībā dēļ klīrensa/vietas iespējamam 4x4

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Arī brīnos. Ok, lai arī kompaktais minivens, bet savulaik ilgāk lietotā Mazda 5 bija ūberērts auto gan ikdienā, gan garajos ceļojumos. Patiešām, bezmaz vai nostaļģija.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
2 0 Atbildēt

Es par šo brīnos, laikam R-Eiropā tikpat kā nevienam nav vairāk par diviem bērniem.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Turkiem un marokāņiem 5+

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Man 4

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

Tātad (bļin, vīnu aizmirsu nopirkt, uz veikalu sliņķis iet, nāksies inspirēties tāpat):

1. izejmateriāls - VW Touran 1.4 TSI ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, piecvietīgā versija. Uz "tāfeles" - 25 tūkstoši km. Pie šī auto tiku, pateicoties "Sixt" autonomai, ar kuru sadarbojas mana BMW KASKO apdrošinātājs. Interesanti, ka Sixt jau kuro reizi tiek novērota īpatnība - mašīnu viņi iedod it kā uz paredzētajām 3 dienām, bet savāc pēc, piemēram, nedēļas, kā tas bija arī manā gadījumā. Ļoti jau cerēju, ka man iedos Passat B8 (visu laiku ir ziņkārība notestēt šo auto, lai saprastu, kas tad ir tas, par ko īpašnieki tā jūsmo un ir gatavi tik lielu naudu maksāt), bet, nu, dāvinātam zobam zirgos neskatās, jāņem tas, kas ir un jāpriecājas, jo pēc polises nosacījumiem vispār pienāktos kaut kas polo vai kors-veidīgs. Kā jau nomas auto, komplektācija visai vāja - ne pati plikākā (ir dubultais klimats, parkošanās sensori gan priekšā, gan aizmugurē, priekšējo sēdekļu apsilde u.c.), toties nav tādu 25+ tūkstošu vērtu auto it kā pašsaprotamu lietu kā navigācijas sistēmas, arī lukturi bija parastie - halogēna, diski - parastie metāla, ar kalpakiem.

2. izejmaterāls - Renault Grand Scenic ar 1.3 litru 140 ZS dzinēju un septiņpakāpju divsajūgu EDC (laikam tā saucas) kārbu. Komplektācija arī tāda vidēja - parastie halogēna lukturi, vidējā izmēra displejs, "lupatas" salons, dubultā klima, sēdekļu apsilde. Šķiet, ar kaut ko ļoti līdzīgu ikdienā pārvietojas viens aktīvs iauto biedrs.

Dizains:

VW - prasts, nemoderns un neinteresants. Šis auto vizuāli patiks cilvēkiem, kas grib "iejukt" pūlī un braukt ar auto, "kāds ir visiem". Neizceļas ne ar ko. Normāls. Labā ziņa - nav arī neglīts. Izskatās pēc automobiļa opīšiem un omītēm, kuriem grūti iekāpt vieglajā mašīnā, bet kuri krosoverus, SUVus aizspriedumaini uzskata par dzimumlocekļa pagarinātājiem, buržuju braucamajiem un tā tālāk.

Renault - tā, protams, ir gaumes lieta, bet GS dizains šo rindu autoram ļoti patīk. Varētu piesieties pie riteņu izmēra - riepas ar 20 collu diskiem šim auto tomēr šķiet par lielu, bet 18 vai pat 19 collas kāreiz būtu pašā laikā. Manuprāt, šis auto izceļas uz tā saucamās pelēkās masas fona. Patīkami izceļas. Ne tā, kā Fiat Multipla. Renault šoreiz ir piestrādājis pie tā, lai labāk izskatītos tieši Grand Scenic versija. Iepriekšējās divās paaudzēs, manuprāt, vairāk izdevies bija piecvietīgo versiju dizains.

Šajā kategorijā svara kauss nosliecas par labu Renault.

Salons:

VW - laikam jāatkārtojas. No dizaina viedokļa - prasts, neizteiksmīgs un neinteresants. Toties materiālu kvalitāte ir kopumā laba - labāka kā konkurentam. Tiesa, rokas atbalsts uz vadītāja durvīm (auduma) jau bija mazliet padilis. Negribas pat domāt, kāds tas izskatīsies pēc gadiem septiņiem vai desmit! Pogas, vadības ierīces - viss, tā teikt, pa rokai, ekrāns - kopumā ērts, pārskatāms. Bet ātrumpārslēgts atrodas visai zemu, kā rezultātā ir grūti iekārtot labo roku. Elkoņbalsta augstumu gan var regulēt, bet tad ir jāizvēlas - elkoni turēt zemāk un sēžot faktiski nosvērties uz labi pusi, vai arī, otrs variants - turēt elkoņa balstu augstāk, bet slēgt "robus" ar vairāk salocītu plauktu. Tā īsti nepatīk neviens, ne otrs variants. Bet kaut kā ar laiku pieradu pie tāda kā zelta vidusceļa.

Renault - pie stūres ātri atradu savu ideālo sēdpozīciju. Tas, ka ātrumpārslēgs atrodas uz viduskonsoles, tomēr šādas klases auto (tā bija arī, piemēram, otrās paaudzes Opel Zafira), ir priekšrocība. Sēdekļi ērti. Renault salons izskatās modernāks, patīk digitālais panelis, kuru var konfigurēt vairākos režīmos (piecos laikam) - klasisks, sporta un kāditurvēl. Arī apgaismojumu, prētēji VW garlaicīgi baltajam, var izvēlēties atbilstoši noskaņojumam - zilu, zaļu, sarkanu, violetu un... jopcik, neatceros vairs. Man vislabāk patika sarkanā krāsa ar sporta mērinstrumentiem. Tik tālu viss skaisti, BET... lai atrastu, kā to visu uzstādīt, pie tam, tā, lai pie nākamās automašīnas startēšanas, viss neatiestatītos pirms tam uzstādītajā režīmā, nācās diezgan pailgi pētīt. Tagad grūti atcerēties, kāpēc bet ir braukts arī ar citiem Renault modeļiem (Talisman, Clio, Captur) - tiem tas viss šķita kaut kā vienkāršāk. Nākamā lieta - nobrīnījos, ka glāžu turētāji atrodas gandrīz zem viduskonsoles - ātrumpārslēga. Tur taču nevar nevienu par "graņonku" garāku termokrūzi ielikt. Nolamājos mātes vārdiem, bet īsi pēc tam, sākot pētīt, atklāju, ka "podstakaņņiki", vidējais panelis ar kabatām, plus elkoņbalsts ar vienu pogu ir pabīdāms uz priekšu un aizmuguri. Diezgan nedaudz atbīdot, atbrīvojas vieta kafijas krūzei. Šo atklāju vēlu vakarā, nokaunējos par savu blondumu, atvainojos Tam Kungam par necenzēto leksiku, un nopriecājos, ka varēšu ņemt rītdienas braucienā savu mīļāko, pirms 3 gadiem SAAB muzejā par apmēram 25 euro pirkto termokrūzi. Bet kas tev deva!!! Nākamajā rītā konstatēju, ka "postakaņņiki" ir tik šauri, ka tā krūze tajos nemaz neiet iekšā. Tajā brīdī ģimenes vērtības krievu valodā no manas mutes atkal sāka plūst kā no pārpilnības raga. Sapratu, ka mašīnai jau piedot var visu, bet TO...

Verdikts - nezinu. Patīk Renault, subjetīvi arī šķiet, ka plašāks, sēdekļi ērtāki, bet, nu, tie sasodītie glāžu turētāji!!!

Audiosistēma:

Šis man vienmēr būs būtisks kritērijs, izvēloties auto. Esmu melomāns un uzskatu, ka nav nekā labāka un relaksējošāka garākos braucienos par kvalitatīvu blūzu Joe Bonamassa vai Beth Hart izpildījumā ar labiem basiem. Sakaņas kvalitāte, plus mīnus, abiem auto ir visai līdzīga - viduvēja, nekā relaksējoša. Te pat nav, ko piebilst - neizšķirts. Ā, tomēr ir gan - man tomēr labāk VW risinājums - regulēšana no stūres, nekā Renault - atsevišķas sviras aiz stūres, kur nezinātājam pat ilgi būtu jāmeklē. Un vēl - VW kaut kā diezgan ātri sanāca sakonektēties ar telefonu, Renault ierīces viena otru "atrada" tikai ar trešo piegājienu. Tātad, šajā kategorijā tomēr uzvar VW.

Skaņas izolācija:

Braucot nelielos ātrumos, abiem auto tā šķiet diezgan līdzīga. VW jūtami dzirdamāka bija dzinēja skaņa paātrunājumā. Renault riepas bija nedaudz skaļākas, bet ne traucējoši skaļas. Renault nepatīkami pārsteidza vēja troksnis, kas pie apmēram 100-110 kilometru stundā ātruma pārvērtās vieglā, bet kaitinošā svilpošanā. Sākumā domāju, ka kāds no logiem nav līdz galam aizvērts, bet nē - it kā visi ciet.

Uzvarētājs - VW.

Dzinējs un pārnesumkārba:

VW 1.4 TSI ar 150 zirgspēkiem un Renaulta 1.3 DIG-T ar 140 ZS ikdienas režīmu uzvedībā šķiet visai līdzīgi, pilsētā ātrumu "no starta" abi uzņem kopumā labi. Lai varētu objektīvi salīdzināt "cēlienu", laikam pareizāk to vērtēt, ja abi auto būtu aprīkoti ar viena veida pārnesumkārbu. Cita aina parādījās uz šosejas. Ātrumā virs 120 km/h VW sniegums no sestā ātruma šķita diezgan pagauss. To, protams, var labot, ieslēdzot kaut vai piekto, bet vislabāk jau ceturto. Pozitīvi bija tas, ka ātrumi pārslēdzas viegli, gājiens ne īss, ne garš - tieši, kā vajag, pārslēga rokturis ērts un pieskāriens patīkams.

Pamēģināt Renault uzrāvienu lielākā ātrumā mani izprovocēja sestdienas nakts bembistu burziņš uz Jūrmalas šosejas, kura epicentrā nejauši iekūlos, uzbraucot uz tās no Jaunmārupes puses. Pēc kādas trešās visai palielā ātrumā garām "aizlidojušās behas" kaut kas dīdīja manu personu pārbaudīt, ar kādu tad ātrumu "behas lido", un tā nu spiedu iekšā. Auto ar visu savu 1.3 litru dzinēju paātrinājās labi, nemaz nebija sajūtas, ka dzinējs mocītos. Ej nu gan sazini, kā šis gājiens izskatītos, ja bez manis mašīnā būtu vēl kāds hjūmen-bīings, bet biju patīkami pārsteigts. Uzspiedu līdz apmēram 150 km/h, bet šie tāpat turpināja iet garām, tad nu nolēmu neizaicināt likteni un atmetos.

Patēriņu nemērīji ne vienam, ne otram, līdz ar to, ši daļa (tāpat kā citas, he-he) paliek subjetīvas, un, manuprāt, uzvar Renault. Uzskatu, ka izdevies ir šis dzinējs - ne velti tas tiek uzstādīts arī Mercedes - ja nemaldos, pat C klases modeļiem.

Vadāmība:

Abiem auto - normāla, tā īsti piesieties man, kā vidusmēra auto lietotājam, īsti nav kur. VW, manuprāt, labāk "ņem" bedres un ir mīkstāks, savukārt, Renault - stabilāks gan līkumos, gan uz sliktāka ceļa. Patika VW manevrētspēja - stūre tāda atsaucīgāka, labāk izjūtami gabarīti. Te laikam jāsaka, ka Renault skaistums ir prasījis upurus. Tā nu ir sanācis, ka šobrīd dzīvoju centra daudzstāvenē ar ļoti šauru iebrauktuvi. Pie tam, lai izbrauktu no sētas, tajā arkā nevar iebraukt taisni, bet jābrauc ar pagriezienu. Grūti izstāstīt, bet čakars paliels. Ar katru auto ir mazliet jāpiešaujas. Un te nu jāsaka, ka ar VW tas nesagādāja problēmas, pat ikdienā ar gabarītos iespaidīgo BMW 530 GranTurismo auto izmēri ir jūtami, bet ar Renault tā "piešaušanās prasīja ilgāku laiku - par spīti parkošanās sensoriem, tā priekšējā gala "nesajušana" bija pārāk izteikta.

Šajā kategorijā uzvarētājs būs VW.

Kuru labāk?

Hmmmmmm, ja man būtu jāizvēlas no šiem diviem, kuru cenas arī laikam ir diezgan līdzīgas... ja vajadzētu šāda tipa auto, laikam jau vajadzētu izvēlēties kādu no šiem, jo tādu minivenu tirgū jau vairs palicis nav (gan Zafira, gan C-Max, gan 5 ir noņemti no trases. Ā, vēl ir C4 Picasso, bet... fuj, pē, galīgi nesmuks. Piekrītu gan, Touran piecu vietu izpildījumā ir visai bezjēdzīgs pirkums, tā vietā jēdzīgāks būtu Tiguan. Renault laikam ir labāki garantijas nosacījumi (5 gadi pret VW trīnīti). Cenas abiem krīt strauji, bet, cik novērots, VW tas lielais kritiens pēc pieciem gadiem kļūst mērenāks, toties Renault turpina pikēt. VW, manuprāt, ir, kā vienā izcili tizlā ātro kredītu reklāmā teiks - normāls risinājums, bet "patīk" svaru kauss tomer sliecas par labi Renault. Pie tā stūres arī jūtos labāk (ja vien garastāvokli nebojātu tie "podstakaņņiki"). Tad nu laikam uzvarētājs ir skaidrs... un tas ir 1-2 gadīgs BMW 2er Gran Tourer. Paldies par uzmanību! Ar labunakti!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Esmu gatavs paklanīties par šādu izklāstu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Es laikam to klanīšanos neieraudzīšu. Bet paldies. Tiesa gan, nepārlasīju un tikai pēc tam saķēru galvu, cik daudz kļūdu. Visa diena pie kompja un vakara nogurums tomēr dara savu. Ar to atvainojiens!

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

Hei, lielisks apskats. Es esmu tas, kas pārvietojas, bet man ir gandrīz pilnīgākā komplektācija ar LED, pusādas salonu utt. nav tik apakaļskatu kamera un automātiskā parkošanās.

Pilnībā varu tev piekrist par visu, ko uzrakstīji - riepas un piekare par cietu, ceļ labi. Par glāžu turētāju nebiju aizdomājies, jo spec. krūzes nevedu, izmantoju tankšeļļu glāzes, kuras der perfekti, bet ja padomā sievas termoskrūze neiet labi iekšā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nu... No piecvietīga minivena tāda baigā jēga nav, tik tas, ka daudz gaisa virs galvas. Nu bagāžnieks arī čuķ ietilpīgāks it kā sanāk. 7-vietīgais, protams, ir cits stāsts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

5vietīgais minivens ir 5vietīgs, visi parastie auto - 4vietīgi(izņemot lielos SUV)

Arī ar 1 bērnu - augstākā auto daaaaudz ērtāk iesprādzēt, autiņu nomainīt, pārģērbt pēc slēpošanas, kaut vai blakus apsēsties-krēsliņš aizņem vairāk vietas nekā pieaudzis cilvēks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Latvijas ātrumiem papildus degvielas patēriņš nav būtisks, bērni un pats daudz labāk redz ārā, mazāk nogurdinoša sēdpozīcija, liels grabažnieks.

Laikam ģimenes nav trendīgi

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 3 Atbildēt

Nepatīkama, gāzelīga braukšana. Tas grabažnieks ir ietilpīgs tikai uz papīra - dzīvē ļoti neērti lietot šaurā un augstā kaudzē sakrāmētas mantas. Sakrāmēt arī neērti.

Bet SUV tas pats, tikai izskaties pēc sportista un no kaimiņiem uvažuha.

Manuprāt tie SUV ir grezni miniveni uz lieliem ripuļiem. Vīlandes ielā stāv viens RR Disco 4 uz maziem ripuļiem - tur to ļoti var redzēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Tikai nevajag, braukšanas izjūtas ar Mazda 5, VW Touran vai pat lielākiem Ford S-max vai VW Sharan - nekāda gāzelīguma vai nepatīkamas braukšanas. Goda vārds. Varbūt lielie miniveni (Chrysler Grand Voyager u.tml.) tādi ir, bet noteikti ne pirmie pieminētie.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Nezinu ko tu runā, bet Sharan un Galaxy ir noteikti sajūtams augstāks smaguma centrs un ar to saistīta peldoša gāzelēšanās. Jauniem!

Es domāju, ka ja no sava Pasāca šon pārsēstos uz M5 vai Sharana, toč sajustu. Šīs retro atmiņas cilvjiem veidojas tāpēc, ka auto izvēlē nekad neiet uz atpakaļu. Nu un jauāks tad biji.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Ok, ja vienīgi lielajiem. Mazajiem (kompaktajiem miniveniem) 100% nekādu nestabilitātes pazīmju

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

vai esi šo testējis arī pēc auto upgrade? Touranam vismaz bija tas pats kas lielajiem un man toč nepatīk lavīties līkumā tikai tāpēc, ka sēdi uz taburetes ar cilindru galva. IMO nesamērīgi. Cik tālu 5 sēdvietas, lielie vagoni ir stipri ērtāki gan braukt, gan iekrāmēt kko

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 1 Atbildēt

Lielie SUV kāreiz gāzelīgi, jo augstāks smaguma centrs un garāka piekare.

Minivenam ir vieglā auto apakša, tikai ar pagarinātām stoikām un augstāku jumtu - smaguma centrs pārāk nepaaugstinās

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

Minivenā saistībā ar augstāku sēdpozīciju vairāk jūt šo mašīnas sagāzumu, tāpat drusku vairāk jūt vertikālās svārstības dēl tā ka pati sēdēšana ir tuvāk priekšējai asij.

Savādāk-pirmās paaudzes S-max vienā konkrētā līkumā bija iegriežams gabliņu ātrāk par MK6 golfu. Piecvietīgā variantā ērti brauc 4 pieaugušie un viens sīkais krēsliņā plus līdzi kubikmetrs mantu.

KKāds Kodiaq varētu mēģināt šo pašu atkārtot bet pieļauju ka otrajā rindā būtu kādu kapeiku šaurāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Vispārīgi jau teicu - Golps dēļ īsās piekares līkumos nemaz nav nekāds draudzīgais. Resp manā ieskatā jālīdzina pret Pasātu tad

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Golfam īsa piekare? Kā tad tu sauktu kaut kādas opeļastmas un tamlīdzīgus, kuriem aizmugurē ir šausmīgi īsas pederes?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Atvainojos - starpasu attālums Golpam mazs. Rezultātā svara pārnese uz aizmuguri mazāka un tie aizmugurējie ratiņi ne visai labi turas pie zemes. Tā vismaz bija sajūtas kad ļoti sen kādu brīdi braukāju ar Golpu

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Ar bērniem līkumos nevelk ar max ātrumu, jo tīrīt pēc tam salonu ir ilgāk un nepatīkamāk

insekcc Reģ.: 06.09.2016
5 0 Atbildēt

Toyota Corolla Touring Sports, Active Plus komplektācija, 1.2 benzīns, variators, 2019.gads, nobraukti 20kkm. Par tehniku sūdzību nav, gļuki nav novēroti. Salonā paskaļa, salona ergonomika nav tā labākā, priekšējais panelis blakussēdētājam daudz vietu atņem, līdz ar to jābīdās uz aizmuguri, attiecīgi pamaz vietas aizmugurē. Pie stūres normāli viss. Bagāžnieks ietilpīgs. Dzinējs iet pietiekami, apdzīt uz šosejas nulle problēmu, no starta ar variatoru gan nekāds sportkārs nav un rēc pamatīgi. patēriņš pa šo laiku vidējais 8.4 pēc kompja. Itkā daudz izskatās, bet ikdienā pilsētas braucieni ar intervāliem 1-7km pamatā. uz šosejas +15 virs normas braucot ir 6-6.5. Kad sieva pie stūres, ap 5.5. Aprīkojums par to cenu (20k) normāls - adaptīvais kruīzs, līniju asistents, digitālais spido (primitīvs gan) atpakaļskata kamera, stūres apsilde, automātiskās tālās, led gaismas (nekas īpašs, BMW F11 xenons pat drusku labāks likās, spožuma ziņā). Multimedija gan nekāda. Itkā solīja uz šā gada beigām apdeitu, pēc kā būs savienojamība Android auto/Apple car play, bet pagaidām nav vairāk info ienācies. Apkopes ik pa 15kkm, pirmajai izmaksas ~90eur. Vēl pie 3kkm nomainīju eļļu pirmoreiz.

sensei Reģ.: 27.12.2019
1 0 Atbildēt

Es pareizi sapratu, no F11 pārsēšanās uz šo Corolla? Kāda bija motivācija/iemesli?

insekcc Reģ.: 06.09.2016
2 0 Atbildēt

ne gluži. pēc F11 vēl gadu nobraucu ar Mercedes B klasi. šī nomaiņa bija finansiālu apstākļu vadīta, pēc dzīvokļa iegādes. pēc tam atkal gribējās ko labāku/jaunāku. Tā nu nolēmu par labu jaunam. Braucu maz, ikdienā tikai Rīga. 3l dīzeļa mocīšana centrā vien sanāk, jēgas maz. Komforts, protams, cits. Bet atkal, pie maza nobraukuma arī to maz sanāk izmantot un izbaudīt.

sensei Reģ.: 27.12.2019
1 0 Atbildēt

skaidrs, nu man ir līdzīgi, pēc 3-litrīgā xd E60 paņēmu F31 1,8d un tas ir atbilstošāk vajadzībām jo regulāri tomēr vismaz pa LV jābrauc šķērsām pāri, elektro neder. Par jauna izvēli arī saprotu, vispār pēdējos gados labus auto ražo, tā liekas pagaidām (protams Laiks parādīs, tas ir lielākais experts . Nupat gatavojamies sievas auto maiņai un skatos uz i3, bet liekas ka ar vismaz 94Ah jāmeklē būs.. 60Ah ziemā var sanākt zem 100km range un tas jau ir bīstami pat pieRīgai.

405 Reģ.: 10.02.2004
2 0 Atbildēt

90 eur par apkopi (mazo) pie dīlera manuprāt ir ļoti draudzīga cena klientam

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Laba izvēle, pilnīgs bezproblēmu auto. Man personīgi nepatīk tas dzinēja rēciens komplektā ar variatoru, bet tas varbūt personīgi Vismaz aprīkojums godam, ne kā uzņēmumi iegādājas savam autoparkam.

insekcc Reģ.: 06.09.2016
0 0 Atbildēt

Nekas patīkams tas rēciens nav, tiesa. Bet nu pie visa pierod. Ja būtu uzreiz no 3l dīzeļa pārsēdies, drošvien būtu grūtāk pierast. Gaitā , Latvijas ātrumos, ir pilnīgi ok tas dzinējs kopumā, lai gan tikai 116zs. Ideju par hibrīdu atmetu uzreiz, jo tas ar vājāko dzinēju(1.8) jau ir par 4k euro dārgāks attiecīgā komplektācijā. Kas pie mana nobraukuma tik pēc gadiem 4 atmaksātos. nez vai pat tik ilgi ar šo nobraukšu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 1 Atbildēt

Pat ar Multivan nav jūtama nekāda nestabilitāte.

Reiz man bija Honda FR-V, kam koncepts 3+3 vietas. Turējās pie ceļa kā pielīmēts. Bet tam zena piekare, liels attālums starp riteņiem.

Bija man reiz arī Citroen Xsara Picasso. Tas gan tāds nestabilāks bija, toties vieta salonā un bagāžas nodalījumā bija fantastiska. Toreiz piedzima 1.bērns. likās, ka uzreiz vajag minivenu. Tagad par to varu tikai pasmieties.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

IMHO ar busu vienk a rši brauc prātīgāk. Iedotu kādam purčika bmw draiverim, pirmajā līkumā ieliktu kokā

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pasažieru versijā varbūt citi amīši/atsperes bet kravas versijā T6 diezgan cītīgi sāka knābāt pie lielākiem ātrumiem, jā līkumos negāzelējas un var diezgan pārliecinoši rullēt bet cena par to ir visu sīko asvalta šuvju nodošana līdz pakaļai.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Atceros nometnes braucienu uz Spāniju ar jaunu 15' gada Caravelle ar tajā brīdī kādām 20k uz pulksteņa. Ne gāzelīgs, ne kā, ok kā vieglais protams līkumus nevarēja ņemt, bet 160-180 pa Vācijas bāņiem gāja uz urrā, pa pilsētu arī žiperīgs, nejutās, kā citi kravas busu eksemplāri, kas bez kravas bija super grīļīgi. Kā piekrāmēja tos, tad tie arī normālāk uzvedās.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Multivanam (arī Caravellēm) jau ir ļoti stingra piekare. Uz ielāpaina ceļa dzērienu pudeles krita no turētājiem ārā. Uz gluda ceļa nav ne vainas. Alpos vedot pasažierus ir nācies braukt gan ar Multivan, gan Trafic. Ar pirmo ir jautri braukt, precīza stūre un tiešām nejūt nestabilitāti, savukārt otrajam piekare ir krietni komfortablāka, bet jūtamāka zvalstīšanās.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Atkarīgs tukšs vs pilns.

Un kur sēdi - priekšā labi, aizmugurē olu kultenis

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu nestabilitātei gan svarīgs smaguma centra augstums un svira. Busam 2,5m augstumā (svira) 100kg jumts nemaz nav nekāds mazais spēks. Ar šo pašu arī minivens no sedana atšķiras. + augstu nosēdināti 4 resni vepri.....

Pārējais vairāk komforta jautājums.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Pilns vs tukšs par kratīkli. Par noturību protams, krava ceļ smaguma centru augšā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti