Jāiekaāujās līdz 50k eur. Tag auto saloni tur kur exklusive x,xc, cc, lc uc mēģina latiņu nolaist līdz tam cīparam...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāiekaāujās līdz 50k eur. Tag auto saloni tur kur exklusive x,xc, cc, lc uc mēģina latiņu nolaist līdz tam cīparam...
Nu tas ir slideni, piem kā gāja šim darbonim
A. Ramoliņam jau iepriekš ir gadījušās saķeršanās ar VID struktūrām. Pagājušā gada pavasarī viņš nāca klajā ar stāstījumu par, paša vārdiem izsakoties, „traģisku situāciju”, kuras iznākums varot būt – „teju 40 miljonu investīcijas, kas ieguldītas, lai reanimētu bērza saplākšņa ražošanu Kuldīgā, nonāks ūtrupē, 238 darbinieki kļūs par bezdarbniekiem”.
Šādi uzņēmējs reaģēja uz strīdu ar VID par to, vai uz uzņēmuma vārda iegādātā automašīna BMW X5 ir vai nav luksus klases auto, jo uzņēmums ar atlaidi to bija iegādājies par 49 917 eiro (neskaitot PVN), luksus auto cena VID ieskatā sākas no 50 000 eiro, bet auto cena bez atlaides būtu 67 540.
A. Ramoliņš toreiz laikrakstam Dienas bizness apgalvoja, ka nekāda atlaide nemaz neesot saņemta: „Tā nebija nekāda atlaide vai tā dēvētā ātrā auto izpārdošana, jo šo BMW X5 vispirms pēc mūsu pasūtījuma uzbūvēja Vācijā un tikai pērnā gada marta nogalē piegādāja uz Latviju.”
Kā beidzās šis uzņēmuma strīds ar VID par brīnumaini lēto BMW X5 auto, tā arī nav zināms.
www.facebook.com/NordeAuto/photos/pcb.3246977932073646/3246976025407170/
Es visu laiku domāju - interesanti, kurš būs tas ražotājs, kurš pirmais ieintegrēs kaut kāda topa telefona turētāju savu modeļu aprīkojumā... kurš to būtu domājis, ka Dace?!?!
tāpēc, ka Dac'ē lai normāli brauktu vajag papildus android telefonu ar Torque, ieslēgtu pielāgotu devēju info režīmā? Man vismaz ar Clio tā izdodas sadzīvot!
+1 par šo.
Nav dzesēšanas šķidruma temperatūras rādītāja (ok, citiem auto jau arī tas ir fake, un īstenībā ir 3 stāvokļi - LowTemp, OK, HighTemp, ko renis parāda ar lampiņu)
Nav arī eļļas temperatūras borta kompī
Muteres tikko nopirktajai fābijai neesmu pamanījis ka būtu jebkāda temperatūras izpausmes līdzekļa [neskaitot pārkaršanas lampiņu kaut kādā ciparnīcā, kas gan noteikti ir], bet es nedomāju ka kādam tā pietrūks - es domāju ka savam golfam pat ja tas rādītājs uzkāptu, viņa visdrīzāk to pat nepamanītu...
Priekš kam tev eļļas temperatūru?
Ševiški gudrs un mūsdienām atbilstošs tas risinājums nav - plaši pieejama NFC lādēšana un "Zilzobu" (BT) sapārošana ar infotainment loriņiem.
Ja tas teiksim dotu iespēju sapārot mobsi vismaz ar LCD paneli tā ka abu lietošana ir perfekti sapludināta, tad vēl OK, bet nu tādu es to redzējis neesmu, jo BT ir stipri apgraizīts 2.4GHz lietojošs protokols savā būtībā.
renim arī ir. Bet risinājums dīvais - ja auto ekrānam ir android auto/apple carplay atbalsts, naher vēl telefonu stutēt panelī?
Savukārt, ja ir dumjais radio, tad spaidot telefonu var atrauties sodiņu, tas nekas, ka auto režīmā lielas pogas un tāpat kā OEM radio planšeti glaudīt
A kas tur braukšanas laikā tik baigi būtu jāspaida? Navigāciju parasti uzliek stāvot. Kas vēl?
spotify, zvani. Daudz kur jau ar balss asistentu var iztikt
Spotify tak arī nav visu laiku jābalsta. Zvanu paceļ ar vienu pirksta kustību. Un pašam braucot zvanīties... ar to vispār nevajadzētu aizrauties. Neredzu baigo atšķirību no iebūvētā ekrāna. Ar nosacījumu, ka tas telefons karājas ērti pieejamā un saskatāmā vietā.
VAG taču telefona bluetooth instalācijām piedāvāja vēl pirkt katram telefona modelim turētāja adapteri par 100 eur vai tml
Dabūju uz vīkendu jauno Sandero. Pabraukāšos līdz pirmdienai un tad jau sekos revjū.
Jaunajiem pat nav briesmīgs dizains
Sandero dizainam jau nekad nav bijusi nekāda vaina. Vienīgā simpātiskā Dacia. Man interesē, vai ar šamo var uz šosejas kaut ko apdzīt, vai neiespējamā misija?
Var, jau tomēr var, pat uz gāzes degvielas! 1.robā rauj kā negudrs, visas fūres var apsteigt par vairākiem korpusiem no zaļās gaismas Olaines luksoforā!
Nu, pirmais iespaids - pilsētas režīmos diesgan ņiprs. Rīt plānots garāks izbrauciens. Bet par visu sīkāk tad - rītvakar vai pirmdien.
salons vecajam bija galīgi meh - ārpuse +- vienalga, auto vulgaris. Tagad salons un panelis izskatās cik necik cilvēcīgi
Jā, un es pat teiktu - diezgan ērti pie stūres, salīdzinot ar iepriekšējām paaudzēm. Lai nu kā, jaunās paaudzes modelis ir ļoti progresējis.
Ar KIA-Sportage 1,6 CRDi pavadīti 7 mēneši. Nobraukums 9 tūkst.km. Mašīna ļoti patīkama, komfortabla. Klusa gaita, patīk, kā klusi murrā dīzelītis. Īsts, liels šoseju laineris - ļoti labi jūtas piektajā pārnesumā pie 80-90 km/h un sestajā pie 100-110 km/h. Pirms tam prātoju par Duster iegādi, ar kuru biju labi pabraucis ap 1000 km pa dažādiem ceļiem. Jāsaka, ka cenas starpība (23 tūkst.EUR Sportage pret kādiem 19-20 tūkst.EUR Dusterim) pilnībā atspoguļo to, cik lielā mērā Sportage patīkamāks. Sportage ir klusāks, lielāks, ar ērtāku sēdpozīciju pie stūres. Var teikt, ka Duster ir labs, bet Sportage teicams.
Par dīzeļdegvielas patēriņu. Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku motoru ir ļoti ekonomisks pilsētā, bet ne tik ekonomisks pa šoseju. Pilsētā, ja nav sastrēgumu un ziemas sala, tad stabili var iekļauties 7 litros uz 100 km. Pa šoseju vajag ļoti labus apstākļus ne ziemas gadalaikā un neskriet - tikai tad var sasniegt 5 litrus uz 100 km. Kolīdz ir ziema ar temperatūru ap nulli vai zemāk, vai, ja pabrauc straujāk - patēriņš ir 5,5 - 6 litri uz 100 km.
Bija viena reize pie 5,5 tūkst.km nobraukuma, kad izmeta ,,Check Engine,, kļūdu. Pie dīlera ar to tika galā pusē darbadienas, esot kaut ko pārprogrammējuši un nodzēsuši. Pēc tam viss bija labi.
Pamanīju vienu tādu trūkumu, kad ilgāku gabalu ziemā sēdēju aizmugurē - tur ir vēsāk kājām un skaļāk.
No ekstrām ļoti patīk automātiskās tālās gaismas. Pārslēdz, manuprāt, pareizajos brīžos.
Benzīna dzinējam ar turbīnu un tādu pašu jaudu patēŗiņš nemaz nebūs daudz lielāks. Kāds labums pirkt dīzeļus un uztraukties par DPF.
Dīzelis vienkārši patīk labāk, kā skan, kā velk zemos apgriezienos, pret kalnu, kā piekabi velk. DPF tīrās normāli pie noteikuma, ja šad tad ir pustālie braucieni pa šoseju. Man tādi braucieni ir. DPF tīrīšanos var pamanīt, ja brauciena gaitā sāk kāpt brauciena vidējais degvielas patēriņš. Tad, lai dabūtu optimālākus apgriezienus priekš DPF tīrīšanās, uz šosejas pārslēdzu no sestā uz piekto.
Nu, ja bieži piekabe jāvelk, tad gan dīzeli pirkt loģiskāk.
Un cik vēl nesen rakstīji, ka dīzeli nekad vairs...
Bet par patēriju - džīzas, uz šosejas tikai par litru mazāk kā manam trīslitrīgajam BMW.
Jau paspēju nodomāt, kur tad nozudis fans! Dīlera nekonkrētā atbilde uz kļūmi gan mani neiepriecina! Varbūt šim auto nav gaisa ieplūdes apsilde no izplūdes kolektora, līdz ar to ziemā jauda ir, ekonomijas nav?
Patēriņš kā 7 sērijas BMW ar 2x lielāku un 3x jaudīgāku motoru Bet nu tāda tā auto būve šobrīd ir, drīz tie prieki beigsies un sēdēsim uz baterijām...
Tur nav sakara ar autobūvi, tur iemesls ir pieprasījums. Tas patēriņš ir dēļ aerodinamikas. Jo tā ķieģeļa pludlīnija uz šosejas ražo patēriņu. Gaisa pretestība kvadrātojas pie katriem 60 km/h. Attiecīgi patēriņš uz šosejas zems ir zemiem, šauriem izstieptiem auto, kas aiz sevis nevelk vakumu.
Aizmugurē sēž tikai Lohi,priekš tiem visp nav vērts sēdekļus pirkt..Cite lieta, ja bagažniekā- tur var arī izstiepties.Ja pats virs 1,8m,var atstāt vāku nedaudz vaļā,lai likumīgajos 2m iekļautos.Ja ir 220V pieslēgums, statoilā var kādu kalorīferi ieķert,tagd kāreiz ākcija notiek.
Manai KIA-Sportage jau ir AdBlue bāciņa. Iepriekšējam ,,bāzes,, 1,7 litru dīzeļmotoram AdBlue nebija, tagadējam 1,6 litru motoram ir.
Pirmajos 9 tūkst.km ir AbBlue līmenis nokrities no apmēram 80% līdz 55%. Drīz uzpildīšu kādus vairākus litrus. Lasīju, ka neesot labi nolaist AdBlue zemā līmenī.
Kaut kas traks, mazu ne premium auto dīzeli jau apkrāmē ne tikai ar DPF bet arī ar ad blue. Kāda izmešu klase tad viņam skaitās, Euro6 ?
Tagad jau dažiem benzīna dzinējiem ir GPF (Renault/Mercedes 1.3-niekam, piemēram). Esmu dzirdējis, ka jaunās Euro7 normas, kuras stāšoties spēkā laikam 2024.gadā, vispār neviens dīzeļnieks un arī vairums aktuālo benzīnnieku neturēšot.
Sarēķināju precīzāk par degvielas patēriņu: no 4.jūlija līdz 23.oktobrim vasarā, rudens sākumā ar vidēji garākiem braucieniem 5,59 litri uz 100 km, bet no 23.oktobra līdz 28.janvārim rudens beigās un ziemā ar vidēji īsākiem braucieniem 6,42 litri uz 100 km.
Varu tikai apbrīnot kolekcionēt visu šo info! Es tik kādreiz (ļoti reti) just for fan, ar bākas metodi palūru kā ir, un tad ja zinu, ka garāks ceļa posms veicams.
Dīzelis jau reti jālej. Pagaidām bijušas mazāk kā 20 uzpildes. Kas tur ko nesaskaitīt?
Nu jā, man ar bāka uz 1000km.
VWfans rakstīja: Ar KIA-Sportage 1,6 CRDi pavadīti 7 mēneši. Nobraukums 9 tūkst.km. Mašīna ļoti patīkama, komfortabla. Klusa gaita, patīk, kā klusi murrā dīzelītis. Īsts, liels šoseju laineris
Apsveicu iauto lasītājus ar jaunas ēras sākšanos - "pērc Sportage ar nabagu motoru".
Jā esmu braucis ar šo, neko mazjaudīgāku par 2.0 dīzeli nevar ņemt.
Tas gan nav par tēmu. Ja cilvēki izdara izvēli par labu vienam vai otram jaunam auto no salona (vai iegādājas garantijas mazlietotu auto), tad interesē te lasīt VISU pieredzi. Tev nepatīk mazmotori, nepērc tādu. Uzraksti SAVU pieredzi, ja tāda ir.
Mans gadījums, ko patlaban izsveru pirms izvēles izdarīšanas.
Škoda Superb 190zs benzīns ar DSG, sedans: + VAG tehnika+ milzīgs un ļoti ērts zamšādas salons+ Sportline modelis - vizuāli patīk+ absolūti visas kārotās ekstras komplektācijā
- diezgan jau parasts auto (pat CP tādu ne mazums)- jauns modelis vairs nav aiz kalniem (tikko tikai facelift)
VW Arteon 190 zs benzīns ar DSG, sedans - ar mega atlaidi no dīlera: + VAG tehnika+ patīkami daudz vietas salonā+ vizuāli lielisks R line izskats+ visas kārotās ekstras komplektācijā
- zagļu iecienīta automarka- iespējama jaunā modeļa izlaide tuvākajos gados
Cupra Formentor 190zs benzīns ar DSG, 4drive pilnpiedziņa, SUV: + pilnīga nullīte tirgū+ ļoti patīk izskats un salons arī+ VAG tehnika+ sporta ādas salons ir īsta konča + pilnpiedziņa
- dīleris ļoti skops ar atlaidi- nepārbaudīts modelis ilgtermiņā- salonā it kā vietas gana (aizmugurē starp priekšējo sēdekli un pasažiera ceļiem paliek 15+ cm brīvas vietas), tomēr apziņa, ka auto veidots uz SEAT LEON kompaktklases auto bāzes - lai arī pagarinātas
Iegādes cena ne tik būtiska, jo ilgtermiņa operatīvais līzings - noma. Svarīgas vien ikmēneša izmaksas (SIXT te vinnē iespaidīgi). Principā, līdz 30k eur bez PVN būtu jāiekļaujas.
Varu lūgt arī iauto tautas domas?
Man vislabāk patīk Arteon!
Policijas Superb man ir zināmi 2l benzīna ar 4x4 un 280Zs
opreģeļis ko tev vajag - arteon ir 2+2 kupeja ar 4 durvīm, superb ir taksis (milzīgi daudz vietas 2. rindā un bagāžniekā), cupra ir liftēts leon, pa vidu starp hatch un universāli.
Ja vieta ir arguments - viennozīmīgi superb, aizmugurē var pārlikt kāju pāri kājai un vēl vietas paliek līdz priekšējam krēslam, superb ir par izmēru lielāks nekā atreon, un vismaz 2 izmēriem lielāks kā cupra
cupra ies vissliktāk uz sausa asfalta, jo liekas, ka ir vissmagākā. Slapjā laikā un ziemā protams cupra iekabinās
tas viss ir uz VAG MQB taisīts, cupra uz jaunākas platformas nekā pārējie
cuprai visa vadība uz ekrāna, vw un skodai ir pogas svarīgajām funkcijām. Skodai viss būs no iepriekšējās paaudzes VW, lai lieki nekonkurē ar vecāko brāli
Nav jau izmēros tās atšķirības baigi lielas:
www.automaniac.org/compare/14450/14271/volkswagen-arteon-2.0-tsi-VS-%C5%A1koda-superb-2.0-tsi
Nezinu Tavu darba specifiku, bet domāju, ka regulāri nav jāvadā pilns salons cilvēku un daudz bagāža, lai baigi interesētu max ietilpība (tas par Superb runājot), tāpēc kā jau iepriekš minēju, balsoju par Arteon R-Line un pēc tam gaidu arī plašu aprakstu forumā, jo arī ļoti interesē, bet varbūt pēc gada.
Darbam jau nē, bet brīvajam laikam - jā. Mazums, ceļojumi ar visu ģimeni (2+2) pa LV, varbūt Baltiju utt. Brīvdienās, piemēram, ciemos un ar kkādām mantām v.tml. Šī ir tā foršā iespēja izmēģināt ilgtermiņā ko labu (un bez uzņēmuma uzlīmēm, labu aprīkojumu utt.)
Taču teicu tev - Arteon. Re, arī Fans piekrīt. Pamēģini tikai nerēķināties ar tautas viedokli un nopirkt kaut ko citu. Sarunāsim tev kolektīvo BANu...
Tākā auto nāk par velti (dienesta auto), ņem to SUV. Citādi visu laiku skumsti, ka vajag, bet paliec pie sedan. Tu tāpat bieži auto maini, pabrauksi sapratīsi vai bija vērts.
Paldies par viedokli. Neesmu tik drošs par SUV šoreiz.
Nu, tātad... Ja rakstītu žurnālam, droši vien "sabdžikts" būtu "Randiņš ar Dacīti". Kā jau minēju, šajā nedēļas nogalē bija iespēja izmēģināt jauno - nu jau trešās paaudzes Dacia Sandero (Stepway). Cik gan daudz ūdeņu šķiet aiztecējis kopš 2004.gada, kad šis rumāņu ražotājs franču giganta Renault paspārnē pieteica sevi kā nopietnu tirgus spēlētāju un, cik atceros, toreiz rindas uz pirmo modeli Logan bija tik lielas, ka mazlietotu Dacia cenas daudz neatšķīrās no jauna auto cenām. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, tagadējais ir jūtami progresējis. Atceros, ka 2012. gadā Parīzes auto izstādē iesēdos nule tur prezentētajā otrās paaudzes modelī, un toreiz likās - nu, ne ar ko jau īpaši neatšķiras no pirmās paaudzes. Tagad jau var teikt - atšķirības ir diezgan būtiskas. Bet nu par visu pēc kārtas. Viedalus "Blondais grēks" atvērts un aaaaiziet!
Testējamais materiāls - Stepway versija ar 1.0 litrīgu 90 ZS benzīna dzinēju un sešpakāpju manuālo kārbu. Diezgan pilna versija, kā jau demo auto - LED gaismas, klimats, navigācija, kruīzs, atpakaļskata kamera, parkošanās sensori gan priekšā, gan aizmugurē un vēl daudz kas.
Sākam ar salonu. Diezgan ātri izdevās iekārtoties ērtā sēdpozīcijā. ŠIm, atšķirībā no iepriekšējā modeļa (ir braukts arī ar to), stūre regulējas gan augstumā, gan dziļumā. Elkoņbalsta regulēšanas diapazons gan bija ne visai plašs - kamēr roka atradās uz stūres, bija labi, bet, tiklīdz vajadzēja pārslēgt ātrumus, tā plaukstas locītavu nācās pamežģīt. Pāris reizes arī elkonis "nomuka". Salonu par plašu nosaukt galīgi nevar. Apsēžoties "aiz sevis", vietas kājām nebija tikpat kā nemaz. Bet man pie šā auto stūres bija ērti. Arī pēc apmēram 140 kilometru gara brauciena noguris nejutos nemaz. Salonā pogas un slēdži izkārtoti vienkārši un pārskatāmi. Tiesa, es tā arī nesapratu līdz galam borta datora datu rādīšanas algoritmu. Apdares materiāli - kā jau varēja gaidīt, cietā plastmasa, bet Dacia ir padomājuši arī par to, lai tas viss neizskatītos pagalam lēti un auduma paneļa vidusdaļa atstāja labu iespaidu.
Auto bija aprīkots ar divām USB ligzdām. Tumsā tās bija apgaismotas - tāds kā balts rāmītis ap ligzdu. Man šķiet, ka līdz šim tādu fīču nebiju redzējis nevienā auto. Sīkums, bet patīkami. Viena no ligzdām gan bija, manuprāt, nejēdzīgi izvietota pašā augšā, blakus navigānijas ekrānam, gandrīz aiz iebūvētā telefona turētāja (jā, arī šo es nebiju redzējis nevienam auto līdz šim). Interesanti, ar kādu domu Dacia projektētāji to izvēlējās izvietot tieši tur, jo, ja turētājā ir ievietots telefons, tad "flekškai" ir jābūt diezgan mazai, lai to varētu vispār iepraust. Par pašu telefona turētāju - augstāk šajā topikā sajūsminājos par šo Dacia iniciatīvu, bet, to lietojot, sapratu, ka man tomēr labāk simpatizē magnēta variants. Turētājs darbojas uz labā pusē esošas atsperes, kura saspiež aparātu, principa. Pirmkārt, telefonu ir diezgan grūti un neparocīgi gan ielikt, gan izņemt. Otrkārt, prasītos, lai telefons būtu zemāk, jo mazliet traucē skatam. Pie tā gan var pierast, bet pats galvenais - ņemot vērā to, ka man viens šāds atsperveidīgais "oriģinālais" turētājs nenokalpoja pat gadu (atspere aizlidoja), paredzu, ka šī pribambasa salūšana tiks pieskaitīta pie viena no jaunā Sandero "slimībām". Atliek tikai cerēt, ka ražotājs izdomās, kā to novērst.
Multmediju sistēma. Priekš Dacia ir puslīdz OK. Atpakaļskata kamera ir kvalitatīvāka kā, piemēram, Nissan X-Trail un, izņemot to, ka trajektorijas līnijas ir nekustīgas, es pat teiktu - kvalitātes ziņā daudz neatpaliek no mana BMW. Mani nokaitināja divas lietas. Pirmā - lai ieslēgtu telefona mūziku, nepietiek to palaist tikai uz ierīces, kā ir bijis visiem līdz šim lietotajiem un testētajiem auto. Vēl atsevišķi ir jāiet "Multivides" izvēlnē uz ekrāna, un tikai tad audiosistēma sāk atskaņot mūziku. Starp citu, mūzikas kvalitāte ir briesmīga. Ja pie auto stūres klausās tikai radio un nepatīk skaļa mūzika, tad var iztikt, bet man kā melomānam šis iespārdīja. Otra kaitinošā lieta - navigācijas sistēma. Pat noregulējot nakts režīmu uz pašu tumšāko iespējamo (ir 3 varianti), meža zaļā krāsa ir tik gaiša, ka pamatīgi spiež uz acīm un traucē braukšanu.
Bagāžnieks - vismaz subjektīvi šķiet, ka tas ir ietilpigs, bet mala gan ir diezgan augsta.
Auto ir aprīkots ar tuvajiem un dienas gaismas LED lukturiem, bet tālās gaismas gan nodrošina halogēni. Līdz ar to, tāda jocīga sajūta. Tumsā braucot ar tuvajiem, redzamība ir ļoti laba, bet, pārslēdzot tālos, tā tikai maaaaazliet uzlabojas.
Uz ceļa. Kā jau minēju, auto ir aprīkots ar 1.0 TCe trīscilindru benzīna dzinēju (bez gāzes), kam ir 90 zirgspēku jauda. Izklausās pagalam skumji, bet tā nepavisam nav. Pilsētā auto ir diezgan žiperīgs, apdzīšana arī problēmas nesagādāja. Tiesa, ja vajadzēja to darīt straujāk, nācās slēgt ceturtajā robā. Ar auto uz ceļa jutos brīvi un komfortabli līdz 120 kilometriem stundā, bet diezgan brīvi varēja "izspiest" arī 140. Ātrāk gan nemēģināju. Vakardienas žļurā uz ielām auto uzvedās diezgan rotaļīgi, bet stabili - pa visiem sniegiem, piemēram, uz Salu tilta bez stresa ar 80 km/h gāju garām visādiem reindžroveriem un err-iksiem, kas vilkās pa kreiso joslu uz 60. Patēriņš? Nu tā, pilsētā nepiefiksēju, bet uz šosejas, braucot ar 110 km/h, momentānais turējās pie apmēram 6.5, uz 130 - pie 8 līdz 8.5. Kārba slēdzas patīkami un stabili, ar pietiekami īsiem gājieniem. Trīscilindru dzinēja mopēda skaņu, protams, dzirdēt var, bet uz šosejas vēja troksnis gan to diezgan nomāc. Auto par klusu nosaukt nevar, bet par skaļu arī būtu nepamatots apvainojums. Piekare ir ne par cietu, ne par mīkstu, par klusu to nosaukt nevar, bet par skaļu arī ne - normāla, edres un nelīdzenumus "ņem" labi un uz, manuprāt, vienu no briesmīgākajiem ceļiem "Valdemārpils - Roja" auto jutās diezgan neslikti. Sanāca pabraukt arī pa dažiem aizputinātiem lauku ceļiem. Sandero rakās tiem cauri diezgan ņipri. Tiesa, prasītos atslēgt ESP, lai nemestos nost apgriezieni, bet tā arī neatradu, kā to izdarīt - iespējams, to nemaz nevar. Rīt uzjautāšu.
Rezumē - normāls budžeta auto. Ja salīdzinātu ar kādu no tirgū esošajiem, es teiktu, apmēram, iepriekšējās paaudzes Renault Clio līmenis. Vai es šādu auto gribētu sev? Visticamāk, nē, bet, ja piepeši mana mamma izdomātu, ka vēlas atkal braukt ar auto un man viņai būtu tas jāsameklē, šāds Sandero būtu viena no izvēlēm, tikai droši vien vienkāršākā komplektācijā. Tiesa, ar automātisko ātrumkārbu. Jā, jā, tagad Sandero ir pieejams arī ar automātu, atvainojos, variatoru.
Randiņš ar Dacīti kopumā bija patīkams. To nevar nosaukt par aizraujošu un tādu, kas varētu palikt atmiņā uz visu dzīvi, bet, velkot paralēles ar daļo dzimumu - Dacīte ir glīta (bet ne radīta modeļu zurnāla lappusēm), vienkārša (pozitīvā nozīmē) un uzticama, kas tevi nepievils (nekrāps). Kaut kā tā...
Tev ir talants
paldies, baudāms apraksts.
USB pie telefona turētāja ir, lai varētu lādēt telefonu, nevelkot vadus pāri visam panelim. Manam trafic arī ir x2 USB - viens paneļa augšā , krāmu nodalījumā(kur blakus uzstādās telefona turētājs), un otrs uz radio. Pie tam abi ir ar normālu strāvu, kas lādē telefonu
Manuprāt, labāk vadu vilkt pāri visam panelim, nekā slēgt turpat, un tad tas nokarājas kā tāda ļecka... nu, vai jātin kaut kādā ņuckulī...
Starp citu, piemirsu vienu kuriozu. Sestdienas vakarā piebraucu pie Ulmaņa gatves maķīša - sen nebija būts, sakārojās Big Teistī ar bekonu. Piebraucu, pasūtīju, piebraucu pie lodziņa, kur "tikai lohi maksā", un, spiežot gāzi, lai piebrauktu pie nākamā lodziņa cerībā, ka priekšā esošie Volvo pasažieri nemēģinās atkārtot "Kriminālās ekselences fondā" redzēto, saklausīju, ka no izpūtēja nāk tāds troksnis, it kā tas būtu caurs. PIedodu gāzi... nu, tiešām. Sāku jau domāt, kur es tā varēju to atdauzīt. It kā neviena epizode prātā nenāca, bet reāli sabijos. Auto it kā apdrošināts, bet tomēr. Bet, kad pabraucu no sienas nost, skaņa atkal bija normāla. Mazliet tādu dobju troksni dzirdēt var, it kā izpūtējs "mazliet pūstu". Šodien uzzināju, ka tas ir tāpēc, ka tā gals atrodas mašīnas vidū, nevis aizmugurē, tad nu no sienas arī tā "atbalss".
dacīte ietaupījusi uz izpūtēja garumu, vasarā ar atvērtu logu varētu nebūt patīkami
krievijā viņi bija ietaupījuši uz bremžu trubu garumu, un galējos stāvokļos šļaukas pārāk nostieptas un rīvējās pret citiem elementiem - tas gan ir neforši, cerams EU to neatļaujas.
Iespējams, vienkārši EU standarta šļaukas ar krievu paaugstināto piekari nedraudzejās, nebija pārrēķināts
Labs godīgs apskats,pat neskatoties uz to, ka pats pārvietojies ar augstas klases auto. Parasti jau tādiem grūti šādus budžetauto testēt. Manuprāt tests objektīvs un šī dacīte jau tak ir uz reno clio kopīgas platformas. Ar jaunāko/šo?/ neesmu braucis bet mazliet nepatika, ka ielika 6.ātrumu? kārbu? Kāda jēga? varbūt kopīga ar citiem psa modeļiem? Man tieši patika iepriekšējam 5.niece jo garāki pārnesumi un retāka slēgšanās. Patēriņš tāpat bija izcils.
Man nav grūti. Es kaut kā cenšos skatīties uz lietām objektīvi un distancēties no tā, ar ko pārvietojos ikdienā.
Man, savukārt, piecieniece šķiet riktīgs oldskūls. Vēl retāka slēgšanās ir ar četrnieci. Bet kāds tam visam sakars ar PSA?
Atceros bija pirmais passats 1,6 d ar 4.ātumi kārbu. Uz kaimiņzemēm braucot 4-5l. Pa pilsētu 3.robā kā ar automātu...Manā uztverē 6.niece tas vairāk modes nekā praktisks pieprasījums. Bet lai nu paliek, katram savs...
PSA tak pat opeļš iesūkts jau. Kur nu dacīte. Salons gandrīz clio copy. Vēl tik Lada tur kaut kur kuļās
Vispār jau nē. Dacīte un Lada ir pie Renault, nevis PSA. Tie ir divi dažādi koncerni.
protams, ka salons ir kādus 1 vai 2 paaudzes veca clio kopija. auto saliek no grupā esošām komponentēm, jo R&D ir megadārgi. attiecīgi visi kloķi un ekrāni ir savākti no Renault, dacijas dizaineri iekšpusē var spēlēties ar paneļa formu, varbūt ar gaisa izplūdes caurumu formu, durvju apšuvumu un ķebļiem. Tas pa lielam viss
Lielisks apskats!!!
VWfans rakstīja: Manai KIA-Sportage jau ir AdBlue bāciņa. Iepriekšējam ,,bāzes,, 1,7 litru dīzeļmotoram AdBlue nebija, tagadējam 1,6 litru motoram ir.
Pirmajos 9 tūkst.km ir AbBlue līmenis nokrities no apmēram 80% līdz 55%. Drīz uzpildīšu kādus vairākus litrus. Lasīju, ka neesot labi nolaist AdBlue zemā līmenī.
Šis gan izbrīna, es par AdBlue patēriņu.
Savulaik ar P508 nobraucu laikam kādus 40tkm un tikai vienu reizi AdBlue bija jāpielej. Ak, jā - ja nokavē pieliešanu, tad evakuators -> dīlerserviss (kompis utt.)
Viss pareizi - uz 9 tūkst. km AdBlue līmenis krities par 25% no bāciņas tilpuma. Tātad pilnu bāciņu varētu iztērēt, nobraucot 36 tūkst.km.
jo jaunāks auto, jo stingrāk kontrolē atbilstību izmešu normām, attiecīgi arī vairs nevar taupīt uz adblue.
VAG jau adblue izmantoja tikai tad, kad saprata, ka brauc NEDC testu.
Iespējams dīleris to uzpilda.
P308 nekādas lampiņas neiedegas-tikai kļūda par dzinēja darbību. Sākot rakt izrādījās ka bāciņas tilpums ir pietiekams lai stabuli nobrauktu starp apkopēm. Sākot servīzēties pa kaktiem adblue netika uzpildīts un tika norauta kļūda ar kuru galā tika tikai dīleris. Auto bija braucams.
Motorolers rakstīja: Varu tikai apbrīnot kolekcionēt visu šo info! Es tik kādreiz (ļoti reti) just for fan, ar bākas metodi palūru kā ir, un tad ja zinu, ka garāks ceļa posms veicams.
Es ar pa šo brīnos. Laikam daudz laika. Vienīgais kas piesaistītu čekot to patēriņu ir kaut kāda apziņa par vāģa tehnisko stāvokli.
Bet kas tur tāds īpašs? Es arī, kopš braucu ar golfu [vairāk par 5 gadiem] pēc katras uzpildes izrēķinu vidējo patēriņu...
Leju dīzeli līdz klikšķim katru nedēļu. Ja Neste ieviestu aplikācijā kaut kādu odometra skeneri, varbūt tad mērītu. Ticu tam ko rāda mašīnas ekrānā.
Matemātika ir šausmīgi vienkārša - nomest mazo odometru pa nullēm un pēc uzpildes izdalīt litrus ar kilometru simtiem.
Mašīnas ekrāns visdrīzāk rāda pareizi, bet benzīntankiem ir nosliece uzlikt lai sūknis kļūdītos par sliktu klientam uz pieļaujamās kļūdas robežas.
Vispār te var atrast patiešām labu info, paldies čaklajiem rakstītājiem Savulaik whatcar.lv bija sadaļa "Lasītāju pieredze", tur arī bija reāli lietotāju apraksti. Vēl senāk iauto arī tāda sadaļa bija, tomēr absolūtais vairums tur - spams, reti kad noderīgu un mūsdienu auto pasaules info tur varēja atrast. Pēdējā laikā vien šis topiks strādā.
Strādā, jā, tikai diez vai kāds aizraksies, piemēram, līdz manam Sandero aprakstam, ja pēc pusgada meklēs tādu auto.
Bet vispār, varbūt pienācis laiks mainīt karjeru un taisīt īauto konkurentu, ja jau publika apgalvo, ka ir talants, he-he...
karjeru vai hobiju? tirgus lv mazs un nabadzīgs, jādzīvo no dīleru labvēlības, kas pretī gribēs glorificējošus rakstus - PRostitūcija
GB
Tev taisnība par PSA. Nedaudz paskatījos Renault izrādās tur nav...Kaut kā biju iedomājies ka viņi tur karogu pa priekšu nes Nu Kango-Berlingo-??? # Master-Jumper-Movano??? utt Jā agrāk ja bija mersis tad mersis, tagad viss krustām šķērsām sakrustojies kā pie cilvēkiem globalizācija...
šie ar nav slikti freebitco.in/?r=16466033
Ja būs laba cena, dizains jau super
feciic rakstīja: Kangoo=citan=proace
Berlingo=partner
Master=Movano
Jumper=Boxer
Kāds Proace? Tas jau ir kopā ar Jumpy, tagad arī Vivaro un kaut kādu tur Peugeot...
Proace city=kabluks, proace=buss
Ne jau tas, norada, ka Toyota sadarbojas ar PSA nevis Renault. ZZZZ un fecīc bāž tos visus vienā maisā, bet tā nu tas nav !
Ārā vēsi gan jau kādam ir sasalis logu šķidrums. Kā ar addblue karbamīda ūdens šķīduma sasalšanu?
kasinsh79 rakstīja: Tas gan nav par tēmu. Ja cilvēki izdara izvēli par labu vienam vai otram jaunam auto no salona (vai iegādājas garantijas mazlietotu auto), tad interesē te lasīt VISU pieredzi. Tev nepatīk mazmotori, nepērc tādu. Uzraksti SAVU pieredzi, ja tāda ir.
Pieredze ir viena lieta, bet tas kadrs savas fābijas un tagad sportage mazjaudas motorus raksta visur, kur vien var. Būtu te putekļsūcēju topiks, tur arī viņš ierakstītu.
Tādi auto viņam patiešām arī ir, kāpēc lai par tiem nerakstītu?
Garām ejot - šī tēma ir atvērta tieši par jauniem auto. Par lietotiem (arī milzīgas jaudas auto) ir atsevišķa tēma !
Tikai bieži vien dzīvē notiek otrādi - te raksta par lietotiem, bet tur - par jauniem.
Nu, nav jau definēts "jauns auto". Jauns auto būtu, pirmkārt, šā gada modelis, otrkārt , jauniegādāts no salona un braukts: nu cik ? max 6. mēnešus, pēc tam jau klasificējas par lietotu.
Otrs lielais topiks "parunāsim par lietotiem auto" nav jēdzīgi apzīmēts, jo ietver būtībā visas tēmas reizē: visu marku lietotu auto iegādi, braukšanas pieredzi kā arī to remontu.
atkārtošu - nav jaunu auto, ir tikai vairāk vai mazāk lietoti, tā ka ar otru lielo topiku viss kārtībā, bet šitas topiks nav realitāte - nav jaunu auto, ir tikai lietoti, kaut pāris metri, bet jau braukti, tātad lietoti
Neuzticamākie UK auto 2020 :
Jauna Škoda, kas maksā kā divas kafijas krūzes ;)
www.tvnet.lv/7178039/jauna-skoda-kas-maksa-ka-divas-kafijas-kruzes
Ak šie skaļie skaitļi!
Patiešām, vilinoši cipari. Kāds jau nu noteikti iegādāsies arī. Kur nav nekā slikta, brauks ilgāku laiku, bēdu nezinot.
Mārketinga apčakarējienā nekā slikta var saskatīt tikai cits mārketinga apčakarēšanas speciālists.
Divas kafijas krūzes? Kādas? Mājas apstākļos par 4 eiro sanāk vismaz 10 krūzes. Labā kafenē - nesanāk pat viena.
Turklāt, ja ar to mašīnu brauc, tad benzīnam vēl vajag tikpat naudas. Tāpat apdrošināšanai, nodokļu maksājumiem, uc. Un, ja to visu sasummē, tad koplietošanas auto tomēr (kādam) var izrādīties izdevīgāk. Kādam citam - divreiz dārgāks auto var izrādīties izdevīgāks, ja mēra ilgtermiņā.
Tā kaut kā.
Turklāt, neba tikai Škoda ir vienīgais drapaks ko var nopirkt par 12000 eiro.
varbūt domāta tā kafija, ko taisa no civetkaķiem cauri izgājušām pupiņām
120 eur mēnesī ir tikai līzinga maksājums. Apdrošināšana, riepas, degviela, apkopes, mazgāšana, logu šķidrums + ...
Ne velti gatavoju rakstu par faktiskajām izmaksām, kur 270 eur ikmēneša maksājums pārvērtās par 666 eur.
Pēc proporcijas šim sanāktu ap 280 eur mēnesī, kas ir jau gandrīz 10 eur dienā. Tur ne tikai 2 kafijas, bet arī pusdienas un vakariņas sanāk.
imzz rakstīja: Nu, nav jau definēts "jauns auto". Jauns auto būtu, pirmkārt, šā gada modelis, otrkārt , jauniegādāts no salona un braukts: nu cik ? max 6. mēnešus, pēc tam jau klasificējas par lietotu.
Otrs lielais topiks "parunāsim par lietotiem auto" nav jēdzīgi apzīmēts, jo ietver būtībā visas tēmas reizē: visu marku lietotu auto iegādi, braukšanas pieredzi kā arī to remontu.
Doma bija papļāpāt par jauna auto iegādi, varbūt pēc tam arī vismaz par garantijas laiku. Ar ideju saprast ekspluatācijas izmaksas, nianses, uzticamību - kkā tā Piemēram, man Passat B8 garantijas laiks jau beidzies, laikam būs jāturpina iepostēt ik pa laikam jau otrā topikā. Turpretī šobrīd izskatu citu jaunu auto, precīzi tēmā par jaunu
NU, valdīšana VID personā par 'jaunu' uzskata līdz 6 mēnešus vecu. Laikam.
nu tieši tā, daudzi jauc topikus, kaut ko sāk rakstīt jauno auto topikā, lai gan, izrādās, raksta par lietotu, cits atkal kaut ko raksta lietoto auto topikā, bet izrādās, izsaka viedokli par jaunu
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?